środa, 8 lutego 2012

"Kreatywna" K.A.T.I.E.

Wiem, że to może mieć teraz wpływ na ankietę, ale cóż. Nasza dopiero początkująca gwiazdka K.A.T.I.E. podobno wcale nie jest taka niewinna jaka się wydaje. 

KAT ni stąd, ni zowąd zawojowała świat grafików, bynajmniej według niektórych i stała się nową, utalentowaną artystką. Jak twierdzi sama szkicuje sobie pozy i sama robi włosy. Jej prace możecie zobaczyć na jej blogu Migonetta.



[...] znajduję zdjęcia modelek w wręcz identycznych pozach - yyy tak na pewno modelki kopiują Twoja pomysły.

Jak sama przyznaje: unikam zdjęć. Myślę, że to trochę (trochę?) kopiowanie czyjejś pracy...


Jaka ta KATi jest kreatywna i że nawet znajduję na grafice swoje pozy u modelek. Wow chciałbym zobaczyć jej szkice. KAT już nie raz zaznaczała, że sama jest autorką swoich fryzur, poz itp.



Współczuję Ci z całego serca. Ty i kopiowanie...?

Ależ oczywiście, że tak.


Prawie wszystkie jej fryzury pochodzą z ubieranek. Ale przecież ona sama je robi i nie kopiuje. No cóż pozy ze szkicownika chyba tak bardzo się spodobały, że niektóre modelki je wykonują.


Czy sama KAT nie napisała, że uważa to za kopiowanie?
Cóż za hipokryzja. Cóż historia lubi się powtarzać. Pamiętacie AnnDoll88 i jej tylko 'czerpanie' z cudzych grafik - to dopiero była heca.

Jednak KAT jest na tyle wspaniałomyślna, że pozwala innym na ściąganie jej fryzur, które SAMA zrobiła.


Fakt nałożyła na fryzury z ubieranek kolory, ale ona przecież tak nie robi. Hmm to skąd je ma? Oto jest pytanie.

Wiadomo, że K.A.T.I.E. kłamie i teraz dwie opcje: albo robi ktoś dla niej te fryzury i piszę, że są jej albo 'sama' je robi i ściemnia by wyjść na bardzo utalentowaną. Nie mniej jednak coś kręci.

Nie chodzi mi to, że ściąganie poz, czy fryzur z obrazków je złe, bo nie mi dane jest to osądzać. A może jednak i mnie... Nie ważne :] Ważne, że KAT tu piszę, że "ja sama to wymyślam", a tu mamy dowody, że jednak nie jest aż tak kreatywna i skądś bierze te swoje wspaniałości.



Jak więc Wy osądzacie postawę KAT? 

Za info i obrazki dziękuję Anonimowi. 



PS: K.A.T.I.E. nawet nie musiałaś wygrywać WGS, bo już stałaś się tematem posta! Gratuluję :]

103 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahaha wiedziałam! a wszyscy jej 'fani' tak za nią trzymali że ona taka samosia,ahahaha no to widzimy że wasza cudna Migusia to ''trochę'' kłamczusia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ona od zawsze wydawała mi się jakaś taka fiufifuifuifuif ciągle pieprzyła że grafika jest trudna i że ona jest taka oryginalna i raz jak Martyna wstrzymała konkurs na nagłówek myślałem że ją powyzywa i zabije..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jak wstrzymałam konkurs 3 dni po rozpoczęciu to zaczęła mnie krytykować jaka ja nie odpowiedzialna itp

      Usuń
    2. Krytykowała bo skopiowanie i wstawienie twarzy też troszkę zajmuje xD

      Usuń
  4. Grafikę samą w sobie ma piękną, acz po co kłamać? Magdomilowicz nie kłamie i jakimś, trafnym cudem żyje i nadal ''graficzy''.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno ją o to podejrzewałam. Jakiś czas temu pisałam z koleżanką, która się zachwycała tą całą K.A.T.I.E. i teraz się przekonała, że miałam rację, że kopiuje. Fakt, w moich nagłówkach też większość fryzur jest z ubieranek ale ja nie twierdzę i nigdy nie twierdziłam, że są mojego autorstwa. Dobił mnie tekst ''Tak, sama robię włosy. Przyzwyczaiłam się, że ludzie zarzucają mi kopiowanie'' - hahahahahahah, nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. HAH, mam to samo co Ewelina. Wszystkim tłukłam, że to nie możliwe, że sama robi włosy! Niemożliwe! I w końcu są dowody. Jeszcze nie długo się okaże, że ciała też z jakiś gir albo ubieranek c;

