piątek, 2 marca 2012

Śmierć przez Stardoll

Fortuna kołem się toczy. To co raz nas spotkało może spotkać nas po raz drugi. Tak też stało się w przypadku bohatera dzisiejszego posta.

Wchodząc na konto Natatalia98 można zobaczyć taki oto wpis w prezentacji.


Jest to on dość śmieszny. Nie mam ochoty żyć!, bo ktoś znowu go okradł. No proszę Was. Po wpisie widać, że Adrian jest bardzo zdesperowany i ma ochotę zakończyć życie przez Stardoll. Jednak cały klimat grozy psuje edit, który zderzeniu z całością powoduje, że prezentacja jest strasznie komiczna.

Jak widać sempa20 wróciła tym razem jako sempa20-wracam wróciła i znów okradła Adriana. Co najlepsze wcale nie kryje swoich intencji i ujawnia swoje zamiary. Jak możecie przeczytać jej kolejną ofiarą ma być Onazelka. Życzymy sempie powodzenia w kradnięciu kont, gdyż jak wiadomo szanse ma znikome.


Desperacki wpis Adriana nie odbył się bez wielu wpisów współczucia i wsparcia. Niektórzy zadają sobie pytanie: Jak?


Adrian tłumaczy, że zaczęło się to wszystko od FaceBook'a. FB?! Tak też lepiej nie łączcie konta sd z fb. Gdyż ktoś nie wiadomo jak, ale jakoś ukradnie Wam konto.

Strata Adriana była ogromna, bo podobno aż na 21 tys sd.


Ciekawostką jest, że sempa20-wracam niedawno dopiero założyła to konto i nie jest ss. Jak więc ukradła sd? Inne konta sempa są usunięte. Tak też sempa chyba cudownie rozdała te pieniądze, bo innej opcji nie widzę.

Sempa uwzięła się na biednego Adriana, który chce nawet zakończyć swój żywot przez jej kradzieże. Dziwi mnie fakt, że tak łatwo 'hakuje' mu to konto, gdyż o kradzieży, czy włamaniach sempa na inne konta w życiu nie słyszałem. Przez FB też nie da się uzyskać hasła, bo na pewno wiele osób by to robiło, a nie jedna taka z Polski. Pamiętam, że oskarżaliście, że sempa to Adrian. Czyżby dalej podtrzymywał wersję, że to nie on i rozpaczliwie próbował zwrócić na siebie uwagę? A może sempa naprawdę istnieje i co jakieś średnio pół roku okrada tylko Adriana by znowu zniknąć. Prawdy chyba nigdy się nie dowiemy.


A Wy co uważacie o całej tej sprawy z kradzieżą?

Pamiętajcie, że kto udaje ofiarę w końcu naprawdę się nią staje, ale wtedy już nikt nie chce jej pomóc.
xoxo adasiek116

267 komentarzy:

  1. Wow wczoraj wam o tym napisałam ;)

    Sempa jest okropna! Przecież stardoll to tylko gra. Adrian włożył w to dużo serca, czasu i pieniędzy. Przecież Adrian może iść z tym na policję! (Co mu polecam, bo wtedy ją znajdą przez IP komputera) Za taki coś morze być kara grzywna, ale również poprawczak, lub więzienie!
    Wiem, że może trochę przesadzam, ale to jest prawda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta właśnie,każdy mu to mówił gdy te kradzieże nastały w lato on mowil'nie' ;)

      Usuń
    2. Melissa nie tylko Ciebie nurtowała ta sprawa ;]

      Usuń
    3. Adrian też kradł innym C:

      Usuń
    4. A ja uważam, że Adrian coś kręci, bo mógłby iść na policję ( takie kradzieże są karalne ). Pamiętacie, jak chyba D_0_D_A_ oskarżał go o kradzieże z konta sempa20_2?

      Usuń
  2. Zawsze Sempa okrada jedną i tą samą osobę? Dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak,adrian robi to tylko dla rozgłosu,nie wierzę że mówi'ojej nie nie nie boję się że mnie znowu okradnie mowi to 2 dni-3 dni przed kradzieżą'sempy'.

    OEMDŻI MARTA MI UKRADŁA 5 SD BO JEJ POŻYCZYŁEM I MI NIE ODDAŁA IDE SSIE POCIĄĆ ŻEGNAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HIHI, myj mi stopy to Ci oddam :<.

      Usuń
    2. dziennx marta kochana jesteś

      Usuń
    3. A Ty słodki, hihihihih.

      Usuń
  4. AHAHAHA ON MNIE TAK ROZBAWIA, ŻE TO OSIĄGA ZENIT.

