piątek, 1 czerwca 2012

Upiory Stardoll

Dzisiaj trochę z innej beczki, z dala od dramatów, skandali, kradzieży itp. Pisaliście różne pomysły na nowe cykle, choroby jednak ja uważam, że co za dużo to nie zdrowo i postanowiłem napisać coś w stylu pamiętnych dziwactw na Stardoll, dzisiaj to będą jednak straszne dziwactwa.

Na Stardoll możemy spotkać się dzisiaj z wieloma opcjami pomagającymi nam oddać nasz wymarzony wygląd doll. Najpierw fala okropnej mody na piórkowe włosy i oczy teraz niestety admini stworzyli coś takiego jak Studio Włosów w którym włosy wyglądają tandetnie (ten połysk :/).
Wiele osób skorzystało z tego 'daru' od adminów i zaczęło szaleć z wyglądem swoich doll. Niektóre już nie przypominają ludzi, tylko dziwaczne stworzenia na miarę nieudanych eksperymentów medycznych, mutantów itp. Może niektóre z tych osób chciały być wierne jakiejś subkulturze: emo, punk, goth. Jednak patrząc na te okazy nie widzę nigdzie żadnego związku między realiami, a tymi cudakami. Tony włosów, piór, kolczyków, końskich ogonów i pasków to właśnie reprezentują owe okazy.
Nie powiem, że niektóre elementy mi się nie podobają, bo są pojedyncze przypadki, gdzie ktoś ma ładne włosy itp, jednak trzeba umieć zachować umiar. Oczy na pół twarzy, aparat na policzkach, blizny i krew to chyba nie to chcemy oglądać zwiedzając Stardoll.
Jednak jest to nieunikniony defekt na, który specjalnie lub czysto z przypadku natrafiamy i dziwimy się co się stało z tą doll. Ja współczuję właśnie tym dollkom, może to głupie, ale to one wyglądają jak pokraki. Ciekawe, czy ich właścicielki choć w połowie przypominają ich dzieła i czy chciałyby wyglądać jak one. Przerażające jest to, że coraz więcej takich stworków opanowuje Stardoll, wystarczy przyjrzeć się liście Top Projektantów.

Ja zaprezentuje Wam tylko kilka przykładów zmarnowanych sd, sm i milionów rzeczy oraz czasu by to wszystko ułożyć lub porozrzucać.


Może jednoznacznie oceniam i krytykuje taki wygląd, ale naprawdę ciężko mi znaleźć coś pozytywnego w tych 'stylizacjach'. Panie/Panowie, którzy tworzą takie coś muszą mieć nieźle namieszane pod kopułą by to im się podobało. Ja nie narzucam Wam tego zdania jeśli Wam się to podoba to napiszcie dlaczego, może wtedy ktoś również dostrzeże te walory.


Jak Wam podoba się taki styl? Czy uważacie to za jakąś subkulturę?


PS: Proszę, nie piszcie nudny post itp, bo jak na początku zaznaczyłem to nie jest post o skandalu itp.

97 komentarzy:

  1. Każdy się nosi tak, jak mu się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre stardollowiczki potrafia wykorzystać swoja inwencję twórcza, gorzej, jak widać powyżej, z tymi które maja jej aż za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, prawda i jeszcze raz prawda!
    To nie jest zbyt ładne, jak ktoś daje tony czegoś na siebie...
    Ciekawe czy na żywo np. ubrałyby 20 pasków na siebie ','

    A tak ogólnie, ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się post podoba. Jest ciekawy i w ogóle. Co do tych doll to nie gustuję w tonach włosów czy końskich ogonów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Adaś, wróciłeś ! ♥ Czyli Dirty Stardoll będzie żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czepiasz się... przynajmniej stardoll nie jest nudny jak reszta "normalnej" społeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,to tylko gra więc można doll ubierać tak jak chcemy. Jeśli ktoś chce robić fryzury to niech je robi,przynajmniej ma jakiś pomysł na siebie i nie naśladuje co drugie rysy twarzy które nosi połowa stardolla. -.- i ze to jest takie niby dziwne?

      Usuń
  9. Dla mnie to jak ktoś ubiera się i maluje na sd nie ma znaczenia.

