niedziela, 2 października 2011

Nic sie nie dzieje...

Ostatnia notka pojawiła się 23 września... Tak, wiem... słabo to wygląda :D
Ale to nie nasza wina, bo oprócz szaleństwa MSW na stardoll nie dzieje się nic a nic.
Nie chcemy pisać o byle pierdołach, bo to bez sensu. Ja osobiście jestem trochę do tyłu z informacjami bo dość długo byłam w szpitalu, wczoraj wróciłam.

Wieje nudą, więc mam pewną propozycję.
Nikt chyba nie ma wątpliwości, że najciekawsze na tym blogu są dyskusje w komentarzach :D
A więc proponuję aby pod tą notką po prostu sobie porozmawiać.
Możecie plotkować, gadać o wszystkim i o niczym.... Wszystkie chwyty dozwolone.
Ja oczywiście też się włączę, mam nadzieję że reszta ekipy DS także.

A więc pogadajmy sobie. Zobaczymy do ilu komentarzy potrafimy dobić :D

136 komentarzy:

  1. No od czegoś trzeba zacząć rozmowę :D
    A więc zadam głupie pytanie na początek:
    Który artykuł na tym blogu najbardziej was rozśmieszył? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O andrzeliczke i jej nadmiernym pisaniu ^^ oraz o fol_let

    Teraz ja zadam pytanko

    Na ile % podoba ci się blog ? ;_

    OdpowiedzUsuń
  3. A choroby albo magdopotwory ? Aj tam, gadanie to gadanie, ale okej :D
    Wiecie że Gosia ma sukienkę z New Look za 0 sm ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mi na 100% haha :D
    Haha :D Pamiętam sprawę z Rosją.
    Wtedy to się działo... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Little Monster(Dominik)
    No jasne że na 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Smilice wiedz, że Rosja nigdy nie przestanie Cię kochać :>>>

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaak :D
    chciałabym tylko teraz wpaść na rosyjską imprezę na stardoll :D ciekawe jaka byłaby reakcja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. StUaRrt/Cleo167 może gosia jest hakerką :D haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale właśnie da się wejść na imprezę do innego kraju... Już szukałam.
    Ale są wszystkie kraje oprócz Rosji kochanej!

    OdpowiedzUsuń
  10. co nas tutaj tak mało?
    10 osób jest teraz na blogu a odezwały się 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja i tak też już nie mogę bo mam karę na komputer xD Wczoraj siedziałam od rana do 23 xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem... Pierwszy raz tak długo siedziałam przed komputerem... Chodź przyznam że czasami siedzę po 3-4 godziny xD

    OdpowiedzUsuń
  13. 3-4 godziny to dla mnie norma jest :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dominica no rządzi :D
    To było dobre.. W KG miałam w sumie chyba z 200 wpisów od nich :D po rusku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie Dominica a może raczej żondzi ? :D :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pogadajmy o nich to może się odezwą haha :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zimno na dworze = swietna pora na spedzanie bezużytecznie czasu przed komputerem. Oj rosjanki mają to we krwi po Stalinie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym z nimi pogadać jeszcze :D przecież one mnie tak kochają!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak! Wpisy I hate you itd. wyraźnie wskazują na to ze jesteś ich wierną polską przyjaciółką :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chcę żeby mnie kochali :<< xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Dominica wiem że pisali 'I hate you'
    Ale tak na prawdę, w głębi... bardzo ukrytej głębi...
    Oni kochają caałą Polskę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz na myśli ich przeklęte katyńskie dusze? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak nic się nie działo ? A widzieliście ostatni " słiiit " wygląd Mant__* ? A co z chorobami Stardoll ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jprdl...Wbiłam sobie na bibkę do ruchów, a tam nikogo...gdzie te ruskie poleźli ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wy jesteście jeszcze w ogóle? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Boshh...Manta i jej tatju...Świat schodzi na psy

