niedziela, 10 czerwca 2012

Śmiech przez łzy

Sytuacja, a dokładnie ludzie, o których dzisiaj napiszę wywołali we mnie litość. Cóż, rozumiem, że niektórzy są zdesperowani i troszkę zapatrzeni w siebie, ale są pewne granice. Nawet jeśli to jest/była głupia zabawa, z czego każdy tak mówi, gdy większość osób się o tym dowiaduje, nie mniej jednak odkryła ona prawdziwe oblicza, kilku osób ze Stardoll, ich priorytety i czym się kierują.

Poniżej prezentuje Wam filmik, który Wam wszystko wyjaśni:

Wiem, że Ninka_Doll musi zrobić teraz wokół siebie szum, bo rozkręca nowego bloga i na razie nie idzie mu to za dobrze, jednak środki osiągania celu nie wzbudzają sympatii co do jego osoby, a wręcz przeciwnie. Żałosne jest to, że dla niektórych liczą się tylko drogie LE, czy DKNY. Możecie mówić, że to zabawa itp., ale właśnie podczas takich zabawy wychodzą najczarniejsze prawdy do człowieku. Nigdy nie przyszło by im to na myśl, gdyby o sobie tak nie myśleli. Ale jeśli tak ma wyglądać elita ze Stardoll:


To ja dziękuję :]
Ninka_Doll, Marcelq i Tinkaa20 to niby elita ze Stardoll. Cóż, panów o takie odchyły moglibyśmy podejrzewać, ale Tinka? Jak widać priorytety ludzi się zmieniają.
Szkoda mi Dotka1995, któremu nie udało się dostać do tej grupki, a może to i nawet lepiej dla niego.


Poziom tej rozmowy równie pozostawia wiele do życzenia.
Głupia zabawa, czy prawdziwe oblicza niektórych osób... Prawdopodobnie to pierwsze. Jak wiecie żałosną zabawą, głupim tekstem najlepiej zwrócić na siebie uwagę. W tym czasach trzeba ciągle wymyślać coś nowego by pozostać na topie. Jedna, czy warto osiągać cel takimi środkami. We mnie budzą litość, bo przez ich może i 'żarty' przemawia ta żądza bycia w elicie.


A Wy jak to odbieracie? Czy faktycznie uważacie tą trójcę za elitę Stardoll?


Nie rozpisałem się, bo pewnie napiszę, że to była zabawa itp. jak zawsze tak bywa, więc szkoda mi nawet tego komentować. Pozostawiam to Wam :] Mam nadzieję, że to było bardziej ciekawe od kopiarstwa. Mimo to nie jestem zadowolony z tematu, sami rozumiecie pisanie o nich nie sprawiło mi przyjemności, jednak dla Was wszystko. Czytajcie i komentujcie!

Smacznego obiadku!
see ya soon!
adasiek116 (Adam)

244 komentarze:

  1. Głupia zabawa a ty się srasz, może jeszcze nam Nina And The Bogaczki wypomnisz? No sorry <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo kurde, świetny tytuł posta, że ja na to nie wpadłem ;]

      Usuń
    2. aha i zawołaj jarusa niech mi dopiecze co;ppppp

      Usuń
    3. Nie jestem tak bardzo dziecinny tak jak ty, żeby się bawić z wami w takie zasrane zabawy. :)

      Usuń
    4. a to ty marcelku! wiedziałem, że skądś znam ten typ pisania ;]

      Usuń
    5. Korzystam z uroków tych pikselków, a na końcu kończymy jako dzieci których znacie tylko z tego, co tutaj robią chociaż gówno ich znacie. Nie żeby coś ale jakby Adasiek napisał że to jest fajne, wszyscy byście się zbiegli radośnie że notka jest zajebista i my zajebiści i bardzo pro, ale stawił w złym świetle to krytyka, to jest to :)

      Usuń
    6. + Myślałem że sam się domyślisz że to ja patrząc na blogi, heh

      Usuń
    7. wiesz nie chciałem ranić sobie oczu :] cóż... jak mogę napisać, że to jest fajne skoro nie jest. mimo, że filmik zasługuje na Oscara to jego treść i aktorzy już nie. i myślisz, że ludzie są naprawdę tak głupi, że jak napisałbym, że to jest super cool, zaczęli by to robić? no chyba nie.

