sobota, 14 stycznia 2012

Najlepszy blog o Stardoll - WYNIKI

Od razu piszę, że wyniki nie są sfałszowane!

I nadszedł ten dzień, na który wielu z Was czekało, a mianowicie czas wyników na najlepszy blog o Stardoll. Dziękuję za wszystkie głosy, a było ich aż 416! :] 
Na pewno najbardziej niecierpliwią się autorzy blogów, które figurowały w naszej ankiecie. Jedni będą świętować zwycięstwo, inni będą niestety musieli przełknąć gorzką pigułkę porażki.

Tak też czas na wyniki. Najlepszym blogiem o Stardoll według Waszych głosów jest blog...


Na drugim miejscu znalazł się nie wiele gorszy od pierwszego blog...

Stardoll i My

Natomiast trzecie miejsce objął blog...

Online Stardoll


Jak możecie zobaczyć przewaga Uzależnionych nad SiM była miażdżąca, prawie 80 głosów. Reszta blogów została daleko w tyle.

Dzięki tym wynikom pozycja SiM została mocno zachwiana, do tej pory to on prowadził w rankingach jako najlepszy to jednak z dniem dzisiejszym diametralnie się odwróciło. Już od dawna chodzą słuchy, że upada. Czy ta ankieta to potwierdza? Mimo mniejszej ilości obserwatorów, blog i_am_collector ma więcej fanów, od bloga Gabisia9 i to on wygrywa. Gosia i jej załoga będzie miała powody do radości.


A Wy kogo typowaliście? Jak myślicie, czy Uzależnieni to naprawdę najlepszy blog o Stardoll?

172 komentarze:

  1. Pff.
    Przecież Uzaleznieni są najlepsi od dawna ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Piotrek jak zwykle pierwszy dodaje komentarze ;p Zgadzam się! ;]

      Usuń
    2. No,jasne, że tak ;D
      Ja na uzależnionych głosowałam.

      Usuń
  2. Ja też na Uzależnionych zagłosowałam :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo za oddane głosy na uzależnionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zagłosowałam na uzależnionych ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaa, miło :D Jak widać liczba obserwatorów o niczym nie mówi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja głosowałam na uzależnionych

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosowałam na uzależnionych:D
    No bo ten blog jest najlepszym blogiem o stardoll;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mój wybór jest jasny ;]]

    OdpowiedzUsuń
  9. też głosowałam na uzależnionych, bo barwengo jeszcze nie było w ankiecie, a głosowałam raz. Dwa najlepszego blogi wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno najlepsi! na drugim stardoll-domimiaa :D oczywiście według mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja odwiedzam oba bloga. W ankiecie głosowałam na stardoll-i-my.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja głosowałam na s-i-m

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na Uzależnionych zagłosowałam :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Głosowałam na stardoll i my i nie żałuje wyboru ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakbym widziała, że było jakieś głosowanie, to oczywiste, że zagłosowałabym na uzależnionych c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosowałam na uzależnionych :)

    PS. według mnie to online-stardoll powinien być na 2 miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  17. głosowałam na stardoll i my.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zagłosowałam na stardoll-domimiaa :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że Uzależnieni! ;3 Gosiu gratuluję świetnego bloga! ;] Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie się go czyta, dlatego głosowałam akurat na Twojego bloga. Ale nie mogę również powiedzieć, że blog Stardoll i My jak i pozostałe blogi, są gorsze, bo tak nie jest. Również miło się je czyta, ale w moim odczuciu -i jak przekonaliśmy się w ankiecie- odczuciu wszystkich osób - Uzależnieni wygrywają. :) Cóż.. Idę świętować z Gosią i załogą oraz fanami Uzależnionych, a nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować innym blogom. ;)

    Shenna3

    OdpowiedzUsuń
  20. Głosowałam na Uzależnionych c:

    OdpowiedzUsuń
  21. powinien być najlepszy POLSKI blog. bo najlepszy na całym sd żaden polski nie będzie w pierwszej dziesiątce.. każdy polski blog bierze info z innych. jak pisałam na sim to napisałam posta czasami pierwsza, a zaraz to się pojawiało na innych polskich blogach. sama też czasem korzystałam z zagranicznych blogów do informacji, ale polskich blogów nigdy nie czytałam. no ale to moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie ale jak można było głosowac na uzależnionych jak jesttylko dla wybranych czytelników? Ludzie przemyśleć trzeba :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos ci sie pomylilo
      uzaleznieni.blogspot.com - otwarty dla wszystkich :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  23. Uzaleznieni to na pewno najlepszy blog, tam po prostu jest różnorodność, a nie tylko nowości.

    OdpowiedzUsuń
  24. jakoś nigdy wcześniej nie wchodziłam na 'uzależnionych', ale muszę przyznać, że skoro zdobył tyle głosów, to musi być naprawdę fajny. z chęcią tam zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłosowałam na Uzależnionych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście kiedyś wolałam uzależnionych, potem Stardoll i my - teraz mi wszystko jedno.Myslicie, że taka ankieta coś da i wyłoni zwycięzce ? ;/ Duzo osób nie brało udziału w tej ankiecie, bo, np. nie było ich wtedy na tym blogu i co ? ;/ Obserwatorzy też nie świadczą o popularności, bo każda osoba mogła być obserwatorem tylko jakiś czas, a potem zostać nim, a nie odwiedzać bloga ;/ Wg. mnie o popularność bloga zawsze jest inna - raz nad wozem, raz pod wozem, a najbardziej o niej świadczy ilość osób odwiedzających bloga w godzinie kiedy największa ilość osób korzysta z internetu i tu (z tego co wiem, mogło się coś zmienić ;p) wygrywa Stardoll i my ;P Podsumowując : Żadna ankieta nie sprawdzi, który blog jest popularniejszy ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobyście od zawsze byłam za uzależninymi, SIM wydawał mi się chłodny, zero jakiejkolweik atmosfery... ale teraz... blog i_am_collector schodzi na psy! Marna kopia 'check and bid' ( cena taka jak u gabis, a warunki... ), te loterie, w których prawie zawsze wygrywa pewna osoba... cóż "ma szczęście", dalej mocno na nerwach zagrało mi przyjęcie do zespołu dzieczyny z bloga 'szafa-oli'... fundowała takie cudowne loterie, że aż szkoda wyuścić taki skarb... Jedym słowem podchodzę z dystansem to poczynan 'uzaleznionych'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, też mnie wkurza to, że wygrywa "jedna osoba". No ale nic na to nie poradzimy. Niech sobie wygrywa.
      Jak dla mnie uzależnieni nie upadają .

      Usuń
    2. A zobacz jak Gabisia skopiowała pomysł od Gosi forumm i StarPlaza Raport, tylko że ona zmieniła nazwę na Plaza News ;)

      Usuń
    3. Te rzeczy, które dochodzą do starplazy to nie żadna kopia wg. mnie! Na każdym blogu o tym piszą a poza tym to przecież,,news" a nie jakiś naprawdę fajny pomysł na coś...

      I też mnie denerwuje iż w każdej loterii wygrywa ,,pewna osoba", bo komentuje...

      DYSKRYMINACJA!

      Usuń
    4. Przepraszam bardzo, ale jak Gosia dodała PIERWSZA tego posta. To Gabisia też zaczęła dodawać tą Plazę News więc ;)

      Usuń
    5. Flora

      Wiem o kogo chodzi, więc jeżeli masz dowody na to, że Piotrek ma układy z redaktorkami to pokaż :)

      Usuń
    6. Każdy matematyk zajmujący się teorią prawdopodobieństwa powie Ci, że jedna osoba wygrywająca wielokrotnie pod rząd to nic niesamowitego. Prawdopodobieństwo, że ktoś nie wygra ani razu, jest tak samo duże jak to, że jedna osoba będzie wygrywała raz za razem.

      Usuń
    7. @ Ziutencja
      podziwiam twoje wypowiedzi na wysokim poziomie intelektualnym

      a co do komentarza ani472, to fakt, też to zauważyłam. czytam uzależnionych i ze zdziwieniem przeczytałam posta, że "ciocia Gosia" zrobiła.. LICYTACJE (o.o) jak i ten post, kiedy poinformowano obserwatorów, że do załogi dołącza.. agasia007 ! no po prostu niesamowite. -.-

      Usuń
    8. Nie powinnyście być tacy zazdrośni o to, że jedna osoba ciągle coś wygrywa.
      Ma szczęście i tyle.
      A co macie do agasi007?
      Jak robi loterie to jest super, a jak pisze to już nie?
      Dziwne :D

      Usuń
    9. Z blogiem Check and Bid był to pomysł Gosi więc nie piszcie bzdury :)

      Usuń
    10. dokładnie jarus
      ludzie nie znają prawdy a gadają

      Usuń
    11. Ekhem. Na Stardoll i my to JA zaczęłam dodawać posty pt. Plaza news, więc jeśli chcecie kogoś oskarżać, to tylko i wyłącznie MNIE. Po mnie to i tak spłynie, w końcu nie uważam tego za jakąś wybitną ideę, która może się pojawić tylko na jednym blogu. BTW, who cares? Ludzie, zajmijcie się ważniejszymi problemami...

      Usuń
  28. Ja teraz bardzo rzadko wchodzę na SiM, ale na inne blogi Gabrieli, np kolorowa dusza - owszem. Mi się wydaje, że uzależnieni wygrali słusznie, chociaż jak napisała ania472 denerwujące są te loterie. Ale mimo to jest taka ciepła atmosfera na blogu, a na SiM.. Taka "olewająca" czytelników trochę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się, że uzależnieni wygrali! SiM to równie dobry blog, ale atmosfera:
    - na uzależnionych wydaje się być taka domowa, ciepła
    - na SiM wydaje mi się być taka otwarta na wszystkich razem, na nikogo z osobna
    Takie są tylko moje odczucia!
    Oczywiście głosowałam na uzależnionych!

    OdpowiedzUsuń
  30. według mnie uzaleznieni to najlepszy blog.
    Na SiM wieje nudą , nie czytam zbyt tego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  31. wg mnie online sd powinien być na 2 miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  32. Trochę niesprawiedliwa ankieta, bo najpierw dodałeś te blogi, które dodałeś, potem następne i te pierwsze otrzymały więcej głosów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama chciałaś bym Was dodał. a zrobiłem to na drugi dzień, więc takiej straty by nie było :]

      Usuń
    2. Obawiam się, że Barwny Stardoll i tak nie uplasowałby się wysoko w rankingu :3

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ziutencja, nie wiem czemu jakimś dziwnym trafem pod notkami pojawia się ok. 20-30 komentarzy. To chyba pewnie Jeży..

      Usuń
  33. no chyba nie ; o
    Stardoll i my, zawsze będzie dla mnie na 1 msc.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja głosowałam na uzależnionych :) Cieszę się, że wygrali.

    OdpowiedzUsuń
  35. SiM był dla mnie na pierwszym miejscu, ale przez okazanie prawdy uzależnieni są u mnie na pierwszym miejscu. U nich atmosfera jest ciepła, rodzinna, miła. A na SiM'ie.. atmosfera jest.. jest taka zimna. Nie wyrażają żadnych emocji, nie są tacy super "mili". Tylko piszą bo piszą moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja osobiście wolę uzależnionych przede wszystkim za bezinteresowne loterie, chociaż na sim często są ciekawe konkursy

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście głosowałam na uzależnionych, jak mówią lepsza atmosfera i potwierdzam:]

    OdpowiedzUsuń
  38. Głosowałam na uzależnionych. ale jakbym wiedziała, ze też jest barwny to bym na niego głosowała. Nie fair ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. :c Adam powinien 10 razy przeczytać to co pisze. Czemu zawsze tylko mówi się o uzależnionych, SiM, ocomie, why sd i sd in my life? ;/ A np. na barwnym jest tyle samo komentarzy co na uzależnionych.
      Ech, gdyby nie to, że Adam na początku nie pomyślał o barwnym na pewno miałby lepszą frekfencję.

      Usuń
    2. lula być może tak się stało bo inne blogi są założone od podstaw - ta sama nazwa, ten sam właściciel, a barwny nie wiadomo kiedy i skąd sie wział, a wiec duzo osób o nim zapomina.

      Usuń
    3. dodałem blogi z około 2-letnim stażem. nie pomyślałem o Barwnym i innych, bo są to młode blogi i sam o nich nie pomyślałem.

      @ Lula
      miałaś pretensje, że nie umieściłem Barwnego, teraz masz, że za późno. zdecyduj się. z resztą nie liczyłbym na cuda co do tego bloga.

      Usuń
    4. @Gosia
      barwny miał ciągle taką samą nazwę, a za czasów dawnej właścicielki w ogóle nie był sławny, ale dobra, ja się kłócić nie będę.

      @Adasiek116
      czekaj, muszę się zdecydować. :D

      Usuń
    5. Lula ale ja nie mam zamiaru się kłócić, jakoś starałam się to wytłumaczyć. Ja np o tym blogu uslyszalam dopiero jak zrobilas listy do mikolaja, wtedy duzo osob na gg mi pisało że mnie skopiowalaś, ale już mniejsza o to. Nie chce już tego poruszać, co było to było. Ostatnio patrze tylko w przyszlosc.

      Usuń
    6. @Gosia
      ależ to nie ja skopiowałam twój pomysł, a inna redaktorka, więc mnie w to mnie mieszaj.

      Usuń
  39. Głosowałam na Uzależnionych , ale uwielbiam też barwny - stardoll .

    Zapraszam na stardoll-glams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Głosowałam na uzależnionych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wole uzaleznionych,ale zdenerwowało mnie to, że przyjęli agasie007 tylko dlatego, że robi fajne loterie,a robi je po to żeby zyskać osoby do swojego bloga szafa-oli, bo zawsze warunkiem jest obserwowanie jej bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agasie przyjełam bo znam ją od dawna, juz na poczatku uzaleznionych proponowalam jej etat, ale odmowila, bo wtedy pisała na ploteczkach.
      To ze robi loterie nie mialo wplywu na moja decyzje, a ze agasia wymaga dodania sie do jej obserwatorow, no to wcale sie nie dziwie - wylozyla duzo stardollarow i chciala cos miec za to

      Usuń
  42. Uzależnieni dla mnie wygrywają. Ale wiadomo ,ile ludzi tyle zdań. Z pewnością nie mozna powiedzieć że SIM jest blogiem gorszym od uzależnionych, no ale dla mnie uzależnieni mają to coś w sobie.
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Każdy pisze,że Uzależnieni to lepszy blog.A jak Gabisia urządziła dziś loterię,to się zgłaszają cholery pazerni na kasę i łachmany. -.-

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię oba te blogi, ale głosowałam na Uzależnionych, bo był on pierwszym chyba blogiem jaki zaobserwowałam, po za tym chciałam trochę pomóc, bo sądziłam, że po liczbie obserwatorów SiM wygra. Niesamowite i gratuluję! Myślę, że SiM też jest dobrym i rzecz jasna najstarszym blogiem o stardoll ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Osobiście nie lubię uzależnionych,bo nie mogę się w nim połapać co jest gdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szanuje twoją wypowiedź, ale mogłabyś się jakoś bardziej rozpisać, bo nie bardzo rozumiem. Myślałam że wszystko jest przejzyste.

      Usuń
    2. Ogólnie tak. Chodzi mi bardziej o to,że nie orientuje się co do "etykietek". Np. Gdy w lato był post o lakierach do paznokci zaglądałam do niego kilka razy,ale zapomniałam jaką miał etykietkę,ani nie zaznaczyłam go sobie i mi przepadł. Nie wiedziałam gdzie go szukać. :)

      Usuń
    3. Ja też czasem nie umiem się połapać, ale bardziej kto od czego jest. Chodzi o redaktorów. Taki trochę nieporządek.

      Usuń
    4. kiedyś też tak miałam,ale teraz na stardoll wchodzę tylko okazyjnie i rzadziej czytam blogi.

      Usuń
    5. Lula
      A jaki problem zajrzeć do zakładki "Nasz zespół"
      http://uzaleznieni.blogspot.com/2011/02/nasz-zespo.html Tutaj masz nicki, avatary i napisane, kto jest od czego.

      Usuń
    6. oddzisiajstefan
      chyba za każdym postem gdzie mam wątpliwości co do autora nie będę zaglądać do zakładki c;

      Usuń
    7. Alicja skoro to był post o lakierach to powinnas zanleźć go pod etykietka Sklepy, ewentualnie linki - jesli byl niedospteny dla polski

      Lula jakbys czytala nas na biezaco to by sie polapala :) a jak nie jestes pewna to wlasnie mozna sprawdzic, pozatym co to za roznica ktory redaktor jest od czego?

      nie ma to jak isc za ciosem...

      Usuń
    8. Gosia-Chodzio to,że to nie był post o stardollowych lakierach tylko tych w "Realu"...

      Usuń
  46. Głosowałam na uzależnionych =)

    queen_natalia

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla mnie Uzależnieni są najlepsi. Posty szybko dodawane i wydaje się, że załoga jest zgrana. c:

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dotychczas wchodzę na Stardoll-i-my ale po tym co przeczytałam i gdy zobaczyłam wynik ankiety chyba przerzucę się na Uzależnionych. Ponieważ na SiM zeszedł już na psy , ponieważ w loteriach trzeba klikać w jakieś walone reklamy ;p I wgl jest drętwo. A na Uzależnionych z tego co widziałam są fajne loterie i fajny pomysł z tymi postami urodzinowymi ;))

    Uzależnioni Gratulacje ! macie nową czytelniczkę bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię oba blogi ale moim zdaniem SIM upada, jak dla mnie robi on się coraz gorszy! Nie lubię gdy ktoś zostaje redaktorem na jakimś znanym blogu jak ma już swój o tej samej tematyce! Zgadzam się z wypowiedzią Sylwwuś Qqa i Renesme88. Ja to już SIM nie komentuje, nie wiem czy znowu będę to robić a co do Uzależnionych to raczej będę komentować :) Niczego nie obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. NIE DENERWUJ MNIE... A WG TO IDZ PISAĆ KOLEJNA CZĘŚC BO JUZ MI SIE NUDZI O_O

    OdpowiedzUsuń
  54. ojc mialo bys w odpowiedzi *-*

    OdpowiedzUsuń
  55. a tak wg to pisałam w uzaleznionych w porównaniu do sim więc wiesz Julie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale co ja/ WTF? nie orientuje się?! Ech, nie ogarniam tego systemu komentowania. OooOoO

      Usuń
  56. KURR...TAK JAK JA! JAKIES ODPOWIEDZI I WGL! weź mnie nie wku...rzaj! chybaze udajesz ze to nie ty ze mna piszesz na gg!!! -.-

    OdpowiedzUsuń
  57. powiedz szczerze, masz jakis problem z pisaniem ze mna? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, bo Adam się wkurzy. Pisz na gg. Nie, nie mam problemu, ale tu? Tak publicznie? ;c

      Usuń
  58. no to napisz na gg bo nie jestem pewna czy jesteś xD Sorki Adam :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ech, co wy się podniecacie tymi blogami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flora ale ja nie widzę aby ktoś się podniecał, za to jest pewna osoba która nie może przeżyć że BS nie wygrał...

      Usuń
    2. No dobrze, może źle to ujęłam. Po prostu NIEKTÓRZY podchodzą do blogów o pixelowych laleczkach zbyt emocjonalnie -.-

      Usuń
    3. Gosia
      ja umiem przeżyć, że BS nie wygrał,bo wiadomo,że jest mniej popularny niż uzależnieni czy tam SiM,aczkolwiek zwróciłam uwagę,iż gdyby Adam od razu wstawił BS miałby lepszą frekfencję. Nie wiem czy jest w tym coś obraźliwego/irracjonalnego.

      Usuń
    4. To niech lepiej Adasiek da ankietę Barwny Stardoll VS Uzaleznieni i 'wszyscy' będą zadowoleni. -.-

      Usuń
    5. Lula mi to tam rybka, ale jak widać niektórych wkurza takie emocjonalne zachwanie "podniecanie się"

      Usuń
    6. Zgadza się, wkurza mnie ta cała rywalizacja blogów. To tylko internet!

      Usuń
  60. Pierwszym blogiem o stardoll, który zaczęłam czytać był blog Gabisi9. Więc sentymentalnie mówię, że dla mnie najlepszym blogiem jest Stardoll i my, bez względu na to czy wg Was upada czy nie ma jakiś tam fanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim pierwszym blogiem o sd był również SiM, ale wolę uzależnionych :P

      Usuń
    2. moim pierwszym blogiem również był SiM, nawet pisałam tam jakiś czas i obecnie również wole uzależnionych :p

      Usuń
    3. @Gosia

      Widziałaś kietyś konto AntyCiociaGosia??
      W prezentacji pisze ,że nick nie ma nic wspólnego z Tobą..ale kiedyś w odpowiedzi na komentarz "co się stało z twoją przezentacją" odpowiedziała, że "stosunku do ciebie nie zmieniła,ale nie chce cie obrażać" (czy jakoś tak).I co ty na to??

      Usuń
    4. "W stosunku do I_am_collector" Znaczy ;p

      Usuń
  61. no właśnie kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłaczam się pod pytanie, no własnie kiedy?
      bo człwoek sie nudzi, wchodzi i nie ma co czytać i komentuje nie potrzebnie jakieś głupoty...

      Usuń
    2. Nowy post? Zapewne kiedy "Dobra duszyczka" im coś podrzuci

      Usuń
    3. Tak,racja chcemy nowy post!!

      Usuń
  62. Ja głosowałam na Wszystko o stardoll i wiele więcej (stardollove5.blogspot.com) i dla mnie on jest najlepszy !

    werko40

    OdpowiedzUsuń
  63. SiM był moim pierwszym blogiem o stardoll, Uzależnionych poznałam dzięki DS .Teraz wolę Uzależnionych.Fajniejsze konkursy,loterie i częstsze posty.A na SiM nic może 3 notki dziennie.;/.

    PS.Czekam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  64. ej dobra,wszyscy pytacie kiedy nowy post kiedy nowy post,nie ma tematów na nowy post,więc o czym niby pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jeśli posty mają być całkowicie wyssane z palca, lepiej, żeby nie było ich wcale.

      Usuń
  65. wiecie ze gabisia9 i collektorka maja RAZEM bloga
    a nawet 2 !!

    www.check-and-bid.blogspot. i nasze-licytacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ta cała ankieta "najlepszy blog" była bez sensu..
    Wiadomo, że i tak nie rozstrzygniemy, który blog jest lepszy.
    I w sumie Lula ma rację, że gdyby Adasiek wstawił od razu bloga BS miałby on o wiele lepszą frekwencję, bo tak to ludzie już oddali głosy na tamte blogi.
    Mimo to, że głosowałam na stardoll i my to i tak ciężko mi powiedzieć, który blog jest jeszcze fajniejszy.
    To, że blog ma dużo loterii, w której musimy dodać się do obserwatorów, bo inaczej nie wygramy staje się niczym innym tylko hmm.. przekupstwem.
    Lepiej patrzyć czy blog ma zawarte wszystkie informację, a jak już coś mamy wygrać to najlepiej, żeby był to konkurs, w którym mamy się deczko wysilić. :)
    To moja opinia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj ludu ludu, teraz będą kłótnie, a zwolennicy innych blogów będą skakać sobie do gardeł... ^^

    Lubiłam kiedyś SiM, teraz zdecydowanie jestem za Uzależnionymi. I co mi zrobicie, zjecie? x_x

    Wolę bloga Gosi, ale przecież nie będę opowiadała innym, czemu tam jest, i nie będę ich 'nawracać'. Swoje zdanie zachowam dla siebie :> I to jest według mnie najlepsza metoda na koniec sporów- zachowajcie swoje argumenty dla siebie, nie wysilając się napiszcie 'Głosowałem/am na tego tego bloga' i tyle. Puf i koniec ;)

    XOXO

    Gaga

    OdpowiedzUsuń
  68. Skoro nie ma nowych notek to chociaż to jeszcze skomentuję.
    Oczywiście nie zamierzam nikogo obrażać i jeżeli ktoś się poczuje urażony to przepraszam.
    Rzeczywiście.Na uzależnionych notki pojawiają się częściej,więc dla tych,którzy ciągle siedzą przed komputerem to korzystne,bo nie mają co robić.Czytają wtedy notki i udzielają się w komentarzach. Z kolei Ci,którzy przed komputerem są tylko chwilkę,lub gdzieś wyjeżdżają łatwiej mają wchodząc na stardoll-i-my,ponieważ nie muszą przebrnąć przez tony artykułów,aby dowiedzieć się o nowościach które są np. najważniejsze.
    Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Njlepszy blog o stardoll to stardoll-domiaa! :P

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochana załogo DS!
    Ja codziennie wchodzę na wasz blog zobaczyć czy czegoś nie napisaliście a tutaj ostatni wpis prawie 2 tygodnie temu!Zawiedziona jestem.Teraz dopiero się okazuje że nie jesteście najlepszym plotkarskim blogiem o stardoll a sławę zdobyliście bo piszę tutaj ciocia Gosia i MM.

    Żegnam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Zgadzam się, ja też wchodzę codziennie i nic.
      2. Od kiedy Gosia PISZE na tym blogu?

      Usuń
    2. ja podzielam twoje zdanie.. czekamy na nowy post !

      Usuń
    3. przestańcie już jeśli nie ma o czym pisać to o czym mają pisać o acta co nie ma nic wspólnego ze stardollem?

      Usuń
    4. Na naszym blogu mamy to samo, nie ma o czym, już dawno żadnej afery nie było ;)

      Usuń
    5. Jest o czym pisać ostatnio nawet pisałam im temat ale nieee...jest oj jest o czym pisać, tylko im sie nie chce.

      Usuń
    6. pisanie o tym że ktoś został nową brzydką cg to nie żadna nowość ;)

      Usuń
  71. I don't want to live on this planet anymore -_-

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja właśnie wolę ten:
    http://stardoll-news-plotki.blogspot.com/
    Szkoda,że BYŁ, a nie JEST :/
    Kisses xoxo

    OdpowiedzUsuń
  73. A może coś dodacie? Blog świeci pustkami! 11 dni bez postu?

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  75. Kiedy w końcu zaprzestaniecie tej rywalizacji, który blog jest lepszy? I tak wszystkie ściągają od tych zagranicznych lub polskich, gdy przyuważą notkę u "konkurencji".. Opanujcie się, bez emocji, to tylko Internet i wirtualny świat.

    OdpowiedzUsuń
  76. Jest dużo fajnych blogów ale niesą one sławne :(
    Tylko nieliczne wychodzą na świat :(

    Niech skończą ta rywalizacje i założą wspólny to było coś :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Moge rówinież dodać ze wy na dirty niemacie już tematów a blog upada taka moja szczerra opinia

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie tylko nawet ich podroby niedają takiej satyfakcji jak kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  79. Uzależnieni wygrywają nawet na każdym blogu.SiM to był mój ulubiony blog, ale teraz sama wiocha na nim, nagłówki ohydne.Ocom dobre czasy, ale sława przepadła.BarwnySd... bez zdania najgorszy blog jaki był o Sd.

    OdpowiedzUsuń
  80. Uzależnieni - wedłu gmnie słusznie wygrał ten blog,gdyż właścicielka i redaktorki się starają.
    SiM - OMG...Ten blog nie zasłużył,aby wgl być w tej ankiecie. Ok,istnieje już ponad 2 lata,ale jak wchodzę na niego to wymiotować mi się chce...
    Barwnysd - dobre czasy się skończyły. Nie wchodze na tego bloga,bo szczerze mówiąc już nie jest taki ' sławny '.
    SdOcom - właściciel nawet dupy nie ruszy,aby coś napisać. Dawna świetność już przepadła.
    BarwyStardoll - nie wiem,czy ktoś o tmy blogu jeszcz epamięta. Upadł na dno.........

    OdpowiedzUsuń
  81. Julia(wpis nade mną) zgadzam sie.

    OdpowiedzUsuń