niedziela, 10 lipca 2011

Wyjeżdżam!

Jak chyba każdy wyjeżdżam na wakacje.
Nie będzie mnie przez około 2 tygodnie. Będę mieć na miejscu dostęp do internetu, ale bardzo mało czasu, więc pisać raczej nie będę. Z resztą na wczasach przy komputerze siedzieć. Nie no bez przesady. :PP
Pisać więc notek nie będę, ale Magdomilowicz na pewno da sobie radę bez ze mnie. Smilice nie będzie jeszcze przez tydzień, ale szybko to zleci.
Odpoczniecie sobie za ten czas ode mnie i tych moich sensacji, jak to niektórzy nazywają :D
Oby na stardoll nie działo się nic ciekawego pod moją nieobecność!
Pozdrawiam wszystkich i miłych wakacji!


25 komentarzy:

  1. Miłego odpoczynku! :)

    Ugh, ja jeszcze kibluję w szkole... Ale od wtorku zaczyna się enrichment week, yay! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych wakacji. ale teraz tu pustki beda. szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych Wakacji:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem, ale nigdzie nie wyjeżdżam, więc miłe nie będą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry, że tutaj, ale nie mam gdzie tego napisać. torrentsa ma u siebie w prezentacji napisane, że sprzeda to konto za doładowanie na konto andrzelikag. nigdy nie słyszałam, żeby to konto należało do andrzeliki. zresztą ma 2000 coś sp i 1 doładowanie za nie to bardzo tanio. wystarczyłoby zapytać torrentsa czy to ona sama napisała tak w prezentacji w co wątpię...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy nas olali.. :D
    Pan MM dał se siana.. :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj, od 6 dni nie ma nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu nie ma postów, żałoba. -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. ale nuuuuda...

    OdpowiedzUsuń
  10. "A ja czekam, czekam, czekam... Oczy mam otwarte..."

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodajcie jakiegoś posta..!!!! Nie róbcie mi tego. Ja jestem uzależniona od czytania komentarzy pod postami.. :[

    >♥◘<

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto zna jakieś piosenki? :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniec działalności Black Eyed Peas↵http://www.myspace.com/ula/blog/543584369

    OdpowiedzUsuń
  14. Hela, daj spokój ze swoimi głupkowatymi docinkami.

    OdpowiedzUsuń