sobota, 3 września 2011

Chytre Ploteczki...

Sorry, że nic nie piszę, ale uwierzcie mi nie ma o czym, a ciągłe choroby to byłaby przesada :/

Tak też dzisiaj odwiedzając stardollowe blogi natrafiłem na jakże wszystkim znane Stardollowe Ploteczki.
Odbywa się tam teraz cating na redaktora, a raczej na redaktorkę, gdyż wszystko skierowane jest do dziewczyn. Cóż za dyskryminacja chłopaków, ale nie o tym teraz :]

Wymagania na redaktorkę są dosyć ciekawe, zobaczcie sami:


Kryteria ciekawe, gdyż jeśli się wczytacie sam KUBAWIKI97 popełnił kilka błędów stylistycznych. Np. zdanie, gdzie wtrącony jest nawias, bez niego (nawiasu) nie ma żadnego sensu.

Aaa i sam piszę kropkę przed wykrzyknikiem, więc wg. Kuby jestem pokemonem. Dzięki xD

Niektórzy są oburzeni jego wymaganiami i oskarżają go o poszukiwania sponsora.



Sama komentatorka ma trochę racji, jednak jakieś kryteria muszą być. Faktem jest jednak, że aby pisać na Ploteczkach musisz wykazać się nie lada umiejętnościami, mieć dużo lat i wiele sd.


Jak oceniacie postawę Kuby i komentatorki. Czy te wymagania są w porządku, czy może za bardzo wyolbrzymione?

131 komentarzy:

  1. Ojj Kuba, Kuba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wymagania za bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  3. haha Kuba Pok3mon !!! :) . haha, a to nie tak . :) teraz lepiej !

    Aleksandra17.06

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, pisanie kropek przed wykrzyknikami jest błędem, a błędy dla mnie są jedną z zasadniczych cech charakteryzujących pokemona. Sorry, Adaś.
    Czas zmienić nawyki, chyba, że masz w planach zawalenie matury.

    Ponadto - pisanie kropek przed emotikonkami jest kwestią dyskusyjną, bowiem do emotikonek nie odnoszą się żadne reguły języka polskiego. Ostatecznie, decyzja o zakończeniu zdania bez/z znakiem interpunkcyjnym jest wolną wolą i kwestią estetyki. Kuba oficjalnie więc błędu nie poczynił, a nawet przeciwnie - starał się trzymać zasad, zgodnie z którymi zdaniu należy się kropka/wykrzyknik/pytajnik.
    I zdecydowanie nie powinno się mieszać "niestawiania kropek przed wykrzyknikami" z "niestawianiem kropek przed emotikonkami", bo emotikonka jest traktowana w innych kategoriach niż po prostu dwukropki i nawiasy. Więc zarzut pierwszej komentatorki jest raczej bzdurny.

    Zarzut do artykułu kolejny: "Np. zdanie, gdzie wtrącony jest nawias, bez niego (nawiasu) nie ma żadnego sensu."
    Jeśli uznałeś, że zdanie "Wyniki postaram się podać jak najszybciej (możliwe, że jeszcze dziś, jeśli uznam, że zgłosiła się odpowiednia osoba) także do dzieła!!" bez nawiasów nie ma sensu, jesteś z błędzie. Bez nawisów bowiem też mogłoby by funkcjonować, o ile rzecz jasna, dorzucić tam przecinki w pewnych miejscach: "Wyniki postaram się podać jak najszybciej, możliwe, że jeszcze dziś, jeśli uznam, że zgłosiła się odpowiednia osoba, także do dzieła!!".

    Aczkolwiek istotnie, Kuba popełnił parę błędów, choćby podwójny wykrzyknik (albo jeden, albo trzy są dozwolone), co nie zmienia faktu, że Ty i pani numer jeden wypowiedzieliście się w kwestiach, o których najwyraźniej nie macie pojęcia.
    (Swoją drogą, Adami, z takim namnożeniem błędów w tekstach, jesteś ostatnią osoba, która ma prawo wytykać je innym.)

    Zaś w sprawie istoty artykułu, totalnie zgadzam się z komentatorką numer dwa. Bezbłędne podsumowanie, brawa dla tej pani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o wiek to uważam że z osobami poniżej 13 lat ,ciężko się współpracuje . Na blogu na którym pisze były takie osoby , i nie kończyło się to dobrze . Ale z tą spacją przed przecinkiem mnie rozwalił ... przepraszam czy ktokolwiek z tego powodu ma mnie za jakiegoś pokemona ? On bardziej ma do tego skłonności ,wystarczy jego minka po kropce + stylizacja na Biebera .

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Zitencja

    zdanie bez nawiasu nie ma sensu, a przecinków nie dał, więc sorry mam rację.

    i ja nie mam pojęcia. ok to, że pisze kropki przed wykrzyknikami nie oznacza, że nie wiem, że tak się nie robi. po prostu to lubię i już :]

    btw. sama robisz błędy w pisowni, a mi piszesz, że jestem ostatnią osobą, która powinna się wypowiadać. no coment :/

    OdpowiedzUsuń
  7. What?! Jeszcze redaktor musi dokładać się do reklam, nagłówków itp. I jeszcze mieć dużo sd. No chwilunia! Lekka przesada. Na pewno się nie zgłoszę jako redaktorka do tego bloga. Akurat w tym momencie chciałabym być na jakimś blogu redaktorką i szukam, ale do tego bloga na pewno się nie zgłoszę. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. PS Pokemonami nie są osoby co dają kropkę przed wykrzyknikiem/znakiem zapytania. W sumie to nie tylko... Pokemonami są te osoby co piszą tak: SiemQa cÓ taM u cB.?! O.o (to jest oczywiście tylko przykład).

    OdpowiedzUsuń
  9. @adasiek116 (zobacz, napisałam twój nick bezbłędnie, też byś mógł, prawda?)

    Gdyby nie miało sensu, nie rozumiałabym go, a dla mnie jest totalnie jasne. Poza tym, nie dał przecinków, bo dał nawias, jest poprawnie. i Tyle. Jak według Ciebie powinno to zdanie wyglądać?

    Najwyższy czas z taką sympatią zerwać, bo to szkodzi, wejdzie w Ci w nawyk, poza tym szerzenie błędów jest złe i tyle.

