niedziela, 6 listopada 2011

Okradana Lika_90!

Lika_90 - jedna z tegorocznych polskich kandydatek do tytułu MSW. Założycielka bloga stardollprojektybylika90.blogspot.com znana również ze swoich ciekawych stylizacji, zbulwersowana kradzieżami i kopiowaniem pracy jej i jej blogerskiego teamu. 

Biedna Lika. Musiała doznać dzisiaj szoku, gdy ujrzała na blogu: queens-of-change.blogspot.com stary nagłówek z jej bloga, za który musiała zapłacić.  Oczywiście nagłówek zaraz znikł z bloga, ale na szczęście mamy dowody na to, że się tam pojawił, ale może od początku.

Lika zamówiła u niejakiej Selllina_Gomez nagłówek na swój blog. A wyglądał on tak:


Z niewiadomych źródeł Lika dowiedziała się, że "jej" nagłówek widnieje na innym blogu. Bezczelna roxitka26 przywłaszczyła sobie pracę Seliny, zmieniła tylko nazwę i wstawiła nagłówek na swój mało znany i powiedzmy sobie szczerze beznadziejny blog.

Obrazki z bloga Liki.

Jednak na tym dramat Liki się nie kończy. Jak się później okazało niejaka madzasta, kopiowała posty jednej z Liki redaktorek CandyKimberly. i podpisywała je swoim nickiem.
Posty znajdowały się na blogu: elegancki-stardoll.blogspot.com, z którego już znikły, a sama złodziejka została z niego wywalona. To i tak za mała kara za to co zrobiła.

Tutaj macie screeny skopiowanych postów:




Tutaj zaś macie podane linki do oryginalnych postów:
1 post
2 post
3 post
4 post

Tyle złych rzeczy spotkało jedną osobę. No cóż jak widać nie warto nic kopiować, bo i tak wszystko wyjdzie na jaw. A wy madzasta i roxitka26 powinnyście się wstydzić i spokojnie już raczej nikt nigdzie was nie zatrudni i dobrze. Lika pisząc w ich KG dlaczego to zrobiły została zablokowana. Zero przeprosin czegokolwiek. Zachowały się jak ostatnie szumowiny. Nie tylko powinny przeprosić ją, ale także Selinę i Candy, bo to przecież ich ciężką pracę tak haniebnie skopiowały.


No nic mi ręce opadają, gdy dowiaduję się o kolejnych tego typu sprawach. Ale skopiowanie postów i nagłówka z tego samego bloga to rzadkość.

A Wy co myślicie o zachowaniu tych dwóch złodziejek? Co zrobiłybyście na miejscu Liki?

71 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za napisanie o tej sprawie.
    Mimo tego, ze udało mi się szybko załatwić sprawę z tymi złodziejstwami to i tak ważne jest to by inni przynajmniej się o tym dowiedzieli.
    Mamy do czynienia z dwoma kolejnymi złodziejkami i trzeba na nie uważać.

    Ale mam nadzieję, że to będzie dla nich nauczka i nie zrobią już takiego świństwa nigdy więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, jak tak można? Po prostu chamstwo. Zamiast samemu trochę się wysilić i wymyślić jakiś ciekawy post to bezczelnie kopiują od innych. Dobrze, że to wyszło na jaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są ludzie i parapety, ale żeby się klamką urodzić? ;/ Bez sensu... Kopiować i to jeszcze z tak sławnego bloga? Było od razu wiadomo, że wyjdzie to na jaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta dziewczyna od której skopiowała posty to CandyKimberly. [login z kropką na końcu]! Czyli masz błąd w tekście.
    A nad Andżeliką się tak nie użalajcie, bo jest więcej osób, którym okradziono konta z bardzo cennych rzeczy i ich nie oddano, a te dziewczyny jednak usunęły swoje "oznaki kopiarstwa". Robicie z niej taką poszkodowaną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olga poi pierwsze jestem Angelika, a nie Andżelika ;p
    po drugie.. to złodziejki i lepiej ogłaszać takie rzeczy bo kto wie? może z inny6ch blogów też kopiowały?
    Gdybym tego nie rozgłosiła chociażby u siebie na blogu to te dwie nadal by miały swoje skopiowane zdobycze u siebie. Bo moje komentarze u nich w kg nie pomagały- zostały kasowane.
    Więc sorry ale każdy komu bloga by okradano chcialby temu zapobiec i możliwie szybko dojść do celu takiegożeby kopie znikneły z neta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że to było bardzo chamskie. Bo jak tak bezprawnie można kopiować czyjąś ciężką pracę?!

