czwartek, 13 października 2011

R.I.P Melek

To prawdziwa tragedia na Stardoll.

Mimo, że pewnie mało kto z Was ją zna lub w ogóle jej nie znacie sądzę, że warto napisać o niej artykuł. A mowa o 63emly64 przez przyjaciół zwana Melek.


5 października przegrała ona walkę z rakiem. Z tej okazji jej przyjaciele zorganizowali akcję, dzięki której została ona dzisiaj Cover Girl. Było to jej największym marzeniem. Szkoda, że zrealizowało się po jej śmierci. Ta 14-letnia dziewczyna miała całe życie przed sobą, niestety choroba okazała się silniejsza.

Wielu jej przyjaciół miało takie wpisy w prezentacji:

Prezentacja perilice2

Prezentacja deeeniiii

To tylko niektóre z przykładów. Jak widać, przyjaciele trwali przy niej do końca i nawet po śmierci. Wydawało by się, że takie tragedie nie zdarzają się na Stardoll, jednak jestem pewien, że to nie jedyna dziewczyna, którą nam odebrano z naszej ogromnej społeczności. :(

Melek spoczywaj w pokoju [*]



A czy Wy znacie jakieś przypadki osób, które zostały nam odebrane?

65 komentarzy:

  1. Ojej :(
    Biedna, bardzo młoda dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :( młodzi ludzie teraz umierają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tak bywa...[*]Nie słyszałam o takich przypadkach ale to są prawdziwi przyjaciele....
    Ps. Na pewno wiesz a jak nie to piszę,że Martyna (Blooondina) odeszła ze stardoll Jest napisane u niej w prezentacji..i chce sprzedać konto...Zwęrzyło się tym samym grono redaktorów na blogu Lucasa czy jak to on teraz woli Luuca hehe i blog moim zdaniem całkowicie upadł...
    Link do tego posta;http://stardoll-for-poland.blogspot.com/2011/10/redaktorzy.html
    pozdro Blondi28

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda mi jej, tak mi się wczoraj trochę smutno zrobiło. Wiele osób na fb ma na zdjeciu profilowym jej czarno białe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Melek spoczywaj w pokoju [*] - ciut żałosne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się osobiście nie chce w to wierzyć.

    Jak ktoś cierpi naprawdę, to nie trąbi o tym na ubierankowej stronie, by uzbierać niekoniecznie szczere kondolencje i gwiazdki pomiędzy nawiasami.
    Chyba, że to ja jestem taka staroświecka. Albo ludzie naprawdę zaczynają podchodzić do portali społecznościowych zbyt poważnie ._.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj....To straszne!! Jak to już napisała Saritka1998 to jest straszne że teraz tacy młodzi ludzie umierają ;/

    Ja niestety nie słyszałam o takich przypadkach.

    Ale przynajmniej widać że Melek miała naprawde świetnych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się w 100% z Ziutencją.

    OdpowiedzUsuń
  9. @ Ziutencja

    może po prostu one tak się przejęły. podobno na konto tego Melka logował się jej brat 2 dni temu. zobaczy,y co z tego będzie :]

    OdpowiedzUsuń
  10. @adasiek
    Mi się wydaje, że albo się nie przejęły jej śmiercią, albo za bardzo się przejmują.
    Albo Melek nie istnieje, a komuś zależało na CG do tego stopnia, by wykorzystać ludzkie współczucie do osiągnięcia sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ta wiadomość sprawia okropny ból i... im częściej słyszę o tym, że ktoś przegrał walkę z rakiem to mnie bardzo boli, ale zarazem się cieszę... nie, nie cieszę się dlatego, że ta osoba nie żyje, tylko z powodu, że ja jeszcze nie odeszłam...
    Niech spoczywa w pokoju [*]

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Ziutencja

    albo po prostu odeszła i przyjaciółki, bogate co można stwierdzić po wyglądzie ich apartamentów sprawiły jej prezent. zobaczymy co z tego będzie :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście brat po śmierci siostry wszedł na sd (no bo co innego ma robić, proste), żeby powiedzieć całemu światu, że umarła - toż to prawie jak sala samobójców

    nie rozumiem tego i chyba nigdy nie zrozumiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to zobaczyłam na uzależnionych to myślałam że się rozpłacze. Zostawiłam komentarz na koncie zmarłej dziewczyny [*] :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Ziutencją. Kto normalny rozpisuję się o śmierci swojego bliskiego na jakicś portalach? Gdybym ja umarła, to nie chciałabym, aby moi znajomi wypisywali o tym w prezentacji i prosili o głosy na moje konto.

    Już chyba lepiej, żeby jej przyjaciele poszli na jej grób i zapalili znicza. Jeżeli mieszkają b. daleko mogą się za nią pomodlić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem dlaczego, ale wkurwiają mnie wirtualne świeczki.
    A sam fakt z tym cg jest dla mnie nieco żenujący. "Moja przyjaciółka umarła. Bardzo proszę, byście głosowali na nią, na cg." (?!)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm... W sumie to nie wiem, co o tym myśleć.