    Proszę mi podać dokładny przykład błędów w mojej wypowiedzi. Ja na przykład, gdybym miała ochotę, wytknęłabym Ci te z Twoje artykułu. Zobaczymy czy masz rację, bo kto wie, czy istotnie czegoś nie przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, Kuba jasno i wyraźnie przedstawił swoje wymagania i nie rozumiem dlaczego wszyscy lecą na niego z pyskiem. / popieram Ziuitencję + Adasiek ogarnij się. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @_Mileyka13_
    Owszem, pisanie: "SiemQa cÓ taM u cB.?!", jest dla pokemonów typowe, ale dla mnie pisanie kropek przed wykrzyknikami jest pierwszym krokiem na drodze do stania się pokemonem. To moje zdanie, to, że Ty masz inne niezbyt mnie rusza, też masz do tego prawo, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. @Ziutencja - myślałaś kiedyś o karierze pisarki? Bo bardzo ciekawie piszesz te komentarze, ahahaha. XD. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. @Ewanilla
    Bingo, taki mam zamiar - być pisarzem i mało tego, utrzymywać się z pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja twierdzę ,że to trochę głupie ,że ma mieć SS i dużo SD ,ponieważ redaktor powinien dobrze pisać przede wszystkim. Ale popieram Ziutencje w tym ,że niektóre rzeczy w jego tekście to nie błędy ortograficzne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ziutencja: poprawka. 2 wykrzykniki są dozwolone, ale 4 i więcej już nie. Generalnie zgadzam się z tobą i wszystko, co chciałabym napisać zostało już powiedziane. Nie powinno się jednak uogólniać, nie wszystkie 12-latki to tępe dzidy. Do tej pory trudno było mi pisać na jakimkolwiek blogu. We wrześniu kończę dopiero 13 lat, także ósmego mogłabym powitać Dżejkoba swoim szacownym fakiem, ale tego nie zrobię ;). Do osób (w tym adasiek), które stawiają kropkę przed wykrzyknikiem/pytajnikiem: zeszyt od polskiego też macie cały w kropkach? Nie sądzę. Ogarnijcie je też w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  16. @ Człowiek bez rąk
    Zasadniczo jeden wykrzyknik wystarcza, już na trzy krzywo się patrzy - i niestety, nie zgadzam się, dwa wykrzykniki to błąd.
    W książkach czegoś takiego nie uświadczysz (chyba, że jest zamierzone, jak na przykład u Pratchetta, gdzie temat wielokrotnych wykrzykników był istotny dla fabuły), co jest wystarczającym dowodem na to, że dwa wykrzykniki są błędne.
    Swoją drogą - skąd ta fascynująca teza o prawidłowości podwójnego wykrzyknika?

    OdpowiedzUsuń
  17. @Ziutencja - poprawka. Napisałam NIE TYLKO są kropki. No, ale zgadzam się z tobą, każdy ma prawo do innego zdania.

    Ale niektóre osoby typu pokemony piszą na początku zdania również kropkę lub inną ozdóbkę np. .Hej. lub `Elo. Chodzi mi tu o kropkę lub ten haczyk przed słowem.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Ziutencja u nas w szkole mówią żeby np. postawić trzy wykrzykniki przed ważną informacją. Ale nie występują trzy wykrzykniki w zdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. ziutencja bardzo ciekawe komentarze, a co do Adaśka jak dla mnie na siłe szukasz sensacji, jeśli nie masz o czym pisać to lepiej nie pisz, niż pisz bzdury. Według mnie wszystkie twoje artykuły są beznadziejne. Przepraszam, ale taka jest prawda, ponieważ w każdym artykule szukasz sensacji na SIŁĘ !!! To wymyślasz coś o I_am_collector i Gabisi9 to zaś o kimś innym...

    OdpowiedzUsuń
  20. @_Mileyka13_
    Jako dodatek do notatki, takie podkreślenie, to może być i pięćdziesiąt wykrzykników. Ale w zdaniu mają prawo być tylko i li jeden albo trzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja mogę zadać pytanie skąd przekonanie o jego nieprawidłowości? Ja to po prostu wiem. Jasne, jasne, też nie lubię patrzeć na 2/3 wykrzykniki naraz, ale cóż ja zawiniłam, że tak się po prostu przyjęło?

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest chyba dyskryminacja osób, które nie mają 12 lat. Czy wszystkie osoby ,które nie są takie "stare" jak on, to są jakieś tępe, czy co? Nie za bardzo rozumiem jego wymagania. Za bardzo się wycenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. @Człowiek bez rąk
    Cóż tak po prawdzie, to też po prostu wiem xP
    Ale dla mnie wyznacznikiem prawidłowości mojej tezy jest właśnie brak podwójnych wykrzykników w literaturze. Bynajmniej ja się z żadnym podwojeniem tegoż znaku nie spotkałam (pomijając zamierzone), jeśli ty czymś takim dysponujesz - proszę podać, chętnie zobaczę, jak się sprawa ma.

    OdpowiedzUsuń
  24. *bynajmniej to nie to samo co przynajmniej.
    To po pierwsze.
    Obydwie nie mamy na to żadnych argumentów, także nasza dyskusja raczej do niczego konkretnego nie prowadzi. A ''bo w literaturze się z tym nie spotkałam'' to żaden argument. Tak samo można powiedzieć o emotikonach, z którymi też się nigdy nie spotkasz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli chodzi o te wykrzykniki,to może to i błąd,ale myślę,że można tak robić jeżeli chce się podkreślić swoje zdanie i nie krfzyczeć.! :) A spacje????? Nigdy kuby nie lubiłam,i w pełni zgadzam się z komentatorkami. Drugi mnie rozwalił i sama bym mu to powiedziała. Suka potrzebna od zaraz.

    OdpowiedzUsuń
  26. @Człowiek bez rąk
    Istotnie, "bynajmniej", to nie "przynajmniej", tylko nie rozumiem, po co mi to przypominać, skoro użyłam go prawidłowo w roli partykuły wzmacniającej przeczenie. (Do tego akurat odnosi się zasada, mam podrzucić link do pewunowskiego słownika?)
    Rzeczywiście, może argument żaden (choć Ty nie masz NAPRAWDĘ żadnego, ale ćśśś...), ale rację masz, Ty wiesz swoje, ja swoje, na tym skończmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A bardzo proszę, możesz podrzucić link ;). Człowiek uczy się na błędach i przyznam bez bicia, nie wiedziałam. Zwracam honor.

    OdpowiedzUsuń
  28. @ Człowiek bez rąk
    A proszę ja Ciebie, to linkacz:
    sjp.pwn.pl/slownik/2447001/bynajmniej_I

    OdpowiedzUsuń
  29. Napiszę tyle .! Ok, JESTEM POKEMONEM BO POSTAWIŁAM . PRZED ! ? ZASTANÓW SIĘ! Moim zdaniem komentatorka ma rację.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Mary ♀(mary-lynn49) i Ogar.
    Sorry, ale nie wszystkie dziewczyny co mają 12 lat są tępymi pokemonami, co piszą "I lo^e Bi83r!!! :**** " Ja np. mam prawie dwanaście lat i nie piszę tego co wyżej wymienione, tylko posługuję się językiem polskim poprawnie. Dla mnie w naszym ojczystym języku, nie potrzeba żadnych rekonstrukcji :)
    Jeżeli chodzi o poprawne pismo to ZUNTENCJA (tak się pisze? ) ty też zrobiłaś, parę błędów. Piszesz by Adasiek coś tam coś tam nie wytykał błędów Kubawiki'emu coś tam coś tam a sama mu (Adaśkowi) je wytykasz, mimo iż robisz błędy w pisowni! "Najwyższy czas z taką sympatią zerwać, bo to szkodzi, wejdzie w Ci w nawyk, poza tym szerzenie błędów jest złe i tyle."
    WEJDZIE W CI W NAWYK? Ok, to jest poprawne, rzeczywiście. XD Nie jestem fanką Adaśka, nie jestem nieskazitelna - popełniam je w pisowni - ale nie wytykam ich tylko dlatego żeby było że "Patrzcie, jak poprawnie się posługuję polszczyzną! Tylko ja to umiem! Jestem normalnie najlepsza z j.polskiego!" Wybacz - JA TEGO NIE LUBIĘ. Ale w pełni zgadzam się z Ogar. On to chyba jedyna osoba z którą się w 100% zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Monster
    "WEJDZIE W CI W NAWYK? Ok, to jest poprawne, rzeczywiście. XD"
    Odróżniasz literówki od nieznajomości polszczyzny? Polecam myślenie.

