sobota, 13 sierpnia 2011

Choroby Stardoll - Rzęsistośc Populista

 

Witam wszystkich. Dzisiejszy wykład będzie o niezwykle drastycznej chorobie, a mianowicie Rzęsistości Populistej. Choroba ta należy do zakaźnych! Zarazić mogą się nią osoby bez własnego stylu i gustu poprzez wzrokowy kontakt z lalką nosiciela. W niektórych przypadkach choroba ta bywa śmiertelna. 


   Istotą rzęsistości populistej jest nadmierne nakładanie na powieki swoich lalek sztucznych rzęs, nadając im przy tym efektu nabrzmiałego jeżowca. Choroba ta jest bolesna zarówno dla nosiciela jak i dla osoby, która z chorobą nie ma nic wspólnego, ale patrzy na nosiciela. Ból ten występuje w okolicach oczu jak i w samych oczach.

   Przyczyną rzęsistości jest nadmierna chęć bycia sexy. Dollki, które chcą nadać sobie efektu kobiecych i ultra seksownych oczu wydają krocie na zestawy sztucznych rzęs, które przyklejają do swoich powiek.

   Schorzeniu temu w wielu wypadkach towarzyszy kiczowaty makijaż do którego użyto cieni tudzież błyszczyków marki LUX.  Użycie ich też w jakimś stopniu prowadzi do rozwoju choroby.

   Przypadłość tę leczyć można w bardzo prosty sposób: zmywamy cały makijaż, po czym chowamy wszystkie sztuczne rzęsy, które mamy na facjacie doll i wrzucamy je na sam koniec kuferka. Następnie należy zapomnieć o ich istnieniu. To w zdecydowanym stopniu wyleczy dolegliwość.

Rzęsistośc Populista nie jest ciężką chorobą, ale objawy mogą być na tyle uciążliwe, że uniemożliwiają normalne funkcjonowanie. Zgłoś się do lekarza lub farmaceuty (patrz załogi Dirty Stardoll), a jeżeli objawy będą bardzo nasilone udaj się na ostry dyżur. W każdym większym mieście funkcjonuje całodobowy ostry dyżur od tego typu schorzeń.

Poniżej prezentuję kilka przypadków tej choroby:  


Doktor Magdo

107 komentarzy:

  1. facjata keiry jest po prostu makabrycznamasakrycznamasaryczna. jak można mieć takie coś na facjacie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny artykuł!
    Oj .. znam ja kilka osób o ,rzęsistości pospolitej' P:

    ciężka choroba.

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ty se zobacz Mant albo booondine, to są już pro-śmiertelne o.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się że taki sam przypadek ma BloOondinaaa niech najlepiej zgłosi się do lekarza !!!!
    Bo będzie za późno :(

    hehe ;)

    sweetBetka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buhaha ! Czekam na następny przypadek!!! Alicjaf13

    OdpowiedzUsuń
  7. poprawka* :>:>.
    wg mnie najgorszy makijaż jest właśnie taki, tylko z użyciem czarnego i białego cienia, jea.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, świetnie. Troszkę dłuższy artykuł następnym razem proponuję. Może więcej obrazków? Ale po za tym super!

    LealAngel

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoooooooo. Ja się już z tego wyleczyłem. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak, ale jakby był dłuższy, to w sumie też nie byłoby już co pisać ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ej, w tytule jest rzęsistość populista, a w artykule pospolita...?

