wtorek, 31 stycznia 2012

Wschodząca gwiazda Stadoll - etap I

Z racji, że pomysłów na notki brak, a widziałem zainteresowanie tego typu plebiscytem postanowiłem go zrobić. 

Ci co nie wiedzą o co chodzi, już tłumaczę.
Od dzisiaj do niedzieli można w komentarzu typować Wschodzącą Gwiazdę Stardoll. Po prostu napiszcie kto Waszym zdaniem zasługuje na ten tytuł. Wybiorę 10 osób, które zostaną najczęściej nominowane i zrobię ankietę i to Wy wybierzecie tą nową, świeżą gwiazdkę.

Zasady:
- nie można prosić o głosy,
- nie wolno głosować na samego siebie (chyba oczywiste),
- typujcie naprawdę świeże i nowe osoby (nie typu Gabisia9, czy i_am_collector),
- można głosować tylko raz i na jedną osobę!

Mam nadzieję, że zainteresuje Was tego typu konkurs. Zastanawiam się jeszcze co zrobię ze zwycięzcą. Może wywiad, jego/jej historię. Zobaczy się. Na razie typujcie swoich kandydatów!
Nowe gwiazdy ukażcie się...

Co Wy na to?

322 komentarze:

  1. Świetny pomysł.
    Ja typuję Karensis
    Ma świetnego bloga, pomaga innym, jest super stylistka.
    KrejzolkaNew

    OdpowiedzUsuń
  2. Ercape. Zdecydowanie. No i Kate-Tunstall.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... jarus55 ;d taka wschodząca kocia gwiazdka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uważam, że to Aravilar

    Jest kreatywna, ma piękne stylizacje. No cóż...Zapewne tylko ja postanowiłam ją nominować i nikt nie zrobi raczej tego samego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to w jej zdjęciach na stardoll można znaleźć kilka stylizacji które zrobiła.

      Usuń
  7. JAGODOWA robi cudowne stylizacje. Zdobyła 3 miejsce w konkursie na stylizację na uzależnionych. Wiele z was głosuje na Jarus55. Tylko, ze jak dla mnie to dosyć znana osoba... Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy ludki zagłosowali na mnie ze względu mojej stylizacji czy ze względu mojej niby popularnej postaci x.x

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. "niby popularnej" ?? o.O

      Usuń
    4. Wszyscy gadają że ja jestem jakimś popularnym chłopakiem ale uważam że gadają bzdury :c

      Usuń
    5. Hmm...A ja jakoś uważam tak jak inni czyli że jesteś popularnym.

      Usuń
    6. No, jesteś popularny, to prawda ;d

      Usuń
    7. O.o


      Kolejna osoba która tak uważa xD

      Usuń
    8. kamila ty chyba nie bardzo rozumiesz o co chodzi..

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Ja uważam jarusa za osobę, która jako tako osiągnęła już sławę. Chciałam, żeby wygrały osoby, którzy "wg." jej nie zasmakowali. Wiem, że to może trochę dziwne… Widzę, że powstała o tym niemała dyskusja. Jak już mówiłam oddaję głos na JAGODOWĄ, może zaistnieje jako „ta, którą chcę naśladować”…

      Usuń
    11. ale jak ktos nie jest znany to w zyciu nie uzbiera 10 glosow, a tu chodzi o wybranie nowej osoby, ktora zastapi mnie czy gabe... bo ile mozna o nas czytac?

      Usuń
    12. Yyy... Pytanie: a w którym miejscu w poście jest mowa o tych 'magicznych' dziesięciu głosach? :D

      Usuń
    13. Gosiu nie myśl sobie, że nowa "sława" stanie się od razu Top Trendy :]

      Usuń
    14. oj tam, oj tam, adasiek. to zależy od ciebie, a przede wszystkim od tego, czy będziesz chciał o niej pisać ;-)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosuję na Traktorkę która nie chcę być popular, ale zostaniesz ;p

    Czyli Tinkaa20 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, no to już wiadomo kto między innymi znajdzie się w tej 10. Przede wszystkim jarus i traktorek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze żadne z nich nie ma 10 głosów, ale mam nadzieje że znajdą się w ankiecie, bo oboje zaslugują
      ja glosowalam na tinke bo to szlachta <3

      Usuń
    2. No ale oboje początek mieli niezły :)
      A ja to dalej się upieram przy Aravilar xD

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. MegaNieznajoma
    Jest bardzo kreatywną osobą, robi świetne stylizacje i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie można głosować na siebie, ale MissParis125 zrobiła to już dwa razy. Czytanie ze zrozumieniem -.-

    Oddaję głos na hmm...Paulusia2690 (chyba tak pisze się jej nick?).

