czwartek, 8 września 2011

Milka10 - bo ON ocenia?

Milka10 - jeden z najbardziej dziecinnych użytkowników stardoll, założył bloga tylko i wyłącznie po to aby zniszczyć opinię jednej osobie, na którym pokazuje dowody. Podrobione rzecz jasna. Jedyne czym może się pochwalić to wielką wyobraźnią przy wymyślaniu nieprawdziwych wypowiedzi.


Jego ofiarą padła JulieWolf. Ponieważ trochę się pogubiłam w jego zawiłym profilu, księdze gości, postanowiłam dowiedzieć się o co właściwie poszło, od czego się zaczęło. Udało mi się zdobyć trochę informacji właśnie od JulieWolf. Oto co mi powiedziała:


Przyjaciel powinien bronić przyjaciół, ja to rozumiem ale bez przesady. Skoro Anitka z Julie pogodziły się, to po co on dalej się wtrąca i tylko pogarsza sytuację?
Zdesperowany chłopczyk postanowił sobie założyć bloga i tam wylać swoje wszystkie gorzkie żale.

Zdesperowany chłopiec postanowił ot tak zniszczyć jej opinię.
Blog służył do tego, aby ją oczerniać.
Popatrzmy na choćby ostatnią notkę:


Nazywa JulieWolf bachorem, gówniarą, kiedy sam na pewno nie jest od niej starszy. 

A teraz zbliżenie na jego 'dowód'


A teraz weźmy to na logikę...
Po co ona miałaby publicznie przyznawać się do tego że skopiowała tą kreację?
Milka10 po prostu wymyślił sobie to. Dlaczego?
Może zazdrości... Może jest złośliwy... A może po prostu chce się kimś pobawić.
Nie wiadomo. 


Jeszcze wczoraj (niestety nie zdążyłam zrobić screena) w jego księdze gości odbywała się mała wojna.
Przyjaciele JulieWolf ostro na biedaka najechali, a on odpisywał im to samo:
"jesteś brzydka" albo "nie lubię Cię" to słabe...
Ale najwidoczniej wystraszył się, bo dzisiaj jego księga gości jest zamknięta.

Moim zdaniem koleś mocno przegina. Takich rzeczy się po prostu nie robi.
Moim zdaniem to prostackie zachowanie obrażać kogoś publicznie, tworzyć do tego nowego bloga.

A wy co sądzicie o jego zachowaniu?
Zgłosicie tego bloga?

159 komentarzy:

  1. Rozumiem, że można bronić swoich przyjaciół, ale no..bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam wierze ze to ona. ta dziewuha nie cofnie się przed niczym zeby bylo o niej glosno by być najlepsza i "sławna" ale jak widać sławna jest tylko ze swojego negatywnego zachowania. z tego co wiem gdyby nie odeszła z bloga od lika_90 to ona by ją zaraz wywaliła bo miała jej dość! ta downiara chciała zaistnieć jej kosztem a sama miała wąty że lika_90 na swoim blogu ma swoje reklamy (no heloł - to przeciez jej blog!). dziwne dziecko. przeczytajcie z resztą komwntarze na blogu lika_90. dlatego ja nie mam wątpliwości że te komentarze które są pokazane w tym poście są prawdziwe i to ona jest ich autorką -> -> powinniście być obito cos typ taki jak angelikag ktory na siłe probuje zaitsniec a tak naprawde to nie ma czym bo jest jedynie głupi !

    OdpowiedzUsuń
  3. ucieło mi komentarz - powinniscie byc obiektywni a bronicie jej bo macie jej blog w partnerach ! :/ piszecie zle o ludziach których nie lubicie a debili których znacie bronicie nawet gdy faktycznie robia skandaliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. oczywiście chłopak, nie powinien tego robić Zgłosiłam bloga. Osobiście nie znam Julie, ale chyba kilka razy z nią rozmawiałam. Nie wiem czy jest kopiara, moze chce zaistanieć, jak każdy stardollowicz. Jestem obiektywna i nie stoję po żadnej ze stron, ale to co ten chłopak wyrabia, i ja wyzywa poublicznie i oczrnia to przechodzi wszelkie granice. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię JulieWolf czy jakos tak. Nie znam jej dokłądnie i poznać nie zamierzam ale nie trawię jej za to że jest chamska,pyskata i złośliwa w stosunku do innych -.-'
    sądzę że to mogła sama ona założyć tego bloga żeby było o niej głośno. ;] Desperacja ponad wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. I NIE NAJEŻDŻAĆ NA MNIE. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrycja, nie znasz jej i nie lubisz.. haha. To mnie rozwaliło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dowody są prawdziwe, teraz JulieWolf chce tak napisać, bo nie chce żeby inni widzieli! Aha, i jestem od niej starszy, mam 14 lat (za niedługo 15). Na stradoll gram dla zwały, ale ta sytuacja mnie wkurzyła. TO NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z Anitką1999. !!!

    Aha i jak nie umiesz czytać to u mnie w albumie pisze ile mam lat i pisało.

    Dziecinada to ten blog dirty stardoll. Ja pierdziele - opanujcie emocje!

    OdpowiedzUsuń
  9. A no i JulieWolf pisząc ten "artykuł" tylko pogorszyła zdanie o sobie, jest dzieckiem, bachorem.

    A te dowody są prawdziwe i NIE PRZESADZIŁEM.

