niedziela, 12 lutego 2012

... jestem w miarę rozpoznawalna - wywiad z xylogelena!

Czas na wywiad z naszą nową gwiazdą xylogelena
(Sorry, ale nie jestem dobry w te klocki, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba).

A: Jaka była Twoja reakcja na wieść o wygranej?
X: Bardzo się zdziwiłam, gdy do mnie napisałeś z tą wiadomością, pojawił się drobny uśmiech na twarzy, acz wiedziałam, że zaraz będą się pojawiać komentarze typu "ona jest już znana" itp.
A: Czy spodziewałaś się takiego wyniku?
X: Hmm.. w eliminacjach dużo osób głosowało na Jarusia, Tinkę, ja nawet nie przypuszczałam, że te osoby, co się dostały, dostaną się do ankiety. Myślałam, iż będą to osoby, o których świat dopiero usłyszy..
A: Jak myślisz dlaczego właśnie Ty wygrałaś?
X: Haha..trudne pytanie. Nie wiem, staram się dla ludzi być miła, ale czasami ludzie sprawiają, że skacze mi ciśnienie i potrafię się nieźle zdenerwować. Pewnie dużo osób kojarzy mnie z blogów, nie wiem co o mnie sądzą, ale bardzo by mi przykro było, gdyby ktoś uważał, że jestem zadumaną gwiazdką.
A: Czy uważasz się za osobę sławną?
X: Trudno powiedzieć, jest tak, że gadam z osobami i pytam się przykładowo, czy podoba im się moja stylizacja, oni na to odpowiadają, czy mogę im przypomnieć nick, bo nigdy nie mogą zapamiętać, niektórzy robią błędy w jego pisowni, ale pomińmy to. Mojej "sławy" nie można porównać z Gabisią, czy i_am_collector, ale sądzę, iż jestem w miarę rozpoznawaną osobą.
A: Od jakiego momentu myślisz, że stałaś się rozpoznawalna?
X: Od jakiego? Kiedyś, jeszcze może rok temu byłam na tej stronie taką osóbką, co lubiła się sprzeczać, wyzywać i kłócić na tej stronie, było mnie wszędzie pełno, spamowałam po księgach gości (nawet wstyd się przyznać). Pewnego razu coś skłoniło mnie do założenia własnego bloga, pisałam tam takie nowości stardollowe, zebrałam ponad 100 obserwatorów, tak szybko się skończyło, jak i zaczęło. Potem zgłaszałam się do castingów na redaktora na różnych blogach, bo odkryłam, że blogowanie, to jest to, co powinnam na tej stronie robić. Takim cudem dotarłam na SIM, a barwnego stardolla odkupiłam.
A: Jakie masz plany na przyszłość?
X: Powili zaczyna nudzić mnie ta stronka, zamieniło to się już w nałóg, aczkolwiek poznałam tutaj bardzo ciekawych ludzi, z niektórymi chciałabym się spotkać w realu "na kawie". Myślę, że pobędę tu jeszcze troszkę czasu, potem się zobaczy, nauki więcej będzie przybywać, nie będzie czasu..
A: Jak myślisz, czy wygrana zmieni coś w Twoim życiu?
X: W prywatnym absolutnie nic, a stardollowym.. może ludzie bardziej utrwalą mój nick, np. nie xylogena, a xylogelena? zobaczy się ;P (hahaha)
A: Co sądzisz o konkurencji w konkursie?
X: Jeśli chodzi o tą "konkurencję" w WGS, to z nikim nie miałam większych starć. Wgl. nie wiem czy można ich nazwać konkurencją, bo ja to bardziej traktuję, jako zabawę. Jedyna osoba, której nie kojarzę (nie tylko ja) to MissParis125.
A: Czy jest coś o czym wolałabyś zapomnieć? Jakaś brudna sprawka z przeszłości?
X: Kont nie kradłam, grafik nie kopiowałam, ale mam coś na sumieniu, nie chcę na razie tego zdradzić.
A: Czy możemy spodziewać się jakiś kontrowersyjnych wiadomości na Twój temat?
X: Jak wcześniej wspomniałam mam coś na sumieniu na stardoll (niektóre moje wierne osoby o wszystkim wiedzą) lecz tego nie wypowiem, wywołałoby to AŻ ZA DUŻĄ KONTROWERSJĘ.

Jak widzicie nasza nowa gwiazda ma coś na sumieniu. Nie pozostaje nam nic jak tylko czekać, aż jakaś miła osoba doniesie nam co to było. Jestem strasznie tego ciekaw, a Wy?

I jak wywiad? Spodobał się Wam? A jak oceniacie xylogelenę?

74 komentarze:

  1. Kurcze, ja jestem straaasznie ciekawa co to takiego. Chyba całą noc nie zasnę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do wywiadu to mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe.
    Raczej nie liczycie na to, że ktoś Wam doniesie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, kotku przecież, haha.

      Usuń
    2. No, wiem, wiem ;)
      I wiem komu Ty to mówisz, a chyba nikt nie jest takim zdrajcą z Twoich BFF.
      Więc sie nie dowiedzą ;DD

      Usuń
    3. Może jesteś ekologicznym facetem ?

      Usuń
    4. TAK, ja jestem starym, obleśnym, zapyziałym dziadem, który ma na imię Bogdan, lat 56, odsiadywał za pedofilię dziecięcą C: Noo, a na stardoll jest po to, żeby podrywać dziewczyny. Żegnam -.-

      Usuń
    5. Chodź po filtrujemy? Ja jestem Bożenka mam 69 lat jestem wysoka, siwa pomarszczona duże biodra(podobno faceci na to lecą) oczy piwne, życie dziwne, mam usta jak twe gusta, byłam na wiocha. peel, bo pstrykałam sobie słiit zdjęcia telefonem stacjonarnym, to jak gotowa na romansik?

      Usuń
    6. no i dobrze ze w koncu to powiedzialas, sorry powiedziałeś
      nie co skrywac sekretow :D

      Usuń
  4. Wywiad jest w porządku. Skoro WIERNE osoby znają jej sekret to wątpię, iż ujrzy on światło dzienne. Jeśli miałby on wywołać tak wielką kontrowersję o jakiej mówi xylo to już tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieje ewentualnie opcja, że ten mały sekrecik to tylko chwyt PR-owy, który ma za zadanie "podgrzać" atmosferę wokół tej pani.

      Usuń
  5. "A: Jak myślisz, czy wygrana zmieni coś w Twoim życiu?" - co mógłby zmienić w jej życiu taki konkurs? O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,X: Jak wcześniej wspomniałam mam coś na sumieniu na stardoll (niektóre moje wierne osoby o wszystkim wiedzą) lecz tego nie wypowiem, wywołałoby to AŻ ZA DUŻĄ KONTROWERSJĘ.''

    Niektóre wirelne osoby wiedzą xd to chyba łatwe kogoś oszukała albo okradła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie, wyjdź stąd.

      Usuń
    2. A czemu?? Nie pomyślałaś, ze moze to być coś innego...

      Usuń
  7. Pewnie użytkowników oszukiwała i zdobywała cenne ciuchy. Taka jest twoja tajemnica ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacy wy ludzie nuuudni jesteście..

      Usuń
    2. Matko! Czemu jej tajemnica ma być czymś złym??

      Usuń
    3. Taki tok myślenia ludzi..jak jakaś tajemnica ot od razu kradzież. Było tak na przykładzie andrzelikag..

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. czemu ma być czymś złym? Słowa "mam coś na sumieniu" i "wywołałoby tą za dużą kontrowersję" mówią same za siebie xd

      Usuń
    6. @Ashley

      Poza tym, raczej nie ukrywałaby jakiejś fajnej sprawy, którą można się ze wszystkimi podzielić, nie sądzisz?

      Usuń
  8. Ma coś na sumieniu to ma, nie chce tego ujawniać to nie. To jest indywidualna sprawa nam nic do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Jeżeli xylogelena nie chce powiedzieć, to ma do tego święte prawo.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie chociaż jedna osoba..

      Usuń
  9. lolololololololololololololzz

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe... Wywiad ciekawy :) Zaciekawiło mnie to "coś na sumieniu"... Jednak z drugiej strony... Ja też coś mam i wolę o tym nie mówić ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież sama napisała, że nie kradła, więc nie bądźcie już tacy nachalni. Niby was to nie obchodzi, a i tak chcecie się jak najwięcej dowiedzieć. To już jest jej sprawa czy powie czy nie. I chyba lepiej, że na razie wiedzą tylko jej przyjaciółki, bo jak teraz każdy by się dowiedział co ma na sumieniu, to nie daliby jej spokoju z pytaniami itp... A wywiad spoko. :)

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola tutaj nikt nie kryje że chce się dowiedziec jak najwięcej i nie ma czegoś takiego "że nas to nie obchodzi". A to że Xylo napisała ża ma coś na sumieniu wywołało zapewne większą kontrowersję niż gdyby się przyznała. Poza tym teraz wszyscy będą polować na tą tajemnicę xd Ciekawe, może nawet ktoś podrobi dowody i będzie próbował ją.."zniszczyć" ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Wy tu wywiady robicie, a na stardoll zakochani się mnożą :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Emmm, nic nam do tego 'czegoś na sumieniu ' , ale zgaduję i może hmmmm... kopiowałaś posty z innych blogów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JES! Już cię kocham, jako jedyna podałaś najbardziej realną odpowiedź.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Do ukrycia Xylo nic nie ma ;/ Wy wszyscy już chcecie stać się wielkimi detektywami i będziecie szukać co do szczegółu co ma na sumieniu ? A powiem wam że nic, chciała tylko żeby ten wywiad każdy pamiętał, a wy już zgadujecie i wymyślacie jakieś badziewne historie. A nie widzieliście że napisała że może za jakiś czas powie nam o tym? Nie chcieliście czekać, może wymyśliła by coś fajnego. Ehh. Napisałem to bo jestem przyjacielem Xylo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A ty masz coś na sumieniu z wielką kradzieżą ?

      Usuń
    3. Nie , nie mam na sumieniu. Bo zapłaciłem za to w realnym świecie jak i na stardoll.

      Usuń
    4. ale zostałeś złodziejem :)

      Usuń
    5. Daruj sobie laska i zostaw Adriana w spokoju bo będziesz mieć do czynienia ze mną!

      Usuń
    6. ok gramy w NFS, Fifa czy co chcesz? :)

      Usuń
  17. Sam/a zostałaś, ukradłem ci coś? i jak byś nie widział/a straciłem sam konto i ciuchy i sd.;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż no to spoko wywiad ... nie mam nic więcej do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakby nie było tego na końcu to byłyby same takie komentarze ;p

      Usuń
    2. No racja racja...ale jeżeli ktoś ma jakieś tam swoje sekrety to niech ma je dla siebie i najbliższych , mnie jakoś za bardzo to nie ciekawi.+ wątpię żeby ten sekret wyszedł na światło dzienne,a wszyscy się już podniecają.

      Usuń
    3. prawda jest taka, że jak ktoś gra ponad rok czy dwa na Stardoll to nie wierze że jest czysty, każdy cos ma na sumieniu lub skrywa sekrety.
      ja tez nie wiem czym tu sie podniecac
      a komentarz wyzej napisalam dla jaj :)

      Usuń
    4. Zgadzam się z Gosią też gram grubo ponad 2 lata i również mam swoja malutka tajemnicę .Na pewno każdy ma tam jakiś mały swój sekrecik;))

      Usuń
    5. Ha, to ja jestem święta. Jakoś stardollowe 'występki' mnie nie kręcą.

      Usuń
    6. Hm, ja jakoś jestem na stronie od kwietnia 09 i nie mam nic na sumieniu. Więc chyba się jednak da.

      Usuń
    7. hah , ja też mam coś na sumieniu ^^ Głównie kłótnie z różnymi osobami :P

      Usuń
  19. Bla bla bla. Spodziewałam się czegoś ciekawszego, bo gdybyś zadał więcej pytań, to pewnie wyciągnąłbyś od xylo coś ciekawszego. A ta "tajemnica"... to chyba najciekawsza część całego posta. Ale i tak mnie nie zadowala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mógł zapytać o blogi, czy znam prywatnie Gabisie, co sądzę o zachowaniu Luli, jest tyle tematów na które można ze mną pogadać ... ;p

      Usuń
    2. Mógł,mógł ...Na pewno wywiad byłby wtedy ciekawszy ;)

      Usuń
    3. Co nas obchodzi czy znasz Gabisię? xD
      Ja znam Madone :P

      Usuń
    4. Pewnie, ale najpierw poznam cię z Britni xD

      Usuń
    5. Oja.. to był przykład, nie czepiaj się słów!

      Usuń
  20. Wywiad jak wywiad, nic szczególnego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy ma coś na sumieniu,nawet ja mam mały sekrecik na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wywaid ciekawy, aczkolwiek mogłeś dać więcej pytań. Zgadzam się z xylo , mogłeś zapytać o zachowanie lULI ITP. :]
    a TAK FAJNIE SIĘ CZYTAŁO :d

    OdpowiedzUsuń
  23. wywiad fajny ;]
    przynajmniej teraz wiem kim jest "xylo" ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie..nie no,może coś zrobiła?Ale teraz pytanie - co was to interesuje? Może po prostu nie chce tego ujawniać? przestańcie być tacy dociekliwi! Ona zrobiła 1 rzecz źle,żałuje tego i nie chcę tego ujawniać by nie było jej wstyd.Wy zapewne tyle już nakradliście że szkoda gadać -.- Skończcie histeryzować . -.-

    OdpowiedzUsuń