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bez urazy, ale z czego ona jest znana ? Że sprzedaje darmówki za 500 sd ?

      Zresztą nic nie chce mówic, ale była zasada że nie można zgłaszać samego siebie :3

      Usuń
    2. mwahahahahahhahahaha KOCHAM CIĘ!

      Usuń
  15. xylogelena,i tak jak maciek Tinkaa20

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Niby z czego on jest rozpoznawalny?! Co osiągnął? Nic. "Wsławił się" tylko tym, że przeważnie pierwszy komentuje notki na uzaleznionych i przytakuje całej załodze tego bloga. Nie zaniżajcie i tak już niskiego poziomu naszych "sław", no proszę Was!

      Usuń
    2. być może nic nie osiągnął, ale jego nick rzeczywiście jest rozpoznawalny, a więc po dorzuceniu do tego kilku plotek i postów na DS - jest świetnym 'materiałem' na sławę ;-)

      Usuń
    3. no a (jak ktos już chyba powiedział) ten "plebiscyt" ma służyć właśnie temu, ażeby wyszukać kolejne stardollowe sławy i żeby w końcu było o kim i o czym pisać. starzy celebryci opuszczają stardoll, więc musi być kilku nowych. czemu jednym z nich nie miałby być jarus55?

      Usuń
    4. Nie miałby być ponieważ gdyby został gwiazdą stardoll (hahahhahahahahahha)to zaniżyłby mocno poziom i pokazał, że nie trzeba mieć dosłownie NIC, ZERO talentu żeby być sławnym. Nie dopuśćmy, żeby plebs wszedł na salony, no ludzie!

      Usuń
    5. no dobrze, ale robienie gwiazdy z nikomu nieznanego użytkownika to produkowanie sobie sławy do obrabiania dupy na siłę. żeby ktoś mógł zostać gwiazdą, musi mieć chociaż najmniejsze 'parcie na szkło', inaczej nie będzie dostarczał blogom plotkarskim odpowiednich tematów i ludzie szybko o nim zapomną.

      a poza tym nie można mówić, że jeśli parę osób kojarzy kogoś z nicku, to już jest gwiazdą. to tak jakby nazwać MNIE stardollową sławą.

      Usuń
    6. No właśnie, nie mylmy osób próbujących wywołać tanią sensację z gwiazdami, które coś potrafią, takie osoby same się wypromują!

      Usuń
  17. Uważam że taką osoba jest CleverSell. Nie jest znana w szerszym gronie. Prowadzi bardzo przyzwoicie swojego bloga stardoll-glams.blogspot.com Jak na osobę, która dopiero od kwietnia 2011 roku jest na stardoll to całkiem dobrze sobie radz (tyle sp w tak krótkim czasie ?)

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosuję na Emma_Gilbert19
    Ma ona ciekawe pomysły na oryginalne i fajne stylizacje oraz urządzenie apartamentu. Nie jest aż tak znana, ale przecież o to tu chodzi. Dodatkowo jest bardzo miłą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja głosuję na MegaNieznajoma - ma fajne stylizacje i ogólnie jest okey ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Hah, dzięki. Ale coś czuje, że moja osoba zbyt zniechęciła czytelników, więc nawet nie liczę na więcej głosów c;

      Ale to chyba dobrze? c;

      Usuń
  22. A ja tam mam dylemat pomiędzy Wieczko6 a tą CleverSell. Jednak zgłaszam CleverSell. Jest dobrym przykładem na to że aby cos osiagnąc i załozyc fajny blog nie trzeba mieć wcale Royalty albo niewiadomo jakich znanych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  23. k.a.t.i.e. ( w sumie nie wiem czy to świeża gwiazda)
    jursus
    tinkaa20

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha! Ja się w roli Gwiazdki nie nigdy widziałam. Grafiką zajmuję się miesiąc, może dwa - to wszystko ;)

      Co do konkursu to samo przedsięwzięcie fajne, tylko raczej nikt na nowe 'świeże' osoby nie zagłosuje - z najprostszej na świecie przyczyny, że skoro jest nowa to ludzie nie znają ani jej, ani jej nicku, ani tego co robi...itd...

      Mimo to bardzo dziękuję za jeden baaardzo wiele dla mnie znaczący głos!

      Usuń
  24. Hah, ja się nie znam na tym, ale jednak Tinkaa20 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże, ale mam dylemat. Ale stawiam na osoby które rzeczywiście nie są sławne, a na nia zasługują. Przykromi mi ale jak ktoś pisze na "sławnym blogu"(SIM albo Uzaleznieni) to z pewnością już jest sławny. pfff ale jak tam chcecie.

    OdpowiedzUsuń
  27. xylogelena ? czy jest to świeża gwiazda?
    jeżeli nie to poukladana (na stardoll : Delicce)

    Pozdrawiam,
    xXEwelina1996Xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie xylo jest jak najbardziej ŚWIEŻĄ gwiazdą i również oddaję na nią swój głos :)

      Usuń
  28. Jeśli chodzi faktycznie o ŚWIEŻĄ gwiazdkę to z pewnością może być to JulieWolf, nie ze względu na naszą znajomosć, ale przez jej cechy charakteru i kontrowersję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, debil! :D hahaha! JA?! :D No cóż, ale wiesz.... ;3 Nie cofaj głosu xd

      Usuń
    2. Też myślałam, aby na Ciebie zagłosować, Lulo, ale już było o Tobie głośno gdzie nie gdzie...

      Usuń
  29. Ej .. Jarus55 i Tinka20 to stare sławy .. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Od kiedy piszesz na uzaleznionych a jarus komentuje

      Usuń
    3. ja bym inaczej to nazwała być rozpoznawalnym, a 'sławnym' na stardoll to różnica. Jeszcze niczego nie osiągnęłam by dostawać miano starej sławnej osoby tak samo jak jarus55.;)

      Usuń
    4. Tinkaa20, co nie zmienia faktu, że jesteś bardziej "rozpoznawalna" niż szary użytkownik nie mający "rozpoznawalnych" BFF's.

      Usuń
    5. Z tym mogę się zgodzić (:

      Usuń
    6. elegance_Cat ale swławna osoba to taka o ktorej ludzie gadaja, osoba ktora interesuje ludzi i ludzie chca o takiej osobie czytac, a takie blogi jak ten pisza o niej, a tinka sie jezcze nie dorobila zadnego artykulu na swoj temat....

      moze zle zrozumialam temat, ale wydawalo mi sie ze ten post ma sluzyc temua, aby wybrac osoby o ktorych ludzie chca czytac, a nie aby promowac nieznane nikomu osoby...

      Usuń
    7. Ja tak samo to zrozumiałam jak Gosia. A ludzie tutaj wpisują nicki osób, które są zwykłymi graczami i co mają o nich pisać? :)

      Usuń
    8. Nie rozumiem waszego zachwytu nad Jarus55, każdy głupi potrafi komentować jakiegoś bloga. Po prostu nie lubię typa i tyle!

      Usuń
    9. gGirl no niby każdy głupi potrafi, ale jednak nie kazdy to robi, mało jest takich osób które sa wierne jednemu blogowie przez ponad rok, pozatym ja tutaj wyzej pisalam w kontekscie Tinki, bo to ja nominowalam

      Usuń
    10. Czyli dyskretnie się ze mną zgodziłaś.
      Proszę bardzo, nominujcie go jako najlepszego komentatora (i tylko komentatora) na Waszym blogu, ale nie jako gwiazdę! Ten Jarus55 to sprytny chłop, stopniowo, stopniowo wkupiał się w Twoje łaski, podziwiał Cię, zachwalał a teraz próbuje się wygrzać w twoim blasku i zdobyć sławę. Ale spójrzmy zupełnie obiektywnie, omijając to, że go nie trawię: to nie jest materiał na gwiazdę, małooryginalny, nie mający własnego zdania, bezbarwy chłopczyk z dość brzydkim apartamentem. Jedyny jego + to to, że ma porządek w szafie

      Usuń
    11. Fajnie pieprzyć głupoty ♥

      Usuń
    12. Największą głupotą jesteś ty!

      Usuń
  30. Z pewnością xylogelena, jest miła, ma świetne sttlizacje
    moonika12

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja myślę, że taką osobą jest jarus. Staje się on co raz bardziej rozpoznawalny na Stardoll...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby z czego on jest rozpoznawalny?! Co osiągnął? Nic. "Wsławił się" tylko tym, że przeważnie pierwszy komentuje notki na uzaleznionych i przytakuje całej załodze tego bloga. Nie zaniżajcie i tak już niskiego poziomu naszych "sław", no proszę Was!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Po co coś piszesz jak zaraz usuwasz ćwierćintelekcie!?

      Usuń
  32. Sama nie wiem, kto to może być, jednak widzę że wiele osób głosuje na Tinkaa20, więc ja również oddam na nią głos.

    Ecia111

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czy to taka "świeża" gwiazdka, ale ja typuję misshottie860 :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro ma byc "świeża", to... AnimeSuperGirl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie rozumiem, czemu typujecie osoby już w miarę znane, które zasmakowały sławy w tej gierce. Jarus55 i Tinkaa20 chyba nie potrzebują wsparcia DirtySD, żeby stać się popularnym.

    Ja nikogo nie typuję, nie orientuję się w takich sprawach i jakoś nie jarają mnie te "celebrities" na Stardoll. ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. To wszystko jest żałosne, raczej jak ktoś jest znany, to automatycznie może być celebrytą.
    I jest niewiele korzyści z bycia sławnym - połowa ludzi cię nienawidzi, a druga połowa to zaślepione lizusy, przynajmniej tak to wygląda np. u Gabisi9.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja głosuję na JulieWolf. Ostatnio wywołała burzę, co przysporzyło jej odrobinę sławy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie, zajebista sława. xD Ja to wolałabym być znana z pisania na barwnym, ale to też może być. ;D Jestem ''celebrejtes''.

      Usuń
  40. Waham się pomiędzy JulieWolf a Tinkaa20, ale ostatecznie głosuję na Julie. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMYGY, wygrałam z Tinka! Jak to możliwe. O_O

      Usuń
    2. no wygrałaś gratuluje :)
      chciałam także zauważyć że dorobiłas sie juz art na DS a tinka nie, a wiec mozesz czuc sie lepsza... :)

      Usuń
    3. Racja, racja, aczkolwiek przecież blog nie będzie pisał TYLKO o Tince. ;D Więc nie wiem po co te wszystkie spory? Bezsens.

      Usuń
    4. lula ale tutaj sie nikt nie spiera, z tego co widze to ty sie tylko radujesz ze jestes lepsza :)

      Usuń
    5. no właśnie się spierają o Jarusia, bo Jarus niby sławny. I ja się nie raduje, że jestem lepsza, nawet jeśli to co?

      Usuń
    6. ja jakoś nie zauważyłam aby ktoś się spierał, a nawet jeśli to jego problem, każdy ma prawo nominować tego kogo chce

      a twoje radowanie jest troche irytujace,
      bo jak dla mnie to nie jestes w niczym lepsza, masz jedynie wieksze cisnienie na bycie slawna

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Tinkaa20 - 200 kiloibiszów
      vs
      JulieWolf - 300 kiloibiszów

      Usuń
  41. Nie no wy nic nie rozumiecie .!! Jarus55 to nie jest śwoieża gwiazda .. Tu chodzi o takie o których nie ma dużo gadki .. Np. : Domi_miaa to jest nowa gwiazda coś takiego .. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaruss55 to na pewno nie "stara" gwiazdka. Tak naprawdę słyszeli o nim czytelnicy Uzależnionych i może pojedynczych blogów, które odwiedza -.-

      Usuń
    2. Tak jak Flora)Kasia1998 uważam że Jaruss to nie jest stara gwiazda ja dopiero usłuszałam o nim nie dawno, przez blog PSTM. :d

      Usuń
  42. to ja może... xylogelena? Pisze na SiM, barwnysd (ze mną, hihi), robi zawaliste stylizejszynz. :33

    Co do mojej kontrowersyjności: to po prostu ludzie się podniecają moją opinią. ;3

    OdpowiedzUsuń
  43. Głosuję na JulieWolf :)

    Jest świetna.

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  44. Głosuję na JulQa2332. ♥ Miało nie być na siebie, więc na swoją siostrę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Karolka2332 - głosuję na nią.
    Jak dla mnie jej stylizacja często, gęsto oszałamiają. Nie piszą o niej dużo, a nawet w ogóle. Ale ona jest tego warta!

    OdpowiedzUsuń
  46. Eeee...Trochę to głupie, bo nie można zagłosować np. na I_am_collector. Hmmm, ale mam dylemat nad 2 osobami. Jest to Tinkaa20 i Jarus55, więc z tego powodu nie głosuję ! Powiem tylko tyle, że ten blog miał dotyczyć plotek o stardoll, a nie jakiś wybieranie stardollowych ,,nowych'' gwiazdek ! Banał....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można na Gośkę głosować, bo ona jest już znana i nieraz promowana. Nie wiem czy ty jesteś jakaś głupia?
      Poza tym, kochanie, ty nadajesz się do skrytykowania, bo na barwnym odeszłaś, niby z braku czasu, a potem zgłaszasz się do tego, tego i tego castingu pisząc, że masz dużo czasu. No błagam, żałosne.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Może ty jesteś jakaś głupiutka co ? Wcześniej nie miałam czasu i do żadnego castingu wcześniej się nie zgłaszałam, to po pierwsze :). Kto tu głupiutki ?

      Usuń
    3. Bardzo ciekawe, bo ja śledziłam blogi i widziałam co innego. Czyżby moje okulary się zabrudziły?
      Odpowiem na twe pytanie: może i nie jestem, ale przynajmniej nie tak jak ty. ;)

      P.S.
      Radzę przeczytać post u góry jeszcze raz i ze zrozumieniem.

      Usuń
    4. Może i tak :). Nic na to nie poradzimy xD.

      Usuń
  47. Cieszę się, ze moj pomysł doszedł do skutku.
    Nie potrafię się ograniczyć do jednej osoby, więc stawiam na xylogelenę i Domi_miaa i uważam, że nie dosć, że idealnie pasują do miana wschodzącej gwiazdy, to jest sporo materiału, który można wykorzystać w pisaniu o nich.

    + dla mnie również jarus55 gwiazdą już jest od jakiegoś czasu c;

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie potrafię wybrać jednej osoby. A więc Wawsia i dzastaa16

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja to bym jeszcze zgłosiła oliwicię_paris, jeśliby było można :3

    OdpowiedzUsuń
  51. Hmm, sama nie wiem kogo wybrać, jeszcze się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Julka ty masz nicm TrendyLula23,nie Jesss coś tam love :)

      Usuń
  53. mieliście typować jedną osobę, a nie po 2 to raz. a dwa nie chodzi mi tylko o blogerów, ale o wszystkich ze Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wybór jest trudny!?

      Usuń
    2. Stardollowe osoby NAJCZĘŚCIEJ znane są z blogów, ciężko wybrać kogoś, kto nie ma bloga chodź trochę popularnego / w ogóle nie ma bloga.

      Usuń
  54. Odrazu pomyślałam o domi_miaa <3 Jest bardzo miła, kreatywna i po prostu fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Domia_miaa

    Dla mnie jarus55, Tinkaa20, xylo, JulieWolf już są bardzo rozpoznawalne.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ech, no masakra..Co za głosowanie O.o Każdy ma prawo do własnego głosu! Po co od razu pisać coś typu: Na nią?! Ona już jest dość popularna..bla bla. Ja nie mogę! Opanujcie się trochę.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miguśś, moja szkoła ; )

      Głosuję na K.A.T.I.E. - i masz już drugi głos.

      Usuń
  58. Moim zdaniem - Ziutencja (na sd Wiwerna). Mimo, że znamy ją od wakacji, to myślę, że nadal jest świeża, ale chyba nie jest aż tak rozpoznawalna. Myslę, że wykonuje świetne nagłówki oraz folklorystyczne stylizacje, dlatego też należy jej się ten tytuł. W dodatku jest niezmiernie inteligenta :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja tam jestem za xXgreen0appleXx. Jest kreatywna, nie lansuje się, można się z nią dogadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miala 2 glos, to oddalabym na nia : 3 Trzeci na Wawsie.

      Usuń
  60. Głosuję na K.A.T.I.E.

    Czemu? Prawie wszyscy, których tu proponujecie to są osoby chociaż w małym stopniu rozpoznawalne - JulieWolf, xylogelena, jarus55... ciągle to samo, a nie na tym ten "plebiscyt" polega. On ma ujawnić NOWE stardollowe gwiazdy, a osoby wymienione przeze mnie wyżej są już takowymi.

    Nie mam nic do tych osób, ale uważam, że to nie fair w stosunku do naprawdę nieznanych, a utalentowanych stardollowiczów.

    OdpowiedzUsuń
  61. Sama nie wiem...Według mnie na tytuł zasłużyła K.A.T.I.E.,gdyż robi świetną grafikę.
    I według mnie powinieneś dać ankietę w której można oddać głos tylko raz,bo tak to będą głosować z 1000 razy na swojego faworyta / siebie.
    -Julusiunia

    OdpowiedzUsuń
  62. OLGA03-ZOBACZCIE JAKIE ROBI ZAJEBISTE STYLIZACJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  63. Szczerze mówiąc typujecie osoby, które albo są zwykłymi szarymi użytkownikami albo już są rozpoznawalne w mniejszym lub większym stopniu na SD. I tak naprawdę sądzę, że ten tytuł "Wschodzącej Gwiazdy Stardoll" otrzyma ktoś bardziej rozpoznawalny, bo zdobędzie więcej głosów, a z kolei o szarych myszach za dużo napisać nie można, a jak wiadomo Dirty to blog plotkarski, prawda? Według mnie na miano Wschodzących Gwiazd zasługuje kilka osób, których z nicku nie wymienię gdyż one po prostu nie dążą do tej "sławy" na SD, bo prawda jest taka, że ludzie tylko obrabiają dupę. Róbcie co tam chcecie, jeśli jarają Was słit dzieciaki i bardzo interesuje Was ich wielce interesujące życie na stardoll to już Wasza sprawa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ech, nie mogę się naklikać na tą opcję "odpowiedz" mam coś do powiedzenia na komentarz Adama.

    Otóż trudno jest wytypować tylko jedną gwiazdkę. Jak to powiedziałeś osoby mogą być rozpoznawane nie tylko z blogów, ale np. i z grafiki, ze stylizacji. Więc jak mamy wytypować tylko jedną osobę? Nie da się porównać, czy czyjaś stylizacja jest lepsza od grafiki, czy tekstu wypowiedzianego na forum. Mi akurat z tą świeżą gwiazdą od razu skojarzyła się Lula, lecz gdyby się bardziej przyjrzeć można wypaczyć kogoś lepszego od niej, ode mnie, od tinki i jarusia. Z początku ten pomysł wydawał mi się fajny, ale teraz jest trochę bezsensowny. Jakby to była jednoetapowa zabawa, to czemu nie, a z tytułu da się wywnioskować, że będzie dalsza część. No nic, zobaczymy co będzie dalej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby każdy mógł typować kilka osób byłby jeden wielki zamęt. jedną osobę jest sprawiedliwie. proste ;]

      Usuń
  65. Zgadzam się z użytkowniczką powyżej ( Olga ). Wy typujecie osoby typu " Tinkaa20 " lub jarusie a oni i tak są w miarę rozpoznawalni ... Tinka pisze na uzaleznionych. I uważam że takie osoby nie powinny być brane pod uwagę.. Zresztą jak chcecie. Ja zgłaszam nietoperz01 , bo on ma swój własny styl i zasługuje na ten " zacny tytuł "...

    OdpowiedzUsuń
  66. jarus55 ,mogłabym tu wymieniać i wymieniać i wymieniać i tak bym nie wymieniła wszystkich! Może jeszcze Tinkaa20

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapomniałam dodać dlaczego - dobry styl wgl. Zasługuje na ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  68. I jeśli chodzi o wschodzącE gwiazdy - jest to liczba mnoga, to chyba można podać tyle ile się podoba. Jak podamy po jednej, to co? Zamierzacie tylko o jednej i tej samej pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież jak zrobię ankietę to już się wyłoni kilka gwiazdek, a jak to zwykle bywa są 3 miejsca, więc liczba mnoga jest tu jak najbardziej na miejscu. i chyba nie rozumiesz - nie będziemy pisać o jednej i tej samej, w ogóle nie wiem skąd taki pomysł. a typować można jedną osobę, bo tak jest fair.
      koniec na ten temat. zasady ustalam ja i już ich nie zmienię ;]

      Usuń
  69. Fakt faktem, że jak poda się mniej znaną osobę, to jak samo zdefiniowanie mówi, większość osób nie będzie obeznana na temat tej osoby. To racjonalne więc, że stardollowa społeczność nie będzie jej uchwalać, loool

    Ja tam oddaje głos na Kociara074.

    OdpowiedzUsuń
  70. ChicaBadRomance, po prostu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  71. Niektórzy piszą: "Głosuję na tą, a tamtą, bo podobają mi się jej stylizacje" Ale ludzie! To jest blog plotkarski, o stardollowych talentach można przeczytać na uzależnionych, czy stardoll-i-my.. tutaj powinna liczyć się kontrowersja albo po prostu, żeby ktoś miał w sobie takie "coś", parcie na szkło. Jeśli zamierzacie czytać na TYM blogu o tym, kto ma jaki ładny apartament to pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na gg ci to pisałam. xD
      Też tego nie rozumiem,oni traktują to jak konkurs/casting.

      Usuń
    2. ja również pozdrawiam :)

      Usuń
    3. dopisuję się do pozdrowień! ;DD

      Usuń
  72. Może Kitty121 ... ona ma zzjbst apartament, robi grafike, stylizacje i ma super bloga - Stardoll na obcasach chm.. ewentualnie Wiwerna to taki grafik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mam jeden głos xD ♥ Normalnie jara mnie to

      Usuń
  73. chcesz czytać o tym, że ktoś ma niezły apartament, robi świetne nagłówki itd? to życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za zycznia, na pewno bd milo hahah

      Usuń
    2. mam nadzieję!! ;D

      Usuń
    3. Miło mi że nazywają mnie "ktoś" jakież to kulturalne gdy rozmawia się o obecnej osobie :D ....No,y.. zaiste!

      Usuń
    4. piszę ogólnie.

      Usuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. może Traktor, albo...? może o nasza SUPEREKSTRACZADOWONIESAMOWICIEREWELACYJNIEZAJEBIŚCIE kontrowejsyjnej Juli ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nasza SUPEREKSTRACZADOWONIESAMOWICIEREWELACYJNIEZAJEBISCIE kontrowersyjna Julia* (walę pomyłki ale to nic, bo nadal mnie ludki [niektore] kochają :D)

      Usuń
  77. Myślałam i się nie namyśliłam :3 Ach mam dosyć słyszenia o Tince bo sami widzicie ileż to ona posiada głosów. Skoro ich tyle ma to raczej jest popularna c nie? Ahh na Jarusia też nie zagłosuje bo on jest znany z tego że komentuje-wielkie mi halo. A Xylo to już nie jest wschodząca. A zagłosowałabym na Julę ale jak dla mnie to ona juz jest gwiazdą ♥
    Mój aktualny stan umysłowy uprzykrza mi czynność jaką jest myślenie a więc chyba odłożę to na później albo prześpię się z tą myśllą (bez skojarzeń hahah)

    OdpowiedzUsuń
  78. mój skromny głos biegnie do xylogeleny ;d

    OdpowiedzUsuń
  79. Głosuje na domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  80. Hmm.. powiem szczerze, że chyba nie oddam na nikogo głosu. Nie dlatego, że według mnie nikt nie zasługuje, ale nie obserwuje bacznie blogów, ani kogoś, więc tylko ze słuchania kogoś znam. Podobają mi się niektórzy, ale byłoby to bardzo nie fair, ponieważ pewnie innych, których nie obserwuje zasłużyli na nagrodę. Ogólnie w ostatnim czasie postawiłam na zabawę w tym serwisie. Nie zależy mi czy ktoś, czy ja będę sławna, chce się bawić. Według mnie zrobiłam wielki błąd 3 lata temu, że nie pomyślałam o tym wcześniej.

    OdpowiedzUsuń