niedziela, 15 lipca 2012

Cud...

Witajcie wierni fani Dirty bloga. Jak wiecie wiele osób sprzedaje, wymienia się kontami. Wiele też osób pada ofiarą kradzieży, czy oszustwa. Bohater dzisiejszego posta również został 'okradziony', dla niego jednak los okazał się łaskawy...

Wszyscy zapewne znacie konto Natatalia98, które pod rządami Adriana wielokrotnie padało ofiarą kradzieży itp. Adrian jednak wymienił się za to konto i jego nowym właścicielem został Filip. Pamiętam jak kiedyś ktoś właśnie z konta natatalia chciał wymienić się ze mną za cutien. Wiedziałem, że konto miało wielu właścicieli, bądź jednego, który oszukiwał i potem udawał głupka. Nie mniej jednak nad tym kontem krążyły i krążą ciemne chmury.

Ostatnio, gdy Filip chciał zalogować się na Stardoll okazało się, że podaje złe hasło. Założył więc on jak każdy chyba w takim przypadku inne konto by sprawdzić co się dzieje z natatalia98. Ku jego zaskoczeniu dowiedział się, że konto 'odzyskała' stara właścicielka Natalia.

Twierdziła ona wpierw, że Filip dał jej to konto i chciała zrobić z niego głupka.


Jednak prawda była zupełnie inna. Ku zaskoczeniu Natalia za każdym razem zmieniała wersję co do odzyskania konta. Podobno 2 lata temu ktoś ukradł jej konto. Ona sama bezskutecznie próbowała je odzyskać, aż do momentu kiedy pojawiła się tajemnicza Julia. Sama się do niej zgłosiła i zaoferowała swą pomoc. Dosyć głupia historyjka, bo kto pamięta kto komu ukradł konto rok temu, a co dopiero po 2 latach.


Teksty Natalii rozbawiały mnie do łez. Tutaj 'odzyskuje', kradnie czyjeś konto, a za chwilę pociesza Filipa, że może ktoś mu odda konto. Taaak z pewnością, bo na Stardoll jest pełno wróżek, która dadzą mu konto z taka ilością pkt, sd i cennych ubrań.


Filip po otarciu łez zaczął racjonalnie myśleć i wyczuł, że Natalia coś kręci. Najpierw kupiła konto, potem 'oddałeś mi je', potem je odzyskała. No proszę Was ile może być tych 'prawdziwych' wersji...


Niektórzy z Was mogą nie wiedzieć, ale Adrian wrócił na Stardoll. Bytuje on teraz na koncie koleżanki i dzięki jego pomocy Filip odzyskał konto. Pamiętał on datę urodzenia poprzedniczki i po wysłaniu pełnych info na temat konta, Filip odzyskał je. Natalia podobno mu groziła, że jeszcze wróci itp, ale jak na razie jej nie widać. Pewnie znów prosi wróżkę Julię o pomoc.

Jak widzicie cuda na Stardoll się zdarzają. Ludzie odzyskują konta po 2 latach, przy czym ja nie słyszałem by tej Natalii ukradli to konto. Pamiętam jak ktoś na tym koncie, nie wiem czy ona sprzedawał je, wymieniał się itp. Drugą sprawą jest tajemnicza Julia, która sama z własnej woli jej pomogła i jakimś cudem się jej to udało. 2 lata temu Stardoll nie wysyłał potwierdzeń kupna ss, więc wątpię by admini oddali jej konto skoro ta informacja jest wyraźnie wymagana. Cała ta historia śmierdzi krętactwem na kilometr i osobiście nie wierzę w całą tą Natalię itp.

Zatem kto włamał się na konto? I czy to nie jest cisza przed burzą?


Pozdrawiam

                                                                                                                                         
Zapraszam na wiele konkursów i loterii, a także na konkurs na nagłówek.
Do konkursu: KLIK!

