poniedziałek, 13 lutego 2012

Spięcie na SiM

Moje oczy są wszędzie i dzięki ich czujności zauważyłem lekkie spięcie, które miało miejsce na jakże popularnym blogu Stardoll i My.

Doszło do tego, że nawet jedna z redaktorek postanowiła odejść. Wow odeszła z SiM? Jak widzicie musiała być bardzo zdesperowana, bo kto odchodzi z takiego bloga od tak?

A co co poszło? A o to, że jedna z nowych redaktorek Nejtl ukradła fuchę redaktorce do spraw mody backless. Ta poczuła się urażona i postanowiła odejść. Wyjaśniając pokrótce swoje odejście w poście:

Kliknij w obrazek, aby powiększyć.
Może byłaby z tego niezła draka, niestety Gabisia9 zainterweniowała i ucięła dyskusję na 13 komentarzu. Sama jednak ma żal, że backless, że zwaliła wszystko na koleżankę i bez jakichkolwiek wyjaśnień odeszła.


Backless jednak dosadnie tłumaczy jej dlaczego jej nic nie napisała. Jak widać nie ma z Gabisią w ogóle kontaktu. Po tych słowach Gabisia niestety ucięła dyskusję. A zaczęło się robić ciekawie.

Z jednej strony to trochę dziwne, ze strony backless, od razu się tak obrażać i odchodzić. Jednak faktycznie jeśli Nejtl wtryniła się do jej kompetencji to mogła się wkurzyć, ale żeby aż tak? Gabisia jednak już na pewno jej nie zatrudni i zapamięta sobie tą szczerą osobę.

Jak widać kontakt z Gabisia jest bardzo trudny. Wiem to ja i na pewno jeszcze parę innych osób. Może Gabisia powinna mianować kogoś swoim asystentem by odciążał ją w kilku sprawach. Pomyśl nad tym Gabrielo, a wyjdzie Ci to na zdrowie :]


Czy Wy też na miejscu backless odeszlibyście z SiM? I czy Gabisia ma słusznie do niej pretensje?

65 komentarzy:

  1. Też bym sie wkurzyła, jakby ktoś "ukradł" mi fuchę, jednak nie odchodziłabym odrazu z bloga tylko próbowała wyjaśnić zaistniałą sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego, że backless się wkurzyła, chyba każdego by to rozzłościło. Jednak nie odchodziłabym, tylko próbowała cokolwiek wyjaśnić lub najzwyczajniej pisać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ten blog robi się już nudny, naprawdę nie masz już o czym pisać? Ludzie się kłócą dzień w dzień to normalne niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej coś pisze... znajdź jakiś większy "skandal" i wtedy się wypowiadaj. Tylko marudzicie, albo "ale to nudne, nie macie o czym pisać?", albo "czemu notki są tak rzadko? weźcie się do roboty" Jezus Maria. Żałosne.

      Usuń
    2. dzięki Olga ;]

      @ serduszko
      jak masz takie pretensje do mnie to czekam aż wyślesz mi coś ciekawego. od samego marudzenia nic się samo nie zrobiło ;]

      Usuń
    3. Akurat chciałabym zaznaczyć, iż wyrażam tylko swoje zdanie, ale najwyraźniej tutaj nie można tego robić -.- żałosne jest to, że kwestionujesz moją wypowiedź, masz swoje zdanie? proszę bardzo, ale po co komentujesz moje bo nie rozumiem?

      @adasiek116- nie mój blog więc nie mam zamiaru wysyłać Ci żadnych skandali i tym podobnych rzeczy. I ja cały czas nie marusze jak to napisałeś zdarzyło mi się pierwszy raz, więc daruj sobie kazania o marudzeniu. Widać nie potrafisz przyjmować krytyki, pozdro :)

      Usuń
    4. Nie wypowiem się, nie podzielę się z wami swoim zdaniem, bo później nie chcę być mieszana z błotem i się kłócić. :*

      Usuń
    5. @ serduszko

      a gdzie ja napisałem, że cały czas? nie zmyślaj ok i pisz sobie co chcesz, ja też piszę co chce i jest ok. jak ktoś się nie zgadza z Tb to nie wypisuj, że nie możesz wyrazić swojej opinii, bo Twoich komentarzy nie usuwam.

