wtorek, 28 lutego 2012

strzadala wróciła...

Niektórzy są bardzo zadowoleni z faktu, że są bohaterami posta na naszym blogu, inni uważają to za najgorszą karę. Bohaterka dzisiejszego posta zalicza się do tej drugiej grupy. Raz już obnażyliśmy jej przekręty dotyczące nie rozstrzygniętych konkursów i tym razem będzie tak samo.
Wiecie już o kogo chodzi?

O strzadala krążą już legendy na temat jej konkursów, z czego mało który został doprowadzony do końca, tak było i tym razem. Założyła ona bloga Stardoll Akademia (Przyszłych Księżniczek) który jak zapewne było jej celem, miał zrobić z niej celebrytkę number 1. Jak zwykle okazało się, że może tylko liczyć na tytuł kanciary numer jeden.

Zorganizowała ona konkurs, w którym do wygrania było wiele ciekawych nagród m.in. statuetka i szarfa, której znając życie zwycięzca nigdy by się nie doczekał. Nie mniej jednak nagrody powiem szczerze były dosyć ciekawe.


Temat konkursu chyba oczywisty. Zrobienie stylizacji itp. 'Mądra' strzadala aby wyłonić zwycięzców pierwszego etapu użyła generatora liczb. Tak dobrze widzicie generatora liczb... Jak dla mnie jest to dość dziwny sposób, bo to przecież nie jest mini konkurs, czy loteria tylko konkurs na stylizację. Jednak jak sama strzadala się tłumaczy: było tyle wspaniałych prac, że nie mogłam się zdecydować. No głupszego wytłumaczenia już dawno nie słyszałem. Uczestniczki konkursu bardzo rozzłościł ten fakt.


W pełni zgadzam się z Anonimowym Anonimem. strzadala powinna sama zdecydować kto ma wygrać, a nie wyręczać się generatorem i co gorsza chwalić się tym przy ogłaszaniu wyników. Niektóre dziewczyny na prawdę się napracowały nad stylizacjami, a o ich losie zdecydował generator. I gdzie tu sprawiedliwość?

Jak zwykle w takich sytuacjach, gdy wiele osób wyraża swoją niechęć i grozi organizatorce pozwaniem do admina ta w bardzo elegancki sposób postanowiła zakończyć konkurs nie wyłoniwszy zwycięzców, ani nie płacąc nagród.


Oszustwo oszustwem, ale jak zwykle umyła ona ręce od wszelkiej odpowiedzialności i po prostu wycofała się. Tak jest najwygodniej dla niej, a reszta niech się kłóci. Bo przecież ona nic nie zrobiła,a to przez WAS konkurs się skończył.
W przypadku tej dziewczyny nie powinno nas to dziwić i w ogóle dziwie się, że ktoś jeszcze bierze udział w jej konkursach. Na pewno nie raz usłyszymy, o jej niewypłacalności i oszustwach. strzadala pamiętaj, że każde Twoje potknięcie jest na naszych radarach.


Myślicie, że to ostatni już występek strzadala?

Pamiętajcie, że wraz z topniejącym śniegiem coraz więcej brudów ukazuje się naszym oczom.
xoxo adasiek116

79 komentarzy:

  1. OMG!Niby takie nagrody,a wycofała konkurs i jeszcze na dodatek do wyboru tej "księżniczki" wybrała generator liczb!Totalny żal.Również zgadzam się z Anonimowym Anonimem.A tak w ogóle to po co stwarzała ten konkurs skoro teraz go wycofała.Jak to napisał/napisała Anonimowy Anonim strzadala postąpiła nieodpowiedzialnie i totalna głupota -.- To przynajmniej moje zdanie..
    Pierwsza..(wow pierwszy raz)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwie się że jej jeszcze w ogóle ktoś uwierzył, co do tych zajeboskich nagród i całego przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. HA!mówiłem a ja w tym gównie brałem udział i mnie wyrzuciła i za nagroda chciała mi wcisnąć '5 sd' nawet jesli to wiedzialem ze ona jest fałszerką wycofa konkurs usunie bloga bo albo nie będzie miała rozdać nagrody ani nic,przynajmniej konkursy takie jak sfw są uczciwe..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakończenie posta niczym końcówka w Gossip Girl. Ale mniejsza o to, strzadala postąpiła nieuczciwa, wcisnęła kit i już nic się nie da zrobić, trudno. Jeśli olewa w taki sposób swoje obowiązki to niech liczy się, że jej opinia nie będzie za dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie brałam udziału i się cieszę, hehe ;)
    Świetny post, podoba mi się nowa nazwa Twojego bloggera Gossip boy...:D

