wtorek, 9 sierpnia 2011

Stary Blondi blog + deja vu!

Dzisiaj na e-mail otrzymałem wiadomość na temat starego bloga jakże wszystkim nam znanej BloOondinaaa'y. 

Blog jest strasznie zapuszczony, ostatnia notka podobno została napisana w 2009 roku. Liczba obserwatorów też nie szokuje, jest ich tylko 28. Co ciekawe blog pisała z niejaką CrazePrincess22, która obecnie piszę z Blondi na stardoll.ocom.pl
Cóż wg. mnie żadna rewelacja z tego bloga, ale od czegoś trzeba było zacząć. 
Jego adres to: http://stardoll-blooondinaaa.blogspot.com/

Serio tylko na tyle było Was stać?
Ciekawe co skłoniło ową założycielkę do pozostawienia go nawet bez notki pożegnalnej. Czyżby porzuciła go na rzecz bloga Lucasa? Bardzo możliwe.

                                                                   


Gorący news: Czas na tytułowe "deja vu". Konto Pyrokar znowu zostało usunięte. Niestety sam poszkodowany nie chciał podzielić się dlaczego.
Możemy się tylko domyślać, dlaczego admini go tak surowo ukarali, ponownie z resztą. W sumie niedługo pocieszył się kontem. Ile miesiąc, czy dwa. Musiał nieźle nabroić. 
Oj nieładnie Pyrokar, na szczęście zostało mu konto Pyrokar2 :]

                                                                                     

Notka jest jaka jest, ale podobno szukam tanich sensacji i afer. Wydaje mi się, że to nie prawda. Jeśli jednak chcecie czytać o takich sprawach proszę bardzo dla mnie to żaden kłopot. Ciekawe ile Wy wytrzymacie.

xoxo

EDIT: Jeśli kogoś to interesuje TUTAJ jest wywiad przeprowadzony ze mną o pracy na Dirty Stardoll.

37 komentarzy:

  1. Piszesz prawdę, i nikogo nie oczerniasz. Nie wiem w czym tkwi problem -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że szukasz dziury w całym. Na tym to polega. Ale chciałam powiedzieć, że w tym artykule napisałeś tylko jaki ten blog jest zaniedbany. Nie obraź się.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się wysiliłeś -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam uwazam , ze ejstes zajebisty .. pozdro PS nie pal tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Majka9810

    no, ale napisałem od czegoś trzeba zacząć :] nie mogłem jakoś znaleźć żadnych pozytywów, a Ty znalazłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Mario

    już nie palę xD na razie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Notka krótka, a lubię czytać ten blog . C:

    OdpowiedzUsuń
  8. @adasiek116 - no ale skoro już chcesz coś napisać, no to napisz to porządnie. ja tam nic do Ciebie nie mam, lubię Twoje artykuły, po prostu piszę to, co myślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to większą sensacją jest Pyrokar, jakbyś dowiedział się czegoś więcej (np. co znowu zrobił itp.) to mogłoby wyjść ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. @adasiek116 To baardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. taniej sensacji? taaa sfit ziefszynki się obrasiły ojoj xd Zajebiste posty piszesz ale dla niektórych to obraza majestatu $P śmiać mi się chce z takich ludzi $)pozdro
    xoxo Blondi28

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post. Nie czepiam się, bo dla mnie swietnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Temat na notkę ogółem ciekawy, szkoda tylko, że nie zbyt ją rozwinąłeś. Z takiego tematu wyszedłby długi i wyczerpujący reportaż.

    Oprócz tego mnie też interesuje przeszłość i teraźniejszość Pyrokara. Może jakaś mała autobiografia? Moim zdaniem podpytaj jego przyjaciół, wstaw kilka wywiadów i zrób duużą notkę.
    _____________________

    I jeszcze jedno - nie jestem Twoją fanką, Adaśku i nie oczekuj tego ode mnie. Jestem dużą realistką, a jedną z cech realistek jest obiektywne spojrzenie na sprawę i bezstronność. Piszę to, byś wiedział, że oprócz fanów i antyfanów istnieją jeszcze realiści.

    OdpowiedzUsuń
  14. @ EwelinkMalwina

    niczego od Cb nie oczekuje. :] ja też jestem realistą xD
    cóż ciężko by było, jeśli chodzi o ten długi reportaż, gdyż sam zainteresowany mnie zbył, a na jego drugim koncie przyjaciół, czy znajomych nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Majka9810, nie wiem czy wiesz, ale to jest blog o plotkach i trzeba powiedzieć o wszystkim i wszystko skomentować, a jak się nie podoba to ja na prawdę nie wiem po co przesyłasz swój komentarz :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Adasiek116 zobacz ilu nauczycieli się znalazło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Sam nie znam przyczyny usunięcia, wciąż czekam na odpowiedź administratorów.
    a) sprzedawanie za 500+?