      Usuń
    6. Ja zgadzam się z serduszko. A co do "nowinek". Informowałam was kilka razy (na meila podanego w zakładce na górze), ale nie... Nic nie zostało opublikowane -.-

      Usuń
    7. Eee...a o czym innym miałoby być tu pisane? Tak, zgadzam się z tym, że co dzień ludzie się kłócą, no wiadomo normalne. W takim razie o czym miałby być ten blog? W ogóle o czym mieliby pisać..? Nie rozumiem twojej sprzeczności. Ważne, że przynajmniej coś piszą -.-

      Usuń
    8. Flora-Kasia no ja też raz i moja nowość została potraktowana jako kpina -.- Redaktorzy za mili to tu nie są.

      Usuń
    9. yyy staram się być miły, ale na posty typu ktoś został okradziony itp nie reaguje, bo to nie jest blog do takich spraw sorry albo, że ktoś zamknął mało znanego bloga. przykro mi dziewczyny, ale takie notki nie mają sensu ;]

      Usuń
    10. a notki pt. redaktorka odchodzi z bloga mają sens, owszem. Zgadzamy się z Tobą wszyscy bez wyjątku.

      Usuń
    11. nie ma nigdzie notki o takim tytule.

      Usuń
    12. Cóż, kłótnia z bloga Gabisi9 przeniosła się tutaj.

      nie_a_ty

      Usuń
    13. @adasiek116: Dobra, napisałam, że ktoś kogoś ukradł. Ale napisałam też kilka innych dobrych tematów -.- Ale nie ważne.
      A tak poza tym może i nie ma notki o tytule "redaktorka odeszła z ...", ale jakby nie patrzeć to w tym poście to napisałeś ^^

      Usuń
    14. I wpadłeś. Ba-bum! xp

      Usuń
  4. Ja na miejscy backless nie odeszłabym z SiM, ale rozumiem dlaczego tak postąpiła, bo kto by się nie zdenerwował? Gabisia nie powinna mieć pretensji, bo sama przecież zawaliła z tym kontaktem z backless, więc nie rozumiem, czemu ma do niej pretensje. + W całym artykule masz literówkę w nicku - nie pisze się "blackless" tylko "backless" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę napisać komentarza normalnie więc piszę tak: UTRUDNIONY KONTAKT? No błagam :) Wystarczyła jedna wiadomość na gg lub na stardoll i bym reagowała, a takich nie było :) Tyle mam do dodania.

      Usuń
    2. ale ile by musiała czekać na odpowiedź...

      Usuń
    3. Przynajmniej by cokolwiek zrobiła. Teraz za bardzo nie ma czym się bronić,bo gdyby musiała czekać na odpowiedź mogłaby przynajmniej powiedzieć,że napisała,a to,że nikt nie odpisał to nie jej wina. Teraz to z jej strony kiepsko wygląda.

      Usuń
    4. Adasiek ma rację żeby czekać na odp . trzeba mieć 'troszkę' czasu ;/.

      Usuń
    5. wybaczcie ale nie stawiam stardoll na 1 miejscu jak wy ;)

      Usuń
    6. Ja na pewno nie stawiam na 1 miejscu stardoll, bo wiem że mam też prawdziwe życie -.-

      Usuń
    7. Kto podziedział, że stawia stardoll na pierwszym miejscu? Nikt. Więc to nie jest okey jak piszesz tylko "coś", żeby się na siłę obronić.

      Powiem szczerze szkoda mi backless. Czy ona wg. wiedziała o tym, że ktoś "zajmie" jej miejsce? Jeśli nie to nie było z Twojej strony Gabrielo miłe... Dwie redaktorki i ta sama tematyka wiąże się z hmmm konkurowaniem. Nie trudno było się tego domyślić. Głupio, że zamknęłaś komentowanie... Dziewczyna przynajmniej mogłaby się wypowiedzieć i tłumaczyć. To tak jakbyś "zapomniała", że wg. była ta sprzeczka. Ale nasz Adam dostrzegł to :-)

      Usuń
    8. "nie mam z tobą kontaktu" - ciekawe. Zabawne jest to, że backless nawet nie próbowała się skontaktować. KG nie razi, GG też. Nic by się nie stało, gdyby spróbowała chociaż coś napisać.

      Usuń
  5. Wasz gwiazda naprade bardzo miła jest xd
    http://barwnystardoll.blogspot.com/p/czarna-lista.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziwne..nie pamiętam takiej sytuacji na blogu xp

      Usuń
  6. Przecież backless też pisała o nowościach, a jest ds. mody i nikt nie miał pretensji. Btw. xylogelena także umieszczała swoje stylizacje i nikt się nie unosił.

    Ja na miejscu backless nie odchodziłabym.

    Chociaż fakt faktem, że jak każdy będzie pisał o czym będzie chciał to zrobi się bałagan.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak krótko?
    Ja bmy się nie zdecydowała odejść z tak bardzo popularnego bloga.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że można było to obgadać na spokojnie. Blok jak każdy, znajdzie inny. :)

      Usuń
  8. Najlepiej jak piszą tak osoby, które nie mają o tym zielonego pojęcia. Ilekroć pisałam do Gaby, odpisywała mi. Gadała ze mną długo na sprawy totalnie nie związane ze Stardollem. Jak raz nie odpisywała mi przez kilka dni, to potem tylko przeprosiła za zaistniałą sytuację.

    Ja na miejscu backless też bym nie odeszła, gdyż na początku moim zadaniem było również robienie stylizacji, ale potem został ktoś do tego zatrudniony. Trudno - czasem taki podział obowiązków jest na prawdę dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to troszkę dziecinne. Tak, jak sytuacja z podstawówki:
    A: Ja pierwsza namalowałam takie włosy, a ty zwaliłaś!
    B: Ale ja mam inny kolor!
    A: Wiesz, co? Nie bawię się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli niby nie ma się z gabisią kontaktu zawsze można napisać na formsprong. Mimo,że jest to jednokierunkowe i raczej nie na temat stardoll przynajmniej by coś powiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odejść na jej miejscu to bym nie odeszła , ale co by było jakby ktoś znowu tak postąpił i znowu i znowu itd. to bym też odeszła ale jak jeden raz to wiadomo , że NIE ! Pewnie już żałuje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miała jakiś ciężki powód to odeszła, ja też bym tak zrobiła. Tego jej nie zaprzeczę.. Dziwi mnie ta sytuacja.

      Usuń
  12. Właśnie zauważyłam to zdanie w poście i czułam że coś nie tak. Ale blackless chyba coś ukrywa..

    @Wicza dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. To raczej jasne, że po JEDNYM incydencie by nie odeszła. Musiało zdarzyc się trochę więcej rzeczy, które jej działały na nerwy niż tylko jeden.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudny kontakt? Nie sądzę. Również redaguje na tym blogu i na każde moje pytanie, jakąkolwiek prośbę Gaba odpisuje od razu. A co do głównego tematu postu uważam, że backless powinna skontaktować się Nejtl, albo z Gabrysią i wyjaśnić to sobie. Myślę, że podjęła trochę za bardzo pochopną decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziiwne. Przeczytajcie mojego maila please!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. To z trudnym kontaktem się zgadza. Nie raz próbowałam wykupić reklamę na Check and Bid i zawsze brak odpowiedzi. -.-

    nieosiągalne xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie, jaką 'fuchę' ? Wy żyjecie w wirtualnym świecie, a nie pracujecie zarabiając *.* Mylicie dwa światy : prawdziwy od wymyślonego! To zaczyna byc chore..
    I jaki utrudniony kontakt ? Jak się ma kilka blogów itp. to logiczne, że trzeba miec czas na takie rzeczy jak za każdym razem odpowiadac na te wszystkie bzdety. Backless powinna miec też trochę wdzięczności do Gaby, że ją w ogóle przyjęła i odejśc 'z godnością' .
    Dziękuje -,-
    Angelinaa96

    OdpowiedzUsuń
  18. Bulwers czy nie, to się na prawdę robi już nienormalne. Jest życie poza stardoll ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Hhaha, uwielbiam czytac komentarze na tym blogu.
    Co do backless to jej sprawa dlaczego odeszła, ale miło, że o tym napisałes, bo w końcu ten blog tym żyje.
    Plotkami, skandalami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozumiem, że backless mogła się wkurzyć, ale dlaczego od razu odchodzić? Wiem, mój błąd - mogłam z nią przed publikacją posta porozmawiać. Najchętniej wyjaśniłabym sobie po incydencie sprawę, ale backless twierdzi, że wcale niczego nie ma mi za złe (mhm, jasne) i kompletnie nic nie chce ze mną wyjaśniać. Usunęłam posta ze stylizacjami. Wtedy stwierdziła, że mam z powrotem dodać stylizacje, bo usunęła się już z autorów. Wcale nie miała zamiaru już dodawać stylizacji, ale Gabi napisała mi, że nie mam przejmować się backless i przywrócić post ze stylizacjami.

