niedziela, 5 lutego 2012

Wschodząca Gwiazda Stardoll - etap II

Wow jestem pozytywnie zaskoczony, gdyż konkurs cieszy się niemałym zainteresowaniem. Ponad 300 komentarzy mówi samo za siebie. Dziękuję wszystkim za głosy, ale na przyszłość stosujcie się do regulaminu.

Niestety zamiast 10, wybrałem tylko 7 kandydatów, gdyż reszta otrzymała bardzo małą ilość głosów. Dalej jednak jest w czym wybierać.

Głosowanie trwa do piątku! W sobotę wyniki, a niedzielę o ile się uda wywiad ze zwycięzcą.
Tak też oto nasi kandydaci.


Niech wygra najlepszy!

Do kandydatów: Macie zakaz proszenia o głosy. Kto to zrobi zostanie natychmiast zdyskwalifikowany!


I jak? Czy w tej 7 znaleźli się Wasi faworyci?

141 komentarzy:

  1. Faworytów nie miałam, ale ostatecznie oddałam głos na xylo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez zastanowienia oddałam głos na Tinka20 !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy inni mogą prosić o głosy w imieniu osob ktore sa w ankiecie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to byłoby głupie. wiadomo jaką masz protekcję i nie ważne kogo byś wskazała to z Twoją pomocą ta osoba by wygrała. ma być uczciwie i sprawiedliwie.

      Usuń
  5. ok :)
    w sumie Tinka i tak tego nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Xylo, masz mój skromny głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja postanowiłam zagłosować na K.A.T.I.E.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuje na siebie, a z drugiego kompa głosuje na xylo. :33

    OdpowiedzUsuń
  9. xylogelena ma mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Acz ja już zrezygnowałam ze stardoll, teraz moje konto ma Marla, więc baj baj ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne... za ile znowu chcesz wrócić?

      Usuń
    2. pewnie za chwile wróci żeby zrobić rozgłos wokół siebie

      Usuń
    3. Raz tez tak pisałaś, kiedy była nagonka na ciebie

      Usuń
  11. A ja na Xylo ;} Idzie się z nią dogadać.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziwne troche że w typowaniu wygrywała Tinka na ilość głosow, a teraz jak na razie kazdy glosuje na xylo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! widać Tobie bardziej niż Tince zależy na wygranej ;]

      Usuń
    2. mylisz sie i to bardzo :)
      czy wygra czy nie, to nie ma znaczenia
      od tak moge zrobic z niej gwiazde
      ja poprostu lubie sobie popisac i poanalizowac pewne rzeczy, taka moja natura...

      Usuń
    3. jesteś strasznie pewna siebie. oby nie za bardzo.

      Usuń
    4. sam mi napisales "wiadomo jaką masz protekcję i nie ważne kogo byś wskazała to z Twoją pomocą ta osoba by wygrała." wiec ...
      i to nie pewnosc siebie tylko fakty :D

      Usuń
    5. wydaje mi się, że jednak osoba, która wygra nie musi koniecznie zostać gwiazdą, a więc jest pewna różnica między twoją protekcją podczas głosowania w ankiecie, a robieniu z kogoś pseudo gwiazdy :D

      Usuń
    6. Gosia - Stardollowa weteranka.
      Dobrze, że ja nie mam zamiaru przesiedzieć dorosłości na Stardollu.

      Usuń
    7. a wrozka jestes ze juz wiesz co bedziesz robic za 10 lat? watpie a wiec daruj sobie te uszczypliwosci

      Usuń
    8. Gosia jesteś zbyt pewna siebie, jak to mówią "Nie bądź taka do przodu, bo ci tyłu zabraknie"!

      Usuń
    9. Szczerze, to ja też nie kojarzę.