      Usuń
    8. Takie są uroki tego bloga, czuję się zaszczycony. I szczerze to stwierdziłem (jezu i tak powiecie że to wszystko wiedzieliście od początku </33333333333) że tą kłótnią do niczego nie dojdziemy, więc już nie odpisuje i popatrzę na komentarzyki niżej, cya c:

      Usuń
    9. The dog(...) nie słódź tak sobie kotek, nie wszyscy muszą mieć Was za wspaniałą trójce.

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. LOL marcelq chyba chce, żeby ludzie zapomnieli o syrenkach, to się teraz do the pojebaczek wkręcił. Adaś nie pisz o nich, oni próbują tylko się wbić do posta na dirty. No bo przecież z czego innego mają być znani, podlizywanie się sławą już dawno przestało być cool, to teraz zostaje robienie z siebie dałna. Ninka już nie jest królem stylizacji, są lepsi, więc z tego sławny raczej nie będzie. No marcelq też nie ma z czego być znanym, bo przecież bez talentu cięzko do elit zawitać. Próbował pasztetowymi nagłówkami, ale się nie udało, więc zostaje bycie dałnem.

      Usuń
    12. od kiedy ty mówisz do mnie Adaś i dajesz dobre rady ;] jeśli chcesz o tb też napiszę tylko podaj powód ;]

      Usuń
    13. wolisz po staremu? pizdomilowicz czy jak to było :)

      Usuń
    14. lol rozumiem że wolisz po staremu.
      Pizdomilowicz, czy jak to było

      Usuń
    15. nie, po prostu jestem zaskoczony ta nagłą zmianą :]

      Usuń
    16. "chociaż gówno ich znacie"
      Marcel - a Piotrka to się czepiać poprawnej gramatyki :) Jakie to smutne.

      Usuń
  2. hm... w tej chwili nie wiem co na to powiedzieć.
    Gdy "dojdę do siebie" to jakoś to skomentuję hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak ja zrobię głupi filmik to też o mnie napiszecie? Bo rozkręcam magazyn i potrzebuję reklamy :)

      Usuń
    2. of course. tylko poinformuj mnie o tym :]

      Usuń
    3. hm rób bo adasiek cię wyjebie z elitki 1/5

      Usuń
    4. oczywiście, bo mam taką moc i wywalam Paulę z elitki Stardoll i dam jej 1/5 ;] zadowolony? zostawię tylko ciebie i twoich friends.

      nie jesteś już nawet śmieszny, przykro mi. musisz wymyślić coś nowego ;]

      Usuń
    5. Nawet nie chciałem być śmieszny, ale nie będę się tłumaczył bo adasiek wie swoje </3

      Usuń
    6. oprócz mocy wywalania, mam moc przewidywania.
      czyżbyś mi napisał złamane serduszko? oh why ;(

      Usuń
    7. Nie kłócić się pod moim komentarzem, bo to mój komentarz i tylko JA się mogę pod nim kłócić. OK? :)

      Usuń
    8. Paula nie pyskuj, bo zostaniesz wywalona z elitki :D (haha zabawne!)

      Usuń
    9. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nie.

      Usuń
    10. pałla kochanie zostaw tego pana

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. Łał, napisałeś bez błędu :)

      Usuń
    13. hshs wiedzcie że ta laska jest wredna i mnie szantażuje o bycie modelką w magazynie olaboga:(((((((((((((((

      Usuń
    14. Paula dobra promocja♥ Hahahahaha

      Usuń
  4. Dobrze, że o tym napisałeś bo poprawiłeś mi humor ;* hahahh xD
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od początku nie byłam za tym.Oczywiście lubię Maćka,Marcela i Kasię,jednak uważam,że to lekkie przegięcie.Może dla Was jest to taka zabawa itp. Nie wiem jak mam to określić,wiem o co Wam chodziło,ale niektórzy mogą zrozumieć to inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu to tylko głupia zabawa żeby się pośmiać między sobą nie bierzcie tego na poważnie XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a madzia lezy peknieta na pol

      Usuń
    2. wlasnie musimy poszukac mojej madzi czemu nie napisales adasiek o moich starmovie z 'madzią i katarzyną w i izzka przedstawia'?:( Wiesz potrzebuje sie wybić bo chce zacząć robić nagłówki na zamówienie:)

      Usuń
    3. no siema kasia wu co jest mordo

      Usuń
    4. spadaj ja jestem izka:/

      no siema kasia w co jest mordo

      Usuń
    5. kochany jak widać nie zrobił on aż takiej furory i nie wybił się poza inne niskobudżetowe produkcję.

