piątek, 23 września 2011

Postowa sprawa!

Na naszego e-maila otrzymaliśmy wiadomość o pewnych spięciach, do których dochodzi między andrzelikag, a xylogelena.

Mianowicie pierwsza z pań ma pretensje do drugiej, że dodaje posty kilka sekund, czy minut po niej po czym zmienia godzinę na wcześniejszą, by to andrzelikag usuwała swoje posty. Sprawa podobno jest poważna i sama Gabisia9 usuwała posty pań i w ich miejsce pisała swoje. 

Oto screen rozkładu postów na SiM:

Nie wiem czy o to chodzi!

Kopia robocza xylogelena 2 min przed postem andrzelikag
Faktycznie dziwne. Podobno xylo pisze do likag, aby to ona usunęła posta i wynika z tego kłótnia.

Jeśli sądzicie, że dalej to nie jest problem. Zobaczcie ta ostrą rozmowę obu pań na chacie:



Mam nadzieję, że uda Wam się odczytać :]

Doszło nawet do gróźb. xylogelena zarzuciła swojej koleżance po fachu, że nie jest w stanie dodać jakiegokolwiek posta, bo ona siedzi 24h na dobę przed stardoll.  W sumie patrząc na godziny dodawanych postów przez andrzelikag można stwierdzić, że ma trochę racji. 
Jak widzicie praca na Stardoll i My wiąże się z nieustanna walką o dodanie posta. Jeśli nie będziesz pierwsza wkrótce możesz wypaść z obiegu i stracić pracę na tym renomowanym i jakże sławnym blogu. A tego za pewne żadna z nich by nie chciała.

Obie pani niestety nie umieją chyba się dogadać, tylko jedna odgryza się drugiej. Takiej atmosfery w ekipie na pewno nie chciałaby żadna z Was.

Ciekawe, więc co zrobi Gabisia9, gdy się o tym dowie. A może już coś zrobiła??? 



A Wy co myślicie o całej sprawie i zachowaniu obu pań? 

137 komentarzy:

  1. Jak wyżej,
    A tak wgl. ja już o tym wiem od może tygodnia, więc dla mnie to żadna nowość : d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powiem tak : "Oby one się w końcu dogadały ! Nie wiadomo co się stanie.." Aha i zgadzam się z 1 postem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja nie wiem jak mam napisać posta, jak Ty CAŁY DZIEŃ I NOC jesteś przy kompie

    kurwa, leje hahaahaahaahahahahahahahahahahahhahahahahaahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahhahaha

    XYLOGENA CZY JAK TAM, OD DZISIAJ MOJE GURU

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Xylogelena ma rację, andrzelikag rzeczywiście jest przy kompie 24 h. Ja to się zastanawiam od dłuższego czasu czy ona ma jakieś realne życie i czy robi coś poza stardoll' em...

    Jeżeli Gaba miałabym kogoś wyrzucić z bloga to moim zdaniem lepiej żeby wyrzuciła naszą koffaną andrzelikag ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. i to angela do niej pisze żeby usunęła posta , bo ona zmienia godzinę , a to wkurza .. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. a to z gabisią to było tak że angela dodała pierwsza , potem xylo, potem gaba(chyba taka kolejność.?) i gaba stwierdziła że ona dodała pierwsza ..

    OdpowiedzUsuń
  10. xylogelena ? Nie znam. Z SiM kojarzę tylko Gabisię i angelikęg. Tą drugą może dlatego, że wciąż na blogu widzę jej posty... Faktycznie xylogelena ma chyba rację, że angelikag siedzi 24 na dobę na Stardoll.
    To oczywiste, że angelikag chce więcej sławy dodając posty non stop. Teraz dopiero zauważam jaka walka jest na SiM choć wydaje się, że pomiędzy redaktorkami panuje miła atmosfera.
    Podoba mi się, że dzięki angelikag na SiM jest wszystko bardzo punktualne, świeże i dokładne, ale zastanawiam się zastanawiać nad ocenami w szkole angelikag skoro non stop siedzi przed komputerem, a chyba nie jest w 3 klasie podstawówki, gdzie ma mnóstwo wolnego czasu po szkole...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie poczytałabym o chorobach Stardoll :D Czekam na artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulisia jak na razie mam 6, 6, 6, 5, 2, więc chyba źle nie jest... :) i w poniedziałek dojdzie chyba jeszcze jedna 6.