    I nie napisałam niczego takiego: "Patrzcie, jak poprawnie się posługuję polszczyzną! Tylko ja to umiem! Jestem normalnie najlepsza z j.polskiego!", proszę mi nie wkładać w ust takich słów. (Choć byłam najlepsza w mojej mieścinie na olimpiadzie z języka polskiego, ale ćśśś, przecie jestem tą złą!)

    OdpowiedzUsuń
  32. @Monster

    nie uważasz że to była zwykła literówka?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo, Kubuś szuka kolejnej suki do swojego kompletu... ktoś przecież musi odwalać za niego robotę <3

    OdpowiedzUsuń
  34. adasiek116
    No człowieku ! Piszesz, że Kuba robi błędy, a ty popełniasz takiego banalnego byka. Widać nie znane Ci jest pewne zdanie, które jest powtarzane w każdej szkole podstawowej (klas 1-3) - "Zdanie zaczynamy DUŻĄ literą, a kończymy kropką". Jeżeli nie wiesz skąd to wywnioskowałam, to popatrz na swój komentarz.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiczkaa sorry ale tutaj adasiek może sobie pisać jak chce. Pisze komentarz, a nie artykuł. Tutaj w komentarzach po prostu luźno można sobie rozmawiać, nie martwić się interpunkcją. Ty jak z kimś rozmawiasz np. na gg to zawsze rozpoczynasz zdanie od wielkiej litery.. kończysz kropką?
    no chyba nie...

    OdpowiedzUsuń
  36. OGAR TY KOPIO! ZAL CIE ZALZALZALZAL JAK MOZESZ TAK BEZCZELNIE KOPIOWAĆ MOJĄ NAZWE ZE SKEJPA?!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo urzekła mnie wasza historia z wykrzyknikami :)
    Co do interpunkcji to wystarczy, iż przeczytałam wszystkie komentarze to tylko parę z nich nie posiada błędów interpunkcyjnym.
    Najczęściej popełnianym błędem tego typu jest stawanie przecinka przed ,,i'' i nie stawianie przed drugim ,,i'' w zdaniu.
    Kłania się 4 klasa. Takie bzdura, ale nikt o tym nie pamięta, że przed drugą literą ,,i'' w zdaniu stawia się przecinek.
    Jeżeli chodzi o kropkę, a po nim emotikonę to ja nie mam nic przeciw stawianiu jej. W końcu emotikon to nie znak interpunkcyjnych.

    Jeżeli chodzi o wykrzykniki to stawianie ich w zdaniu po 2 - 3 jest błędem chyba, że jest to ogłoszenie.

    Widzę, że tutaj weszłyście też w temat artykułów Adama.
    Cóż, niektóre są bardzo nieudane - to muszę przyznać.
    Adamie, najpierw dokładnie przeanalizuj to co napiszesz, sprawdź wszystko w słowniku, a przede wszystkim upewnij się czy to co piszesz jest prawdą czy nieprawdą.
    Strasznie zniechęciłeś niektórych tym, że dopisałeś od siebie, iż myślisz, że nazywanie I_am_collector ,,Ciocią Gosią'' jest dziwne i tym, że napisałeś, iż czasem zastanawiasz się czy jest ona dorosłą kobietą czy nastolatką.
    To było dla niej na pewno niestosowne, a jej fani na pewno nie byli z tego zadowoleni. W końcu jest ona dla niektórych wzorem.
    W artykule o ustawionym konkursie przez Gabi napisałeś coś co okazało się totalną bzdurą, a później dziwiłeś się, że Gosia traktuje Cię jak śmiecia.
    Ogólnie Cię lubię jako stardoll'owicza, ale na pewno nie krytyka.
    Jak coś napiszesz to zawsze wybucha wielka wojna. (Nie pomijając notki Smilice związanej z Rosją.)
    To działa również w dwie całkiem różne strony, pod tą notką wszyscy Cię będą obrażali, a pod następną zaczną się komentarze typu ,,Adaśku, piszesz świetne artykuły''.
    Chodzi także o to, że niektórzy Twoi ,,fani'' chyba się boją tych anty.

    Co do samej notki to moim zdaniem jest o niczym. Moim zdaniem jeżeli traktujecie ten blog takie z ,,wyższej półki'' powinniście bardziej się do niego przykładać. Temat nie jest ani kontrowersyjny, ani jakiś ciekawy, ale wojna i tak wybuchnęła.
    Powiedz mi teraz jak Ty to robisz? :) Ta, jestem pokemonkiem, bo napisałam pytajnika przed emotikonką?

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozpisałam się, gratuluje wszystkim, którzy przeczytają mój komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pszeciesz Kóbuś jest najlepszy :*:* zostańmy fszyscy jego ministrantami mszalnymi co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  40. @ Wiczkaa

    komentarze nie piszę z dużej litery, bo mi się nie chce. to tylko kom. z resztą sama zrobiłaś spację pomiędzy zdaniem, a wykrzyknikiem :/

    @ Ziutencja

    nie będę się z Tb przegadywał, bo masz swoje zdanie ja swoje.
    ale zgadzam się z Monster.

    @ Walla

    jesteś dla mnie śmieszna, po co czytasz moje artykuły skoro Ci się nie podobają :/ skoro uważasz, że głupio pisze to nie czytaj i nie komentuj i wg. ciebie każdy mój artykuł to szukanie sensacji? żałosne...

    @ JulieWolf

    co ma do tego ta sprawa z i_am_collector? ja myślę, że to już zamknięta sprawa i lepiej do niej nie wracać.