    Samo czerpanie fryzur z ubieranek jest okej, ale kłamanie w tym temacie - stanowczo nie c;

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to jest żałosne . dobra , niech sobie kopiuje , bo widziałam u różnych grafików nawet u magdomilowicza fryzury z ubieranek , ale po co mówić , że są naszego autorstwa , skoro tak nie jest ? przecież ten kto wchodzi sobie w te całe ubieranki prędzej czy później i tak się zorientuje . -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. eh...O.o hahahahaha. żałosne. Jak się kopiuje to się przyznaje to tego, a nie uważa za wielkiego, niepowtarzalnego grafika. żal ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG!! Normalnie szok! O.o

    Muszę tutaj przyznać kilku osobom nade mną. Nie jeden grafik brał fryzury z ubieranek ale żeby pisać, że samemu się je zrobiło to jest już szczyt wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaha, cały czas mam taką minę: O.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie . :o

      Usuń
    2. Ona nie szuka inspiracji tylko kopiuje... To jest jeszcze do przyjęcia w stardollowych realiach, ale żeby kłamać -.-

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. różyczko będę pisał tak jak mi się podoba :]

      Usuń
  12. Haha! Oj czego ci ludzie nie nakłamią... Kabaret (się tak uśmiałam)! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, a macie może linki do tych ubieranek? Tak kopiuj wklej i lekko zeedytować w ps to umie każdy. Mnie to wali. I tak lubię K.A.T.I.E. i jakie głupstwa tego nie zmienią. Kolejne pytanie - jeśli ktoś się napracuje nad grafiką na konkurs i się ten konkurs odwoła to jest prawo wściec się za takowy czyn. Ot co kończę wywód.

    aga19988 (wredna i zapyziała krytyczmajsterka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Wyślijcie link do tych ubieranek!

      Usuń
    2. Aga to jest ogólnie z jednej gry i trzeba mieć konto.
      Ale do jednej fryzurki mam link :
      http://www.roiworld.com/celebrity-dress-up-games/models/doutzen-kroes


      Są tam włosy z postu ''włosy dla was''
      Można się wkurzyć...

      Usuń
    3. jeju,chyba każdy poważny na stardoll wiedział że to jest z ubieranki ale żeby mówić że sama sobie to zrobiła?

      Usuń
    4. xXEwelina1996Xx dzięki ;*

      Usuń
  14. Ja czekam u niej na grafikę i mi to nie przeszkadza..

    Sama tak robię- włosy biorę z ubieranek i przerabiam pozy. Skórę robię sama. ( nie zamawiałabym u niej, gdybym miała czas i umiała robić takie fajne tła)

    Więc jak coć to ja się wstawiam za K.A.T.I.E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nic złego w korzystaniu z ubierankowych włosów ,ale po co kłamie że sama robi?!

      Usuń
    2. No tak. Mogła się przyznać.... :/

      Usuń
    3. No, włosy na serio skopiowała,ale co tam, przecież to nic nie przeszkadza.. Ale przyznać by się mogła.. ;\

      Usuń
  15. Cóż i to całe moje szukanie było tylko po to by Katie powiedziała prawdę : http://migonetta.blogspot.com/2012/02/jedno-wielkie-przepraszam.html

    Na tym mi zależało. Dziękuję dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisząc poprzedni komentarz, napisałam, że czekam na wypowiedź samej zainteresowanej...no i się doczekałam, hmmm nie wiem po co był ten cyrk, wystarczyło przyznać się od razu, że to są z ubieranek włosy, ludzie zamawiali by tak samo, bo są to naprawdę ładnie dopracowane i estetyczne grafiki, no cóż...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku nie wierze. Jeszcze całkiem niedawno pisaałam z nią na GG:

    Ja: Czy mogłabyś mi wytłumaczyć jak tak pięknie cieniujesz ?
    2012-01-28 20:25:06
    bo ja też robię grafikę ale moja przy twojej


    K.A.T.I.E.: Hmm... wiesz. W sumie mogłabym, jedyny problem jest taki, że ja do tego wszystkiego doszłam sama.

    OdpowiedzUsuń
  19. A oto dowód:
    http://imageshack.us/photo/my-images/535/62307689.png/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ja do tego doszłam sama"- ciekawa jestem czy do tego że to plagiat też doszłaś?. xD

      Usuń
  20. Czemu ta strona nie nazywa się krytyka.pl :D ?
    Nie no post super ! ;D
    Ale nie powaga xd

    OdpowiedzUsuń
  21. no właśnie tak mi sie zdawało, ze gdzieś wcześniej już widziałam te kudły ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ok,koniec ukrywania swojego rozczarowania .
    Fakt kopiuje i to bardzo . Nasza ,,Migonetta Solvith'' Jeśli naprawdę ma tak na imię i nazwisko kopiujee ! Oj, zawiodłam się na niej i żałuję że oddałam na nią głos.

    xoxo ;* K.A.T.I.E. - sorry .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak pod wpływem innych napisać opinię z którą sami się nie zgadzamy.

      A teraz sama ja się wypowiem. Moim zdaniem K.A.T.I.E zrobiła wielki błąd że brnęła w te kłamstwa ale sądząc po tym wszystkim ,w tym po jej przeprosinach a nie każdego stać na to żeby przeprosić i tym bardziej przyznać się do winy to uważam że nie powinniśmy już jej oczerniać mimo ze zrobiła błąd bo przywłaszczyła sobie czyjąś prace ( w tej sytuacji jest to skopiowanie fryzur i przywłaszczenie sobie je). Ile razy my popełniamy jakiś błąd i nie wychodzi to na światło dzienne? Skopiowała włosy ,ok , może pozy też ale grafikę wykonuje ona sama,cieniuje,dodaje efekty więc też w tą jej grafikę wchodzi jej praca. Efekt końcowy jest świetny. To tyle ode mnie.
      Co do posta to bardzo ciekawy ,gdybyście nie napisali to bym w życiu o tym sie nie dowiedziała ;)

      Usuń
    2. Dokładnie zgadzam się z Tobą, zdania o K.A.T.I.E. nie zmienię, bo i tak jest fajną, miłą dziewczyną, która ma talent, a myślę, że każdy z nas bardziej lub mniej w życiu pobłądził, K. sie przyznała i przeprosiła, jest to kolejna afera o której zaraz zapomnimy bo pojawi się następna!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. LadyB - Oczywiście ja też nie zmienię ! Jest bardzo sympatyczna , ale troszkę się na niej zawiodłam ;( Ale skoro się przyznała to zna czy że zrozumiała swój błąd . I to jest najważniejsze ! A więc cofam tamto oskarżenie .

      Najważniejsze że się przyznała i przeprosiła.


      Patrycja - Tak , zgadzam się z tobą ale jednak kopiuje/kopiowała.

      Usuń
    5. jak widać tobie wystarczy spacja

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. No i to miałam na myśli.

      Usuń
  24. Ja często wchodzę na tę ubieranki, bo ogólnie są tam fajne ciuchy, dodatki itp., tak więc ni stąd, ni zowąd skojarzyłam sobie, że te fryzury gdzieś widziałam. xd

    OdpowiedzUsuń
  25. W ogóle nie podejrzewałam, że skądś kopiuje! Myślałam, że po prostu ma talent. Żałuję, że ją nominowałam i oddałam na nią głos. :(
    megi_love_14

    OdpowiedzUsuń
  26. TYLKO CHOLERNI IMBECYLE UWAŻAJĄ SŁOWA BYNAJMNIEJ I PRZYNAJMNIEJ ZA TO SAMO. ADASIEK, PRZESTAŃ BYĆ IMBECYLEM!

    bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze wszystkich zgasisz. ;3
      No właśnie, też mi się to ''bynajmniej'' rzuciło w oczy.

      Usuń
    2. Lilo myślisz, że jesteś fajna tym co robisz. jesteś nudaaa...

      no more coments :]

      Usuń
    3. Chciałam to napisać, wszyscy udają inteligentów, a nawet nie znają znaczenia słów, których używają.
      Adaśku, pisze się "comments", wiesz, jedno "m" więcej. I jest nuda? Ok.

      Usuń
    4. Publikuj artykuły na popularnym blogu, nie znaj znaczenia słowa bynajmniej.

      Usuń
    5. Adasiek
      przecież to nie była pogarda/obrażenie Ciebie/Bóg wie co, a zwrócenie uwagi na to, iż popełniłeś błąd. Wytykasz ludziom błędy na blogu ''plotkarskim'' (plotka jest definiowana w słownikach jako fałszywa lub kłamliwa pogłoska, a chyba to co piszecie jest prawdziwe?), a sam nie umiesz znieść tego, że popełniłeś błąd, który może zdarzyć się każdemu, acz jeśli już piszesz na tak popularnym blogu ''plotkarskim'' to pisz porządnie i przeczytaj 10 razy to co napisałeś. Nie jest to obrażanie Ciebie, lecz uwaga oraz dobra rada.
      Poza tym pisze się ''comments'', a nie ''coments'', z resztą napisała już to Elegance_cat.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. aha ok. btw Lilo imbecylem nie jestem i piszę tak jak chcę.

      i comments - hm literówka się wkradła i od razu, że wielkie błędy robię ;]czepiajcie się dalej :D

      Usuń
    8. Ach, jak ja nie znoszę domorosłych polonistów, którzy z taką namiętnością wytykają "bynajmniej-przynajmniej", zupełnie jakby nie było fajniejszych i bardziej przykrych błędów (tu w artykule są znacznie ciekawsze kwiatki!), tylko dlatego, że o "bynajmniej-przynajmniej" brzęczy się znacznie częściej.

      Jak już wymieniać byczki, to wszystkie, dziękuję za uwagę.

      (ale jak już Ci "bynajmniej" wytknięto - popraw łaskawie) ;)

      Usuń
    9. Ten się nie myli kto nic nie robi.

      Usuń
    10. Ziutencja - nie przyglądałam się dokładnie, to "bynajmniej" aż tak bije po oczach, że nie mogłam przejść obojętnie.

      Adasiek - jesteś, byłeś, będziesz...

      Usuń
  27. Hmm...Jestem trochę zaskoczona. Myślałam, że Katie jest dobrą graficzką, a tu taka niespodzianka... Z tym nagłówkiem to przesada - no tak, modelki tak uwielbiają jej szkice, że tak pozują...Żałuję, że oddałam na nią głos.
    A tak po za tym ma podobną technikę graficzną do JulitQa,zobaczcie :
    http://4.bp.blogspot.com/-kt8tAhtXlJk/TwH3xVJ7o0I/AAAAAAAAAWA/zNUl9zM-FC4/s640/Grafika2.png praca KAT,
    http://2.bp.blogspot.com/-W-VKJbZ--qs/TVbCDcm41II/AAAAAAAABK8/FQ3L1tG6VoI/s640/heatherploteczkibyjull.png praca Julity
    podobne , nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja sądzę że to nic złego że bierze włosy z ubieranek (kit z tym)ale nie musiała kłamać! szczy wszystkiego O.O :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bla, bla, bla, bla, bla...nie no Adasiek116 faktycznie robisz błędy. Zgadzam się z Lilo_Godzillą xp Dobrze, że na nią nie zagłosowałam. A poza tym...już mnie wkurzają te "stardollowe nagłówki" ;o Tylko przy tym największe halo i bla bla bla. Ech, jak was to może interesować? -,- Gdyby w ogóle taka moda na nagłówki nie weszła, nie byłoby takich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uważam, że mimo jej przeprosin nadal jest to nie w porządku, że wszystkich oszukiwała... Ludzie zamawiali u niej grafikę i płacili myśląc, że na prawdę się dużo trudzi z tymi pięknymi włosami... -.-

    OdpowiedzUsuń
  31. O.O
    K.A.T.I.E kopiuje fryzury z gry! Jak zapewne ponad połowa grafików, nie mówiąc już o pozach, których też używają.
    Rzecz w tym, że graficzka się nie przyznała...
    Oj nieładnie, nieładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ,a jakoś większość ma problemy z K.A.T.I.E

      Usuń
  32. Szperając trochę po stronach z ubierankami natknęłam się na parę z powyższych fryzur ! Kopiara i tyle -.- A przy okazji . KOCHAM WASZEGO BLOGA ! PRAWIE CODZENNIE TU WCHODZĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. WIEDZIAŁAM.
    Wiem, kto jest anonimem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wiedziałam, że ona te pozy bierze z modelek od samego początku. To jest nie w porządku, że tak się tego wypierała. Powinna otwarcie przyznać, że przerabia te modelki tak, aby wyglądały jak lalki stardoll.

    KAT więcej pokory, ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://migonetta.blogspot.com/2012/02/jedno-wielkie-przepraszam.html

      Usuń
    2. Może uznała, że czytelnicy jej bloga skorzystają z jej pomysłu. Więc logiczne, że nie miała po co się afiszować.

      Usuń
  35. Zobaczcie co napisała na swoim blogu : http://migonetta.blogspot.com/2012/02/jedno-wielkie-przepraszam.html na stardoll również podała do tego link.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hmmmm ....... no cóż tak potem jest jak ktoś kłamie , ale przynajmniej się na swoim blogu przyznala ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona się nie przyznała. Ona została do tego zmuszona.

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie chcę się wtrącać, ale od początku widziałam że fryzury są takie 'ala' z ubieranki..

    OdpowiedzUsuń
  40. No proszę, proszę. Najlepiej wychodzi jej kłamanie. Niedługo okaże się, że nagłówki też... kopiuje z innych stron ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. trolololollo, ona myli, że jest fajna jak w kółko powtarza acz?
    btw. nie ma to jak dowartościować się poprzez powielanie. nie wiedziałam, że to aż tak poprawia mniemanie o sobie i rzeczach, które rzekomo się czyni.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem w szoku. Na początku myślałam, że kopiuje, ale po tym poście z darmową fryzurą stwierdziłam, że jest po prostu bardzo zdolną graficzką. Naprawdę podziwiałam ją za te fryzury. Później zaczęłam się zastanawiać czemu często te włosy jakby nie pasują na doll, dziwnie zasłaniają niektóre części twarzy.
    Jest mi po prostu przykro. Może nie dlatego, że kopiowała i się wzorowała na zdjęciach, ale że wszystkich oszukała :(

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  43. Zostawię to bez złośliwego komentarza.
    Kreatywność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech wie co o niej ludzie myślą. Następnym razem nie będzie taka skora do przekrętów.

      Usuń
  44. Ach ta kreatywność... Prędzej czy później prawda i tak wyszłaby na jaw.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale się przyznała Wy niemacie serca
    Blog już upadał i gdyby nie ten temat to byście nadno poszli.
    Ale zobaczcie ona tylko fryzurki zgapiła ciała oraz inne rzeczy robiła sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznała się jak już wszystko było wiadomo.
      Miała inny wybór? Albo nie wypowiadać się na temat, albo powiedzieć i troszkę załagodzić sytuację.

      Chociaż mnie to nie rusza, nie ona jedna kłamie.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie mamy serca? ahahahahahahaha, a ona to dopiero była dobroduszna oszukując każdego:*

      Usuń
  46. Alexandra - no, choć jedna mądra :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Haha, nareszcie wyszło to na jaw :D

    OdpowiedzUsuń
  48. hmm..Macie racje.Niby kopiowała te fryzury,pozy i wg ale za bardzo naskakujecie na nią.To też jest człowiek.Jak już się przyznała(po tym poście oczywiście) to po co ją bardziej naciskać?:|

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  49. Te fryzurę były wgl,jakieś dziwne takie "słitaśnie"
    Nie lubiłam jej od początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiadomo, że K.A.T.I.E. jest kopiarką. Już nie jedną fryzurę, poze widziałam w internecie.

    OdpowiedzUsuń