    Adrian, jebany no-lajfie słuchaj, nie rób z siebie niewiniątka, bo taki święty nie jesteś, a jeżeli Sempa istnieję to dobrze Ci tak, masz za te wszystkie swoje kradzieże, połowa stardolla ma o Tobie już wyrafinowane zdanie, także popularny to możesz być jedynie z złodziejstwa, życzę Ci wspaniałego pocięcia się mydłem i wzięcia tabletek, ale nie polecam, śmierć jest wolna. Lepiej skocz z mostu, lub z okna. Zgon od razu nastąpi, a jeżeli jesteś tak bardzo ciekawy cięcia to mydełko polecam dla Ciebie. :) ZABIJAĆ SIĘ PRZEZ GRĘ? Naprawdę masz nie po kolei w głowię, ja pierdolę. No aż, żal dupę ściska. I tak, możesz przysłać Angelikę, drugą złodziejkę, żeby mnie wyzywała od szmat i suki, ale mam Was w moim wyimaginowanym chuju, eloelo skarbie.

    Peace i z siłą, synu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANO I NAJLEPIEJ ODEJDŹ i się nawet nie zastanawiaj, jednego chuja mniej.

      Usuń
    2. Stwierdzam zgon, bo umar [*].

      Usuń
    3. Ahaha, Paula. :*

      Usuń
  5. A i jeszcze dodam, że może upozorujesz swoją śmierć? Naprawdę żałosny jesteś, kawalarz z Ciebie co nie mało. Brak słów, Twoja głupota mnie poraża od środka, to aż takie żałosne, że zabawne.

    I naprawdę daruj sobie te historyjki jaki to biedny jesteś, bo to wzrusza tylko hot nasteczki, typu Angeliczka.

    To chyba tyle ode mnie, czekam na Twoją ciętą ripostę, buziaczki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. A sd ukradła na konto sempa20_2 które usuneła ;/ więc nie wiem po co jej rzeczy a też nie rozumiem po co o mnie piszecie tutaj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuchaj, a nie chciałbyś odzyskać kasy ? czego się boisz ? nie rozumiem ..

      Usuń
    2. Popieram. Ty chyba coś kręcisz... tak szczerze mówiąc.

      Usuń
    3. Julka, ty chyba coś kręcisz... tak szczerze mówiąc. : )

      Usuń
    4. Wszyscy coś kręcimy ;) heh

      Usuń
    5. Ja kręcę włosy c:

      Usuń
    6. Twoja stara kręci lody. c:

      Usuń
    7. kręcę włosy mikserem

      Usuń
    8. ZAL MI WAS , JA MIAŁEM SPRAWĘ W SĄDZIE I NIE CHCĘ MÓWIĆ ŻE GRAM W STARDOLL KURATORCE!

      Usuń
    9. ŻAL? ŻAL TO MASZ NA CZOLE. ♥

      Usuń
    10. żal najlepszy tekst 2007-2014 roku♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dowody na to że ukradła mi ciuchy i sd , mam raporty

    OdpowiedzUsuń
  9. O CO WAM CHODZI ? MOŻE NIE BYŁEM KIEDYŚ DOBRY ALE NIE CHCĘ DO TEGO WRACAĆ , NIE SZUKAM ROZGŁOSU BO MOGŁEM WYDAĆ TE SD NA TRANSMITKI A NIE ;/ MAM WAS DOSYC I TYCH LUDZI KTÓRZY UWAŻAJĄ SIĘ ZA GWIAZDECZKI STARDOLLA I NIE MAJĄ NIC NA SUMIENIU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21 tys zeby zostac ncg interes życia<3

      Usuń
    2. Racja <3 Ncg to na pewno nie bo moja kol żeby zostać Cg wydała 6 tyś <3

      Usuń
    3. Dlatego powinieneś popełnić samobójstwo.

      Usuń
    4. julka na jedno to samo wychodzi boże xdd

      Usuń
  10. kurczę, w sumie .. myślę, że ta osoba nie ma serduszka - sempa :/ ah .. ta dzisiejsza młodzież

    OdpowiedzUsuń
  11. AHAHA, klamiesz, klamiesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama kłamiesz ! a po za tym Amelka i Alicja też były okradzione przez sępe i ona jest z francji a nie z polski. ;/ Nie macie informacji a piszecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jebany pokemon.

      Usuń
    2. AHA A SKĄD MOŻESZ WIEDZIEĆ TAKIE RZECZY SKORO NIBY JEJ NIE ZNASZ I NIE WIESZ KTO TO ale sie wjebałeś hehe

      Usuń
    3. Hahah, Wiktor rządzisz! :p

      Usuń
    4. heuheu jak na francuske nieźle napisała prezentacje po polsku.

      Usuń
    5. hahaha, Wiktor... ale dojebałeś. <3

      Usuń
    6. Ty, Wiktor i jego teksty <3

      Usuń
    7. SPADÓWA, WIKTOREQ JEST MÓJ. :)

      Usuń
    8. ja wiem kto to jest ! z konta sempa20_2 wzieła i widziałem jej mail na moim koncie ! daj spokój wiktor i nie udawaj detektywa a takim czymś nie bd mi psuł reputacji bo i tak jej nie mam i nie zasługuje, nie moja wina że jakis durny blog musi o tym pisać !