      Usuń
    10. Gosiu, na pewno nie będę siedziała na Stardollu, już teraz ograniczam go do pięciu minut dziennie i szczerze wierzę, że za 10 lat będę miała lepsze zajęcia niż gnicie przed komputerem ubierając wirtualne lalki. Zresztą w wieku 23 lat to mam zamiar studiować. Pracować będę, to wiem. Jeśli dane mi będzie mieć dziecko, to jemu poświęcę czas.
      Szczerze, to nie chciałabym, żeby moja mama zamiast poświęcać mi czas, grała w gierki. Rozumiem, żeby wejść raz na jakiś czas dla luzu, dla zabawy i zobaczenia, w co teraz gra młodzież i dzieci, ale bawienie się w sławę już jest niepoważne. Ale to tylko moje spostrzeżenie.

      Usuń
  13. JulieWolf odchodzi z stradoll- raczej sobie na nią nie pogłosuje. No to w takim razie Domi_miaa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój głos ma oczywiście nikt inny jak.... Tinka! ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm. Znam właściwie każdy nick tych osób, a myślałam, że konkurs ma wyłonić wschodzące gwiazdy stardoll, a nie obecne... Dlatego głosu nie oddaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie wschodzące gwiazdki, przypatrz się dobrze, są tylko rozpoznawalne z blogów i grafik. -.-

      Usuń
    2. A z czego innego mogą być rozpoznawalne...? o.O

      Usuń
  16. Ja również się wstrzymuje i całkowicie zgadzam się z Shao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby przykładowo mój nick był dla Cb znany...?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Czyżbym była wyjątkiem?... ;-)

      Usuń
    5. K.A.T.I.E chyba nie wyrabia z wrażenia, że o niej piszą i siedzi na DS 24/h

      Usuń
    6. Yyym... Gorgeous GIRL!- ktoś tu ma chyba poważny problem (wolę nie wiedzieć z czym). A co zazdrościsz...? xD

      Usuń
    7. Tak, K.A.T.I.E. zawsze na sd siedzi ;)

      Usuń
  17. Moje typy się potwierdziły i na nie oddaję głosy, Ania i Weronika c;

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zagłosowałam na domi_miaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początku typowałam jarusa. Jednak jak się nie zastanowić to on już jest w jakimś tam stopniu znany... Xylo, tinka, MissParis, Domi_miaa czy Julie... również się o nich choć raz słyszało. Jedyna osoba, której nie znam to K.A.T.I.E. i to na nią głosuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Głosuję na Tinkę :3

    Gosia ciesz się c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a żebys wiedział że sie ciesze :D

      Usuń
    2. Popieram! Tinkaa20 nie jest zbyt znana,jest znana z redaktorstwa na uzależninych. Jednakże ktoś może ich nie czytać

      Usuń
  21. A to nie miały być świeże/nowe gwiazdy? Za bardzo tu takich nie widzę :p No ale niech już będzie. Oddam swój głos, być może inny niż wcześniej w komentarzach :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pdrl...Te wyniki sa jakieś pomylone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś pomylona, nie ten wskaźnik lub tablica, idź na lewo i pier**lnij tak w drzwi, że będziesz wiedziała, że dobrze Ci radziłem. Nie dziękuj.

      Usuń
    2. imigashi-koksiur z cb że ja prdl . xd

      Usuń
  23. Szczerze, niestety też jestem zawiedziona wyborem. Osoby, które znalazły się na tej liście są ZNANE. Liczyłam na odkrycie całkiem nowych gwiazd dlatego się wstrzymuję. Pozdrawiam i powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza trójka i JulieWolf jest już sławna i nie potrzeba jej rozgłosu. MissParis125 nie wyróżnia się niczym szczególnym i zostają mi 2 osoby do wyboru: K.A.T.I.E. i Domi_Miaa. Naprawdę trudny wybór -obie są miłe i pomocne. Po dłuższym przemyśleniu głos oddaję na K.A.T.I.E. -świetną ,lecz niesławną graficzkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi_miaa również jest dość znana

      Usuń
    2. Tak mi wszyscy ostatnio słodzą... ^^ Dziękuję Znix, postaram się nie zawieść Twojej opinii o mnie.