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha...Niech dadzą flachę to tez se pochalmy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylko nie byle jaką bo sie otrujemy ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale my kochamy ich obgadywać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ruskie babki sa najlepsze...ględzą,pisza chieroglify...A najlepsze jest to ze jak je napiszą to są niezłe hihranki :3

    taaa...Bo jeszcze na kaca umrzemy xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Россию любят Польшу XD

    OdpowiedzUsuń
  32. hah :D te Ruskie hieroglify są bardzo zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  33. nie tylko ruskie dziś na wódzie były :P
    adpskfbipsdhbdtulkerryhjsek

    OdpowiedzUsuń
  34. Żałuje ze w gimnazjum jest niemeicki zamiast rosyjskiego :( Brakuje mi tego jezyka xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha...kolejna dawka prosto z Guglowego pieca : Как мы любим водку

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurwa, Smilice, Ty naprawdę lubisz być w centrum uwagi, że tak regularnie powracasz do tematów okołorosyjskich. To się już zrobiło żałosne ._.

    OdpowiedzUsuń
  37. No i oto chodziło.... I <3 Dirty Stardoll !!!
    a pro pro polki na MSW nie są za bardzo ładne, ładniejsze inne

    OdpowiedzUsuń
  38. Я использую переводчика, потому что не знают русского языка ... У меня есть идея. Мы пишем на русском языке.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ziutencjo - Dziękujemy za uwagę i już mówimy papa

    OdpowiedzUsuń
  40. Dominico - przykro mi, że psuję zabawę moimi poglądami i tym, że mogę je wyrażać.

    OdpowiedzUsuń
  41. ej ty Ziuta o co Ci chodzi? :D
    my tu tylko wspominamy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ehh.Tak czekałam na następny post na DS.

    OdpowiedzUsuń
  43. Я не могу писать на русском, но с переводчиком легче :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ehhh...Tak dobrze nam byłooo... :P Niezłe Smilice, ahh tehieroglify :3

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobrze było.. :D
    Ale może będą jeszcze ciekawsze akcje :D

    OdpowiedzUsuń
  46. hej mam problem. Osoba o nick'u Nuwka, załozyła moje anty-konto i oczenia mnie nie wiadomo dlaczego. Lookajcie na " TrendyLula23zal " Proszę zgłaszajcie obydwa konta. Licze na waszą pomoc bo jest mi bardzo przykro!

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie Ziuta, Ziutencja.
    Po prostu nigdy mi się nie podobała szopka polsko-rosyjska, którą wy tak ochoczo nakręcałyście. teraz tez mi się nie podoba, ze tak radośnie objeżdżacie państwo ruskie.

    No i oceniałyście panny w dużej mierze przez pryzmat ich pochodzenia, a takich rzeczy nie lubię, bo to ociera się o rasizm (za mocne słowo, ale lepszego nie ma, a szkoda)

    Wy wspominacie fantastyczną zabawę, ja wspominam nieprzyjemne rzeczy, tez mi wolno, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  48. No jasne, że Ci wolno.
    Nie mamy nic przeciwko temu, że mówisz co myślisz.
    Wolny kraj - wolność słowa istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. to napiszcie żeby wam pisali do kg albo w wiadomościach jakieś pomysły na posty ;]

    OdpowiedzUsuń
  50. @Ziutencja
    Takiego zachowania nie nazywa się rasizmem, a ksenofobią.

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak przy okazji... Pomagam znajomej pisać bloga :D
    cudowny-stardoll.blogspot.com
    Dodacie się do obserwatorów może? :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ok,dodam się a doda się ktoś do obserwatorów mojego moooooda.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta sprawa z Rosją już dawno zrobiła się żałosna

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaką Rosją? A po za tym, to choroby stardoll są boskie.