      Usuń
    6. ILE TU RÓŻU *_*

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    10. wasze 'wspaniałe' historyjki będą usuwane. potem będziecie się żalić, że ludzie się z was śmieją jak było w przypadku syrenek i H2O

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Po za tym, to tylko wyśmiewanie tych osób na stardoll które uważają że jeżeli będą covergirl i będą miały le dkny i inne cenne gówna, to są wielkie i nie dopuszczają nikogo do siebie, tyle
    nie wiem czemu robisz z tego takie wielkie rzeczy uu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, tak obrońco uciśnionych ;] jak zawsze masz święta rację.

      Usuń
    2. no taka prawda, tutaj akurat ty nie masz racji, bo nie siedzisz z nami ani z nami ani razu nie gadałeś, a pierdolisz nie wiadomo jakie farmazony na nasz temat, jeżeli nie rozumiesz przesłania to peszeq ojejku, chyba lepiej wiemy co wyprawiamy i zdajemy sobie z tego sprawe??:)))

      Usuń
    3. haha. no chyba nie myślisz, że chciałbym z wami przebywać? broń God! a nie rozmawiałem z wiadomych dla wszystkich przyczyn - nie ten poziom. ty również na każdy temat pier*olisz mimo, że sam nie wiesz, ale taaak panie władco świata, zawsze masz rację.

      Usuń
    4. No i bardzo dobrze, bo w naszym gronie nie ma miejsca na takich jak ty :')

      Nawet jeśli, to ty w dupie masz tutaj racje, bo nic o nas nie wiesz, ani o starmovie ani o niczym, gadanie jak do bakłażana

      Usuń
    5. o nie popłaczę się... dlaczego?! oh why! ja do was tak bardzo chcę!!!

      jak nie umiesz czytać to nie komentuj. napisałem albo prawda albo głupia zabawa. czego ty dziecko nie rozumiesz? na prawdę czasami się zastanawiam, czy myślisz, że jak napiszesz 'dupa', 'pier*olisz', 'ku*wa' itp to wychodzisz na bardziej groźnego, wiarygodnego, czy coś. takim językiem posługuj się w swojej elitce, a nie na forum.

      Usuń
    6. Skoro każdego nie rozumiesz i go stawiasz w złym świetle dając tylko dowody których w sumie nie można nazwać dowodami. Jak byś miał jakieś rozmowy z gg (które nie istnieją :B) i inne takie to nawet byśmy się tutaj nie udzielali.

      Usuń
    7. O tak wielki Adasiek przedstawia- co jest w jego słownictwie
      -yy tak y dzien dobry na pierwszy ogien idzie...
      -oh why
      yyyy potem idzie yyyyyyy
      -bye bitches!!
      -the bitch is back!!
      yy tak i mysle ze w ogole to to ejst takie smieszne jak dzambo brykajonca malpecka hihih ihi :)))


      Wiesz, jest coś takiego jak 'nerwy' gdy pisze się do osoby coś a ona i tak wie swoje najlepiej chociaż nic nie wie

      Usuń
    8. wydaje mi się, że zawsze mam tak z tb. ja umiem wyrazić się po polsku i bez wulgaryzmów.
      wracając do sedna sprawy. napisałem prawda lub głupia zabawa. ludzie sami sobie to rozsądzą, więc oszczędźcie sobie komentarzy typu, że nie rozumiem, a piszę, bo rozumiem więcej niż myślicie.

      Usuń
    9. "The Bitch Is Back!"

      Cudownie jest wyzwanie samego siebie od suk. .____.

      Usuń
    10. to nie zawsze jest negatywne określenie. to słowa Georginy z Gossip Girl, a w 90210 normalnie mówią tak do siebie jako do best friend ;] nie rozumiecie tego niestety...

      Usuń
    11. Tak, nie rozumiem kraju zwanego USA, gdyż jest on mało ambitny i pragnie zawsze być "tap". A tym bardziej nie zrozumiem takich tasiemców w stylu "90210" lub "Gossip Girl"

      Usuń
    12. mało ambitnym, ale pragnie być tap? to zdanie jest bez sensu. z resztą USA przeważnie jest na topie i chwała im za to ;] a skoro nie rozumiesz takich prostych rzeczy to jak chcesz zrozumieć moje podejście. niestety to syzyfowa praca :]

      Usuń
    13. no tak.. Przecież wszyscy są tacy głupi. Zgodze się, napisałam zdanie trochę bez sensu, lecz chodziło mi po prostu o to, że USA stała się już.. dość popularnym krajem. Gdzie spojrzeć tam coś co pochodzi ze Stanów. To tak zwana amerykanizacja. Czasem mam wrażenie, że to jedna, wielka propaganda, która ma na celu pokazać wszystkim jak to tam dobrze i cudownie, lecz w rzeczywistości tylko osoby z dość grubym portfelem tam znaczą. Osobiście mam dość już Stanów i tego całego przepychu. Zauważyłeś może, że wszystko co pochodzi z tego kraju jest wielkie, masywne, by pokazać jaki ten kraj jest rozwinięty, bogaty i ogólnie "zajebisty"? Za parę lat wszyscy będą się ubierać, mówić, zachowywać jak tamci obywatele. Nawet w teraźniejszości wiele słów pochodzi z języka angielskiego. Dużo osób ma idoli, którzy także pochodzą z tego kraju. Zapytasz, co z tego? Przyjrzyj się uważnie. Amerykanie uważają się za wielkich bohaterów, idoli a w rzeczywistości większość kari europejskich strasznie się z nich naśmiewa. Jeśli mi nie wierzysz poczytaj sobie o niejakiej Debbie Schlussel. Jej głupota jest naprawdę straszna.

      Usuń
    14. głupich ludzi znajdziemy w każdym kraju. i ja nie mam nic przeciwko amerykanizacji, może trochę wyeliminuje to polskie zacofanie i stereotypowe myślenie. i to nie jest ich wina, że w Polsce emitowane są ich seriale, że wszyscy chętnie wszystko stamtąd czerpią, kopiują i ściągają. USA nie pcha się do Polski, a w Polsce można na każdym kroku zauważyć wpływ ich kraju. więc jeżeli masz kogoś obwiniać to siebie :]

      Usuń
    15. Niby za co mam obwiniać siebie? Za to, że chcę coś napisać? Wybacz, ale to juz jest chamskie i prostackie. Uważasz siebie za wielkie bóstwo i krytykujesz każdego, jednakże nigdy nie przyznasz się do błędu. DS cie zmienił. Pragniesz sławy i chwały. Chcesz by wszyscy ciebie lubili i kłaniali się tobie. Realia są jakie są i nigdy nie dopniesz swego celu. Nie chcę ciebie szantażować i straszyć, ale twoje zaprzeczenia tylko potwierdzają teraźniejszość. Tak wiem, jestem głupia jakbym śmiała tak pisać do maturzysty, lecz takie są moje odczucia po Twych komentarzach i zachowaniu do niektórych osób, w tym mnie.

      Usuń
    16. haha nie źle mnie zrozumiałaś, ale przynajmniej wiem co o mnie myślisz. chodziło, żebyś winiła siebie za to, że USA jest na topie, bo my wszyscy czerpiemy coś od nich itp. i nie przyznaję się do błędów, bo rzadko je robię. w tym artykule napisałem: albo prawda, albo głupia zabawa. czyli się nie pomyliłem, bo wyszło na głupią zabawę ;] nie raz edytowałem posta lub nawet całkowicie go usuwałem, więc nie pisz, że nie umiem się przyznać :] DS mnie nie zmienił tylko ludzie się zmienili i świat, a ja wraz z nim. nie zależy mi na miłości, fałszywych przyjaźniach itp, nie potrzebne mi to i dzięki odejściu wiele z nich odeszło bezpowrotnie. tak naprawdę nic o mnie nie wiesz, nie wiesz co mam na celu, co planuję i czego chcę. to, że do sławy, sd i miłości innych dąży wielu użytkowników nie znaczy, że mi na tym zależy ;] ale myśl sobie co chcesz. świata nie zmienię, a Twojego zdania tym bardziej :]

      Usuń
    17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    18. "Nie ma to jak wyzywanie samego siebie od suk"
      Najlepsze zdanie tego komentarza, chyba nie było już od czego zacząć rozmowy xd

      Usuń
    19. Matko kochana.. Polska zacofana? WTF? USA jest zajebiste, bądźmy jak w USA. USA to zlepek wszystkich kultur. Prawdziwi rdzenni mieszkańcy to Indianie, których jest tak mało, bo nie nadawali się na niewolników (dlatego nasza Europa transportowała mudżinów z Afryki, drogie dzieciaczki). Chwytasz wszystko, drogi Mr. Adamie, jak gąbeczka. Moda przemija, styl pozostaje. A USA jest tylko modne. Mam nadzieję, że nie na długi czas.

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. No, Adaś w Gossip Girl Georgina powiedziała: 'tell Jesus that bitch is back' ;) Ale niektórzy oczywiście nie rozumieją :)

      Usuń
    22. LadyPrincesslov

      Czesław Miłosz napisał wiersz "W mojej ojczyźnie", które odziane jest w dość grubą metaforę, ale niektórzy nie zrozumieją tego wiersza, lub zrozumieją na opak :)

      Usuń
  8. BOŻE AHAHAHAHAHAHA
    Ktoś kiedyś do mnie napisał z pretensją, że założyłem na lalkę LE i że przez to rzekomo czuję się "lepszy". Z Marcelem mieliśmy z tego niezłą bekę, więc postanowiliśmy kontynuować wątek i założyliśmy zespół NINA? + THE BOGACZKI. Mamy dość specyficzne poczucie humoru, więc wcieliliśmy się w rolę super-bogaczek z wybujałym ego i niekończącą się fortuną.
    My to wszystko robimy dla własnej rozrywki, nasza trójka, właściwie czwórka, bo Wiktor, który jest niestety ośmieszony w tym StarMovie też do nas w pewnym sensie należy. Nie chcieliśmy tutaj nikogo urazić, ani wywyższać się. Ludzie, trochę dystansu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ninko ja to widzę i rozumiem, Adam nie zauważył, że robicie sobie jaja. Fajnie, że pokazujecie dzisiejszy Stardoll w krzywym zwierciadle. Tak się składa, że posiadaczkami największych ilości LE wow DKNY wow MKA są obywatelki Turcji i to dla nich naprawdę liczy się kto ma więcej tych pikselków. Jak do nich wejdziesz to całe są obwieszone LE, na ryju LUXE i myślą, że to jest moda, lans a to kicz

      Usuń
    2. a potem to o nas piszą :))))))

      Usuń
    3. Ktoś nie zrozumiał naszych intencji i tego, co chcemy przekazać i teraz pisze to o nas, co pisze...

      Usuń
    4. maciek juz sie nie broń wszyscy wiedzą ile masz dynky

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  9. To jest elita? Ha!
    Z całym szacunkiem, ale "prawdziwa elita" Stardoll w większości już odeszła. Od kiedy jestem na Stardoll (2007r.) mam wrażenie, że oglądam serial. Niestety od czasu, gdy jest "nowe pokolenie" z sezonu na sezon robi się coraz słabszy. Przerysowany.
    Dzisiaj sławni są ci z kasą, mnóstwem cenności, a nie osoby oryginalne i kreatywne, jak to było na początku :/
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100 % RACJA.

      Usuń
    2. DOKŁADNIE. Kiedyś Stardoll miał prawdziwą elitę, teraz już jej nie ma. Ja już tego serialu nie oglądam, ulubione postacie odeszły :c

      Usuń
  10. Poza tym owa "trójca" to przecież tylko żart. Właśnie żart z tego, jak dzisiaj wygląda Stardoll...
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wreszcie jedyna która nas zrozumiała!:D

      Usuń
    2. Też to zrozumiałam.Jednak ja wypowiadam się i za resztę stardollowego społeczeństwa oraz osoby,którym to się nie podoba :*

      Usuń
  11. Ej chyba o tym czy ktoś jest bogaty na prawdę, nie świadczy liczba stardollarów, czy hb.Bo ktoś może nie chcieć marnować kasy na stardolla.
    A filmik jest po prostu żenujący i bez sensu o nim pisać bo się autorom daje satysfakcję, że teraz o nich mówią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj sobie powyższe komentarze.

      Usuń
    2. nom bo nie masz le biedaczko nie broń sie!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Nie mam Le bo nie chce marnować kasy, wolę hb, myślcie co chcecie. Za moją prawdziwą kasę wolę sobie kupić spodnie, kurtkę czy jakiś inny ciuch NA PRAWDĘ a nie w internecie;)

      Usuń
    4. sarkazm którego nie wyczułaś..

      Usuń
    5. rzeczywiście nie wyczułam

      Usuń
    6. Już trochę przesadzacie. Może i zrobiliście to, aby pokazać jak wygląda SD, ale nie obrażajcie innych.

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehehehehehe śmiesznie :3 To jest taki chamski humor, mało kto się z niego śmieje. Wątpię, żeby ten filmik jakoś ubliżał wykonawcom. Pisałam z niektórymi parę razy, i nie sądzę żeby byli zadufani w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na stardoll za dużo Le,antidote,Elle,Dkny i tam innych pierdół nie mam bo po cholerę mi to w grze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadanie takich 'pierdół' podwyższa wartość konta... Poza tym, większość z tych limitowanych rzeczy jest naprawdę godna uwagi.

      Usuń
    2. A po cholerę posiadać bogate konto? :) Przecież chodzi o zabawę, a nie o zawody w "kto ma więcej cenności".

      Usuń
  16. Filmik mnie rozjebał totalnie. xd A co do tej zabawy, to już po samym stylu pisania widać, że się wygłupiają i to raczej bezsens brać to na poważnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy u was w domach też słyszalny był megafacepalm wykonany po przeczytaniu artykułu i obejrzeniu filmiku? ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie nic nie rozjebało, nie padłam, ani mnie to nie rozśmieszyło...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beznadzieja. To nie śmieszne tylko głupie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie żarty są beznadziejne ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Rozumiem, że to miała być zabawa. Ale mnie nie rozśmieszyła, bo wiem, że mają poczucie humoru.

      Usuń
    3. no ale o to chodziło właśnie że my nie chcemy innych teraz śmieszyć, tylko śmieszyć siebie nawzajem..

      Usuń
    4. Nie rozśmieszyła Cię, bo patrzyłaś na nią zbyt poważnie :3

      Usuń
    5. We we we :p Nie patrzyłam zbyt poważnie...obejrzałam jeszcze raz i i no nie rozśmieszyło mnie xD Może dlatego, że te dźwięki są do kitu *.* Z waszej strony były lepsze żarty niż to.

      Usuń
  22. Ja mam spaczone poczucie humoru, więc się nie wypowiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja chyba też.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja Cię nie znam nawet, więc oceniać nie będę.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. Za łoże się, że to tylko zabawa...


    NuWkA

    OdpowiedzUsuń
  24. Normalnie poczucie humoru ma ta elitarna sweet trójeczka że ho!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kur*a o byle co robicie Aferę , uspokójcie się co ? Maciek i Marcel zrobili to dla siebie dla 'zabawy' a wy czepiacie się o wszystko .(zazdroszczą wam ) no ale cóż każdy jest jaki jest Amen.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta trójeczka oraz od jakiegoś czasu Wiktor (Del Rey :p) uważają się za super słitaśne bogaczki. Fakt, zabawa jest zabawą jeden wielki cyrk zrobiony sobie dla jaj, ale traktowanie innych tak chamsko to juz nie jest zbyt fajne :/ . Na miejscu dotki wcale bym się nie podlizywała, bo to głupie takie lizanie tyłka o to by być w jakiejś grupce bogaczek. Trochę szacunku do siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki, że tak o mnie dbasz, ale tyłka im nie liżę :D

      Usuń
    2. I uwierz mi- mam szacunek do siebie :)

      Usuń
    3. no wiemy właśnie my chcieliśmy zrobić tak i udać te 'bogaczki' jak one traktują innych użytkowników którzy są'gorsi'

      Usuń
    4. Dotko
      Przepraszam, że cię uraziłam, jednakże takie miałam odczucie po obejrzeniu screenów.

      Wiktorze Del Rey (nie ma bata będę tak cię nazywać)
      Rozumiem, że to było wszystko pod publikę i nie chcieliście nikogo urazić, ale Marcelq troszkę przesadził.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma 11 czy 12 lat, więc wiesz... Może szukaj sobie znajomych wśród nieco dojrzalszych użytkowników ;)

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że ma 13, a ja mam 14 rocznikowo, więc wiesz... ;p

      Usuń
    3. Almond. Co ty masz do młodszych użytkowników? Serio, wiek się nie liczy.

      Usuń
    4. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, nie robię żartów, tylko jak się uprę na zabawę to trzymam się tego. Ja nawet go nie miałem zamiaru poznawać a on na poważnie mnie tutaj już opisuje, no sorry, żenua :)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. ;@dotka
      wbrew temu co piszesz, każdy wywnioskował, że mimo wszystko pragnąłeś znaleźć się przy boku nowej 'elitki' , więc nie zdziw się, jak ktoś powie, że na siłę chciałeś wylizać dupę marcelowi :)

      Usuń
    7. @Kaludien
      Wiem, że nie powinienem się dziwić, aczkolwiek tak nie było. ;) Zaczęliśmy sobie kręcić bękę, jednak inni chyba to widzieli inaczej... ;/
      @The dog which has stompped.
      Tak robisz żarty! ;D I nie opisuję Cb poważnie, "no sorry" xd

      Usuń
  28. Jak dla mnie to żałosne, ale nie aż tak, aby był o tym post.. .
    W końcu dużo osób tak robi.

    OdpowiedzUsuń
  29. A WY IM TYLKO ROBICIE DARMOWĄ REKLAMĘ.

    OdpowiedzUsuń
  30. ale mi się już przejadł Marcel i Wiktor :/

    OdpowiedzUsuń
  31. No to tak :
    Kiedy zobaczyłem ten film to aż zaniemówiłem :O . Naastępnie pomyślałem jaki to ja jestem biedny , bo nie mam aż tylu LE :( . Trzecią rzeczą jaką zrobiłem to pomyślałem , że to jest jakieś chore , ponieważ nie każdy wygaje setki złotych , aby mieć jakieś wirtualne ubrania . Nie wiem co kierowało tą ,,elitą'' ,bo nikt normalny nie robi takich filmów :P . Pisząc ten komentarz nie chcę obrażać Ninki_Doll , Marcelka i Tinkii , więc proszę nie bieżcie sobie tego do serca .

    singiel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Są ludzie też który zachowują jakiś umiar,. to jest jedynie gra i nie liczy się "majątek" danej osoby tylko osoba która własnie to konto prowadzi...
      Nie oceniam elitki po tej dziecinadzie, może to zabawa ale jaki poziom pokazują tym wszystkim ...

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Róbta co chceta, ale dotka coś do Ciebie.. jesteś żałosna. c:
    Raz była CG i huuhuuh.. masakrejszyn

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewwwwwwwwww ja powiem tyle - spoko, róbcie sobie jaja dalej, lansujcie sie - róbcie, co chcecie. tylko żeby te wasze wygłupy nie obróciły się przeciw wam, jak to było z syrenkami. Tylko że to już powoli sie robi żenujące z tymi waszymi sucharami na temat bajeczek, LE, DKNY i innych pierdół.






    Can you turn it down? ♥ pozdrawia. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzecie to jak byśmy byli nie wiadomo kim i robili to tylko dla was. My to robimy dla siebie i tak to się już za kilka dni znudzi, lol?

      Usuń
    2. no to róbcie, spoko, mnie to nie obchodzi. ; ) tylko trochę denerwuje mnie to, że robicie sobie tylko niewinne jaja, a innym po prostu przykro się robi. No ale ja się nie wtrącam w to.

      Usuń
  35. http://www.stardoll.com/pl/video/starmovies.php?movieId=3235&userId=53270615

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to mój starmovie:) miło że go tu umieszczasz

      Usuń
  36. Nie rozśmieszyło mnie to, ani nic.
    Chyba już wolę czytać o kopiarstwie. :)
    Osób wymienionych w artykule za elitę nie uważam i oni siebie raczej też nie. Trzeba umieć wyczuwać powagę i mega sarkazm. A nie wyciągać nie wiadomo jakie wnioski. :)
    Do Adama: wiem, że napisałeś "żart". ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Każda zabawa ma swoje granice, a w tej chyba ich nie ma <-.->

    OdpowiedzUsuń
  38. moja ulubiona elita, ale super
    ogółem śmiesznie fajnie i na czasie hehs

    OdpowiedzUsuń
  39. Artykuł dobrze napisany, tylko niepotrzebnie zrobiony większy rozgłos i reklama. Znalazłem tylko jeden błąd. Nie: "tą trójcę", tylko powinno być: "TĘ trójcę", ponieważ "trójca" to rodzaj żeński i taka jest prawidłowa odmiana, ale to taki mały szczególik. : )

    OdpowiedzUsuń
  40. Cóż ja powiem tyle. To nie są według mnie członkowie elity. Tam powinni być bardziej kreatywni ludzie, elita to nasze gwiazdy, duma tego stardollowego świata (może trochę przesadzam ;P). Jej członkowie reprezentują nas od początku naszej gry. Dlaczego też niektóre niedoszłe lub marzące gwiazdki stardola muszą się tak wymądrzać lub kłócić, zamieszczać niemiłe komentarze. Sensacyje gwiazdki nie pozostawiają w naszych głowach tych miłych śladów. One się zatrą, a je bedziemy znali tylko z tych ich klęsk, czy skandali. I po co to?

