wtorek, 26 lipca 2011

Pomoc koleżeńska!

Nie chcę tym postem wywoływać nowej wojny polsko-ruskiej jednak to co dziś zauważyłem jest naprawdę godne uwagi.

Jak co dzień sprawdzałem listę Top Projektantów i wchodziłem do SB tych osób sprawdzić jakie projekty sprzedają. Tym sposobem trafiłem do SB niejakiej Vikaka1995
Tak więc wchodzę, patrzę a tu wszystkie projekty zarezerwowane. Myślę sobie dziwne, jak ona dostała się na listę TP. Jednak po zobaczeniu za ile i komu je sprzedaje nie miałem złudzeń. Vikaka1995 kupowała projekty od mar1ska i sprzedawała je Fol_let za wygórowaną kwotę, czyli aż za 2 sm.



Tym sposobem wszystkie trzy panie znalazły się na liście Top Projektantów. 

Doskonale znamy te panie z sławnej wojny, którą wywołał post oskarżający Fol_let o hakerstwo.

Nie są one jednak odosobnione w swych działaniach. Podobną taktykę prowadzi wiele osób m.in niejaka miley1999_h stosuje dokładnie taką samą metodę. Czyli kupuje projekty od irem_gizemsu, po czym je z powrotem jej sprzedaje. Obie panie są dzięki temu na liście Top Projektantów.



  Według mnie sposób ciekawy i bardzo chytry. Jednak to nie jest fair wobec osób, która naprawdę ciężko pracują i mają świetne projekty, aby znaleźć się na tej liście. Uważam, że praktycznie wszyscy obecni na tej liście prowadzą tą grę. Zauważcie, że praktycznie są na niej sami przyjaciele, oprócz naszej Sisi, która jakimś cudem jeszcze nie została z niej wygryziona.

Aaa nie chodzi mi o to byście teraz wchodzili i je krytykowali. Po prostu piszę o tym, bo to śmierdząca sprawa. 


A Wy co o tym myślicie?

64 komentarze:

  1. Jupi pierwsza! A tak serio ... To żałosne , że coraz więcej osób uważa stardoll za stronę do rywalizacji . Wiele przekrętów , głupie 'wojny' ... Stardoll (a właściwie osoby siedzące na tej stronie (nie twierdzę ,że wszystkie)) schodzi na psy . Jeszcze tych klulików i babki z rynku zabrakło w projektach ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh.. cwaniary. Bardzo ciekawy artykuł. Cóż, jest to nie fair co do osób starających się pojawić się na liście Top jednakże każdy, któremu zależy na wygranej jest w stanie dużo zrobić, a jak dużo zależy już od tej osoby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. Bez sensu. Nie wspominając już o tym, że inni nie mogą dostać się na listę projektantów.. To nie fair. Co do bloga, jest świetny, wchodzę na niego przynajmniej dwa razy dziennie czekając na nowy post. Tak trzymać :)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg ;3
    Ależ mnie skusiły ;DD Ale nie zrobię tego bo jestem Polką ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, sprytne. Nie zauważyłam tego.. Przynajmniej wiem, że nie ma co próbować dostać się do TP , bo to raczej nie wyjdzie bez póbowania różnych sztuczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robią to od niedawna, bo jeszze kilka dni temu projekty były sprzedawane normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie, a ja miałem zamiar się starać i co i kicha by była. dobrze, że tak z głupa zauważyłem ;]
    a i dzięki. fajnie, że wam się podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto jest chętny pójść ze mną na taki układ?:D
    Nie no, żartuje.:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Adasiek: No właśnie ja też miałam takie zamiary, więc artykuł się przydał.;}

    OdpowiedzUsuń
  11. ha spoko! :D
    szczerze... sam nad tym myślałem, ale wolałbym by moje projekty trafiały do wielu ludzi, a nie do przyjaciela :/ im jednak to się opłaca i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  12. I co i da ta popularność i statuetka? Ale bardzo sprytnie to robią.

    OdpowiedzUsuń
  13. wg mnie to jakaś masakra odpisywać ludziom na te wszystkie wpisy w KG i w ogóle :/ tyle czasu trzeba na to poświęcić i kasy. ale cóż czego się nie robi dla sławy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Ja też, haha. Ale nie chce sobie zepsuć opinii. Wiesz, jak to jest.. Pomóc sobie troszkę można.;> Ale bez przesady, nie cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Adasiek, przecież większość osób nie odpisuje na wpisy. Jest jeszcze opcja KG dla znajomych. Zawsze znajdzie się jakieś wyjście.:p

    OdpowiedzUsuń
  16. no ja też nie chcę właśnie :]

    no, ale jakoś tak dziwnie, zostawić bez odp :] a no w sumie, to też jakieś wyjście :D no nic, przeczekam ten szał i spróbuję, może się uda, tak uczciwie :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. * Powyższy wpis (jeżeli ktoś go wgl. zdążył zobaczyć :p) to skutki zabawy młodszego brata (ciotecznego!) klawiaturą, gdy mnie nie było w pokoju.
    ______________________
    Uwierz mi, że w dzisiejszych czasach nie da się niczego osiągnąć w 100% uczciwie. Myślę, że sam doskonale o tym wiesz.:p

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet nie wiedziałam że jak się komuś sprzeda projekt, potem odkupi i znów sprzeda to się liczy i można się znaleźć w liście TP.
    No chyba że czegos nie zrozumiałam, bo dopiero wstałam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaleciało chamstwem -.-' Kurde, jak patrzę czasem kto jest no Cg lub w TOP projektach to mnie krew zalewa! wtf???

    OdpowiedzUsuń
  21. A na projekty nie ma limitu '5 rzeczy'?

    OdpowiedzUsuń
  22. no i dobrze robia. wiedza jak prawidlowo korzystac z tej dziury

    paula-na projekty nie ma limitu mozna kupowac ile sie chce

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa, czy będą się tłumaczyć w komentarzach ;p Ale powiem, że jestem pełna podziwu dla nich, że są aż żądne sławy...

    OdpowiedzUsuń
  24. Na moim blogu i ...TENTURI... jest mój artykuł prawie o tym samym tylko o KUBAWIKI97! Blog: DrapieznyStardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG!!! No nieźle to sobie wykombinowały. Żenada ;/ Mogę się założyć, że teraz połowa sd będzie tak robić ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. No ale to kase trzeba mieć bo na tym się traci ;/
    Sprytnie, ja wiedziałam że tak się da ale aż tak mi nie zależy aby dostać się na liste oszukując

    OdpowiedzUsuń
  27. Nudzę się przy większości postów tego typu. To tak jak z byciem cg. Abu nią zostać musisz mieć scubę i wysyłać tony transmitek. Dodatkowo musisz wykupić reklamy na blogach itp. Tu jest to samo. Możecie mnie krytykować,ale nawet nie jestem ciekawa czytając takie "coś". Tak samo nie ciekawią mnie posty o rodzinkach. Każdy ma swoje zdanie. Zdecydowanie czekam na ciąg dalszy "Magdo i potwory". :D

    OdpowiedzUsuń
  28. i56.tinypic.com/21mrgwz.png

    i53.tinypic.com/4pxc1j.jpg

    i56.tinypic.com/se0kr4.jpg

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój komentarz↑↑↑↑↑

    OdpowiedzUsuń
  30. To się nazywają ruskie przekręty. Ta Fol_let to na serio jakaś dziwna jest. Coś tu jeszcze musi być na rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekamy na wojnę polsko-ruską.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie umieją zrobić projektów? To gdzie się walą do Top Projektantów?

    OdpowiedzUsuń
  33. ta lista jest beznadziejna, bo to nie ma znaczenia czy sprzeda się swoje projekty czy nie. no i one takim sposobem mają najlepiej.. jedna sprzeda drugiej sto, druga trzeciej te same projekty i tak dalej, a każda na tym zyska.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam Was bardzo, ale Sisi też nie gra uczciwie! O nie! Dostałam info od pewnej projektantki, i mojego jednego z przyjaciół, że Sisi gra w to samo. A raczej w coś podobnego! Z konta rude boy (czy coś w tym stylu), to jest jej brat sprzedawali sobie hurtowo, bo ten chłoptaś też jeden dzień był na liście!

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  35. cóż obecnie i Sisi nie ma na liście. wszyscy są dzięki pomocy koleżeńskiej. to się nazywa międzynarodowy spisek :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie będę krytykować bo też kiedyś brałam w takiej akcji udział. Jeśli ktoś chce się wybić to dobry sposób.

    OdpowiedzUsuń
  37. @Paula5959

    ja bardzo chętnie :D highfive :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Może DiamondNikos to zaczął, dziewczyny się wkurzyły i robią to samo? ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. Pff... Metoda stara. Już dawno ludzie tak robią, zarówno z Polski, Rosji czy innego kraju, to bez znaczenia. Widocznie maja duże "parcie na szkło".

    OdpowiedzUsuń
  40. No nieźle. Czego się nie zrobi dla sławy...

    OdpowiedzUsuń
  41. czego się nie robi dla sławy? jak się nie da dostać z pomocą talentu do TP, to od czego są przyjaciele? :D

    OdpowiedzUsuń
  42. h t t p ://www.zdradzila.pl?id=k6ow95

    OdpowiedzUsuń
  43. @Patryk
    Dokładnie,Sisi jakoś też tak robiła i nic sie nie działo,ale jak one to odrazu straszne.

    OdpowiedzUsuń
  44. nie straszne. po prostu nie wiedziałem, że Sisi tak robi, nie przyłapałem jej. z resztą ja tam w jej SB nigdy nie widziałem, czegoś takiego, ale ok może macie rację.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Za to dzisiejsza Cg to mnie przeraziła. Wiem ni z gruchy, ni z pietruchy ale zobaczcie. Ale no Werooonika 123 też ma trochę racji.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie widziałam nigdy tego sposobu. Ciekawe, którzy z najlepszych projektantów trafili na listę bez tego przekrętu..

    OdpowiedzUsuń
  49. Monster- mówisz o loveholic94 ? A co w niej takiego przerażającego ? całkiem ok jak na cg

    OdpowiedzUsuń
  50. jak trafiłam :D
    imageshack.us/photo/my-images/192/sdasdsad.jpg/

    OdpowiedzUsuń
  51. nie kapuję, przecież jest limit 5 rzeczy od tej samej osoby?

    A tam, ja i tak nie kupuję projektów. Duża ilość projektantek nie ma za grosz stylu i chodzi tylko o sławę i szpan ;p. No cóż, taka jest prawda.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ewanilla, jest limit 5 rzeczy, ale chodzi o rzeczy..kupione w starplazie lub w starbazaarze, a jeśli chodzi o projekty (one nie są dużo warte
    ), można kupować ich ile się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ах, Русская девка. потеря слова!

    OdpowiedzUsuń
  54. No już i Sisi nie ma -.-
    Cwane, aby tylko kasa i sława. Jest to żałosne.
    Artykuł ciekawy. :3

    Sylwia_B

    OdpowiedzUsuń
  55. skąd w jej sb tam się wziął mój projekt? O.o

    OdpowiedzUsuń
  56. !!!!!!!!!ZOBACZCIE!!!!!!!!!!!

    Teraz Stardoll juz wgl nie ma dla mnie sensu :'((


    i56.tinypic.com/21mrgwz.png

    i53.tinypic.com/4pxc1j.jpg

    i56.tinypic.com/se0kr4.jpg

    OdpowiedzUsuń
  57. Do spółki dołączyły jeszcze "goatie" i "SomeBrandy" wszystkie przyjaciółki. A no, nieraz w bazarku "APPLEAD" widziałam takie przekręty ;)

    OdpowiedzUsuń