środa, 4 lipca 2012

Darmowy nagłówek

Nie mam weny na wstęp. Przepraszam, ale wydaje mi się, że lepiej jeśli od razu przejdę do sedna sprawy...

Na blogu Stardoll Soul odbył się konkurs na nagłówek.


Chętnych jak sami widzicie bardzo mało. Jednak Rubinowa właścicielka bloga, wyłoniła 'zwycięzcę'. Wygrał nagłówek ada_laki.


Mimo, że jej praca nie spełniła wielu warunków okazała się najlepsza.
Według mnie to śmieszne, bo w konkursie na nagłówek można znaleźć tylko jej pracę. Poza tym zamiast wypłacić jej obiecane dla wygranego 250 sd, Rubinowa wymyśliła 'specjalne wyróżnienie'. W sumie ciekawie to wymyśliła. Zgłosiła się jedna praca nie najwyższych lotów, więc po co będzie na nią marnować 250 sd, lepiej powiedzieć, że nie spełnia warunków i strzelić jej żałosne wyróżnienie, że nagłówek jednak będzie widniał na otwarciu bloga. I takim sposobem właścicielka zgarnęła go za free.

Oczywiście wcześniej pytała o zgodę autorkę nagłówka. Zobaczcie co ta odpisała.


Nie mają miejsca na blogu, a co im go aż tak zajmuje? Proponują jej bycie redaktorką, na blogu, którego nikt nie komentuje itp., syzyfowa praca, a na dodatek proponuje by jej nagłówek widniał przez 2 tygodnie na otwarciu bloga. To czegoś tu nie rozumiem. Nie mają miejsca na blogu cokolwiek to znaczy, a jednak chce wystawić nagłówek na 2 tygodnie. Jak widzicie Rubinowa kombinuje jak koń pod górę.
ada_laki stanowczo powiedziała nie i po prostu stwierdziła, że wystawi go na licytację. Jednak dziwnym trafem nagłówek widnieje na blogu Stardoll Soul.

Konkurs na nagłówki utworzyła Wiczka, która jest wieloletnią członkinią Stardoll.com - I co znaczy to zdanie... Że Wiczka ogólnie wymyśliła akcję konkursów na nagłówek, czy wymyśliła go dla tego danego bloga.

Nie mniej jednak sprawa jest dość ciekawie pokręcona, jednak po dokładnym przeanalizowaniu można idealnie wywnioskować, że Rubionowa zgarnęła nagłówek za darmo.


Czy według Was powinna jej normalnie zapłacić? Czy uważacie, że to 'specjalne wyróżnienie' jest dobrą rekompensatą?

Do 'zobaczenia'!

adasiek116 (Adam)

107 komentarzy:

  1. rubinowa zachowała sie jak zwykła oszustka ja bym na miej scu Ada_laki zgłosiła ją na blogu za na użycie bo ada nie zgodziła sie na wstawienie nagłówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Przywłaszczyła i tyle zgadzam sie z 2 dziewczynami poniżej

      Usuń
    2. Niestety.. Też się zgadzam. o,o

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jak to rubinowa ujęła: "Odkupiłam od niej nagłówek"
      To jest żałose, noby ada_laki nie wyhrała, a dziwnym trafem jej nagłówek widnieje na blogu xd

      Usuń
    5. ale jeszcze tam jest że ZROBIŁA TAK JAK O TO PROSIŁA A POYTEM ŻE NIE SPEŁNIA WRUNKÓW

      Usuń
  2. Spotkało mnie kiedyś coś podobnego i nadal nie dostałam sd za swój nagłówek...

    No ale cd tej sprawy - Według mnie Rubinowa nie miała sd, aby zamówić u kogoś nagłówek na bloga więc postanowiła zorganizować "konkurs", który jak widać będzie oszukany. Wszystko ładnie zaplanowała, aby obeszło się bez zbędnego rozgłosu, ale jak widać kłamstwo ma krótkie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mówią, że liche temate, ale i tak czytam Twoje artykuły chętniej niż gazety :>
    Powinna jej zapłacić, ponieważ to ada_laki wygrała. "Specjalne wyróżnienie" - to nawet nie rekompensata. Rubinowa "przywłaszczyła" sobie nagłówek :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ad, nadal masz nick Adasiek116 czy cutienkisses?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od kilku postów podpisuje się adasiek116 no to chyba logiczne, że taki :]

      Usuń
  5. przeczytałam połowę posta i rzygłam wybitnymi nickami dziewczyn, oraz niezachęcającą treścią

    Nie podpisałeś się jako Suka! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podpisywałem się tak.

      Usuń
    2. a de bicz is bak, oznacza teletubisie mowia papa ?

      Usuń
    3. ok. to nie był podpis tylko zdanie.

      Usuń
    4. właściwie, to napisałeś to o sobie, na końcu. biczowato. więc uważam, że to może być podpis.

      Usuń
    5. ♥ Ah, jak słodko! Polityczka to wierna fanka Wiktorka, może się zakochałaś, co, słońce? W "jego charakerze"?

      Usuń
    6. Hannah879 - jak ja Cię lubię :D Twoje komentarze są bardzo trafne, praktycznie z każdym się zgadzam. ;d

      Usuń
    7. Hanno też lubię Wiktora, ale jakoś nie zakochałam się w nim. Poza tym gdzie ty, "słońce" widzisz, żeby Polityczka tak bardzo akcentowała swoją zażyłą więź z Wiktorem? Garnij się, proszę.

      Usuń
    8. Hannah: To chyba ty zakochałaś się w Adamie bo na każdym kroku go bronisz

      Usuń
  6. Yay wreszcie jakiś dobry artykuł #,#. "Robujanowa" ma dobre sposoby na karierę, choć pewnie zależało jej na tym, żeby nikt nie wiedział.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. czekałam na ciebie i twój komentarz, hihihi ♥♥

      Usuń
  8. po prostu nie miała kasy żeby zapłacić, a wiedziała, że zgłosi się mało osób, więc tak to sobie obmyśliła. geniusz zła normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrazaj Doktora Doffermistrza, czy jak mu tam!


      Wybaczcie za brak polskich znakow, pisze z telefonu.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Nareszcie ktoś o niej napisał! ;)
    Ta sama dziewczyna przerobiła nagłówek i jakto ona stwierdziła dała w ręce innej dziewczyny. A oto te dowody:

    http://krytyka-plotkary.blogspot.com/2012/06/upadek-nps.html

    I właśnie ta dziewczyna obsmarowała mnie na blogu, bo powiedziałam ada_laki o tym skopiowaniu! xD Zapraszam do przeczytania!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo! Mój post! Jak miło! *.*

      Usuń
    2. ohohoh już rozumiem Twoje negatywne komentarze, bo piszesz dla konkurencji. sama nie masz jakichś super ciekawych tematów, a mnie się czepiasz. nie ładnie :]

      Usuń
    3. Eee...? KP nie jest zbyt dużą konkurencją dla DS toteż nie traktuje tego zbyt poważnie. Poza tym gdybym uważała DS za tak wielką konkurencję czepiałabym się postów, a nie ciebie. Co jak co muszę przyznać, że Twój styl pisania jest całkiem dobry zaś Twoje nastawienie do innych charakter nie bardzo i to mnie bardzo denerwuje. Wybacz, ale musisz się postarać bardziej by mi dojebać. Co jak co, ale tutaj nie popisałeś się nawet swą inteligencją.

      Usuń
    4. widzisz, staram się być milszy stąd też tylko tyle napisałem. hehe a Ty chcesz bym Ci dojebał by potem pisać jakim chamem jestem. to jest dopiero mało inteligentne :]

      Usuń
    5. Nie jestem przedszkolakiem, więc mnie tak nie traktuj. To po pierwsze. Po drugie wysuwasz jakieś fałszywe oskarżenia, bo skumałeś, że piszę na blogu. I ostatnie. NIGDY nie pragnęłam byś mi dojebał tylko po to by potem to użyć w swojej obronie.

      Usuń
    6. to nie oskarżenia tylko domysły oraz nie traktuje Cię jak przedszkolaka. i to czego Ty chcesz, a czego nie to hmm już twój biznes.

      Usuń
    7. Zgadzam się z Grabażem.

      Usuń
    8. @ Grabaż, słońce jak możesz czepiać się Adama, skoro go nie znasz poza stylem pisania (postami)? To wręcz idiotyczne rozumowanie i riposta nijaka. Widać, ze szukałaś "super-inteligentnego" wyjścia z tej niekomfortowej sytuacji ale robienie z siebie idioty w sieci wcale nie jest dla nikogo niczym nowym...

      Usuń
    9. hahaha omg. rozwaliłaś mnie tym komentarzem xD

      Usuń
    10. Hanno, widzę, że nie masz co robić i próbujesz każdemu kto nie lubi Adama dowalić by jakoś zabłysnąć i mu się przypodobać. To, że nie widziałam Adama w realnym świecie nie znaczy, że nie zdaję sobie sprawy jaki jest. Denerwuje mnie jego pisanie i odzywki do osób, które mniej lub bardziej delikatniej zwróciły mu uwagę. Jeśli pragniesz dowodu to polecam ci przeczytać komentarz kaci oraz dyskusja jaka się potem nawiązała. Poza tym jako czytelnik tego bloga mam prawo wyrazić swoją opinię na temat artykułu oraz redaktorów. I ostatnie, wskaż mi gdzie użyłam takiej superciętejripostynaadamapoktórejpowiniensięzamknąć?

      _______
      A to, że uważasz mnie za idiotkę, bo chciałam dla Adama parę rzeczy wyjaśnić, zostawię bez komentarza.

      Usuń
    11. skoro cię denerwuje to po co czytasz moje posty. poza tym wychodzi na to, że ja to jestem zły, głupi i najgorszy, a cała reszta ma rację, a ja powinienem się zamknąć, bo tylko WY wiecie najlepiej :]
      mi też się nie podoba jak niektórzy się do mnie zwracają, ale jakoś nie widzę, byś reagowała na innych złe komentarze tylko na moje. znajdź sobie inne hobby ;] Lula już skończyła i teraz ty zaczynasz.

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. i nie pisz, że opcja komentowania jest po to by wyrażać swoje zdanie, bo jak ktoś nie lubi kogoś to nie wchodzi na jego bloga, czy nie odwiedza go za często na Stardoll. a jeśli już wchodzi to tylko po to by mu wytknąć błędy i popisać się jaki to on jest cudowny a ten ktoś zły :]

      Usuń
    14. Och, tak jesteś taki niekochany, nikt cię nie lubi, wszyscy życzą Twojej śmierci. Powinieneś przecież być wychwalany pod niebiosa, sonaty i ody powinni ci śpiewać, a każdy na powitanie pisać "Heloł litle fri bicz".

      Czytam tego bloga, bo chce wiedzieć co się dzieje u nas w stardollowym światku i być na bieżąco. Co jak co, ale jest to dość popularny blog i pisze o "dużych" sprawach.

      Myślisz, się opcja komentowania JEST PO TO BY WYRAZIĆ SWOJE ZDANIE. Sama nazwa to mówi. Nie odwiedzam cię codziennie na Stardoll, nie śledzę cię, tylko po to by ci coś wytknąć. Zdarzyło się raz czy dwa, że weszłam luknąć jedynie i już wielka afera. Gdybym tak bardzo cie nie lubiła to starałabym się krytykować cię wszędzie i w każdym momencie oraz w KG.

