niedziela, 20 listopada 2011

LE za 2 sd - czy to możliwe?

Zachłanność nie popłaca, o czym zaraz przekonacie się w dzisiejszym poście.

Otóż niejaka Alekss. (nick z blogger), czy może Aleksi1314 stworzyła bloga, na którym podzieliła się niezwykłym sekretem. Na blogu "Tanie LE, jak to jest możliwe" napisała jak można oszukać Starplazę i otrzymać tą cenną kolekcję za wygórowaną sumę... czyli po 2 sd za sztukę.

Myślicie sobie, kto jest taki głupi i daje się jeszcze na to nabierać (bez urazy). A jednak tacy znajdują się i po dzień dzisiejszy w naszej stardollowej społeczności. Mimo iż data wydania posta jest stara to i dzisiaj znaleźć można ofiary tego oszustwa. 
Z resztą sami zobaczcie jak skrzętnie Aleks go skonstruowała:



'niestety działa tylko dla superstar' - stara śpiewka, z resztą jaki złodziej chciałby konto bez ss?
'e-mail samej Callie.Stardoll' - taaak, tak, bo ona nie ma nic innego do roboty tylko rozdawać swoje maile...
'ja niestety nie jestem ss, więc nie mam szans' - ale na kradzieże kont innych ma niezłe szanse.


Najgorsze jest to, że po postem widnieje 77 komentarzy, z czego większość zachwala skuteczność sposobu. Teraz najlepsze. Pod postem wypowiedziała się sama andrzelikag.


Oczywiście wg. mnie to fałszywka, która miała udowodnić skuteczność sposobu. Wątpię by ktokolwiek chwalił się, że zna taki sposób, że z niego korzysta i to na forum.

Inne komentarze jednak odbierają tą 100% skuteczność świetnego sposobu na tanie LE.


'nie ma szans by ktoś ukradł Ci konto' - ha a jednak są, gdyż sama je kradniesz.

Jak możecie zobaczyć niektóre z dziewczyn nie przebierają w słowach.


Post stary, ale jak widać jary. Po dzień dzisiejszy można usłyszeć o kolejnych jego ofiarach. Dopiero Ziutencja nasza czytelniczka doniosła nam o tym. Biedaczka straciła przez to niezłe konto. Jednak czy to możliwe by tyle dziewczyn popierały jego skuteczność, może współpracują one z Alekss...

Sama oszustka posiada konto Aleksi1314, niestety jest to konto służące i wyłącznie oszustwom - tak myślę. Mała liczna sp, rzadkie logowanie się, apartament zawalony darmówkami i zablokowana KG to niektóre tylko z przykładów o tym świadczące.
Zobaczmy jednak jej prezentację:


Jak widzicie jeszcze poleca swojego innego bloga, który została usunięty. Ciekawe dlaczego...?
Czyżby interes z LE za 2 sd nie wypalił i oszustka usuwała się w cień?

Podsumowując: niby stara śpiewka, stare sztuczki, a działają po dzień dzisiejszy. Wiele z nas zna te nieczyste zagrania, niektórzy jednak nie. Teraz możecie się przekonać by nigdy nie wierzyć takim cud kodom i sposobom, bo one nigdy nie działają na naszą korzyść, tylko na oszusta, który potem cieszy się, że ma konto z ss. A nam cóż... pozostaje płacz i zgrzytanie zębów.


Znacie podobne blogi, czy osoby oferujące cud-kody na tanie LE, ss, czy sd? 

Czekam na Wasze opinie!

64 komentarze:

  1. Pamiętam to -.-

    Pamiętam jak ta zasrana debilka mi poleciła tego bloga i mojej koleżance. To było w czerwcu 2010 roku.Mojej byłej koleżance ukradli konto bo ona wierzyła w takie coś ( ja też bo wtedy byłem na początku Stardoll -.-) i po kilku dniach odzyskała konto przez email rodziców.

    Jak ta Aleksi mi poleciła to ja myślałem że to fajne sposoby i nie wiem jak mogłem w to uwierzyć w takie coś. No i zmieniłem email. I jak ja się dowiedziałem o kradzież mojej koleżanki, to zaczałem zmienić email na mój i później nic się nie stało z moim kontem.