    OdpowiedzUsuń
  10. DOKŁADNIE POPIERAM PATRYCJE - chamska,pyskata i złośliwa w stosunku do innych -.-' DO TEGO PONAD WSZYSTKO PRAGNIE ZAISTNIEĆ A ŻE JEJ NIE WYCHODZI TO POKAZUJE JAKA POTRAFI BYĆ WREDNA. A TEN POST POJAWIŁ SIĘ TU BO ONA I SMLICE SĄ PRZYJACIÓŁKAMI INACZEJ TEŻ BY BYŁO NAPISANE NA JEJ NIEKORZYŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem milka10 że są prawdziwe gdzieś na blogu widziałam jak pisze o kubawiki ze jest pedałem tylko później to usuneła bo zaczeła pisać u niego. taki z niej fałszywiec i dupowłaz !

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże. Dzięki xylogena. Jakbyś czytała inne blogi to byś widziała jej komentarze odnośne do innych ludzi których nie zna. Ma się za najlepszą. Tak więc widząc jej komentarze można stwierdzić że jest zadufaną w sobie dziewczyną której nic sie nie podoba. No przepraszam czy już nie można napisać komentarza z własną opinią? =.= Nie mam zamiaru się jej podlizywać tak jak robi to większość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chce się z nikim kłócić. Jak znam życie to zaraz tu wejdzie JulieWolf i zacznie najeżdżać na mnie. Super.
    Gdyby była milsza to na pewno nie było by tego całego bloga. To już szczyt. No ale jak cię widzą tak cię piszą, proste.
    Nie mam zamiaru siedzieć tu cały dzień jak niektóre kleptomanki i śledzić co kto pisze,odpisywać z za przeproszeniem 'mordą' do innych i kłócić sie. idę cieszyć się życiem więc wychodzę na dwór. =.= wam też radze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale z tego co słyszałam i z waszych komentarzy, też sądzę że jest wredna.. Poza tym z nia gadałam i to nie była miła pogadanka..

    OdpowiedzUsuń
  15. No to może podajcie mi linki tych komentarzy? :)
    O ile konta nie są fałszywa. Mrah ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. @Patrycja -
    skąd wiesz jaka jestem skoro mnie nie znasz? O.o

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta, na pewno o Kubie takiego czegoś bym nie napisała.
    Btw. na początku miła nie jestem, bo jak mam być skoro kogoś nie znam? A wredna jestem z natury, lecz miła być potrafię, a Ciebie bajka2 nie kojarzę.
    Przypomnij mi o sobie w mojej kg, haha.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Więcej komentarzy dodać się nie dało? (JulieWolf)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może niezbyt znam JulieWolf, ale biorąc pod uwagę to, co wypisywała pod poprzednim postem, śmiem twierdzić, że jest na tyle inteligentna, by nie próbować rozwiązywania takich sytuacji (podejmować prób przekupstwa) publicznie.

    Poza tym, nie muszę jej dobrze znać (wystarczy znajomość podstaw psychologii), by wiedzieć, jaki ma styl wypowiedzi, w jaki sposób się wysławia i jakie cechy uwidaczniają się w jej słowach - przytoczony przez Milka10 komentarz na pewno nie jest napisany przez nią.

    @Milka10/Bartek
    Lekcja biologii - dziewczęta zaczynają dojrzewać i psychicznie i fizycznie później niż chłopcy, więc jeśli brać pod uwagę wiek biologiczny, masz lat 12/13. Amen.
    Nie wspomnę już o tym, że wiek nie gra nie roli, twoje piętnaście lat nie świadczy o dojrzałości -,-

    OdpowiedzUsuń
  21. "Mrah " hahaha jaka ona jest jebnięta rozwala mnie za każdym razem

    OdpowiedzUsuń
  22. @BLUERAING -
    no i dobrze ;* Oto chodzi!
    I nie wiem kto Tobie 'BLUERAING' uwierzy w konto utworzone dzisiaj MILKO10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahahaha,
    Pogięło cię Bartusiu,
    Po prostu cię pogięło hahaha xD
    A niech ten mały chłopczyk pokaże screne co Julia zrobiła złego, a ten komentarz Juli to mało znaczy ;p
    Chcemy więcej dowodów to będzie lepiej ;p

    PRZESTAŃ WYMYŚLAĆ GŁUPOTY !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. popieram jurus55 :)

    Aleksandra17.06

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż, może i nie znam JulieWolf, ale często zaglądam do jej apartamentu oraz księgi gości i sądzę, że nie jest ona niczemu winna. Rozumiem, kumpele się kłócą, a potem dochodzą do porozumienia, ale to, że nagle ktoś zaczyna robić z tego aferę i wyzywać tą osobę to już jest zwykłe chamstwo! Wydaje mi się, że milka10 zrobił to tylko i wyłącznie dla sławy. Mogę się założyć, że za kilka tygodni będzie udawał niewiniątko i przeprosi JulieWolf za tą całą akcję...cóż chyba znaleźliście temat na kolejną chorobę.

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  26. Julie Wolf, po pierwsze , masz w jakiś bardzo dziwny sposób ciuchy za 0 sm lub sd , znasz jakiś magiczny sposób ? ;]
    A po 2 , w twojej KG ludzie straszą Cię policją , i inne. Już widać że nie jesteś za miła , tudzież fałszywa.
    Myślcie co chcecie, najedżajta mnie, mam to w dupie, napisałem swoje zdanie . (:

    OdpowiedzUsuń
  27. @Cleo167 -
    te ciuchy były darmowe przez link jakbyś nie wiedział/a. -.-
    Jeżeli chodzi o policję to moja koleżanka sobie jaja robi, przeczytaj całą rozmowę.

    OdpowiedzUsuń
  28. @ JulieWolf

    Nie mam zamiaru. Mój nick jest zupełnie inny niż ten na bloggerze. ;) Ale powiem, że też ma słowo " LuLa " w nick'u ;) -.-"

    OdpowiedzUsuń
  29. @Bajka2 -
    to już wgl. Cię nie kojarzę. :o

    OdpowiedzUsuń
  30. Co następny artykuł to większy suchar... Litoości.

