sobota, 23 lipca 2011

Czytelniczka prosi o pomoc!

Oto wiadomość od Noela26:




Teraz jeszcze coś ode mnie...
Sprawa jest taka że MissAnionka9999 nie wiadomo dlaczego uwzięła się na Noela26. Ciągle obraża ją w KG. Oprócz tego zaczęła rozrzucać jej dane osobowe na prawo i lewo. Ta dziewczyna bardzo przegina. Ostatnio w jej prezentacji przeczytałam, że ona nigdy nie przegrywa a przeciwnika może zniszczyć (z prezentacji już to usunęła). Ale jeżeli wszyscy pomożemy... Jak myślicie? Wygra ze wszystkimi redaktorami i czytelnikami bloga Dirty Stardoll? ;)

Myślę że powinniśmy pomóc Noeli26. No więc jeśli możecie zgłoście tą pannę do admina, niech nie czuje się taka bezkarna...

38 komentarzy:

  1. Przykre dziecko, zgłoszę ją, mimo, że nie mam w zwyczaju tego robić. Jej prezentacja rozwala, nawiasem mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłoszę ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszę ją do admina, bo lekko przegina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym zgłosiła to na policję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieczorkiem ją zgłoszę, chętnie pomogę Noelii.
    Ubogie dziecko przegina :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się pożegnać ze stardollem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Julia/Diamond: to, że nie jest Royalty nie znaczy, że jest uboga xD.
    Oczywiście pomogę, dziewczynka lekko przegina.

    OdpowiedzUsuń
  9. A Police Station?!
    zgłosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aanniitaaa (przepraszam, jeżeli pomyliłam jakąś literkę w nicku) - nie napisałam, że jest uboga bo nie jest w royalti ;P Pewnie tylko trochę hm... zazdrosna no i dokucza Noelii ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomogę, postaram się ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaaaa, jej Sweta$$$$$$$$$$$$$$$na prezentacja mnie rozwaliła -
    ♥ _Mariola_ ♥


    Zaprasza :P

    (W budowie prezentacja)...
    Bardzo długa - prawda? I nie powinno być "Prezentacja w budowie"? Tak (po polsku) jest nie poprawnie gramatycznie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Irytują mnie tacy ludzie- oczywiście zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze dorzucę...

    Czy to nie jest przypadkiem karalne? Proponuję również dać niezły opieprz siostrzyczce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tchórz, prezentację usunęła, kg zablokowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm.. dostała nawet reklamę za darmo. Tylko się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłoszę, lepiej iść na policję zanim konto straci bo wtedy ją wyśledzą. słyszałam już o takich przypadkach

    OdpowiedzUsuń
  19. O utratach kont itd nie pisze do adminów ale że jest taka sprawa to MissAnionka9999 na serio przegięła.Żeby mówić obcym kogoś dane osobowe?Nie normalna jest chyba.Napisałam przed chwilą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm... Dziwne, tyle, ze mi ujawnial realne dane, ale na innej wirtynie, wchodzil mi na konto i rozwieszczal wszystkim moje dane personalne.
    lollitka

    OdpowiedzUsuń
  21. Małe przegięcie, dobra ja ujawniłam swoje dane ale sory, żeby ktoś robił to bez mojej zgody? Chyba bym go na tatara przerobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  22. o.O nie normalna to jest karalne -.-.Ta na pewnie że ta Miss..... nie wygra , oraz pomogę ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Znów ta pieprz*ięta laska te miałam z nią problemy , oczywiście Natalia ( noela26 ) pomogę Ci .

    OdpowiedzUsuń
  24. Jebut - zgłoszona. Cóż za nikczemna dziewoja!

    Ej, noela - zaraz będzie po niej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Proponuję [jak kilka osób przede mną] iść z tym na policję . Takie czyny są karalne , a jej by się to przydało .

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie pomogę. Może będzie z nią tak samo jak na początku z Pyrokarem. Dziecko lekko przegina.

    amelia1oo

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłoszę i to z czystą chęcią. :)
    znalazłam jej bloga http://wszystkoonoeli26.blox.pl/ .
    masakraa, ona przegina.

    OdpowiedzUsuń
  28. No coś ty ~Nie jest nudny :) Ja czytam go 3 godziny od nowych postów październik do sama widzisz Lipiec..? Wszystkie historie mnie MEGA ciekawią ! Pozdro supe blog.

    OdpowiedzUsuń