niedziela, 9 października 2011

Już jutro...


21 komentarzy:

  1. Juz się doczekac nie mogę ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie, Salamandrę naprawdę podziwiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie znam Salamandry - muszę poznać :) CZEKAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. monster- jeeeny jak niekórzy mnie dziwią na tym stardoll'u , jak można nie znać salamandry ? :O
    Porażka jakaś.

    czekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. w sensie nie chodzi mi tu tylko o Salamandrę, ale również o inne twórcze osoby, które wręcz trzeba znać.
    Widzę, że teraz stardoll ogarnęły same dziewczynki z 2010, 2011 roku, które za przeproszeniem 'gówno więdzą' i sypią tylko tekstami 'szukam boja'

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasze posty mnie rozwalają, są świetne ! ;*
    czekam i na ten,pozdr.

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię magdo i potwory,moja ulubiona seria artykułów :))

    ~olaaa90

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka ją zna :D Oglądam :D nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać :D

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuulaa - dla twojej informacji jestem na stardoll 0d 2009. nie jest to długo ale wystarczająco jak dla mnie. Salamandry nie znam dobrze, ale coś mi się o uszy obiło. Nigdy do niej do apartamentu nie wchodziłam. A i boja nie szukam. Jak już to Boy'a, ale tylko w realu ;) Żarcik taki ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Weszłam do Salamandry i zauważyłam że lubimy podobne filmy, seriale, książki muzykę. Obie urodzone w styczniu i mamy to samo imię. Ale apartament ładny. A dollka PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę się doczekać ... ;)
    a tak przy okazji przecena DKNY od 30 sd !!!!

    (radzę się śpieszyć ;)
    możecie się też mnie pytać o ubrania z pokoi i z szafy... ;3


    ali_888

    OdpowiedzUsuń
  14. Aha, zresztą to było pisane z ironią i celowo to 'boja' jeśli nie wiesz.

    Ludzie ze stardoll mnie zadziwiają swoją ogólną niewiedzą o nim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zuulaa wiem że boja to była ironia -.-' spx

    OdpowiedzUsuń