    PS.Ta spódniczka z pasków i oczy lalki z czerwonymi kucykami są nawet,nawet :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same here. Przypomina realną postać z anime. *o*

      Usuń
  10. Trzeba się dużo napracować, żeby takie coś stworzyć ale mimo to - kompletnie mi się ta "moda" nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co gorsze - to, czy robienie włosów z końskich ogonów.
    PS. Dziękuję, tym postem poprawiłeś mi moją samoocenę. Poza tym miałam szansę trochę się pośmiać.

    Addinare.

    OdpowiedzUsuń
  12. To są zwykłe głupie emo, które myślą, że są oryginalne i alternatywne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ta jedna ma fajne oczy. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś też byłam takim 'pokemonem', na szczęście to mija z biegiem czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, w 100% zgadzam się z artykułem. Subkultura subkulturą, ale takie coś jest straszne! PS. Jak się cieszę, że Adam wrócił!

    OdpowiedzUsuń
  16. niech kazdy wyglada jak chce, boze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale bez przesady...

      Usuń
    2. ale co to komu wadzi? mi samej rowniez nie podobaja sie te 'piórkowe' fryzury, ale po prostu nigdy zadnej nie kupilam ani nie nałożylam na swoja lalke, bo to nie dla mnie. nie wyśmiewam tych ludzi ktorzy ich uzywają i nie zarzucam im że są 'tacy i owacy'.

      Usuń
  17. Sami wszyscy gadacie, jak "przez ubranie wyrażacie siebie, swoje poglądy i muzykę", a przyczepiacie się do wyglądu innych. Stardoll jest dla ludzi. Uno - dlaczego nie można zagłębiać się w subkultury? Myślę, że jeśli komuś to się podoba, to nie ma problemu. Duo - oni robią takie stylizacje, jakie podobają się IM, nie WSZYSTKIM. Chcą być inni, co nie musi nawiązywać do niczego realnego! "Ciekawe, czy one w rzeczywistości tak wyglądają." A ciekawe, czemu niektórzy chłopcy na stronie mają dollki dziewczyn. Tego się nie czepiamy, nie, bo po co. A Stardoll chce od nas kreatywności, niekoniecznie tylko mody. Tu można wyglądać, jak się chce, co w duszy gra. Tre - design jest dla ludzi, czemu nie mogą z niego korzystać? Gdyby admini nie życzyli sobie, abyśmy sami robili ubrania i dodatki, nie dodawali by takiej możliwości. Quattro - obawiam się, że definicja "dobry smak" jest względna. ;) To nie jest głos większości, to głos nas samych, społeczeństwo wywiera niepotrzebną presję i nie pozwala nam być takimi, jacy chcemy. Rzecz jasna czasem trza się powstrzymać i ubrać do sytuacji, o, w teatrze czy kościele na przykład.
    Ubierajcie się na sd jak wam w duszy gra, bawcie się dobrze i nie bójcie się zdania innych.
    A mi się podoba zależy co, aczkolwiek nie oceniam ludzi po stroju. Tyle ode mnie, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam.

      Usuń
    2. łapa w górę! w realu jestem punkiem i nie znoszę jak mnie palcami wytykają :D

      Usuń
  18. Pooba mi się ten cykl, a także ten post :> Nie należę o żadnej subkultury, więc może dlatego nie rozumiem zmieniania doll w potwory...

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wg. mnie Design Hair to jest dosyć fajna opcja , bo każdy w niej może wyrazić siebie i coś porobić ,oprócz stylizacji na tej stronce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. NIe podoba mi się to , ale nie krytykuje bo każdy ma prawo wyrażać siebie jak chce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy wy nie macie trochę dystansu do siebie i poczucia humoru?

    Ja rozumiem, że gust to jest sprawa osobista i się o nim raczej nie rozmawia, jednakże trochę przesadzacie. Czy takie posty komuś szkodzą? Czy Adaś wyzywa właścicieli tych dolek i obnaża ich nicki? Nie, więc nie macie się czego czepiać. Co do zdjęć to podziwiam te dziewczyny (wieeeeelka cierpliwość w układaniu fryzur), jednakże trochę mnie odstraszają (szczególnie te dolne zdjęcia), gdyż to nie jest mój styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod prawie każdym postem wszyscy się kłócą, tylko Grabaż zawsze jebnie czymś sensownym. @.@

      Usuń
    2. Według niektórych, jestem tylko niedowartościowaną i niekochaną dziewczynką, lecz dziękuje za te słowa :}

      ________________

      Rainbow Dash rządzi w MLP :D

      Usuń
  22. Moim zdaniem to nie miało być krytyczne i obrażać dane osoby, tylko śmieszne. A wy pierdolicie, że każdy może wyglądać jak chce. Grabaż ma rację.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Raczej niewyżyte emo. Byłeś/łaś blisko.