    Jaka-jestem

    OdpowiedzUsuń
  55. @Tlen - Ano jo, słowa mi zabrakło, dziękuję za podpowiedź :3

    OdpowiedzUsuń
  56. Pogadajmy o czymś innym.Ta Rosja już się nudna robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. 72 komentarzy w jeden dzień.Wow.! ; ) Tylko tutaj pisało z 8 osób ;/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeszcze takie pytanko-wchodzicie na inne blogi plotkarskie o stardoll? ;>

    OdpowiedzUsuń
  59. Tylko ten blog jest większego formatu :) Reszta to tanie gówienka no może oprócz RedGlasses

    OdpowiedzUsuń
  60. Były kiedyś dosyć fajne,ale później przestali je pisać ; / Szkoda.DS nam tylko został ; p

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja wcześniej czytałam uzaleznieni od plotek.
    Ale potem gosia go zostawiła a nowa właścicielka się nim zająć nie umiała.
    A szkoda, bo blog cieszył się popularnością i gdyby nie przestali pisać to może dalej by tak było.
    Ale nie martwcie się :D DS nie odpadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  62. DS też pokazuje w powyższych komentarzach swój poziom..

    OdpowiedzUsuń
  63. Kuuurczee ; D Zapisalam sie do szkoły tańca aaa teen "meen" mi wyskakuje z " Więc będziesz w grupie z kilkoma osobami po 5 lat i z dwoma chłopcami po 9 (...) " OOOMG !!!!!! Obym sie nadala bo z tą dzieciarnią sie nie da siedzieć xdd

    OdpowiedzUsuń
  64. Na stardoll nuda rzeczywiście. A kandydatki na MSW są beznadziejne. Jedynie esther i jakaś jeszcze są oryginalne, pomysłowe i przede wszystkim ŁADNE i MĄDRE. XD

    OdpowiedzUsuń
  65. Ziuntencja znowu w akcji xd Ale tak mam opóźniny zapłon. RUSSIA I <3 YOU 4(n)EVER XD I vice versa. Ech ta kłótnia. Te popisy że Rosjanki umieją pisać 'pa rusku' ;) świetne to.

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj no i znów czytam komcie po kawałku -.-' Ok, to że my im odpisywałyśmy to rasizm, a to że one pisały że jesteśmy głupimi polkami to po prostu zacieśnienie stosunków międzynarodowych tak? -.-''

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale czy ci Rosjanie rzeczywiście byli hackerami ?

    OdpowiedzUsuń
  68. Po prostu zaczęło się od tej fol_let, może warto by było powrócić do tego i rozwiązać to.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie rozumiem. Niby jest to blog o plotkach na temat nieciekawego Stardoll`a, ale pojawiają się tutaj tematy, jak np te na temat Rosji, że nie sposób ocenić do czego to wszystko doprowadzi. A i chciałabym dodać, iż Ziutencja mnie przeraża, swoim nadmiernym dostosowaniem do poprawnej i jak najbardziej urozmaiconej mowy pisanej.
    Pozdrawiam. S.

    OdpowiedzUsuń
  71. Julka tu się nic nie rozwiąże :D
    Choć do tej pory nie wiemy skąd miała darmowe cenności.

    OdpowiedzUsuń
  72. wszyscy czekamy na intrygi i kłamstwa

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. @Monster
    A gdzież napisałam, że je na ołtarze trzeba wznosić?
    Tylko czy nie sądzisz, że jak już tak warto wywyższać naród polski, to może lepiej by było pokazać naszą WIELKOŚĆ (da, sarkazm) poprzez nie angażowanie się w durne wojny? Ale nie, należało pokazać, jak bardzo jesteście infantylne i niedojrzałe -,-
    I pragnę przypomnieć, że doszło w końcu do tego, że potępiałyście nie tyle hakerstwo, co rosyjskość, a to mnie w tym drażniło najbardziej. I ta frajda, jaką z tego miałyście, żałosne

    @Bezimienna
    Poprawna pisownia jest dla mnie równie naturalna, co dla wielu ludzi stawianie byków gdzie popadnie.
    I co jest w tym przerażającego? o.O

    OdpowiedzUsuń
  75. Ok. yy. to.. zapraszam na mojego bloga. :]
    - diarysteensdays.blogspot.com (dużo filmików, notek, konkurs na komentatora miesiąca, reklamy, czat itd.) :).