    Niektórzy biorą ludzi na współczucie i na bazie tego stają się sławni (Magda Welc z "Mam Talent" - sorry), ale innym faktycznie zależało na tej dziewczynie, była dla nich ważna. Mam wrażenie, że za parę miesięcy wszyscy jej 'przyjaciele' o niej zapomną. Zróbcie jej wirtualny nagrobek i tam stawiajcie wirtualne świeczki. To jednak w dalszym ciągu tylko Internet i wrażamy się za pomocą (przemyślanych) słów. Mimo wszystko nie wolno źle mówić o zmarłych, więc nie powinniśmy zapomnieć i o takim przypadku przymusowego odejścia ze Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie to nie jest prawda. Troche dziwne, nie chce mi się w to wierzyć!
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku biedna dziewczyna :(
    Mam taki smutek w sercu że niem jak go wyrazić :c
    Melek spoczywaj w pokoju [*] będzie Ci lepiej u Boga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Smutne [*] ;c .
    Nie słyszałam o takich osobach .

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna 'must be the celebrity'. Smutne jest tylko to w jaki sposób sławę tę chce pozyskać.

    OdpowiedzUsuń
  25. To: [*] zarówno komentujący jak i autor postu mogą sobie w dupę wsadzić -.-'

    Okropne.. biedna dziewczyna, szkoda, że jej marzenie spełniło się "za późno".

    OdpowiedzUsuń
  26. Kejl! Przegrała walke z rakiem a nie wygrała walke ze sławą ! Ona serio nie żyje !

    OdpowiedzUsuń
  27. jej księga gości jest jakimś żartem. większość osób pisze "[*]" a reszta np. "Sale le decore[*]"
    O.o dziwne. :/ w najlepszych przyjaciołach wszystkie me doll są z łezką i żałobnym makijażu nie które. Ale dziwne też jest to że zmarła w dniu swoich urodzin.

    agaxpp.

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze pewnie wyjdę na jakąś egoistkę bez serca ale nie podoba mi się pomysł z tym cg no bo po co jej to? jeśli to było jej marzenia to mogła co pięć sekund transmitować tą wiadomość (jak pinkyprimose)i za życia nią zostać no bo dla mnie to równie dobrze mogła powiedzieć że nie chce jej się siedzieć na sd i kazać rozpowiedzieć że nie żyje. No kto jej do realnego życia 'zajrzy'? zgadzam się z Poyla: postawcie jej wirtualny nagrobek (sarkazm)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajrzyj na Everything from Stardoll jak szukasz tematu.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. mi sie wydaje ze tu chodzi o nie oto żeby z niej zrobić sławe no sory ale co teraz daje tytuł cg ?! dobra do tematu marzeniem Melek było zostanie cg, nie udało jej się tego zrobić za życia więc przyjciele chcieli zrobić jej taką przysługe. hmm jak to nazwać... taką ostatnią stardollową wole.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeżeli to prawda to naprawdę mi jej szkoda ;'( Ale no dobra mogą to robić. Choć dla mnie bardziej by się liczyło teraz wsparcie dla jej rodziny niż tytuł Cg ale może po prostu jakoś bardzo chcieli czy coś. Taaa, jestem bez serca :(

    OdpowiedzUsuń
  32. No bo dla mnie to trochę dziwne że jak ktoś umiera, to mu się stawia wirtualne nagrobki. Wiem jestem okropna (*)

    OdpowiedzUsuń
  33. Napisała:Agnik
    Oj....To straszne!! Jak to już napisała Saritka1998 to jest straszne że teraz tacy młodzi ludzie umierają ;/

    Ja niestety nie słyszałam o takich przypadkach.

    Ale przynajmniej widać że Melek miała naprawde świetnych przyjaciół.
    Zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  34. @Lola :33 - dziewczyna zmarła 2 dni po wygraniu CG . przepraszam, ale muszę się wtrącić . Ta dziewczyna miała jedenaście lat. Ale mniejsza oto. Dla mnie jest to smutne że tak młode osoby odchodzą z tego świata. Przecież miała jeszcze całe życie przed sobą .
    Niech spoczywa w pokoju {*}

    ( akcja TrednyGirl008 : uwiecznijmy jej pamięć, dając łzę na polik :) )

    TrendyGirl008

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyjaźń przetrwa nawet śmierć... Tu mamy przykład.
    Niech Melek spoczywa w pokoju [*]

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta śmierć jest bardzo przykra ale uważam, że nie powinni tak postąpić. Sądzę, że śmierć Melka jest sprawą "prywatną" a pisanie "[*]" w niczym nie pomoże. Wiadomo, że każdemu jest przykro z tego powodu, że Melek nie żyje ale nie powinni pisać o tym na jej stardollowym koncie. To tyle co mam do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie to temat i informacje są wzięte prosto z mojego bloga :)

    http://uzaleznieni.blogspot.com/2011/10/smutna-sprawa.html

    Oczywiście nie czepiam się, aby nie było.

    OdpowiedzUsuń
  38. @Gosia
    Według mnie też :DD

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Melek, spoczywaj w pokoju [*] ;C

    OdpowiedzUsuń
  41. Trochę w to nie wierzę. Skoro nie żyje to po co jej CG. Zgadzam się z Kaggs.