      Usuń
    2. Smutne bardzo. Oni chociaż mają pomysł na siebie, nie to co wy. Robią co chcą. Wiecie co to tolerancja?

      Usuń
    3. Wiem czymże jest. Jestem tolerancyjna, jednakże dla niektórych przypadków robię wyjątki. Jesli chciałaś mi uświadomić jaką świnią jestem, bo nie toleruje takich osób, to przykro mi ale ci się nie uda. Jeśli nadal nie rozumiesz mojej wypowiedzi, spójrz na avatar.

      Usuń
    4. Tolerancja tolerancją, ale to przekracza margines społeczny.

      Usuń
    5. nie mylcie tolerancji z akceptacją :)

      Usuń
    6. Chociaż są podobne, lecz nie do końca :)

      Usuń
  24. MI wisi jak ktoś ubiera swoją doll. W końcu to tylko gierka. Jeśli komuś nie podoba się taki "styl ubierania" to niech nie ogląda jego. Nie będę się czepiała właścicieli takich kont. Każdy ma inny gust...

    OdpowiedzUsuń
  25. Są tu dwa style, i nie wiem, czemu KTOŚ postanowił je przedstawić tu razem. Jeśli komuś nie podoba się to, że ktoś robi cospaly jakiejś postaci z mangi/anime i dlatego ma oryginalne oczy i fryzurę, lub po prostu lubi takie rzeczy, to może na to nie patrzeć. Mnie się nie podobają ,,minimalistyczne" i klasyczne doll, bo wszystkie są takie same, ale nie mówię o nich źle. Jeśli chciałam zrobić ze swojej doll cyborga i go zrobiłam, i mi się podoba, to nikomu nic do tego.
    I tu mamy naszą kochaną tolerancję na stardoll.
    kolorowe włosy itp. = emo lub pokemon
    Bardzo zazdroszczę prostoty umysłowej ludzi, którzy tak uważają.

    OdpowiedzUsuń
  26. A czy wy robicie z tego problem? Może lubią tak się ubierać, czy wszyscy muszą gwiazdorzyć na stardoll? Trochę niektóre notki to bezsens kompletny. Opanujcie się trochę w przezywaniu, bo różne teksty widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację przecież każdy ma własny styl i na stardoll stylizuje się jak chce. A po za tym gdyby na stardoll nie było oryginalnych ludzi to by się zrobił nudny i pełny klonów ubranych podobnie...

      Usuń
    2. "Niezależność" też jest dobra.

      Usuń
    3. Podaj przynajmniej 4 teksty które świadczą o naszej nietolerancji. :}

      Usuń
    4. Wyśmiewanie się z innych, robienie bezsensowych postów o takiej tematyce, narzucanie innym "mody", ich zdjęcia wstawiane na blogi- ktoś wam pozwolił?

      Usuń
    5. A teraz powód dlaczego ich styl wam przeszkadza? Biją was? Tak, pewnie tak, po głowie, bo zazdrościcie ;)

      Usuń
    6. co jak co, ale tylko ja i 3-4 osoby "wsmiewają" się z osób przedstawionych na zdjęciu. Reszta użytkowników pisze "twórcze" komentarze o tolerancji i akceptacji. Artykuły tego typu są ok dopóki osoby nie są wyśmiewane, a ich nicki upubliczniane. Czy coś takiego zostało tutaj zamieszczone?

