wtorek, 21 lutego 2012

Niewdzięczna Gabisia9!

Wiem, wiem mój świat kręci się wokół Gabisi i collector. Ale to właśnie przy "największych" gwiazdach można upolować coś naprawdę ciekawego.

Notkę zacznę od informacji, że xylogelena postanowiła odejść z SiM. Swoje odejście uzasadnia tak:


Pożegnało ją tylko 47 osób w tym kilka komentarzy dodała sama xylo. Ale osoba, która powinna najbardziej jej podziękować tego nie zrobiła. Mowa oczywiście tutaj o Gabisi. Jako założycielka i właścicielka bloga powinna wiedzieć, że praca na tym blogu nie była i nie jest łatwa. Jeszcze na dodatek darmowa praca, gdyż jak wszyscy wiemy kasę za reklamy zgarnia tylko Gaba, a nie tak jak jest na innych blogach główni redaktorzy. Nawet pracująca dla niej od lat VenusVirgin nie czerpie żadnych korzyści z bloga. Jedynie oprócz sławy, którą i tak się nie cieszy. Ale sprawy finansowe bloga to już inna bajka, na inny czas. Wracając do tematu... xylogelena poświęciła trochę kasy, czasu i chyba należałoby się chociaż jakieś zwykłe 'dziękuję'. Niestety jak na razie się tego nie doczekała i chyba nie doczeka. 

Sama przyznaje, że blog nie jest taki sam jak kiedyś. I kilka osób się z nią zgadza.


O co jej chodzi? A może o to, że harują jak woły (redaktorki), bo myślą, że to dla nich szansa na wybicie się i na zostanie nową sławą Stardoll. Jednak życie nie jest takie proste. Pierwsze i ostatnie skrzypce na tym blogu gra właścicielka, czyli Gabisia i nie zanosi się na jakiekolwiek zmiany. A dla niej blog stał się już chyba maszyną do zarabiania sd. I to nie są tylko słowa, bo zauważcie, że w ciągu miesiąca odeszła już druga redaktorka, a xylo pracowała już na SiM od wakacji, więc bardzo długo. Skoro jednak zdecydowała się odejść i wyciąga takie wnioski to musi mieć do tego twarde podstawy. Z tajnych źródeł wiem, że inna dziewczyna też rozważa odejście z tego jakże przez większość uważanych 'wspaniałego' bloga.

Jak widać na SiM nie dzieję się dobrze. Stara załoga się wykrusza, a przychodzą nowe osoby z zapałem do pracy. Mam nadzieję, ze ten zapał nie okaże się słomiany, bo ileż można tyrać za nic. 


A Wy jak oceniacie postawę Gabisi? I jak myślicie co zepsuło/psuję tą atmosferę? Co według Was znaczą słowa: ten SIM, co jest teraz, to nie ten, co był rok temu?

160 komentarzy:

  1. Czas zmieniający ludzi może nawet włascicielka bloga która niejets ta samą może osobą co kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh , za niedługo sama 'księżniczka' Gabisia zostanie na blogu .A co do xylo to szkodaa była naprawdę super redaktorką !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no faktycznie...To może za niedługo nastąpić ale znając Gabę to za niedługo zrobi jakiś casting na redaktora...

      Usuń
  3. "ten SIM, co jest teraz, to nie ten, co był rok temu."
    Strasznie mi się to kojarzy ze stardollem. Ten który jest teraz o wiele różni się od tamtego poprzedniego...Wiele osób chciało by aby było tak jak dawniej. Podobnie jest z blogiem.

    Co do Gaby to nie mam nic do niej....Nie znam jej, nie mam zamiaru jej oceniać a jeśli chodzi o tą kasę za reklamy to powinno być raczej tak jak na innych blogach.

    To tylko moje skromne zdanie które mało się liczy i wątpię by ktoś zwrócił uwagę na to moja "porównywanie" bloga do stardoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Popieram. Stardoll na pewno nie jest taki jak wtedy gdy do niego dołączyłam. Teraz ta gierka jest hmm... Bez duszy? Chodzi im tylko o kasę? Zdecydowanie.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to jest blog plotkarski a Gabisia jest najsławniejsza polską gwiazdą stardoll'a to o czy mają pisać o rodzynkach ..? ;O

      Usuń
    2. Mmm...Rodzynnki...Pyycha xD

      Usuń
    3. o Basi
      skoro nie chcesz słuchać o Gabi to może o tobie co zrobiłaś ostatnio z nagłówkiem na check and bid?

      Usuń
    4. Jak już mówiłam nie popieram żadnej ze stron - naucz się czytać ze zrozumieniem i przestań mnie krytykować!

      Usuń
    5. xxemowaxx

      Dobry pomysł! Naprawdę, przydałby się taki artykuł z cudowną opinią o basi ;33

      Usuń
    6. to po co usunęłaś komentarz, czego się boisz?

      Usuń
    7. Czytać umiem, a ty umiesz uszukiwać i napisałaś coś w stylu, że jest to nudne lub, że ci się nie chcesz czytać takich postów. Więc napisał to co miałem w główce.

      Usuń
  5. Masz rację, przydało by sie jakieś "dziękuję". Zwłaszcza, że Gabisia zarobiła już na swoich reklamach TYSIĄCE STARDOLARÓW,a redaktorki które wkładają w tego bloga tyle czasu i chęci po prostu nic nie dostają. Sama bym z niego odeszła. Na SiM panuje taka chłodna atmosfera, że wymiotować się chce. Ja zawsze wolałam uzależnionych. Notki sa krótkie i w ogóle bez sensu, chyba załoga myśli, że jak blog jest sławny [nawet bardzo] to jest najlepszy. Racja, blog się zmienił, i to bardzo... Ciekawe, co na to Gabriela. Zadowolona na pewno nie jest...Praktycznie każdy redaktor tego bloga po jakimś czasie odejdzie, bo kasę z reklam zabiera dla siebie. Redaktorki to szare myszki, dla których nie chce dać kawałka sera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na logikę : Gana n apewno nie ma mało sd, więc dlaczego nie chce "wypłacić" swoim redaktorkom?