      Napisałeś dość mądre stwierdzenie: "Skoro cię denerwuje to po co czytasz moje posty". Otóż jak już wspominałam lubię Twój charakter pisma, zaś zachowanie nie bardzo. Mam ci to rozrysować?

      I tak wychodzi na to, ze jesteś głupi, zły i najgorszy a reszta ma racje, chociaż sam się o to prosisz. Przykład? Te twoje bitch kochane. Ludziom to się nie podoba i mają prawo to wyrazić, a to, że nie umiesz przyjąć krytyki to już jest inna sprawa.

      Skoro ci się nie podoba jak inni się do ciebie zwracają (nie piszę tutaj o delikatnym zwracaniu uwagi, lecz o dość ostrych przezwiskach i prztyczkach) to nie baw się w Tatę i nie traktuj innych jakby byli niedorozwiniętymi tylko grzecznie się wypomnij. Poza tym przykro, ale nie będę napadała na Marcela oraz Wiktora bo tak ci się podoba. Akurat uważam, ze oni mają rację. I nie porównuj mnie do Luli, ponieważ to odrębny temat.

      Innymi słowy, zachowujesz się jak baba z PMS i to dużo osób denerwuje.

      Usuń
    15. aha ok. ja nie mogę pisać swojego bitch bo to denerwuje pana W, M, panią P i G. ale jak ja wspomnę o syrenkach itp to już od razu WIELKA afera. ja nie chodzę i nie mówię Wam nie róbcie tego, bo mi się to nie podoba, więc może Ty i spóła też sobie to darujcie.

      haha rozbawił mnie ten komentarz o odwiedzinach w pozytywnym sensie ;] ha

      poza tym grzecznie się nie da, bo nawet jak próbuję to to nie pomaga. i wcale nie staram się obnosić ze swoim wiekiem nie wiem skąd to Ci przyszło do głowy.

      Usuń
    16. Grabaż, jego odzywki są przynajmniej na poziomie :3

      Usuń
    17. Poza tym czy według Ciebie nie mam nic lepszego do roboty niż podlizywanie się Adamowi?

      Usuń
    18. Hanno, przykro mi to pisać, ale ty chyba nie umiesz czytać. Po czym sądzisz, że moje odzywki są nie na poziomie? Czy wyzywam Adama od idiotów czy też debili? Czy kłócę się z nim zażarcie i za każdym razem musi być moje na wierzchu Garnij się naprawdę, bo widzę, że nie masz już co ze sobą zrobić.

      Usuń
  10. Powinna zapłacić moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Innymi słowy: "Jak się spuścić, żeby nie wpaść" . Ogłaszamy jakiś konkursik na nagłówek dajemy sporą kwotę, której nie mamy. Zgarniamy nagłówki i dajemy wyróżnienia. Trolololo...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hue, hue. Nie ma "suka jest nadal wśród was", czy innych mega biczowatych stwierdzonek :3 Jak miło :)Czyżby cięta riposta Marcelq, i Wiktora lekko Cie uraziła? Hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha. gdybym miał przejmować się syrenkami już dawno musiałbym skończyć ze wszystkim. nie w każdym poście, chyba może 2 dwóch tylko tak napisałem, więc kompletnie nie rozumiem tej aluzji :]

      Usuń
    2. Skończ już z tymi syrenkami. Skończyła się już na to moda.

      Usuń
    3. Ja pier*olę!Ile jeszcze będziesz ciągnął te syrenki?!

      Usuń
    4. Znalazł sposób jak was zdenerwować to będzie ciągnął.

      Usuń
    5. pomysłu na siebie nie ma chłopak:( dla niego nawet w internecie trzeba zachować powagę i słuchać się starszych :)

      Usuń
    6. oo wam niby wolno wszystko, wypominanie i wyśmiewanie się z mojego bitch, a wy zakazujecie mi wspominać o syrenkach? jakie to smutne. a poza tym modne to nigdy nie było :) no teraz skończyłem, bo idę oglądać haha (literkacyferkaliterka)

      Usuń
    7. Marcelku, a od kiedy ty kogokolwiek słuchasz? weź już nie truj.

