wtorek, 15 listopada 2011

"Uzależnieni od plotek" poszedł pod młotek!

jolka222 - dziewczyna, która odkupiła blog Uzależnieni od plotek i powiedzmy sobie szczerze doprowadziła go do ruiny. Sponiewierany i z nad szarpniętą opinią blog został wystawiony na sprzedaż. Chętnych jak na razie nie widać...

Tak, tak dobrze widzicie. Cóż historia tego bloga jest kręta i zawiła. Sam mało ją znam, ale postaram się Wam ją przybliżyć najlepiej jak potrafię.

Blog założyła i na początku prowadziła sama i_am_collctor. Do pomocy miała kilku pomocników. Blog wtedy pracował i rozwijał się najprężniej. Ciekawe i regularne posty przyciągały widownię. Niestety collector musiała zrezygnować z pisania bloga, gdyż jak sama stwierdziła nie ma na niego czasu. Po sprzedaniu bloga bodajże jolka222 blog przeszedł kilka zmian. Czyli pisał na nim chyba każdy, gdyż redaktorzy się ciągle zmieniali. Zamiast szukać ciekawych tematów to odchodzili. Żenada!!! Potem blog został zamknięty dla wybranych czytelników, jeszcze kiedy indziej zawieszony i tak w kółko. Czytelników nie przybywało wręcz przeciwnie. Każdy był już zmęczony całą tą sytuacją.

Od początku sierpnia, gdy odeszły dwie redaktorki pojawiła się jedna mało interesująca notka :/ Na dodatek dopiero w październiku.
Serio?! Przez dwa miesiące zero tematów. Jak widać można i tak.

Na szczęście koniec tej udręki, jolka222 postanowiła sprzedać blog. 



[...] świetnie się bawiłam pisząc tu posty i rozwijać ten blog - haha dobre sobie. Jakbyś pisała posty to blog by nie upadł.
 [...] że dam radę go rozwijać, ale nie sprostałam zadaniu -  to w końcu cieszysz się, że go rozwijałaś, czy ubolewasz, że nie dałaś rady?
[...] powstało wiele kopii mojego bloga - czyżby jakaś aluzja do nas? Ok i tak wiem, nasz blog jest lepszy (skromny) :]

Jak widać chętnych na kupno brak. Mam nadzieję, że jeśli już ktoś wykupi blog to będzie zajmował się nim lepiej i rzetelniej niż poprzednia ekipa i że będziemy mieli z kim po konkurować o pozycję najlepszego bloga plotkarskiego na rynku Stardoll! Bo jak sami chyba przyznacie na razie jesteśmy na I miejscu! 


A może ktoś z Was chciałby kupić blog? A może Wy znacie jakieś fakty i mity dotyczące tego bloga?

Czekam na Wasze komentarze.

89 komentarzy:

  1. Gramatyka i sens. Czy to za dużo Jolanto, za dużo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że Jolka miała tu na myśli nie kopiowanie pomysłu na blog plotkarski, a raczej stardollowe Demotywatory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja słyszałam o tym blogu ale weszłam tam raz czy dwa.. Nie za bardzo mnie on interesował

    MuZa-Nika

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pisałam na nim, weź, żenada. Atmosfera była masakryczna :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątpię żeby ten blog odżył i był tak, jak dawniej. Dirty Stardoll nr. 1 ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądzę, aby ten blog miał jakiekolwiek szanse na odżycie...

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tym, jak Gosia sprzedała bloga, nie wchodziłam na niego za często. Wczoraj zobaczyłam ten post.
    Tak szczerze to blog był ciekawszy w pierwszym składzie. Potem Gosia sprzedała go laskadjego8 (czy jakoś tak), ale ona zaczęła prowadzić blog z kodami i darmówkami, co niezbyt zadowoliło Gosię, więc odsprzedała go Jolce.
    Co do Demotywatory Stardoll, to to jest jedna wielka porażka, jak dla mnie. Te demoty są strasznie sztywne, nie ma humoru ani niczego, co powinno się tam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wgl. nie czytam i nie czytałam tego bloga. Są lepsze. A w kg jolka222 nawet moja koleżanka chce kupić tego bloga! Jest dużo chętnych na niego. Ciekawę za jaką cenę będzie kosztował blog nazywany "1 komentarzem" to tyle z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodziło o Demotywatory(nie mam nic przeciwko kopii),a nie o plotki. Tak doprowadziłam go do ruiny. Nie byłam dobrą redaktorką, dlatego sprzedaje go. A co do tego, ze nie ma chętnych to jest kilkoro, wiec mam nadzieję, ze oddam go w dobre ręce.
    Gosia sama podsunęła mi pomysł sprzedaży. I moje zdanie nie zmieniło sie, ze to jest dobry pomysł.

    "to w końcu cieszysz się, że go rozwijałaś, czy ubolewasz, że nie dałaś rady?" - można cieszyć się z czegoś co się robi,a le to nie oznacza, ze robi się to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieciekawy post, moim zdaniem wy schodzicie na psy... wiem zaraz będą mnie atakowac! ale to tylko moja opinia

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z Miley1665.
    Posty są nudne , nie ma ich za często .

    OdpowiedzUsuń
  12. No? Posty mogą być trochę częściej, bo naprawde zaczyna być nudno :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przykrością zgadzam się z Miley1665 (taa... zgadzam się z osobą, która ma na awatarze Biebera...)
    Nie potrzebnie się wywyższacie, bo są lepsze blogi od wasze tylko, że nie są aż tak sławne...

    OdpowiedzUsuń
  14. P.s
    Nie wcale nie chodzi mi o mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czytałam bloga jak I_am_collector tam pisała i był o wiele lepszy. Potem jak zauważyłam Was (DS) to o stokroć bardziej mi się podobał (to było po odejściu Gosi). Przestałam na tamtego wchodzić. Ale tek czy siak - Wasz blog jest lepszy i to o wiele.

    OdpowiedzUsuń
  16. JulieWolf - widzę że obie nie lubimy Biebera ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hah , już nie długo będziecie mieli konkurencje :) Nowy blog będzie ..

    OdpowiedzUsuń
  18. @Monster -
    no widzisz ile nas łączy ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja prowadzę bloga Stardollowe Demotywatory, ale nigdy wcześniej nie słyszałam o jej blogu, ani o innych...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli dalej będziecie pisać takie posty jak ten i poprzedni to zejdziecie na psy tak jak uzależnieni od plotek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie, wasz blog schodzi na uzależnieni od plotek. NUDA, NUDA, NUDA! :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tym muszę się zgodzić, że na początku Dirty Stardoll był świetny, były ciekawe posty. A teraz.. wieje nudą i to strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. A dirty stardoll wcale nie lepsze. Raz na 2 tygodnie notka i wogle NUDA. Zamiast się czepiać innych blogów sami byście się najpierw tym zajęli ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się. DS schodzi na psy. Nie ma już ciekawych jak kiedyś "chorób". Mieliście pomysł, ale go zmarnowaliście. No niestety, ten blog niedługo też pewnie upadnie...

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę ,że jest mało komentarzy , kiedyś najmniej było ok. 80

    OdpowiedzUsuń
  26. @kaszka .
    Zgadzam się, też to zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  27. @JulieWolf

    wiem, też go nie lubię ale jest od chyba 2 lat xD a ja nie wchodziłam na bloggera przez długi czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie czytałam tamtego bloga. Ale ten blog nie jest aż taki wspaniały, wręcz nudny. Co chwilę przepraszacie i narzekacie, że nie ma pomysłów na posty. A choroby stardoll? Może jakiś nowy pomysł? Albo chociaż piszcie notki regularnie, a nie, co 2 tygodnie. Ten blog również schodzi na psy. (Moja opinia).
    Platine_star

    OdpowiedzUsuń
  29. haha xD jak nie ma postów to źle, jak są źle :] wiecie co dzięki w ogóle za to, że potraficie człowieka zachęcić do pracy... z resztą I don't care :] piszę co mam, jak pisze coś ciekawego źle, bo afera to, tamto, siamto :] a jak nic aferzastego to od razu nudno...

    OdpowiedzUsuń
  30. kolejny dramat. Ale pytam się.. Kogo to obchodzi ?! -.-"

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tego bloga, może byłam na nim z raz , ja nie wogóle . Pewnie znów kupi go ktoś kto sobie nie poradzi albo nikt go nie kupi i będzie koniec .
    Widze wiele komentarzy typu "nudne" itp . ale zadajcie sobie pytanie czego wy chcecie jak nic się na stardoll nie dzieje , to o czym mają pisać , ciągle choroby stardoll to by wkońcu też was znudziło i zaczelibyście marudzić . :d Takie jest moje zdanie .

    OdpowiedzUsuń
  32. Ewelinaa ( Ecia111 ) ;3
    Nie zgadzam się z Tobą. Jeśli przez dłuższy okres czasu nic się nie dzieje, mogliby dodać jakąś chorobę. Przecież to nie byłoby "ciągle"

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tam pisałam przez kilka dni, ale nie tolerowałam jednej z redaktorek i odeszłam..

    DebiutantkA

    OdpowiedzUsuń
  34. W sumie mogę opowiedzieć, bo z `tą osobą` jestem już w zgodzie. :)

    No, więc Gosia zaproponowała mi żebym z Nią prowadziła bloga, zgodziłam się. Pisała tam też agasia007 byłam z Olą w kłótni, zresztą nie miałam weny i ogólnie nie umiałam pisać o plotkach i odeszłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Adasiek
    - znowu, no przestań nie jesteście tacy święci że to nasza wina że marudzimy, to waża wręcz wina, jakbyście pisali regularnie to byśmy nie marudzili

    OdpowiedzUsuń
  36. a wasz blog to co ideał niby? posty 1/2 razy na 2 tygodnie.. -.-"

    OdpowiedzUsuń
  37. krytyka-nie-tyka.blogspot.com - to jest blog 100 razy lepszy od waszego, zastanawiam się po co ja tu jeszcze wchodzę..

    OdpowiedzUsuń
  38. @xylo: zapewne po to, aby polecić kolejnego plotkarskiego bloga w komentarzach...
    @ wszystkim, którym nie podoba się to, że nie piszą regularnie: przecież oni nie siedzą 24 h na dobę przed komputerem i nie szukają plotek. Jeśli chcecie jakieś choroby czy jakieś notki, to piszcie na ich mail z dowodami czy pomysłami np. na choroby, bo nie tak łatwo wymyślić coś fajnego i oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  39. @ xylo

    to, że jesteś w koleżeństwie z JulieWolf nie oznacza być reklamowała jej bloga :P nie ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  40. Monika0147 - dobra skończ

    OdpowiedzUsuń
  41. @Monika0147 -
    niedawno znów otwarłam swego bloga plotkarskiego, nie siedzę 24h na dobę, nikt nie wysyła mi pomysłów na notkę na maila i pisałam oraz piszę tam częściej niż piszą tutaj. No i sama tam piszę.

    TO NIESAMOWITE.

    OdpowiedzUsuń
  42. @Adasiek116 -
    pomyśl, gdybyś nie napisał tego, iż wasz blog jest najlepszy, najsłitaśniejszy i namber łan - nie doszłoby do tego.
    Ekhm, no i napisałeś, że
    ''[...] Zamiast szukać ciekawych tematów to odchodzili. Żenada!!!''
    Żenadą to jest ta notka. Gdyby Jolka222 i inni 'piszący' grali fair-play nie doszłoby do tego. Ot co. Z resztą to JA podtrzymywałam ten blog. Tylko ja tam pisałam gdy Jolka wyjechała sobie na wakacje.
    TYLKO JA. Napisz o tym, a nie o tym, że wasz blog jest ''1'' i ma magdomilowicza :C

    OdpowiedzUsuń
  43. No właśnie. Jeśli polecam to może kurwa mam powody.