    a pisanie kropki przed wykrzyknikiem to sprawa każdego z osobna nie robię tego w artykułach, ale czasami zdarzy mi się, gdzie indziej i o co BIG HALO?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale wy jesteście nienormalni -.- Każdy może zrobić błąd ortograficzny,nawet małą literówkę a wy od razu go pouczacie,jeździcie po nim. Matko Boska...
    To tylko artykuł. JAK WAM SIĘ NIE PODOBA TO NIE CZYTAJCIE I PO SPRAWIE,NIE MUSICIE NIKOGO OD RAZU WYZYWAĆ ITP. W szkole na pewno popełniacie błędy ortograficzne a pisząc tu komentarze uważacie się za polonistów z wielkim wykształceniem. Każdy pisze jak chce i nic na to nie poradzimy ,a już na pewno nie ty Ziutencja. =.=
    Normalnie płakać się chce. Albo nie... raczej śmiać ;] Więc przestańcie się kłócić bo to do niczego nie prowadzi a tylko się kompromitujecie.
    P.s- nie odpowiadać na mój komentarz. Nie mam ochoty z wami dyskutować i się denerwować. Darujcie więc sb teksty typu 'po a jest przecinek, twoje zdanie na ten temat jest nieuzasadnione ,mam 6 z języka polskiego więc wiem' ! =.= WYRAZIŁAM ZDANIE JASNE?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ziuntencjo, chodziło mi właśnie o to że ty niby nie popisujesz się, ale że byłaś pierwsza w olimpiadzie z j.polskiego to musiałaś napisać? Dla Ciebie pisanie kropki przed wykrzyknikiem jest pierwszym krokiem do stania się pokemonem, a dla mnie takie "nieskazitelne pismo" i to że się chwalisz (nie wiem po jaką... przepraszam po co) w necie że wygrałaś jakąś olimpiadę, to po prostu nie potrzebne się chwalenie, co jest dla mnie pierwszym krokiem do stania się zapatrzoną w siebie panienką. Nie musisz mi zalecać myślenia, bo (jak może nie wiesz) bez myślenia nie napisałabym komentarza tego, i poprzedniego, no sorry XD . Nie napisałam że to jest "nieznajomość polszczyzny" (przynajmniej mi o to nie chodziło, może źle mój komentarz sformułowałam) tylko literówka, która zdarza się każdemu. Chodzi o to że nawet ty czasem popełniasz błędy stylistyczne (tak samo Adasiek, Kubuś i inni) i dlatego nie powinno się ich nikomu wytykać. Ale się rozpisałam.
    Ale ty, jako dziecko słońca odpiszesz mi kolejnym nad wyraz mądrym komentarzem i myślisz że mnie zagnie XD . Śmieszna jesteś. Ok.
    __________________________________________

    A do Adaśka - cieszę się że choć jedna osoba mnie popiera :)

    OdpowiedzUsuń
  43. JulieWolf|♥ nie zgodzę się, ja np. też tak napisałam, nie chciałam nikogo urazić, tylko wyraziłam swoje zdanie. Czy nie mam do tego prawa?

    OdpowiedzUsuń
  44. @Monster

    Ale ty, jako dziecko słońca odpiszesz mi kolejnym nad wyraz mądrym komentarzem i myślisz że mnie zagnie XD . Śmieszna jesteś. Ok.

    popisałaś się inteligencją, typowa dwunastolatka która ze swoją pustą głową chce być w centrum uwagi.

    wydaje mi się, że Ziutencja napisała o tej olimpiadzie aby lekko sprowokować, a ty się od razu rzuciłaś. zazdrość boli, to pewne. uczymy się na błędach, nawet jeśli jest mowa o takich. na przyszłość to się przyda, bo faktycznie pisownia typu: Heej . !, może się nam utrwalić... ale cóż, teraz to młodzież nawet w zeszytach emotikonki pisze :) nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  45. Patrysiu, nie, zazdrość nie boli mnie, ponieważ nie chcę się chwalić, w czym ja wygrywałam, ale napiszę tyle - to na pewno nie jest gorsze od wygrania olimpiady w swoim mieście. Aha! Uwaga zaskoczę Cię: nie dwunastolatka ale jedenastolatka! Opadła szczena? xp Zaufaj mi, nie jestem pusta. W centrum uwagi też nie chcę być. Po prostu mam swoje zdanie, a zacytowanie tej części mojego komentarza to nie znaczy dla mnie nic. Co że napisałam "dziecko Słońca" ? Wiesz, chciałam być fajna i oryginalna, przyznaję się XD Napisałabym "Żal mi Cię" ale nienawidzę jak ktoś tak mówi. Więc po prostu:
    Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  46. misseczka105 - zgadzam się! Właśnie to chciałam napisać:
    Wszyscy tu z Sb robią wielkich polonistów.

    OdpowiedzUsuń
  47. On jest beznadziejny. Zadufany w sobie dzieciak, który mysli, ze jest fajny. Żal mi takich osób, a tym bardziej osób które się zgłosiło do tego konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ehh.. Dla mnie pisanie kropek przed znakiem zapytania, wykrzyknikiem i robienie dziwnych odstępów jest 'pokemoniaste' niestety :/ Myślę, że wymagania są okej. Może poza wiekiem ;) Jeśli Kuba chce mieć w redakcji same kompetentne, poważne i 'ogarnięte' że tak powiem osoby to bardzo dobrze. Blog tylko na tym zyska. ;) Myślę, że afera jest bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Monster: nie robię z siebie wielkiej polonistki. Po prostu uważam, że Ziutencja jest oczytana, ale niektórych rzeczy nie wie. Co do wykrzyknika, to jestem już stuprocentowo pewna. Przypomniałam sobie lekcję polskiego i to nasza pani polonistka powiedziała o tych dwóch wykrzyknikach. A wątpię, żeby Ziutencja przewyższała wiedzą doświadczoną w fachu kobietę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Urzekła mnie jego historia o kropce przed wykrzyknikiem.

    OdpowiedzUsuń
  52. @adasiek116
    Powodzenia na maturze, w takim razie.
    I istotnie, w artykułach nie stawiasz kropek przed wykrzyknikami, co nie zmienia faktu, że poprawne nie są.
    Ponawiam też prośbę - bądź łaskaw wytknąć mi błędy, a wówczas dostaniesz swoje, zobaczymy jak bardzo grzeszę ja, a jak Ty. Sadze, że to dość uczciwe rozwiązanie.

    @Monster
    Urocze, Patrys mnie przejrzał. Istotnie, tylko prowokowałam. Niestety, widać, że masz jedenaście lat, nieważne, za jak dojrzałą Ty się uważasz, dla mnie jesteś niedojrzała, skoro tak łatwo Tobą zmanipulować i próbujesz tak nieudolnie prowokować mnie (bo dla mnie:
    "Ale ty, jako dziecko słońca odpiszesz mi kolejnym nad wyraz mądrym komentarzem i myślisz że mnie zagnie XD . Śmieszna jesteś. Ok." jest prowokacją właśnie. Nędzną.

    @Człowiek bez rąk
    Ja tam polonistek za znawców nie uważam, odkąd próbowały mi wmówić, ze forma "kompjuter" jest poprawna. A takie kwiatki mogłabym wymieniać w nieskończoność. Od ichnich opinii wole mój (może i kiepski) argument o braku dwóch wykrzykników w literaturze (choć brzmi to cokolwiek zarozumiale i oczywiście zaraz oskarży się mnie o bycie zadufaną panienką.)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ skąd przyszło ci to do głowy? Nie posunę się do poziomu wyzwisk rodem z piaskownicy, dla mnie to tylko wymiana zdań, żadna kłótnia. Ja mam swoje zdanie, ty masz swoje. Tak naprawdę żadnej z nas nic do tego, także zakończę dyskusję i przepraszam, jeśli cię czymś uraziłam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dobra przyznaje się.! Czasem piszę kropkę przed wykrzyknikiem. Zdarza się! I co zabije mnie za to. Raz tak bym napisała w poście i by mnie wywalił ?! Trochę głupio to ujął! Eh... bez komentarza ;d I popieram komentatorkę. Najfajniejsze jest to, że na temat pokemoniastego pisma itp. napisaliśmy ponad 50 komentarzy XD

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubie musztardę.! xD A co do posta to kubuśSśia dosłownie pojebał** ^^ Pozdrawiam mamę .!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ziuntencja,
    nie sprowokowałaś mnie, po prostu chciałam być fajna :) Nie no... już nic nie napiszę, bo znowu ktoś uzna że mnie sprowokowałaś :/ I nie chodziło mi o to że jesteś zadufaną panienką, bo kogoś poprawiłaś, tylko dlatego że uważasz się.. oj, nic nie napiszę... przecież jestem pustą i niedojrzałą jedenastolatką.

