sobota, 5 listopada 2011

Brak pomysłu na...

Jak sami możecie zauważyć na blogu wieje nudą. Zero ciekawych spraw na stardoll sprawia, że nie ma o czym pisać. Może jednak są jakieś ciekawe sprawy tylko Wam nie chce się o nich do nas napisać. Dlatego dla tych leniwych mam niespodziankę.

Za każdą wykorzystaną przeze mnie informację zapłacę, na początek 10 sd.

Nie czekajcie piszcie na nasz adres e-mailowy: dirtystardoll@o2.pl 

Tylko proszę Was nie piszcie, że jakaś koleżanka Was okradła, czy że ktoś jest hackerem, bo ma LE za 2 sd. Piszcie o poważnych przewinieniach i UWAGA!
Za każdą podłożoną świnie, czyli nieprawdziwą informację traficie na czarną listę naszego bloga!

No i najważniejsze do każdej sprawy dołączajcie screeny, czy jakiś dowód cokolwiek by nie oskarżono mnie o bezpodstawne pisanie o kimś.

Tak też do dzieła!!!
Czekam na Wasze e-maile! :]

45 komentarzy:

  1. jej.. ja nie mam pomysłu co Wam wysłac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo :(

    MuZa-Nika

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie dzieje na stardoll, może powinien być 1 artykuł o czymś innym?Nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. To zróbcie choroby stardoll. Albo jakiś konkurs? huh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zróbcie wywiad z np. Andrzelikag co teraz u niej się dzieje, nie wiem. Z jakąś jej koleżanką o tej sprawie. Albo zróbcie wywiad z Lucas.Poland (chyba nie było) o historii bloga i ogólnie o niem. Choroby stardoll o soczewkach, albo o czymś innym (nadmiar pieprzyków itd.)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja proponuję, żebyś wprowadził coś, jak, np:
    "Adasiowe rozmowy o początkach"..
    Że przeprowadzasz wywiady, szukasz.. czegoś o stardollowych gwiazdach.. jak zaczynały. Byłoby ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem za monster i oliwia patrycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. może zróbcie z kimś wywiad ;p ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wysłałam coś Wam na maila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Oliwia Patrycja. ;p Dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. A co z Choroby Stardoll ?? -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest raczej Wasze lenistwo, bo moglibyście napisać o chorobach stardoll. Magdo mógłby przeprowadzić jakiś wywiad. Możecie zorganizować jakiś konkurs, imprezę blogową cokolwiek..

    OdpowiedzUsuń
  13. mam dowody na to, że andrzelikag okradła nie tylko tamtą dziewczynę, ale też jakaś inną z USA

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Wam wysłałam newsa dzisiejszego. :) Może opublikujecie, bo to jest ciekawe. :)

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaśka.
    ale ja się do tego przyznaję xd

    OdpowiedzUsuń
  16. a tamto to było w sierpniu ubiegłego roku...

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha. Wy zawsze macie jakieś wytłumaczenie. To po prostu lenistwo. Jest wiele spraw, wystarczy się trozszkę postarać, a nie! Słabo, słabo;/

    Peee Es♥

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja bym chciała o tym jaki kiedyś był stardoll! Zawsze chciałam poznać jego początki. Kocham wywiady mmilowicza!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem za wywiadem z Angeliczką jak zaproponowała Monster.
    Będzie show ;d
    Btw. macie czarną listę? To ja przestanę przeklinać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już wysłałam Wam wiadomość, ale nie została ona ukazana na blogu...
    Proszę, odpowiadajcie na maile...

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  21. A tak wgl. Czy możliwe jest, aby na stardollu pojawiła się sukienka DKYN za 2 sm?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też bym chciała wywiad z lizusem adminów, ale znając życie się nie zgodzi :o

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie z co z "Choroby stardoll?"

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pomysł na Choroby.
    "Markowość niepospolita"
    Objawy: Zakładanie na siebie samych HB, Elle, LE itp.

    OdpowiedzUsuń
  25. znalazłam na NK (Nasza Klasa)konto phb10 tym bardziej zainteresowało mnie to że ma tyle znajomych. tu link do konta http://nk.pl/profile/15507192 dziwne po co konto konta stardoll na NK?
    Aha i popieram Alex. / alexistexas99 (moja była psiapsióła ostatnio jak ją odwiedzałam była cała w HB :P :/ )

    OdpowiedzUsuń
  26. Wywiad, lub coś o innych kradzieżach angeliki :
    Kaśka. pisze...

    mam dowody na to, że andrzelikag okradła nie tylko tamtą dziewczynę, ale też jakaś inną z USA

    andrzelikag pisze...

    Kaśka.
    ale ja się do tego przyznaję xd

    andrzelikag pisze...

    a tamto to było w sierpniu ubiegłego roku...





    Angelika mnie rozwala z tym jej podejściem - " ale to było dawno "

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasia i Julka
    Nooo wiem że ja jestem boskA!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  28. nikt nie powiedział, że jesteś boska.. -_-

    OdpowiedzUsuń
  29. ola
    a ja ci mówię robisz okropną grafikę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. andrzelikag a ja ci mówię cicho bądź :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. ktoś tu myśli, że jest fajny!!!!!! :) mhy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. AHHHH. BO JA JESTEM FAJNA.

    na reszcie mogę być sobą, bo jak chciałam lub pisałam na sd i my nie mogłam raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. wiem, że moje grafiki nie są tak idealne jak innych.
    w moich pracach jest bardzo dużo niedociągnięć przyznaje, ale nie trenuję tak dużo, ponieważ jest szkoła i trzeba się uczyć.
    każdy się uczy i każdy później dojdzie do wymarzonego celu.
    ty to masz zapewne szkolę w dupie i wolisz siedzieć przy kompie od 05;00 rano do 24;00
    zauważ, że nikt ciebie tutaj nie lubi więc zabieraj stąd dupę razem z innymi częściami ciała. ;)
    jesteś po prostu natrętnym bachorem, który próbuje być fajny, ale nie potrafi. ;c
    ohh, co za szkoda. :( a w sumie to nie. xd
    hah, pro. ;)
    huehuehuehue. :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiem że to nuudne.
    Ale.. Znalazłam dziewczynę ktora ma PPQ z nowej kolekcji sukienkę za 0 sd.
    Poruszany był ten temat.
    Ale nie widziałam kogoś kto ma to z nowej kolekcji.
    Dziewczyna to Lady.GaGa..GirL

    OdpowiedzUsuń
  36. eJ DAJCIE dR. sMILE !
    ON JEST fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nw..
    Wywiad z założycielką barwnego stardolla?
    Przecież ten blog się teraz kręci bardzo..
    Nw.. JulieWolf .
    Doktor Smile tylko jaka choroba..?
    Szukam.. i szukam..

    OdpowiedzUsuń