    OdpowiedzUsuń
  13. @andrzelikag
    To nie zły kujon z ciebie..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie, daria jest "kujonem" klasowym. xd

    OdpowiedzUsuń
  16. a ta suka nazwała nas upośledzonymi.!!
    zrobiłam screena, przeszukałam trochę w privie angeliki..
    http://img839.imageshack.us/img839/2870/42821921.png

    OdpowiedzUsuń
  17. ale trochę to poprzekręcałeś .. ang dodaje pierwsza posta , nawet zaczyna pierwsza pisać potem xylo i dodaje i zmienia godzinę .

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg. niech lepiej odpocznie od tego bloga na pare dni bo to nie jest normalne żeby 24 godziny na 7 siedzieć na komputerze. Przecież jest jeszcze xylogelena i gaba a po to są redaktorki żeby dzielić się nowościami z innymi pisząc to na blogu. Widzę jednak ze dla niektórych to jednak tylko wybicie sie ,a nie wiem co to da jak z w grze będą bardziej rozpoznawalni. Może i jest to miłe jak ktoś ci liże tyłek ,pisze co sekunde w księdze gości itp. ale w życiu realnym można w tym czasie znaleźć przyjaciół,spotkać sie z kimś, a nie siedzieć na kompie -.-'
    Dla mnie to nienormalne żeby siedzieć na stardollu CAŁY DZIEŃ i czekać na nowości.
    bitch please..

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe, zgadzam się z Patrycją.
    Angela chyba już nie widzi świata poza kompem..

    A te szóstki to zgaduję: Z WF-u, a 2 z matmy? c:

    Pozdro ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem za Angeliką. Dzięki niej na SIM posty są na bieżąco i wgl fajna atmosfera. A co z tego że siedzi ciągle na kompie ? Ja też i szczerze to wole wirtualne życie niż realne.

    OdpowiedzUsuń
  22. często jest tak, że widzę posta angeliki a xlog... nie ma i po paru minutach widzę, że jest post jest pierwszy, bo zmieniła godzinkę ;/

    Do xlog...
    Jak nie masz jak pisać to odejć

    OdpowiedzUsuń
  23. z gory przepraszam za brak polskich znakow, ale mam zlamana prawa reke.

    brawa dla dziewczyn, ze na blogu nie daja po sobie niczego poznac. wydaje sie, jakby konflikt wcale nie istnial i to sie chwali. troche rozumiem xylogene, bo ludzie moga ja oskarzyc o brak czasu dla bloga. z drugiej strony andrzelikag bardzo sie stara. rownie dobrze moglaby olac stardoll i my i zwalic cala robote na xylo, wiec z dwojga zlego lepszy podpunkt a. i w tym momencie konczy sie moje zrozumienie dla kolezanki andrzeliki, bo nie powinna robic z tego wielkiej afery.

    OdpowiedzUsuń
  24. No więc chyba niektórzy nie rozumieją całej sytuacji.
    Otóż Xyl zwierzała mi się, że ma już dość Angeliczki, bo ta jak pisze z nią na priv lub czymś innym popełnia byki, no, ale pomijając to.
    Chodzi o to, że Xylogelena pisze posta pierwsza, a następnie Angelika dodaje jako druga i zmienia godzinę.
    To dziecko siedzi 24h na dobę na stardoll.
    PORAŻKA.
    Gdy ona zaczęła tam pisać ja przestałam czytać SiM.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie którzy cały czas siedzą przed kompem żeby mieć więcej pixelowych pieniędzy, lub żeby zyskać sławę, są (powiem jak dziedziczka hotelarskiej sławy czy coś...) są passe. Żałosna ta ich kłótnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Julie Wolf:

