środa, 12 października 2011

Francuski pokój!

Po długim oczekiwaniu mam dla Was kawałek ciekawego newsa.


Otóż nasza "wspaniała" National Cover Girl z 9 października, czyli misswiktoria17 została oskarżona o kopiarstwo apartamentu. A oskarżona została przez nie byle kogo, bo przez dość znaną na Stardoll, niejaką Rojda32. Któż nie zna jej wspaniałych projektów i z listy Top Projektantów. Zapewne sprawa nie została by tak nagłośniona, gdyby nie fakt, że misswiki wygrała (po raz kolejny) NCG. 

Przykro mi Wiki tym razem ten tytuł nie przyniósł Ci sławy i podziwu tylko ośmieszenie i raczej współczucie, że brak Ci kreatywności i kopiujesz pokoje innych. (mała dygresja)

No cóż, jak to zwykle bywa obie panie oskarżają siebie teraz w swoich prezentacjach albo ujmę to inaczej: Wiki oskarża Rojdę, zaś ona zachowuje się jak na nastolatkę całkiem dorośle.

Rojda nie chce marnować czasu i zdrowia, na kłótnie z naszą Wiki.

Wiki woli jednak oczerniać mniemaną "kopiarę".

Właśnie o ten pokój główny rozpoczęła się ta sprawa:



Podobieństwo uderzające. Widać, że któraś z dziewczyn skopiowała pokój od drugiej. 

Przykro mi Wiki, ale w tej potyczce wygrywa Rojda. Nie wierzę, że autorka wielu wspaniałych pokoi skopiowała coś od mało znanej Polki, która teraz ma zamknięte wszystkie pokoje. Widać, że to nie Twój pomysł i starałaś się odwzorować jak najlepiej. Szczerze Ci powiem nieźle Ci to wyszło, ładny pokój "szkoda, że nie Twój".


Rojda pytana kto ją kopiuje bez wahania odpowiada misswiktoria17:


Biedaczka nic nie może z tym zrobić. Jedyne co to czekać, aż Wiki zmieni pokój albo sama się podda i wpadnie na inny genialny pomysł. 

Podsumowując:

Cóż My Polacy to waleczny naród. Pierwsze wojna z Rosją, teraz potyczka z Francją. 


Na kogo teraz padnie?
A Wy co myślicie o tym? Która skopiowała którą? 
(za info dziękuję Saritka1998)



EDIT: Zagadka rozwiązana. Tak jak myślałem to misswiktoria17 skopiowała pokój od Rojda32.

Pokój przez "u". Widać, że inteligencją nie grzeszy ]:->

                                                                                                                                        


Mam do Was prośbę. Gdy przesyłacie nam jakieś info to dołączajcie dowody, screeny czy cokolwiek. Gołosłownych sądów nie będziemy publikować, a za nim Wy coś do nas przyślecie i mi to sprawdzimy to jakiś wpis, czy nagłówek cokolwiek może zostać usunięty i z fajnego tematu nici. Więc pamiętajcie do info dołączajcie zdjęcia, jakikolwiek dowód. To tyle! 

Do następnego :] Pozdrawiam xo

41 komentarzy:

  1. Fajne! missWiki skopiowała. Rojda ma ładniejszy pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale w sumie nie am co się dziwić Wiktorii - Pokoje Rojdy są naprawdę cudowne..

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokój Rojdy wygląda na ten właściwy. Jest zrobiony dokładniej, fajnie, bardzo stylowo. Za to misswiktoria17... Eh... Szkoda gadać. Widać, że pokój całkiem odgapiony. Nie tak staranny i przesłodzony. Poza tym, osoba, która nie ma nic na sumieniu, nie obraża innej osoby tak agresywnie, jak to zrobiła missWiki w swojej prezentacji...

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem to tak: Rojda wymyśliła ten pokój bo jest on o wiele lepszy choć patriotyzm każe stanąć po stronie Wiktori więc ciężko określić mi moje stanowisko w tej sprzeczce, a raczej mini wojnie ale chcę dodać że wolę jak pokój jest w opłakanym stanie ale pomysł jest własny niż jakiś niesamowity a cudzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wedlug mnie Rojda stworzyla ten pokoj a tamta druga go skopiowala zal dziecka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kuzyn rozpętał tą aferę :)
    Mówił mi, że rano (chyba w niedzielę) odwiedził misswiktoria17 i widział, że ma tylko kawałek tego pokoju. Poczekał aż go skończy i wtedy napisał to Rojdzie. Jeśli jest ktoś kto mi nie wierzy niech wejdzie do Rojdy, odszuka pierwszej wiadomości na ten temat. Napisał ją użytkownik o nicku "braciszki" czyli właśnie on. Co ciekawe misswiktoria dała Rojdzie zaraz po skopiowaniu 3 wiadomości z tekstami : "Wow", "Ślicznie 5/5" itp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej z nich....
    Idę je odwiedzić :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Misswiktoria jest żałosna ._. Za krzty rozumu i inteligencji.

