piątek, 29 lipca 2011

JulitQa93 poszła pod młotek!


JulitQa93 – Zdolna, ale leniwa stardollowa graficzna. Znana również z rzekomego związku z magdomilowicz’em. Prywatnie vice Miss Wałbrzycha.

Ostatnimi czasy nasza JulitQa anonsowała się sprzedażą ubrań ze swojego konta za realne pieniądze. Wszyscy zastanawiali się jednak dlaczego ona to robi. Jak się okazało zamierzała ona również sprzedać swoje konto. Jak postanowiła, tak też uczyniła. Oficjalnie jej konto zostało sprzedane!

(Za screena dziękuje Wawsi)

Szczęśliwym nabywcą konta została a_sia  i wybuliła na nie bagatela 1950zl. Dużo prawda? No cóż jeżeli chce się mieć znane konto to trzeba płacić. Jakie powódki kierowały Julitą? Przeczytajcie sami:

„Stardoll to syf, jak juz nieraz wspominałam. Jesteśmy wykorzystywani przez adminów, którzy zarabiają na nas gruba forsę, a na nas się wypinają, gdy przychodzi co do czego.”


W sumie ma dziewczyna rację. Komu admini kiedykolwiek pomogli? Mnie raczej nie.

A zapomniałbym, cenności Julity są w posiadaniu Agasi. JulitQa chce je wszystkie sprzedać za realną kasę. Wychodzi na to że jednak opłaciło jej się siedzieć na Stardoll.

 Dalibyście prawie 2 tys. złotych za konto w grze?

69 komentarzy:

  1. ja bym dała jak na takie to warto a mi julita powiedziala ze sprzedaje bo chce zarobić :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież to idiotyczne! Za skup pikseli zapłacić ponad tysiaka?! Ludzie są porąbani...

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, aż tyle to bym nie dała. Rodzice wiedzą, że na gry typu stardoll ładuję sobie różne rzeczy pieniędzmi (moje pieniądze - moja sprawa), ale miałabym powiedzieć: 'Mama, daj 2000 zł na konto ze stardoll, które za pare lat mi się znudzi'? To jeszcze trochę, i można kupić używane auto! A co do wypowiedzi Julity to się zgadzam. Ja też odeszłam. Najwięcej osób odchodzi, po wejściu sm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście jestem w szoku kiedy ktoś za piksele płaci 200 złotych, a co dopiero prawie 2 tysiące. O,o Jestem w szoku, mama by mnie chyba zabiła .

    OdpowiedzUsuń
  5. O_o czekam na artykuł ..
    mi admini pomogli , nawet dzisiaj mmilowicz ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez "urazy", ale nudyyy. Uzależnieni-Od-Plotek byli pierwsi z tym ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile?! Wow...musiało jej bardzo zależeć na tym koncie! Moja mama powiedziałaby, że oszalałam...;P Mi czasem szkoda wydać kasę na SS, a co dopiero tyle na konto. W końcu 2 tys. drogą nie chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, co dziwnego w tej cenie...Ilość rarytasów i sława tego nicku jest sporo warta. Nawet w zł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Julitą osobiście też odchodzę... Od kilku tygodni zdałam sobie z tego sprawę....Jak myślicie dlaczego admini robią super promocje? By oni skorzystali, a nie my... Każda nowa oferta, a admina zarobek wzrasta ..."Ich portfel ledwo zapięty, a nasz pusty"

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam ale muszę;o 'hahahahahahaha'
    pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszecie, że nie warto płacić za 'skup pikseli' tak wielkiej kwoty. Kieruję do historii transakcji, sprawdźcie, ile do tej pory już wydaliście i dopiero wtedy się wypowiadajcie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Allesandra92, ale szczerze - wydałabyś prawie 2 tysiące złotych na piksele?! Bo ja nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Eeee to ma być autentyczne screen z rozmowy na gg? Nie wydaje mi się, bo wiadać, że przerobione -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Zuz./ the.zuziaQ ja konta za swoją kasę nie doładowuję.Gdy dostałam konto kasia_456 to tylko 1 raz dziewczyna za sd mi doładowała.A wcześniej kuzynka (to było jej konto) doładowywałą.

    I jakoś uważam to za szaleństwo.Poza tym nie każdy jest ss, więc się nie wymądrzaj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie trzeba być nieźle porąbanym, żeby dać tyle za konto. resztą, ma bogatych rodziców, nikt jej nie zakaże szastać tysiącami na prawo i lewo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno! Ja za tą kasę mogłabym kupić laptopa! Dla mnie trudno wydać 60 zł na ss.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wątpię, aby nawet najbogatsi rodzice dali szastać swoimi ciężko zarobionymi pieniędzy na jakieś głupie piksele. Albo jest pełnoletnia, albo ma swoje konto z oszczędnościami. A tak w ogóle to nie została Wice Miss, tylko dostała dziką kartę, a to spora różnica.