      P.s. Popracuj trochę nad swoimi megaostrymijabrzytwatekstamiktóremająpokazaćjakimijesteśmydebilami

      Usuń
    7. KochanaEmilciaa (nie obrażam cie itp :P) Takie tematy są dobre. Co prawda jest to blog plotkarski, dla odmiany można napisać takiego typu posty. Oryginalność? Czy ja wiem... bardziej nazwałabym to "wyróżnianiem się z tłumu w sposób dziwaczny żeby każdy się gapił". "Przerabiając" swoje doll (chodzi o zdjęcie "profilowe" a nie całej doll) chcą zwrócić czyjąś uwagę i być popularnym. :) Grabaż myślę że jest więcej tych osób wyśmiewających :P

      Usuń
  27. A jednak mam pomysły.

    Tu jest kilka subkultur - ja dałabym właśnie anime, sweet emo, coś podobnego do cybergoth i punk...?

    A wracając do postu - bardzo fajny. Bez przesady, tu jest jedna bardzo zajebista dollka, stylizacja z umiarem, a faktycznie zaliczająca się do subkultury (krótkie, czerwone włosy). Wszystko ładnie u niej dopracowane. Dla niektórych za dużo Sunny Bunny najwidoczniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, wiem. Czepiam się... Jednak już taka jestem ;]

      ANIME TO NIE SUBKULTURA! Jak już to Otaku, chociaż też nie do końca - Otaku to osoba interesująca się mangą i anime...

      Usuń
  28. A mi się pojedyncze osoby z tego "stylu" podobają.
    Jednak są osoby, które zdecydowanie z tym przesadzają. Zwłaszcza, jeżeli podają się za "emo"

    OdpowiedzUsuń
  29. post o niczym. serio, po co tak bardzo ingerować w to jak inni wyglądają? jeśli im się to podoba to my nie mamy nic do gadania. mi to się kojarzy tak jakby mówić człowiekowi z jakąś odmianą guza na twarzy lub gdzie indziej, że wygląda tak czy siak..ludzie chill, każdy ma prawo miec własny styl :|

    OdpowiedzUsuń
  30. Okropieństwa. Strach patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niby post taki napisany na siłę. Ale jest ok , bo przynajmniej nie mówisz wciąż tego co Smilice , że nie ma dobrego tematu , nic się na stardoll nie dzieje itd. A tobie wcześniej udawało się pisać posty codziennie :)

    Co do postu to ja na używam tego stardesing hair , zrobiłam z niego grzywkę. I Kilkomu osobom całkiem ładnie wyszły te fryzury. Jednak niektóre tak jak te tutaj pokazan są okropne. No ale teraz panuje na to moda , więc co zrobić...

    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozumiem w Halloween, ale jeszcze do 31 października daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a idźta :O A ci co piszą o tolerancji, to sami są nietolerancyjni bo nie tolerują, tego, że ktoś jest nietolerancyjny i nie toleruje tego, co wy tolerujecie. Słowo "tolerować" zaczęło brzmieć dziwnie. :'o

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja was nie rozumiem (mówię o niektórych komentujących) - od pewnego czasu zaczęłam czytać komentarze i z tego co widzę, to większość tylko krytykuje te wpisy. Jeżeli wam coś nie pasuje na tym blogu, to po prostu go nie czytajcie :) A poza tym skoro nie ma jakiś 'ciekawych' tematów (czyli kłótnie i skandale), to o czym redaktorzy mają pisać? Lepiej pisać o czymś niż zawiesić bloga - takie jest przynajmniej moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  36. http://tinypic.com/r/2eej19j/6

    OdpowiedzUsuń
  37. hm... post fajny, coś nowego ;) tylko obrazka nie widzę, ale to pewnie nie Wasza wina ;P ja osobiście nie lubię stylu emo, goth itd. ale to, ze ktoś to lubi to nie znaczy by mówić o nim, że ma nierówno pod sufitem itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. no nie wiem dlaczego go nie widać :/ a już go nie mam :(

      Usuń
    2. też go nie widze. Mr. Adamie, dobrze że wróciłeś. Co cie skłoniło ;)