    OdpowiedzUsuń
  6. cutienkisses, ubieranki dla dziewczyn na stardoll, xoxo i ksywka z serialu dla kobiet, co będzie kolejne? jedzie pedziem na kilmetr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. żałosny komentarz[*]

      Usuń
    3. oł je, zgadzam się z Wiktorem, żałosny [*]

      Usuń
    4. z serialu dla kobiet?
      jeśli szukasz pedzia to spojrzyj w lustro :]
      powodzenia

      Usuń
    5. Dalszych genialnych stwierdzeń życzę. Komentarz żałosny.

      Usuń
    6. to, że ma taki nick nie znaczy, że jest pedałem ;P nie oceniaj książki po okładce :>

      Usuń
  7. Coś wiedziałam, ze znów zakończy konkurs przed czasem.
    Już raz to zrobiła i można było się tego spodziewać ;D
    Widać ludzie się nie zmieniają xD
    PS Nazwa Bloggera spoko xD kejtelmischel pewnie ogląda seriale dla kobiet i stąd to wie ;P Wg mnie normalna nazwa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodziło mi, że on jest raczej dla nastolatków. dla kobiet brzmi to strasznie poważnie.

      Usuń
    2. Gossip Girl to nie serial dla kobiet, tylko dla młodzieży. kejtelmischel pewnie się pomylił z jakąś telenowelą jak Moda na Sukces :D

      Usuń
  8. Hah.. Brałam udział w tym konkursie i już mi to wystarczy. Mam nauczkę na przyszłość by nie zbliżać się do tej dziewczynki. Poza tym jak można mieć, za przeproszeniem nasrane we łbie by organizować konkurs na który jej nie stać?

    usunieta123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, też brałam udział, ale nie spodziewałam sie, że konkurs dojdzie do końca -.-

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że wiedziałaś, bo przecież jesteś prorokiem. Jak co do czego to zawsze się wymądrzasz i chcesz być taka niby ,,naj", że wszystko wiesz i wogle..

      Usuń
    2. Julia daruj sobie, na pewno wgl. o tym konkursie nie wiedziałaś : *

      Usuń
    3. Ty zawsze wszystko wiesz...nie ma co...sd posiada już wróżkę od przepowiadania przyszłości. oby tak dalej za niedługo dostaniemy do dyspozycji bloga stardoll i my!

      Usuń
  10. Dla dobra własnego i innych pozostawię to bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również

      Usuń
    2. a co masz sie ograniczać??? komentuj dziewczyno ile wlezie!

      Usuń
  11. Żaaal, o tym było już na moim blogu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sądzę, że skopiowali to z twojego bloga, który ma 72 obserwatorów i średnia 0 komentarzy pod postami, tak, Adasiek na pewno skopiował, haha :3

      Usuń
    2. Dominika kim jesteś i jakiego masz bloga dziecko...
      i co z tego, że to było na Twoim blogu. każdy blog rządzi się swoimi prawami i notkami. w ogóle o czym ja z Tb bd rozmawiać...

      Usuń
    3. o LOL WIESZ CO adasiek ciekawe czy wszystkie tematy tak poprostu spradzasz na mniej popularnych blogach i tylko piszesz po swojemu ?

      Usuń
    4. jasne. wszystkie moje tematy biorę z blogów aby potem takie osóbki jak Ty mogły mi to wytykać. brawo za spostrzegawczość!