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, w tytule jest inaczej, niż w poście. No i jaka punktualność... Dokładnie 20.00. ;) No, w sumie to zgadzam się z artykułem. Fajny i oryginalny. Czekam na więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadek śmiertelny o.o XD HAHHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  14. a może następnym razem pokażesz trochę mnie śmiertelny przypadek?!

    jak tylko zobaczyłam to coś na samym końcu to zaczeła mnie straszliwie boleć głowa a także uruchomił sie odryuch wymiotny czyli wulkan pełen żygów który w każdej chwili może wybuchnąć ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz, aż tak wcześnie to ja sie nie chcę pożegnać z życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. od teraz gdy jestem blisko tego zdjęcia zamykam sobie oczy bo sie boję tego ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohh Rewelacja też jest śmiertelna ;dd

    OdpowiedzUsuń
  18. Szanoawny MM, od teraz Keira będzie mnie straszyc po nocach w koszmarach moich ;(

    Teraz to ja się boję zasnać :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc myślałam że będzie coś lepszego.
    Czekam na następne artykuły z tej serii, może będą lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha , świetny artkuł . ! :D Czekam na następny , oby takze był tak fajny . ; pp

    OdpowiedzUsuń
  21. Agnik: a może by tak jeszcze jeden komentarz ;)?

    Co do samego artykułu, to wyjdę na chama, ale trochę się zawiodłam. Liczyłam na coś mniej banalnego, ale mam nadzieję, że kolejne posty z serii będą ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny artykuł. :D Ja tam nie rozumiem jak ktoś może uważać wygląd ` na jeżowca` sexy. . . hahaha. xd

    OdpowiedzUsuń
  23. HAHAHAHAAAA
    JA NIE MOGEEEE !
    XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry artykuł. Nie które osoby to kurde tak sobie odwalą że strach ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. BloOondina ma śmiertelny przypadek! Ale ostatnia fota.....Płakać się chce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na więcej .... super artykuł <333

    OdpowiedzUsuń
  27. O żesz.. kurde! hah ;]

    Dziwne, że mojego przypadku tu nie ma ;p bo z opisu choroby wynika, że i moja doll czasami na to choruje ;] ale co tam...

    P.S fajny blog ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurde, ludzie którzy odgapiają nicki na bloggerze ode mnie mnie wkurzają!

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacja lepiej bym tego nie ujęła! To jest obrzydliwa choroba bardzo niestety rozpowszechniona

    OdpowiedzUsuń
  30. zgadzam się z minerwą, te rzęsy są okropne...

    OdpowiedzUsuń
  31. A na temat artykułu...
    Mam nawet dobre zdanie.
    Ta "choroba" jest dość znana, w szczególności:
    sławy, odgapiary, oraz ludzie uwierający się o sławę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie widzę sensu w tym poście to nie choroba tylko to jest ich styl. Poza tym rzęsy są w starplazie i każdy se je może kupować

    OdpowiedzUsuń
  33. Też na to chorowałam ale na szczęście już się wyleczyłam ;p Czekam na następne artykuły z tej serii. ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak, ja też myślałam,że będzie to bomba ale tylko pierwsze zdanie przeczytałam a dalej już mi się nie chciało. Dla mnie nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. The Kevin Monster - ja od CB nie odkapiłam, spodobała mi się piosenka Paramore Monster+ doszło do tego jeszcze to że jestem potworkiem :) miałam już Wampirkę, i Kapeluszniczkę/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczere. Zajebisty artykuł.. :>
    Ps. Pisze się LUXE :]

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jakoś na to nie choruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Czekam na następny artykuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe Dobree ! ;D Superowy Bloog jestem Fanką ! :) cZEKAM NA NASTĘPNY ARTYKUŁ :d

    OdpowiedzUsuń
  40. JESZCZE JEST szyszkers ! mam zdj ! ^.^
    \Ona też choruję na tą przypadłość ! ^.-

    OdpowiedzUsuń
  41. Hahahahh genialnie , po prostu czegoś tak kreatywnego już dawno nie było ! ;d Ja chcę więcej ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  42. Hehe moja lalka także ma sztuczne rzęsy jednak bez nich wygląda dziwnie [?] ...naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Niezle ;D Widzialam juz kilka panienek z przypadkiem MEGASMIERTELNYM. To jest naprawde choroba ;/ Jak one moga naklac na facjate tyyyle rzes? TO SIE 5 MINUT ZDEJMUJE xD

    OdpowiedzUsuń
  44. hahaha , dobre . ;) przyznam , że sama kiedyś nakładałam sztuczne rzęsy , ale na pewno nie tyle jak w przypadku megaśmiertelnym . XD

    OdpowiedzUsuń
  45. Liczyłam na coś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  46. LOL. Jak można nakładać sobie tyle sztucznych rzęs !? Niby takie znane, a zero kreatywności. Prawie każde znane konto jest pogrążone w tej chorobie. Najbardziej przeżywają ją osoby które na to patrzą...

