poniedziałek, 20 lutego 2012

Niewypłacalna NCG

Jako, że pozostał mi jeszcze tylko tydzień ferii postanowiłem poszperać po Stardoll w poszukiwaniu ciekawych lub mniej ciekawych tematów. Niektóre sprawy śledzę i czekam na rozwój akcji i właśnie taki rozwój miała już sprawa o której dzisiaj napiszę.

Któż nie chciałby zostać NCG lub CG? Ci bardziej popularni użytkownicy wiedzą doskonale, że w ich KG znajduje się wiele spamu i próśb - tak robią biedniejsi lub skąpi. Jednak Ci bogatsi kupują masę transmitek lub jak bohaterka dzisiejszego posta reklamę na sławnym blogu.

Tak też jedna z ostatnich NCG naszego kraju, a mianowicie KarolQa13xDD kupiła reklamę na Stardoll i My. Prosi w niej o głosy, a w zamian jeśli wygra ofiaruję sporą ilość stardollarów.


Jak widzicie jej marzeniem jest zostać NCG, a jeśli się uda to CG. Nagrody jakie oferuje skusiły chyba każdego, nawet ja sam na nią zagłosowałem i wziąłem udział w tej maskaradzie.

I stało się Karolqa wygrała. Ciekawiło mnie też kto zostanie tymi szczęśliwcami. Jednak przeciągała ona wyniki aż do niedzieli, zapewne chcąc wyciszyć już trochę sprawę. Jednak niektórzy nie dawali za wygraną i ciągle dopytywali o wyniki. I stało się wyniki zostały ogłoszone, bardzo ciekawe z resztą.

Jak można było się spodziewać Karolqa nie wypłaci nikomu tych ogromnych sum sd. Twierdzi, że miała rozdać te sd jeśli zostanie CG, mimo że ani w tej reklamie, ani w prezentacji nie miała tego napisane. Mimo to spójrzmy na jej odpowiedzi.


Jak widzicie wartość nagród została diametralnie obniżona. Miały być... a guzik prawda! Największą nagrodę wygrała dziewczyna bez ss, która sprzedaje konto.


Coś dziwny wydaje mi się wpis tej całej zwyciężczyni. Nie zdziwiłbym się, gdyby okazało się, że to jest drugie konto Karolqa. Jednak spekulacje odstawmy na bok. Poza tym dla 2 osób? No chyba sobie żartujesz....

Ludzie, którzy brali udział w tej loterii zostali po prostu oszukani. Karolqa wiedziała, że CG nie zostanie i teraz wymyśliła sobie wymówkę by nie wywiązywać się z obowiązku wypłacanie jakże tej astronomicznej kwoty sd, którą obiecała. Chciała zostać NCG, a najlepiej CG, ale słowo 'chcę' jest przy NCG. Chytrze sformułowane zdanie i bum. Karolqa zmienia sobie sens jak się jej podoba.

Jak widzicie mała gra słowna i takie korzyści dla oczywiście tego kto je stosuje. Jednak kłamstwo i krętactwo zawsze wyjdzie na jaw. A dowody są jakie są i panna K. powinna wypłacić całą sumę sd jakie obiecała, a nie jakieś ochłapy.



A według Was, czy jej tłumaczenie jest słuszne? Co o tym sądzicie?

56 komentarzy:

  1. A czego się naiwniacy spodziewali? Że ktoś rozlosuje aż takie nagrody za kilkanaście godzin sławy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się powiedziało A trzeba powiedzieć B. jak widać niektórzy tego nie potrafią.

      Usuń
  2. Po prostu jest sprytna, i jej się udało. A to, że do tego nieuczciwa to już inna sprawa..