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jednak według mnie bardzo nudny post, obrazków w Google Chrome ogóle nie widać, trzeba było zrobić w imageshack'u. ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. ja
    jestem
    pokemon
    ja
    jestem
    emo
    ja
    jestem
    słit
    i
    w
    ogóle
    hej
    hej
    hej
    hej
    hej
    mi
    sie
    pokemon
    robi
    oczy
    makijaż
    pokemony
    sa
    super
    nie
    obrażajcie
    ich
    ja loffciam
    PoKemOnY
    a
    jak
    wy
    nie
    to
    nie
    komentujcie
    Dirty
    Stardoll
    bo
    oni
    są tolerancyjni
    prawda
    Adam?
    a
    w
    ogóle
    to
    nie
    wiem
    czemu
    pewnie
    twój
    mózg
    robi
    pałzy
    teraz
    jak
    powiem
    jusz
    zatrzymaj
    się
    i
    przez
    5
    sekund
    patrz
    w
    jeden
    punkt
    to
    ci
    dobrze
    spokemoni
    ci
    umysl
    bo
    pokemony
    rządzą

    JUSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Patrz tu :

    tu
    nic
    nie
    ma ?
    jasne
    teraz
    zauważyłeś
    że
    jeśli
    po PATRZ TU :
    w
    tym
    wersie
    nie widzisz
    już
    nic
    to
    oznaka
    że
    jesteś
    pokemonem
    więc
    nie
    krytykuj
    innych

    pokemonie!

    OdpowiedzUsuń
  41. ja
    jestem
    pokemon
    ja
    jestem
    emo
    ja
    jestem
    słit
    i
    w
    ogóle
    hej
    hej
    hej
    hej
    hej
    mi
    sie
    pokemon
    robi
    oczy
    makijaż
    pokemony
    sa
    super
    nie
    obrażajcie
    ich
    ja loffciam
    PoKemOnY
    a
    jak
    wy
    nie
    to
    nie
    komentujcie
    Dirty
    Stardoll
    bo
    oni
    są tolerancyjni
    prawda
    Adam?
    a
    w
    ogóle
    to
    nie
    wiem
    czemu
    pewnie
    twój
    mózg
    robi
    pałzy
    teraz
    jak
    powiem
    jusz
    zatrzymaj
    się
    i
    przez
    5
    sekund
    patrz
    w
    jeden
    punkt
    to
    ci
    dobrze
    spokemoni
    ci
    umysl
    bo
    pokemony
    rządzą

    JUSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Patrz tu :

    tu
    nic
    nie
    ma ?
    jasne
    teraz
    zauważyłeś
    że
    jeśli
    po PATRZ TU :
    w
    tym
    wersie
    nie widzisz
    już
    nic
    to
    oznaka
    że
    jesteś
    pokemonem
    więc
    nie
    krytykuj
    innych

    pokemonie!ja
    jestem
    pokemon
    ja
    jestem
    emo
    ja
    jestem
    słit
    i
    w
    ogóle
    hej
    hej
    hej
    hej
    hej
    mi
    sie
    pokemon
    robi
    oczy
    makijaż
    pokemony
    sa
    super
    nie
    obrażajcie
    ich
    ja loffciam
    PoKemOnY
    a
    jak
    wy
    nie
    to
    nie
    komentujcie
    Dirty
    Stardoll
    bo
    oni
    są tolerancyjni
    prawda
    Adam?
    a
    w
    ogóle
    to
    nie
    wiem
    czemu
    pewnie
    twój
    mózg
    robi
    pałzy
    teraz
    jak
    powiem
    jusz
    zatrzymaj
    się
    i
    przez
    5
    sekund
    patrz
    w
    jeden
    punkt
    to
    ci
    dobrze
    spokemoni
    ci
    umysl
    bo
    pokemony
    rządzą

    JUSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Patrz tu :

    tu
    nic
    nie
    ma ?
    jasne
    teraz
    zauważyłeś
    że
    jeśli
    po PATRZ TU :
    w
    tym
    wersie
    nie widzisz
    już
    nic
    to
    oznaka
    że
    jesteś
    pokemonem
    więc
    nie
    krytykuj
    innych

    pokemonie!ja
    jestem
    pokemon
    ja
    jestem
    emo
    ja
    jestem
    słit
    i
    w
    ogóle
    hej
    hej
    hej
    hej
    hej
    mi
    sie
    pokemon
    robi
    oczy
    makijaż
    pokemony
    sa
    super
    nie
    obrażajcie
    ich
    ja loffciam
    PoKemOnY
    a
    jak
    wy
    nie
    to
    nie
    komentujcie
    Dirty
    Stardoll
    bo
    oni
    są tolerancyjni
    prawda
    Adam?
    a
    w
    ogóle
    to
    nie
    wiem
    czemu
    pewnie
    twój
    mózg
    robi
    pałzy
    teraz
    jak
    powiem
    jusz
    zatrzymaj
    się
    i
    przez
    5
    sekund
    patrz
    w
    jeden
    punkt
    to
    ci
    dobrze
    spokemoni
    ci
    umysl
    bo
    pokemony
    rządzą

    JUSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Patrz tu :

    tu
    nic
    nie
    ma ?
    jasne
    teraz
    zauważyłeś
    że
    jeśli
    po PATRZ TU :
    w
    tym
    wersie
    nie widzisz
    już
    nic
    to
    oznaka
    że
    jesteś
    pokemonem
    więc
    nie
    krytykuj
    innych

    pokemonie!ja
    jestem
    pokemon
    ja
    jestem
    emo
    ja
    jestem
    słit
    i
    w
    ogóle
    hej
    hej
    hej
    hej
    hej
    mi
    sie
    pokemon
    robi
    oczy
    makijaż
    pokemony
    sa
    super
    nie
    obrażajcie
    ich
    ja loffciam
    PoKemOnY
    a
    jak
    wy
    nie
    to
    nie
    komentujcie
    Dirty
    Stardoll
    bo
    oni
    są tolerancyjni
    prawda
    Adam?
    a
    w
    ogóle
    to
    nie
    wiem
    czemu
    pewnie
    twój
    mózg
    robi
    pałzy
    teraz
    jak
    powiem
    jusz
    zatrzymaj
    się
    i
    przez
    5
    sekund
    patrz
    w
    jeden
    punkt
    to
    ci
    dobrze
    spokemoni
    ci
    umysl
    bo
    pokemony
    rządzą

    JUSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Patrz tu :

    tu
    nic
    nie
    ma ?
    jasne
    teraz
    zauważyłeś
    że
    jeśli
    po PATRZ TU :
    w
    tym
    wersie
    nie widzisz
    już
    nic
    to
    oznaka
    że
    jesteś
    pokemonem
    więc
    nie
    krytykuj
    innych

    pokemonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszukałam system i się nie zatrzymałam na "Już" LooL

      _________________

      Pisząc w ten sposób możesz dostać banana. (czy. bana) Poziom twojej inteligencji i tak już jest minusowy, więc nie zwrócę ci uwagi za ten debilistyczny styl pisania.

      Usuń
    2. tu akurat nie popisałaś się "inteligencją" (jeśli wiesz co to jest) Grabaż - nie mówie o tobie ;))) ty jesteś spoko

      Usuń
    3. OMG. Że też tacy ludzie są na Sd... Nie mówię o Grabaż ani o Nika Domain. Aż żałość bierze człowieka :)

      Usuń
  42. Ja nieodnośnie posta, co jest z Lulą ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie chcę nikogo obrażać i prowokować, jednakże postów nie ma od 3 dni. Gdyby pisała jeszcze Lu, byłaby zaraz wielka afera, że tak długo postów nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj byłaby ta afera :P a po Lu to śladu nie ma

      Usuń
    2. A LU ODESZŁA Z BLOGA ?

      Usuń
    3. Chyba nie odeszła, tylko najzwyczajniej olewa bloga i tłumaczy się brakiem internetu (który prawdopodobnie zmyśliła).

      Usuń
    4. Nie odeszła - tak przynajmniej pisała na swoim profilu. Zastanawia mnie tylko po co startowała na redaktora, skoro teraz nie pisze. A co do braku internetu, to raczej chyba jednak go ma skoro wczoraj logowała się na stardollu..

      Usuń
  44. Czy tylko ja nie widzę dodanego do posta obrazka? ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. No przykro mi, ale nuda.

    Idź szukać/stwarzać sensacje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszam na bloga sky-stardoll.blogspot.com .!
    Odbywają się regularnie loterię około 12/13 do wygrania są stardollary i ubrania.!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepraszam za spam. Zapraszam do nowej agencji modelek: http://our-agency.blogspot.com/. Tutaj każdy może zostać modelem, wystarczy się zgłosić. Nagrody w sumie to ponad 2000 stardollarów. Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń