niedziela, 21 sierpnia 2011

Co do wcześniejszego artykułu

Napisałam go, bo pewna osoba przesłała mi tego 'newsa' na e-mail.
Moja wina, przyznaję się do tego, nie sprawdziłam dokładnie o co chodzi.

No więc chciałam szczerze przeprosić niunia4485, za napisanie czegoś co nie jest prawdą. 
Na prawdę nie wiedziałam że wyjechałaś. 

Napisałam tego posta na szybko, bo kilka osób jak zwykle zarzucało mi, że na blogu nic się nie dzieję, że się tylko "opieprzam" a nic nie robię. No to napisałam artykuł-niewypał. Tak się kończy pisanie w pośpiechu pod presją, kiedy to czytelnicy zarzucają mi, że zaniedbuję bloga.

JESZCZE RAZ BARDZO PRZEPRASZAM NIUNIA4485.
Poprzedni post usuwam, aby nikt już tego nie przeczytał.



21 komentarzy:

  1. Spox, tak właśnie połowa blogów powinna się zachowywać c:
    A nie że jest się mocnym, i się nie przeprasza.


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjaśnienie o imprezie znam, bo myślałem że tak jest, bo pisałaś, mi na chacie, i wiem z twojej GB c: Ale przydało by się dać EDIT: do posta, o imprezie, bo nowe posty o takich informacjach zaśmiecają bloga, jak dobrze wiesz :).


    OdpowiedzUsuń
  3. nie dałam editu, bo powiadomiłam wszystkich zaproszonych że mam problem z serwerem.. i imprezy nie dało się zorganizować ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne że nikt nie pisze komentarzy, bo jest w tej chwili 16 osób na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, ja powiadomienia nie dostałem, ale o tym wiedziałem, więc spox ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taa... najpierw 'fanki' mają depresje z powodu braku tematu, wysyłają fałszywkę po czym mają pretensje -.-
    Po części to też Twoja wina, a po części ich, no nie przesadzajmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ,,to ta niunia to bogata XD nie ma zadnych plotek na stardoll wiec jest malo artykułów -tyle

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie przeczytałam xD i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczytałam przez minutę i mi się znudziło ;) Temat był nudny.

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nie przeczytałam tamtego artykułu :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zdążyłam przeczytać :P
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie ta niunia to jest bogata , ile ona musi wydawać pieniedzy na ss o.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. I takie zachowanie się chwali, wybrnęłaś ładnie, kulturalnie i z honorem, brawo :B

    OdpowiedzUsuń
  16. To może ja troche wyjaśnie , bo niektórzy nic nie wiedzą.

    Pierwsza włascicielka (btw. lub któraś tam) rok temu pod koniec sierpnia wystawiła reklamę na Stardoll i my, że sprzedaje konto na allegro. Konto posiadało wtedy ponad 12 000 SD. - tak był screeny.
    Teraz pewnie nowa właścicielka zachowała większość stardollarów i organizuje konkursy.
    DZIĘKUJE, BAYO .

    ~ .Marti1997

    OdpowiedzUsuń
  17. A co do sławnych , to współczuje zachowań smilice, oraz autorów innych blogów, że wierzą jakimś dzieciaczkom, które wysyłają i newsy, a sami nie raczą sprawdzić.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przeczytałam niestety ale bym chciała ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Martyna - bylo na sprzedaz, ale nikt go nie kupil.Martyna - bylo na sprzedaz, ale nikt go nie kupil.

    OdpowiedzUsuń