    Człowiek bez rąk
    Zgodzę się z Ziuntencją:
    1. Polonistki czasem się mylą
    2. Nie spotkałam się w jakiejkolwiek książce z dwoma wykrzyknikami. Może pomyliło Ci się - jeden jest dozwolony, a 4 i więcej już nie?

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja nie mogę, jaka tu się dyskusja rozpętała, zaczęło się na Stardollowych Ploteczkach, a skończyło na dozwolonej liczbie wykrzykników... Wyluzujcie trochę, serio (; I jeszcze dodam, że nie mam nic do nikogo, ale takie czepianie się cudzego wieku jest naprawdę nudne i głupie. Ja też kiedyś miałam jedenaście czy dwanaście lat, też wtedy wyrażałam swoje zdanie i nie widzę powodu, żeby pomniejszać wagę czyjejś opinii tylko dlatego, że jest młodszy od nas. Równie dobrze mnie mogłaby zagiąć jakaś trzydziestolatka i nazwać mnie dzieckiem, co nie bardzo by mi się spodobało.

    No, ale WRACAJĄC DO TEMATU, trochę wkurzającym jest, że nawet, żeby załapać się do redakcji stardollowego magazynu trzeba płacić kasę. Dla mnie takie nabory od razu zostają skreślone. Nie dość, że osoba poświęca swój czas, żeby pomóc komuś w prowadzeniu strony, to jeszcze ma za to płacić? Ciekawe, kto by się chciał tak poświęcać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hmmm... Ja pomimo, że mam 12 lat zachowuję się i piszę lepiej niż niektóre panny z gimnazjum(skromność :)). Co prawda pisanie z 11-latką lub 10-latką to jest koszmar, ale są wyjątki. 12 lat to nie tak mało, kurcze! Jak widać staram się nie popełniać błędów, a po za tym biegle się posługuję językiem angielskim i uczę się japońskiego, dojdzie niemiecki za rok. Pozdrawiam wszystkich tych, którzy uważają dziewczęta i chłopców w moim wieku za idiotów, nie chcąc się nawet przekonać czy nie jest na odwrót. W końcu, też kiedyś mieli 12 lat, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  59. buahahahhxD
    Kuba mnie rośmieszył tymi PoKeMoNaMi lmfaox2
    Kuba-powodzenia w polowaniu na jelenia:*
    dombika-buka
    pozdrowienia do wszystkich czytelników ds:)

    OdpowiedzUsuń
  60. @ Ziutencja

    nie bd Ci wytykał błędów, bo zaraz ktoś napiszę, że to nic wielkiego. a pisać ze słownikiem każdy potrafi, ale popatrz na interpunkcję, bo wszędzie doskonała ona nie jest.

    that's all, nie mam chęci się już wypowiadać, bo piszecie, że to ja pisze - robię afery, a to przez Was robią się z moich artykułów afery, bo kłócicie się o takie pierdoły, a potem mnie oskarżacie. ogarnijcie się trochę i zastanówcie nad tym co piszecie, a jeśli to coś głupiego to lepiej zachowajcie to dla siebie :]

    OdpowiedzUsuń
  61. Typowy, Adaśkowy artykuł. Byle co.

    Bo na blogu wieje nudą, to zróbmy zapchajdziurę i będzie dobrze.

    Mhm...

    OdpowiedzUsuń
  62. ♛ Megami ichigo ♛ ZGADZAM SIĘ! JA TAK SAMO MAM!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja pisze kropki przed zankiem zapytania .
    Ale to już z przyzwyczajenia .
    Ktoś mówi że jestem Pokemonem niech se mówi
    mam to w 4 literach .
    A ten Kuba .... Szkoda słów .
    Płacić za pisanie na blogu : /
    Pisanie powino być przyjemnością , a nie płatną usługą .
    Kuba niech płaci za pisani a nie my mam płacić .

    OdpowiedzUsuń
  65. ludzie macie problemu niewazne kto jak pisze

    OdpowiedzUsuń
  66. A co do kuby to.. żal(!) mi go! Zwykle nie używam tego słowa ale tutaj jedynie takie pasuje. Nie dość że każe płacić samym redaktorom za pisanie to jeszcze robi im lekcje polskiego, jak kto ma nie pisać bo dla niego to p0|<emóń3kIe.. --' Tym bardziej że czepia się takich drobnostek jak spacja przed przecinkiem.

    Ja pierdole...
    facepalm.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ekhm, ekhm.
    @Bogna -
    aha, wyobraź sobie sobie, że ktoś tutaj pisze, na dirty stardoll, popełnia błędy ortograficzne, np. 'chak', nie stawia przecinków ani kropek. Myślisz, że to się super czyta?
    Nie uważam, że jest to lekcja j. polskiego, chodzi o samą pisownie. Przecież na każdym blogu obowiązuje owa zasada.
    Z resztą to, że używasz słowa 'ja pierdole' nie świadczy dobrze o to Tobie.
    Chyba nie znasz znaczenia tego słowa lub używasz go dla picu.
    Jeżeli sądzisz, iż określenie 'żal' jest jakimś słowem, którego nie można zastąpić to MYLISZ SIĘ.
    'Żal' jest teraz chyba najczęściej używanym zwrotem.
    Co do płacenia to jest on popularnym blogiem, dostajesz szanse, a bloga wypromować trzeba.
    Btw. 'kuba' piszę się z d... ekhm, WIELKIEJ litery, jest to imię i jeżeli masz do kogoś szacunek, następnym razem pisz jego imię z WIELKIEJ litery.

    Ave. <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeju ile komci :3

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też stawiam kropkę przed znakiem zapytania.Wyzywajcie mnie od pokemonów i innych stworów ^^ Ale i tak ja mam wszystko w du*** .!

    PS.Co wy sobie myślicie? Jesteście jakimiś wielkimi znawcami języka polskiego? Na szczęście moja nauczycielka od polaka nie siedzi na dirty stardoll i mogę sobie w każdej chwili postawić kropkę przed wykrzyknikiem.!.!.!.! xD Dodam,że mam 6 z polskiego i myślę,że w świcie wirtualnym można trochę "poszaleć z interpunkcją".Ludzie nie bierzcie tego tak na serio xD

    Dziękuję za przeczytanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  70. @Ziutencja
    Urzeka mnie twoja historia o ".!".
    I ortografii.

    OdpowiedzUsuń
  71. @Ziutencja

    masz racje co do tej twojej estetyki itp.J sama uwielbiam pisac ksiazki ale czasem jakis błąd sie zdazy.Uwielbiam ten blog xd tylko wiecej postow !

    OdpowiedzUsuń
  72. @emo-niunia-
    Piszesz: " Na szczęście moja nauczycielka od polaka nie siedzi na dirty stardoll i mogę sobie w każdej chwili postawić kropkę przed wykrzyknikiem.!.!.!.! xD "
    Mam przez to rozumieć, że uczysz się dla swojej nauczycielki, a nie dla własnego dobra, tak? Stosujesz zasady interpunkcji, gramatyki, stylistyki i ortografii jedynie w szkole? Zauważ, że ocena nie gwarantuje jeszcze wiedzy.