    OdpowiedzUsuń
  42. aż mnie ciarki przeleciały. Biedna dziewczynka ...

    OdpowiedzUsuń
  43. Noo, kamma_lol odeszła, też zmarła z wieku 14 lat, była z Polski, potem jej konto w tym samym czasie ukradziono, i w ten sam dzień kiedy umarła konto zostało usunięte.
    To była moja przyjaciółka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiem, że to dziwnie zabrzmi, ale czytając to prawie się popłakałam .. :( No , te wirtualne świeczki i wirtualny pogrzeb czyli akcja zrobienia z kogoś cg , to trochę jednak żałosne. Ale tak czy siak, to poważna tragedia. Uwierzcie, wiem. Moja mama zachorowała raka kiedy ja i mój brat byliśmy jeszcze malutcy . Na szczęście przeżyła i jest żywa , cała i zdrowa <3 Ale rak a szczególnie śmierć na raka to naprawdę tragedia. Co do Melek, [*]

    OdpowiedzUsuń
  46. Kur..Najlepiej to żeby Ziutencja i Adasiek sie nie udzielali bo kurde od razu afera.A co do Melka:
    Melek..spoczywaj w spokoju [*].Pamiętaj..kochamy Cię :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Monia masz racje
    Poprostu jesteście zazdrośni już odrazu z tego afere robicie jeżeli tak uważacie zatrzymajcie to dla sb to jest coś pięknego zrobić dla kogoś nawet jak nieżyje :(
    Ja uważam że to jest smutne Jak powiedziała monia ,, spoczywaj w pokoju "

    OdpowiedzUsuń
  48. @martolek1,
    W tej akcji chodziło o to, aby spełnić jej marzenie. CG jej po to, aby w jakiś sposób pokazać, że wciąż o niej pamiętamy, mimo tego, że nie żyje.

    a co do: [*] To jest żałosne i tyle.

    Myślę, że ten kto rozgłosił to o jej śmierci, źle postąpił. Ja na przykład nie chciałabym się dowiedzieć, że (prawie) cały stardoll wie o mojej chorobie czy czymkolwiek innym..

    Przykro jest słyszeć/czytać o takich przypadkach.

    W każdym razie, niech spoczywa w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  49. @Monia i dagusia32
    Ja po prostu w całą tą śmierć Melek i samą Melek nie wierzę i tyle. Wątpię, by czyjkolwiek przyjaciele brzęczeliby o śmierci przyjaciela w Internetach ._.
    I nie wierzę też w szczerość Waszych [*], "kochamy cię", "spoczywaj w pokoju" itepe, tak naprawdę ona wcale was nie obchodzi.

    Poza tym nie mam być o co zazdrosna, nawet nie chcę być CG :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczerze - podejrzana sprawa..
    Ja, gdyby mi umarła przyjaciółka zamknęłabym się w pokoju, załamała i ryczała całymi dniami. Nie pomyślałabym o kompie a co dopiero o tym, by poprosić na jakiejś stronie o głosy. To jest.. co najmniej DZIWNE.

    Poza tym, czy mamy pewność, że to prawda? Ludzie robią różne rzeczy by coś osiągnąć. Czasami cel uświęca środki i robi z baniaka pustą głowę. No, a jeśli na prawdę przegrała walkę z rakiem to przepraszam za moje słowa (nie chcę tej osoby znieważyć zwłaszcza, że jej nie znam i prawnie nic o niej nie wiem).

    Jeśli jednak jej przyjaciele (i być może ona) zrobili to dla sławy (rozumiem tą chęć bycia na "topie" i bycia "kul"), bynajmniej nie było to dobre rozwiązanie. Tak czy inaczej, znając prawdę czy nie -
    postępowania n i e p o c h w a l a m.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy mi się wydaje, czy usunęli jej konto?

    OdpowiedzUsuń
  53. @Ziutencja
    popieram ;|

    OdpowiedzUsuń
  54. Trochę szkoda...
    Ale i trochę nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładnie z ich strony. Ale dla mnie było by dziwnie po mojej śmierci zostać covergirl, chyba żeby to było moje naj marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  56. To jest bardzo smutne że ta dziewczyna umarła:(
    To musiało być wielkie przeszycie dla rodziny i
    przyjaciół. Jej największym marzeniem na stardoll
    było zostanie CG. Dlatego przyjaciele pomogli jej
    zrealizować zza życia swoje marzenie. Wierze w to,
    bo chyba nie było by miło gdyby twoja koleżanka
    umarła a tu jakaś nieznajoma by podeszła do ciebie
    i powiedziała że nie wieże że ona ie żyje.

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak , fafrotka (to jej nick) , moja koleżanka powiedziała że dziewczyna umarła , ponieważ ktoś ją śmiertelnie pobił .

    OdpowiedzUsuń
  58. Aż zaczęłam płakać gdy to przeczytałam moja ciocia też umarła na raka;((to takie smutne .

    OdpowiedzUsuń