    OdpowiedzUsuń
  18. No chyba ją pogięło ? o.O Ja bym w życiu nie kupiła konta za tyle kasy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Więc tak - cały artykuł zgodny z prawdą, jedynie Agasia nie posiada moich cennych rzeczy, gdyby ktoś miał wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  20. matko boska .__. Tyle kasy ?!
    ŁEEE ^W^ ZAKUPY XD
    a, i kiedy zaczniecie znowu dodawać osoby ze stardoll'a do zakładki stardollpedii ???

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. @Miley konto moda i szyk jest pana Magdomilowicza

    Mmilowiczu ! Administracja naprawdę nigdy ci nie pomogła ? Bo z naszej dzisiejszej rozmowy na gg wywnioskowałam coś innego , przecież pisałeś że .. nie ujawnię tego tutaj

    A kiedy się doczekam obiecanego artykułu o Kasiuni ?? Nie dodasz ? Wiedziałam .. pff.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy mi konto usuną ? Hee ?? Pytam ci się , mieli mi już kilka godzin temu usunąć , napisałeś wgl. ten list ?

    OdpowiedzUsuń
  24. weee;/ no ale julita na pewno więcej wydała ne te konto. Może ta a_sia już ma 18+ i sama zarabia na zycie :D ale to jest masaakraaaaa ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. "związku z magdomilowicz'em" o widzę że nie bałeś się o sobie napisać w tym jakże cudwonym i straszliwie krókim artykule przez co zajeło mi niespełna minutę żeby go przeczytać =]

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW
    gratuluje Julicie za znalezienie chetnego zaplacic taka kwote. Konto jaknajbardziej warte swojej kasy.
    Jakby mi ktos dal 2000 zl to tez bym sprzedala konto :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i_am_collector uważaj, bo jeszcze znajdą się chętni :D

    OdpowiedzUsuń
  28. No jej konto było tyle warte xD
    Ale ja bym tyle nie dała, bo stardoll i tak się nudzi i co potem można zrobić z tym kontem jak nikt nie chce kupić.? -.-

    Co do Adminów, mi oni pomogli . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  29. Phii < 333.
    te całe stardoll wciąga, wirusuje kompa i na dodatek ja jestem uzalezniona ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym nawet 100 zł nie wydała
    Monika51

    OdpowiedzUsuń
  31. Łaaa. Ludzie piszą, że to baardzo dużo pieniędzy, ale dla niej pewnie to bardzo mało ;p Powiem, że gdybym uzbierała taką kwotę to bym pewnie kupiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie dałabym tyle kasy za konto nawet tak bardzo sławne jest to dla mnie nie normalne .

    OdpowiedzUsuń
  33. Raczej nie kupię od nikogo konta... a szczególnie za tyle kasy... -.- Jestem zadowolona ze swojego ^^
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  34. Wystarczy mieć jedno konto, po co wydawać tyle kasy? A na sławę trzeba zasłużyć .

    OdpowiedzUsuń
  35. O mój boże !

    Nigdy tyle za konto !
    Mama by mnie zabiła.
    Jej rodzice muszą mieć miliony -.-
    A JulitQa93 to nie aż tak sławne konto np. I_am_collecor chyba jest sławniejsza xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogłupiaja??? Ja bym nie dała

    OdpowiedzUsuń
  37. Tyle hajsu?? Ale jak to się stało? Nikt nie pozwał ją do admina, że sprzedaje konto? Ja bym się bała że admini mogą mi usunąć konto.

    OdpowiedzUsuń
  38. To dzieci w afryce głodują (tak, wiem nie mamy na to wpływu), a ktoś wyciąga sobie 2 tysiaki na konto na Stardoll O.o teorytycznie to konto na Stardoll, ale praktycznie są to piksele -.-

    OdpowiedzUsuń
  39. Yay. Sporo kaski, ja bym tyle nie dała, ale jak dziewczynie się marzyło jej konto, to niech ma :D
    Swoją drogą Julicie się opłacało sprzedać konto na Stardoll za tyle kasy, tym bardziej, że już się jej znudziła gra.

    OdpowiedzUsuń
  40. „Stardoll to syf, jak juz nieraz wspominałam. Jesteśmy wykorzystywani przez adminów, którzy zarabiają na nas gruba forsę, a na nas się wypinają, gdy przychodzi co do czego.”

    No a co ona nie chce zarobić na kimś grubą forsę? To mnie dość zdziwiło... Hah

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiczkaaa nie wolałabyś se lepiej kompa kupić ?
    Albo jakies zakupy, ciuchy itp ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Wydaje mi się, że odeszła bo sporo ludzi pisało (pod video 'miss' czegoś tam) komentarze typu: Ma 18(?) lat a bawi się na stronce dla małych dziewczynek // Cieszę się, że już jej nie będzie na stardoll nie przepadałam za nią c:

    OdpowiedzUsuń
  43. @Zuz./ the.zuziaQ Mhm... Ja już wydałam kilka tysiaków na Stardoll -.- I szczerze g*wno z tego mam :D.