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurwa, mam w chuj tych pieprzonych LE, Antidote i innych śmieci. Szczerze ? Znudziło mi się. Teraz byłabym w stanie oddać to wszystko. pozdro, dla ludzi którzy odwalają takie numery by zaistnieć. Staroll to gówno.


    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha jaka ty trendy :*
      oni nie robia tego aby zaszpanowac swoimi le, rajt? czytaj ze zrozumieniem, tak? i myslisz ze jestes taka ostra bo sobie wstawilas `kurwa`? :) nie ten level.

      dawna DebiutantkA (Martu)

      peace i z siłą.

      Usuń
    2. + twoj avatar na blogarze mowi sam za siebie, ahahaha. :>

      Usuń
    3. MARTAAAAAAAAAAAAAA:********************************

      Boże, skoro stardoll to gówno, to co ty tutaj jeszcze robisz?

      Usuń
    4. WIKTORKUUUUUUUUUUUUU <3 :*
      MOJ MEZU<3

      PAMIETASZ MNIE HEHCIA :)

      Usuń
    5. TESKNILEM:((((((((((((((((((((((

      Usuń
    6. To moje zdjęcie z przed dwóch lat. -.-
      Nie, nie napisałam tego, by zaistnieć i szpanować, tylko żebyście zrozumieli, że nie liczy się tylko to. Wkładasz w to pieniądze, czas, a potem Ci się nudzi i masz chęć to wszystko oddać. A Ty jak widać, też 'próbujesz' być ostra, jedyna w swoim rodzaju. Chcesz komuś cisnąć ? "nie ten level"

      Usuń
    7. julka, skoro stardoll to takie gówno to co robisz na blogu o stardoll?

      Usuń
    8. LOL CO ZA GIMBUSY XD KŁÓCĄ SIE O JEDNO NIEWINNE "KURWA" XD ZRESZTĄ JULKA, SKORO STARDOLL TO GÓWNO, TO PO CO NA KOŃCU KOMENTARZA ZAMIESZCZASZ NICK, OCZEKUJESZ JAKIEJŚ NAGRODY ? O.O

      Usuń
  42. PRZECIEŻ ONI SB ROBIĄ JAJA Z TYCH GWIAZDEK Z TURCJI UFAJDANYCH W LUXE I LE, ANTIDOTE, DKNY ETC. XD OGARNIJCIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BO ADASIEK NIE MA POCZUCIA HUMORU, SĄ LUDZIE KTÓRZY MAJĄ POCZUCIE HUMORU I SĄ KTÓRZY SĄ'WIELCY POWAŻNI'

      Usuń
    2. są którzy są - MĄDROŚĆ ROKU, UMARŁAM
      SOŁ SOŁ SĄ KTÓRZY SĄ WIELCY IDIOCI hehs

      Usuń
    3. Wiktorze nie rozumiem twej logiki. Gdy Adam nie pisał na DS zacząłeś za nim tęsknić, a teraz go krytykujesz.

      Usuń
    4. Według Wiktora , Adam należy do grupy "Wielce poważnych" niezłe ;D

      Usuń
  43. Nie wiem co w tym jest takiego wielkiego . Mają z tego ubaw i niech się bawią , to ich sprawa . No dobra , że piszą jakies obraźliwe komentarze to sie zgodze ale te starmovie to niej jest nic.

    OdpowiedzUsuń
  44. Emm, grabaż, a może po prostu mu chodziło że on jest lepszy od Luli, ale nie najlepszy? :')

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak chłopcy i dziewczyna się bawią to niech się bawią? Ale ch*j nam do tego. Obrażają kogoś? No nie sądzę, chyba że w swoim własnym gronie. A więc Adamie, zrobiłeś im tylko niepotrzebną reklamę... -,-

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. hahahahahah, o rany nie-boskie..
    jakby to było coś poza grą ;_;
    nawetełkę żartowełe nie możnełe ;_;

    OdpowiedzUsuń