    Delikwenci uważający, iż kropka postawiona przed wykrzyknikiem/pytajnikiem jest poprawna mylą się. Gorsze jest jednak to, jak upierają się przy swoim. Cóż, świadczy to o ich poziomie inteligencji, tudzież niskim IQ.

    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  73. WOW! Amerykę odkryłeś normalnie!!! =.="
    Alicjaf13

    OdpowiedzUsuń
  74. @ Paulusia2690

    Masz rację,ale dlaczego odrazu pokemońskie?Jeżeli ktoś tak pisze to nic nie świadczy o charakterze,weź.. Może mi będziesz wytykać brak przecinka,kropki lub jakiegoś gównienka.To się oszczędź
    (Chodzi o spacje przed przecinkami i kropkami)


    ELENA6573

    OdpowiedzUsuń
  75. No i wszystkich antyfanów płoteczek:
    wygrałam casting ;* Mrah, mrah ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. juliewolf-(nie napiszę z dużej litery bo nie zasłynęłaś u mnie szacunkiem)
    Jesteś moją nauczycielką polskiego??? Czepiasz się byle szczegółów. Nie krytykuj innych z uwagi na język ich wypowiedzi. W internecie mamy prawo być sobą i gdy ktoś tylko nas skrytykuje najzwyczajniej zamknąć okno przeglądarki. Wszystkich tylko poprawiasz,a sprawiasz wrażenie 4 klasy podstawówki która przekartkowała podręcznik "Słowa na start" i zachowuje się jak Bóg wie kto. Daj innym wyrazić siebie.

    OdpowiedzUsuń
  77. @Alicja (Milka2008) -
    droga Alicjo ;>
    Otóż zobacz co napisała Ziutencja, ona rozpisała się tak samo jak ja, a Ty przyczepiłaś się akurat mnie.
    Widzę, że ty też sądzisz, iż osoba niepotrafiąca pisać poprawnie powinna pisać na popularnym blogu?
    Jeżeli tak to podziękuje za dyskusję z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  78. Co do szacunku, to to, że nie masz szacunku do drugiego człowieka świadczy o Tobie.
    Przykro mi. JA WYRAZIŁAM SWOJE ZDANIE. Nikogo nie oczerniłam.

    OdpowiedzUsuń
  79. Oczerniasz Adama. Możesz mnie uznać za "lizusa" ale jeżeli zajrzysz do kilku wcześniejszych jego notek zobaczysz tam kilka moich komentarzy. Adam został wybrany w głosowaniu,więc jak widać ma swoich fanów. Myślę,że on dopiero rozwija swoje skrzydła i idzie mu coraz lepiej. Z pewnością nie pomogą mu twoje niemiłe komentarze. "Co go nie zabije to dobrze mu zrobi". Teraz kluczowe pytanie: Czy przesadna krytyka go nie zabije? Cały czas wskazujesz ludziom ich "poziom",a on jest taki tylko w twoich oczach. Zachowaj tego typu komentarze dla siebie. Może wtedy parę osób uzna cię za bardziej kulturalną. Pozdrawiam-Alicja

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale dyskusje C;
    Co do artykułu - nie rozumiem, dlaczego tak bardzo zależy mu na osobach w wieku 14-16 lat, nie powinno patrzeć się na wiek, a każdy powinien mieć równe szanse.
    Trzeba dokładać się do reklam, nagłówków, konkursów.. w skrócie- szuka sponsora.
    Natomiast nie wypowiadam się na temat stawiania kropek przed emotikonem czy znakiem przystankowym, tutaj popieram Ziutencję.

    Platine_star

    OdpowiedzUsuń
  81. @Hell Cat
    Ym...nie zrozumiałam Cię...xd Doprawdy?Chodziło mi o to,że teraz nauczycielka nie będzie sprawdzała moich "błędów interpunkcji" ;P

    OdpowiedzUsuń
  82. Alicja -
    gdzie ja go oczerniłam? Wyrażanie swoje zdania nie jest oczernianie, zastanówcie się zanim coś napiszecie.
    Co do Adaśka to wiele osób tak na niego patrzy, niektóre jego artykuły są bardzo dobre, ale niektóre są po prostu klapą. Ogólnie to bardzo go lubię, nawet z nim gadam w jego KG i nie wciskaj mi tu kitu, że ja mogłam go oczerniać.
    Co do fanów to on ma wielu antyfanów i fanów, chciał być popularny, i pisać na tym blogu? Trzeba ponieść pewnie konsekwencje.
    NIE WIESZ CO PISZESZ.

    OdpowiedzUsuń
  83. OMg.! 88 coments jak tak można haha

    OdpowiedzUsuń
  84. juliewilczek-Szkoda mi tracić czas na pisanie z tobą,ponieważ tak czy siak cię nie przekonam a ty na wszelkie niemożliwe sposoby będziesz się bronić. Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  85. Ahh.. jak to fajnie mam 13 lat i nie jestem już pustym dzieckiem? Hahahha, weźcie się ogarnijcie! Nie ocenia się ludzi po wieku tylko po tym jak się zachowują wobec innych ludzi.
    Literówki? Błędy ortograficzne i interpunkcyjne? Co w tym takiego złego?! ( Nich mi tylko ktoś napisze, że nie stawia się pytajnika i wykrzyknika razem.. )Człowiek uczy się na błędach. Nikt nie jest doskonały.

    @Ziutencja
    Myślisz, że jak chcesz zostać pisarką to możesz nam tutaj prawic jakieś wywody na temat ilości wykrzykników?
    To jest internet i każdy może być sobą i pisać jak chce.

    OdpowiedzUsuń
  86. @missbaybe07

    Zgadzam się ja sam zacząłem pisać bloga w wieku 10 lat -.-

    OdpowiedzUsuń
  87. @Człowiek bez rąk
    Akurat to nie było skierowane do Cię, akurat Ciebie uważam za osobę naprawdę na poziomie, która do takich chwytów by się nie zniżyła ;)

    @missbaybe07
    Nie, pisanie wykrzyknika z pytajnikiem razem jest w porządku, choć równie dobrze można podkreślić wykrzyczane pytanie narracją albo formą wypowiedzi.
    Co jest złego w błędach? Hm... Może Twoje perspektywy na rynku pracy? Standardy coraz wyższe, kto Cię przyjmie z paskudną pisownią? Na budowie?
    Cóż, Twoje lekceważenie w stosunku do poprawnej polszczyzny przemawia za tym, że tak masz trzynaście lat i tak, jesteś niedojrzała.
    Pewnie, to jest Internet i każdy może pisać tak jak chce. Tylko miło by było, gdyby każdy chciał pisać poprawnie.

    "Myślisz, że jak chcesz zostać pisarką to możesz nam tutaj prawic jakieś wywody na temat ilości wykrzykników?
    To jest internet i każdy może być sobą i pisać jak chce."
    Pozwól, że obrócę Twój argument przeciwko Tobie: to jest Internet i każdy może być sobą i pisać jak chce. Ja chcę pisać poprawnie o tym, że należy pisać poprawnie, zabronisz?