59 komentarzy:

  1. Dziwne...
    ale tak serio dziwne,
    szczerz to nawet nie rozumiem o co z tym wszystkim chodzi ,bo to dla mnie czarna magia i jeszcze do tego wróżka Julia to już kompletnie...
    Nie no dobra żartuję sobie,
    ale tak patrząc na ich rozmowę to nie wygląda na rozmowę złodziejki (?) i kogoś kto stracił konto

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo rozumiem o co chodzi... On w końcu odzyskał to konto? Bo napisałeś notkę trochę chaotycznie...
    Nie wiem co sądzić o tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałem na końcu, że tak :]

      Usuń
    2. no ja właśnie mam podobnie xd

      Usuń
    3. 'Pamiętał on datę urodzenia poprzedniczki i po wysłaniu pełnych info na temat konta, Filip odzyskał je.'

      Usuń
    4. Też tego nie rozumiem ;p
      Skąd wiesz że ta Natalia nie była pierwszą właścicielką kont i jej go nie ukradli?

      Usuń
    5. ale jakby jej go ukradli to ktoś by o tym słyszał, nie?

      Usuń
  3. trochę to skomplikowane i głupie, bo się pogubiłam..
    mam swoje konto od 6lat, nigdy nie kupuję od nikogo i nie mam problemów z hakerami, dlatego zawsze jestem przeciwko sprzedaży kont, chociaż posiadam ich juz w sumie 8.
    No i dobrze że Filip odzyskał konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ogólnie ta dziewczyna dużo miesza dlatego jest tak wiele wersji, ale fakt jest taki, że konto zgarnęła bez jego wiedzy, ale Filip je odzyskał.

      Usuń
  4. Zgodzę się z poprzednimi komentarzami. Post napisałeś dość chaotycznie, nie za bardzo skumałam o co chodzi. Co do samej treści posta, to się wyrażę iż zabawa była/jest przednia, a Filip tak dramatycznie pisał te wszystkie wpisy, że aż się wzruszyłam. Niemniej jednak rzall mi Natalii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Adam ty **** ;p Ja mu dałem konto, a nie jakaś koleżanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? jak wcześniej pisałem cała ta historia to jedna wielka stajnia Augiasza.

      Usuń
  6. nie od koleżanki tylko kolegi (xxemowaxx) :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To konto ma tak pogmatwaną historie, że ja już tego nie ogarniam :) Z tym profilem zawsze był problemy..

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. sprawdzałem dzisiaj :]

      Usuń
    2. Mi to się wydaje ustawione. Naprawdę nie da się "sprawdzić" 100% dowodów, które pochodzą z Natatalia98 :< Dziwne, że nikt nie kontroluje tego z czyich rąk przechodzi do czyich. I teraz nie wiesz, kto tu postąpił dobrze, a kto źle, komu zwrócić tę sprawiedliwość. Zbyt pokomplikowane... Cd. właścicieli nie ogarniam ich po imieniu, sorry.

      Usuń
  9. Chłopak który piszę, że płacze za pixelami, i wysyła buziaczki ze łzami w oczach, bo okradziono go na stardoll. i pisze wielie ; papa, odchodze,papa! :* ;(

    no błagam, jprdl.. =,=

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy właściciel tego konta był zjebem i tak pozostanie

    OdpowiedzUsuń
  11. A H A fajnie że skumałam tylko że konta se zabierali, sprzedawali, odzyskiwali itpe. itde. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dookładnie, bo tak właśnie jest. :> Nikt nie wie nic więcej.

      Usuń
  12. Ja tak samo xd Skończyłam ten artykuł z wiedzą mniejszą, niż na początku c:

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wszystko zrozumiałam O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nic nie rozumiem O.o Tak samo jak Panika pogubiłam się O.o

    OdpowiedzUsuń
  15. absolutnie NIC nie zrozumiałam z tego tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze to jebie mnie to konto zawsze były z nim problemy

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAWSZE JAK BYŁ NOWY WŁAŚCICIEL KONTA, TO ADRIAN ZA CHWILĘ ZNOWU JE KRADŁ, WIĘC SIĘ DOMYŚL KTO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ty ;/ Dziwna jesteś, ja tego konta nie zakładałem nawet.

      Usuń
    2. bo konto faktycznie założyła Natalia.
      kto był na forum HGPL to może pamięta ;)

      Usuń
    3. Hahaha, ja? Adrian, przypomnij sobie czasy, kiedy Natatalię miał Paweł (Aly_i_Aj) :**************

      Usuń
    4. Nie wiem kto to ukradł, to bez sensu, wiemy kto założył, więc gdybyśmy mieli teraz zadecydować do kogo należy, byłaby to... jedna wielka afera i sprzeczne decyzje :P Pozdrawiam.

      Usuń
  18. **** wie co sie z tym kontem dzieje. Nie można wierzyć tylko we wpisy w kg.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawiedzone to konto. Zawsze były z nim problemy i będą.
    Klątwa Adriana. :o

    OdpowiedzUsuń
  20. Afery aferami, ale i tak dla mnie bohaterem tegoż artykułu jest umieszczona pod nim reklama i tytuł blogaska xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, co racja, to racja.

      Usuń
    2. @Ziutencja

      HAHAHAHAHA, za każdym razem, kiedy widzę Twój post albo komentarz doznaję bliskiego spotkania z moim dywanem c:

      Usuń
  21. Pogubiłam się.Kto ukradł komu konto, kto mu je dał i kto oszukał????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filip otrzymał podobno od kogoś tam konto, ale Natalia 1 właścicielka niby je odzyskała, bo ktoś jej 2 lata temu je ukradł. Na szczęście Filip, przy pomocy Adriana poprzedniego właściciela je odzyskał i teraz Natalia została z niczym.

      Usuń
    2. AAAAA! Teraz rozumiem.Dzięki

      Usuń
    3. Okej, a ja nadal nie :3 Filip, Adrian, Natalia ileż było tych właścicieli, ktoś ma przy sobie kalkulator?

      Usuń
  22. Tą całą wróżką Julią, jest Sempa, bo to ona okradała to konto, nie pamiętacie?
    i sempa zhackowała natatalie podszywając się pod jakąś bezbronną dziewczynkę która straciłą konto aż 2 lata temu... śmierdzi na kilometr -.- pfie!

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Adrian w tym wypadku zachował się w porządku :) Dobrze, że się d*pą nie odwrócił

    OdpowiedzUsuń
  24. Eeee z tym kontem to same problemy!
    Nie wtrącam się- nie moja sprawa.
    Mam własne konto i własne problemy :p


    NuWkA

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecież to oczywiste, że Adrian mieszał w tym palce. Ma swoje sposoby.
    Tyle ludzi okradł a uchodzi mu to na sucho i jeszcze go lubią -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. standardowo adrianku, jak zwykle nie masz nic na sumieniu. Chwileczkę a czy nie było tak, że po utracie phb10 czy jak tam się to nazywało, dostałeś natatalia "od znajomego"? czyżbyś znowu miał amnezję? A no tak, w końcu pogubiłeś się w swoich kłamstwach!

      Usuń
    2. No dostałem, i co z tego? jesteś jakaś nie normalna. nie wiesz o co w tym poscie chodzi to sie nie udzielaj. Bye.

      Usuń
  26. Nie wiem jak to powiedzieć. Może, ehkem, - nie znałam Natatalia98 nie wiem kim jest, a skoro nie wiem kim jest to nie jest na pewno nikim szczególnie sławnym. Może słynąć z czego mu się tam podoba, skoro nie umie zapracować na swój wizerunek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj widze że ten blog podupada nic tu sie nie dzieje ostatni wpis z 17 lipca przypominam że jest juz sierpień na prawde na stardoll nic sie nie dzieje nie wydaje mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam, list dla użytkowników Stardoll.com! cosiepaczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. No dziwne, ale nwm kto jest ofiarą, obie strony są jakieś dziwne, wgl całe to zajście jest chore ;/ mnie też oszukano, ale inaczej, ale zdecydowanie gorzej...

    OdpowiedzUsuń