      Usuń
    8. POWIEM TERAZ COŚ CO DZIŚ PRZECZYTAŁEM 'WIESZ BO JAK SIE ZA DUŻO PLOTKARY OGLĄDA TO MÓZG Z MUSZTARDY MOŻE SIĘ ZROBIĆ'-TRUE STORY

      Usuń
    9. widzę, że czytasz mało ambitne rzeczy gdyż zdanie to jest stylistycznie na 1, ale powodzenia w życiu :]

      Usuń
    10. Adam, zapomniałes o jedorożcach :]

      Usuń
    11. ADAM ALE ZAPOMNIAŁEŚ JESZCZE' ALE WHATEWA THE BITCH IS GO AWAY NQ'

      Usuń
    12. Wiktor, w tamte wakacje bawiłam się z przyjaciółką w syrenki, i oszukiwałyśmy moją kuzynkę (8 lat), że jak wejdzie w róg basenu to ją woda wciągnie, bo to tylko dla syren :)

      Usuń
    13. ehh ciekawe czy adasiek też teraz zacznie ci to wypominać♥

      Usuń
    14. chciałbyś co, miałbyś wtedy wielką satysfakcję hah niestety zawiodę Cię i tego nie zrobię ;] I don't care.

      Usuń
    15. ej chwila. przecież wy jeszcze się bawicie w te usia-usia melodyjki, o bogactwie. to czemu on wam tego nie wypomina? :OOOO ale z cb bicz, adamie.

      Usuń
    16. a czy ja jestem jakiś przypominacz lub wypominacz? chłopcy nie lubią, gdy wspominam o syrenkach, więc wolę nie pisać o bogaczkach, jednorożcach etc.

      Usuń
    17. nie lubią a więc na złość robisz, bo co chwilę o tym piszesz.
      jak chcesz ich wkur.zyć :). to pisz też o bogaczkach i jednorożcach, panie suczko.

      Usuń
    18. nie robię, bo nie piszę, a sama chcesz bym pisał, więc ty im na złość robisz. weź się już ode mnie odczep. nie robię i nie będę robił czegoś bo ty mi napiszesz, że dziwne, że tego nie robię, bla, bla, bla...

      Usuń
    19. od tego zaczęła się dyskusja, bo poraz enty napisałeś o syrenkach, mr. bicz.

      Usuń
    20. zaczęło się, bo ktoś znów napisał o tym, że nie napisałem nigdzie bitch :] a zaczęło się pod ostatnim postem jak zaczęliście sobie z tego kpić. więc sama w sumie to zaczęłaś Polityczko...

      Usuń
    21. chwila, to ja jestem kilkoma osobami na raz, czy tłumem? bo już kompletnie nie rozumiem...

      Usuń
    22. mówiłem do ogółu, bo przecież nie tylko ty tak robiłaś.

      Usuń
    23. Dlaczego obrażacie Adama a nie Britney S.? Blog plotkarski, parcie na szkło, w sumie Adam nie przejmuj się nikt nie znałby Wiktora i tego drugiego, gdyby nie to, że zwróciłeś na nich uwagę :] Gdyby nie złośliwe, kąśliwe uwagi byliby tutaj nikim.

      Usuń
    24. PS. Jak może zauważyliście Mr. Adam zmienił nick z The Son Of.. :P

      Usuń
    25. Hannah, a ty jesteś tutaj kimś? Przecież to tylko gierka.