    @Kasia5400/Dominik
    I jest bardzo popularnym blogiem na światowym poziomie, jak widzę.
    Samo to, że piszesz bloga niczego nie udowadnia, równie dobrze mogłabym powiedzieć, że dwunastolatki mogą tworzyć świetne rzeźby, skoro ja w tym wieku wzięłam się za rzeźbienie (to przykład, bo ja się rzeźby nie tykam - uprzedzam, by mi nie wytknięto zuchwalstwa). A to jakiś absurd.

    Poza tym, widok tych wszystkich komentarzy dwunastolatków (i ludzi w podobnym wieku) udowadniających swoją dojrzałość, trochę mnie bawią. Każdy dwunastolatek uzna siebie za dojrzałego i znacznie poważniejszego od reszty (tak, pustogłowe czytelniczki BravoGirl i fanki Biebera też tak mają!). Za parę lat sami się przekonacie, jacy byliście dziecinni, mówię z doświadczenia osoby, która też w tym wieku uważała się za Wielce Dojrzałą.

    OdpowiedzUsuń
  88. @Ziutencja
    Słowa "Hm... Może Twoje perspektywy na rynku pracy? Standardy coraz wyższe, kto Cię przyjmie z paskudną pisownią? Na budowie?" były trochę żałosne,ponieważ realia,a stardoll to zupełnie coś innego.Ja uważam,że mam jeszcze czas,aby "dorosnąć".Myślisz,że w wieku 16 lat swoimi komentarzami na temat interpunkcji nauczysz ludzi pisać poprawnie?Ja nie jestem tego zdania -.-

    PS.Specjalnie dla ciebie .!.!.!.!.!.!.!.!
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Juliewolf - No sorry, ale nikt ni pisze że ktoś kto nie umie pisać ma pisać na blogu. Tylko czy postawienie nieszczęsnego ! po . to od razu znak że nie umie się pisać? No sorry ;/ A co do tego że anty - fani ploteczek jesteśmy: Nie można wyrazić własnego zdania?
    Dziękuję że to przeczytałaś. I nie odpisuj mi jakimś innym komentarzem bo nie chce mi się co chwilę włazić na Dirty!

    OdpowiedzUsuń
  90. @emo-niunia-
    A to Ty nie wiesz, że takie błędy w pisowni się utrwalają? Możesz zaliczyć wpadkę nawet nie zdając sobie z tego sprawy, choćbyś nie wiem jak się pilnowała.
    Kto wie, może kogoś czegoś nauczyłam, może ktoś tu zajrzał i dowiedział się, jakich błędów nie popełniać, skąd możesz być pewna, że wszystko co tu piszę nie ma sensu? I skąd ta pewność, że twoja bazgranina ma sens?

    Poza tym - skoro Ci tak bardzo wszystko jedno jak piszesz, to jaką różnicę Ci robi poprawna pisownia?

    Niestety, nie mam pięciu lat i tak tanie zagrywki jak "!.!.!.!.!.!.!.!", nie robią na mnie wrażenia. No przykro mi, że mnie nie wkurzyłaś, naprawdę przykro.

    OdpowiedzUsuń
  91. @Ziutencja:
    Tak, bo ja w wieku 13 lat już zastanowiłam się w do jakiej pracy będę uczęszczała...
    A co masz do pracy na budowie? Uważasz, ze tacy ludzie nie są potrzebni?
    Tak, w wieku 13 lat trzeba chodzić jak w zegarku i być poukładanym. Ja taka nie jestem.. Nie mam zamiaru spędzić dzieciństwa na układaniu i czytaniu książek..

    OdpowiedzUsuń
  92. missbaybe07
    Pewnie, że ludzie pracujący na budowie są potrzebni, co nie zmienia faktu, że nie chcę do nich należeć.
    A jeśli naprawdę uważasz, że czytanie książek jest równoznaczne z bycie wyszydzanym kujonem i niemożliwe jest jednoczesne czytanie oraz posiadanie znajomych, świadczy to wspaniale to Twoich wąskich horyzontach, niedojrzałości i ograniczeniu. Przydałoby Ci się poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ziutencja:
    Czytam to co muszę czyli lektury szkolne i książki które mi się podobają. Nie uważam, że ktoś kto lubi czytać jest kujonem. Po prostu to jego jego zainteresowanie i jest tak samo normalne jak każde inne.

    100 komentarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  94. @missbaybe07
    A z Twojej wypowiedzi wynika właśnie, że masz każdą czytającą osobę za kujona.
    Poza tym, czytanie z przymusu nie daje żadnych korzyści w porównaniu z czytaniem z własnej woli. Chyba, że lubisz książki pokroju "Krzyżaków". (to tak na marginesie, ot tak wspomniałam)

    OdpowiedzUsuń
  95. Czytanie waszych komentarzy jest dużo ciekawsze od zamieszczanych tu artykułów. Btw - Ziutencja(nie wiem czy odmieniać Twój nick)! Lubię Cię!:D

    OdpowiedzUsuń
  96. Monster-
    a co? zabronisz mi odpisywać. Żałosne ;)
    No i tutaj są tylko 3 osoby normalne:
    ja, ZIUTENCJA, a nie ZUTENCJA -.- i Człowiek Bez Rąk.
    Ludzie z poziomem, a nie dzieci, które piszą i nie znają znaczenia słów, których używają.

    OdpowiedzUsuń
  97. @Ziutencja
    Takie błędy się utrwalają?Nie sądzę,weźmy sobie np.takiego Karola z mojej klasy.Dwa lata temu o mało co nie zdał,nie znał liter,nie umiał czytać...A teraz jest pilnym uczniem z wysoką średnią.Kochana,ja myślałam,że poprzez naukę i regularne czytanie możemy osiągnąć sukces...Moja bazgranina?Pomyśl o swojej ;P Myślisz,że komuś chciało się czytać twoje długie komentarze i wyciągać z nich wnioski?Bo ja nie.Aha i twoja "poprawna pisownia"-Poza tym - skoro Ci tak bardzo wszystko jedno jak piszesz, to jaką różnicę Ci robi poprawna pisownia? (Cytuję).Uważasz,że poprawnie sformułowałaś to zdanie? xD A tego(tak bardzo wszystko jedno jak piszesz)w ogóle nie mogłam zrozumieć O.o
    Co do ostatnich zdań-mi również jest przykro ;d

    OdpowiedzUsuń
  98. Ziutencja:
    Krzyżaków to nie lubię, ale będę musiała przeczytać..
    Wolę przeczytać coś typu ' Zmierzch ';)

    OdpowiedzUsuń
  99. JulieWolf|♥
    "No i tutaj są tylko 3 osoby normalne:
    ja, ZIUTENCJA, a nie ZUTENCJA -.- i Człowiek Bez Rąk."
    Widać, że jesteś bardo zadufaną w sobie osobą pisząc tak.

    OdpowiedzUsuń
  100. Ziutencja co sobie myślisz ? Że jak popiszesz jakieś bzdury w komentarzach będziesz fajna ? Wpierdo* 3<

    OdpowiedzUsuń
  101. @Missbaybe07 -
    taak, czyli to, iż napisałam, że ziutencja i Człowiek Bez rąk mają racje znaczy, że jestem w sobie zadufana?
    haha.