    OdpowiedzUsuń
  76. A ja lubię tą poprawność Ziutencji. Przynajmniej wiem, że po drugiej stronie siedzi człowiek, który chce, uczy się i umie pisać poprawnie. TO jest świadomość tego czym jest Polska i ojczysty język, a nie wojny polsko-ruskie, które nie prowadzą do niczego konstruktywnego, a jedynie do pogłębiania ksenofobii tak bardzo popularnej w naszym kraju.

    @Monster
    To nie rasizm.

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie macie tematów? Wysłałam Wam jeden na maila, Adam miał coś napisać a tu notatka, że nie macie tematów.

    Co do blogów plotkarskich to moje zdanie jest inne.
    Jest wiele bardzo dobrych blogów plotkarskich tylko po prostu są mało znane, mało kto je czyta.
    Ja także mam swojego: krytyka-nie-tyka.blogspot.com, lecz ostatnio jestem zawalona nauką i nie mam o czym pisać.

    Co do Ziutencji... jest to jedna z najbardziej normalnych osób na całym Dirty Stardoll, niestety takie wieśniaki dogadywały jej swoimi 'kurwami'.

    OdpowiedzUsuń
  78. Tlen - To napisała Ziuntencja.
    Ziuntencja - No ale te pretensje że mówiłam że "rosyjskość jest zła' to nie do mnie. Ja nie pisałam nic takiego. Chyba że jakieś zagorzałe fanki. Ja nic takiego nie pisałam. Ale to samo co w poprzednim komencie - to w takim razie one nam nie odpisywały że jesteśmy głupie polki ze wsi czy coś tak? Aha, fajnie wiedzieć -.-' . Ale oczywiście, obrona imienia naszego kraju (z drugiej strony to żałosne że z pixeli do reala się przenosimy ale cóż) to niedojrzałość. Eh, nie chce mi się już wykłócać, bo i tak swoją polszczyzną i wyszukanym słownictwem dojdziemy do wniosku że nie mam racji i tak.

    OdpowiedzUsuń
  79. Hm, a ja tam się nie wtrącam i chcę pochwalić posty o chorobach stardoll ;* Czekam na następne i spróbuje przeczytać o czym gadacie, ech...

    OdpowiedzUsuń
  80. Chorób stardoll możecie się nie długo spodziewać :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Smilice - Czekaam. :3"
    Byłem na wakacjach we Włoszech 2 tyg, i ciągle ta sama notka. Buu.

    OdpowiedzUsuń
  82. @Monster
    To nie było konkretnie do Ciebie, tylko do tamtych durnych dzieci.

    "Ale oczywiście, obrona imienia naszego kraju (z drugiej strony to żałosne że z pixeli do reala się przenosimy ale cóż) to niedojrzałość."
    Nie, obrona własnego państwa to zdecydowanie nie jest objaw dojrzałości.
    Ale jeśli obrona państwa ma się opierać nie na konkretnych argumentach, a "haha, ale gupie róskie, chlejom wudke z putinem" - to zdecydowanie infantylność.
    Już nie wspomnę o tym, że mieszanie kwestii narodowości w aferę z kilkoma, kurwa, pikselami jest żałosne (widzisz, a jednak się potrafię z Tobą w czymś zgodzić). Dla mnie każdy, kto się w tą "wojnę" bawił, osiągnął dno.

    "Eh, nie chce mi się już wykłócać, bo i tak swoją polszczyzną i wyszukanym słownictwem dojdziemy do wniosku że nie mam racji i tak."
    Polszczyzna nie ma nic do rzeczy, gdy nie jest tematem rozmowy. Jeślibyś powiedziała coś mądrego, poprawność miałaby drugorzędne znaczenie.
    To, że się z Tobą nie zgadzam w pewnych kwestiach, to już inna kwestia.

