czwartek, 15 marca 2012

Cwana złodziejka

Niektórzy na Stardoll  po osiągnięciu kilku sukcesów myślą, że są i pozostaną bezkarni. Ale tak może było zanim nie pojawił się DS :] Otóż kolejna można nie jakaś wielka sława, ale sława posunęła się do przestępstwa jakim jest oszustwo, co zaowocowało zwiększeniem się posiadanych przez nią sd.

Sprawa dotyczy Miss_Monika_2, który kolekcjonuje od pewnego czasu stare LE i który chciał zrobić interes z bohaterką naszego posta. Niestety ta perfidnie i bez skrupułów go okradła i jeszcze zwala na niego. Tą bezczelną panienką jest Kiti9797, która kilka dni temu była NCG. Dominik (MM2) myślał, że skoro nią została to jest pewniakiem co do interesów. Jakież musiało być jego zdziwienie gdy okazało się, że tak nie jest.

To miała być prosta transakcja. Ona wystawia coś za daną ceną, on kupuje, a potem ona wystawia za 2 sd to cenne LE. Tak jednak się nie stało.

Oto wiadomości, które wysłał Dominik do Kiti.
Jednak zanim to się stało omawiali warunki. Ona oczywiście się zgodziła na jego zapłatę itp. Niestety rozmawiali na chacie, co uszczupla liczbę dowodów.

MM2 kupił więc 3 peruki, które mu wystawiła za 500 sd.


Po tym jednak kontakt z Kiti9797 się urwał. Dziewczyna nie wywiązała się z umowy i nie sprzedała mu tej sukienki. Zdesperowany zaczął zasypywać ją wpisami w KG (jak chyba każdy na jego miejscu) by oddała to co jego lub dokończyła transakcję. Ta jednak wolała zamknąć KG i zablokować MM2.


Jak to zwykle bywa Kiti zwala winę na Dominika, że to on ją oszukał. Mi jednak nic nie odpisała jak poprosiłem ją o komentarz i napisałem by uczciwie dokończyła transakcję. A osoba z czystym sumieniem raczej coś odpisała i skoro jest niewinna to po co zamknęła KG.

Zresztą nasza Kiti to nie amatorka. I nie było to jej pierwsze wykroczenie. Podobno chciała oszukać samego Aly_i_Aj.

PawełAly_i_Aj) (paw7)15:33:28
hahahah! Mnie również chciała oszukać, powiedziała, że wysłała mi kasę za konto, i potem chciała ode mnie hasło c;Y

On na szczęście nie dał się jej nabrać. Jak widać nawet NCG, czy CG potrafią oszukiwać, kłamać i kręcić. Nie ważne, czy ktoś ma 100 sp, czy 10 000. Złodziej może czaić się wszędzie pod każdym nickiem, a my nigdy w 100 % nie możemy być pewni tego, czy nas nie oszukają.

Jeśli dokonujecie transakcji na dużą skalę najlepiej piszcie ze sobą na gg no chyba, że to ktoś z zagranicy wtedy zawsze ustalcie wszystkie warunki na priva, by potem mieć niezbite dowody, że ten ktoś Was oszukał.

Ten temat już tyle razy wałkowaliśmy, ale wciąż jest aktualny i wciąż ukazuje się w nowych odsłonach u coraz sławniejszych ludzi. Ktoś sobie pomyśli jej się udało, to mi też. Ale fortuna kołem się toczy i złodziej również może paść ofiarą kradzieży i wtedy komu będzie do śmiechu.


Znacie jakieś inne brudne sprawy z życia Kiti? Padliście ofiarą złodzieja?


xo xo cutienkisses247 (Adam)

119 komentarzy:

  1. Szczerze ? Artykuł mnie nie zaciekawił :3

    Dużo osób jest okradane tak samo również na dużo kwoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że to o niej będzie :D
    I że co ? To jej tata jest niby policjantem ? :D
    hahaha xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie takim zwykłym policjantem! To komendant! do tego pracuje w stolicy! Normalnie FBI -.-'

      Usuń
    2. A mój tata w szpitalu i może jej załatwić psychologa : O
      Bójmy się jej i jej taty.. ;3

      Usuń
    3. taaaa bójmy :D to weź mi też załatw tego psychologa (xD) ;3

      Usuń
    4. masowe załatwianie psychologa :D nie.. już za duża kolejka do niego, to takie małe miasto, a tyle wariatów to wiesz.. xd

      Usuń
    5. spoko :3

      Usuń
  4. Ohoh :p takich przypadków jest więcej... że też ludzie sie nabierają :ppp nie powinno si robic tych transakcji ... chyba że ze mną :D jestem very uczciwa... ;p sama sie boje je robic :O

    OdpowiedzUsuń
  5. ze mną robiła tranzakcje i jest okay .
    cleo020

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda mi go :c ale mógł robić więcej "skrinów" z transakcją i teraz nie powiem gdzie mogłaby go teraz pocałować -_-

    P.S. Fajnie,że chociażby ty piszesz posty (Ewa ma zaciesz) ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Adaśku, "z resztą" piszemy razem -,- i jeszcze ten tekst: ''brudne sprawy z życia Kiti''. nie wiem jak was, ale mnie to rozwala.

    co do tekstu, jakoś mi się nie wydaje żeby bohaterka była cwana, tylko raczej nieuczciwa. ale nie będę jej osądzać, bo jej nie znam. może ten blog właśnie niszczy życie jakiejś niewinnej osobie? nie pomyśleliście o tym, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby była niewinna nie blokowała by KG, gdyby była niewinna oddała by kase... mam dalej wymieniać.

      Ta cała kiti czy jak tam ona zachowała się perfidnie jak złodziejka. Nie dotrzymała obietnicy.

      Usuń
    2. tak tylko szkode że nie znasz całej historii co wy tylko lubicie robic z ludzi coś paskudnego ale o prawdziwych złodziejkach na stardoll nie napiszecie

      Usuń
    3. Tak. To niech nie usuwa komentarzy. Dziecinada? Ta twoja idolka.

      Usuń
    4. kasia.km - a sama usuwasz złe komentarze z kg.. do czego ten świat zmierza c:

      Usuń
    5. niewinny nie broni się ani nie ucieka? powiedz to sarnie, którą goni wilk.\

      ten blog bazuje tylko na domysłach i nierzadko sfałszowanych "dowodach" takich jak bardzo łatwe do podrobienia screeny. to ja też mogę zrobić screen wiadomości prywatnej od ciebie (wystarczy, że odpiszesz na moją wiadomość), wstawię do painta, napiszę w polu tekstowym teksty typu "tak, to prawda, ukradłam kiedyś cenne LE Gabisi9" i wyślę do Adasia, który na blogu napisze "Zuchwała złodziejka okrada najbogatszych". proste? proste. więc nie pyszcz tu o jakiejś winie.

      Usuń
    6. dzięki. już poprawiłem ;] spieszyło mi się, więc nie zwróciłem uwagi :/

      Usuń
    7. do kejty

      ale ty jesteś prawdziwą złodziejką ;]

      Usuń
    8. Ciekawi mnie bystre filozofowanie Mean Girl. W zasadzie NICZEGO nie da się udowodnić, w dzisiejszych czasach wszystko można sobie zfotoszopować, sfałszować, etc.

      Niedawno na SiM pojawił się artykuł od czytelnika na temat blogów plotkarskich. Pozwólcie, iż zacytuję jego część:
      "Dziś poruszę kwestie blogów plotkarskich, acz czy na pewno takie plotkarskie? W słownikach słowo ''plotka'' jest definiowana jako fałszywa, kłamliwa pogłoska, lecz właściciele owych blogów upierają się, iż to co piszą jest prawdą, a blog jest plotkarski. Masło maślane, a fakty autentyczne".

      Najśmieszniejsze jest to, że na tym oto blogu, brudnym blogu, jak wskazuje sama nazwa, nie można wyrazić swojego zdania. Czemu? Czemu nie mogę napisać, że jest dupy, bo moje zdanie i tak zostanie zkwestionowane przez Adama czy innego "mądrego" człowieka. Czemuż nie mogę napisać, że blog jest tandetny, bo od razu rzucą się na mnie dziesiątki osób? Czemu mam się bać swoich poglądów, bo za jakiś czas obrzucą mnie za to błotem?

      Tak właśnie, moi drodzy, rodzi się strach przed ludźmi. Boimy się powiedzieć co myślimy, ponieważ niedługo nasz "Gossip Boy" zjedzie nas lub jakieś inne człeki, które aż muszą kwestionować moje zdanie.

      No błagam, ja także popełniam błędy na barwnym, ale liczę się ze zdaniem czytelników. Próbuje się poprawić.

      Pamiętam jak przez kilka dni nie było mnie na stardoll, ale i tak zaglądałam na DS. Lilo napisała Adamowi jakiego byka zrobił z "bynajmniej".
      Oczywiście to Lilo Godzilli się oberwało, bo jak ona śmie poprawiać jakże świętego, bez winy Adama! Ano jeszcze nie poprawił tego "bynajmniej".

      Nie jestem fanką tego bloga ani też go nienawidzę. Dla mnie jest on bezsensu. Może i Adasiek bardziej się stara przy tym blogu, lecz gdy my próbujemy mu pomóc dzięki krytyce nagle się na nas rzuca!

      Pozdrawiam. -,-

      P.S.
      Ciekawe ile osób się na mnie rzuci? :) 5? 10? 15? Rozpoczynamy wielką dyskusję? -,-

      Usuń
    9. Zgodzę się z LULĄ. Na DS jest coraz więcej w komentarzach "łagodnych" kłótni, w której osoby, które mają swoje odmienne zdanie są atakowane przez te "szare masy" , które próbują te zdanie wyprzeć i "przemienić" na swoją korzyść. Koniec, końców taka osoba, (która napisała odmienne zdanie) zostaje kolejną szara masą i wykłóca się z kolejnymi osobami, które mają inne zdanie na dany temat.

      P.s. wyszło trochę masło maślane, ale mam nadzieje, ze zrozumiecie mój "twórczy" przekaz.
      ______________________

      powoli zaczynam cię tolerować LULO ;o

      Usuń
    10. Usunięta
      wow. :o :o :o :o :o :o Ja też się pomału zaczynam tolerować. :D

      Usuń
    11. Lula- sama krytykujesz Jarusa, że nie zna on ortografii, a właśnie napisałaś kropki po skrócie PS, gdzie się ich nie stawia :)

      Usuń
    12. Rusek :3
      Stawia się. :) Akurat w Internecie są uznawane dwie formy, z kropkami i bez. Poza tym tu nie chodzi o ortografię, lecz stylistykę, gramatykę oraz interpunkcję. Widzę, że tobie także się lekcja przyda.

      Usuń
    13. Oh, to niech mnie pani nauczy, skoro taka mądrą, idę włączyć Worda i będę zapisywała -.-

      Usuń
    14. LULA pisz sobie co chcesz. w sumie niefajnie, że tak ściemniasz. jak już coś masz napisać to z sensem, bo chamstwa i prostactwa nie lubię, ot co.

      i przypomnę Ci, że to Ty w większości przypadków odpisujesz na wszystkich komentarze i kwestionujesz ich zdanie. pozdro !

      Usuń
    15. btw. nie jesteś fanką, a komentujesz każdą notkę po stokroć razy. strasznie fałszywe jest to co wypisujesz.
      i nie licz, że się na Cb 'rzucę' nie mam zamiaru wiem, że robisz to tylko dla rozgłosu i żeby mi napisać, że niby masz rację bo Ci cokolwiek odpisałem.

      Usuń
    16. Rusek :3
      jak se chcesz.

      Gossip Boy
      tak, z kwestionowaniem zaprzestałam. :* Szanuje zdanie innych, chyba że już baardzo mnie irytują. :)
      A komentarze nie są objawem tego, że lubię czy nie lubię bloga. Komentuje bo chce.
      Dla rozgłosu? Rozgłosu nie potrzebuje.

      Napisałam szczerą opinię, gdzie tu prostactwo? Gdyby to było prostactwo to napisałabym "chu*owy blog", a tak nie napisałam, ot co.

      Z resztą NIEWAŻNE, nie mam zamiaru się kłócić, jak ty mówisz: "see ya".

      Usuń
    17. Ty nie potrzebujesz rozgłosu? haha, ale się uśmiałam :)

      Usuń
    18. me too.

      do LULA
      a mnie już nie mogą irytować i nie mogę nic napisać? dziwne... ale ok

      PS: wiesz co nie pisz więcej do mnie, że mnie przepraszasz i chcesz się pogodzić by potem tydzień później znów mnie zjechać.

      tyle. see ya!

      Usuń
    19. I to właśnie piękny przykład rzucenia się na LULA, za wyrażenie swojego zdania.
      Gdzie w jej pierwszym komentarzu widzicie chamstwo i prostactwo? Nie obchodzi mnie sława i tego typu rzeczy, więc mogę bez obawy napisać, że to odpowiedź Gossip Boy'a była jawnym atakiem na użytkownika, i to nie najwyższych lotów.

      Usuń
  8. Wow, ale cwaniara! Wydał tyle kasy na peruki! Są ładne, ale 500 sd? Nie znam jej i myślę, że mam szczęście. Nie chciałabym mieć złodziejaszka jako 'przyjaciela' na stardoll,a co dopiero mówiąc w realu. Nie wiedziałam, że ludzie mogą być tacy... cwani! Niech to będzie przestrogą dla innych, żeby nie wymieniać się na cenne ciuszki, bo to może być zwykłe oszustwo i tylko kasę z nas zedrą.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1) Zgadzam się z Fivework.
    2) No przepraszam bardzo, ale w tego typu sprawach przecież "złodzieje" nie są tymi złodziejami skoro nadal przestrzegają regulaminu. Nie zrobili nic złego: wystawili rzecz, ktoś kupił. Chociaż sama próba zakupu/sprzedaży rzeczy za ponad 500sd jest złamaniem regulaminu Stardoll.
    3) Można powiedzieć, że Dominik dał się zrobić w ciula, jak to mówi mój pradziadek, radzę nigdy nie robić takich transakcji. "Doigrał się chłopaczyna".
    4) Kaity można zgłosić do adminów za próbę sprzedaży rzecz za ponad 500sd, ale nie można tego nazwać kradzieżą... .
    5) Napisałam to na podstawie regulaminu stardoll, bo wiadomo, że praktycznie to go oszukała.

    Tyle. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. widać kupujący musiał być ciołkiem, żeby dać się w ten sposób wykiwać. to tak jakbym powiedziała do kogoś kogo pierwszy raz widzę "Ok, to ty mi teraz dasz 50 zł, a ja pójdę do domu i przyniosę ci płytę Adele. To ty tu zaczekaj, a ja zaraz wracam". Wracam? Niekoniecznie, a 5 dych w kieszeni.

      Usuń
  10. Najgorsze jest to, że nie można tego zgłosić do admina, więc lepiej nie robić transakcji za powyżej 500 sd...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie okradli i co ? płaczę ? Okradli mnie na dużo cenności ale nikt nie raczył mi pomóc... :/Współczuję Dominikowi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy bym za tyle nie kupiła. Na pewno znalazłaby się inna osoba, ktora sprzedałabym perełkę "normalnie"
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłem transkacje za 2 000 ! I kupiłem je bo to miała byś wpłata 1500sd .!! -.- jasne ?

      Usuń
  13. Jej .. jak bym dała dowody że okradła mnie Dominika.r1 , Majka_m , Kasia52pink to byście napisali ? NIE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlatego ja wymieniam się tylko z zaufanymi osobami, a tak to szukam okazji w baazarku :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  15. O nie dziś zaprosiła mnie do znajomych muszę ja usunąć


    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj podaję zalinkowany obrazek jak do mnie napisała

      http://zapodaj.net/c10a8b52cfcf.bmp.html

      Usuń
    2. I znów próbuje oszukac jak cośt to będę dodawałą takie linki

      Usuń
    3. Super, mnie też zaprosiła dzisiaj i tak nie przeżywam. To że ci coś takiego napisała, nie znaczy że od razu chce cię oszukać.