    No właśnie to jest odwrotnie.. Angelika pierwsza pisze posta i go dodaje. Potem xylo zaczyna pisać dodaje posta i zmienia godzinę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahahahaah

    Nie no fajnie, też mam screeny. Ale Gaba radziła mi się nie przejmować i się nie przejmuję, proste ;P Driaxa wiem, że ty czuwasz nad andrzeliczką: http://zapodaj.net/41858bd25034.bmp.html

    ja nie będę dalej tu siedzieć i pisać komentarzy. Idę na dwór ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu. Xylogelenie chodzi o to, że angela zmienia czas. A Xylogelena nie może żadnego posta napisać bo ona "wcześniej go napisała". Poprostu andrzelikag jest taka...Chamska! po prostu ona chce żeby xyl odeszła z bloga.! A xyl. to moja kumpela więc one nigdy nie kłamie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Łoło.. Ale afera się zrobiła. Myślę że jako redaktorki jednego bloga powinny się dogadać. Jednak zgadzam się z xylo, że 24 na kompie ... Nie wiem czy nie może się oderwać, ale to już nie jest moja sprawa, jej życie i sobie zrobi co będzie chciała. A może powinny się podzielić postami w danej kategorii i zakończyć tą żałosną 'aferkę' ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Driaxa -
    mój nick pisze się razem, ale mniejsza z tym.
    Na pierwszym screenie jest pokazane, że andrzelika chcąc nie chcąc robi na złość xylogelenie.
    I nie mówię teraz tego, bo przyjaźnie się z Xyl tylko dlatego, że to widać. ślepi jesteście?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten blog powinien mieć jakąś rozpiskę, np. jedna będzie pisała o Hot Buys'ach, inna o wyprzedażach itp. Gdybym ja prowadziła bloga o stardoll zrobiłabym takie coś :)
    megi_love_14

    OdpowiedzUsuń
  34. xylo

    tak poprosiła mnie żeby jak coś zmienić godzinę.

    OdpowiedzUsuń
  35. JulieWolf:

    Przepraszam, szybko pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kiedyś wchodziłam SiM, ale tam panuje coraz większy chaos, dlatego przerzuciłam się na Uzależnionych...

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  37. andrzelikag od początku wydawał się dziwna ! jakim wogóle sposobem wygrała casting !! a ten blog schodzi na psy, co miesiąc mam czekac na nowego posta !! zróbcie coś a nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. @Miley1665 -
    jeżeli według Ciebie to takie 'hop-siup', napisanie posta to wysyłaj im tematy na e-maila.
    Chyba nie rozumiesz niektórych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  39. hahaha. ;d
    zgadzam się z gabą. xd
    krótko i na temat.
    pierdolicie. ;d

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  40. Andrzelikag Jest oszustem!!!! a xyogolena Jest niewinna!

    OdpowiedzUsuń
  41. nietoperz:

    Ale w czym xylo jest niewinna.?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten blog jest sławny i każdy chce na nim pisać.Są takie blogi gdzie posty wgl. są napisane gdy np. jest jakiś konkurs na stardoll to piszą notkę o tym na drugi dzień.Mojm zdaniem że andrzelikag i xylogelena mogą ustalić że jedna napisze o darmówkach a druga o spoilerach.Bo za tej kłótni blog moży potracić popularność.

    OdpowiedzUsuń
  43. Aż mnie oczy bolą :/
    Weście się ogarnijcie, nie wiem za bardzo o czym jest ta kłótnia... Jakby obie panny nie mogły się pogodzić i odpuścić :-(:/ OMG!!!


    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale słiitaśnie skracacie mój nick. Kocham Was :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Ludzie jeśli ktoś tu zawinił to na pewno nie xylogelena(xylo:*). Znam ją już jakiś czas i zauważyłam ,że jest istotą myślącą i potrafi sama wymyślać ciekawe artykuły.Zresztą nie było by to w jej stylu zmieniać godziny dodania postów a potem zwalanie na innych. Co to to nie! I wierzcie mi ,że naprawdę winna nie jest tu ona. Zresztą już wiele razy pomagała mi w wymyślaniu jakiś ciekawych artykułów na blogach i służyła pomocą. Tak więc ludzie puknijcie się w głowę bo chyba jest coś z wami nie tak jak powinno!