    OdpowiedzUsuń
  47. haha, ale się uśmiałam. Kocham ten artykuł ;33
    Powinieneś wstawić zdjęcie : kicia_micia2210 .. ta to ma dopiero meeegaa dużo tych ohydnych sztucznych rzęs ! Blee.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zmyślony artykuł ale nie zły . Pytanie jest takie : Czy te użytkowniczki Stardoll pozwoliły na to aby umieścić ich zdjęcia właśnie tutaj na Twoim blogu ? Bo ja sądzę, że nie . Czy Tobie było by miło gdyby ktoś o Tobie takie coś napisał ? - No właśnie .



    MissOlunia_xxD

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie ta choroba nie dotknęła na szczęście. Następny artykuł powinien się nazywać Szklane Oczy. Przykładem jest Rewelacja mająca śmiertelne spojrzenie. Nie wiem jak ktoś może mieć soczewki.

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  50. Opłacało się czekac :)) jestem zadowolona z artykułu magdo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hehe :D Bomba artykuł. Czekam na więcej!
    Nie mogę patrzeć na twarze dollek, gdy mają tyle tego na oczach :/

    OdpowiedzUsuń
  52. hahahahahahaha, genialne. ! :3

    OdpowiedzUsuń
  53. Omg, zajebiste to.
    czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  54. Haaa Haaa Haaa.
    Łooo matkooo.
    Uśmiałam się już po pierwszym akapicie xD

    Masakrycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. AaNnIiTtAaaa - A z wielką chęcią xDD A może zamist jednego to dwadzieścia??

    OdpowiedzUsuń
  56. A tak wogule to nie jest choroba, to jest epidemia ;P

    hahaha xDD

    OdpowiedzUsuń
  57. już się nie mogę doczekać następnej choroby ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Powinniście wstawić artykuł o Oloo21 ta to dopiero WIELKI KICZ!

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeszcze daj sposób leczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  61. @ Micia.

    Fajnie widzieć , że jestem kiczowata o.O xD Ale ja przynajmniej nie nakładam 1000000 rzęs na swoje oczka.

    OdpowiedzUsuń
  62. Kicia_micia2210 czemu wielki kicz ? :D
    Ona na pewno ładniejsza od cb jest ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardziej kiczowatej osoby od ciebie kicia_micia to nie ma na stardollu. :D
    Jak możesz jeszcze robić sobie pośmiewisko O.o !

    OdpowiedzUsuń
  64. Ha ha ciekawie napisane :) Ja po prostu zamykam oczy gdy widzę tyle sztucznych rzęs... Czekam na kolejne 'choroby' ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. Hmmmmmm, ale chyba przypadek śmiertelny jest gorszy niż mega-śmiertelny...

    Lui29

    OdpowiedzUsuń
  66. Biedna Mant. : C Mam nadzieję że udą się jej wyleczyć.

    OdpowiedzUsuń
  67. trochę za bardzo się lansujecie i przechwalacie jak na takie błache artykuły

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeden z najlepszych artykułów! Chcemy takich więcej! : D

    OdpowiedzUsuń
  69. kicia_micia2210 - czy ty oby wiesz co to znaczy kicz? Wpisz w wikipedię, lub w google "kicz", pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  70. no tak, bez błędów się nie obejdzie ;P

    ja bym na twoim miejscu zamieniła dwa ostatnie obrazki czyli mega śmiertelny to był by ten z Keirą a śmiertelny to ten co jest na samym końcu....mi sie ta medoll kojarzy z blondiną ale to laczej nie ona ;P

    OdpowiedzUsuń
  71. O w mordę jeżowca... To ja spotkałam je na żywo! W Adriatyku pływają jeżowce..A! Ratunku, Heelp! Jeestem zakażona. Ale moja lala j e s z c z e nie jest chora :) j e s z c z e! Buahaha. Genialne, genialne. Braawo! A wy nie kojarzycie,że ta ostatnia, to Mant__*?

    OdpowiedzUsuń
  72. Niech mnie kura kopnie ^^ Ale Keira to chyba przypadek ŚmIeRtElNy po pookemońsku ^^

    Kiedy nowa notka ?

    OdpowiedzUsuń
  73. DO DUPY !!! jak bym chciała obejrzeć "efektu nabrzmiałego jeżowca" weszłabym w grafikę google
    DNO i tyle

    OdpowiedzUsuń
  74. *przysypia*
    *głowa jej opada*
    *pierdyknęła łbem o biurko*
    *biurkoface?*

    Ogółem nic nowego z tymi jeżowcami. :P

    OdpowiedzUsuń
  75. Keircia jest słitaśna. Wchodzę do jej apartamentu i rzygam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Dirty a może komuś podoba się ten styl, co on Ci wgl tu przeszkadza, najlepiej dziewczynko zamknij mordeczkę i sieć cicho :)

    OdpowiedzUsuń
  77. agusia5656 am tez przypadek MEGAŚMIERTELNY

    OdpowiedzUsuń
  78. Ogólnie post jest SUPER! Ja na znam wiele osób popadających w tą chorobę. Na szczęście trwa ona tylko chwilę, gdyż kolejne użytkowniczki tego "super" stylu dochodzą do wniosku, że nie warto wydawać kasę na sztuczne rzęsy. Jak na razie nie miałam jeszcze na tyle silnych objawów tej choroby, aby wstawiać moje zdjęcie na bloga z napisem "Przypadek mega śmiertelny". Właściwie to muszę się przyznać, że też nigdy nie miałam ochoty na zakładanie takich rzeczy. Mam nadzieję, że tak pozostanie, bo nie chcę wylądować na Waszym blogu z dopiskiem "Potwór".

    OdpowiedzUsuń
  79. pomysł z chorobami jest fajny, ale jeśli chodzi o te jeżowce na dollkach to już możecie odpuścić każdy wie, że to jest paskudne nie trzeba o tym pisać cały czas. Mogłeś wybrać inny temat.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ekhem,To nie choroba tylko Styl /:

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak można siecieć cicho?
    o_O
    O_o
    Sieć nigdy nie jest cicha, Mariolko.

    OdpowiedzUsuń
  82. Dobra, ja się urywam.
    Dobranoc? xd

    OdpowiedzUsuń
  83. No...po pierwszych dwóch przykładach stwierdziłam,że też jestem jeżozwierzem [hell yeah]

    No wiecie - pisze się o tym,że to jest blee,bo wszelkie kosmetyki i dodatki mają NATURALNIE upiększać dollkę, dlatego też tzw. plastiki również są obgadywane za ten brzoskwiniowy fluid i oczy na pandę[ale wersja czarna kredka]

    OdpowiedzUsuń
  84. OMG, pinkyprimrose jest super mega śmiertelna!!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. a ja na to też choruję? ojej... D: pomocy T-T

    OdpowiedzUsuń
  88. Facjata Rewelacji , to przypadek bardziej śmiertelny od tych wszystkich tutaj . DO tego ma jeszcze Wytrzeszcz pospolity ;o

    OdpowiedzUsuń
  89. dr. Magdo, jaki zabieg poleca pan eszter97? wydaje mi się, że u niej choroba jest bardzo rozwinięta

    OdpowiedzUsuń