    Swoją droga, miło mi, że mam poparcie - nawet jeśli to tylko Tlen i JulieWolf - jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. @Ziutencja -
    cóż. to widać, że masz coś do powiedzenia, ja też miałam, lecz za to 3/4 czytelników dirty stardoll zaczęli mnie obrażać.
    Jakie to przykre, że ludzie są tak zakompleksieni i umieją wydusić z siebie tylko 'kurwę', to tak irytuje...

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja chcę magdo i potwory! ;DD

    To było super <33

    OdpowiedzUsuń
  85. Mi mądrość i styl pisania Ziutencji imponuje. Z największą uwagą czytam to co ona napisała, mimo iż często jest to coś długiego.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ziutencja weź napisz jakąś książkę albo coś:D

    OdpowiedzUsuń
  87. rannny. znów zaczynają się lekcje języka polskiego by Ziutencja i Rosja :/ nuuudy...

    @ JulieWolf

    odpisałem Ci co miałaś dostarczyć i tego nie zrobiłaś :/

    OdpowiedzUsuń
  88. adasiek116 - przecież nie ma w tym nic złego, ja tam popieram pisanie, czysto po polsku, bez robienia byków
    Ziutencja - także jestem z Tobą i resztą. I popieram pisanie w ojczystym języku i nie hańbienie/okaleczanie go poprzez błędy. Uważam, że takie "wojny" to bzdura, nie są one adekwatne do prawdziwych, wypowiedziane są bez powodu, a dominuje w nich chamstwo, rasizm (tzn. jak to określiłyście) ksenofobia i inne anachroniczne poglądy, które na moje dawno już wygasły. Skąd macie pewność, że te Rosjanki po drugiej stronie monitora nie są miłe? A także, że może być im przykro z tego powodu? Tej pewności nie macie.
    I tutaj także popieram, że nie skupiliście się na głównym temacie, czyli hakerstwie, ale wprowadziliście inne elementy. Wolę przychylać się do paradoksu Ziutencji i mojego i innych pojedynczych osób.
    A inni co myślą inaczej, idą tak zwanym "instynktem stadnym".
    Także należy pamiętać, że nie żyjemy w utopi i przez całe życie towarzyszą nam różne przeciwności i musimy kołatać się z nimi cały czas i przezwyciężać je. Warto o tej aferze napisaćby groteskowy utwór.
    Jaa. :3

    OdpowiedzUsuń
  89. Może poruszycie temat bloga Stardollowe myśli?
    Najpierw został oddany komuś innemu teraz całkiem go usuneli

    OdpowiedzUsuń
  90. Mieliśmy normalnie rozmawiać,ale oczywiście wszyscy musieli się pokłócić ; /

    OdpowiedzUsuń
  91. ludzie uspokójcie się. -.-
    mieliśmy sobie normalnie pogadać, poplotkować, a wy jak jak zwykle musicie się o coś pokłócić. ;|

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja się nie kłócę i kłótni tu nie widzę. Tylko wyrażanie poglądów.

    @Smilice
    Napiszę, dostanę Nike, potem Nobla, ale pewnie i tak znajdą się ludzie, którzy stwierdzą, że jestem debilem xD

    @adasiek116
    Wiem, że mnie kochasz, ale powiedz, gdzie ja tu robię aferę o przecinki?

    @19magda96
    Marcin, wszystko pięknie ładnie, ale kiedy piszesz o niekaleczeniu języka, jednocześnie go kalecząc, naprawdę trudno uwierzyć w to co piszesz >3>

    OdpowiedzUsuń
  93. a gdzie ja Ci napisałem coś o przecinkach? :/

    OdpowiedzUsuń
  94. @adasiek116
    O przecinkach nie pisałeś, ale słowa "lekcje języka polskiego by Ziutencja" wyraźnie sugerują, że gdzieś tutaj doszukałeś się moich czepliwości w kwestii polszczyzny. A tych tu przecież nie ma, to nie moja wina, że tylko z tamtą "aferą przecinkową" jestem kojarzona i na ten temat ludzie schodzą.
    A użycie przeze mnie hasła "przecinki", było tylko skrótem myślowym.