    OdpowiedzUsuń
  102. JulieWolf:
    Nie chodzi mi o Ziutencję i Człowieka Bez Rąk. Chodzi mi dokładnie o fragment " No i tutaj są tylko 3 normalne osoby:ja,... "

    OdpowiedzUsuń
  103. @missbaybe07 -
    bo moim zdaniem jestem normalna -.-

    OdpowiedzUsuń
  104. @emo-niunia-
    Jeden kolega może się wybić w atak fenomenalny sposób - ale nie wszyscy są Twoim kolegą, Ty też nie.
    Żeby było śmieszniej, ja też spotkałam się z pewnym przykładem w swoim życiu: koleżanka używała emotikonek na wypracowaniach. I to też nie znaczy, że wszyscy tak robią.

    "Myślisz,że komuś chciało się czytać twoje długie komentarze i wyciągać z nich wnioski?Bo ja nie."
    Cóż, skoro nie czytałaś wszystkich moich wypowiedzi, nie masz w gruncie rzeczy podstaw, by się odzywać. Poza tym - tak, pewne osoby to przeczytały i jak pokazują przykłady Patrysia czy Tlen - moje wypowiedzi się podobają.

    "Aha i twoja "poprawna pisownia"-Poza tym - skoro Ci tak bardzo wszystko jedno jak piszesz, to jaką różnicę Ci robi poprawna pisownia? (Cytuję). Uważasz,że poprawnie sformułowałaś to zdanie? xD"
    Tak właśnie uważam, ale jeśli masz jakieś konkretne zastrzeżenia (najlepiej podparte słownikową tezą) - chętnie posłucham, wyciągnę wniosek i będę unikała ewentualnych wpadek na przyszłość.Bo ja umiem się do błędu przyznać, o ile naprawdę błędem jest.

    @missbaybe07
    Zmierzch to jest kiepska książka, wiesz? Już lepiej chwyć Pottera, naprawdę.

    Do trzech normalnych tutaj osób (ja bym doliczyła jeszcze parę, ale biorę pod uwagę tych najaktywniejszych i zapamiętanych) też zaliczam JulieWolf, więc mówiąc tak nie była zadufana, tylko stwierdziła pewien fakt. Nie musiała się bawić w fałszywą skromność.

    @Kasia5400/Dominik
    Myślisz, że jak przeklniesz w komentarzu będziesz fajny?
    Ja tylko wyrażam swoją opinię, a że robię to w taki sposób - no przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
  105. @Ziutencja -
    no i dziękuję. Widać po nich, że to 2 - 4 klasa. Dla nich nawet poprawna pisownia jest czymś zupełnie obcym, widać to po komentarzach, a na dodatek wcale się nie interesują swoimi błędami, najlepiej wytknąć je komuś innemu.

    Wypowiedzieć się nie można, bo posypią się 'żale'.

    OdpowiedzUsuń
  106. Ziutencja:
    Według mnie Zmierzch to bardzo dobra ksiązka. Harrego Pottera również przeczytsałam wszytskie częscie, jak i wiele innych ciekawych ksiązek m.in. 'Klasa pani Czajki' 'LO-TERIA'.

    JulieWolf
    Nie każdy tutaj to 2-4 klasa. Wiele jest osób z gimnazjum ;) Ja również uważam się za osobę normalną ;P

    OdpowiedzUsuń
  107. @Missbaybe07 -
    właśnie, a to nie znaczy, że jesteś w sobie zadufana.

    OdpowiedzUsuń
  108. Btw. dzisiaj nowy artykuł. CHYBA.

    OdpowiedzUsuń
  109. Przydałby się, bo ciągle jedziemy temat wykrzykników xD

    OdpowiedzUsuń
  110. Ogarnijcie się Wy wszyscy! Adasiem robi z tego sensację, bo sami tego oczekujecie, grubsze brudy są raz na miesiąc, więc każda sprawa o "celebrytach" (brudniejsza, oszałamiająca) jest warta napisania! Moim zdanie Kubusiek przegiął. Sam robi błędy, a oczekuje od ludzi cudów. Przecież na tym świecie nie istnieją ludzie idealni!

    OdpowiedzUsuń
  111. Ojć..macie tu przykład! Na górze "zjadłam" litery!
    Adasiek*
    zdaniem*
    I co kurwa??!..To nie znaczy, że jestem ...tym...no.... mm.. po prostu pokemonem! Moja kl

    OdpowiedzUsuń
  112. @Ziutencja
    Mam już dosyć tej "interpunkcyjnej kłótni",prawdę mówiąc to każda/y z nas podchodzi do tego inaczej.Może zostawmy już tą sprawę?Zgoda? :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Natis
    Musisz przeklina? To, że piszesz w internecie nie oznaczą, że możesz przeklinać. To czytają też dzieci z 2-4 klasy... xD

    OdpowiedzUsuń
  114. Czemu piszecie tak rzadko ! co tydzień mają byc posty czy co ! weźcie sie do bloga bo adasiek pisze tylko tam !

    OdpowiedzUsuń
  115. Miley1665 - ty to chyba nie piszesz bloga, wiesz jak trudno o jakąś grubszą aferę? Ja bloga pisałam, i powiem szczerze - to nie jest tylko ot tak pisanie.
    Missbaybe07 - no sorry, ty myślisz że 2-4 klasa nie klnie? Jej, na jakim ty świecie żyjesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. @Miley1665 -
    to prześlij im ciekawy temat na maila jak jesteś taka doskonała. Myślisz, że codziennie są jakieś skandale? MYLISZ SIĘ

    @Monster -
    ''myślisz że 2-4 klasa nie klnie? Jej, na jakim ty świecie żyjesz'' - przez to mogę zrozumieć, że ty popierasz takie zachowanie małolatów. Po prostu bomba, że patologia się rozpowszechnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Takie wymagania i taki dupny blog. Sama piszę kropkę przed znakiem zapytania, ale nie jestem pokemonem".:)" A ty kubusiu sam nie umiesz pisać więc cicho i napisz że szukasz kogoś kto wyłoży kasę a później go wyrzucisz.

    OdpowiedzUsuń
  118. JulieWolf - Słuchaj, ja po prostu żyję na jawie, nie we śnie XD

    OdpowiedzUsuń
  119. "Oskarzam cię o rozwolnienie" .! Ojć Ziutencja dla twojej wiadomości ja jestem 5 klasa ^^ Pozdrawiam babcię .!

    OdpowiedzUsuń
  120. Mam do niego mały wstręt. Kolo maluje sobie oczy! -.-

    OdpowiedzUsuń
  121. Bożee, nie macie innych tematów niż Kuba i jego pomalowanie oczy? To zaczyna być żałosne, przecież chłopacy mają tak mało funkcji, a Wy już nie macie się czego czepić. Takie jest moje zdanie.

    @Monster -
    ciesze się.

    OdpowiedzUsuń
  122. Wiecie co?? Az nie chce sie tego czytac : /

    OdpowiedzUsuń
  123. Jak dla mnie komentarze jak najbardziej zasłużone.

    OdpowiedzUsuń