      Usuń
    9. Hahahah! :D Niestety sława ma dobre i złe strony.

      Usuń
    10. HAHAHA detektywa, nie no, leżę ♥

      Usuń
    11. Nie obrażaj bloga, zajmij się lepiej swoimi złodziejstwami i podstępami, biedulko.

      Usuń
    12. a może nam odpowiesz dlaczego jest francuską która pisze po polsku i skąd wiesz takie rzeczy<3

      Usuń
    13. Ja pamiętam kiedy mnie okradła,ale to już długa sprawaa. Adrian nie wiem czy rzeczywiście ona jest tą całą francuską bo wtedy z konta Amelki ona pisała do mnie po polsku... ale może pogadamy o tym na priv. a nie w gronie tych idiotów.

      Usuń
  13. LoL...chyba tylko tak mogę się wypowiedzieć w tej sprawie-.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh, gdyby nie ta współpraca z oszustami. Miałbyś konto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez sens. adrian chce się pociąć, zabić (tak wynika z prezentacji), a nie chce pójść na policję, HM...
    Kilka razy z nim gadałam, w zasadzie nie mam o nim żadnego zdania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Onazelka? Przecież ona nie wchodzi na stardoll...

    OdpowiedzUsuń
  17. sempa nawet napisala na onazelce profilu że chce jej konto !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jea mój komentarz :D

    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba być naprawdę nienormalnym, żeby jakąś grę z pixelowymi laleczkami przełożyć na realne życie. Adrian chce się zabić, bo go okradli na stardoll? Żałosne -.- Żałosna jest też ta cała sempa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Typkowi-jej-ukradli-mi-kase-jestem-biedny chodziło raczej o uwydatnienie i podkreślenie tego, jak bardzo tęskni za straconą kasą... nie no, ja pieprze, jeszcze rozumiem jakby to były prawdziwe pieniądze, ale robić szopke z powodu durnych pikseli?

    OdpowiedzUsuń
  21. Według mnie ktoś powinien w końcu pójść na komisariat policji i zgłosić tą całą sempę, bo to co ona robi w pale sie nie mieści. Ciekawe, czy w realu jest taka mądra? Kozak w necie frajer w świecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Julio, kozak w necie frajer w świecie. I mówi to osoba, która.. a nie ważne, nie będę Ci humoru psuła c:

      Usuń
  22. A co do Adriana to trochę przesadza, chce się zabić bo ukradli mu pixelowe ciuchy? No rozumiem, że są cenne ale zawsze może je odkupić. To nie koniec świata, gorzej jak mu np. konto ukardną, ale jakoś z phb10 przeżył. Nie wiem, co on sobie myśli - chodź według mnie on tylko tak pisze ze zdenerwowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czy ty na serio wierzysz w to że on się zabije ? Wiesz co ja odwalam gdy się zdenerwuję, zasmucę itp. ? Wiesz jakie ja słowa i groźby że sobie coś zrobię wypuszczam ? Nie raz ludzie myśleli, że jestem chora psychicznie bo takie coś mówię, że się zabiję, że się żyletką zadźgam gdy będę sama w domu, że wyjdę, ucieknę i nie wrócę do domu - i nic z tego nie zrobiłam, bo byłam pod wpływem nerwów.

      A zresztą skąd wiesz jak on się czuł po stracie Phb10 ? Byłaś kiedyś na jego miejscu ? Że ukradli ci sporą sumę i cenne ubrania ?

      Usuń
    2. Rusek
      jej mózg ukradli.c:

      Usuń
    3. dopiero teraz to odkryłaś ? c:

      Usuń
    4. Tego się nie odkrywa, to się WIE.

      Usuń
    5. Rusek o to mi chodziło. No wiem, jak się czuł jak stracił phb, ale przeżył jak mu konto skradli, więc dlaczego tak przeżywa, że mu ciuchy ukradli?

      Usuń
    6. Gdyby teraz tobie ukradli takie cenne ubrania to jakbyś się czuła ? Powiedziałabyś - a dobra tam, pokażę że jestem agresywnym dzieckiem, może się przestraszy i mi odda ??

      Usuń
    7. Cennych ubrań nie można tak łatwo odkupić, ich nie ma przecież w starplazie (właśnie dlatego są CENNE).A mało prawdopodobne jest to, że znajdzie się w starbazarze akurat to, czego się szuka - np. w tej chwili jest wystawionych 172846 ubrań.
      Nawet jak admini łaskawie zrobią coś, żeby poszkodowany odzyskał ubrania, to LE będzie bez numerków, a dla niektórych kolekcjonerów one są ważne.

      Usuń
  23. A i jeszcze jedno : Adrian, naucz się, żeby nie przytrzymywać takiej sumki sd, bo i tak cię wyczyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam wszystkie komentarze u góry. Nie wiem komu już wierzyć. Jedno słowo : lol.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam Sempy, Natali98 i jest mi z tym dobrze :) Nie będę się wtrącała bo mnie nie okradziono i nie jest to moja sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci zacnej śmierci w kartonach, milordzie [*]

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto inny kolejny raz mógł się nabrać na to jak złodzieja okradli Tylko ADAŚKO. Ikro PBH czy co tam jeszcze Adrian wymyśli zawsze będzie robił z siebie ofiarę. Pisząc jednak do mnie na gg sam napisała" UKRADNE CI KONTO ZOBACZYSZ JESTEM HAKEREM ZAPYTAJ NIECH CI POWIEDZĄ" - uśmiałam się. Teraz kolejny raz :) z powodu w jaki sposób Adrian chce nie zniknąć ze stardolla - preparowanie kolejnej afery w ,której to on jest ofiarą:)hahaha.
    Jeśli moje życzenia by się spełniały, życzyła bym mu by to co wymyśla stawało się prawdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. prawda moja ukochana UK

      Usuń
    3. TO IDŹ NA POLICJE I SIĘ PRZEKONASZ ! WTEDY MOGĘ ZEZNAWAĆ , SAM NIE PÓJDĘ !

      Usuń
    4. uk ti raczej nie ja do cb pisalem;/

      Usuń
    5. Adrian

      Dobra milcz, mała lampucerko.

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. DOBRA OKI FOKI Aj lov adrjan end him dikenłaj
    2012-01-31 20:48:27
    :/
    2012-01-31 20:48:33
    usuna ci konto na sd
    2012-01-31 20:48:34
    buhahahaaha




    wiktor
    2012-01-31 20:48:39
    ahahah spoko nie boję się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aJ LOF ferI MAcZ aDrJAN fOReWA . !
      2012-01-31 20:48:46
      bauahahahaahahahahahhahhahahaah7
      2012-01-31 20:48:52
      czy ja mówię ze masz się bać?

      Usuń
    2. z słitaskami rszofffymi jakże interesujący dialog widzę prowadzisz :)
      Pozdro;)

      Usuń
    3. nie zrozumiałem ale ok

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znacie dobrze sprawy, a już ploty jebiecie -.- Patolaa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AHA CHCESZ POWIEDZIEĆ ŻE POCHODZE Z PATOLOGICZNEJ RODZINY?

      Usuń
    2. Patole to możesz mieć w domu, złotko. Znaj znaczenie tego słowa. Pewnie u Ciebie to wygląda na zasadzie takiej iż szanowany ktoś z rodziny pcha Cię od tyłu i zajada się skrzydełkami z kfc, oglądając mecz.

      Usuń
    3. ahahah marta rozpierdalasz system

      Usuń
    4. Ano i to chyba blog o plotkach, szanowna Ewelino.

      EHEHE WIEM WIKUS :))

      Usuń
  32. Sempa nienawidzi Adriana i koniec kropka.
    Kto wie,może mieli jakiś konflikt?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziwię, jak ona to robi...

      Usuń
    2. Julka - no np. ma jakiś program włamaniowy ? W dzisiejszych czasach jest ich cała masa..

      Usuń
  33. Nie wnikam w tą plotkę, w komentarzach wolę się nabijać z Julii. : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Odczepcie się w ogóle od tego biednego chłopaka, ktoś naprawdę wie jak było, to po ch*j się udzielacie? Ja pier**le co za naród -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serduszko mamy prawo wypowiadać się na ten temat wyjdź i nie wracaj<3

      Usuń
    2. Nie ma to jak obrona kogoś <3

      My tylko piszemy to CO UWAŻAMY :)

      Usuń
    3. Fajnie, ze ktokolwiek w ogóle wie o co chodzi, pozdro.

      Usuń
    4. W takim razie wytłumacz :)

      Usuń
    5. No właśnie, skoro jesteś taka obeznana w tym temacie, to może łaskawie uchyl nam rąbek prawdy, hym? :>

      Usuń
  36. Co do tej prezentacji o śmierci, to chyba logiczne, że chłopaczyna był bardzo zdesperowany.. Z resztą kto by nie był?

    A co do tej całej Sempy - gdzie jest hodowla takich kanalii? Moja wychowawczyni kazała mi przygotować listę ciekawych miejsc na wycieczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Wy nie rozumiecie ze te kontro semoa wracam ktos zrobil?bosh .,mam tego dosyc

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale z was idioci! Nic nie rozumiecie, a się do komentowania bierzecie. To jest już chyba z setny raz, kiedy go okradła. Ma tego dosyć. Napisał: "Nie mam ochoty żyć". Czemu od razu myślicie, że popełni samobójstwo? wtf?! On to tylko napisał! A ile razy wy mówiliście "Zaraz się normalnie zabiję" kiedy się wkurzaliście? I co? Zabiliście się?

    Kradł, dostał karę. Nie ma co rozpamiętywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z tobą zgadzam.

      Usuń
    2. Przepraszam bardzo, ale nie musisz nas wyzywać od idiotów. Jakbyś przeczytaąprzynajmniej połowę komentarzy, wiedziałabyś, że większość słowa "nie mam ochoty żyć!" odebrali jako metaforę.

      Usuń
  39. widzisz Adrianku fortuna kołem się toczy.... usłyszałeś ode mnie prosto z mostu po twoich wielkich żalach, że najzwyczajniej w świecie ci nie wierzę!!! Usłyszałam, że jestem chora, dziwna, nazywanie mnie suczą, opowiadanie, że będą o mnie tu pisać i co? Los się odwrócił!!! Ileż razy można ci powtarzać, że takim zachowaniem zyskujesz tylko wrogów a nie przyjaciół. Opamiętaj się bo jak zauważyłeś wszyscy już wiedzą po co te całe afery z sempą- tak tak mam jeszcze wiadomości w których przyznajesz się, że założyłeś sempa20_2!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiecie co?...a ja to bym zjadła batona i przeczytała jakiś wywiad na DS ... ''magdo i potwory'' co się z tym stało? skończyło się ? "choroby stardoll" też nie ma , kurczę wymyślcie coś fajnego , bo jak na razie to kilka fajnych postów i oczywiście komentarze , które są przecudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhaha też bym zjadła(niekryty 4ever).A "magdo i potwory"oraz"choroby stardoll" nie ma bo Magdo już tu dawno nie pisze./moim zdaniem to bez sensu bo Silice i magdo zrzucili całego bloga na adaśka -,-'

      Usuń
  41. TO TY JESTES SEMPĄ , MISSHOTTIE! MÓWIŁAŚ MI ŻE NIBY JA WSZEDŁEM NA TWOJE IP I PODAŁAŚ MOJE DANE ALE INTERNET NIE JEST NA MOJE NAZWISKO WIĘC WZIELAS JE Z FACEBOOKA GDZIE ZACZEŁA SIE WOJNA Z SEMPĄ ! KONIEC TEGO , NARA ! PRZEZ TAKIE RZECZY NA SERIO JUŻ COŚ ZROBIŁEM !
    NIE KOMENTOWAĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpierdol się od Gosi, złodzieju.

      Usuń
  42. AHAHAHHAHAA JESTEŚ NAPRAWDĘ ŻAŁOSNY. Ty mi mówisz, że mam się leczyć? Sorry bardzo, ale ja w pełni żyję światem realnym, a nie jak Ty, nie potrafisz tego odróżnić, zero życia, a intelekt poza -0.

    OdpowiedzUsuń
  43. buahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh !

    Będę się starał się tutaj bawić bo zrozumiałem że nie potrzebnie się martwić tym co się dzieje w necie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahaha jesteś cieciem, a jeszcze 15 minut temu na gg mi napisałeś:
      `Przepraszam Cię, za to, że żyję, może jak mnie nie będzie to będziesz czuła ulgę.`

      Albo, że jesteś uzależniony od sd, zdecyduj się człowieku, śmiech na sali, lolipop.

      Usuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. oki'Wojtaszku' nie mam pojęcia kim jesteś i mnie to wcale nie obchodzi,lecz wypraszam sobie pisać do mnie że go nie znam bo go coś tam znam także daj spokój z tym waszym'żal mi was'' które jest stosowane przez 7 latki nawet 8 latki już tego nie mówią ja pierdole żenada

      Usuń
    3. gdyby wszyscy pisali o tych, których znają, to byłoby tu max 10 komentarzy, daj się wypowiadać innym
      a i normalny jesteś ?

      Usuń
    4. A i Wojtashku znam Adrianqa bardzo dobrze. *;

      Usuń
    5. A ja znam historię Adrianqa :3 Było o tym głośno na blogu WS :)

      Usuń
  45. Pogubiłam się... Najpierw go okradli, potem okazało się,że sam się okradł... Potem była przerwa tzw. cisza przed burzą, a teraz????

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziwna historia, sama nie wiem co myśleć ...

    OdpowiedzUsuń
  47. ok nie ma sensu tego dalej toczyć,adrianek i tak postawi na swoim że jest niewiniątkiem a do niego można mówić 9923 razy rozmowa jak z kosciotrupem-nie zrozumie

    TAK WIĘC KOŃCZĘ SWÓJ ŻYWOT

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz nie obchodzi mnie kim jesteś ile masz lat i jakoś żadnych problemów z myśleniem kochaniutki nie mam wręcz przeciwnie;)

      Usuń
    2. Wojtaszku, jak pisałem na dole, nie obchodzi nas że jesteś jego przyjacielem, czy jeszcze może kimś więcej, i go bronisz, według nas on po prostu nie może sobie poradzić psychicznie z tym, że nie udaje mu się być sławnym, i to KURWA nasza opinia, i jej KURWA nie zmienicie, dziękuję :) (kurwuję ponieważ coś się bezsensu bulwersujecie, zamiast przyjąć naszą opinię ze spokojem)

      Usuń
    3. Oh ah eh żeby Ci Marcel ciśnienie w gaciach nie opadło.

      Usuń
    4. To Ty piszesz na starblogu? :o
      NIE NO, powaga.

      Usuń
    5. lans na starbloga misie

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. ee... ale to nie pisze Marla tylko Lula.
      A jak ja się wylansowałam na barwnym? Em, ja nadal tam pisze, bo xylo sobie nie radziła.
      Jak ja szpanuje? Nie no, powaga.

      Wiktor
      haha, on ''szpani'' swymi ''wybitnymi'' artykułami.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. AHAHHAHAHAHAHAHAHHA ZAZDROSZCZE PISANIA W STARBLOGU?PROSZE CIE NAWET SIĘ O TO NIE STARAŁEM BO NIE MAM OCHOTY PISAĆ W TYM ŚMIETNIKU<3

      Usuń
    10. Lula jak zrobić arbuza *:

      Usuń
    11. Wiktor
      ja też się nie staram, hahahaha.
      haha, jak zrobić chleb z masłem?
      chleb
      masło

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. hot 13 dowcipniś kurwa

      Usuń
    14. wojtaszek
      nie potrzebuje takiego poradniku, jeśli masz swe fanki to napisz dla nich lub zrób taki poradnik. ZE SZCZEGÓŁAMI.

      Wiktor
      haha.

      Usuń
  50. Adrian wiesz co to jest zniesławienie i pomówienia? Zdajesz sobie z tego sprawę? Najwidoczniej nie. Dane, które posiadam na komputerze wymagają zabezpieczeń, skoro jesteś taki laik nie udzielaj się. Nie mam co robić tylko szukać na facebooku takiego typa jak ty? Żałosne. Tak jak ta cała twoja historia. Twoje zachowanie pokazuje, że masz coś na sumieniu, jest dobrze dopóki ktoś nie podważa twojej wiarygodności. Robisz to sam dla rozgłosu, tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
  51. NIE ROBIĘ NIC W ROZGŁOSIE I NIE MAM NIC NA SUMIENIU , CZYLI JAK TY MOWISZ O ZNIESŁAWNIU TO ONI WSZYSCY CO TUTAJ PISZĄ TO ZŁAMALI TO PRAWO ?
    ;/

    OdpowiedzUsuń
  52. JEZUS MARIA JAK WY MNIE WSZYSCY WKURWIACIE, MY Z MARTĄ, WIKTOREM I INNYMI MAMY ZDANIE ŻE ON SAM PRÓBUJE UPOZOROWAĆ TO ŻE GO OKRADLI, ŻE JEST TAKI SŁIT PROELO BIEDNY I MAMY SIĘ NIM PRZEJMOWAĆ, NIE UDAŁO MU SIĘ, I TO NASZA OPINIA, NIE MUSICIE SIĘ Z NAMI ZGADZAĆ, MY I TAK BĘDZIEMY MYŚLEĆ SWOJE, OGARNIJCIE DUPY I NIE PISZCIE JUŻ ŻE NIE ZNAMY ADRIANA, SKORO JEST INACZEJ, POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli można, podpiszę się z chęcią pod tym komentarzem.

      Usuń
    2. Marceleq cukier Ci skoczy :<.

      Usuń
  53. Jak widać masz problem z rozumieniem tekstu czytanego!!!!! "TO TY JESTES SEMPĄ" mów to coś? Chłopcze jesteś tak żałosny, że zaczynam tobie współczuć. Dla jasności IRONIA

    OdpowiedzUsuń
  54. Dobra moglibyście już napierdalać po kolei każdy na każdego ? To już nudne. Gdyby was sempa czy ktoś inny okradł robilibyście tak samo.

    PE ES.

    To co Adrian kiedyś robił, było w chuja dawno temu więc nie wracajcie do tego bo nie ma po co. Dostał nauczkę i w dodatku cierpi przez tą samą krzywdę co wyrządzał innym. A policja nie jest jego rozwiązaniem.

    Pozdrowienia od Czuczu i Garfielda, i ssijcie się nawzajem za te głupie plotki.

    OdpowiedzUsuń
  55. Pozatym,wtf co z resztą załogi?magdomilowicz nie dodaje niczego a założycielka(chyba)Smilice też nic nie dodaje i to długi czas został tylko adasiek przez długi czas można pomyśleć że to jest jego blog >,<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna znam tego bloga i przez jakiś czas myślałam, że to adasiek116 jest założycielem, ale wpis w Starblogu 'Stardoll the Times cz. 1' czy jakoś tak rozwiał moje wątpliwości... Szkoda mi Adriana, no ale niech zrobi tak będzie chciał.

      Usuń
    2. czy ja Wam już nie wystarczam :PP

      Usuń
    3. Gossip Boy (ee, tak dziwnie)
      ależ wystarczasz, ja ci bije brawa, że tyle ty tu wytrzymałeś, że piszesz dla nas (m. in. for me), że się ze mną kłóciłeś (:**), ale tu chodzi o fakt, że magdo i smilice ci nie pomagają. :c

      Usuń
  56. Ja sama mu spółczuje ja wiem jak się on czuje mi ukradli bardzo cenne konto z wieloma cennymi ciuchami..;( Nie wiem kim jest ta sempa ale mam nadzieje że ona dostanie nauczke..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Skomentowałabym to śmiechem Kacpra z Rodzinki pl.

      Usuń
    3. a te cenne ciuchy to była 9 kolekcja le prawda?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Wiktor, to była BANDANA Z RIO :O

      Usuń
    6. Xylo

      ŁO JA PIERDOLE x2

      Usuń
    7. xylo co ty gadasz to ostatnia kolekcja dkny

      Usuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. LOL Ja już się przy was drodzy stardollowicze popłakałam ze śmiechu. I te wasze ja pierld itp. hahaha każdy chce tylko pokazać że więcej wie w sprawie haha zachowujecie się jak dzieci z przedszkola. Mnie CHYBA też sempa okradła ale pewna tego nie mogę być bo dowodów że to akurat ona była to nie mam. Do tej pory nie wiem kto mi w lecie tamtego roku konto ukradł, i pewnie się nie dowiem . :) Cóż , są takie rzeczy które pozostaną sekretami. Może kiedyś się dowiemy kim jest ta sempa,ale jak na razie niech wszystko dalej się toczy..zobaczymy co z tego wszystkiego wyniknie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Hm.. wpis super ;) Mimo, że jestem tu od nie dawna zdążyłam pochłonąć już z 20 postów ;D Akurat przeczytałam małe co nieco o Natatalia98 ;D Choć nawet nie musiałabym, bo komentarze wszystko opisują :P Nie mogę nic osądzać, bo nie znam całej sprawy ;D I też zauważyłam, że tylko ty dla nas piszesz (jak na razie ;P). Co z resztą? Trzeba ich jakoś zmobilizować ;P

    OdpowiedzUsuń
  60. Eh, On chce tylko zrobić hałas wokół siebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow ale fajnie:) Ludziska macie podstawy aby oskarżać Adriana? Osądziliście go choć wcale go nie znacie:) Może się nie znam ale to moim zdaniem nie jest fair. Pożyjemy zobaczymy...xD
    Może dowiemy się kim jest Sempa może nie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd możesz widzieć czy ktoś go zna czy nie, a może takowe dowody jego winy są? Gdyby nie było na rzeczy nie byłaby tej całej sprawy

      Usuń
    2. GDYBYŚMY GO NIE ZNALI NIE KOMENTOWALIBYŚMY O NIM >,<

      Usuń
    3. święta prawda Wiktor

      Usuń
    4. Dzieki za poparcie:) Doceniam Was-,-
      ;*

      Usuń
  62. Adrian ma dwa wcielenia z tego wynika.

    OdpowiedzUsuń
  63. Dowody może i są ale czy są na 100% prawdziwe? Nikt tego nie wie. Nie chcę go bronić. Jestem na stardoll już 1 rok i słyszałam o Adrianie i Sempie... Dużo było hałasu ale wszystko ucichło.. Może i się nie znam ale ja tylko piszę co myślę. Chyba mam do tego prawo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sempa20_2 okradła _D_O_D_A_ a ja OSOBIŚCIE mam wiadomości od Adriana, że to ON założył konto sempa20_2. Poza tym przyjrzyj się ortografii na tym nowym koncie sempa wracam czy coś w tym stylu i na wypowiedzi Adriana. Wiele osób zauważa pewne podobieństwa gramatyczne i stylistyczne

      Usuń
    2. Ok:) Dzięki za info, jestem naprawdę bardzo wdzięczna;* Ile wogóle było tych kont?

      Usuń
    3. oj sporo, sempa20, sempa20_2, teraz to z tym wracam. Zauważ, że tylko Adriana okradała sempa, nikogo więcej. Ludzie zaczynają łączyć fakty

      Usuń
    4. Naprawdę dużo..

      Usuń
    5. kamil jest moim przyjacielem i wysłał mi wszystkie rozmowy gdy został okradziony adriana odpowiedzi'buahaha nie boje sie mam świadków nic mi nie zrobicie jestem sempą i mi tego nie udowodnicie . !' czy coś w tym stylu e

      Usuń
  64. sempa-wracam nie jest ani jej kontem ani moim ! ktoś je założył ;/ sempa jest na koncie montana_hana czy jakos tak i na phb10 ;/ Dajcie już spokój z tymi komentarzami ! nie udawajcie detektywów, ja nie jestem sępą i mam to w dupie co już będziecie pisać !
    Każdy ma swoje zdanie dla siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... detektywem nie jestem, mam swoje zdanie i do cholery chyba mam prawo... no nie wiem pisać o tym co myślę!? Czy może już go nie mam? Zabronisz mi?