    OdpowiedzUsuń
  95. Też bym zjadła ale nie mogę :D
    Jestem 8 dni po operacji wycięcia wyrostka :D
    Miesiąc diety przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  96. :] Smilice i powiedz jeszcze że widziałaś wszystko.

    Ziutencja wypad na polonistkę ,a nie tu nam dupe trujesz

    OdpowiedzUsuń
  97. E tam, teraz wszyscy piszą że kłótnie są, a nie normalna wymiana zdań, poglądów itd. Idę się uczyć na sprawdzian ;/

    OdpowiedzUsuń
  98. haha ale słownik wam z tłumaczeniem pomaga
    Поляки и русские -_-

    OdpowiedzUsuń
  99. Nieźle Smilice napisała kom, o wycięciu wyrostka, równo o 0:00 :D Albo wyczucie chwili, lub przypadek. Ja kiedyś niby miałem wyrostek, ale wypiłem shake'a z MckDonald's, a uczulony na mleko jestem-.- I myśleli że mam wyrostek, a jestem uczulony na mleko xd.

    OdpowiedzUsuń
  100. Dominik a co miałam widzieć? :D
    Byłam pod narkozą xD

    OdpowiedzUsuń
  101. @Little monster (Dominik)
    Polonistyka - no way, nie chcę skończyć w McDonaldzie.
    W ogóle kierunki humanistyczne są do dupy :*

    OdpowiedzUsuń
  102. nie pisz, że są do dupy, bo nie są. jak się nie podoba to się lepiej nie wypowiadaj :/

    OdpowiedzUsuń
  103. @adasiek116
    Są do dupy - widać to po tych wszystkich humanistach na zmywakach. Umysły ścisłe jakoś nie miewają takich problemów równie często. A cytat mojego polonisty mówi sam za siebie - wystarczy być przeciętnym informatykiem, by dużo zarabiać, ale trzeba być wybitnym humanistą, by zarabiać tyle samo. Na tym polega beznadzieja kierunków humanistycznych.
    Może sie podzielisz swoimi argumentami na temat ichnich wspaniałości. Chyba, że nie masz żadnych, a nie zgadzasz się ze mną tylko dlatego, że jestem Ziutencją, ot tak, dla zasady ;P (jeśli tak, świadczy to tylko o twej głupocie, ale ćśśś...)
    Poza tym - wolność słowa, prawda? Mogę się wypowiadać, bo niby kto Cię upoważnił do zabraniania mi tego?

    OdpowiedzUsuń
  104. A wie ktoś, co u naszego Pyrokara?

    OdpowiedzUsuń
  105. Co Wy do Rosji macie? Rozumiem, że jakiaś użytkowniczka z tego kraju sie źle zachowała ale żeby od razu "ruskich" obrażać? Bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
  106. Szczerze mówiąc,na początku mnie ta cała wojna polsko-ruska śmieszyła.Ale mnie to już zwyczajnie NUDZI.Zresztą,nie tylko mnie.Z Ziutencją się muszę zgodzić.

    OdpowiedzUsuń
  107. Smilice ta wojna polsko-ruska nie jest wcale śmieszna . Może czas wymyślić coś innego ?

    OdpowiedzUsuń
  108. Aha , i do tych co śmieszą ruscy :
    macie wielkie poczucie humoru , że można Wam pozazdrościć :3

    OdpowiedzUsuń
  109. coraz ostrzejsza ta "nasza rozmowa" ja się nie wtranżalam .Ale zapraszam na bloga metamorfozyiwieleostardoll.blogspot.com/ i koniecznie dodajcie się do obsewatorów!!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  110. Nie było mnie,to nie doszło nawet do dwustu komów XD Ać,jak są takie imprezy,to trza jadziuchnę wołać na sd,to przyjdzie i zacznie gadać ;D

    OdpowiedzUsuń