czwartek, 26 stycznia 2012

R.I.P KubaWiki97

KubaWiki97 odszedł (minuta ciszy)...

A mianowicie jego konto zostało usunięte, przez adminów. Wpisując w wyszukiwarkę jego pseudo widzimy ten smutny jakże dla nas komunikat:


Jest to dla nas ogromna strata. Zapytany o powody usunięcia konta tłumaczy się tak:


Za nielogowanie usuwają konto? Pierwsze słyszę. Jest to raczej nierealne, gdyż znalazłem konto gdzie nie logowano się prawie 2 lata i dalej istnieje ono w naszej społeczności. Oto dowód:


A Kuba ile się mógł nie logować. Może miesiąc, dwa i już by mu usunęli. Bardzo dziwne... Z tego co wiem admini usuwają konta tylko za występki.

Może Kuba dopuścił się jakiegoś i wstydzi się teraz do tego przyznać lub jego duma nie pozwala mu na tworzenie "help" kont i klubów. W sumie te całe help me itp, itd jest żałosne i to nawet bardzo. Ale wracając do tematu. Jak widać nie tęskno mu za Stardoll skoro jeszcze nie przywrócił swojego konta. No chyba, że nie da rady...
Szczerze to nie ma on żadnego powodu by wrócić. Jego nowy pomysł na bloga okazał się ogromną porażką i nawet castingu na nim nie skończył. W ciągu istnienia bloga dodał zaledwie 15 postów i jak widać się poddał, gdyż dawno już nic nie napisał. Na konto rzadko się logował, doll w ogóle nie przebierał. Jego sława już dawno przygasła i mało kto już o nim pamiętał, a co dopiero mówił. Jedynie pieniądze włożone w konto mogą go jeszcze trzymać, ale szału nie ma.

Tak, czy siak stara załoga stardoll.ocom już totalnie się wykruszyła. Blooondinaaa loguję się czasami tylko po to by uzbierać sp, Julitqa93 sprzedała konto, Kubie je natomiast usunęli, a Lucas.Poland - czy ktoś jeszcze o nim pamięta. Jak widać stare sławy odchodzą w zapomnienie, a pojawiają się nowe. Ale tak to już w stardoll biznesie bywa. Raz na wozie, raz pod wozem.

Na kogo teraz przyjdzie pora i czy wierzycie, że Kubie usunęli konto za nie logowanie się?

80 komentarzy:

  1. Usuwają za nie logowanie się. Mojej koleżance usunęli. No ale ona nie wchodziła na stardoll z... 2-3 lata.

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, sporo osób odchodzi i sporo kont też usuwają z byle powodu (albo raczej jego braku jak np. Aly_i_Aj). Szkoda niektórych osób, ale skoro Kubie nawet nie zależy... Kolejny przykład na to, że stardollowa sława przemija.
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet zapomniałam o Kubusiu. Fajnie, ze nam przypomniałeś. ;) Racja, stare sławy to przeżytek. ;) Tylko gabisia9 i i_am_collector się trzymają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi to w sumie obojętne czy usunęli mu konto czy nie. Mało mnie interesuje co się ostatnio dzieje z "gwiazdkami" stardoll'a.

    Co do tego nie logowania się to chyba usuwali niektóre konto po czterech miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, to była kwestia czasu. Moim zdaniem aby rozkręcić Dirty, moglibyście zacząć pisać o nowych sławach, aby szersza publiczność, nie skupiająca się tak bardzo na wszystkich blogach mogła ich poznać. Sama jestem ciekawa, kto teraz staje się wschodzącą gwiazdą. Kilka przykładów jest w sumie oczywistych, xylogelena, Domi_miaa, Tinka.. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko stwierdzić kto jest teraz na fali, że tak powiem. z resztą reklamy nikomu nie bd robić ;]

      Usuń
    2. W sumie racja, ale jakiś jeden post napisany w stylu tej Stardollpedii byłby fajny c;

      Usuń
    3. A mi się podoba pomysł Roksetki :)

      Usuń
    4. Również jestem za. ;p

      Usuń
    5. ok, pomyślę nad tym ;]

      Usuń
    6. Może mógłbyś napisać o osobie z oryginalnym stylem, o osobie, która będzie przypominać Magdo? Że niby taka jego konkurencja rośnie c:

      PS: wiem, że trochę głupie ale zawsze coś ;d

      Usuń
  6. Mi usuneli jak nie wchodziłam przez 9 miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obchodzi mnie, że jakiemuś tam Kubie usunęli konto. Nie utrzymywałam z nim kontaktów, nawet nie wchodziłam na jego konto.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... mnie on nie interesuje. Ale co do logowania to się nie zgadzam z tym, że usuwają po paru miesiącach. Widziałam dziewczynę która przez 4 lata się nie logowała i dalej jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja już o tym dawno wiedziałam :) Przeczytałam na 'pewnym' blogu, że dędnął ;D Fajnie co? A szczerze mówiąc to go nie znałam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak zdarza się. Moim koleżankom też usunięto konto, bo długo się nie logowały. Może obowiązuje to osoby które miały kiedykolwiek ss. Ale jak napiszę się do adminów aby przywrócili to się uda :) Ja to samo co komentarz powyżej - nie znałam go :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi to zwisa i powiewa... Nie przepadałam za nim. Jeśli mu nie zależy na koncie mógłby je sprzedać tak jak JulitQa (czy jak jej tam).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja gościa nie znałam, jakoś specjalnie mi nie zależy.

    Zgadzam się z Roksetką. Można by promować nowe gwiazdy, kogoś, kto ma fajnego bloga, oryginalny styl, czy wywołuje kontrowersje swoją osobą. Jak się poszuka, to się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogli usunąć mu konta, bo tak czasami jest, że jak się nie logujesz przez parę miesięcy to deaktywują c: Ja tak miałam i później się zalogowałam i wszystko było tak jak wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogą usunąć bo mi jedno NSS usunel, bo się nie logowałem

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadna sensacja - mi kilka kont usunęli za nielogowanie się i bynajmniej ostatnie logowanie nie było sprzed 2 lat...

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje stare konta też zostały usunięte bo na nie nie wchodziłam. To dość logiczne, że je usuwają i można się domyśleć, że gdyby tego nie robili byłyby bez sensu pozajmowane nicki kont na które nikt nie wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak nie można zająć nicków kont, które już wcześniej istniały

      Usuń
  17. Ja nie skomentuje, bo znów miliony zaczną się podniecać moim jednym komentarzem i wybuchnie afera, także: pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż mi chyba właśnie Lu. o tym mówiła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazwyczaj usuwają konta, to że takie znalazłeś to był pewnie jakiś przypadek, ale takie konto można odnowić przed upływem danego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze to mnie to jakos nie obchodzi,cała załoga lucasa wydawała mi się irytująca

    OdpowiedzUsuń
  22. Usuwają konta, gdy nie logujemy się przez 4 miesiące!
    Tak jest w regulaminie, widocznie go nie czytałeś. To świadczy o twojej niewiedzy na ten temat, bo już coś podejrzewasz nie znając faktów.
    olga03

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wididziałam konto które nie logowały się 5 lat , i co ?

      Usuń
    2. To chyba pzrypadkiem albo ładny kawałek czasu temu. Ostatnio admini robili the big wipeout wszystkich takich kont.

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też miałam kilka zastępczych kont gdyby moje zostało skradzione i są pousuwane.

    OdpowiedzUsuń
  25. Albo coś przeskrobał, albo no cóż... sam usunął? Bywa, może się znudziło puchatkowi bycie gwiazdką ekranowego show-bizu.

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda, że usuwają konto za nielogowanie, ale jak się dłużej nie logujesz, więc to dziwne

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja koleżanka się chyba 2 tygodnie nie logowała i jej konto zniknęło. Potem się spytałam czy ona nie ma konta, czy co... I się zalogowała, a konto wróciło. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Taa ostatnio widziałam konto dziewczyny która ostatni raz logowała się 52 miesiące temu ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. ha ha ha. Mam 2 konta, a raczej już jedno. Na tamtym nie potwierdziłam majla, a jak spróbowałam się na tamto zalogować napisało ''To konto jest nie aktywne.'' A potwierdzenie majla to jest aktywacja, więc może po prostu nie potwierdził majla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, żeby nie potwierdził mejla, skoro to jest wymaganą rzeczą, jeśli chce się na długą metę grać na Stardollu.

      Usuń
  30. Wam się chyba naprawdę tematy skończyły, że przeżywacie, że usunęli konto jakiejś "wygasłej" gwiazdce Stardoll. Kuby połowa osób nie znała.. Moja opinia o DS po ostatnich wybrykach spada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o sam fakt, że Kuba wydał na pewno sporą sumkę na Stardoll, a teraz mu nawet "nie zależy". Nie jest to dla Ciebie dziwne? Jestem pewna, że jeśli Stardoll by mu się znudził, to konto by sprzedał, a na pewno nie usuwał. Zapewne coś przeskrobał i nie ma co liczyć, że się do czegoś przyzna.

      Powinnaś trochę bardziej szanować redaktorów DS. Może napisałabyś lepiej? Ostatnio nic się nie dzieje na stardoll, więc o czym mają pisać? I tak widać, że się starają...

      Usuń
    2. Oczywiście, szanuję redaktorów DS, jakim prawem "oskarżyłaś" mnie, że ich nie szanuję. Ale tego nie da się nie zauważyć! Otwórzcie oczy! Nie widzicie co tu się dzieje?! :O Fol_let, która wcześniej została oskarżona o hakerstwo, do tej pory nie usłyszała oficjalnych przeprosin od redakcji; tutaj, sensacje podsycane są wyssanymi z palca historyjkami. Adam, z całym szacunkiem, kiedyś DS miał u mnie naprawdę dobrą opinię, natomiast teraz, kiedy czytałam różne blogi, ta "dobra" ocena naprawdę gwałtownie spada. I teraz mi nie mówcie, że ja się z choinki urwałam i wszystko jest rzeczywiście tak cukierkowo i słodko. Zauważcie to i przyhamujcie z naciąganymi sensacjami, bo prawda zawsze się wyda.. Szantażowana Gosia, bezprawnie oskarżona fol_let, a z resztą, znalazłam ciekawy artykuł: http://friendsfromstardoll.blogspot.com/2011/10/bardziej-dirty.html ;] Miłej lektury.

      Usuń
    3. z łaski swojej nie reklamuj innych blogów i ja szanuje Twoje zdanie. nie wiem dlaczego kierujesz do mnie te słowa skoro nie ja byłem autorem tych artykułów i przeprosiny z mojej strony nie były by raczej na miejscu :]

      Usuń
    4. Kto powiedział, że ja kogokolwiek reklamuję?! Podaję link do ciekawego artykułu, by ludzie dowiedzieli się, jacy jesteście Dirty.. Gdybyś zachował resztki godności, to i fol_let byś przeprosił, no ale nie ja jestem tu, by uczyć kultury..

      Usuń
  31. Po 3/4 miesiącach nie wchodzenia na stardoll usuwają konto. A te stare konta to pewnie wyjątki,bo one nie są usuwane przez adminów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też konta usuwali jak się nie logowałam . : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja go nie lubiłam, i zgadzam się z przedmówcami,że taki cykl stardollowych gwiazdeczek byłby fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem,czy wierzyć,że usunęli je mu z tego akurat powodu,ale wiem,że jeżeli się długo nie logujesz twoje konto może zostać usunięte. Tak było w moim przypadku(teraz mam drugie). Ja nie logowałam się wtedy około 3 miesięcy. Admini najwyraźniej postanowili usuwać te konta które wcześniej były aktywne i nagle zamarły.

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. W moim przypadku tak bylo. Po 2-3 dnich konto nie istanieje i mozna normalnie uzywac starego nicku.

      Usuń
    2. W sumie też możliwe, nikt go wtedy nie znajdzie, jeśli sam by się nie przyznał.

      Usuń
  36. Znalazłam konto, an którym pisze "Ostatnio widzaiani online- nigdy" Jak chcecie wiedzieć- piszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi nowość, takim użytkownikiem jest np. weg.

      Usuń
    2. no to dawaj (: podaj nick

      Usuń
    3. Ja nie widziałam jeszcze takiego konta . a chciałabym dajcie nick:)

      Usuń
    4. Widziałam to, nick chyba na K :D

      Usuń
    5. Też widziałam takie konto ;p

      Usuń
  37. Możliwe, moja siostra też nie logowała się ok. 2 miesiące, a potem gdy chciała się zalogować, wyskoczyło jej okienko, czy chce, ponownie aktywować konto :)

    OdpowiedzUsuń
  38. za NIELOGOWANIE usuwają konta. Sama tak miałam w kilku starych kontach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kogo w ogóle obchodzi usunięcie KubaWiki97?To nie jest żadna ważna informacja.I nawet nie wiecie, czy sam usunął, czy usunęli admini, ale MUSIELIŚCIE napisać posta żeby nie było pusto na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO RACZEJ INFORMACJA I PLOTKA SKORO ZNANY UŻYTKOWNIK NIE MA KONTA Z NIEZNANYCH PRZYCZYN X.X

      Usuń
    2. Zgadzam się z sucha96! Wiktor, tematy się skończyły, nie ma o czym pisać, to żeby czytelników nie stracić muszą pisać o byle czym..

      Usuń
  41. żadna sensacja jak dla mnie. poza tym po 4 miesiącach usuwają konta (zostało to wprowadzone kilka miesięcy temu, dlatego nie usuwają kont na które sie ktoś nie loguje przez 2 lata). nie sądzę, żeby kuba nie logował się na sd przez 4 miesiące, jak i w to, że coś zrobił. jak już sam sobie usunął konto.

    OdpowiedzUsuń
  42. nie usuwają tylko "zawieszają". a jak sie zalogujesz na koncie to piszę " PRZYWRÓĆ KONTO" :)

    OdpowiedzUsuń
  43. znam parę osobó które nie logowały rok i usuneli im konto. z dkny starymi i wgl.. tylko plakać.

    OdpowiedzUsuń
  44. ja widziałam osobe które nie logowała się 53 miesiące i jej konta nie usuneli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja widziałam osobę z 54 miesiącami :d

      Usuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Może po prostu Stardoll już mu się znudziło .

    OdpowiedzUsuń