      Usuń
    2. mogę poprawić? MILIONY STARDOLLARÓW ^^

      Usuń
    3. Bo chce mieć jeszcze więcej? Powinna powiedzieć to ośmioliterowe słowo "Dziękuję". A co do reklam jej sprawa, ale jeżeli tego nie zmieni to zaraz zostanie sama.

      Usuń
    4. No, ma miliony sd. Kiedyś słyszałam, że ma 3 mln. Więc trzeba być chorym, aby zabierać ciągle forsę. Sama na pewno nie zostanie ze swoimi "fankami". Ale dobrych redaktorek z takim postępowaniem nie będzie mieć na 100%... Ja tego bloga nie czytam w ogóle. Zszedł na psy, jednym słowem.

      Usuń
    5. 3 mln... Gabisia się uśmieje, bo nawet taki koń by się uśmiał. ;D

      Usuń
    6. Julia ty się nie wypowiadaj, sama na swoim blogu szpanis swoimi dwoma tysiącami a teraz taka mądra, jak jesteś taka odważna to napisz jej to w kg ; )

      Usuń
    7. Ale ty Julka głupoty pieprzysz...

      Weź się ogarnij... ,,nieogarnięty" człowieku..

      Usuń
    8. Idz Julka, bo pierdzielisz farmazony ;*

      Usuń
    9. HAHAHAHAHA, 3 MILIONY. <3 ludzie, na jakim świecie wy żyjecie? o.O

      Usuń
  6. Gabisia po prostu miesza sprawy stardollowe ( bloga ) z swoim życiem. Dzięki nam ma taką dużą liczbę obserwatorów i dostaje ciuszki za darmo :) Jej tylko na tym chyba zależy , dlatego tak się ten SiM zmienił ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wgl zauważyliście reklame na SiM jakiegoś iloko.pl ? Tera ten blog zamienił się tylko w jakieś spam -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. O co chodziło "ten SIM, co jest teraz, to nie ten, co był rok temu?" moim zdanie o to, że kiedyś SiM był sławniejszy, miał lepszą załogę, a gabisia robiła częściej loterie, mk, konkursy itp. Do tego po moim preliczeniu za reklamy w tym miesiącu dostaje ok. 9657 sd nie doliczając reklam w paskach bocznych i pod postem. Czemu tych sd nie przekazuje na blog? Jeżeli dałaby chociaż 100 sd na miesiąc redaktorom to nic by praktycznie straciła, a by wydać te wszystkie sd musiałaby kupić całą starplazę. Niedziwię się że xylogelena odeszła, bo szczerze mówiąc ma barwnystardoll który jest tak samo sławny jak SiM, więc poco ma się wkładać na czyjegoś bloga, jak ma swojego, który czasami ma więcej komentarzy niż stardoll i my ;/ A Gabisia nic z tego nie robi, że odchodzą redaktorki, bo zawsze wie, że około 500 osób się zgłosi na miejsce poprzedniej, i zamiast naprawić tą atmosferę to ją psuje.. To moje zdanie w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak ja bym tyle zarabiał to chociaż 2/3 bym dał na bloga.

      Usuń
    2. Albo nawet wszytsko

      Usuń
    3. sorki za 3 odpowiedź *wszystko

      Usuń
    4. nie wiem jak było z xylo, nie interesowałam się tym, ale mnie Gaba wspierała finansowo, kiedy jeszcze pisałam na blogu codziennie. teraz trochę zaniedbuję moje blogowe obowiązki, więc nawet jej o to nie proszę, ale to w końcu moja wina, więc nie widzę problemu :P

      Usuń
  10. To po prostu atmosfera. Może Gabriela sobie nie zdaje z tego sprawy, ale tę chłodną atmosferę czytelnik wyczuje od razu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli się nie mylę to czytałem chyba na Dirty komentarz gdzie Gabi napisała, że dawała Gosi (i_am_collector) po 300sd tygodniowo.
    "Pieniądze ludzi zmieniają"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Was to tak ciekawi to mogę powiedzieć, w sumie to żadna tajemnica. Przez kilka miesięcy nic nie miałam, potem było tak że ten kto dał reklame to miał sd dla siebie. Nastepnie Gaba zmieniła system i dzieliłyśmy się pół na pół stardollarami z postów ( w pasku itd nie miałam prawa dawać) póżniej wyjechałam do polski na kilka tygodni i chociaz pisalal, zadziej niz normalnie ale pisałam Gaba nic mi nie dawala, a jak zapytalam jej co z stardolarami to najpierw mi zaoferowala 300 na tydzien, a jak sie dowiedziala ze lucas chce mnie wziac i proponuje mi 450 to ona zaczela placic 400 + prow.
      Mam nadzieje ze zamkne ta wypowiedzia temat i skoncza sie ploty.

      Usuń
    2. Dzięki za wyjaśnienie. A kto wgl. teraz się zajmuje Stardoll.ocom.pl? Bo z tego co wiem to Lucas dosyć rzadko wchodzi. Wie ktoś może?

