niedziela, 8 lipca 2012

Już NIE-Biblia Mody?

Jesteście wampirami żądnymi plotek. Z tej okazji dzisiaj znów coś napiszę. Może macie mnie dość, ale cóż... Jesteście na mnie skazani. Myślę coś nie coś o jakimś castingu lub wyłowieniu osoby z poprzedniego, gdyż są wakacje i wiecie jak jest. Ja lubię pisać, ale nie chce by wiało monotonią mojego stylu. 
Nie wiem co o tym sądzicie?

Teraz przejdę już do tematu.
Po tytule wielu z Was mogło już skojarzyć o co chodzi. Jak wiecie, Mentalle został wystawiony na licytację. Pisałem o nieporozumieniu Ninka_doll i kaccunia o którym nie wiele wiadomo, bo sami zainteresowani nie są skłonni do rozmów. Ale nie o tym dzisiaj. Blog został sprzedany za mniej, więcej 2000 sd. Nabywcą jest xxemowaxx. W sumie byłem w szoku, gdy dowiedziałem się, że Maciek sprzedał bloga za taką cenę. Myślałem, że bardziej go ceni.

Nowy właściciel, nowe zmiany i nowe kłopoty. Czytelnicy, nie wszyscy, ale kilku miało zastrzeżenia co do nowego nabywcy bloga i jego działań. emowa usunął wszystkie poprzednie posty, co nie było chyba dobrym pomysłem. Dla wielu to było źródło inspiracji i mogli powspominać stare dobre czasy. Nie żeby nowe były gorsze, czy coś...

  • usunąłeś wszystkie posty? nie daruję >.<

Po drugie zarzucano mu, że zaraz porzuci bloga, jak zrobił to z blogiem o nowościach itp.

  • ty koleś nie chce cie dołować ale miałej już sporo blogów, czy na któryms wytrzymałeś chociaż poł roku?

  • jak dla mnie straciłeś tylko kase, blog pewnie nie przetrwa tak jak inne twoje blogi, a na pewno nie będzie takiego samego ruchu jak wcześniej

emowa muszę mu przyznać, że wybronił się z tych zarzutów w inteligentny sposób. Jego tłumaczenie ma w sumie sens.

  • słuchaj blogowanie o nowościach znudziło mi się przyznam, z modą ma się do czynienia codziennie, więc to jest coś takiego miesiąc i już.

Stylizacje codziennie są inne i tworzenie ich jest ciekawe, w przeciwieństwie do żmudnego dodawania postów każdego dnia. Dla niektórych oczywiście.

Po trzecie pewna osóbka upomniała się o nagłówek. Złożyła się z Maćkiem na niego i nie zezwoliła na dalsze eksploatowanie nagłówka pod rządami emowa.

  • Ale mnie nie obchodzi czy dostał go od Maćka czy nie ;) Tam jest moja doll,połowę zapłaciłam ja,więc sobie nie życzę,jeszcze coś?:>

Maciek dał bloga, dał nagłówek, ale nie przewidział, że inni redaktorzy mogą upomnieć się w pewnym momencie o swoje. W sumie to nie był już jego problem, a nowego właściciela, który musiał go zmienić.
Tak wygląda obecny nagłówek:


Niektórzy liczyli na interwencje Maćka, ale cóż on może zrobić skoro bloga sprzedał, więc róbta co chceta.

  • Ja jestem ciekaw jak sobie poradzi Patryk, to jest już jego blog, więc niech robi co chce.

Jak widać kilka lat jego ciężkiej pracy, która została usunięta w kilka sekund wcale go nie rusza. Z pewnością podejmując decyzję o sprzedaży bloga musiał się z tym liczyć, jednak szkoda.

Jak sobie radzi nowa załoga Mentalle
Muszę przyznać, że całkiem nieźle. Nigdy jakoś nie byłem fanem tego bloga, choć zaglądałem tam od czasu do czasu. Teraz oprócz xxemowaxx na blogu piszą Sylwia_B, hibiskusek, Kociara074 oraz clevleen__. Patrząc na stylizacje większość jest równie dobra jak przy poprzednich właścicielach. Każdy ma swój, własny styl i patrząc na komentarze ludziom również się podoba.

Mimo tego niesympatycznego początku, Mentalle jak na razie dobrze sobie radzi. Miejmy nadzieję, że taki stan rzeczy będzie trwał i trwał i polepszał się.


A Wam podoba się 'nowe' Mentalle? Jak oceniacie pracę redaktorów?

Pozdrawiam!

adasiek116


EDIT: Poprawka, kaccunia sama odeszła z Mentalle.
Przepraszam za niepotwierdzone informacje.