    To tyle z mojej strony:
    Pozdrowionka LiviaVolt :*** xD

    OdpowiedzUsuń
  46. phi! co z tego, że andrzelikag nie będzie pisać na SiM, skoro pisze już w starblogu?

    OdpowiedzUsuń
  47. Hah. Szczere ro było: "no ja nie wiem jak mam napisać posta, jak Ty CAŁY DZIEŃ I NOC jesteś przy kompie"

    Ja zauważyłam to już w wakacje. Gdy ang zaczęła tylko pisać na sd i my. Walczy o sławe, dodając posty co chwilę. Ona naprawdę siedzi przy kompie cały dzień no i noc. Gdy w wakacje gdzieś po północy byłam na kompie i weszłam na sd i my, już były posty.
    Nie rozumiem ludzi, jak można non stop przesiadywać przed komputerem.

    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  48. Haha :) Dzień i noc nie siedzi, bo byłaby ślepa :p albo już jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Taa też raz myslałam że się polansuję i wrzucę posta o północy jeszcze przed stardoll i my, zanim zrobiłam obrazek to andżeliczka już mnie wyprzedziła. Polecam zrobić sobie przerwę od komputera (:

    OdpowiedzUsuń
  50. Czasem też mi się wydaje, że andrzelikag siedzi bez przerwy na komputerze, ale szczerze mówiąc - to jej sprawa. Jeśli jej rodzice nie mają nic przeciwko temu, że ona tyle czasu spędza w internecie, a oceny ma całkiem dobre, to niech siedzi. Xylogelena powinna mieć trochę dystansu do tego - jeśli widzi, że koleżanka po fachu dodała pierwsza posta to niech nie robi afery, lecz niech napisze do Gabrysi, że po prostu w wolniejszym tempie dodaje posty i tyle. Nie róbmy z Gabrieli potwora - chyba za to, że xylogelena raz czy dwa nie doda posta nie wyrzuci jej z bloga.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ona opowiadała że jej Mama odłączała akumulator, czy coś tam. I napisała: Skoro są wakacje myślę że Mama nie będzie mi go odłączała Według mnie jej Mama miała racje. Nawet to źle dla jej oczu xd Pewnie nosi okulary. Ale to jej sprawa. Nie czepiajcie się jej tak xD.

    OdpowiedzUsuń
  52. Smilice - to ty byś się postarała raczej o bloga.Ale skoro tak traktujesz czytelników bloga to OK..... żal mi cb, po prostu o.O

    OdpowiedzUsuń
  53. monster nie noszę okularów, ani soczewek. ze wzrokiem mam wszystko ok.. no bo mi odłączała wtedy, ale w tym roku szkolnym już nie odłącza :>>

    OdpowiedzUsuń
  54. aha :> Czekam, na dalszy ciąg dyskusji... ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja panienek nie znam, a po screenach widać, że angelikag to szmata. ;)
    xylo, szacun nie poddawaj się suce ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. @Kevin145
    Ja noszę okulary. Ale nie od komputera. Mam to w genach. :) Po babci:)

    A co do tej całej afery... Podziwiam dziewczyny, że nie było widać tej całej sprawy i jakoś nie odbiło się na życiu bloga. Wspaniały talent aktorski, albo Gabisia9.

    Staram się być obiektywna. Jestem bezstronna. A co do podziału to myslę, ze to dobry pomysł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja to bym wywaliła Angelikę z bloga bo to głupie DZIECKO.
    Ale szkoda takich ludzi, może samotni są... Szkoda pisać :/:(!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. xylo, nie daj się :)
    a tak btw. przynajmniej ortów nie robisz, jak andżeliczka :P
    i tłumaczenie się tutaj tym ile kto ma czasu nic ci nie da A., albo znasz ortografię, albo nie.

    no więc XYLO rlz ! <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten blog Gabisiutki jest tak samo głupi jak i ona, ale od tego momentu jak ta andrzeliczka doszła. Gaba, czy ty nie umiesz czytać? jej zgłoszenie wgl. nie trzymało się kupy, a ty je wybrałaś dla jaj, tak? Od tego momentu jak doszła andrzelika przerzuciłam się na ocom i uzależnionych. Andrzelika ci tylko bloga spierdoliła (podziękuj jej za to), stracił wielu obserwatorów np. mnie. Jak byłaś tylko ty i VenusVirgin twój blog był aż wręcz idealny.
    Pozdro ci, Gaba hahahaha.

    A ty Andrzelika weź kółko i pierdolnij się w czółko. Dzięki temu artykułowi wyszło jaka jesteś suka. A tak poza tym, czy ty matki nie masz? Jakby moja się dowiedziała,że tyle siedzę to by mi nogi powyrywała z dupy.

    Ale tak, czy siusiak pozdrawiam wszystkich słiit fanów andrzeliki.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dopiero kilka dni temu zaczęłam czytać waszego bloga i uważam że jest zajebisty xD
    przeczytałam wszystkie posty :P

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja na miejscu Gaby zrobiłabym dla dziewczyn 2-3 dni przerwy. Na porozumienie się, Z drugiej strony trzymam stronę angelikag i nie rozumiem tej drugiej. Ja piszę na uza. i często jest tak, że np. Tinka doda posta, a ja umieszczę taki sam kilka minut później. Jeżeli to zauważę to szybko go usuwam. Nie rozumiem tego dziecinnego zachowania tej na "x" i zmieniania godzin.

    OdpowiedzUsuń
  64. trochę załosne. Endżii pewnie chce, żeby Gaba, wywaliła, xylo. Oh, czego się nie robi dla sławy .

    OdpowiedzUsuń
  65. Wiczka a ja nie rozumiem zachowania andrzelikag.
    Nie wiem po co dała to na tego bloga...chyba żeby zrobić na złość xylo i żeby Gaba ją wywaliła o.O. Więc się najpierw zastanów co piszesz, dziewczynko jak nie znasz dokładnie całej sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  66. to koleżanka dała to. a ja te screeny wysyłałam kilku osobom. to znaczy że ty nie znasz całej sprawy , a komentujesz .

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie chodziło mi o to,że nie wiem tylko o to,że trzeba mieć naprawdę coś z głową,żeby samemu na siebie donosić..to jest niezrozumiałe. Przecież z tych screenów wynika jaka jesteś wredna,lecz się. Bo z całej tej sprawy zrobiłaś wielką aferę.

    OdpowiedzUsuń
  68. No widzisz! Ale screeny są z Twojego czatu!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja się nie będę męczyć z takim głupim dzieckiem jak ty,ale w najbliższym czasie porozmawiam sobie z Gabą o Tobie ;* Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciii..♥

    Zgadzam się z Tobą w końcu ktoś jej porządnie do rozumu przygadał ;)
    I dokładnie: ja też gdybym tyle na kompie siedziała co ona to bym komputera nie miała. Dziwne że jej mama jeszcze z nią do psycholog anie poszła żeby ją wyleczyć z tego uzaleznienia...

    A andrzela jak jest taka kozacka na stardoll, bo to w tym świecie ma przyjaciół, kasę i sławę to niech da na bloga swoje zdjęcie z reala, zobaczymy jaka to ona tam jest ''cool'', jak wiele ma przyjaciół i wgl skoro cały dzień na kompie jest :))

    OdpowiedzUsuń
  71. Ogółem to zgadzam się z Cii..♥, ale dodaj jeszcze coś od siebie.

    Andrzelika - ty po tym artykule myślałaś, że wszyscy ci przytakną, tak? No to jestes w grubym błędzie. PO TYM ARTYKULE WSZYSCY CIĘ WYŚMIEJĄ. Bo sama nie potrafisz sobie poradzić ze swoimi problemami i dajesz je na dirtystardoll.

    Tutaj zwrócę się do Gabisi9 - następnym razem zanim będziesz kogoś przyjmować, upewnij się dokładniej kogo przyjmujesz. Twój blog dzięki ang to jakiś szajs. Tak to moje zdanie, a ty oczywiście możesz mieć je w dupie.

    OdpowiedzUsuń
  72. zuz zgadzam się w 100% !!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale po co wciąż komentować zachowanie Angeliki, widzimy że to głupia dziewczynka :)
    A ja jej wogóle nie kojarzyłam z Stradoll i my, dopiero teraz dowiedziałam, że istnieje :P

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie rozumiem xylogeleny - widzi, że później dodała posta to niech usunie, a nie bawi się w jakieś przestawianie godzin, przecież już nie chodzi do przedszkola. To nie ten poziom.
    Uważam, że Andrzelikag na pewno dobrze wie, ile czasu siedzi na komputerze. Jeśli tak chce i nic nie stoi jej na przeszkodzie, to po co się wtrącać - to jej sprawa i nic nam do tego :P

    OdpowiedzUsuń
  75. Elcia_777:

    No nareszcie ktoś sensownie myślący :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja Was nie rozumiem. Co Wam do tego, że a. siedzi na kompie niby cały dzień? Argumenty się skończyły, czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  77. Widać że sporo osób tutaj nie pasuje do typu konwersacji,kretyni i tyle. Dajcie to wyjaśnić im, a nie jak chore psychicznie dzieci sami sobie to tłumaczycie. "Suka","szmata","dziwka" ile Wy o nich wiecie żeby tak o nich pisać? Internet to nie realia kotki,ruszcie główką : *

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie rozumiem jak można być tak chamskim i zmieniać godziny -.-

    OdpowiedzUsuń
  79. ahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahhaa. -.-
    obie panie zachowują się W TEJ CHWILI dziecinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. No to tylko czekam aż andrzelikag dostanie epilepsji(padaczki). A może już mdleje o.O?
    Trochę logenę kojarzę z sim,ale mało. Kiedyś było tego więcej,ale teraz jest w sumie tylko andzia. A co do tych ocen,to albo (tak jak już ktoś mówił) jest w 3 klasie i dostaje 6 za byle co,albo płaci komuś za lekcje itp...

    OdpowiedzUsuń
  81. jestem za xylogeną bo andrzelikag to kłamczucha :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Sara, płacą Ci za to żebyś była za andrzelikag?

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  85. Weź ogarnij się, zjedz banana czy coś. Przejdzie Ci przez gardło i się uspokoisz

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Boże! Jakie z was pokemony! Masakra, że takie coś żyje w Polsce! Stańcie się lolitami!
    Proszę Cię, Ty z angeliką/andrzeliką/andżeliką jesteście tak samo żałosne
    xylogena koksi

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. ejejejje c:

    nie pozabijajcie się tu.

    sara, a lubisz siedzieć przed kompem? ;>

    OdpowiedzUsuń
  90. DO SARA.: "jeśli nie znasz warunków fakty są ci obce,gdybyś mieszkał na księżycu a chciał mówić coś o Polsce ; DO ANDRZELIKAG: czasem kompleksy biorą górę nad rozsądkiem,ale twoje porażki z sobą to nie mój problem"

    Wystarczyło zacytować. Kto się ze mną zgadza? :DD:

    OdpowiedzUsuń
  91. @ Sara

    Kultury cię w domku nie nauczyli ? ;*

    Angelika.. Yhh.. NEO.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. a o co chodzi w tym całym stradoll?! nie rozumiem.. btw. zapraszam do mnie do KONKURSU!!

    OdpowiedzUsuń
  94. Z tego obrazka co dała xylogelena to trochę mi on dziwnie wygląda mi on jakby był podrobiony. Spójrzcie na jego lewą stronę. Coś tu śmierdzi...