    A Ty adasiek pewnie już wiesz, co ja myślę o "Cóż My Polacy to waleczny naród. Pierwsze wojna z Rosją, teraz potyczka z Francją."
    :*
    Mieszanie ojczyzny w piksele jest denne. To zdecydowanie nie powinny być wojny między narodami, a konkretnymi osobami.
    (A Rojda wydaje się być zbyt rozsądna na kłótnie, więc raczej wojenki nie będzie. No i Francja jest super-duper-kól i zachodnia, nie to co Ruscy. Po Żabojadach nie jeździ się tak fajnie, ach, jak przykro)

    A sam artykuł raczej niezbyt ciekawy, jestem pewna, że pokoi skopiowanych od Rojdy i inszych użytkowników znajdzie się dużo. Nic odkrywczego, choć rzeczywiście czyn to karygodny i na potępienie zasługujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do tych całych wojen to zgadzam się z Ziutencją

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze masz jakieś "ale", więc nie będę tego komentował. jednak z tymi wojnami to było ironiczne :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie mam dobrych wspomnień z misswiktorią17. Był kiedyś okres na samym chyba początku jej na stardoll, kiedy wyłudzała od ludzi doładowania ss mówiąc im że sprzedaje moje konto. I że niby moje konto jest jej. Trochę dawno to było może się zmieniła. Ale co do pokoju widać że jest niedopracowany robiony w pośpiechu na wzór wyżej wymienionego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  13. @adasiek116
    Nie, nie zawsze mam "ale". Tu na łamach tego blogaska było już sporo rzeczy, do których nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie moja wina, że nie są to jednak Twoje artykuły.
    No cóż, ironii czuć nie było, tym bardziej, że pisałeś to Ty. Ale jeśli to rzeczywiście ironia - zwracam honor.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. J amieszkam we Francji i wcale Francuzow za zabojadow nie uwazam nie znacie ich a oceniacie -,-

    OdpowiedzUsuń
  17. misswiktoria skopiowała,zdecydowanie. ;d a pokój ładny. ~olaaa90

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokój Rojdy wygląda znacznie lepiej. Łatwo zgadnąć, że misswiktoria skopiowała to wnętrze. :o

    @Ziutencja
    Na Twoim miejscu nie nazywałabym ludzi, którzy mieszkają we Francji ,,żabojadami". Na ich miejscu po przeczytaniu takiego komentarza byłabym urażona. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również nie mam z Misswiktoria17 dobrych wspomnień,pamiętam jak pisała na czacie - chcesz moje konto?dam ci moje konto za 200n sd -

    OdpowiedzUsuń
  20. @marta18 - również miałam ten problem. Doładowałam jej ss za te 11.98 no i dupa :) Ale w sumie to moja wina, że się nabrałam.

    Moim zdaniem misswiktoria to, ekhem, 'złe dziecko'. To tyle dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @martolek1 & Jeanne.Arthes
    Poniekąd przeprowadziłam mały teścik. Nazwanie Francuzów "Żabojadami" miało tu raczej wydźwięk sarkastyczny i czysto prowokacyjny.
    I tak jak przewidziałam, Francji bronicie dzielnie, sadzę jednak, że gdybym zamiast Francuzów, podała przykład Ukraińców, nikt by się oburzał, ba, dorzucilibyście coś od siebie, o Czarnobylu najpewniej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja rozumiem, inspirować się, ale zeby kopiować. Załosne i dziecinne zachowanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. @ Ziutencja

    skoro jesteś tak negatywnie nastawiona do moich artykułów to może ich nie czytaj, bo ja nie mam zamiaru na każdy twój zarzut odpowiadać :/ znudziło mnie to.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje za umieszczenie mojego pomysłu i napisanie, że to ja ;-) Spx-bd pamiętać o screenach i dowodach na przyszłość ;_)

    OdpowiedzUsuń
  26. hahah! Pewnie nie wiecie! Ale ona kradnie,oszukuje, wyłudza! Zwykła szmata! Oszukała nie tylko mnie, ale także moje koleżanki i inne biednie dziewczyny. Teraz jeszcze kopiuje! Hah. Młody przestępca!

    OdpowiedzUsuń
  27. @adasiek
    Nie, nie każdy Twój artykuł mi się nie podoba. ten najświeższy na przykład jest okej, więc proszę, nie zakładaj, że jeżdżę po Tobie z zasady.
    Nie jestem nastawiona do artykułów negatywnie, bo są Twoje, tylko dlatego, że są kiepskie, o.

    I źle o Tobie świadczy, że po prostu nudzą Cię czyjekolwiek zarzuty. Powinieneś krytykę przyjmować do siebie, jeśli jest słuszna, negować niesprawiedliwą opinię, a z wszystkiego wyciągać wnioski.

    OdpowiedzUsuń
  28. wnioski może i wyciągam, dlatego nie wdaje się z Tb w kłótnie, czy dyskusje :]

    OdpowiedzUsuń
  29. no zgadzam się z MissAvrill14 mnie tez oszukała :p

    OdpowiedzUsuń
  30. @adasiek
    Ale chyba nie uważasz dyskusji za coś złego? o.O Ja na przykład chętnie bym z Tobą podyskutowała (nie pokłóciła) ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. pytanie chyba retoryczne ,kto kogo skopiował
    widać wyraźnie ,że pokój Rojda jest pierwowzorem

    OdpowiedzUsuń
  32. @ Ziutencja

    sorry nie tym razem. nie mam weny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. MissWiktoria17 mam długo w znajomych ale widziałam nawet skopiowany pokój od Gosi I_am_Collector i Gabisia9. Chociaż ją upominałam ale nic na to się nie poradzi. ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. @adasiek116
    Ach tak! Czyli nie wykluczasz jakiejś dyskusyjki? :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Do Pani u góry, kochanie. Mnie też. A gdy prosiłem ją o wzrot to:
    nie
    nie
    nie
    nie ..
    I tak pisała kilkanaście minut. Bahor jeden. Nie wstydzę się nie nawiści do niej.

    OdpowiedzUsuń
  38. To oszustka ta misswiktoria ode mnie wyludzila doldaowanie ss

    OdpowiedzUsuń
  39. To było do przewidzenia tak szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ode mnie też wyłudziła doładowanie ss za to konto.Kurde głupia byłam że dałam się tak nabrać.

    OdpowiedzUsuń