      Usuń
    26. @ana
      nie wnikaj, bo nie warto ;)

      Usuń
    27. @ana Nie powiedziałam, że jestem od nich lepsza, tylko że nie są kimś specjalnym.
      Hmm.. zawsze znajdzie się ktoś równie sztywny jak Elegance_Cat, tak, tak wiemy, dziękujemy! ;]

      Usuń
    28. No Marcelq i Wiktor - z tych syrenek zasłynęliście, ja też Was tylko z tego znam, no, może jeszcze z Hot or Not na barwnym... :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wkurzają mnie takie fałszywe osoby, szczerze mówiąc, odnosząc się do tego postu, no ale co poradzić -.- głupota i brak inteligencji a także uszanowania czyjejś roboty.

    A.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  15. A Smilice nadal ma nas w dupie :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Przywłaszczyła sobie nagłówek, czyjąś ciężką pracę. Nie wiem bo jaką cholerę, bo i tak chyba nikt nie czyta jej bloga, więc po co jej to było.
    Czytając niektóre Wasze komentarze, uśmiałam się. Serio. Robiąc z siebie syrenki, jednorożce, bicz królów - serio myślicie, że ludzi puszczą to w niepamięć? :) Dla Was może to zwykła zabawa (syrenki)/chcecie, żeby uważano Was za bed bojów (mr bicz), a osoba która obserwuje wszystko z boku śmieje się z Waszej czystej głupoty, bo nikomu tym nie impnujecie. I tą Waszą głupotę będą pamiętać i do tego wracać, czy tego chcecie czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. A morał z tej bajki jest krótki i niektórym znany.. jak nie zapłacisz za nagłówek, będziesz na ds oczerniany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaa... czyli można nie płacić za nagłówek i będzie to rzeczą normalną ?

      Usuń
    2. Nie, ale czy chociaż zapytano te dwie dziewczyny czy doszły do porozumienia w sprawie zapłaty ?

      Usuń
  18. Specjalne wyróżnienie? Hahaahahaha.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niemniej* Poza tym masz dziwny, trochę irytujący sposób pisania. Gdy to czytam mam wrażenie, że pisała to osoba chora na schizofrenię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

      Usuń
    2. Kaci, nie każdy mówi otwarcie o swoich schorzeniach, ahahahaha.

      Usuń
    3. irytujący sposób pisania nie równa się schizofrenii. z resztą gdybyś wiedziała co to za choroba nie pisała byś takich głupot.
      pozdro idę zażyć leki :)

      Usuń
    4. Mi raczej chodzi o chaotyczny sposób pisania, jednak w mojej wypowiedzi nie było zupełnie dosłownego sensu. To 'z resztą' również robi się irytujące ale rozumiem, że robisz to celowo *-* Zażyj leki, weź w ręce słownik, opanuj nerwy. Wielki dziennikarz - pisze na temat innych, wytyka im wszelkie błędy a sam boi się konstruktywnej krytyki (i nie mam w tej chwili na myśli powyższej wypowiedzi) Całkiem nieźle Adam, całkiem nieźle.

      Usuń
    5. nie boję się, ale jak ktoś pisze, że mam schizofrenię, czy jakąś inną chorobę to to już nie jest krytyka, ale zwykłe chamstwo. 'z resztą' jest to stylizacja na język mówiony, często tak mówię co przekłada się na pisownie. i nie robię niczego celowo by ludzie potem przez 10 postów mi to wypominali ;] powtórzę to po raz setny, ja siebie nie uważam za Wielkiego tym bardziej dziennikarza, więc po co tak piszesz, by inni znów mogli dorzucić swoje 3 grosze? o to ci chodzi? poza tym o ile dobrze pamiętam sama nie byłaś zadowolona i miałaś 'ale' gdy dużo ludzi negatywnie komentowało twoje stylizacje na Mentalle. czasami powinnaś się zastanowić jak dajesz komuś rady i sama powinnaś z nich skorzystać.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. A ja piszę abyś nie brał wszystkiego dosłownie i zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to już krytyka. Dokładnie zaznaczyłam, że nie odnoszę się do mojej wcześniejszej wypowiedzi. Mentalle to zupełnie inna sprawa, ja poprzez tworzenie własnych stylizacji nie oceniałam innych. Ty piszesz na "blogu plotkarskim", gdzie wypowiadasz się na temat innych. Wcześniej starałam się w ogóle nie udzielać, jednak gdy zobaczyłam Twoje wytykanie innym błędów, to aż się we mnie zagotowało. Trochę pokory Adamie, jeśli sam nie jesteś ekspertem w jakiejś dziedzinie, to nie kreuj się w ten sposób. Być może nie robisz tego świadomie, aczkolwiek wprowadza to niektórych czytelników w lekką irytację. Nie piszę tego po to, aby inni mogli dorzucić swoje trzy grosze - przecież od tego są komentarze, chyba piszesz dla innych, nie dla siebie, prawda? Zawsze się zastanawiam, zarówno zanim coś napiszę, jak i coś powiem. To już nie moja wina, że cała ta zbędna polemika rozpoczęła się od komentarza, w którym to przecież jedynie zwróciłam uwagę na Twój błąd ortograficzny. W przypadku komentarzy pod stylizacjami to nie było zwrócenie uwagi czy konstruktywna krytyka - mnie irytowało jedynie czepianie się o włosy czy makijaż, co nie tyczyło się stroju (dlatego nie rozumiem po co łapiesz się takich tematów, w dodatku z przeszłości) W każdym razie życzę powodzenia w dalszej "karierze pisarskiej"

      Usuń
    8. jak sama zauważyłaś ten blog jest blogiem plotkarskim więc na tym polega ta praca m.in. na wytykaniu błędów. a ja nigdy nie napisałem, że jestem otwartą encyklopedią, więc nie wiem dlaczego mnie za takiego uważacie, a przynajmniej wymagacie bym taki był. i dobra nie mam zamiaru się z Tb sprzeczać, czy sprawa Mentalle to to samo czy nie. każdy ma swoje granice wytrzymałości i cóż... niektóre osoby powzięły sobie za hobby denerwować mnie. i ja nie miałem Ci za złe o to 'zresztą', napisałem tylko, że zapomniałem spacji, więc nie wiem ock.

      Usuń
    9. Yay dobra, ludzie, takie zachowanie to szczyt bezczelności, - Kaci. Sugerowanie że ktoś ma schizofrenię,po prostu chamstwo. Wiesz co to znaczy schizofrenia? :/ A może jeszcze nikt cię nie uświadomił?

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. @ kaci - niby jesteś maturzystką, a ten Twój pierwszy komentarz napisałaś tak, jakby to zrobił jedenastolatek... Poza tym, schizofrenia to dość straszna choroba - osoby popadające na nią nigdy nie wiedzą, jak się w jakiejś sytuacji zachowają, a Ty z niej robisz 'żarty'. To na pewno nie wygląda jak poziom maturzysty :)

      Usuń
    12. A mi się schizofrenia podoba. I szczerze powiedziawszy chciałabym poznać takiego schizofrenika. Nie wiem czemu, ale jest to dla mnei taka kreatywna oraz intrygująca choroba.

      Usuń
    13. Grabaż uwierz że byś nie chciała -.- Kaci trochę kultury osobistej -.-

      Usuń
  20. Wielkie mi wyróżnienie.. czyli wychodzi na to, że osoby z gorszymi pracami dostały kasę a najlepsza praca dostała publikację na - nie oszukujmy się - niepopularnym blogu. Moim zdaniem jest to strasznie nie fair wobec Ady, co gorsza ona sama odmówiła wstawiania jej pracy. Mogła go sprzedać i coś za to mieć. A tak już nikt nie będzie chciał "używanego" nagłówka :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co, ale w Twoim komentarzu jest coś rozbrajającego xD

      Usuń
  22. Zapraszam, list dla użytkowników Stardoll.com! cosiepaczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń