środa, 11 stycznia 2012

"Najlepszy" blog o Stardoll

Mam dzisiaj dla Was coś dla rozluźnienia atmosfery.

Otóż każdy kto posiada blog o Stardoll, chciałby chyba dostać zaszczytny tytuł Najlepszego bloga o Stardoll. Otóż wiele osób twierdzi, że należy się go, czy już posiada go Stardoll i My, znany wszystkim blog, znanej wszystkim Gabisia9. Ale dzisiaj post nie o niej.

Otóż pewna desperatka postanowiła sama mianować swój blog najlepszym, jak Doda sama mianowała się królową. Tak też sereen123Dance nadała swojemu blogowi tytuł najlepszego.


Jak widać onieśmieliła tym wszystkim, gdyż nikt nie odpowiedział na jej pytanie. Co jest bardzo dziwne, bo przy takiej liczbie obserwatorów nikt nie pokusił się o komentarz.


Wow. Taką liczbę obserwatorów jak na razie miał tylko blog Gabisi, ale jak widać znalazł sobie równie dobrego konkurenta.

Za ten dziwne, czy nikt z Was nie słyszał zatem wcześniej o blogu sereen? Wszak istnieje on od kilku dni, ale jego popularność jak widać jest ogromna :]


Jak myślicie co skłoniło tę biedną dziewczynkę do tak desperackich kroków?


Edit: Link do bloga.


A tak poza tym mam dla Was małą ankietę. Który blog według Was jest najlepszym blogiem o Stardoll?


Wyniki w sobotę!

114 komentarzy:

  1. hahha, dobre. Zachowanie tej dziewczyny jest w stylu Luntka ;p. Pierwszy raz słysze otym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No a mojego bloga to nie łaska wstawić, przynajmniej ze względu na znajomość -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest jej liczba obserwatorów..
    Skąd ona ich wytrzasnęła? Jak dla mnie to trochę dziwne..

    OdpowiedzUsuń
  4. To na pewno jakiś popularny blog wykupiony albo zmieniony. Dlatego tyle obs..

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, ciekawe xd
    Pewnie zakładała sobie konta na bloggerze i dodawała się do obserwatorów ze swoich kont <.>
    Ja o tym blogu w zyciu nie słyszałam.

    Zaznaczyłam na blog stardoll i my :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a barwny stardoll where? :c
    phi, ja nie glosuje :c

    OdpowiedzUsuń
  7. sereen123Dance nawet nie jest z Polski, nie rozumiem o co chodzi... macie dokładny adres do bloga? :D jak nie to zdjęcie to po prostu foto montaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram!Znam adres bloga, to fotomontaż

      Usuń
    2. Popieram!Znam adres bloga, to fotomontaż

      Usuń
    3. texi kompromitujesz się, bo adres bloga już jest i to nie jest z naszej strony żaden fotomontaż, lizusko!

      Usuń
    4. Fajnie, że to screen obserwatorów innego bloga i do tego wklejony do nagłówka, pozdro.

      Usuń
    5. odwal się adasiek, nie jestem lizuską

      Usuń
    6. odwal się adasiek, nie jestem lizuską

      Usuń
    7. ona jest z polski ,tylko udaje ... tak mi się zdaje

      Usuń
  8. Każdy chyba chciałby, aby jego blog był jak najbardziej popularny. Widać już, jak bardzo mogą być zdesperowani ludzie, którzy... Sama nie wiem... Chcą być popularni? Chcą mieć dla kogo pisać? Czy może po prostu chcą mieć satysfakcję z tego, że ich strona jest równa jednym z najsławniejszych blogów?
    Ale w sumie nie wiadomo, czy to nie fotomontaż. Podajcie link bloga, wtedy zobaczymy.
    Zagłosowałam na Uzależnionych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do ankiety to jest troche za mało kandydatów ,bo mogłeś umieścić jeszcze inne blogi np.barwny stardoll, stardoll domimaa, wszystko o stardoll i wiele więcej oraz jeszcze inne blogi by było bardziej uczciwa ankieta. Chociaż i tak w tej ankiecie znajdują się moje dwa ulubione blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwna sprawa, tylu obserwatorów, powinniśmy chociaż kojarzyć ten blog, ale jak widać nikomu nic nie świta..

    A co do ankiety, to dziękuję za pamięć.
    Whystardoll, kociaki c:

    OdpowiedzUsuń
  11. po za tym ci obserwatorzy z tego obrazka to obserwatorzy bloga stardoll i my w identycznej kolejności są na blogu Gabisi tylko ,że doszło do sd i my pare nowych obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, dziwne. Tyle obserwatorów, a nikt o blogu nie słyszał... Prosimy o link!

    Głos oddaję na uzależnionych ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Gabisia
    wg Ciebie wszystko od razu na naszym blogu to fotomontaż.

    @ xylo
    sorry. wiedziałem, że zapomniałem o jakimś blogu :] następnym razem się poprawie :]

    OdpowiedzUsuń
  14. btw link już dodaje. i na naprawdę nic nie zauważyliście ock z tymi obserwatorami? haha

    OdpowiedzUsuń
  15. @ martunia
    brawo za spostrzegawczość. cóż, umieściłem w ankiecie te najbardziej znane blogi. no i też wszystkich nie umieściłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adasiek, to co pisałem wcześniej, nie sprawdzicie wszystkiego dokładnie wcześniej i bierzecie się za pisanie. Nie zauważyłeś że nie są to obserwatorzy, a jedynie wklejone zdjęcie obserwatorów z innego bloga?

      Usuń
    2. sory jedno wcześniej za dużo wstawiłem :)

      Usuń
    3. A i dajcie te dowody na kopiarstwo Gosi, które rzekomo posiadacie

      Usuń
    4. to była ironia z tymi obserwatorami :/ nie rozumiesz nie komentuj.

      Usuń
    5. Sztuka pisania ironii polega na tym, aby przecięntny czytelnik tego tekstu zrozumiał że dany fragment tekstu jest ironią. Tymczasem jak widać po komentarzach mało kto zajarzył o co ci chodziło :)

      Usuń
    6. no cóż. jak widać mało kto rozumie ironie na wyższym poziomie. niektórzy nawet nieźle się na niej skompromitowali. ale cóż fałszywe i za wczesne oskarżenia to już się robi powoli twoim znakiem rozpoznawczym. ciekawe czy na twoim blogu za chwilę o tym poczytam, bo pomysłów macie bardzo mało.

      Usuń
    7. Ja jakoś nie miałam problemów ze zrozumieniem ironii, więc chyba nie była tak skomplikowana ;)

      Usuń
  16. nie wiem czy zauważyliście ale miejsce "obserwatorów" to po prostu zdjęcie, zwykły obrazek. nie da się w to kliknąć, żadna ikonka nie działa. to po prostu zdjęcie ze stardoll-i-my.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie to chciałam powiedzieć. Rzekomi obserwatorzy to tylko screen z bloga Gabisi9

    OdpowiedzUsuń
  18. Adamie, bez problemu można editować ankietę na polldady.pl,bez robienia nowej, a głosy oddane do tej pory będą nadal ''aktualne''.:) Po prostu tam dopiszesz Barwny Stardoll czy jakiś inny blog i nic innego nie musisz robić. :)

    Btw. nie zauważyłeś, że to prt sc z bloga Gabisi9?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałem, ale już poprawiłem. i ja wiem, że to fotomontaż. mój tekst o tym był ironiczny

      Usuń
  19. Nie da się dodać do obserwatorów. To jest screen, ona to skopiowała z jakiegoś bloga i po prostu dała na nagłówek ... ;/

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to za blog ;o?
    @ Xylo, mnie też pierwsze co nasunęło się pytanie "A gdzie barwny?" ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. w internecie pełno jest blogów z dużą ilością obserwatorów KTÓRE MOŻNA KUPIĆ lub po prostu dostać... i w ten właśnie sposób ona zrobiła.... blog był pewnie zupełnie o czymś innym, przejęła go (nie istotne w jaki sposób), wywaliła starą treść, zostawiła obserwatorów, dała nową domenę i ma.... każdy głupi tak potrafi :)

    tylko teraz nie będę się dziwić jak jej zacznie obserwatorów ubywać jak zobaczą że na blogu jest coś innego niż się spodziewali ;P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że ta liczba obserwatorów, to tylko zwykły banner ;D

      Usuń
  22. Dla mnie wybór jest prosty - Uzależnieni. Posty o nowościach w miarę szybko, dużo fajnych konkursów, ciągłe starania, fajna atmosfera i przede wszystkim ciekawe artykuły o Stardoll i nie tylko (np. te od Gosi o poważniejszych sprawach, sklepy, które zniknęły oraz style architektoniczne), to naprawdę wyróżnia ten blog na tle innych :)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  23. PS. Widzę, że Dirty trochę odżyło po tych dłuższych przerwach, co mnie cieszy :D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest screen a nie obserwatorzy. kliknijcie chociażby na dołącz do tej witryny

    OdpowiedzUsuń
  25. Imponująca liczba obserwatorów :>

    OdpowiedzUsuń
  26. A, no i głos na uzaleznionych poszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. FOTOMONTAŻ! Identyczni obserwatorzy co u Gabi, z tym, że u Gabi już ich trochę przybyło :D

    http://tinypic.pl/2zj7uwlk9izp

    macie tutaj screena.. zresztą, sami możecie sobie porównać ;) na zielono zaznaczyłam monety, od których zaczynają się ci sami obserwatorzy. Zważając na popularność bloga Gabi, liczba obs. na jej blogu przez czas zrobienia screena przez autora powyższej notki wzrosła.
    Na czerwono zaznaczyłam to co mnie zastanawia, mianowicie dwa różniące się sobą avatary obserwatorów...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziwne żeby obserwatorzy dodawali się identycznym ciągiem... jeszcze można wziąć pod uwagę zmianę awataru ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten blog w rzeczywistości ma 2 obserwatorów, wiem bo się dodałam z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet nie wiem jak tam dodać się do obserwatorów xD

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten blog nie ma tylu obserwatorów! To tylko wklejone "zdjęcie", screen, najprawdopodobniej z bloga Gabisi. Gdy klikniemy w "Dodaj się do obserwatorów", to nic się nie pokazuje, bo to tylko screen- jak wspomniałam.
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie użyła jakiś kodów,żeby dać blogowi tyle cyferek przy obserwatorach - w internecie wszystko jest możliwe. Lubię online stardoll i uzależnionych,ale zagłosowałam na bloga Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  34. W dupie!! Ona przecież screena zrobiła. A w kom. pisze o jakiś kodach.. Pff

    OdpowiedzUsuń
  35. hahahaha no dobre,weszłam na bloga a to kłamstwo,tylko 6 stycznia była pierwsza notka.Haha i ona to pewnie nie prze google robiła a np. przez paint takie dziecko tylko z tego może korzystać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze widzieliscie??wszystko skopiowane z SIM nawet obrazki obserwatorów takie same!!zobaczcie sami wszystko tak samo!!!

      Usuń
  36. Przecież to jest zdjęcie wklejone xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki temu jej blog stanie się raczej najgorszym blogiem na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jedna osoba napisała, że to screen i wszyscy powtarzają. Wielka sensacja.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zajmujecie się pierdołami a tak w ogóle to krótki post : (

    OdpowiedzUsuń
  40. co do tej ankiety, to gdzie Barwny Stardoll? xD

    OdpowiedzUsuń
  41. Uzależnieni. Definitywnie. Szybko umieszczane informacje, posty z sercem i nie ma 2 reklam na 5 postów ;/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ona pewnie ma 0 obs. A to jest tylko zdjęcie, zrzut ekranu

    OdpowiedzUsuń
  43. przecież to zrzut z ekranu, ludzie -.-

    OdpowiedzUsuń
  44. Ludzie ja wiem, że to jest wklejone. Mój komentarz o tym jest ironiczny, głupi nie jestem. Ci co zrozumieli to zrozumieli od razu, inni musieli pomyśleć dłużej i dobrze. Myślenie nie boli. Dzięki wszystkim za uwagi i za głosy! Jest ich już na prawdę sporo! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Uaktualniłem listę. Mam nadzieję, że teraz Wam pasuje :]

      Usuń
  45. Sami jej robicie reklamę i gabisi napewno....

    OdpowiedzUsuń
  46. Tematy Wam się skończyły, że o takich głupich i nieistotnych sprawach piszecie? Plotki się potwierdzają, że blog naprawdę schodzi coraz niżej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przecież to od razu widać, że to zdjęcie. Po co o tak oczywistych rzeczach pisać posta? -,-

    OdpowiedzUsuń
  48. To jest screen ze Stardoll i My, ona go po prostu wkleiła. Widać to od razu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wiem na jaki blog zagłosować..Szczerze mówiąc "stardoll i my" ostatnio upadł jak dla mnie..Uzależnieni albo barwny stardoll :p

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta niby wielka liczba obserwatorów to zdjęcie wklejone pod nagłówkiem na jej blogu...

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  51. Mileyka na jakiej podstawie twierdzisz że Sim upadł? ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. hahahaha normalnie mnie to rozwaliło xd i zdjęcie obserwatorów xd xd xd

    OdpowiedzUsuń
  53. ILE TYCH OTÓŻ DASZ JESZCZE W TYM POŚCIE?

    OdpowiedzUsuń
  54. Lajkam te wszystkie komcie, których autorzy z taką błyskotliwością oznajmiają, że liczba obserwatorów na blogasku jest paintowym fejkiem.
    Że tak pozwolę sobie na górnolotność:
    http://c.wrzuta.pl/wi3743/15139944000e861d4d17931c/no_kurwa_rzeczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  55. Jedyny blog jaki czytam o stardoll to blog Gabisi9, jest tak od 2009 roku i nigdy się nie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja zagłosowałam na Uzależnionych.Dlaczego?Jest tam dużo konkursów,newsów.Wyróżniają go również posty o stylach,urodzinach i starych sklepach.Oby tak dalej ;)
    A,co do tej dziewczyny to ona skopiowała obserwatorów z SiM i wkleiła jako nagłówek.

    Kennedy890

    OdpowiedzUsuń
  57. to nie są obserwatorzy, to screen! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, gratuluję, jesteś 80 osobą która to napisała
      xd

      Usuń
  58. mowmigaba@: Dziewczynka jest z Polski , udaje , że jest z innego kraju...

    OdpowiedzUsuń
  59. Haha, ci obserwatorzy tu zdjęcie -.-

    OdpowiedzUsuń
  60. Hah, kocham tych obserwatorów ;D
    A co do ankiety to głosuję na uzależnioncyh ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. Ej, ale ona nei ma tylu obserwatorow, tylko to skopiowala z innego bloga i wsadzila na dol pod glowny obrazek ;D xd

    OdpowiedzUsuń
  62. no właśnei tez to zauważyłam xD desperatka x_x

    OdpowiedzUsuń
  63. lol. Ta super zdjęcie, czy tam screen obserwatorów !


    PunkNatasza

    OdpowiedzUsuń
  64. Ile razy jeszcze powtórzycie, że Obserwatorzy to tylko obrazek?Jesteście idiotami, czy macie opóźnioną reakcję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w 100% się z Tobą zgadzam. A co do artykułu, to chyba im się tematy skończyły, skoro o takich idiotycznych rzeczach, rzec można głupotach piszą. "Otóż" zdania jestem, że blog upada ;) Niestety te sensacje często podsycane są wyssanymi z palca historyjkami, a osoby, które zostały bezpodstawnie i bezczelnie posądzone (przykładowo nasza koleżanka fol_let o hakerstwo), czego sprostować redaktorzy zamiaru nie mieli, a szkoda, bo jak zawsze miałam bardzo dobrą opinię o DS, tak teraz wiele czytelników ma podobne odczucia.

      Usuń
    2. Urwałam w pół zdania:
      *(...) tak teraz moja ocena spada, a wiele czytelników ma podobne odczucia! Przyhamujcie trochę!!!

      Usuń
  65. @xylo na pewno nie z twojego powodu :) Po prostu jakoś tam nudno się zrobiło. Były różne zabawy np. ocenianie apartamentów itp. A teraz nic. Na barwnym stardollu i uzależnienych jest więcej ciekawych artykułów, zabaw itp. Dlatego moim zdaniem to tam fajnie jest przebywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteście spostrzegawczy.
      Prawie każdy pisze 'to był screen!'. Trochę dziwne, nie chce się kłócić, ale wystarczyłby chyba tylko jeden komentarz z takim czymś. (że to był screen itp.)
      Robicie sensację, bo ktoś se wkleił obrazek z obserwatorami, były gorsze rzeczy i nikt się tym nie przejmował. ;p
      A to, że jakaś osoba pisze, że ma najlepszy blog na świecie chociaż ma kilka lub wgl. nie ma ani jednego obserwatora to jest żałosna i chyba każdy o tym by wiedział.
      Zgadzam się z osobami typu: sucha96, Creamy.

      Usuń
    2. okej, ale ona mileyka pisze o Sim a nie o screen - ie.

      Usuń
  66. @alice-8899 / Ula haha, masz rację. Ktoś piszę a nie wie o co chodzi.. eh co ten internet z nami robi :p

    OdpowiedzUsuń
  67. Ci "obserwatorzy" to zdjęcie ! Ja nie moge, nieźle :D Lol...

    OdpowiedzUsuń
  68. ten obrazek z tyloma obserwatoprami jest tylko nagłówkiem bloga skopiowanym z innego bloga. To fałsz i tyle ;p

    OdpowiedzUsuń
  69. SiM najlepszym blogiem.buhaha.Najlepszy to jest Uzależnieni.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ile komentarzów ,że to screen ;o

    OdpowiedzUsuń
  71. No oczywiście że usunęła.. xD

    OdpowiedzUsuń