    2. Szukasz tanich sensacji.

    3. Nie masz 17 lat, są to moje wnioskowania.
    a) moje i innych osób

    4. Jest to chyba 6 wzmianka o mnie na tym blogu.
    a) nudy : >

    5. Odzyskałem konto raz, odzyskam i drugi :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przynajmniej tym razem dobiliście do posta, newsa. A nie zaśmieciliście bloga, nudnym, nie wartym uwagi "artykułem". Nie mówię źle, lecz na prawde przynudzacie.

    OdpowiedzUsuń
  19. adasiu, a jakie L&M palisz? :>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  20. @Sylwia_B

    Chyba nie przeczytałaś moich wcześniejszych komentarzy. Ja w żaden sposób nie chcę obrazić nikogo, a w szczególności adaśka, bo przecież wyraźnie napisałam : "ja tam nic do Ciebie nie mam, lubię Twoje artykuły". Adasiek i tak pisze jak na razie najwięcej, stara się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpiszcie w wyszukiwarce pyrokar, on się tam pojawia, a jak mu przedtem usunęli to go nie było widać. Myślę, że sam sobie je usunął ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha, boże jak on wygląda. Zegar na głowie, i wachlarz na narządzie. Haha. ;DD


    -Pyroka2 *chodzi mi o niego *

    OdpowiedzUsuń
  23. @ Pyrokar

    1. na pewno ją znasz.

    2. taaa faktycznie ten post to jest tania sensacja o tobie.

    3. mam, a jeśli mi nie wierzysz to trudno.

    4. powinieneś się cieszyć, że w ogóle ktoś o tb coś pisze, z resztą wzmianka o tobie była wtrąceniem do tego posta.

    5. możliwe, ale pewnie znów je stracisz i tak w kółko.

    @ patryś

    niebieskie :]

    OdpowiedzUsuń
  24. E tam .

    @ adasiek116
    The best - artykuł . Tylko tyle mam do powiedzenia x D

    OdpowiedzUsuń
  25. Adaśku, lubię twoje notki, afery jak ta z poprzedniego postu ( ;) ) ale no notka trochę za krótka :(

    OdpowiedzUsuń
  26. No trochę za krótka, ale lepiej to ja bym nie napisała xd ;D Szacun for you <3

    OdpowiedzUsuń
  27. @Pyrokar: Za duże mniemanie o sobie masz, wróć na ziemię, chłopie.

    @Adasiek: No trudno by było, ale co to dla ciebie? Podpytaj parę osób, może ktoś pamięta z kim się przyjaźnił. Może dawna bysia15 go zna? Na pewno taki próżny chłopak chętnie przeczyta reportaż o nim samym.

    OdpowiedzUsuń
  28. a mi sie post podoba, nie wiem, co do niego macie, jak za dużo, to niezdrowo.

    HAHAHAHAHAHAAH, pyrokar znowu usunięty? XDDDDDD ale spoko, za ileś tam dni znowu te konto odzyska, pewnie znowu admini go usuną...i kółeczko się kręci. jakaś sensacja, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  29. To było do przewidzenia,że mu usuną konto,kolejny raz mu usuną.Adaśku pisz dalej xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się podoba każdy Twój artykuł. A co do Pyrokara to ty nie bądź taki pewny. Zejdź na ziemie. ;x

    OdpowiedzUsuń
  31. Pyrokar jest zajebisty , a wy posłuchaliście szatana, wielkie joooł, jot pe ogień !

    OdpowiedzUsuń
  32. Pyrokar to zero :oz psychologicznych wniosków wynika na to,ze jest to biedne dziecko,którym nikt w życiu realnym się nie interesuje... Biedy 13-latek ... czuje twój ból hu (piiiiii). Oh jaka ja kulturalna ^^

    asnakamucza90

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahha , weź ogarnij asnakamucza90 ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahahahahha.

    asnakamucza90, czy jak to tam, mam 14 lat ♥

    PSYCHOLOG HAHHAHAHHAHA

    OdpowiedzUsuń
  35. Pyrokarze drogi: Ogarnij się .

    Dziękuję, kocham was.

    OdpowiedzUsuń
  36. O jej xd Nie no boki zrywac czytając te wasze komy :D Naprawdę super blog... Ale o Pyrokarze mogło być więcej xd
    Pyrokar; Masz za dużo wiary w siebie ^^

    OdpowiedzUsuń