    A i napisałem duuużo komentarzy pod tą notką że ona kradnie innym a ona ciągle usuwała -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Był jeszcze ostatnio od niej komentarz na uzaleznieni jaki mi się nie wydaje. ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. @TInkaa20
    Był, był, to za sprawą tego komentarza przyjaciółka ma znalazła przepisik i próbowała go wykorzystać na moim koncie, coby mi uczynić miłą niespodziankę ._. Nie powiem, niespodzianka była.

    OdpowiedzUsuń
  4. boze, czego ludzie nie zrobią -.-" czytałam tę notkę chyba w tamtym roku i nie mogłam się nadziwić, ale mejla nie zmieniłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to już narzuciła blokadę na komentarze, a szkoda - bo chciałam jej cuś napisać.
    Zresztą, dziecku się nudzi więc nabiera ludzi, teraz niech tylko ludzie wykażą się jako taką inteligencją i nie dają się omamić.

    OdpowiedzUsuń
  6. To post dla początkujących w stradoll, bo jeśli ktoś troche już poznał grę oraz nie jest łatwowierny i głupi nie nabierze się na to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hm... ja nigdy nie widziałam tej notki- może dlatego, że nigdy nie szukałam sposobów na oszukiwanie i tanie rzeczy ;p

    ech.. i zadziwia mnie to, że są jeszcze w ogóle ludzie którzy się na takie rzeczy nabierają.
    Może kusiło i te pozytywne komentarze ich przekonywały...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy w takie coś nie wierzyłam. I dziwię się osobą, które w to wierzą, przecież np. admini zastrzegają nas przed zmienianiem maila na nieznany i wgl. Nie rozumiem czemu ludzie są tacy zachłanni i łatwowierni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytałam tą notkę jakiś rok temu. Byłam SS, ale słyszałam o takich pierdołach, że ktoś może ukraść konto, więc nie zmieniałam maila.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i potraciły konto, ale to ich wina, bo nie warto wierzyć w takie bzdury. Miejmy nadzieję, że admini zrobią z nią porządek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale oszustwo. Na you tube - są takie niby super-kody. Aa te dziewczyny na peweno z nią współpracowały pisząc te komentarze. Patrząc na to, że każdy komentarz z treścią (działa!) pisze anonimowy. Ludzie po prostu nie wiedzą co robią. Potem i tak wyjdzie na jaw. A oni są głupi i nie mądrzy. Ja nigdy nie dam się wrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. zobaczcie, na tamtych zdjęciach "andrzelikag" nie ma zdjęcia... może ona zrobiła nowe konto z taką nazwą, żeby przyciągnąć ludzi, bo poleca to gwiazdka stardolla?

    nie wiem... tak czy inaczej nigdy tej notki nie widziałam i się cieszę (: :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi właśnie ta szmata ukradła konto :| Ten post był dawno więc zmieniłam e-mail , i chciałam zmienić szybko na swój ale się nie dało ; x Chciałam ,żeby miyślała ,że ma nowe konto i żeby się wkurzyła :P (bez myślne) I moja kol. pisała do niej różne tam wiadomości ,żeby mi oddała a ona napisałą ,że mnie przeprasza itp: i ,że potrzebuję je do Wtorku -.-' Wiem ,że to ta aleksis , i jeżeli mi nie odda do Wtroku idę na policję , i tak napisała do admina w sprawie kradzieży ale oni nie odpisują -.-'. Wiem,że to też moja wina i do tego się przyznaję .


    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  14. Radzę zauważyć, że całkiem sporo postów zachwalających metodę jest anonimowych, czyli prawdopodobnie ta oszustka je dodawała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście kiedyś uwierzyłam mojej koleżance w takie "gówienko" ,że tak się wyrażę.Oczywiście straciłam konto na szczęście odzyskałam je !
    Ale straciłam dużo cennych rzeczy stare Hb i nie tylko.... radze uważać dobrze ,że dodaliście ten post !

    Kincia4444

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowi uzytkownicy owszem są naiwni, a takie osoby jak ona to wykorzystują, na stardoll niestety zawsze były, są i będą kradzieże.

    +Smilice i Magdomilowicz zapomnieli na dobre o blogu?