    OdpowiedzUsuń
  3. No co wy !
    ona chciała przecież być CG, NCG to przecież gówno i nikt by nie chciał takiego tytułu, więc nagród też nie będzie :D
    oczywiście współczuję jej z całego serca tej życiowej tragedii.

    ha ha biedna dziewczynka się naobiecywała i teraz ma :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przecież loleczeq to jej konto .. ma nawet na loleczqu kilka kupionych projektów karolqi . ;) no , ii można się domyślić , że na loleczqu ma połowę kupionych rzeczy z K. w schowku.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakaś dziewczyna sprzedała mi konto Kamilqa93 , to niby jej siosty a za kilka dni ktoś mi je ukradł.;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś Ci ukradł? Raczej Ty komuś. :D

      Usuń
    2. Jasne , nie udzielaj się bo nie wiesz to nie mów

      Usuń
  6. To jej konto. Nawet ma ją w przyjaciołach. Jaki lol ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh...Kto normalny(lub nie) wydałaby 3800 sd. tylko po to by zyskać jakiś głupi tytuł NCG lub CG?!
    Spryciula z niej, trzeba przyznać ;/
    Ja np. nigdy nie biorę udziału w takich "konkursach" bo i tak rzadko wygrywają na stardoll dollki które naprawdę na to zasługują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz ale dziewczyny w transmitach walą po 7 tysięcy żeby zostać cg

      Usuń
    2. W sumie to racja...Ale żeby akurat 7 tysięcy to w to wątpię. Co najwyżej 5 albo 6.

      Usuń
  8. Na każdym kroku czają się złodzieje... Moim zdaniem było to nieuczciwe, ale znając życie nie poniesie żadnych konsekwencji (świat jest niesprawiedliwy)...

    OdpowiedzUsuń
  9. To było perfidne kłamstwo, gratuluję Ci panno K, za pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, ludzie są naiwni. Popieram komentarze wyżej. Ludzie w tych czasach są chytrzy i przebiegli. A ona ma podniete teraz ,że o niej napisałeś i jest sławna :p
    + Adasiek wielki plus dla ciebie za systematyczność dodawania postów. Gdyby nie ty tego bloga by już nikt nie czytał. Bravo ^^

    asnakamucza90

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh. Przypomina mi ona Fionęęę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfidne mluństwo. Dziecko słońca się ukazało. Myślę że ta zwyciężczyni, to jest drugie konto Karolqa.

    OdpowiedzUsuń
  13. O niee . a ja zagłosowałam! . co za żul z niej xdd . teraz to ma u mnie przesrane. będą ją cisnąć z drugiego konta żeby mojego nie zablokowali xd .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważaj, bo Ci to na pewno pomoże...

      Usuń
    2. droga miss kate jesteś załosną osobą sądząc po tym komentarzu :)

      Usuń
    3. Komputer ma takie coś jak ip - miss_kate_2.

      Admini gdyby chcieli to by zobaczyli, że jednak Ty bluzgasz K. :)

      Myślimy, nie śpimy. :*

      Usuń
  14. Co do całej sytuacji,to dziewczyna jest bardzo sprytną osobą i bardzo dobrze wszyscy wiedzieli chyba co wnioskuje to wszystko,że jeśli zostanie cover girl to rozda wtedy wszystkie nagrody,a jeśli ncg to tylko pare,no to to jest różnica między national a cover,tak samo jak robił to pyrokar,miał zostać cg wysłał mase transmitek itd,powiedział że jak zostanie to da scube,2 dzień został ncg wszyscy sie pytają co z tymi nagrodami on odpowiedział'tylko wtedy miały być rozdane kiedy miałem zostać cover boyem'więc ona zrobiła tak samo w sumie na takiej samej zasadzie i w sumie ona była nie uczciwa bo napisała wyraźnie ncg ale może źle napisała reklame czy coś takiego,e nawet jeśli to teraz każdy może zostać ncg/cg przez naiwność ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo długie zdanie, jednak co do ostatniego fragmentu owego wyrażenia się zgodzę: "teraz każdy może zostać ncg/cg przez naiwność ludzi".

      Usuń
  15. A co do sprawy, to kto mądry płacił by tyle sd za ncg czy cg.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. byłoby więcej nagród , gdybym została CG
    KarolQa13xDD 3 godzin temu

    OdpowiedzUsuń
  18. a czego się spodziewać po takich nagrodach
    swoją obietnicę spełniła niejaka A.S.H.L.E.Y..., która wygrała ponad rok temu CG i faktycznie nagrody rozdała, wiem, bo wygrałam wtedy chyba 200sd

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż mało takich osób na stardoll, jest ich masa. ale co zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka oszustka . -.- nie no nie mogę . Tak myślałem że będzie jakiś haczyk . ;/ Ja osobiście nie głosowałem i nie mam zamiaru. -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. Straszne ; // Pewno i tak niedługo Admini usuną jej konto, bo za wiele osób ją zgłosi za oszustwo. Niby czemu miałaby wydać 3800 SD ? Ludzie mają dużo SD np. moja koleżanka ostatnio doładowała sobie i ma teraz około 10 tys. SD no to wiecie te 3 tys to pikuś ; D Ja również na nią nie głosowałam. Ja głosuję, jeśli ktoś naprawdę na to zasługuje ; DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie wierzę w texty 'zostanę ncg/cg to rozdam nagrody', bo to bez sensu. Jest 99,9% szans, że ta osoba mówi o tych nagrodach by było więcej chętnych na głosowanie. Spotkałam się już kilka razy z osobami, które pisały w prezentacji, że jak im się to coś uda to dadzą nagrody, a później blokują KG lub robią coś innego by inni nie mogli ich się dopytywać. Ja na nią nie głosowałam... po prostu jest coraz więcej ludzi, którzy chcą kupić tytuł NCG lub CG i przekupują innych nagrodami w wielkich kwotach sd lub ubraniami ogromnej wartości, a ludzie nie myślą logicznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet nawet, ale napiszcie lepiej o tym co dzieję się z nandahope i klubpusia :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem, aby zostać ncg, albo cg, trzeba zasłużyć!!!!!! Przekupstwo nie popłaca, nigdy nie biorę w czymś takim udziału!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze mówiąc do mnie też napisała wiadomość cytuje :
    '' hej perełko :** co tam u cb.? chciałabym cie prosić o pomoc. jutro mam 18te urodzinki, więc dziś i jutro startuje na NCG :D a może nawet na Cg. proszę zagłosuj na mnie :), zgłoś się do studia stylistycznego oraz skomentuj nową walentynkową scenerię :** koooochaaaam :* '' i już chyba 2 raz to obiecuje, a nagród brak :/ I ona ma mieć 18 lat? Lol xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ma te 18 lat, ale z jej zachowania wynika, że jest po prostu stronniczą smarkulą, Amen.

      Usuń
  26. Od początku wiedziałam, że coś tu nie gra. Tak to już jest, ludzie tak robią i będą robić. Ja nie uważam tego za skandal, to normalne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak myślałam . Ona niema raczej tych 18 lat bo by była o 100x mądrzejsza specjalnie tak napisała żeby głosowali i co i po nagrodach fakt ma te 18 lat jak się wymaże jedynke z przodu no moja 10 letnia siostra jest od niej mądrzejsza bo jak obiecujee jakieś nagrody to zawsze rozdaje .

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  27. Takie sytuacje zdarzają się 2782399847 razy w ciągu dnia na SD, więc jakoś mnie to nie dziwi i w sumie W OGÓLE nie interesuje. POGRATULOWAĆ SPRYTU.

    OdpowiedzUsuń
  28. Co się dziwić? wszyscy tak robią... :/

    OdpowiedzUsuń
  29. UWAGA INFO:
    Potwierdziły się moje i wasze przypuszczeni dziewczyna ,która wygrała ,,kupę'' stardollarów to jest drugie konto. Dowody wejdźcie na konto loleczeq97 i wbijcie 3 str. komentarzy na samym dole jest tam napisane: ,,sprzedaję sobie na moje główne konto KarolQa13xdd. odwiedź i daj głos na ncg ;d do wygrania $ ;d''

    OdpowiedzUsuń
  30. Ona dała nagrody! Ja dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. I właśnie dlatego ja nie klikam w pięć gwiazdek. xD

    OdpowiedzUsuń