    Dlaczego dodałam posta ze stylizacjami? A dlaczego backless dodawała posty dotyczące nowości? Ja nie miałam jej wcale to za złe, ani nie miałam najmniejszego zamiaru odchodzić tylko dlatego, że osoba, która wcale na blogu się tym nie zajmuje, zajęła się moją (i oczywiście innych redaktorek) fuchą. Z tego co widziałam, Roksetka pisze posty dotyczące stylizacji w określonym stylu lub po prostu mody. Z racji tego, że backless nie dodawała stylizacji od X czasu, postanowiłam zrobić to ja. Pozwolę sobie zacytować jedną z wypowiedzi backless: "Przepraszam Was czytelnicy ale z powodu niepraktyczności i wyglądu powyższych butów stylizacji nie będzie. Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie. ". Moim zdaniem osoba, która zajmuje się stylizacjami na blogu, powinna właśnie pomimo niepraktyczności ciucha zrobić z nim stylizację. Powinna pokazać, że jednak się na tym zna.

    Chciałabym przeprosić także Roksetkę, której również (jak to ujął Adaś) wtryniłam się do jej kompetencji. Nie ma sensu, żebym przepraszała jeszcze raz backless, bo robiłam to już sporo razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam jednak stalowe nerwy, wytrzymać z Angeliką wyścigi o posty, te kłótnie, sprzeczki itp.. to normalnie jakiś cud jest, jak teraz ludzie się o jakieś pierdoły fochają i odchodzą.

      Poza tym, lepiej by było, jak każdy by mógł czasami coś od siebie napisać, jakiś artykuł, czy coś, a nie dwie linijki tekstu, obrazek i do widzenia. Żeby czytelnicy faktycznie zauważyli, że ta osoba się stara..

      Usuń
    2. Teraz nareszcie macie spokój z Angeliką. Szczerze, cieszę się, że została wywalona jeszcze przed moim bloggowaniem. Z tego co widziałam, żadna z Was nie czuła do niej jakiejś większej sympatii. Zresztą ja - jako czytelniczka, obserwatorka - sama jej nie lubiłam, a na wieść, że będzie pisać na blogu, byłam załamana. Jej posty biły nieestetyczne, takie byle jakie i pisane na szybko. Tylko, żeby nie dopuścić, by przypadkiem nie napisała o tym inna redaktorka.

      No właśnie... Tak właściwie, to ja sama nie wiem, po co to zrobiłam. Może chciałam się wykazać?

      Usuń
  21. I wiem, że moje stylizacje były okropne. Nie mam zamiaru już nikogo zabijać moimi amatorskimi outfitami. Zostawiam to Roksetce i mam nadzieję, że nie jest ona aż tak oburzona jak backless :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie są takie okropne. Są bardzo ładne :)

      Usuń
  22. Co do kontaktu z Gabisią - ja nie mam z tym najmniejszego problemu. Jeśli chodzi o prywatne wiadomości, odpisuje w ekspresowym tempie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie, ja też nie raz pisałam do Gabisi z jakimś pytaniem. Zawsze szybko odpisywała a w dodatku była bardzo miła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie rozumiem tej backless. Przez to, że ktoś napisał post, o którym miała pisać odchodzi z tak popularnego bloga. Jakby była tam redaktorką dłużej na pewno zdobyłaby sławę, a tak wszyscy zaraz o niej zapomną. To tak jakby ktoś zrobił posta o HB, a następna osoba odeszłaby z bloga, bo ona chciała to napisać!

    OdpowiedzUsuń
  25. Błagam, czy wy na prawdę nie macie już o czym pisać? Stawiacie stardoll na tak ważnym miejscu w swoim życiu co jest dla mnie śmiesznym żartem. Adasiu mogłeś chociaż się na tyle wysilić by przeczytać późniejsze komentarze. Nie mam za złe Nejlt tego co zrobiła, jednakże odeszłam ponieważ czułam, że jest nas już za dużo. Tyle w tym temacie :):*

    OdpowiedzUsuń
  26. @marta32461: nie robiłam tego dla sławy, sprawiało mi to przyjemność, którą dzieliłam się z innymi (; Nie zależy mi na popularności, jeżeli o to wam chodzi xd

    OdpowiedzUsuń
  27. xylo: masz jakieś konkretne uwagi odnośnie mojej pracy na stardoll-i-my? wal śmiało, posłuchamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. a no i dziękuję za reklamę, jest pro! :3

    OdpowiedzUsuń
  29. kontakt z Gabrysią nie jest trudny o.O

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy ja wiem??? W sumie łatwo się z nią skontaktować;) Wystarczy dać oznakę życia w KG Gaby. Co do sprawy:
    Fakt faktem Nejtl też nie zachowała się w porządku. Powinna uprzedzić koleżankę, ale tak bywa. Poza tym kolejne spięcie na SIM powoli przeradza się w codzienność. Najpierw afera z andrzelikag, odejście xylo i ta cała sprawa. Sądząc gabisia pewnie niewiele wie o problemach z redaktorkami...

    OdpowiedzUsuń