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu jakiś post... wiem, że na świecie istnieją takie świnie ale w wirtualnym świecie?! niby po co tak robic ?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem o co chodzi.
    oglądam ema jest fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeee!? Ile złodzieji na tym Stardoll... Szczeże mówiąc to trochę mnie irytuję robienie takiego hallo o sprawach "skopiowali mi bloga". Jakby nie można było normalnie zgłosić :) No, ale współczuje i pozdrawiam.
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopiary, kopiary i jeszcze raz kopiary. Ja za to bym je chyba ususiła. Nie nawiedzę, jak ktoś coś kopiuje ;/ A raz zobaczyłam, że jedna z czytelniczek bloga na którym piszę ubrała się bardzo podobnie. Miała tylko inną fryzure i buty.. Zdenerwowałam się za ubranie. Ale bym była wściekła za okradanie takie jakie spotkało Likę_90
    Bardzo współczuję, ale też gratuluję za ich zwalczenie :******

    Pozdrawiam.
    MuZa-Nika

    OdpowiedzUsuń
  13. nie rozumiem jak można kopiować i podrabiać -,-. Współczuję takim ludziom braku oryginalności :-/.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ileż można?
    Sama robię nagłówki i wiem , ile to pracy.
    Współczuję Lika_90.

    OdpowiedzUsuń
  15. @ madzasta, po co od razu wymyślac historyjkę o siostrzyczce? nie lepiej się przyznać,przeprosić i więcej nie robić takich świństw, tylko od razu - .. a bo siostra .. bla bla bla.. do czego ten świat zmierza

    OdpowiedzUsuń
  16. Na miejscu lika_90 podpisywałabym zdjęcia i obrazy dodawane na bloga tak - by nie dało się tego wyciąć ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Lovatic tak właśnie chyba trzeba zrobić... Bo po prostu już nie mam sił na to. Znalazłam znowu 3 skopiowane posty na innym blogu- no masakra jakaś! :/

    Jak można być tak bezczelnym!
    Czy tak trudno jest wymyślić i napisać coś samemu?!

    OdpowiedzUsuń
  19. @Madzasta -
    weź się lepiej nie poniżaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Biedna Lika." "Musiała doznać dzisiaj szoku,(...)" "(...)dramat Liki" "Tyle złych rzeczy spotkało jedną osobę."

    Nie no przepraszam ale to mi ręce opadają jeśli czytam takie coś. LUDZIE, to tylko gra!
    Halo? Czy już zupełnie zatarły Wam się granice pomiędzy stardoll a rzeczywistością? Osobiście nie rozumiem jak można się załamywać, płakać itp z powodu gry. Sama przez jakiś czas siedziałam na Stardoll non-stop; "straciłam" całe wakacje ale wreszcie się ogarnęłam. Fakt faktem źle zrobiły ale po prostu rozwaliły mnie te komentarze : "(...)dramat Liki" i tym podobne :)

    No sorry już się nie mieszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W pełni zgadzam się z oliwia_lol.Jestem pewna, że gdyby kopiowano tak mniej znaną osobę, to nie było by tych ''ochów'' i ''achów'', albo wcale byście o tym nie napisali.No ale to przecież lika_90.

    OdpowiedzUsuń
  22. No właśnie, wy to za bardzo wszystko przeżywacie. Skopiował to skopiował, nikt przez to chyba nie umrze :) Nie żebym popierała kopiowanie ale wyluzujcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam powiedzieć dokładnie to samo co oliwia_lol. Z WHY STARDOLL wielokrotnie ktoś kopiował nagłówki i nikt z tego nie robił aż tak wielkiej afery o.o

    OdpowiedzUsuń
  24. Łoboże, kilka postów skopiowała. Może nie jest to fajne, ale nie jest to rzecz, o której trzeba już zaraz pisać na blogu. A post się głupio czyta, nudy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hanka Mostowiak [*]

    i to jest temat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O MATKO! ktoś tu skopiował obrazki z sd i my: http://andrzelka640.blogspot.com/

    Biedna Gabisia...

    OdpowiedzUsuń
  27. @Xylo - idę się popłakać :c Biedna Gabi, chlip, chlip...

    Wyślij sms o treści POMOC na numer ****.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hanka nie żyje a wy tu o jakimś blogu!

    OdpowiedzUsuń
  29. @xylo:

    hahahaha, straszne xD

    http://stardoll-by-phelka.blogspot.com/2009/04/kopiara.html

    Obczajcie to :<

    łałałała, takich kopiarstw są miliony, jasne, że o "niepopularnych" osobach się nie napisze, tylko o "sławie", która "cierpi" tak samo, jak zwykły użytkownik..

    OdpowiedzUsuń
  30. Popieram oliwię_lol.

    xylo, dużo blogów kopiuje informacje z sd-i-my, niekiedy cale notki (-;

    OdpowiedzUsuń
  31. @oliwia_lol
    nie płaczę tak dla Twojej wiadomości z powodu gry. I nie przesiaduję na stardollu całych dni jak niektórzy. Mam pracę i swoje realne życie które jest dla mnie ważniejsze.

    A założę się że gdyby ktoś z Twojego bloga nieustannie kopiował różne rzeczy to nie olałabyś tego na pewno...
    Ja w ciągu dwóch dni znalazłam trzy różne blogi z kradzionymi z mojego bloga rzeczami. A to nagłówek a to posty.. sorry ale o takich rzeczach trzeba pisać! Bo jak każdy zacznie to olewać to będzie więcej kradzieży!

    Mi sie nie podobają takie sprawy... bo nie tyka sie tego co do niego nie należy!

    Gdyby to był raz to nie dałabym tematu o tym do dirty.. ale skopiowanie nagłówka przez jedną osobę, później skopiowanie 6 postów przez drugą a następnie skopiowanie 3 postów przez trzecią osobę to już chyba przesada!

    OdpowiedzUsuń
  32. No kopiują kopiują, w sumie ile różnych tekstów można napisać o np Listopadowych Hot Buys :) Przyczyna jest prosta; BLOGÓW O STARDOLL JEST poprostu ZA DUŻO, każdego ciągnie do sławy i chce się wypromować poprzez prowadzenie bloga ale nie rozumie, że nie będzie już drugą Gabisią9 czy I_am_collector. No bo w sumie to na ilu blogach można czytać o tym samym :) Przecież sami wiecie, że prawie do kogo wejdziecie to ma adres swojego bloga w prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No właśnie.. jak sama napisałaś- na każdym blogu jest to samo..
    U mnie na blogu nie pisze sie o nowościach czy hotbuysach oraz darmowkach...

    Pisze sie inne posty.. i wlasnie te inne są kopiowane ? -ciekawe czemu?.. bo nikt nie potrafi napisac niczego innego niz o tym ze weszly do sklepu jakies tam ciuchy?!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie no co ty Lika_90 nie chodzi mi o Ciebie, mam pewność że masz ciekawsze zajęcia tylko o sposób w jaki jest napisany ten artykuł i o to, jak zostały dobrane słowa, cytuję "Musiała doznać dzisiaj szoku,(...)" "(...)dramat Liki" wątpię abyś tak to przeżywała. Co do płaczu i przesiadywania na stardoll całe dnie chodziło mi o osobę 4 notki wcześniej, taki podałam przykład :)Przepraszam nie chciałam Cię urazić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a i dodam jeszcze coś...

    zawsze trafi się ktoś kto napisze coś w stylu.. och skopiowali i co się stało?
    -a to sie stało, ze jest to łamanie prawa...

    i spotkalam sie z wieloma przypadkami osób które jak widziały gdzies posta o jakiejs kradziezy to pisały coś w tym stylu a później jak im coś sie przytrafiło to zachowywały sie dokładnie jak wcześniej osoba poszkodowana- były wkurzone i też ogłaszały to ze ktoś im coś ukradł czy skopiował...

    -ciekawe czemu? -przecież wcześniej był zdania że to nic takiego hah ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. @Lika:

    Bądź co bądź, trzeba było podpisać i po kłopocie. Tak jak np. kopiują ze sd i my, a skąd wiemy, że akurat ze sd i my? A no stąd, że obrazki są P O D P I S A N E. I niektórzy są na tyle głupi, że kopiując nie wiedzą, że robią darmową reklamę. Co innego prezentacja, czy apartament.. ale obrazki? -,-

    I takie sprawy powinno się załatwiać między sobą, nie odpuszczać. Lub po prostu to OLAĆ, pokazać, że ma się zimną krew. Ja już nie zwracam uwagi na to, czy ktoś mnie kopiuje. Ja wiem swoje i to mi starczy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobra ja się niepotrzebnie w to mieszam :) No ale jak zawsze ktoś mnie nie zrozumiał; chodziło mi o to, że wyolbrzymiacie sobie stardollowe problemy tak jakby to rzutowało ma wasze dalsze życie :) Ale to pięknie ujęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @Oliwia Patrycja

    Mam zamiar wprowadzić podpisy na obrazkach...

    Sprawa była załatwiona od razu wtedy jak sie o tym dowiedziałam... Tylko wiesz.. lepiej takie rzeczy ogłaszać bo blog który skopiował coś od ciebie, może również kopiować innych.. I ci inni o tym nie wiedzą a tak przynajmniej się dowiedza. Ja np dziś trafiłam na 3-ciego bloga na ktorym były skopiowane nasze posty a także widziałam posty skopiowane z innego bloga oraz również inny nagłówek który ktoś sobie przywłaszczył. jednym słowem cały blog był kopią trzechy różnych.. -sorry ale nienawidzę takich rzeczy. Trzeba tępić takich ludzi a nie olewac... bo tak jak napisałam gdzieś w powyższej wypowiedzi: gdy będziemy olewać to kradzieże będą częstsze.
    i będzie myślenie w stylu "po co mam pisać coś swojego jak mogę skopiować z innego bloga"

    Przyjmując kogoś na redaktorkę na bloga chyba byś nie chciała przyjąć osoby która kradłaby prace innych i wklejała je na Twojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  39. @Lika:
    Mogę powiedzieć tyle, że po prostu ja bym kogoś takiego nie chciała, i bym wiedziała, że kopiuje bo wchodzę na różne blogi. Tutaj nadal przytacza się to, co wcześniej powiedziałam..
    I powiem to ostatni raz:
    Zgadzam się, łatwiej jest skopiować od kogoś. Masz nauczkę, podpisuj obrazki. Tyle ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja to już bardzo dawno temu widziałam tylko nie wiedziałam , że ten nagłówek nie robiła roxitka26 pokłóciłam się już z nią dawno temu , a ona ściągnęła posty z mojego bloga jest be szczelna !

    kiki903

    OdpowiedzUsuń
  41. @kiki903
    Czemu kłamiesz ?
    Jesteś okropna.będę miała przez ciebie więcej kłopotów ! FAŁSZ ! Nie kłam proszę bo to moje posty. pisałam ręcznie i były u mnie pierwsze na blogu ( wiem bo je wklejałam ) .
    A i jak coś to Likę przeprosiłam i wszystkich nawet jak nie widziałam tego posta -.-

    roxitka26

    OdpowiedzUsuń
  42. i Ty jesteś beszczelna bo kłamiesz wszystkich ! i ty ściągałaś kłamczucho !

    OdpowiedzUsuń
  43. co ja ich nie ściągnęłam po pierwsze to ty je napisałaś u mnie na blogu nie ja one nie były pierwsze u Ciebie ! Ci którzy chcieli metamorfoze byli u mnie w kolejce ! A to jak mnie wyzywałaś nie było bezczelne ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie chcę się kłócić , ale sama się o to prosić bo z tym wyzywaniem przesadziłaś !

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pomylona: ty to dopiero jesteś pomylona ;< Haha, jakie ładne porównanie.. C: Tak już jest niestety w Polskim społeczeństwie. Raz skopiujesz, to już miano 'kopiary' ciąży na Tobie, i im więcej takich spraw, to tym bardziej Cię nie lubią. Nawet jeśli kiki skopiowała, to większość osób Ci w to po prostu nie uwierzy.. ;) Ja nie wierzę ani jednej, ani drugiej, o.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedyś pisałam z roxitka26 na jednym blogu,była ona na nim blogową graficzką. I powiem Wam jedno, wywaliłyśmy ją za skopiowanie nagłówka, skopiowała go od Gbbe2 ( nie wiem czy dobrze napisałam nick). Po niej możecie się wszystkiego spodziewać, nie zamawiajcie u niej nagłówków. Tyle chciałam powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  48. mówiłam , że ona jeszcze inne nagłówki kopiowała , a ona zaprzecza !

    OdpowiedzUsuń
  49. @olla099 nie znam cię i skopiowałam tylko jeden nagłówek i nigdy więcej tego nie zrobię. Kłamiesz.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiedziałam ze ten makijaż i inne posty były z jakiegoś bloga skopiowane ale nie pamietałam dokładnie :) .

    Lilianna_xD

    OdpowiedzUsuń
  51. @Ewanilla:
    W prezentacji piszesz, że używki to dno :D Zmiana światopoglądu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. No skopiowała trudno współczuje.
    Co chwile ktoś coś kopiuje,
    Robicie z igieł widły
    Lika_90 powinnaś podpisywać obrazki.
    Nie widzę w tym nic ciekawego każdemu co chwile coś kopiuja i zgapiają, a jakos tylko o Lice_90 piszecie ???

    OdpowiedzUsuń
  53. Normalnie dramat stardollowy >>

    OdpowiedzUsuń
  54. @dagusia32

    Nawet jak ona podpisze obrazki to ktoś może to zetrzeć w programach graficznych np paint !

    kiki903

    OdpowiedzUsuń
  55. kik903:
    śmieszna jesteś ;<
    hahahahahaaha, w paincie zetrzeć, nie mogę może gumką? Nie będzie połowy obrazka widać, ale co tam.
    To już lepiej gimp, czy coś. Ktoś o zdrowych zmysłach nie będzie tego zamazywał, nigdy czegoś takiego nie widziałam, za dużo by było komentarzów: " a dlaczego... " Poza tym skoro już ściera, to zajmie mu to więcej czasu niż przygotowanie własnego screena.. Co w tym trudnego? Wcisnąć przycisk, włączyć painta i wyciąć. Strrrrrrrrrrrraszne.

    OdpowiedzUsuń
  56. @roxitka26
    To ty kłamiesz. Pewna osoba pod jednym postem powiadomiła nas o tym że taki nagłówek jest skopiowany. Szybko go usunęłyśmy i wywaliłyśmy Ciebie.

    olla099

    OdpowiedzUsuń
  57. By trudneeee spraaaaawy zniknęły gdzieś. Blabla. Roxitka to jakaś pomylona... pomylona. :X Robi innym metki bez zgody i po kimś jedzie, bo nie wygl jak ona, kradnie nagłówki...

    A najlepsze w tym jest to że jednym 'przepraszam' chce wszystko uspokoić... hahahaha.
    DO KOPALNI JĄ!


    Kartony (*)

    OdpowiedzUsuń
  58. hahaha veniice ;D dobre z kartonami.. ;DD ok do rzzeczy... ten blog się stacza tylko mogę powiedziec!! post co mięsiąc same notki o NIEZNANYCH LUDZIACH to miały byc plotki o ZNANYCH LUDZIACH A NIE ŻAL MI WAS

    OdpowiedzUsuń
  59. masakrai szkoda mi dziewczyn :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Współczuję dziewczynie nikt nie lubi być kopiowany. Przecież to straszne, nie rozumiem jak ludzie mogą to robić.

    OdpowiedzUsuń
  61. ja bym się tak wkurzyła że szok!!! żal mi ich ;/

    OdpowiedzUsuń
  62. Yh.. teraz przekonałam się jaką roxitka jest kopiarą. Kopiowała moją koleżankę z ekipy.. kiedy 'my' się na nia rzuciliśmy z dosyć obrażającymi tekstami, przestała kopiować ją, ale zaczęła moją przyjaciółkę, wtedy już było za wiele. Każdy z mojej ekipy (ponad 15 osób) dodawało komentarze co 1 min, lecz ona wszystko kasowała.

    Wniosek taki, że jak ktoś zaczął być bezczelny, to skończy także bezczelnie.

    OdpowiedzUsuń