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhaha, pozytywne komentarze są tylko od ''Anonimowy'' Kiedyś widziałam taką stronkę i tak to prawda że kradną konta.Założyłam sobie nowe konto,zmieniłam e-mail na ten co pisali i właaalaa konto zostało łanie przerobione haha

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takie zmienianie e-mailów nigdy się nie nabrałam po tym jak straciłam konto Flora-Kasia98, podając hasło. Nabrałam się na "metamorfozę i SS"... -_-

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś pisałam tu 'czy można mieć DKNY za 2 sd?' nikt nie odpisał.
    Jeżeli nie owe DKNY miała andrzelikag w apartamencie. Mam screeny chciałam wysłać na waszą pocztę. Mam pocztę na wp i się nie ładuje. Jeżeli rzeczywiście nie ma takich DKNY - dam link, a jeżeli są, to przepraszam za kłopot.
    _______________________________

    Sposób taki prosty, że masakra. Jak przeczytałam tylko 'zmień swój e-mail...' to już wiedziałam o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ludzka przesada niektorzy musza wydac sporo pieniedzy zeby chociaz miec jedna z tych rzeczy ja osobiscie nie mam bo nie potrzebuje szpanowac LE .

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakież zaskakujące, że w każdym tego typu poście pojawia się to: 'Otóż ostatnio grzebałyśmy z kumpelą na necie i kombinowałyśmy jakby tu oszukać starplazę.' W piśmie Aleksy i Anonimów można zauważyć, że w tych najstarszych komentarzach jest dużo buziek ':]', tak jak u Aleksy.

    OdpowiedzUsuń
  22. @ Monster

    może wykupiła od kogoś lub ze swojego innego konta za 2 sd :] nie ma DKNY za 2 sd, tak samo jak LE. no chyba, że ktoś Wam je za tyle sprzeda :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że to jest możliwe. Każdy może sb założyć e-mail callie stardoll. Haha, jeszcze bdz tak głupi i założy go na wp. Po drugie większość komentarzy to anonimy - jasne, że te komentarze są napisane przez nią.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wysłała mi tego linka. Już nie pamiętam, jak ale jakoś...

    OdpowiedzUsuń
  25. Sorry,rozumiem,ukradła konta.Ale kvrwa,ja widziałam to już dawno. I to jest wina tych którzy uwierzyli. Dirty schodzi coraz niżej,do poziomu zera,niestety :/. Piszecie tylko o kradzieżach. Gdzie Magdo i Potwory ? Choroby ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam o tym już dosyć dawno. Pewnie ktoś się podszył pod andrzelikag albo się mylę. Wiadomo że to kłamstwo. Moja znajoma z reala dawno tym sposobem robiła i ledwo konto odzyskała. Ja się w takie sztuczki nie bawię.

    OdpowiedzUsuń
  27. No własnie...
    Czemu Smilice i MM zapomnieli o tym blogu?
    Aż przykro patrzeć jak taki blog upada.
    Był naprawde dobry.
    Był.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie rozumiem, czemu ludzie kradną konta. Przecież bez sensu jest przywłaszczyć sobie coś, nad czym inny człowiek pracował, w co 'złodziej' nie miał żadnego wkładu, kompletne 0.
    No ale cóż, na ludzką głupotę nie ma rady ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Adaśku, dzięki, ale ja głupia, nie pomyślałam. xp
    _________

    Właśnie. Ostatnio tylko adasiek pisze, a przecież MM założył bloga. Czekam na MiP. No i CS. Pamiętacie Wyznania andrzelikag? To ostatnia notka, której nie robił adasiek. Lubię DS i uważam że nie schodzi na psy, ale piszcie częściej o CS i MiP.

    OdpowiedzUsuń
  30. @ Monster

    a co to jest CS i MiP? a blog założyła chyba Smilice, ale to szczegół :]

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nie odzyskałam konta SuperGirl070 , ja prdle . Powiedziała ,że odda mi dziś.I tak wysłałam wiadomość do adminów o kradzieży ,a oni nie odpisuję,pisze do nic i pisze .A oni mają to w DUPIE ! ;//

    OdpowiedzUsuń
  32. @adasiek116:
    odpowiem za Monster :P

    CS - Choroby Stardoll
    MiP - Magdo i Potwory

    OdpowiedzUsuń
  33. Włączę się do rozmowy. Kto idzie ze mną na pizzę!? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja bym poszła bo głodna jestem;$ ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pizze? Ja chętnie pójdę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Adaśku - Choroby Stardoll i Magdo i Potwory ;) Nie chciało mi się pełnych nazw wypisywać. Mi się wydaje że MM ale może się mylę...

    OdpowiedzUsuń
  37. Brzmi smakowicie :D Chętnie się z Tobą wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Takich osób na stardoll jest wiele,ale największą żenadą jest spam w którym pisze"CHCESZ DARMOWE DKNY LE,ELLE KOSMETYKI DAJ MI SWOJE HASŁO NIE KRADNE TO CI ZROBIE SERIO ZROBIŁAM TO NASZEJ NOWEJ CG!!"AAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  40. Bądźmy szczerzy, Adam, jako jedyny podtrzymuje tego bloga.
    Kiedyś rozmawiałam ze Smilice i wyglądało to mniej, więcej tak:
    -Wkurza mnie, że Adasiek ostatnio mało pisze ;/ (Smilice).
    -No, a Magdo?
    -No, wiesz, ale Magdo robi całą oprawę graficzną, no na dodatek Magdo i Potwory i zdjęcia do Choroby Stardoll.
    Uśmiałam się pod nosem..., bo magdo nic nie pisze. Jedno wielkie 0. Z resztą Smilice nie lepsza... Gdzie ona jest? Pytam się... właściciele najpopularniejszego bloga o plotkach ot tak się zmyli?
    No nie ma...
    Teraz pomińmy fakt, że Adam popełnił wiele wpadek, współczuje mu, tak współczuje... on jako jedyny dba o tego bloga.
    Nie jestem jego fanką, bo nie raz po nim jechałam, lecz znam to i niektórych słów żałuje.


    Pozdrawiam Magdomilowicza wraz z Smilice. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Haha,czego się nie zrobi,żeby ukraść komuś konto :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widziałam ten post zmieniłam e-mail ale na innym koncie które było ss 1 raz i ma z tylko 500 starpunktów . Ale później przyjaciółka powiedziała że to kłamstwo i odrazu zmieniłam na stary e- mail . Ale i tak by nie wzieła konta bo przecież nie było ss .

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak napisałam tamten komentarz byłam głupia,zabrała mi hasło ale długo się nie pocieszyła moim kontem.Na szczęście nic mi ta su** nie ukradła(sorry za wyrażenie ale jak bym ją w dorwała to gołymi rękami zabiła

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy w to nie wierzyłam i wierzyć nie będę.
    Nigdy nie było , nie ma i nie będzie darmowych le , dkny czy czegoś tam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobra.! Więc jaką pizzę zamawiamy? :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Żałosne... ale dziwi mnie, że ludzie jeszcze w to wierzą.

    OdpowiedzUsuń
  47. @serduszk12345: Zgadzam się z Tobą. Zwłaszcza, że wierzą po tylu skandalach / informacjach itp.

    OdpowiedzUsuń
  48. great and funny style!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak się można na to nabrać :/ . Tak, żałosne, macie rację. Ps.: Czekam z niecierpliwością na nowego posta! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja również czekam na nowe notki

    OdpowiedzUsuń
  51. @Clara Turbay
    To nie jest miejsce na darmowe reklamy :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Hahhahahahhah, a ja głupia myślałam, że andżeliczka już bardziej sobie reputacji nie spieprzy:D A jednak! Pomyłka! hahahhahahahah

    OdpowiedzUsuń
  54. hahhahahhaahaha! Świetny post hahahhahahaha. Kiedyś sama bym sie na to nabrała! Hahha, moze sama andżeiczka na to wpadła? dziękuję, Peee es:D

    OdpowiedzUsuń
  55. A tak wgl to za sd kiedyś ss mogły płacić (albo nie kiedyś,tylko do wczoraj) więc...nie tylko hakerska śpiewka ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wreszcze jakiś fajny artykuł!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Z tej aleksi1314 to niezłe ziółko :/
    Na własnej skórze się o tym przekonałam...Okradła mnie z 12 DKNY
    Dowód:
    http://i43.tinypic.com/21n2hw8.jpg


    Emily2771

    OdpowiedzUsuń
  58. Kiedyś byłam naiwna i w to uwierzyłam :3
    Ale na szczęście nic się nie stało

    Karolina016

    OdpowiedzUsuń