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  95. HAHAHAHAHAH ludzie my sobie z Was łacha drzemy,gratulację ;3
    Ja i Hela się nie kłócimy,a ta sprawa to jeden wielki przekręt zapewne :P

    OdpowiedzUsuń
  96. Oj musiałabym być bardzo dobra graficznie, a spoilery czasami spieprzam. A po prawej jest też fragment transmitki ;]

    A i czy ktoś mi powie, o co tu do jasnej kurwy chodzi? :O

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. I to są problemy młodzieży w XXI w.

    OdpowiedzUsuń
  99. @ LindusQa

    to nie są problemy. To jest gra, a i zwykłe chamstwo. Nie masz racji.

    OdpowiedzUsuń
  100. @chaos under scrutiny:
    Zwykłe chamstwo "powiadasz"? W takim razie wypierdalaj. Ja mam prawo swoje zdanie wyrażać i mieć twoje w dupie, tak samo jak i ty masz do tego prawo. Nie mam zamiaru wdawać się w żadne internetowe dyskusje, które są bez sensu i nie wnoszą żadnego przekazu. Wyrażam swoją opinię, a tobie gówno do tego.

    OdpowiedzUsuń
  101. LidnusQa

    Każdy ma prawo do wypowiadania swojej opinii i każdy ma prawo do mówienia co o niej sądzi. A ty nie musisz od razu reagować wulgaryzmami ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. @♥xylogelena♥:
    No właśnie. Każdy ma prawo do mówienia co o czymś sądzi, czyli ja tak samo. A ja nie muszę od razu reagować wulgaryzmami, ale mogę. Przecież to jest "zwykłe chamstwo".

    OdpowiedzUsuń
  103. @ LindusQa

    Kulturą nie grzeszysz. Oczywiście, masz swoje i gówno ci tez do mojego .

    OdpowiedzUsuń
  104. @LindusQa -
    jak to napisała chaos under scrutiny - kulturą nie grzeszysz.
    Już to sobie wyobrażam jak twoi rodzice mówią co 2 słowo 'kurwa' :)
    Jeżeli tak jest naprawdę to współczuje, jeżeli to tylko ty tak bluźnisz w domu to pozdrów proszę rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Dajcie nowego posta a nie te gówno jak teraz!

    OdpowiedzUsuń
  106. LindusQa

    To tylko świadczy o Twoim braku kultury. Bo to nie jest na takiej zasadzie, że przeklniesz tu, rzucisz bezmyślnie jakieś wulgarne słowo i jesteś BOSSEM. Oczywiście możesz sobie robić co tylko ci się podoba, ale to jest poniżej jakiegokolwiek poziomu.

    OdpowiedzUsuń
  107. Rozmowy w tłoku ale gdzie Ewka xD

    OdpowiedzUsuń
  108. Jestem ciekawa kto tak na prawdę kłamie....
    Wszystko świadczy o tym że Xylogena jest raczej niewinna,w końcu Andzelikag to pupilka "myszy" więc nie spodziewam się zbyt wysokiego poziomu...

    OdpowiedzUsuń
  109. @Little Monster (Dominik) -
    to są trudne sprawy... ;d lepsze od odcinka z Dariuszem :<

    @Miley1665 -
    przestań w końcu narzekać! Jak pojawi się nowy post to znów marudzisz. Jeżeli Ci się tu nie podoba wystarczy, że wyjdziesz.
    Jeżeli sądzisz, że tak łatwo jest napisać notkę to najwidoczniej jesteś 10 -letnią dziewczynką nudzącą się całymi dniami, bo jest nielubiana w klasie, a Twoje oceny to '2', '3'.
    No cóż, na to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  110. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  111. @Miley1665
    Der,Majli tysiąc sześćset pięć.
    Maj derlin,może nie ma na razie jakiejś sprawy związanej ze stardollem?

    OdpowiedzUsuń
  112. Wyrażę swoje zdanie.

    Kiedyś miałem Andzie w znajomych i napisałem do niej czy mógłbym zamówić reklamę na stardoll-evrything czy coś takiego. Czekałem 30 minut ale gwiazda nie odpowiedziała. Natomiast xylogelena odpowiedziała po chwili. ! Jestem za xylogeleną angeliczka do zadufana w sobie małpa. Andrzelika+Komputer+SiM=Padaczka

    OdpowiedzUsuń
  113. @JulieWolf:
    nom

    @♥xylogelena♥:
    Napisałam, że posiadam jakąkolwiek kulturę? Nie? No więc właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  114. Dobrze,dobrze. Nie musisz wcale jej posiadać..

    OdpowiedzUsuń
  115. Powiem tak : Obie dziewczyny są dziecinne a fakt faktem andrzelikag jest 24/h na stardoll jest to chyba jej życie. szkoda mi takich ludzi .. chociaż nie .. oboje się na nadają , na bloga jeżeli ma być taka atmosfera .. :)

    OdpowiedzUsuń
  116. JulieWolf

    Ojj, Mylisz się xD. Wiesz co jesteś żałosna ! a jaj już po prostu nie będę wchodzic na tego bloga. Po pierwsze mam średnią 4.8 ! po drugie mam 12 lat. A po trzecie wcale się nie nudzę tylko wchodzę na fejsa na chwilę a potem wchodzę na inne stronki i idę na dwór a nie siedzę na kompie cały dzień jak najwidoczniej ty !

    OdpowiedzUsuń
  117. @♥xylogelena♥:
    No ok... Ja już kończę, bo nie lubię się kłócić ;3

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja jestem za Andrzelikag.Może to i po znajomości,ale opowiadała mi wszystko i jestem zgodna z nią,bo skoro xylo sobie nie radzi,to może niech lepiej odejdzie,zamiast zmieniać daty i godziny,aby to pokazać,jaka to niby lepsza jest,ahaha.

    OdpowiedzUsuń
  119. Patrycja, a przypomnieć ci jak to ty chciałaś udowodnić pawełkowi na whystardoll,że jesteś lepsza? Ahahaha, mogłaś odejść, ahahaha

    OdpowiedzUsuń
  120. Powiem szczerze, że nigdy nie przepadałam za Angeliką. Może to i nie moja sprawa, że siedzi całymi dniami na stardoll, ale to już przesada. Zawsze zastanawiałam się, dlaczego xylogelena (mam nadzieję, że nie przekręciłam nicku) zamieszcza tak mało postów. Teraz już wiem, że po prostu nie siedzi całymi dniami na kompie, tak, jak to robi Andrzelikag. Moim zdaniem, Angelika powinna wylecieć, xylogelena zostać. Nie tylko dlatego, że po prostu jej nie lubię, ale jej posty są często bez sensu, czasem nie mogę ich nawet zrozumieć. U xylogeleny wygląda to inaczej. Posty są zrozumiałe, estetyczne i oczywiście z sensem. Chociaż... lubiłam najbardziej stardoll-i-my, jak pisały na nim tylko VenusVirgin i Gabisia9. Rozumiem, że jest teraz dużo nauki, ale Angelika i xylo powinny odejść razem z wakacjami...

    OdpowiedzUsuń
  121. Ludzie, ludzie, ludzie..
    Nie ogarniam. o.o

    Jak można siedzieć tak długo przy kompie?!
    Muszą mieć zajebisty plan lekcji (bo ja np. kończę najwcześniej, raz w tygodniu, o 14:45).. dojazd etc.. i jeszcze lekcje.. ZAZDROSZCZĘ NORMALNIE. :D

    OdpowiedzUsuń
  122. Hahah, a myślałam, że tylko ja to zauważam! :P
    Za każdym razem, od początku roku szkolnego, jak się zalogowałam na sd i chciałam napisać posta, to się okazywało, że andrzeliczka już o to zadbała. W końcu się wkurzyłam i sobie odpuściłam - nawet nie próbowałam, nie chciało mi się z nią walczyć o posty...
    Ale mimo wszystko - nawet nie wiecie, jakie to było irytujące :D

    OdpowiedzUsuń
  123. A skąd masz zdj. ich chatu?A tak ogólnie to nie przepadam za dwoma paniami.

    OdpowiedzUsuń