      Usuń
    5. Wow normalnie szczeki mi opdała ale widać na blogu dominik a twoim czarno na biało więc ?>
      Po prostu wykożystałes okazje i już, a wielkiej afery niema bo jak to twoje fanki uważają (cytuje ) ,, on nigdy niekłamie ,,

      Usuń
    6. @Rusek :3 0 komentarzy pod postami? Sobie popatrz, dużo jest, jak na bloga plotkarskiego, ale według mnie nie liczy się liczba obserwatorów, tylko fakty. Nasz 'kochany' Adasiek mógł to skopiować, bo nikt nie uwierzy że redaktor tak popularnego bloga skopiował z mniej znanego. I dla twojej wiadomości Adasiu, jestem człowiekiem.

      Usuń
    7. I jeszcze jedno, ten blog tez miał kiedyś 0 komentów pod postami i mniej niż 100 obs., ale jakbyś zauważył mój blog istnieje od listopada, ten powstał dużo wcześniej.

      Usuń
  12. Piękna cenzura. Piękna. Trzy razy nick został wykreślony, ale w komentarzu Anonimowego Anonima już nie.

    Buahahahahahahahahah. Ahahahahahahahahahaahaha. Hłeheheheh.

    Dobra, koniec.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprawiedliwość...hahahahahahahaha *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie oszustki wy myśleliście że to prawda ? skąd ona weźmie te sp ? no ja nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Admini przyznają po odpowiednim uzgodnieniu z nimi. Geniuszu.

      Usuń
    2. Ja pierdole... ale fail. :D
      To admini przyznają te statuetki, szarfy, sp i inne.

      Usuń
    3. [*] - moja nadzieja zmarła.

      Usuń
  15. Boże, takie dziecko doprowadza mnie do zenitalnego wkurwienia. Kurwa niech się zdecyduję czy robi konkurs czy nie, bo na pewno tym nie zabłyśnie, zwykła szmatka której ufać nie można + wierzyć również.

    Peace i z siłą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś agresywna!

      Ale popieram :D

      Usuń
    2. Ahaha, no niestety.

      Usuń
    3. zajebisty komentarz. taak, agresywny, ale prawdziwy :]

      Usuń
  16. Dlaczego jej jeszcze nie wykopali z barwnego, tylko trzymają krentacza.?. Ja już nigdy nie wezmę udziału w czymś organizowanym przez strzadale :|

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahahha, kurwa, jest tyle problemów w realnym życiu, a wy pieprzycie o jakiejś głupiej strzadale. Wg. mnie ten blog nie ma najmniejszego sensu. To co ona zrobiła jest niewybaczalne, dosłownie spalcie ją na stosie za ten występek! Chyba się przewrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierdole,'ktośu'drogi,wiadome że to blog o plotkach na stardoll a nie o twoich i naszych życiowych problemach,chcesz to leć i zakładaj bloga pt.'codzienne problemy życiowe ktosia':)

      Usuń
    2. Zgadzam się Wiktor. jak ci się nie podoba to nie komentuj, ja tak samo moge wejść na twojego jakiegoś bloga i napisać, że jest beznadziejny i nie ma sensu. jak widzisz blog o plotkach na sd to to blog o sd, a nie o twojej miesiączce (bez urazy jak jesteś rodzaju męskiego)....

      Usuń
  19. Ahmm.. No cóż... Niech dziewczyna lepiej już nie organizuje konkursów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brałam udział w konkursie, ale nie spodziewałam się, że to zostanie rozstrzygnięte. Nie wydawałam specjalnie stardollarów, bo wiedziałam, że to nie ma sensu. Strzadala to nieodpowiedzialna dziewczynka, która robi to tylko dla sławy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mądra decyzja.....nie rób nic jak wygrasz to wygrasz jak nie to nie.....po co wydawać sd? na ich późniejszy zwrot?! powinna napisac jakieś przeprosiny i jakoś to wytłumaczyć, a ona co zrobiła? obarczyła winą uczestników!

      Usuń
  21. Haha, komentatorzy nazywają innych dziećmi, a nawet nie wiedzą ile lat ma ten, o kim mówią.Dziwię się, że jeszcze nie pojawiły się teksty typu ,,Twoja stara pierze w rzece" i inne w stylu dzieci Neo.Pewnie zaraz zacznie po mnie jeździć banda słit-kól-pseudoobiektywnych krytyków, ale co tam.

    A co do posta - prawdopodobnie strzadali nie chciało się sprawdzać tych wszystkich prac.I dziwne jest to, że ludzie nie podejrzewali, że będzie coś kombinować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwało się. Ale czy `dorosła` osóbka o zdrowych zmysłach by tak robiła? Nie sądzę. A i jeszcze jedno, nie jestem kól i słit także wydupiaj mi z tym, elo.

      Usuń
    2. Komentatorzy stwierdzają wg mnie po prostu fakty. Jakoś nie wierzę, że strzadala ma powiedzmy 16 lat i jest odpowiedzialną dziewczyną. Mało wiarygodne prawda? Poza tym, z jej zachowania można wywnioskować, że dojrzała i solidna to ona nie jest - słowa rzuca na wiatr i ma wszystkich w dupie:)

      Usuń
    3. Nie wyczuwacie, że to prowokacja ze strony suchej? Ona tylko czeka na właśnie takie komentarze.

      Usuń
    4. No to się doczekała, jej...

      Usuń
    5. To, że ktoś ma np.16 lat, nie znaczy że jest odpowiedzialny...

      Usuń
    6. I to nie jest prowokacja, nie zależy mi na wywołaniu jakiejś afery...

      Usuń
    7. Ja jednak nadal tak uważam, ale skoro masz inne zdanie, to co mi tam się z Tobą wykłócać, przecież Ty lepiej wiesz, co miałaś na myśli pisząc to ostatnie zdanie.

      Usuń
    8. Ale ta szesnastka to względna liczba, kotek :3

      Usuń
    9. jeeny, ona jest na haju! najprawdopodobniej..., bo nie wiem jak ktoś może się zachować tak debilnie, który PODOBNO ma szesnaście lat, a zachowuje się na mój 12 - letni wiek, ja pierdziele. i tak, zgadzam się. zachowała się cholernie nie odpowiedzialnie na swoje lata. przecież szesnastoletnia dziewczyna nie może zachować się jak 12 letnia dziewczynka, której się w dupie poprzewracało -.-

      Usuń
    10. kochanie, wiesz co to znaczy być na haju? :)

      Usuń
    11. Dokładnie to teraz chciałam napisać, Gienia, pierw znaj znaczenie danego słowa a potem używaj. :)

      Usuń
    12. przecież to widać ze ona nie ma 16 lat gubi się sama w sobie powoli

      Usuń
    13. wiem co to znaczy, bo chyba nikt się tak nie zachowuje, poza jakimś porypanym ćpunem. -,-

      Usuń
    14. A ty kochana wiesz ile ona ma lat??? może będziesz tak miła i nas oświecisz... po co jej bronisz jak potem też ją krytykujesz: "dziwne jest to, że ludzie nie podejrzewali, że będzie coś kombinować"????? zdecyduj się.

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ludzie jeszcze wierzą w te konkursy... ? ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz strzadala.......sam nick uderza ludziom do głowy.
      jest niesamowita w porównaniu do niektórych gatunków gadów. Porusza się szybciej niż samolot, niestety - zachwyca swoją lśniącą na wszystkie strony głupotą...

      Usuń
  24. Kurwa, co za człowieki na tym stardoll :/. żałosne i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, najlepiej rzucić wszystko i zostawić bez wyjaśnienia. Wprawdzie coś napisała, ale co to takiego. Konkurs odwołany a tyle osób pewnie wzięło w nim udział. Szkoda tych prac;(((( sława uderza do głowy - jak nie gabisia9 to cały lucas, no a teraz kolejna ofiara tej jakże nikczemnej gry (Stardoll opanowuje świat)

    Jeżeli twoje dziecko gra w Stardoll to wiedz, że coś się dzieje - to zdanie jak najbardziej do nich pasuje....

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń