czwartek, 18 sierpnia 2011

Mamy wyniki! :D

Wyniki loterii to chyba najbardziej oczekiwana notka na tym blogu tego tygodnia :D
Nie trzymam was dłużej w napięciu... 


A więc czy będą twoje? Sprawdź :D
Oto lista zwycięzców:




Zestawy 10 gadżetów blogowych wygrywają:
-EwelinkaMalwina
-Kewin145
-wonder.women


Pojedyncze gadżety trafiają do:
Domi2956
Ola2221
Karensis
Eksa1197
Majka9810
Kajka512
Adusiaczek3
Miley1665
Djdomka1
4lolpand99
CrazySaduska
Elcia111
WerkaGold
Xxangaxx
Justa_16166
Xylogena
Oliwia-Leady
BelovedLife
Alice_0-0
missaschley1986
sweetBetka
czeQoladkaxD
KityNat07
pysiorek90
Ecia111
Lara M.
PrincessLolcia
Pysiorek90
Agusia2103
Sandraaa93
przemasfm
paulla_13

GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM! 
Wszystkie nagrody muszę wystawiać, rezerwować (więc cierpliwości, bo trochę mi to zajmie).
Ale wszyscy swoje dostaną :D Spokojnie.

MAMY JESZCZE JEDNĄ NIESPODZIANKĘ!
Dodatkową nagrodą jest impreza na stardoll z całą załogą bloga. 
Zapraszamy na nią zwycięzców zestawów (EwelinkaMalwina, Kevin145, wonder.women) 
oraz 5 pierwszych osób z listy zwycięzców pojedynczych gadżetów (Domi2956, Ola2221, Karensis, Eksa1197, Majka9810). 
Szczegóły dotyczące imprezy podamy na blogu jutro.


Nie możemy na imprezę zaprosić wszystkich (jest limit 10 osób) ale na pewno takich imprez będzie więcej, więc każdy będzie mógł wziąć w niej udział ;)

29 komentarzy:

  1. Oł je pojedynczy gadżet i imprESKA :D
    Tylko jakby to nie stanowiło problemu najwcześniej będę na sd w poniedziałek, więc w weekend bym nie przyszła.. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. o ;O niespodziewałam się że wygram, miło mi ♥

    wonder.women

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje tym co wygrali. Ja jak zwykle zawsze nic nie wygram :I

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacjee! Koniecznie dodajcie zdjęcia! ; ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Cieszę się i całkowicie się nie spodziewałam. Ahahah, koszulki będą mieć honorowe miejsce.
    P.s przyjdę na imprezę w waszych ciuchach xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Gr@T|_||_Ó_|3/\/\ \/\/$-/_Y$T|<!/\/\ :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. patryś możesz po polsku? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja myslalem, ze to jezyk wiekszosci z nas :( tez chcialem byyyć 'cool

    ale ok: gratulujem wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, dostanę gadżet. Nie spodziewałam się, dziękuję bardzo. < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. patryś: nie jesteś fajny :(. Cóż, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. aannittaaaa fajny nie, ale wyjebisty :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Odebrałem nagrody, nie mogłem uwierzyć że wygrałem. Pogadałem trochę ze Smilice, napiłem się mrożonej kawy, i już wieże:D

    :Dzięksiory.
    Gratuluje także innym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wreszcie mogę zmienić nick na Bloggerze, a i tak w poście użyto tylko mojego nicku ze Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  14. I wg jestem już ubrany na imprę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko ja coś wygrałam chyba w niebie jestem ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. nie spodziewałam się że dostanę jakiś gadżet. ciekawa jestem co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Monster wiecej komentarzy się nie dało napisać?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam koszulkę :) Ale boskaa :) Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  19. ajć nic nie wygrałam - nawet nie wiem czy się zgłaszałam - ale i tak gratki c:- dodajcie później foty z imprezy

    OdpowiedzUsuń