      Usuń
    3. ahh jak słiitaśnie, mogę rzygać? :X -.-

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. (rzyga) Flora oblizuje moje buty z wielką przyjemnością, aż się patrzeć chce !!!

      Usuń
    6. Czyżbyśmy mieli nowego pajaca? ;O

      Usuń
    7. @K.A.T.I.E. Słodzą Ci może dla tego ,że faktycznie jesteś świetna.

      Usuń
    8. K.A.T.I.E. - pamiętasz z tą cukrzycą w KG ? ;) O ja prdl ...

      Usuń
  25. E tam , nwm jak wy ale ja głosuję na K.A.T.I.E. .Ponieważ według mnie to każda osoba (oprócz właśnie świetnej graficzki K.A.T.I.E.) jest znany nawet domia_miaa jest już nawet dosyć znana ze swoich reklam na stardoll i my -.- Lista powinna być inna , ale to tylko moje skromne zdanie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bitch please, to MM jest od niej lepszy :)

      Usuń
    2. Ja tam grafików nie oceniam :p

      Usuń
    3. Imigashi, pamiętaj, że ja mam ostre paznokcie (i tak to jest groźba)... ^^

      Usuń
    4. ja tesh i mam boską klatę i jestem w każdej chwili do wzięcia :)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  26. omg, jeśli ktoś by prosił o głosy to byłoby nie na poziomie.. ja zagłosowałam na byle kogo, bo 2 nie znam(tak jakby odeszłam ze stardoll pewnie dlatego), a reszta jest od co najmniej kilku miesięcy znana..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dawno Cię tu chyba jakoś nie było ;D Ja tutaj tylko MissParis nie znam :p Niech się ukażę.

      Usuń
  27. teraz sie dopiero przypatrzylam ankiecie, to jedynego cnika ktorego nie kojarze to MissParis125

    moze mnie ktos uswiadomic kto to? skad ona sie wziela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie się dowiem :)

      Usuń
    2. Ja też, w sumie o to chodzi, aby ukazała się nowa sława ;)

      Usuń
    3. Najlepiej oddać 9832493072103492 głosów na sb, aby zaistnieć, tak jak ta osóbka ♥

      Usuń
    4. A wszystko zaczęło się od zostania CoverGirl (między innymi dzięki uzależnionym [akcja św Mikołaj] oraz dzięki niewiadomej [ale bardzo dużej] ilości głosów oddawanych na siebie). Praktycznie tylko stąd jest znana. Albo i nie. Już nie raz słyszałam, że okrada mało znanych ludzi / nieznanych z cennych ciuszków (np. LE czy DKNY)

      Usuń
    5. Ja ją znam z kradzieży .

      Usuń
    6. hahahahah śmiać mi sie chce :D Jak można było dopuścić do tego konkursu kogoś takiego? :D

      Usuń
    7. Zgadzam się z Patrycją. W następnej edycji(jeżeli kiedyś taka będzie) trzeba się o danej osobie coś dowiedzieć.(jak się nie wie)

      Usuń
    8. @Flora-Kasia1998 szkoda że czytam to dopiero po dwóch latach, dzięki za oszczerstwa bo nic a nic się nie zgadza. Ncg zostałam pierwszy raz w październiku 2012. Szkoda mi jeszcze tego że nie pamiętasz jak prosiłaś mnie o odzyskanie konta.
      Wasza kochana MP125

      Usuń
  28. Mój głos poszedł na K.A.T.I.E. jest naprawde bardzo miła osobą, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź ja rzygam tym, widać, że ktoś prosi o głosy, no HELOŁ.

      Usuń
    2. Tak, tak. Przecież K.A.T.I.E. jest taka złą osoba, ona tylko spamuje w KG wszystkich znanych jej na SD, by glosowali na nią w ankiecie na dirtysd. -.-

      Pomyśl czasem Imigashi. Nie wszystkim zależy na zaistnieniu na tym blogu.

      Usuń
    3. Imigashi - brak słów... :(

      Usuń
    4. No mnie też brak, Imigashi, jak Ci nie pasuje to nie komentuj i zagłosuj na kogoś innego, mój głos - mój wybór, a takie komentarze są żenujące.

      Usuń
    5. Wiesz mi wszystko pasuje, zależy dla kogo 'żenujące' dla ludzi z mocną psychiką? dla ludzi żartobliwych? dla ludzi poważnych? dużo wymieniałby.

      Usuń
  29. Wicie co wam powiem , według mnie powinno być tu wiele osób , pomyślcie logicznie . Sam tytuł mówi " Wschodząca Gwiazda Stardoll", chodzi tu o odkryciu nowych gwiazd , a nie tych które nimi są , ale muszą wygrać konkurs żeby nimi zostać , i piszcie sobie co chcecie, ale ja widzę tam tylko jedną gwiazdę K.A.T.I.E reszczan osób są już sławni , a wy paczycie tylko na nich , a jest wiele osób, które na to zasługują .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, zgadzam się co do tego, że znajdują się same sławy. Zresztą, to, że osoby są znane nie oznacza, że są niesamowite. Tak naprawdę niektórych znam tylko dlatego, że piszą na blogach bądź się udzielają, ale szczerze mówiąc niczym specjalnym się nie wyróżniają. Nie są na tyle kreatywni (nie mówię o wszystkich!), ani nawet interesujący, żeby się tutaj znajdować. Założę się, że wielu z Was w propozycjach podało osoby naprawdę godne uwagi. Te, które wnoszą coś nowego, ale nie są sławne. Myślę, że to im powinno się poświęcić tego typu konkursy, dać szansę, a nie wciąż krążyć wokół obecnych sław.

      Usuń
    2. Jeszcze nie zauważyłyście? To kolejny konkurs na popularność... Szare osóbki, które nic nie osiągnęły nie miały jakichkolwiek szans -.-

      Usuń
    3. Zauważyłyśmy. I to jest to, co wzbudza w nas takie... Hmmm, oburzenie to za dużo powiedziane. Według mnie jest to po prostu bez sensu, bo te osoby sławę już osiągnęły. Mogli to nazwać "Najpopularniejsza gwiazda na stardoll". Wtedy mielibyśmy słodki wyścig o pierwsze miejsce adekwatny do nazwy.

      Usuń
  30. K.A.T.I.E. bez zastanowienia. Jak kolezanke powyzej nie obchodzi mnie to co sobie pomyslicie - Migo na to zasluguje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmieniam zdanie jednak. Głosuję na K.A.T.I.E :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie stop xylogenie ? Jak ludzie chcą to niech na nią głosują ale i tak wiadomo że nie powinni bo już jest sławna..Po prostu nie powinni ale to ich głosy więc się nie mieszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie no wy tak na serio?To jest blog na którym krytykujecie ludzi,czy specjalnie wywołujecie jakieś wojny?Dość długo wchodzę już na tą stronę,by wiedzieć o czym jest.Większość z tych osób w ogóle nie jest ambitna,kreatywna itp.Jedna trzecia tych kandydatów to osoby,które dołączyły do Stardoll o wiele wcześniej niż ludzie,którzy komentują i jednocześnie się spierają o nie wiadomo co.Heloo ludzie?O co wam chodzi?
    Nie macie co robić?Widzicie sens w wałkowaniu takich no nie wiem głupich tematów?Aha no i nie wiem czy wiecie,ale głosowania i sprawy tego typu wywołują wojny,płacze,bezpodstawne oskarżenia itp.
    Jeszcze brakuje obrzucania siebie nawzajem wulgaryzmami.Taka szokująca prawda.

    Pozdrawiam SweetMattina:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jako, że to był mój pomysł to wyjaśnię co to miało na celu, bo widzę nie wszyscy rozumieją. To, że Adasiek trochę błędnie nazwał tą akcję to jedno, ale mi chodziło o to, by pokazać osoby, które już jakaś malutką sławę mają, ale nie porównywalną z Gabą czy Gośką. Bo jak mamy wybierać wschodzącą gwiazdę wśród zwykłych szarych użytkowników? Po pięknym apartamencie czy ubraniu? Nie szukamy talentów, tylko gwiazdy, nowych celebrytów! Zrozumcie. Kogoś o kim będzie się pisać, gadać, plotkować. Dlatego moim zdaniem xylogelena jest tutaj jak najbardziej odpowiednią osobą i jedną z moich faworytek do zwycięstwa. Tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało jest osób, których sławę można porównać do Gaby czy Gosi, jednak te osoby jak sama powiedziałaś są sławne! Czy to ma jakikolwiek sens, skoro i tak się o nich mówi? Myślę, że to raczej wyścig między sławnymi - taki "kto ma więcej wielbicieli". Szkoda, że nie daliście szansy kreatywnym, ale nieodkrytym ludziom. Przecież tacy w propozycjach pewnie też się znaleźli. O nich można było by rozmawiać, plotkować. Zresztą gwiazda nie musi byc kontrowersyjna. Musi być inspirująca. Pociągająca. Wyjątkowa.

      Usuń
    2. Adasiek jednak nazwał jak nazwał. "Wschodząca Gwiazda Stardoll" powinno być jako "Znana Gwiazda Stardoll". Jak pisałam "To są znane osoby". Zgadzam się też z Shao, która powiedziała w ostatnich zdaniach "Zresztą gwiazda nie musi byc kontrowersyjna. Musi być inspirująca. Pociągająca. Wyjątkowa." I ja się z tym zgadzam. Nowa gwiazda stardoll ma zasłużyć! Musi się wyróżniać z tłumu! Być inna, wyjątkowa! I sądzę, że ten konkurs nie jest właściwie nikomu potrzebny. Osoby/a, która/e powinny/a wygrać na pewno nie da rady, ponieważ większość posiada tzw. wtyki. Jeszcze gdy mają znajomości to już zupełnie szał ciał! Cytując jeszcze Roksetkę, "Bo jak mamy wybierać wschodzącą gwiazdę wśród zwykłych szarych użytkowników?", a normalnie? Nie chcę rozpętywać wojny, tylko uświadomić, że ten konkurs nic właściwie nie zdziała!
      Pozdrawiam, wercia123456

      Usuń
  35. Popieram Wera :*. Chyba pomyliłeś się pomiędzy wschodząca gwiazda a znana gwiazda. To jest nikomu nie potrzebne. Jakiś tytuł nowa gwiazda stardolla. Jakieś dziadowe konkursy żeby stać się sławnym. JulieWolf znana że pisze na barwnym stardollu, Xylogelena także, jarus55 ma świetne stylizacje kto by go nie znał przecież komentuje uzależnionych. Zastanów się pierw zanim takie gówno napiszesz. Wschodząca gwiazda to ma być NIEZNANA osoba, która ma talent. Nie że zasługuje na to JulieWolf bo pisze na barwnym stardollu. A czym ona inspiruje? albo jarus55 komentarze w jego KG co sekundę się pojawiają bo ma świetne stylizacje i jest ZNANY. Weź sie w ten pusty poniemiecki łeb jebnij zanim takie coś napiszesz.

    Jeśli chcesz udawać takiego bardzo dorosłego to nie musisz tego komentować. Możesz udawać dorosłego że niby co mnie to albo kłócić się jak zawsze. Możesz pisać ile chcesz komentarzy o mnie i tak na nic nie odpiszę. Możesz nawet książkę napisać że kłamię nie będę się tm przejmować bo nawet nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  36. xylo , może tak i może nie . Mam prawo do własnego zdania,a tobie sławy już zdecydowanie za dużo więc ... ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze mówiąc do pomysł nie był zły, ale? Przeszły same osoby,o których było "głośno" chodź raz. Jedynymi osobami,o którym można nie tak dużo się mówi są K.A.T.I.E. i MissParis125 (wgl czym ona się wyróżnia z tłumu?). Konkurs był niesprawiedliwy. Jest tyle utalentowanych użytkowników,np. MegaNieznajoma (świetne i pomysłowe stylizacje),Saritka1995 (prze piękne pokoje bez przepychu) i inni,o których za pewne się nigdy nie dowiemy przez to,że Adasiek wybrał PRAWIE same popularne osoby. Sam mówił,że nie będzie wybierał popularnych osób,a wybrał! To się nazywa sprawiedliwość .___. Możesz usunąć ten konkurs,bo co za "gwiazda" jak wygra np. Tinkaa lub inna osoba, która i tak jest bez tego sławna!?
    Zgadzam się w 100% z tym :
    http://3.bp.blogspot.com/-_OdzmrATlDA/TzAuxSvcITI/AAAAAAAABRU/r8Pgn6vYVsQ/s1600/demot22.bmp
    popieram wercia123456 nie dlatego, że jest moją bff ale dlatego,że powiedziała prawdę. Co tu mówić? - Adam,zniszczyłeś konkurs. Nawet nie będę wchodzić żeby zobaczyć trzecią edycję,bo i tak przejdą osoby, które bez tej ankiety każdy zna. Jeszcze jedna sprawa - takie konkursy nie pasują do bloga, gdyż jak na początku pisała Smilice - blog służy do tego,aby pokazać wszystkie brudy o stardoll... :/ coś takiego jak to - jest brudem? - nie. Tyle mam do powiedzenia -,-
    -Julusiunia

    OdpowiedzUsuń
  38. "Wschodząca Gwiazda Stardoll" muahaha... Śmiech na sali... Osoby znajdujące się w ankiecie są już dość sławne. A miałam już nadzieję, że przejdzie ktoś godny uwagi, no ale cóż... Nadzieja matką głupich -.-

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochani, ale z drugiej strony tytuł jest dobry, ponieważ miana gwiazdy nie ma nikt z ankiety!

    Odróżnijmy gwiazdę od osoby popularnej czy celebryty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz mi powiedzieć czym to się różni w tym przypadku? Zresztą, w zasadach 1 etapu było "- typujcie naprawdę świeże i nowe osoby". I na końcu slogan "Nowe gwiazdy ukażcie się...". Nowe. Nooo-we.

      Usuń
    2. To racja, tu był błąd. Różnica jest ogromna. Gwiazda to osoba ze stażem, osoba, którą zna prawie cała dana społeczność, wie na jej temat naprawdę wiele. A osoby popularne i celebryci to ludzie krązący " na salonach" - znane nazwiska, ale to jeszcze nie gwiazdy. Np. Rihanna i Kendra od Hefnera...

      Usuń
    3. Hmm, możliwe, jednak uważam że tym osobom taki konkurs zwyczajnie nie jest potrzebny.

      Usuń
  40. Imigashi pohamuj się z tą NIEcenzurą ... Tusk cię dorwie xd

    OdpowiedzUsuń
  41. Przecież te osoby są już bardzo znane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram.. ;) A szczególnie xylo ... z barwy stardoll .

      Usuń
  42. Jarus55 i Tinkaa20.
    To na nich głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  43. Miały być osoby świeże, nikomu nieznane a tu proszę - wybieracie osoby doskonale znane wszystkim stardollowiczom. Nie zastanowiłam się nad żadnym nickiem - hm, to jakas nowa osoba... Gratulacje, każda z tych osób ma masę starpunktów i niezły staż na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie no wow. Szkoda tylko że MIssParis125 jest w ankiecie bo namawiała na głosy i sama na siebie głosowała, dowodów nie mam, ale miałam nie raz z nią do czynienia i wiem że jest do tego zdolna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dopiero teraz zauważyłam że usunęło mi resztę komentarza, więc napiszę tu :3

      Nie oddam głosu na tą panią, bo zbyt dużo ludzi już ukradła, nie jest warta głosu.
      Co do ankiety to zastanawiam się między Tinką i Jarusem :3

      Usuń