      Usuń
    3. mattiq97 tam głównie pisze ;]

      Usuń
    4. Z kasą można wszystko :/
      Gabi pewnie dawała Gosi po 300sd dla szpanu sd, których ma mnóstwo. Chyba chce tym pokazać, że inni są gorsi z liczbą 100/200sd (tyle ma przeciętny członek).
      Oczywiście, jeśli miało to miejsce... to chyba wyjąsnia to, że nie daje redaktorką pieniędzy z reklam.

      Usuń
    5. Julka, po cholere doszukujesz się we wszystkim jakiś przekrętów? Chyba masz jasno wyjaśnione co i jak dwa komentarze wyżej.

      Usuń
    6. Patrycja - bo ona tym chce pokazać że też ' umie ' : )

      Usuń
    7. Julka ja nie wiem ile Gaba płaci innym i szczerze to mnie to nie interesuje, ja pilnuje tylko swoich spraw. Być może i płaciła mi więcej niż płaci teraz innym, ale weźcie pod uwagę to ile ja na poczatku swoich sd i realnej kasy (doładowania SS, nagrody rzeczowe) władowałam w ten blog

      Usuń
    8. @ Rusek

      Szkoda, że nie widzi tego, że marnie jej to wychodzi :3

      Usuń
    9. Bo dziesięcioletnie osoby tego nie dostrzegają : ) Nie wiem dlaczego ma w prezentacji napisane 12, skoro niedawno miała napisane 10, nie wnikam :)

      Usuń
    10. Ach, żeby ogarniała tak jak nie ogarnia ._.

      Usuń
  12. Już nie chodzi o te sd, ale o jedno, proste słówko "dziękuję". Czy to coś trudnego? Wydaje mnie się, że nie, ale pewnie pogadały na GG. Była redaktorka SiM ma racje, atmosfera nie wydaje się sympatyczna na tym blogu nie znam tych osób w realu jak i na sd, tzn. tak osobiście, ale jak tak można, tzn. zapewne właścicielka nic z tego nie zrobi, bo znajdzie nową redaktorkę, która będzie "harować jak wół", a odejdzie nie mając prawie żadnej korzyści z tego, co robiła. To nie jest normalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to jakoś nie dziwi, też nie uslyszałam tego słowa na 8 liter i afery z tego nie było, a prawda jest taka że gdyby nie ja to sdimy nie mialby tyle obserwatorow co ma.

      Usuń
    2. no, racje masz, każdy coś tam po sobie pozostawia .. dzięki za odp ;D

      Usuń
    3. Stardoll i my to już przeżytek. Nie jedna ankieta udowodniła, że Uzależnieni są "na topie". Ciągłe urozmaicenia, konkursy. Tam mają chociaż pomysły na tematy.

      Usuń
    4. kotki, a pomyśleliście może o tym, że Gabryśka podziękowała Xylo prywatnie? Bo są dwie opcje, więc z góy nie ma co osądzać, że nie było "dziękuję".

      Usuń
    5. hm .. przecież napisałam "pewnie pogadały na GG"

      Usuń
    6. Patrycja nie wiem jak było, nie wnikam, ja tylko napisałam jak było w moim przypadku

      Usuń
    7. powtarzałaś już to -, -

      Usuń
  13. Gaba może źle się zachowała, ale ie róbmy z tego jakiejś tam afery bo to przesada hehe. A jeśli chodzi o blogowanie Weroniki to nie dziwię się jej, po pierwsze tam jest strasznie zimna atmosfera i blog jest przepełniony jak dla mnie, ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. A po za tym odchodzą redaktorki z powodu bankructwa! Ponieważ na Sim już nie chodzi o pisanie postów tylko o konkursy, loterie, mk itp. By pisać na takim blogu trzeba mieć kupe kasy! Na stardoll jestem 3 lata i pamiętam jak kiedyś Domioka10 napisała post, że potrzebuje ss, a kto jej doładuje to odda te sd z doładowania i doda jeszcze 20 sd. Było mase chętnych i gdy już miała doładowanie, zaczęła robić konkursy. O co chodzi? Gabisia w cenniku napisała wyraźnie, że można płaciś doładowaniem, a zapewne nie jeden wolał zapłacić doładowaniem noż dawać 333 sd na reklamę. Dlaczego Gabisia nie pomogła w kryzysie Domioki10? I nie odstąpiła jej doładowania? Jednak po wszystkim Domioka odeszła z bloga. Czasami widzę jak ludzie wyzywają redaktorki z tego powodu, że nie robią konkursów, a jak brak kasy to trzeba odejść z bloga.. No więc Gabisia raz na jakiś czas zrobi jakąś wielką loterię, ale wydaje z niej jakieś 1/8 tego co zarabia za reklamy, dlaczego nie da od czasu do czasu redaktorkom sd na konkursy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Może Gabisi to tak naprawdę nie obchodzi? Może wie, że mimo odejścia jakiejś redaktorki, może zrobić konkurs na redaktora i zgłosi się kilkaset osób.
    Xylo poświęciła jednak czas, a może nawet serce temu blogowi, tak, jak zapewne robią to inne redaktorki, by wszystkim się podobało to, co one piszą. Może trochę sławy zawsze jest z pisania na sławnym blogu, ale co z tego, skoro tak naprawdę nic z tego nie masz? Może najwyżej spam w KG.
    Myślę, że Gabrysia powinna podziękować Xylo oraz innym redaktorkom, że się starają, nawet, kiedy chcą odejść.
    Ponadto zgadzam się z Emilcią - jeśli piszesz na sławnym blogu, a nie masz kasy, możesz pakować swoje manatki, bo bez Stardolarów daleko nie zajedziesz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to ja teraz też wolę czytać inne blogi o stardoll niż SIM, bardzo lubię uzależnionych i barwny stardoll.
    A Gaba powinna podziękować za współpracę xylo, a nie podziekowała tak samo jak i_am_collector...
    Redaktorką (tym które są od lat z nią) powinna dawać zarobić na jednej reklamie na tydzień, bo one też skądś muszą brać hajs na bloga..
    Osobiście to do Gaby nic nie mam, ale blog rzeczywiście się zmienił, kiedyś tam było inaczej, może gabisia ma 'spore wydatki' i są jej potrzebne stardollary? O.o
    Aczkolwiek po części rozumiem Gabę, gdyż ona pracowała na sukces bloga wiele lat, inne redaktorki (nawet VenusVirgin) prowadzą z nią bloga max. 1 rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za to ze lubisz moj blog, ale reszte wypowiedzi zostawie bez komentarza

      Usuń
    2. Ooo i nawet barwnystardoll ^^ Rzeczywiście ten blog był kiedyś inny, dobrze że jeszcze VenusVirgin nie odeszła.

      Usuń
  17. tak i też myślałem że odejdzie,atmosfera na stardoll i my to już nie to samo co kiedyś,chociaż gaba mogła podziękować jej np. na gadu gadu,po co pisać w komentarzach?

    OdpowiedzUsuń
  18. Sosy sałatkowe Winiary
    Sałatkowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie sie nie chce wierzyc że Gaba nie płaci swoim redaktorom, ale skoro tak jest to xylo pewnie odeszła z tego powodu, bo jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kase $$$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno w sobotę dała xylo pierwszy raz 450 sd na konkurs. więc chyba nie płaciła.

      Usuń
    2. Proszę -powiedz szczerze. Czy ty dajesz swoim redaktorką sd ,a jeśli tak to ile? Jeśli nie chcesz odpowiadać nie musisz ,ale jestem ciekawa :D

      Usuń
    3. Adasiek116 niezła forsa. Szkoda tylko, ze to nie była wypłata za te ' wszystkie czasy ' ;**

      Usuń
    4. znix ja nie place redaktorom, ale gl. redaktorzy maja prawo dawac reklamy i to co zarobia to ich.

      Usuń
  20. Nie wiem, nie znam Gabisi9 i jakoś mnie nie kręci zadawanie się ze znanymi osobami. Co do SIM też nie skomentuję, bo nie wchodzę, wchodzę tylko na Uzależnionych, jeżeli chodzi o blogi z nowościami :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby "popularny" blog nie był już taki "popularny"?

      Usuń
    2. Świat by się zawalił gdybyś nie skomentowała każdego komentarza ? < milion znaków zapytania ;D >

      Usuń
  21. Moim zdaniem Gabrieli coś uderzyło do głowy. Zawsze odrobinę jej zazdrościłam, bo sama jestem szafiarą. Ona juz teraz mysli ze może wszystko, a tak naprawdę dzięki stardollowi jest tak sławna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ty to pięknie powiedziałaś ^^. .

      Usuń
    2. Może i dlatego jest sławna, ale trzeba przyznać, że jest lepszą szafiarką niż Ty :)

      Usuń
    3. Jezu, przestaniesz się reklamować?. Na Oli fejsie, tutaj -.-
      A na dodatek Gabrysia umie ładnie łączyć ubrania, a ty niestety bez urazy takiej umiejętności nie posiadasz...

      Usuń
    4. Ale cóż...Co się spodziewać po osobie, która da komuś "5/5" jeśli ta osoba zapisze sie do obs na jej blogu :)
      wgl stylu nie masz dziewczyno. TOBIE uderzyło do głowy -__-
      PRZESTAŃ SIĘ REKLAMOWAĆ DOWNIE!

      Usuń
    5. Julka, no ogarnij downa, no no, no czego się spodziewać po twojej wypowiedzi, noo.. ?

      < jbc. pisałam twoim językiem >

      Co Julko ? Sama spamujesz ludziom w kg, a teraz [...], nie mówię też spamuję, ale ty masz coś nieźle z banią.

      Usuń
    6. Oj, tu teraz nie chodzi o spamowanie, bo zazdroszczę Gabrieli w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Ja dopiero zaczynam, więc wiecie.

      @Kasia, jeśli chodzi o fejsa Oli to któraś sama mnie poprosiła bym podała adres bloga -.-

      Usuń
    7. Bo nie jestem sławna, a trzeba sobie jakoś radzić Każdy kiedyś zaczynał.

      @ Julka

      Nie mam zamiaru się z tobą publicznie wyzywać, więc ty nie wyzywaj mnie. Mamusia kultury nie nauczyła ?

      Usuń
  22. Szczerze to myślę że jak Gabisia zakładała bloga myślała o ilości czytelników , o radości ich czytania (czy coś takiego ) , ale teraz wszystko się zmieniło (przynajmniej według mnie bo ja jej osobiście nie znam) teraz myśli tylko o kasie i sławie itd.itp.Nie dziwię się więc że ma tyle Le,Dkny ,Amy Claire itd.A ciuszki też dostaje za free tylko pozazdrościć ! A może właśnie jej o to chodzi ...??? Ale to tylko moje skromne zdanie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się. Chodź zapomniałaś dodać, że Gabrysia JUŻ jest sławna. Racja, tu chodzi tylko o kasę. Bo bez kasy wypierdalasz. Każde blogi są na początku z pewnej strony "lepsze".

      Usuń
  23. Ale jeśli Gabriela wypłacała redaktorkom po 300sd, to się wyjaśnia, dlaczego nie dostają pieniędzy z reklam. Bo w końcu 300sd to nie mało. A xylogelena odeszła, bo może nie miała czasu na prowadzenie dwóch blogów (bo ma barwny sd). W końcu nie znamy sytuacji i jak jest naprawdę, więc najlepiej się nie mieszajmy. No rozumiem, że to "wasze zdanie", ale po co je ukazujecie, skoro nie wiecie, jak jest? Może xylogelena odeszła z innych powodów. Może chodziło jej o coś innego w zdaniu "SiM" jest inny niż rok temu"? Bo to zdanie ma mnóstwo znaczeń, może tu chodzi o szatę graficzną bloga? Zobaczcie, jakie mdłe barwy ma ten blog. Ja zawsze wolałam uzależnionych. Ich nagłówki nigdy jakoś szczególnie mi się nie podobały, i chyba nie będą się podobać. Pomimo prawie 8 tyś. obserwatorów blog schodzi na psy, ma coraz mniej czytelników. Bo prawda mówi to, że gdyby nie stardoll Gabisia byłaby nikim, a SiM nie byłby tak popularny. Tak, bo jej bloga czyta może 50/70 osób, a gdy są konkursy może z 200 (haha, ale napisałam). Jest sławna, dużo osób ją odwiedza, więc może codziennie 3-5 osoby/osób kliknie na "obserwuj", nie patrząc an bloga. Pewnie o to chodziło. hmm...Myślę, że tu nie chodzi o sd (bo bloga w końcu pisze się nie dla kasy, tylko dla jego czytelników), tylko o to, co wymieniłam. Cały blog jest mętny i do niczego...Notki krótkie i bez sensu...Redaktorki myślą, że jak blog jest popularny to mogą dodawać byle jakie notki, aby były. Co do uzależnionych (bardzo lubię tego bloga) zawsze wygrywał z SiM.
    Więc sprawa CHYBA wyjaśniona?
    PS. Chyba dla gibisi9 słowo "przepraszam" jest zbyt długie, aby je napisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytuję słowa xylogeleny : "cały blog jest mętny". Chodzi o szatę graficzną, nie? Więc wypłat możemy się już odczepić. Zwłaszcza, iż xylogelena pisze, że stardoll jej się nudzi. W pierwszej kolejności idą blogi, później konto... **groza**

      Usuń
    2. * "Atmosfera nie zbyt miła".
      sorry za błędy :P

      Usuń
    3. ja prosiłem o zdanie innych, więc może nie miej pretensji do innych. Twoją litanie mamy czytać, a Ty masz ALE bo inni też piszą co uważają. ogarnij się...

      Usuń
    4. Jak nie znasz sytuacji to poco piszesz? :*
      OKEY, NO MORE COMMENT

      Usuń
    5. Julka jeżeli nie mamy się w to mieszać, to tu by było 0 komentarzy! A ty sama się w to wmieszłaś, bo jeżeli byś nie chciała to byś nic nie napisała, a tu chodzi o opinie. ;/ Z resztą najpier piszesz "Nie miejszajmy się w to", a potem sama piszesz swoje zdanie, więc się zastanów!!

      Usuń
    6. hahahahaha , Julka , rozjebałaś system.

      Usuń
    7. Julia jest ogólnie pojebaną osobą, znam ją, wiem że nie warto tracić na nią czas - ona ma zawsze milion zdań na jeden temat. Kiedyś wysłałam Wam screeny o niej no ale najwidoczniej nie zainteresowało Was jej zachowanie, heh ; )

      Julia - na psychologa to ty się nie nadajesz.

      Usuń
    8. tak wgl, jaki ona ma nick ? xd

      Usuń
    9. *uwaga, uwaga*
      Jej nick to -JULUSIUNIA
      Bardzo źle mi się kojarzy :)

      `Co złego to nie ja :)

      Usuń
    10. -julusiunia - nieudana ofiara aborcji ;)
      Ogarnij się trochę, bo jeszcze nie dawno mało mi w dupę nie weszłaś fałszywcu. Idz się dowartościowuj gdzie inadziej, bo ciśniesz innym, a sama nie lepsza jesteś. A co do sapmu, to te twoje 2 tytuły ncg mozesz zawdzięczyć pokemonom które nad tobą się zlitowały, bo tak bardzo prosiłas o głosy.

      Usuń
    11. Julia każdemu wchodzi w dupę, a już najbardziej to chyba wchodziła JulieWolf, tzn. tej starej JW.
      No ale ' swój ciągnie do swego ', obydwie lubią wchodzić ludziom w cztery litery : )

      Usuń
    12. Hah, co racja to racja. Ale nie czaje jak mozna być tak fałszywym.

      Usuń
    13. W dzisiejszych czasach dla sławy ludzie wszystko zrobią, nie rozumiem tego pociągu ; )

      ____________

      ` I kto tu jest baranem ? Nasza Julietta została przyłapana na gorącym uczynku < of kors, że przeze mnie ;D > :
      www.zapodaj.net/c5aa8059061e.bmp.html

      Usuń
    14. Jakoś jej nie kojarzę.

      Usuń
    15. mvahahahahahhaa, ona miała do mnie wonty, że próbuje się wybić, a sama takie akcje odwala. A jeśli chodzi o to, że zapisuję się np do klubu czy się rewanżuje za zapisanie się do obs. to po prostu odpowiadam spamem na spam ;)

      Usuń
    16. ja też nie cierpię -JULUSIUNI. To takie dziwne zagubione w świecie stardoll dziesiątko, które wszystkim spamuje i na siłę chce zrobić się sławna. Chce zostać ,,cover girl" zasypując kg innych normalnych ludzi.,

      Usuń
    17. haha, a gdybym Wam pokazała moje kłótnie z nią.. dziwi mnie to że -Julusiunia nie komentuje tego co o niej piszemy i się nie wydziera : O

      Usuń
  24. Ja nie ukrywam, nic do Gabi nie mam, jest spoko ale sama odeszłam z bloga tak szybko przez reklamy.. no ale nic, stare czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie czytałam tego bloga... Ciekawe czy gabisia9 też kiedyś odejdzie ze stardoll'a, jak np. JulitQa93,Bloondina(nie wiem jak to się pisze),JulieWolf?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam, aż wypowie się sama Gabisia. Mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  27. Hm... Ostatnio kiedy redaktorka tam odeszła Gabisia się odezwała,że nic o tym nie wie. Teraz tak nie jest,czyli rozmówiły się same na osobności. Może wtedy padło dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie zaczęłam czytać komentarze i się załamuję. Brzmi to tak,jakby każdy stawiał stardoll bardzo wysoko

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiedziałam że o tym napiszesz! :p Ale przechodząc do tematu szczerze mówiąc nie czytam SIM od odejścia Andrzelikag tzn. nie komentuje. A teraz jak odeszła xylo to już w ogóle nie będę czytać ;) Ale naprawdę Gabisia nie podziękowała? Rozumiem, że być może nie ma czasu. No ale takiego czegoś?

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie dziwi mnie to. W cenniku reklam kontakt jest tylko z Gabą, a jak się wjedzie w etykiety to z góry do dołu autorem reklam jest - Gaba. Piszę też na jednym z dość dużo ilością obserwatorów i wymagających czytelników. Bardzo długo siedzę na komputerze, żeby posty były dodawane 'na świeżo'. Jednak takie poświęcenie czasami wypadałoby nagrodzić. Ja jak zacząłem pisać oczywiście byłem redaktorem na okres próbny, potem miałem kłopoty z Internetem i tu dziękuję za wyrozumienie i szansę od Lucasa. I jakby złożyć pisałem około 1,5 miesiąca i awansowałem. Castingi na obydwu blogach były mniej więcej tak samo, we wakacje. I prawda jest taka, że my na ocomie udzielamy reklamy od pół roku, a redaktorki na SiM w ogóle. W sumie to Gaba zarobiła na prawdę krocie na tym blogu i mogłaby się czasem podzielić, bo jak widzę w etykietach konkursów często są nicki redaktorek. Pamiętam zgłaszałem się tam ok. rok temu na redaktora i być może dobrze, że nie wygrałem bo jeżeli miałbym pisać cały czas, co jest męczące i dokładać do bloga własne stardollary, to dziękuję. Obecnie jestem zachwycony ze swojej pracy na stardoll.ocom.pl i nigdy nie chciałbym ją zmienić. Cieszę się tam z każdego nowego obserwatora i czytelnika. Pozdrawiam wszystkich i życzę wam równie dobrego zajęcia na stardoll jakie mi właściwie spadło z nieba.

    OdpowiedzUsuń
  31. No to może po prostu spytać się xylo co miała na myśli kiedy pisała,,Ten SiM co teraz to nie ten co rok temu " ?

    OdpowiedzUsuń
  32. O, znowu coś o mnie. O tym, że xylogelena odeszłam przeczytałam, pierwsza reakcja która cisnęła mi się na usta to było: CO? :O Nie ukrywam, przykro mi jest że odeszła. Podziękowania napisałam, może trochę po fakcie, ale napisałam i to się liczy. Dla mnie naprawdę nie jest najważniejszy stardoll, nie siedzę tutaj non stop w dodatku to nauka teraz jest na pierwszym miejscu, dlatego nawet nie mogłam wcześniej wejść na GG. Teraz patrzę tutaj i normalnie jestem w szoku, jak niektórzy potrafią być zawistni i wścibscy... Chciałabym, żeby w końcu ktoś miał na uwadze moje stanowisko, nawet jeśli miałby to być jakiś wywiad, po prostu dowiedzielibyście się prawdy i nie pisalibyście takich głupot, wymyślonych historyjek. To na tyle, być może wypowiedź będzie chaotyczna, ale jakże prawdziwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że gdyby nie sława Gabrielli na stardollu to Jej blog `Kolorowa Dusza` byłby niczym. Co prawda to prawda, że dostaję ciuchy za darmo, tak samo daję te reklamy i czerpię z tego kasę (mowa tutaj już o realnej). A co do SiM to widać, że jest prowadzony z niechęci, byle, żeby cisnąć stardollary z tego. Mogłaby chociaż podziękować xylo, która widać, że pracowała i dawała z siebie tyle ile mogła, wcale Jej się nie dziwię, że odeszła, ma swojego bloga `Barwny Stardoll`. A Gabriella chociaż mogłaby Jej podziękować.


    I nie oceniam Gabrielli tylko oceniam sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  34. Poprawiam. Podziękowała teraz jak się dowiaduję no i dokładnie jak to ujęła `to się liczy`, ale i tak w wielu kwestiach innych mogłaby się inaczej zachowywać, to tyle ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. A i jeszcze jedna uwaga: proszę nie wplątywać w sprawy stardollowe mojego bloga. Tak, możecie twierdzić, że sama specjalnie to zrobiłam, ale i tak wszyscy by się o blogu dowiedzieli prędzej czy później. Szanujcie innych ludzi i dajcie im robić to, co naprawdę lubią, a nie szmacicie kogoś bez powodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaba za Twoj blog kolorowa dusza, to tak -trzeba ci przyznac szacunek, ale jak niechcesz aby ludzie mieszali te dwa blogi to sama tego nie rób.

      Oczywiscie nie czepiam sie, daje ci dobrą rade.

      Usuń
    2. Przecież nie mieszam! Już nawet usunęłam dawno linki z bloga, nawet z prezentacji. Nie chcę, aby ludzie ciągle wypominali mi o stardoll. Już nawet od kilku miesięcy nic nie wspominam o nim ;/

      Usuń
    3. Gabi myślisz że każdy blog jest święty napewno nie, dirty szuka tylko czegoś by jak to powiedzieć przyciągnąć użytkowników a sama coś o nich znalazłam a raczej onim, coś mi się wydaje że ten blog prowadzi jedną osoba i jakim cudem zdjęcie magdolowicz jest w redaktorach i jeszcze ta stopa (darmową reklama dla MM ) jak na blogu MM jest dokładnie napisane że to część prezetacji

      Usuń
  36. Gabrielo, ja nie mówię tu o Twoim blogu, po prostu przyznaj sama, że masz z tego zyski darmowe ciuchy czy kasę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda szafiarka ma darmowe ubrania (tzn większość).
      Zresztą Gaba mogła podziękować czy coś xylo na gg. :p

      Usuń
    2. Ludzie są jednak zawistni. No i co z tego, że ma darmowe ciuchy ? Jest dobra, to ma. Wiele blogerek ma. Ja też mam. -.- (nie reklamuje się, stwierdzam fakty)

      Usuń
  37. no mam i tego nie ukrywam, zresztą nie tylko ja

    OdpowiedzUsuń
  38. Piszecie o czymś, jak nie znacie prawdy... No cóż, tak już jest i trzeba się z tym pogodzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o mnie miałem info od samej zainteresowanej. a Gabisia normalnie dodawała posty, a podziękowań nie napisała. nie wiem kiedy to zrobiła, ale jak widać grubo po pojawieniu się posta.

      Usuń
    2. dodawałam posty, bo to jest priorytet, podziękowałam później, co nie znaczy, że jestem niewychowana i że trzeba po mnie jeździć. Lubię xylogelenę, ona mnie też, szanujemy się i nic tego nie zmieni. Koniec kropka ;)

      Usuń
    3. nikt po Tb nie jeździ, i sam sobie tego nie wymyśliłem, ale whatever.

      Usuń
    4. Adasiek, och ach, jak ty się młodzieżowo wyrażasz, "whatever", "see ya". Kozaczysz angielskim?

      Usuń
  39. Ale sprzeczki ! Jak by nie było innych problemów! (chociaż sama pisalam w tej sprzeczkę;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Hmm... sama sytuacja jest całkiem dziwna? Po przeczytaniu ponad 100 komentarzy, plus komentarze Gabisi, sama nie wiem co mam myśleć :D
    Moim zdaniem jeżeli jest się sławnym na Stardoll'u i prowadzi się o tej grze bloga to zakładając bloga, np. szafiarskiego (rl) można czerpać z tego korzyści, np. z pozyskiwania obserwatorów z bloga o SD, na bloga szafiarskiego, zwiększając przy tym liczbę obserwatorów i dostając więcej darmowych ubrań od różnych firm typu romwe itp.

    Co do reklam na blogu. Reklamy powinny dawać wszystkie redaktorki, jak sobie tam ustalą lub dzielić się po połowie lub też zatrzymywać swoje zyski dla siebie i organizować z tego konkursy, loterie itp. Jeżeli to nie pomoże, to po prostu wypłacać pensję, za pomoc w prowadzeniu bloga. Chociaż moim zdaniem wszyscy którzy się zgłaszają w castingach to robią to dobrowolnie, nikt nie wspomina o pensjach w zgłoszeniu (?!)

    Sama nie znam Gabisi, więc nie będę się jej czepiać, pisałam to ogólnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie czepiajcie się już innych. Chyba nie wiecie jak ciężko prowadzi się bloga? Jeżeli stawiasz stardoll na 1 miejscu to już swojego realnego życia nie masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam fajne życie na stardoll (choć cały czas przesiaduję), a w realu zajebiste :)

      Usuń
  42. objaśniam , tym którzy nie jarzą :Gaba zarabia : ( na miesiąc) 30x33=9990 ( z reklam w poście) teraz załóżmy , że reklam pod postem ma na miesiąc 25, czyli : 25x44=1100 w pasku bocznym gdzieś z 12, czyli : 12x33=396 a razem to... 445590 ZASKOCZENI ?! liczyłam kalkulatorem , mógl się pomylić :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i co, zazdrościsz że mi tak wyliczasz?

      Usuń
    2. A to tylko na 1 miesiąc!!!!! Ile ona musi mieć kasy na rok!!!! (nie chce mi się liczyć). Szacun;ile trzeba się napracować, aby rozsławić taki blog! Ta kasa to owoce jej pracy, a jak nie chce się dzielić to basta! Starego psa nie nauczysz nowych sztuczek!(bez urazy)

      Usuń
    3. Pomnożyłaś ładnie, ale dodawać to ty chyba nie umiesz ..

      Usuń
    4. No ale masz też innych redaktorów, wiesz? A kasa idzie tylko do ciebie;/

      Usuń
    5. Każda moja redaktorka wie, że jestem w stanie oddać wszystkie stardollary, które przeznaczane są na bloga. Wy tego nie wiecie, bo nie jesteście wewnątrz.

      Usuń
    6. Wkurzasz mnie. Na sukces pracowała latami, a nie jak niektórzy, przychodza na gotowe. Ona jest sławna, bo na to zasłużyła swoja pracą. Odwalcie się już od tej Gabrysi.

      Usuń
    7. @JULKA
      kochanie przestań już lizać gabi dupe bo już twoja postawa irytuje że ją tak bronisz pod prawie każdym komentarzem

      Usuń
    8. @ Wiktor

      Nie liże Gabie dupy, tylko mam swoje przekonania. Jak mnie wkurza jak Ja ludzie bez powodu mieszają z błotem to reaguje. Proste.

      Usuń
    9. Zgadzam się z Wiktorem ;PP

      Usuń
  43. Hohoho... Znowu o tym że dostaje darmowe ubrania itd? Wtedy się myliłam - przecież jeśli ktoś klika to robi to z własnej woli, nie jest przymuszony co najwyżej 'zaproszony' do klikania. To jej sprawy. A więc co będzie dalej?

    OdpowiedzUsuń
  44. A mój komentarz czemu został usunięty??

    OdpowiedzUsuń
  45. Chuj was powinno obchodzić jakie wynagrodzenie dostają autorzy bloga. Jeżeli nie chcą pisać, to nie będą. Skoro piszą, to najwidoczniej im się to opłaca. Nie czepiam się notki, (przecież to blog plotkarski) tylko komentarzy...

    Pragnę jeszcze dodać, że nikt nie zauważył, iż xylo w notce pożegnalnej dodała mini reklamę barwnego. Jak dla mnie było to trochę nie na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczcie mi wulgaryzmy, ale naprawdę mam dość tego, że każdy cały czas czepia się Gabisi.

      Usuń
    2. @Julka

      Przestań lizać Gaby dupe,
      bo całe majty będzie miała mokre !
      (bez urazy, Gabi)
      taka cwaniara z ciebie, na początek toś ładnie
      Gabę pojeżdżała.

      Usuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Hmm.. Czyżby autor tego posta nie mógł się pogodzić że są sławniejsze osoby od niego?! Wg. mnie ten post jest żałosny jak większość z innych ponieważ ten blog bym nazwała plotkarskim acz kolwiek zbyt ... Czy on służy po to aby oczerniać sławne osoby? Pomiętaj, że jak ciebie zaczną krytykować i oczerniać to odrazu odejdziesz ze stardoll/a . Jak czytam niektóre z komentarzy to tylko się z Julką zgodzić, bo widocznie wszyscy są żałośni i ''zazdroszczą'' po pierwsze ze sławy na stardoll/u nie będziecie w realu mieli nic ! A po drugie sława na stardoll jest brudna w 100% bo tylko się krytykuję tych sławniejszych, a jakby nie patrzeć to na sławe trzeba popracować a nie .. piszecie bzdury nawet nie wiecie jak było/jest itd. Jednym słowem zazdrość?! Ja bym na miejscu autora i innych zazdrośników zajęła się czymś konkretniejszym a nie pogardą. Może kiedyś też wam się przyszczęści ? Ale nie w taki sposób gardząc.. Acz kolwiek powiem krótko co ten post ma nam uświadomić.. To że na stardoll liczą się tylko SKANDALE i ośmiecha? ;( Już lepiej być nieznanym, zagubionym niż być oczernianym i aby inne osoby WMAWIAŁY innym że ci SŁAWNI są źli. To tyle z mojej strony. Rada na przyszłość ; jak masz ośmieszać* innych to na sam początek ośmiesz siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok pokemonie. nikogo w poście nie uraziłem, więc przeczytaj lepiej jeszcze raz. i jeśli masz zamiar wymyślać sobie jakieś bzdurne powodu to see ya. iii nikomu nie zazdroszczę, bo nie mam czego i tyle. jak nie wiesz na czym polega plotkowanie to odsyłam do słownika.

      Usuń
    2. To jest blog PLOTKARSKI ! Mówi ci to coś ...??? -.-

      Usuń
  48. Kto jest pokemonem to jest -> żalosny ... i jaki agresywny ... wyraziłam swoje konkretne zdanie, a ty niemusisz go komentować ... a wgl przeczytałam to i jestem ciekawa ile TY razy nie podziękowałeś za różnego rodzaju rzeczy .. ''no coment!!!!''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. plotkarski ''zbyt'' podkreślić ci to na karteczce może ? ... Yyy . szczerze teraz doczytałam się wszystkich komciów i cofam niektóre słowkaa Julii .. ;)
      @ adasiek .. nie musisz komentować bo tylko mnie do śmiechu doprowadzisz pewnie ^^ Twój przebojowy ang. ;)

      Usuń
  49. Julka skończ lizać dupę Gabrielli, bo aż mnie wkurwiasz i doprowadzasz do tego, abym Ci pocisnęła.

    + schowaj tego avka pokemonie z językiem, ano i na swoim blogu jak już robisz mk a szczególnie takie z nagrodą 2 sd to byś mogła dodać od razu wyniki, bo to majątek nie jest. A jeżeli nie masz kasy, to nie rób mk, proste? I nie wjeżdżaj Adasiowi, bo On kurwa Jej nigdzie nie uraził, ja pierdolę. Kinder Armia się zbiera, dosłownie. A i jeszcze weź tam swoją `psiapsiulencję` która potrafi zmieniać szybko zdania.

    Anetka9995

    On nie jest agresywny, normalnie się wypowiada. Masz coś do Jego angielskiego? Sama lepiej pewnie nie potrafisz i krytykujesz, no tak tak, już nie masz na co wjeżdżać. A Adaś ma prawo komentować to co napiszesz. - Jego notka. Po to są komentarze, złotko.

    Strzałka, tak, tak. Wjeżdżajcie mi ile chcecie. Mam Was w moim wyimaginowanym chuju, elo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szacunn^^
      hahaha sikaaaammm <33
      uwielbiam tą wypowiedź,
      SZA-CUN!!

      Usuń