    OdpowiedzUsuń
  44. @JulieWolf: ok, ok. Zaglądałam i zaglądam na Twojego bloga i czytałam praktycznie od początku i bardzo mi się podoba.
    Może i adasiek przesadził, bo istnieją fajne, ale niezbyt sławne blogi plotkarskie.
    @xylo: dobra, dobra, sory, nie musisz kląć... Bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
  45. @Monika0147 -
    oo, miło mi ;d
    no, nie mogę się dłużej gniewać ;d

    OdpowiedzUsuń
  46. @ JulieWolf
    No, chyba nie możesz. ;p Nie wierzę, że mnie nie pamiętasz, komentowałam prawie wszystkie Twoje posty na blogu... ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. @Monika0147 -
    a może pod innym nickiem? Bo serio nie kojarzę ;p
    albo pod innym awatarem. Czy ten awatar był biały? :P

    OdpowiedzUsuń
  48. to, że jesteśmy najlepsi było czystym żartem, ale jak widać innych zżera zazdrość i go nie zrozumieli. nie wiem dlaczego, ale zawsze używacie argumentu macie MM to myślicie, że jesteście najlepsi... to jest żenujące, jeśli tak Wam na nim zależy napiszcie może zgodzi się pisać i na Waszym blogu. z resztą Julie nigdzie nie napisałem, że mamy MM jak widać Ci na nim zależy i nie rób z siebie teraz męczennicy, że sama tam pisałaś. nikt Ci nie kazał, możesz mieć pretensje tylko do innych redaktorów, którzy nie pisali i do samej właścicielki bloga :]

    OdpowiedzUsuń
  49. @Adasiek116 -
    czemu mam mieć pretensje do właścicielki bloga?
    Po za tym o co mam być zazdrosna? Bo serio, nie rozumiem.
    No i nikt jakoś nie zrozumiał tego 'żartu'. Po prostu tak się uśmiałam, że zaraz pęknę -.-
    I czepiamy się Pana M., bo gdyby nie on mielibyście o połowie mniej obserwatorów.
    I nie robię z siebie męczennicy, bo pisałam sama, ale piszę dwa razy więcej niż wy - chodź sama piszę.
    Z resztą sam poruszyłeś temat tego, iż wasz blog jest 'najlepszy'.

    OdpowiedzUsuń
  50. @adasiek116 - niezły żart... hahaha! Uśmiałam się jak nie wiem co! Teraz tak piszesz, żeby nie było, że to twoja wina! Jesteś po prostu żałosny!

    OdpowiedzUsuń
  51. @Adasiek116 - a gdzie twoi przyjaciele z bloga? tylko ty robisz z siebie pośmielisko a oni śmieją się do mintora... jesteś żenujący... popieram JulieWolf jej blog jest wiele ciekawszy od waszego ''najlepszego'' bloga!

    OdpowiedzUsuń
  52. @ chan
    jaka wina? nic złego nie zrobiłem dziecinko :]

    @ JulieWolf

    skoro nie jesteś zazdrosna to po co wypisujesz i chwalisz się swoim blogiem, ile to Ty postów nie piszesz i wtrącasz sama MM do tego tematu... jesteś strasznie pewna siebie. nie wiem chcesz zareklamować swój blog wykup gdzieś reklamę i po sprawie. a nie wypisuj tu swoich żali na temat naszej ilości obserwatorów :/

    OdpowiedzUsuń
  53. @ Miley

    nikt nie musi mnie wspierać i nie robię z siebie pośmiewiska :] i skoro jej blog jest taki super z łaski swojej przestań wchodzić na ten i go komentować skoro Ci się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  54. i stwierdzenie o najlepszym blogu było w sumie zapytaniem: "Bo jak sami chyba przyznacie na razie jesteśmy na I miejscu!"
    dlatego piszę mądrzy zrozumieli o co chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  55. @Adasiek116 -
    temat mojego bloga poruszyła dopiero xylogelena.
    I nie chwalę - stwierdzam, ty uważasz, że wasz blog jest najlepszy, to ja mówię, że tak nie jest, a później piszesz, że ja się chwale swoim blogiem.
    Bez sensu.
    No, to mało osób jest tymi 'mądrymi' -.-

    OdpowiedzUsuń
  56. @adasiek116:
    po pierwsze: proszę, nie zmieniaj nicku ;)
    po drugie: pisałeś o żarcie, a nie sądzę, że na początku miałby to być żart. Mówisz, że to był żart (tak, tak, powtarzam się), aby siebie wybronić i żeby to nie była twoja wina.

    OdpowiedzUsuń
  57. A poza tym odstraszasz czytelników, a zwłaszcza swoimi gadkami 'i skoro jej blog jest taki super z łaski swojej przestań wchodzić na tej i go komentować', haha :) NIGDY nie napisałabym tak czytelnikowi!

    OdpowiedzUsuń
  58. A teraz wybaczcie, idę się uczyć, bo jako jedna z wielu nie umiem zrozumieć żartu Adasia dla mądrych.

    OdpowiedzUsuń
  59. @ Julie

    to straszne, chcesz teraz pokazać jaki to ja jestem niby wredny żeby inni przestali czytać naszego bloga, jednak to ona mnie uraziła, więc po co ma komentować jakaś osoba posty, której się one nie podobają i obraża innych bez poprzedniego poznania tej osoby.
    jak już pisałem, nie pisz o swoim blogu tutaj tylko wykup reklamę i już.

    @ Aoi-chan98

    napisałem: "Bo jak sami chyba przyznacie na razie jesteśmy na I miejscu!" to nie było zdanie oznajmujące, tylko zapytanie.

    OdpowiedzUsuń
  60. @ Julie

    wiesz co podlizywać w KG innych to Ty się umiesz, wiele o Tb słyszałem w większości złego m.in. Twoja okoliczność wyrzucenia Cię z bloga Liki myślałem, że jesteś inna jak widać się pomyliłem :/

    OdpowiedzUsuń
  61. @Adasiek116 -
    1. Po co piszesz na takim blogu skoro nie umiesz przyjąć krytyki?
    2. To xylogelena napisała o moim blogu
    3. Ja sama odeszłam z bloga Liki, a z nią się pogodziłam
    4. Nie podlizuje się, jedynie jestem miła, a to różnica, a że wyrażam swoje zdanie o tym co napisałeś w poście to nie jest nic złego.
    Zobacz jak inni cię obrażają, że powinieneś odejść z bloga, że jesteś beznadziejny, a mnie się czepiasz, że wyrażam swoje zdanie na temat postu.
    Btw. skoro ''Bo jak sami chyba przyznacie na razie jesteśmy na I miejscu'' to pytanie to ja jestem Lady Gaga. A poza tym mówiłeś, że to żart.
    Radzę odłożyć marihuannę, bo sam nie wiesz co już napisać. Oprócz przyjąć to, że był to twój błąd ty nadal ciągniesz tę dyskusję. Ja np. umiem sobie uświadomić, że nie miałam racji czy byłam dla kogoś wredna, lecz ZMIENIŁAM SIĘ, dorosłam, a ty widać - nadal niczego się nie nauczyłeś.
    Muszę przyznać -bywałam wredna, też nieraz źle napisałam na swoim blogu, ale umiem się do tego przyznać w przeciwieństwie do ciebie. To tylko świadczy o Tobie i o twojej inteligencji. Jestem ciekawa ile jeszcze wszystkim czytelnikom po kolei ubliżysz, bo nie podobały im sobie Twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  62. @ Julie

    wiesz co... udawałaś przyjaciółkę, a teraz wypisujesz o swojej przemianie, w którą mamy Ci wszyscy uwierzyć. dorosłaś, a jednak dalej wypisujesz jakieś durne komentarze typu: "radzę odłożyć marihuanę" i wyciągasz jakieś dziwne argumenty typu: "bo macie MM" . pisze na tym blogu, bo mi się to podoba i krytykę znoszę, ale tylko ta słuszną. a Ty po prostu chcesz zrobić szum wokół siebie i swojego bloga by stał się popularniejszy. i nie wiem w czym jest mój błąd ja uważam, że nasz blog jest najlepszy, bo nie znam innego. a no teraz nagle Twój się reaktywował, no to tak od razu Twój blog jest najlepszy! yey cieszmy się. i wzruszające jest to jak próbujesz ze mnie zrobić tego najgorszego....:/

    OdpowiedzUsuń
  63. @Adasiek116 -
    a gdzie napisalam, że mój blog jest lepszy?
    I piszę co będę sobie chciała i nie będę się tym przejmowała. Oczywiście - odwołuje to z MM, mój błąd, lecz niczego innego nie żałuje.
    Ja tylko wyrażam swoje zdanie, a ty od razu się tym jarasz, a jak xylogelena napisala link mojego blog to się wzburzyłeś. I po co? To Ty robisz ten szum.

    OdpowiedzUsuń
  64. @ JulieWolf: Tak, miałam inny awatar, więc to może dlatego. ;)

    Kłócicie się o beznadziejne sprawy. Jeśli adasiek uważa, że DS jest najlepszy, to to jego sprawa. Każdy ma własne zdanie. Mi się podoba zarówno blog Julie jak i ten.

    OdpowiedzUsuń
  65. @ Julie

    nie będę się już z Tb kłócił, ale to nie znaczy, że masz rację czy coś. po prostu mi się nie chce. i piszesz coś, za chwilę odwołujesz. tak raczej dorośli nie postępują, ale whatever :]

    @ Monika

    masz rację dlatego to zakończyłem :]

    OdpowiedzUsuń
  66. @Adasiek -
    dorosła nie jestem.
    Ja chcę się pogodzić, lecz nie zmienia to faktu, iż mam rację.
    Do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja sama przyznaje, że nie jesteście na moim 1 miejscu i ja sama przyznaje, że blog JulieWolfl jest lepszy. Wypisuje się z tego bloga, no chyba, że powróci tamten DS, który pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @Madzia17x -
    miło mi, lecz najlepiej tego nie pisać, bo będzie na mnie, że to ja się wychwalam i reklamuje...

    OdpowiedzUsuń
  69. @JuliaWolf
    To tylko adasiek116 może tak twierdzić a z tego co zauwarzułam jest zadufanym chłopcem więc nie wiem czemu przejmować się jego zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  70. o ale nie zauważyłaś, że ten wyraz piszę się przez "ż" :D no cóż prowokować to nie mnie. rób co chcesz :]

    OdpowiedzUsuń
  71. No fakt nigdy nie byłam dobra z ortografii "panie doskonały" :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja na twoim miejscu szukałabym ciekawszych tematów a nie błędów ortograficznych...

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. @Adasiek116: Dla Twojej wiadomości ja końcu zdań pytających daje się znak zapytania ;]

    OdpowiedzUsuń
  75. Heh... Nasz "pan doskonały" też popełnia błędy xD

    OdpowiedzUsuń
  76. chłopcze, zastanów się zanim coś palniesz ... -.- . nie umiesz przyjąć krytyki i tylko się bronisz, że nie macie tematów, jak piszecie posty = źle, nie piszecie postów = źle , to zacznijcie pisać takie które się spodobają czytelnikom ! i nie wszyscy są mistrzami ortografii ( nic nie sugeruję ) , więc zamiast oczerniać innych w komentarzach szukaj jakiś dobrych tematów :)

    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  77. a co do notki...
    Jolka222 bardzo dobrze robi, widać, że sobie nie radzi to po co marnować bloga?

    OdpowiedzUsuń
  78. No faktycznie, masz rację po co ma się blog "marnować", że tak to ujmę :)

    OdpowiedzUsuń
  79. No w końcu mnie ktoś tu rozumie. Bravo!(powyżej komentarz) .
    Adasiek powiem tak, ja zawsze przyjmuje krytykę czy jest słuszna cz nie. Niesłuszną "Puszczam mimo uszu", a Słuszną: Doceniam - nikt nie ma wontów, a ty masz problem. Nie potrafisz przyjąć krytyki. I przez to macie problemy. Ktoś uważa, ze masz super blog, a ktoś nie i co z tego ? Najwyżej możesz się poprawić i więcej pisać.

    Ale po co ja to pisze jak nie poradziłam sobie z blogiem. Nie wiem, może chciałam się po prostu wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten blog też nie jest idealny! Więc nie czepiajcie się jolka222! Powinniście pilnować własnego nosa! Nie pomyśleliście, że muś może się to nie spodobać?

    OdpowiedzUsuń
  81. Co do bloga JulieWolf:

    lepszy od DS może i nie jest, ale kto wie...Przeczytałam tam wszystkie posty i wywnioskowałam, że czego by i_am_collector nie zrobiła dla JulieWolf będzie do wspaniałe i godne pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  82. @MARTA -
    to było dawno, nawet bardzo... teraz zrozumiałam moje błędy w pisaniu bloga i zaczęłam od nowa. Cóż, gdybyś rzeczywiście przeczytała wszystkie posty wiedziałabyś.
    Poza tym nie zależy mi na tym, aby być lepszą od DS.

    OdpowiedzUsuń
  83. @Julie
    Rywalizacja to dobra rzecz. Bardzo motywuje, a złego w tym nic nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  84. @Jolka222 -
    ależ po co mi ona skoro blog DS został stworzony dużo wcześniej od mojego? Wiadomo, iż będzie miał zawsze więcej obserwatorów, komentarzy itd., więc nie ma w ogóle motywu konkurencji.
    Konkurencja jest dobra jeśli blogi lub inna rzecz jest mniej więcej na tym samym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  85. A więc to było tak !
    Pierw pisała go sama Gosia i przybywało wciąż wiele obserwatorów, ale zaczęło się chyba jakąś kłótnią i na tym ten blog stanął w miejscu. Zaproponowałam jej czy by mi nie oddała bloga, ona się zgodziła, powiedziała że mogę z nim robić co chcę i mogę ją usunąć z administratorów i tak że zrobiła to...Zawiodłam i pisałam o darmówkach i nowościach na stardoll, potem Gosia była na mnie wściekła jak nie wiem i nie odzywała się do mnie i nadal ma do mnie żal...Potem jak wszyscy się dowiedzielim, że Gosia się do mnie nie odzywa to popierali ją i na mnie naskakiwali jak kurde nie wiem co... Bo Gosia ojej sławniutka laleczka, tak wiem ona jest starsza ode mnie ja jestem jeszcze dzieckiem, ale to moje zdanie więc się nie wpieprzać i nie naskakiwać na mnie że pojebałam tego bloga jak kurwa nie wiem co...Bo Gośka to święta niby jest, prawda ? Pewnie teraz będziecie mi wmawiać co ja wygaduję bo przsecież Gosia nic nie zrobiła i to niewiniątko... Ale taki jest świat można wtrażać swoją opinię...Potek Jolce222 czy jakoś tam oddała tego bloga, radziła sobie niexle na początku, zatrudniła bardzo dużo osób do pomocy którzy za nią odwalali całą śmierdzącą robotę, potem odeszli i nadeszła klęska,,szprzedaje bloga'' super ! To koniec ! Moje zdanie zakończone :)


    laskadego09

    OdpowiedzUsuń
  86. Szczerze wątpię w to aby ten blog odżył, osobiście nie chciałabym go w takim stanie nawet za darmo.

    OdpowiedzUsuń