    OdpowiedzUsuń
  31. @-VrX- -
    zapewne dlatego, iż nie ma ciekawych tematów :)
    Trudno znaleźć coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. @Patrycja.

    Nie czytam innych blogów, a z tą JulieWolf to kiedyś dwa słowa zamieniłam. Możesz napisać komentarz z własną opinią i możesz sądzić o niej co tylko chcesz ;) Więc ja się nie mieszam w tą zakichaną sprawę, a JulieWolf radzę żeby nie siedziała tutaj cały czas i nie odpisywała każdemu co tutaj coś napisze.

    OdpowiedzUsuń
  34. LuLa
    Skoro nie ma ciekawych tematów, to lepiej w ogóle nic nie pisać już. Promowanie siebie poprzez tego typu artykuły robi się po prostu żenujące.

    OdpowiedzUsuń
  35. -VrX-
    no niby racja, lecz później 'fani' mają pretensje.
    Btw. to Milka10 przesłał jakiegoś maila na skrzynkę Smilice, dlatego ona o tym napisała.

    OdpowiedzUsuń
  36. LuLa
    Gdyby opisywać każdą tego typu 'aferę', zakładanie antykont, wyzwiska czy oczerniania w notkach, blog już dawno zszedłby na psy, choć po ostatnich artykułach ku temu się kieruje. Nie rozumiem więc co robi tutaj ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  37. -VrX- -
    to już nie zależy ode mnie.
    Btw. tutaj chodzi o podrobione screeny itd., ale mniejsza z tym.
    Ola o tym decydowała.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wam wiecznie coś nie pasuje...
    Nie ma bata żeby ktoś docenił moją pracę.
    Wiecznie artykuły są tylko nudne.
    -VrX ten blog schodzi na psy?
    W takim razie poważnie się nad nim zastanowię. Mam dość tego, tych płytkich ludzi którzy tylko potrafią oceniać, chociaż nie koniecznie potrafili by pisać bloga lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Smilice
    Nie napisałam akurat, że schodzi.
    Poza tym chodzi głównie o to, że większości osób nie czarują artykuły o zawistnym obwinianiu / wyzywaniu kogoś o coś. Takie sytuacje są dziś na porządku dziennym, dlatego nie widzę sensu dodawania jednego przykładu tym bardziej (wnioskując z powyższych komentarzy) dotyczącej osoby o nie zbyt przychylnej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  40. Debil. Kiedy następne choroby stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  41. @Milka10/Bartek
    No dobra,może i masz 14 lat.
    Ale to co robisz to jest po prostu ŻENADA.
    Pokłócisz się np.Z swoim najlepszym przyjacielem ze stardoll i co?Zrobisz o nim słitaśnego blogaska przeciw niemu?To jest po prostu chore.
    +"Aha i jak nie umiesz czytać to u mnie w albumie pisze ile mam lat i pisało.

    Dziecinada to ten blog dirty stardoll. Ja pierdziele - opanujcie emocje!"
    Wiesz,bardzo dużo 10 latek a nawet 8 latek kłamią,że mają po 18 16 a nawet 17 lat,więc jak mamy ci uwierzyć?Do tego dlaczego ten blog jest dla ciebie dziecinadą?Bo jakoś tego nie rozumiem.
    Wyraziłem swoje zdanie Do WIDZENIA.

    OdpowiedzUsuń
  42. Patrycja - ZGADZAM SIĘ!
    Ziuntencja - Z polaka jesteś dobra, ale muszę Ci powiedzieć że to DZIEWCZYNY pierwsze dojrzewają XD
    ____________

    Meritum sprawy:
    No nie wypowiem się, bo no po prostu kumpla można bronić jak ktoś na niego naskakuje, nie jak jest zawiecha broni. Ale robić osobnego bloga by obsmarowywać ludzi - przeginka.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ah uwielbiam takie dzieciaki które wiecznie się nudzą i szukają sobie zajęcia. Nie będę się kłócić bo sama też nie raz i nie dwa brałam w takich zabawach udział. Bez takich rzeczy stardoll byłby nudny.

    OdpowiedzUsuń
  44. Lula, no sorry, jak się blog nie podoba to kurde nie wchodź tu. Jeju, co to ma być ja się pytam? -vrx- masz pojęcie jak trudno prowadzić bloga o nowościach? To ciężkie, fakt, ale o aferach - to jest o wiele trudniejsze! Bo zawsze jakaś darmówka się znajdzie i ludzie są zadowoleni. A na Dirty Stardoll - blogu z aferami itp. to jak za mało postów - źle, jak jakiś taki no z mniejszą aferą czy coś - głupie, czemu nie ma wielkiej afery?
    LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  45. i przykro mi juliewolf nie stałaś się sławna :) oH co za peszek!

    OdpowiedzUsuń
  46. BLUERAIN -
    nie zależy mi na sławie.
    A opinię mam taką jaką mam i się ciesze, bo ludzie nadal pchają swój szanowny zadek do mnie.

    Monter -
    Mnie się bardzo podoba, gdzie ja napisałam, że nie podoba mi się tu?

    OdpowiedzUsuń
  47. Juliewolf ta Milka01 już jest taka więc. Ja ci współczuje JulieWolf (; A te co ci piszą brzydkie tu komentarze to lepiej aby sobie poszły bo pożałują. Mam nadzieje że jakoś wszystko się ułoży.
    Po prostu nie mają kultury. Ja miałam przypadek z taką dziewczyną co mnie kopiarą wyzywała i jeszcze przyjacieli na mnie narzucała.

    OdpowiedzUsuń
  48. CWEL CWEL CWEL CWEL.!!! haha :D

    Założył tego bloga dla rozgłosu. ;/

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczerze to nie mam co do tej sprawy zdania. Ten chłopak nie zrobił najlepiej ale też nie jestem po stronie JulieWolf. Nie dażę jej sympatią bo tym jak czepiała się moich komentarzy i mnie oczerniała =.= A z tego co widzę nie tylko mnie tak traktuje. No sorry ale już nie można wyrazić swojej własnej opinii bo panienka wolfusia na ciebie naskoczy --' Zgadzam się z Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja ktoś chcę jeszcze rzucać na JulieWolf to niech na mnie się rzuca czyli na mojego bloga. Bo ja tego nie zniosę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiem jaka jest JulieWolf. I uważam, że artykuł jest jak najbardziej prawdziwy. To znaczy nie wiem tego na 100% ale tak uważam, bo ją znałam ze stardoll i wiem co kiedyś zrobiła swojej przyjaciółce missselig1992. Nie chcę rozplątywać jakiejś wojny czy coś w tym stylu. Może tylko napiszę, że ją okradała z cennych ciuchów, kiedy Roksana podała jej swoje hasło - gdy np wyjeżdżała na święta. a potem przepraszała missselig1992, ŻE NIE CHCĄCY UTYLIZOWAŁA TE UBRANIA. Konta Roksany czyli MissSeliG1992 na stardoll już nie ma, ale też było o tym głosno. Wiem, że JulieWolf wszystko jej ukradła a potem na uzależnionych jakoś się z tego wymigała. Więc wiem do czego ta dziewczynka jest zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  52. @Paulina -
    Roksana pożyczyła mi te ubrania, a później dała to konto koleżance. Następnie konto zostało usunięte z niewiadomych mi przyczyn.

    OdpowiedzUsuń
  53. @Bogna -
    z tego co pamiętam to wyraziłam swoją opinię na temat Twoje komentarza. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  54. @Paulina -
    zapomniałam o jednym. o tym, iż WYPRASZAM SOBIE pisania takiego czegoś. Ja i Roksana byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami, ale gdy jej rodzice się dowiedzieli, iż gra na stardoll kazali usunąć jej konto. Ona dała mi bolerko z ANTIDOTE, a konto oddała koleżance - Weronice z klasy. Później konto ukradziono i usunięto z powodu dużej ilości zgłoszeń.

    OdpowiedzUsuń
  55. JulieWolf -
    Gdybyś była normalna nie odpisywałabyś wszystkim na wszystkie komentarze. To jest właśnie dziecko neo - siedzi 24h na dobę na necie i czeka na to, żeby komuś dopiec.

    Aa, i jeżeli myślicie, że jestem taki w realu jaki na stardoll (złośliwy, nie przeczę), to jestem taki w realu? NIE MYLCIE REALA ZE STARDOLL.

    A co do JulieWolf nie jedną osobę już okradła.

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem normalny, ale na nienormalnych ludzi reaguję nienormalnością. O, właśnie tak.

    A i znów do JulieWolf - idź na dwór chociaż na 5 minut i rusz dupsko z tego kompa, bo siedzenie 24h na dobę na stardoll jest nienormalne, CHORE.

    OdpowiedzUsuń
  57. @Milka10 -
    ciekawe kogo takiego okradłam. Masz może dowody oprócz swoich podrobionych screenów?
    Co do komputera to spędzam na nim 3 h dziennie z przerwami. Może wypisać Ci co dzisiaj robiłam przez cały dzień?
    A co do odpisywania to mogę odpisywać sobie komu tylko chce.

    OdpowiedzUsuń
  58. -VrX- pisze...

    Co następny artykuł to większy suchar... Litoości.
    9 września 2011 17:13
    LuLa pisze...

    @-VrX- -
    zapewne dlatego, iż nie ma ciekawych tematów :)
    Trudno znaleźć coś ciekawego.
    9 września 2011 17:15
    -VrX- pisze...

    LuLa
    Skoro nie ma ciekawych tematów, to lepiej w ogóle nic nie pisać już. Promowanie siebie poprzez tego typu artykuły robi się po prostu żenujące.
    9 września 2011 17:26
    LuLa pisze...

    -VrX-
    no niby racja, lecz później 'fani' mają pretensje.
    Btw. to Milka10 przesłał jakiegoś maila na skrzynkę Smilice, dlatego ona o tym napisała.
    9 września 2011 17:30
    -VrX- pisze...

    LuLa
    Gdyby opisywać każdą tego typu 'aferę', zakładanie antykont, wyzwiska czy oczerniania w notkach, blog już dawno zszedłby na psy, choć po ostatnich artykułach ku temu się kieruje. Nie rozumiem więc co robi tutaj ten artykuł.
    9 września 2011 17:44
    LuLa pisze...

    -VrX- -
    to już nie zależy ode mnie.
    Btw. tutaj chodzi o podrobione screeny itd., ale mniejsza z tym.
    Ola o tym decydowała.
    9 września 2011 17:49
    _____________________________

    Po tym wnioskuję, że nie podoba Ci się na blogu *szczerzy zęby* :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie mam zielonego pojęcia czy komentarze są prawdziwe, czy też nie, jednak znając JulieWolf to pewnie nie, bo by się kłóciła a nie przekupywała rozejm. Dlaczego? Ponieważ ta 'osoba' należy do samolubnych osób, które nie marzą o niczym innym, tylko o tym, żeby się kłócić. Nienawidzę Jej i tych Jej zasranych blogów. Jedyne czym się mogłaby wybić na Stardollu to niepowtarzalną złośliwością bo tylko jędze mogą takie być. Zapewne na kolację jada ropuchy a potem leci na miotle do pokoju, w którym ma komputer, żeby nie tracić czasu. Poza tym miałam jakże miłą pogawędkę z JulieWolf na uzależnionych (tak, tak będę Ci to wypominać do końca życia) i po pierwszym komentarzu nie dało się nie odkryć Jej osobowości, bo napisała, że tylko Jej blog i DS jest fajny 'a reszta jest do dupy'.
    Mijając się z grzecznością i kulturą, to uważam, że to zołza, która powinna iść do psychiatry a nie mądrzyć się swoim zapyziałym ego, bo te JEJ 'złośliwe komentarze', które zapewne się pod moim pokażą mam w dupie tak samo jak ją samą. I przepraszam za słownictwo ale nie mam zamiaru dupy lizać. -.-

    PS. Krócej ujmując-zgadzam się z Patrycją :)
    Pozdrawiam,
    Bezlitosna

    OdpowiedzUsuń
  60. @Plotkara -
    Pozwól, iż zacytuje Ci moją prezentację:
    'Zmieniłam się, dojrzałam, zrozumiałam, pytanie tylko, czy na lepsze' - taak, zmieniłam się, ale nie dla tych, których mnie nie znają - dla moich przyjaciół.
    Ot tak postanowiłam być milsza, a skłoniło mnie do tego jakże cudowny mój przyjaciel, który jest bardzo miły chodź tego nie ukazuje.
    JARUS55
    Pozdrawiam wszystkim moich antyfanów.
    Teraz idę oglądać walkę, a Wy się tu zażerajcie na mój temat. :3
    Jeżeli nie wierzycie mi w moją przemianę zapraszam do miłej, być może długiej, pogawędki.

    P.S.
    To, że nie w każdym zdaniu dodaje ':)' nie znaczy, że jestem złośliwa.

    Dziękuję, do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  61. JulieWolf tylko ma rację. A milka10 jest wrednym bachorem. Bez kultury.

    OdpowiedzUsuń
  62. A czy to waszym zdaniem też jest sfałszowane?
    link:
    http://bojaoceniam.blogspot.com/2011/09/juliewolf-czyli-nerwowa-baba-ktora-nie.html#comments


    Tego posta przeczytałam przed chwilą- wcześniej nie wiedziałam nawet o jego istnieniu. Ale jeśli jest prawda w tym poście to... żal mi JulieWolf.
    Myślę, ze dziewczynka ma problemy umysłowe, ponieważ nie raz ja uprzedzałam żeby nie kłóciła się na moim blogu... ale nie wspominałam nigdy że ja wywalę ;p
    Sama przecież odeszła a to widzę takie słowa...
    Oj nie ładnie, nie ładnie ;p
    Czytelnicy mojego bloga mieli jej dosyć, ponieważ ciągle gadała i myślała o sobie pisząc te swoje mądrości i tworzyła wojny komentarzowe.
    Po tym, wiem że jest zdolna do różnych rzeczy.. ale... jak to ja- olewam to.
    Jest jeszcze dzieckiem no ale w tym wieku powinna wiedzieć, że szacunek do innych się liczy...
    I ,że tak jak traktujesz innych- inni traktują tak Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja tam tylko zgodzę się ze słowami -Vrx- .

    OdpowiedzUsuń
  64. Lika_90 wiesz co wypchaj się swoimi gadkami. Milka10 bezczelnie kłamię i jest sam bachorem. Ja popieram JulieWolf która naprawdę jest fajna i mądra i nie kopiuje.

    OdpowiedzUsuń
  65. myślałam, że nie będę nic komentować na tym blogu a jednak .. muszę! Wg mnie to możliwe, że to jej autentyczne komentarze bo kilka razy 'nacięłam' się na nią i jej 'mądre inaczej wypowiedzi' na blogu u Liki oraz na Stardoll, po czym by się pośmiać zajrzałam tez na jej blogi i to widać na pierwszy rzut oka co to za typ - złośliwa, przemądrzała, pusto w głowie i obraża wszystkich, a jak ktoś wyżej napisał ten post pojawił się tu bo jest waszą przyjaciółką i pragnie sławy.

    OdpowiedzUsuń
  66. @JulieWolf
    W takim razie życzę powodzenia w znajdowaniu nowych O.o Poza tym co Ci zależy być miła? To takie trudne? O.O Bo wiesz... W internecie się nie mówi tylko pisze, więc naprawdę na się szansę przemyślenia swoich wypowiedzi, a Tobie by się to przydało. A poza tym gówno mnie obchodzi kto Cię skłonił do bycia dobrym i wgl. skoro tylko dla przyjaciół bo to jest chore, bo to znaczy, że wcześniej wyłaś złośliwa dla przyjaciół!!! Żałosne.

    PS. Dziękuję za pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  67. Plotkara JulieWolf jest miłą osobą. A ty wrednym bachorem. Więc się uspokój

    OdpowiedzUsuń
  68. Robicie z igły widły. To tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Napisał o was (DS) notkę. Nie pozwolę, aby was tak oczerniał, bo jesteście jednym z najlepszych blogów plotkarskich. Waszym zadaniem jest wyszukiwanie takich rzeczy, po to stworzyłyście bloga. A ten cały Bartek dodał zatwierdzanie komentarzy na bloga. To żałosne, boi się opinii. To by było na tyle.

    amelia1oo

    OdpowiedzUsuń
  70. A mnie bardziej interesuje, skąd juliewolf właściwie wiedziała o blogu milka. Myślę, że wspomniała o nim na swoim blogu plotkarskim tylko dla reklamy a teraz usunęła ten post, żebyśmy jej nie podejrzewali. No i ten podobny charakter pisma... Wydaje mi się, że julie to milka i robi to dla większego rozgłosu wokół jej osoby. Jeśli to prawda, to tylko się pogrążyła.
    Btw. konto milka10 musi do kogoś należeć, tego jestem pewna na 100%. Pytanie tylko czy tą osobą jest nasza desperatka.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ahahahah.
    Kolejne teorie spiskowe.
    Oby tak dalej, a okaże się że juliewolf sama napisała ten artykuł i opublikowała go :D

    OdpowiedzUsuń
  72. JulieWolf :
    (...)''A co do odpisywania to mogę odpisywać sobie komu tylko chce.''(...)

    Teraz to już kurde udowodniłaś jaką jesteś zadufaną w sobie władczą księżniczką ! Każdy może tutaj pisać co chce a w razie czego uwagę może mu zwrócić redaktor a nie ty do cholery! Teraz już się przekonałam i jestem po stronie Mika10. On ma rację --' Jesteś dzieckiem neo które siedzi przed komputerem 24h i odpisuje wszystkim na ich komentarze najeżdżając na nich. Myślisz że jesteś najlepsza . Jesteś arogancka , samolubna , opryskliwa i hamska. To tyle co powiem . Może za parę lat się opamiętasz i przestaniesz ten szeroki nochal wszędzie nieproszenie jak królowa wtykać , oczerniać wszystkich i się wywyższać . Normalnie terror -.- Wg cb wszyscy maja tu ograniczone prawa i wolność słowa ale ty masz go najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgadzam się z koleżanka wyzej. Jestem po stronie Milka10. Żałosna jesteś, i myslisz, że jesteś najlepsza. Nigdy nie widziałam, aż tak żałosnej i zadufanej w sobie książniczki. Jesteś podobna do tych dzieci z marzeniami na stardoll, typu " Bogata_Julka " . Nie chodzi tu o materializm, tylko o pewne wartości i granice których nie powinno się łamać. Głupie to i powtarzam załosne. Tyle na Twój temat.

    OdpowiedzUsuń
  74. Miło mi, że jesteście po mojej stronie. W 100% zgadzam się z Bogną i bajka2. JulieWolf jest osobą złośliwą i arogancką, myśli tylko o sobie. Dlaczego tacy ludzie istnieją? Oczywiście nie życzę jej nic złego (ona pewnie mi tak), ale mogłaby zmienić swoje postępowanie, bo to co robi i w ogóle jak postępuje jest wręcz nienormalne. No bo weźmy pod uwagę to, że siedzi na kompie 24h na dobę i odpisuje wszystkim na wszystko. Czy to nie jest chore? No bo błagam, zauważcie to!

    Zgadzam się z wszystkimi osobami, które są po mojej stronie.

    Nie jestem taką osobą jak JulieWolf, jestem miły i normalny.

    Pewnie będziecie na mnie najeżdżać, no ale jestem już przyzwyczajony, "dzięki" JulieWolf.

    To tyle, pozdrawiam. Sorki, że się rozpisałem, ale wolę napisać wszystko w jednym poście, a nie tak jak pisze JulieWolf.

    OdpowiedzUsuń
  75. http://kwejk.pl/obrazek/467134/orly?.html
    z dedykacją c;
    pasuje do wszystkich osób zamieszanych w tą historie

    OdpowiedzUsuń
  76. No, najeżdżajcie na mnie, czekam na więcej, chce być popularniejsza, ale wiedzcie, że nic o mnie nie wiecie <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Ah, i oczywiscie muszę odpisać swojemu idolowi <3
    Milka10 -
    ekhm, ekhm, ekhm...
    otóż ja tam mogę się pogodzić z Tobą i to zakończyć, nawet poprosić Smilice o usunięcie tego posta.
    Mieć Cię w dupie, zapomnieć. :3
    Chcę tylko, abyś Ty mnie też przeprosił.
    Oczywiście ja zrobię to samo dla osób dla, których podobno byłam wredna.
    Otóż PRZEPRASZAM.
    Mhm, taa... ja przepraszam :3
    No i jest to szczere PRZEPRASZAM. Napiszę to jeszcze 5 razy: PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM, PRZEPRASZAM.
    Może i byłam wredna, nieznośna, ale jestem tylko człowiekiem.
    CZŁOWIEKIEM. Mhm, nie kopiowałam, nie obrażałam, nie obgadywałam.
    nie wiem po co Milka10 utworzył tego bloga, ale ja i tak umiem przyznać się do błędu.
    TAK, PRZEPRASZAM :3
    Teraz wiem jak może się przeze mnie czuliście, no, ale błagam, będę kim chce być, lecz zmieniłam się, bo dla mnie więź z ludźmi jest najważniejsza.
    Chciałam powiedzieć tylko tyle, iż to co Milka10 pisze na blogu jest nieprawdą, lecz zgodzę się z Wami: JESTEM WREDNA, ale przysięgam, że się zmieniłam.
    Dzięki Jarus55 oczywiście :)
    Nie wiem czy dobrze robię pisząc to no,ale musiałam w końcu.
    No, a teraz na mnie najedźcie, że ludzie się nie zmianiają i wyraźcie swoje 'racje'.

    OdpowiedzUsuń
  78. http://imageshack.us/photo/my-images/833/yutyui.png/ - Komentarz Julie pod loteria na uzależnionych ;) Jestes tak chamska i wredna, że daj spokój.

    OdpowiedzUsuń
  79. @bajka2 -
    to napisałam dla jaj. Prezczytaj komentarz wyżej, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Hmm.. no nie wiem. Może to weszło Ci po prostu w krew co ?

    OdpowiedzUsuń
  82. i wątpię, ze to wyzej jest szczere.

    OdpowiedzUsuń
  83. @bajka2 -
    no to możesz sobie wątpić. Co?! Szkoda Ci, że Cię przeprosiłam? Jak chcesz mogę odwołać.

    OdpowiedzUsuń
  84. Twoich przeprosin nie oczekuję. A może to też napisałas dla jaj ?

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. @Milka10 -
    no nie zmieni, ale ja NAPRAWDĘ tego nie napisałam. Ok, screen, który przesłała bajka2 jest prawdziwy i z tym się zgadzam, ale to co wstawiłeś na bloga jest NIEPRAWDĄ.
    Teraz to myślę, iż ktoś stworzył fałszywe konto.
    No, ale nie wiem jakie niektórzy mają nicki i to byłoby nie fair dla tych, których nie mogę przeprosić, a są tacy.

    Ja przyjmuje przeprosiny.

    OdpowiedzUsuń
  87. Trochę mnie wkurza ta Bajka2 i inna a Milka10 najbardziej to jest bachor bez kultury.

    OdpowiedzUsuń
  88. NO... hm... Nie jestem taki chamski, ale rzeczywiście to tez mogłabyś napisać sobie "dla jaj". Więc na razie nie będę cię przepraszać, ani przezywać. NIC. Najlepiej jak w ogóle nie będę się z tobą kontaktować.

    To, że nie chce ciebie przeprosić nie znaczy, że jeste4m chamski.

    OdpowiedzUsuń
  89. Czemu usunąłeś komentarz? Zgadzałam się z nim ;>

    OdpowiedzUsuń
  90. Niemożliwa -
    już, koniec. Więc opanuj emocje, bo nawet nie wiesz co to BACHOR znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  91. No, naprawdę nie napisałam tego dla jaj, bo jest to poważniejsza sprawa niż jakaś loteria czy coś.
    Jasne, PRZEPRASZAM dla mnie to poważne słowo, a nie 'zgłaszam się'.

    OdpowiedzUsuń
  92. @ niemozliwa

    obrończyni się znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  93. @bajka2 -
    moim zdaniem ma do tego pełne prawo. Nie wszyscy muszą po mnie jeździć, nie?
    No, ale dobra, o przebaczenie na kolanach nie będę Was prosić. Jeżeli nie przyjmujecie przeprosin to trudno.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ok, Julie, skoro wyciągasz rękę.. ZGODA .

    OdpowiedzUsuń
  95. @Bajka2-
    mm... zaczynamy się zgadzać, haha :3
    oo, 100 komentarzy, fajnie. Co u Was? Dobijemy do 1000? :P

    OdpowiedzUsuń
  96. @Bajka2 -
    ciesze się ;> Bo wszystkie dzieci są nasze, haha. :3

    OdpowiedzUsuń
  97. Dobra, przemyślałem to (jakieś 5 sekund na przemyślenia se dałem :P)

    Przepraszam też. Wszystkich których uraziłem czyli JulieWolf. ;d

    OdpowiedzUsuń
  98. @ Julie

    Haha, no w sumie.. Dobijamy ;D dawać, dawać ;p

    OdpowiedzUsuń
  99. @Milka10 -
    przyjmuje przeprosiny i mam nadzieje, że wierzycie mi, że to nie ja napisałam to o Lice itd. :)

    jea, ja zaraz idę odrabiać lekcję, ale możemy gadać. :3 Co u Was? :P

    OdpowiedzUsuń
  100. Ok :) Przyjmuje przeprosiny.

    OdpowiedzUsuń
  101. -VrX- dodał/a podsumowanie całego postu ''...'', haha :3 AVE. Dobra, dobijamy, fajnie będzie ;d

    OdpowiedzUsuń
  102. Wiem, wiem, ja dopiero się rozkręcam! :D

    OdpowiedzUsuń
  103. Ulala, jakie teksty długie,że nawet nie chce mi się czytać xd Powinniście już zostawić to za sobą. ;/

    OdpowiedzUsuń
  104. @Bajka2 -
    gratuluje! :D
    @Wikosta -
    ależ my się godzimy i na dodatek robimy z tego powodu dżamprezę! :D

    OdpowiedzUsuń
  105. haha, tylko nie mogę się jakos połapać ;C

    OdpowiedzUsuń
  106. http://ciemnastronastardolla.blogspot.com/2011/09/milka10.html

    haha, nie no,żal! :D
    Już wszyscy po sobie tematy kopiują ;>
    a ja sądzę, iż to ktoś się pode mnie podszył.

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja idę odrabiać lekcję, baju baj ;d

    OdpowiedzUsuń
  108. Eyy, to ma być dla mnie zapro na dżamp ;d

    OdpowiedzUsuń
  109. @JulieWolf
    Swoimi wypowiedziami typu" Ja się rozkręcam itp."
    Udowadniasz jak pusto ci w głowie..

    OdpowiedzUsuń
  110. @Werooonika123 -
    a co w tym złego? Nie masz się czego czepić? Jakie Ty masz problemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  111. osobiście nie znam jej ale moja koleżanka Michalina1998r. zna ją bardzo dobrze i nie mówi o niej źle a ty BLUERAIN skoro jej nie znasz to po co się odzywasz ? Po prostu żałosne Współczuje dziewczynie

    OdpowiedzUsuń
  112. TEN BLOG SPADA NA PSY :( !

    OdpowiedzUsuń
  113. @JulieWolf
    To w tym złego,że zachowujesz się głupio,później się nie dziwię,że osoby o tobie bluźnią..

    OdpowiedzUsuń
  114. Najpierw się kłóciliście jak idioci(za przeproszeniem), a teraz zachowujecie się jakby nigdy nic się nie stało -.- Nie lepiej było tak od razu?? Zamiast "robić wojnę" po jakiegoś groma?! Pierdziele co za ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  115. Bo się nic nie stało! To tylko "mały problem" na stardollu, gdybyś umiała odróżniać rzeczywistość z netem inaczej byś na to patrzyła Shinigami. Dzieją się gorsze rzeczy na świecie, niż jakaś stardollowa "kłótnia". ;D

    OdpowiedzUsuń
  116. @Weroonika123 -
    a co w tym głupiego?

    @Miley1665 -
    w tamtym poście napisałaś, że Ci się nie podoba, bo nie ma notek. Teraz masz i się ciesz.

    OdpowiedzUsuń
  117. Czytaj z uwagą słońce. I umiem odróżnić kochanieńki świat rzeczywisty od 'internetowego' -.- Nie siedzę 24 na dobę przed kompem tak jak co poniektórzy...

    OdpowiedzUsuń
  118. Jednym zdaniem. Teraz na nią ściągacie wszystkie psy ? A może wy macie mroczną przeszłość (Jak by co to mi się myli) Jest osobą zadufaną,wredną i złośliwą ale też jest człowiekiem. Znając was zaraz będzie że jestem po jej stronie. Ja jestem neutralny chociaż Julcia trochę nerwów mi zepsuła. ;p Pozdrawiam babcię i zapraszam na bloga colour-on-stardoll.blogspot.com Na którym jest loteria z BOGATYMI NAGRODAMI ^^ Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  119. ja pierdole.. -,-
    milka10 jest po prostu tchórzem.. boi się dowiedzieć całej prawdy o sobie.
    napisałam mu w komentarzu "sam jesteś zołza", a czy zołza jest przekleństwem?
    sam użył tego słowa na blogu. -.-
    niech się ogarnie i będzie spokój. :|
    chyba, że zapragnął "sławy".
    no to gratulację.

    OdpowiedzUsuń
  120. Spadaj Olo i się wypchaj swoimi gadkami, bo są po prostu bezsensu, tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  121. i tylko byś przeklinać umiała, ale żeby powiedzieć coś z sensem to już nie... więc oszczędź sobie swoich komentarzy, bo na prawdę mnie nie interesuje co ty sobie ubzdurałaś. Rób se co chcesz. :/

    OdpowiedzUsuń
  122. powinniście zmienić nazwę z dirty stardoll na rozmowy w toku :DD

    OdpowiedzUsuń
  123. taa, tematem powinno być "dziwna ola". :D

    OdpowiedzUsuń
  124. a nie "dziwny bartek" ? -.-
    dobra wal się. ;d
    pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  125. a poza tym chyba "spadaj Olu", a nie spadaj "Olo"... ;|

    OdpowiedzUsuń
  126. Ta... Rozmowy w TŁOKU ;d hahaha. <3

    OdpowiedzUsuń
  127. haha <3 kocham Was za to ;D

    OdpowiedzUsuń
  128. Masz dziwne imię. :D

    I nie mam zamiaru się walić.

    OdpowiedzUsuń
  129. CZEKAMY NA KOLEJNY POST NA BLOGU :D

    OdpowiedzUsuń
  130. Właśnie, ten temat jest już przeterminowany! :P

    OdpowiedzUsuń
  131. będą kolejne rozmowy w tłoku? xd

    OdpowiedzUsuń
  132. haha, mogą być ;D

    OdpowiedzUsuń
  133. Nie mogę już po prostu, muszę coś napisać.

    Stardoll to jedno wielkie bagno, w które dzieci (młodzież, dorośli, tfu, tfu) zagłębiają się coraz bardziej. Te wojny nie mają nic na celu, jedynie oczernienie kogoś znanego na swoim równie popularnym blogu (zazwyczaj). W tym wszystkim sedno tej strony, która została przeznaczona do ubierania lalek i kreowania swojej (na serio) zostało zatracone. To wygląda jak zwykła "Moda na Sukces". I to dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  134. Hmm.. ja zgadzam się z Paulą.. Masz racje, stardoll to bagno w którym topimy swoje pieniądze i czas.. Ale większość nie potrafi się z tego wyrwać.. Stardoll to teraz jak religia.. ;C

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgadzam się z Paula

    Kiedyż noważ notkaż ?

    OdpowiedzUsuń
  136. No ok, ktoś tam sobie założył sobie bloga na wiadomo jaki temat,o którym nikt nie słyszał i którego nikt nie widział do póki Julie nie napisała o nim na swoim blogu.

    Jakimś cudem przeszło tydzień później (a może dwa?) sprawa ni z tego ni z owego wyskakuje tutaj. I mamy darmową reklamę. Nie ma to jak promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Nudzi mi się. Nowa notka ? Macie temat. jakaś laska, rozdawała darmowe LE z 1 kolekcji przez fejsa. napiszcie do mnie na sd, to wyślę wam nick'i tym co mają, więcej informacji, i screeny ; >

    TrendyLuLa23 jestem.

    OdpowiedzUsuń
  138. Nie mogę nic powiedzieć o JulieWolf bo jej nie znam,ale Milka widać że ma coś nie w pożądku bo na swojm blogu pisze takie głupoty.

    Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  139. ..bo jak juliewolf się dzieje krzywda to wszystkie lizydupki się zbierają , prawda ? autorem posta oczywiście jej przyjaciółeczka

    a ja myślę że to konto juliewolf , i że stworzyła je tylko po to by zrobić z siebie jeszcze bardziej popularną

    bo jej nie wystarczy to że podlizuje się wszystkim znanym i lubianym , albo dostanie się na bloga , ona chce być tą najlepszą

    _________________________________
    Julie wiem że teraz polecisz do wszystkich i opowiesz jaka ja głupia , tak samo jak u jarus55

    akuku, wszystko widzę :3

    OdpowiedzUsuń
  140. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  141. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  142. właśnie , ja sądzę tak samo , że julia chcę na siłe być popularna

    OdpowiedzUsuń