      Usuń
    2. whoh Mar :) Polska wolny kraj, mów co chcesz, nie krępuj się:)

      Usuń
    3. Cóż Adrianie... Nawet osoby nie będące detektywami mogą łączyć fakty :) Pisanie tym samym stylem gramatycznym i składniowym czy okradzenie tylko Ciebie...

      Usuń
    4. zdecyduj się końcu >,< poza tym,niby nie masz z nią kontaktu a wiesz na jakim koncie jest pozdro

      Usuń
  65. Po pierwsze to byłby idiotą gdyby chciał sie zabić na serio?!
    A po drugie zazdroszcze mu 21 tyś sd i też bym się załamała gdybym tyle straciła bo to z 2100 zł, a to spora sumka
    A po trzecie (taki dodatek) xoxo jak z plotkary, co? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja się zgadzam z diana_ona - on chce tylko zrobić hałas żeby mu wszyscy współczuli za tą ,,katastrofę''. Ale nikt nie wie czy to prawda, więc Adrian udowodnij, że nie jesteś sępą.

    OdpowiedzUsuń
  67. Tak, tak. To znowu wstrętna Marta.

    Adrian, weź ogarnij za przeproszeniem pizdę, bo jaj to Ty nie masz, żeby pokazać, najlepiej Ci powiedzieć na gg `nara` i sobie mieć wszystko w dupie, niestety chłopcze 85 % Ci nie wierzy, robisz z siebie niewiniątko, a tak naprawdę to jesteś stu procentowo winny, zadajesz się ze złodziejami to masz, chociaż pewnie Sempa to Ty, coś dużo o Niej wiesz, nie sądzisz? Zresztą, sam się przyznawałeś niektórym osobom, że jesteś ową Sempą. Pewnie w poniedziałek wstawisz do prezentacji `CUDOWNI ADMINI ODDALI MI CICHY, YEAH.` Tak, tak. Wtedy to tylko potwierdzą się wszystkich domysły. Nic nie wskórasz kłamiąc, prawda ZAWSZE wychodzi na jaw. I nie mów, że się nie przejmujesz, bo najchętniej to byś z mostu skoczył i się zabił, bo tak kurewsko przejmujesz się grą, nie pozwolę również sobie, żebyś wyzywał mnie od kurwy - wolę być już rasową a nie tą puszczalską, co Ty. (; Także cieciu, myśl trochę, bo większa część posiada na Twoją niekorzyść, intelekt.

    Tak, powtórzę się. Mam Cię w moim wyimaginowanym chuju, cwelu.

    Pjona.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ano i coś szybko zdania zmieniasz, najpierw przejmujesz się grą, potem nie przejmujesz, potem piszesz poszczególnym osobom, że idziesz w nocy do lasu, bo nie możesz tak żyć, potem znowu się nie przejmujesz i rzucasz do mnie tekstami `Mam na Ciebie ochotę.` Niestety ja na Ciebie nie mam, oszczędź sobie, bo jesteś życiowym cieciem.

    OdpowiedzUsuń
  69. Martuś aleś się rozpuściła z tym słownictwem. Troszkę przystopuj bo kobiecie nie wypada, bez urazy oczywiście, pokaż, że jesteś lepsza w bardziej inteligentny i stosowny sposób, nie zniżaj się do poziomu pewnej osoby:)..wszyscy wiemy o kogo chodzi:) Ale zgadzam się w jednym na 100% w poniedziałek będzie "kochani admini zwrócili mi wszystkie rzeczy" czy zwrócili Adrianku czy wyciągnąłeś je ze schowka?????

    OdpowiedzUsuń
  70. A daj spokoj. Nigdy nie powiedzialem ze jestem sepa. A do cb zartami trzeva pisac zeby divy nie zranic . Paaa

    OdpowiedzUsuń
  71. A ty dobrzr wiesz goska gdzie s ciuchy. Na montanie;/ to jej konto i nir pierdolcie juz bo sami chcecie zwrocic na siebie uwage

    OdpowiedzUsuń
  72. Tylko ty wiesz gdzie są te rzeczy, nie było mi nic do tego dopóki nie zacząłeś sapać do mnie. Nie znasz przysłowia"dopóki dzban wodę nosi dopóty się ucho nie urwie" lub "nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka"? Dlaczego ja mam być fair wobec ciebie skoro ty obrabiasz mi tyłek na prawo i lewo? Zrobiłam kto z kim przystaje taki sam się staje, ty jesteś fałszywy więc ja byłam w stosunku do ciebie. Od bardzo dawno wiedziałam, że kłamiesz na potęgę, sądzisz, że twoi bff wierzą ci bezgranicznie? Oj to tu jesteś Adrianku w błędzie. Obrabiają ci tyłek tak samo jak ja teraz

    OdpowiedzUsuń