    OdpowiedzUsuń
  44. Może i parę miesięcy temu to konto rzeczywiście było tyle warte ale teraz...pff szkoda słów

    OdpowiedzUsuń
  45. Co za pustak z tej dziewczyny,2 tysiące za pikselki?
    To przecież nie normalne..

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawe za ile moje by poszło :PPP

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. @emo-niunia- Julita sprzedała konto tępaku i może teraz ma je Ania?

    OdpowiedzUsuń
  49. E tam, ja na jej miejscu również bym kupił. :D:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Dla mnie 2tys na raz to za duży wydatek. Jakiś czas temu podliczałam w historii transakcji ile wydałam na moje konto i wyszło sporo,ale spodziewałam się takiej kwoty.

    Co do posta - no co, dziewczyna sprzedała za niezłą kwotę,teraz ma na swoje wydatki ;p gratuluję Julitko

    OdpowiedzUsuń
  51. mar1sKa nadal atakuję!!!!!!! Zobaczcie co napisała mi w KG . moje konto to alicjaf13 :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Z czego widać w prezentejszon ta "Ania" Jest z 1996 więc pełnoletnia jeszcze nie jest

    OdpowiedzUsuń
  53. @Marcelq
    Tak,a potem będziesz miał więcej lat stardoll ci się znudzi a będziesz potrzebował takiej kwoty i będziesz żałował.

    OdpowiedzUsuń
  54. Za te pieniądze ile można by było sobie realnych rzeczy kupić.. o.O

    OdpowiedzUsuń
  55. Gocha z Uzaleznionych to niezły Frik
    zobacz ten artykuł i lepiej o tym napisz http://diamond-star-magazyn.blogspot.com/2011/07/uzaleznieni-cdn-od-uzaleznien.html?showComment=1312106024290#c5099875770290207965

    OdpowiedzUsuń
  56. Acha, i jeszcze jedno:
    Nawet jakbym chciała takie konto, zbierałabym kasę na nie, to na samym końcu i tak bym pomyślała:
    A może zamiast konta kupię sb nowe ciuchy? Albo rower? A może laptopa?
    ___________________________________

    Trzeba... ok, nic nie napiszę XD

    OdpowiedzUsuń
  57. @ANKA Robisz z tego wielką aferę że Gosia się wkurzyła i kilka razy przeklneła? wstydź się!
    Alicjaf13

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie robię afery z przeklinania tylko podsunęłam adres artykuł o kims ,kto troche nie tak ma z główka :)) Wstydzić to powinna się ona ,że b=obgryza paznokcie u nóg feeeeee
    cała prawda o niej pod tamtym adesem a o jej sławie pod tym i_am_collector

    http://diamond-star-magazyn.blogspot.com/2011/07/sawa-wedug-uzaleznionej.html

    OdpowiedzUsuń
  59. dziewczyna stracla wiele czasu przez gre, wyrobiła sobie raczej dobrą opinię jako graficzka i nie tylko, jej konto posiada/posiadało wiele cenności=na to wszystko musiała wydać trochę kasy. myślę, że sumując wydała więcej niz otrzymala. gratuluje jej, pozbyc sie nalogu latwo nie jest :]]

    OdpowiedzUsuń
  60. 2 tysiące naraz to dużo, ok. Dla mnie też, ale ten kto jest dość długo na stardoll i się angażuje, to nawet więcej wydaje na 'piksele'. Jak bym już miała kupować, to bym za mniej na pewno nie kupiła. Julita miała sławne konto... i wydała ok 2 tysiaków na bank ;p Ja się jej nie dziwię...

    OdpowiedzUsuń
  61. are you fucking kidding me ? moim zdaniem ta kwota nie jest warta nawet Callie_Stardoll . o____O

    apandana

    OdpowiedzUsuń
  62. Kupiłabym, gdybym miała zbędnie 1950 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  63. cóż, rozpieszczone, bogate dzieciaki, chcą zaistnieć chociaż w pikselach, nie?

    OdpowiedzUsuń
  64. Ewanilla

    kazdy chce zaistniec w sposob jaki mu sie podoba, jedni wola piksele jedni uwazaja to za glupote. jednak nie powinnismy komentowac czynow innych i patrzec sie na swoja osobe

    *wydaje mi sie, ze kazdy gracz chce zaistniec w tej grze, tylko nie wie jak.

    OdpowiedzUsuń
  65. Yhm. A Julita kiedyś pisała, że tego konta nigdy nie sprzeda, prędzej je usunie. Ale za taką kwotę... też bym sprzedałam, chociaż do swojego konta jestem bardzo przywiązana.

    OdpowiedzUsuń