59 komentarzy:

  1. Nie chcę marudzić, ale ostatnie 3 notki + ta są o blogach. Dla mnie to już trochę nudne, że ciągle czytam, że nowy właściciel, odnowienie itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na Stardoll afer nie ma. kradzieże Was nie interesują, a jakimiś żałosnymi kontami to sobie szkoda głowy zawracać. jak coś bd to napiszę :]

      Usuń
    2. A tak w temacie, to ja na Mentalle byłam tylko raz w życiu. Jakoś mnie nie kręci czytanie bloga ze stylizacjami i podniecaniem się nimi ''och, jakie super, masz talent'' itd. Nie mówię, że stylizacje były brzydkie, ale mi się po prostu nie podobały, bo mam swój styl. Może jest on o wiele gorszy od jego, no ale trudno. Na inne blogi z 'modą' też nie wchodzę, i jakoś mnie mało interesuje zmiana właścicieli..

      Usuń
    3. Zgodzę się z Zosią. Tak szczerze powiedziawszy, jaki jest sens zamieszczania swoich stylizacji an blogach? Rozumiem, że jeśli stworzyliśmy coś bardzo oryginalnego, to chcemy się z tym podzielić, ale jak ktoś jest sławny to nie musi tworzyć bloga, bo i tak sporo ma "obserwatorów" swego profilu.

      Usuń
    4. Taki blog ze stylizacjami może być czymś w rodzaju portfolio. Może również być inspiracją dla innych osób :)

      Usuń
    5. Ja swój blogasek założyłam, coby mieć swoje stylizacje w jednym miejscu, nie wiem, czy i inni tak nie postępują ;)

      Usuń
    6. Zgadzam się z Aoi-Chan i Ziutą.

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc to ostatnio w ogóle nie zaglądałam na Mentalli, więc nie wiem co o tym sądzić c:.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoho kiedy ja tam zaglądałam?.. Szczerze, nie przepadam za blogami ze stylizacjami, a dalsze losy MENTALLE mnie nie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy... Zupełnie zapomniałam o istnieniu tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. A propos twojego stylu mi on odpowiada, lubię czytać twoje posty i jeszcze mnie nie nudzą. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Adaśku, radzisz sobie, jak możesz, doceniamy Twoje starania. Rzeczywiście, nic na sd ciekawego się nie dzieje ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja , ale lubię czytać jego posty ;)

      Usuń
  8. Zawsze chętnie wchodziłam na Mentalle, ale teraz to będzie chyba przeszłość. Wolę Podkolanowke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zapraszamy, zapraszamy na Podkolanóweczkę :)

      Usuń
  9. Kiedyś wchodziłam na Mentalle bardzo często,teraz już po sprzedaży nie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaci sama odeszła z bloga, więc proszę nie pisać, że została "wywalona na zbity pysk".
    Bloga sprzedałem, bo na Mentalle nie czułem się już "swojo" i potrzebowałem własnych czterech kątów. Zadomowiłem się na nowym blogu, a ten nie był mi już potrzebny, mimo, że długo na nim pisałem. Kasa mi się przydała i jestem z transakcji zadowolony.
    Co do nagłówka - nie myślałem, że tamta osoba znowu nagle zainteresuje się stardollem. Przy zamawianiu nagłówka podzieliliśmy się kosztami po połowie, więc gdy dawałem nagłówek Patrykowi, nie mogłem przewidzieć wspomnianej sytuacji.

    Dobra, więc nie pozostało mi nic innego, jak życzyć nowemu Mentalle sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to racja co napisał wyżej Maciej, nawet się zainteresował tą sprawą o nagłówku i wytłumaczył mi, więc dziękuję mu za to ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Źle napisałeś nick Wiktorii, pisze się clevleen__ (z dwoma _)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem obserwatorem Mentalle nadal, ale już nie tak aktywnym po prostu oglądam i tyle.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero teraz dowiedziałam się,że Mentalle(mój ukochany blog od xxx lat) został 'reaktywowany'.Byłam obserwatorem(już nie jestem).Weszłam na blog i nie wiem od czego zacząć.Nie wiem od kiedy znowu pracuje,ale na sam początek są totalne zmiany(!).Nagłówek jak i cała stylistyka nie powala.Nie wiem czemu,ale jest jakoś 'zimno'.Teraz odwiedzam Luxuro,Orakulum,We design Stardoll oraz jakieś przypadkowe blogi,ale na Mentalle nie mam zamiaru wrócić.
    Koniec i kropka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wchodziłam na Mentalle codziennie i bardzo lubiłam tego bloga. Kiedy Maciek odszedł myślałam, że go nie sprzeda, tylko to będzie takie "miejsce wspomnień cudnych stylizacji". Ostatnio weszłam z ciekawości i patrzę, a tu nowe stylizacje, nowi redaktorzy. Przyznaję, najpierw byłam zaskoczona i nie podobało mi się to, że Patryk wszytko usunął. Teraz wchodzę na Mentalle równie często jak za "czasów Maćka" i lubię tego bloga nadal. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam wchodzę tylko dla viktori, seby i jeszcze hibiskuska, i jeszcze stylizacje klaudi są całkiem spoko ale nie wszystkie aż tak spoczko, ale jakoś na stylizacjach patryka nie da się zawiesić oka + jeszcze te błędy rzucające się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też mu nie daruję usunięcia postów. juz tam nie wejdę więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By było bardziej widowiskowo możesz jebnąć hejta, obrazić się, dać (mój ulubiony cytat) "Zal mi Was" i już nie zaglądać.

      Usuń
    2. jego blog, nie twój :)

      Usuń
    3. i dobrze że jego. ciekawe czy teraz będzie miał więcej czytelników.

      Usuń
    4. mi się wydaje, że już ma. pod każdym postem min. 10 komentarzy, a czasem ich liczba sięgała duuuużo więcej.

      Usuń
  17. Albo mi się wydaje, albo w pierwsze zdanie wkradł się błąd.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem tak, dla mnie nie ma sławy na stardoll, więc niech te ''niby sławne'' osoby się, aż tak nie podniecają, bo napewno nie są lepsze od innych... c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YEAH !
      WRESZCIE KTOŚ (ANETA) NAPISAŁ COŚ NORMALNEGO !
      HEHEHEHEHEH.

      Usuń
  19. + oh jak ta smillice genialnie zajmuje się blogiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą. Miala dodać post już daaawno, rozumiem, że wakacje, no ale to w końcu jej blog, mogła napisać, że jej nie będzie, czy coś.

      Usuń
    2. Może znowu "ukradli" jej konto?

      Usuń
    3. ukradli jej bawełne.

      Usuń
  20. Pisze się ŻĄDNYMI a nie rządnymi ; DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie formy są poprawne, ale w tym kontekście faktycznie powinno być żądnymi :P

      Usuń
  21. Tak jak osoby powyżej nie wiedziałam o co chodzi. Ostatnio weszłam na Mentalle, bo ciekawiło mnie, jak rozwiązała się ta sprawa. A tu niespodzianka. Nowi redaktorzy itd. Dlatego dzięki za tą notkę :p Co do bloga życzę mu powodzenia, bo lubię oglądac te stylizacje i niekiedy czerpac z nich inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na Mentalle nigdy nie wchodziłam - jakoś nie interesuję mnie stylizacje, które na większości blogów o tej tematyce są podobne... Nie takie same, ale podobne motywy: do szortów zakolanówki + top i sweterek / kurteczka / Bóg wie co jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  23. Wywalona na zbity pysk? Błagam, ja sama zrezygnowałam z pisania tam. Co to ma być do jasnej cholery?

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. nie chciałem pisać Patrycja, bo nikt nie wiadomo o kogo by chodziło. jaka Patrycja itp. a ze Stardoll odeszłaś, więc wiesz.

      Usuń
  25. Kiedyś było świetne, teraz nawet nie zaglądam..


    ► Instrukcja na zdobycie darmowych ubrań z LE! www.free-from-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. darmowe LE? kazdy wie, że to oszustwo. Może kiedyś ludzie się nabierali, ale niedawno było o tym dosyć głośno i każdy już wie, że wyłudzacie hasła.

      Usuń
    2. Czytałam to i wiem, że to na pewno twój e-mail Alekss. Ludzie myślą, że dostaną darmowe LE, a ty po 2 dniach im ukradniesz konto.

      Usuń
  26. Myślę, że większość blogasków typu mentalle powstaje po to, by się polansić ciuszkami i hajsiwem a nie kreatywnością i stylówą. Bo stardollową stylówę można stworzyć nawet ubierając się w Basic tylko trzeba wiedzieć co kupić i jak nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO PEWNIE, WSZYSCY NA STARDOLL ZAKŁADAJĄ BLOGI SZAFIARSKIE ABY SIĘ POCHWALIĆ:*

      Usuń
    2. Tak, fiesz? :* Naucz się czytać, syrenko. :*

      Usuń
  27. Ja zaglądam na Mentalle, bo lubię patrzeć na stylizacje innych, komentować je, etc. Natomiast wchodzę też na nowego bloga Maćka, bo ciągle lubię jego stylizacje, mimo że nie wszystkie mają dawny poziom. Gnojenie Mentalle, nowych redaktorów to dosyć żałosne zachowanie, ale co tam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam, list dla użytkowników Stardoll.com! cosiepaczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń