piątek, 17 lutego 2012

Samobójstwo MM...

Dzisiaj nietypowa i krótka notka, aczkolwiek według mnie dotyczyć będzie czegoś intrygującego.

Otóż Ci co posiadają FB 'w tych czasach to naprawdę rzadkość' mogli się naprawdę zdziwić. Magdo Milowicz, czyli nasz magdomilowicz dodał na swój profil takie oto zdjęcie:


Jest to zapowiedź jego prezentacji. Podobno ma być ona bardzo kontrowersyjna i jak sam autor stwierdził w jakimś wywiadzie admini na pewno będą chcieli usunąć mu za nią konto. Jednak nie dając się zahamować obawom, znowu prowokuje motywem śmierci, który od zawsze go kręcił. Na metce widnieje napis "Cause of death: suicide" co znaczy 'Powód śmierci: samobójstwo'. Czyżby nasz MM miał zamiar je popełnić. Jak myślicie co to może znaczyć. Ciekawe co skłoniło go do publikacji tak mrożącej krew w żyłach zapowiedzi.


Jak myślicie czym jest to samobójstwo MM? Co obstawiacie?

49 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Nie wiem co napisała Emilcia ;], ale ja myślę, że może MM kończy z grafiką? Albo wgl ze Stardoll... Nie wiem. Pierwsza osoba zawsze ma najtrudniej, musi zacząć rozmowę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tak jak ty, ale pewnie zrobi z doll trupa, poczeka aż mu usuną konto, i odejdzie, proste ;)

      Usuń
    2. Hmm.. Masz rację, to bardzo prawdopodobne :D Tylko po co tyle zachodu, nie łatwiej.. Aaaa, tu chodzi o rozgłos, że MM jest takim złym chłopcem, że mu konto usunęli xD

      Usuń
  3. Odchodzi - a jak już odchodzić na stardoll to z hukiem !
    zrobi coś prowokującego.
    wróżka Madeline prawdę ci powie :D

    a co do tego FB - nie mam i jestem z tego dumna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam FB. Nie bawi mnie to. A co do posta - też twierdzę, że odchodzi. Któż to wie... :D

      Usuń
  4. Być może odchodzi... Nie wiem, ale to chyba jedyne wyjście. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm...Dziwna sprawa.Może ma już dość grafiki,dość stardolla i chcę odejść ale żeby wcześniej ludzie go zapamiętali jaki był.Zgadzam się też z MadelineGenewieve.Odchodzi-ale jak już odchodzić ma to z wielkim hukiem ;).

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa co to będzie.Może tak jak wcześniej osoby napisały odchodzi ; )

    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  7. Albo w prezentacji jak poprzednio był Belzebubem, teraz będzie jakimś niby nieżywym czymś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem odchodzi. Czemu? Looknijcie. :*
    http://tynipic.com/viewer.php?id=klz1329484572b.png
    Zamazałam nick oraz avatar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieudolne paintowanie. Ma dwa kółeczka zębate od edycjii. Jak już mówiłam - nieudolne.

      Jagna pozdrwaia wszystkich polaków

      Usuń
    2. Tzn.? Chcesz posądzić mnie o podrabianie etc.? Sama szukaj w KG MM'a. :) Autor komentarza to Kitty121.

      Usuń
    3. Jezeli tak si upierasz pryz odejsciu MM to popatrz na komentarz od lady(myslnik)gaga54321

      Usuń
    4. Przecież ja się nie upieram. :)

      Usuń
    5. Też widziałam ten komentarz, no ale to nie od razu oznacza że odchodzi.

      Usuń
  9. Nie przesadzajmy... chyba nie chce samobójstwa popełnić, lubi się bawić.. a raczej interesuje go motyw śmierci zresztą nie tylko jego bo mnie też, ale nie róbmy z niego samobójcy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo kolejny skandal albo odejście.
    Szczerze mówiąc trochę mnie już denerwuje to jego bycie
    'diabełkiem'.
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaję mi się, że po prostu odchodzi ze Stardoll, a jak na MM przystało to chce to zrobić z hukiem. A nawet jeśli nie, to pewnie znowu chce wokół siebie zrobić szum.
    To przykre, że Magdo się stał bardziej znany z tych swoich niby skandali niż z grafiki. Pod wieloma względami go podziwiam, ale przede wszystkim jest mi go po prostu szkoda. Bardzo często poważne tematy traktuje jako "coś fajnego". Najwyraźniej jeszcze życie nie zdążyło się z nim umówić na kawę i wyjaśnić parę spraw...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.
      Uważam, że taka np. śmierć to nie zawsze jest temat do zabaw.

      Usuń
    2. To nie jest zabawa. Motyw śmierci jest bardzo często wykorzystywany w sztuce np. danse macabre. Jako artysta bardzo często inspiruje się śmiercią, chorobami, ciałem ludzkim. Nie mam zamiaru robic ze śmierci jakiejś zabawy. Wykorzystuje ją tylko w swojej sztuce :)

      Usuń
    3. bardzoo pasuje do Dody ;)

      Usuń
    4. MM - skoro tu jesteś, czytasz komentarze i podejrzenia, a mimo to nie zamierzasz nic wyjaśniać, to chyba oznacza to, że bawi cię ta mała sensacja, którą znowu próbujesz wokół siebie wywołać. Lubisz być w centrum uwagi, ale egocentryzm w takiej ilości... Ehm.

      Usuń
    5. MM to mogłeś zrobić coś w stylu La Mort. Czyli zamiast stopy, same jej kości, albo jak się rozkłada. Byłby większy efekt, bardziej straszny :)

      Usuń
  12. MI wydaję się że to taka metafora. Chodzi o to że chce skończyc ze stardollem i nawiązuje do usunięcia konta ze śmiercią ;)

    Nicolla02

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, że odejdzie... Za bardzo kocha sławę oraz płaszczących się przed nim ludzi.

      Usuń
  13. Zgadzam się z Liddy

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię trupy, chcę zostać patologiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. MAJ LOW IS JOR LOW, JOR LOW IS MAJ LOOOOW.

    Suham se Rijany.

    Pewno chce odejść, szczerze to przecież duży chłopak i może chce oderwać się od ubierania lalek. Szkoda w sumie, piękną graficzę tworzył. No cóż. Rest in piiiisss.

    OdpowiedzUsuń
  16. nom, szkoda, może odejść, jak taka będzie jego wola

    OdpowiedzUsuń
  17. Jego sprawa, niech robi co chce. Mało mnie to interesuje, niech dalej robi sensację z tego wszystkiego, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śmierć od zawsze mnie ciekawiła... Nie mogę się doczekać nowej prezentacji MM. Podziwiam go za to, że budzi kontrowersję. Uwielbiam takie skandale.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe. Śmierć sama w sobie jest bardzo intrygująca... Ale to sztuka. Rozumiem go, sama trochę się tym zajmuję
    ( nie tylko moimi beznadziejnymi rysunkami ). Bardzo intrygujące. Napiszcie jak będzie prezentacja, wejdę i looknę, ciekawe. Żeby takich ludzi było więcej xd hah

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka zapowiedź xD Pewnie odchodzi ze Stardoll i tyle. Ale już sama stopa mnie przeraża :o Ciekawe jaki będzie efekt końcowy :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, jakież to drastyczne...

    OdpowiedzUsuń
  22. Podejrzewam, że coś się stanie, Milordzie o:

    OdpowiedzUsuń
  23. Co my teraz zrobimy bez MM i jego stopy?!?!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ekhem... Jakoś przestały mnie jarać tematy dotyczące Magdo, jest wiele osób na SD takich jak on lecz "who cares"? Oni przecież nie są sławni...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet się tego nie przestraszyłam...takie to straszne .__.

    OdpowiedzUsuń
  26. On najprawdopodobniej chce pokazać jaki jest MROCZNY.Jakie emo.
    Odejście MM nie byłoby wielką stratą, jest wielu zdolnych grafików którzy biorą nawet 2 razy mniej za równie ładne nagłówki.No i bez niego, na Stardoll będzie o 1 mniej zadufanych w sobie celebrytów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak sucha, ale jakoś żaden nie robi takiej prezentacji xd Ludu, czy ja go bronię? xd Ale, myślę że będzie to fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. w dacie powinno być chyba napisane "coming soon", a nie "comes soon"?

    OdpowiedzUsuń
  29. MM nie grzeszy oryginalnością. Nie będę go tu wychwalać za to, że napisał taki tekst. Czyżby kolejny gość chce popełnić samobójstwo (realne) z powodu plastikowych ciuszków, czy może to tylko taki szpan? Cóż, chciał się czymś wykazać no to ma i co dalej??? pewnie nic z tego nie będzie....umrze? może sfotografuje i umieści w prezentacji swój grób??? byłoby ciekawie....(czekamy)

    OdpowiedzUsuń