      Usuń
    4. nie tylko troszeczkę no nie

      Usuń
    5. No dobra ale nie "podniecaj" się tak tym. Nikogo nie obchodzi (albo przynajmniej mnie), że zaprosiła cię do znajomych. Dobra powiedz ale z taką treścia? Tak, masz LE o jej może sobie każdego tak zaprosić.

      Usuń
  16. GG ;D Cały czas ktoś nas okrada xD Trzeba się na baczności trzymać xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze współczuję, ale trzeba być czujnym i nie aż tak naiwnym :/ A co to tej złodziejki, to jest żałosna. Jak można kraść pikselki i zdobywać je za wszelką cenę -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za Suka! -.- ( Przepraszam za słówko. ;p )

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość z nas została oszukana w taki czy inny sposób na stardoll. Zgadzam się z 'Basia'. Zacytuję ją : "Jak można kraść pikselki i zdobywać je za wszelką cenę". To nie jest normalne, a osobiście uważam że Adam powinien pisać o takich sprawach (nie o wszystkich, ale kilku). Aby przestrzegać przed osobami, którym nie powinno się ufać. I żeby więcej użytkowników te osoby nie oszukały. No ale teraz na stardoll liczy się tylko sława i "perełki" (Dla niektórych oczywiście, nie dla wszystkich :])

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG.
    PRZECIEŻ PISZĘ SIĘ "PÓŹNIEJ" PRZEZ U ZAMKNIĘTE, A NIE "PUŻNIEJ"

    PO PROSTU OMG :oooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniePanie Piciu, kiedy to PAN wytyka błędy w pisowni, a jednocześnie sam je popełnia, ośmiesza się pan totalnie.

      Że też sobie pozwolę na parafrazę:
      OMG.
      PRZECIEŻ W TRZECIEJ OSOBIE LICZBY POJEDYNCZEJ PISZE SIĘ "PISZE SIĘ", A NIE "PISZĘ SIĘ"

      PO PROSTU OMG :oooooo

      (tak bardzo lubię czepiać się pisowni i ludzi, którzy myślą, że się na niej znają)

      Usuń
    2. Łaaaaał, za szybko pisałem i jakoś przez przypadek napisałem literkę "ę" ;o

      Od dawna o tym wiem, że piszę jakoś tragicznie, ale w komentarzu zawsze piszę szybko niż w poście ;*

      Usuń
    3. PO PROSTU OMG :oooooo

      (tak bardzo lubię czepiać się pisowni i ludzi, którzy myślą, że się na niej znają)

      Łaaaał, no nieźle. Od kiedy myślę, że ja się znam na pisowni? ;o
      Po prostu OMG :o

      Usuń
    4. Wiesz, ja tam z Twoimi zdolnościami szczerze wątpię w takie przypadki ;P Gdy w grę wchodzisz Ty, łatwiej jest założyć, że to ortograf, joł :B

      A nawiasik nie był konkretnie do Ciebie, ot, taka ogólna uwaga - W ŻYCIU nie śmiałabym stwierdzić, że znasz się na polszczyźnie.

      Usuń
    5. Zgadzam się z Ziutą.

      Bo pan Piciu to taki pokemonik co się wszystkich czepia chodź sam lepszy nie jest. :) Popracuj nad swoją pisownią, a najlepiej interpunkcją i składną, ponieważ te 2 rzeczy są, najwidoczniej, dla ciebie obce.

      Usuń
    6. a ja się pomyliłem? z tym 'puźniej'?

      Usuń
    7. Dżosip boj
      nie, kiti. -,-

      Usuń
    8. "Od dawna o tym wiem, że piszę jakoś tragicznie, ale w komentarzu zawsze piszę szybko niż w poście ;*"
      tu nie powinno być szybciej niż w poście?

      ___
      "Chodź", gdy coś porównujesz, pisze się przez "ć", a nie "dź". Samo "chodź" pochodzi od "chodzić", czyli czasownika, co ze słowem "choć" ma mało wspólnego..

      Usuń
  22. łee a mi admidzi usunęli drugie konto bo sprzedawałam powyzej 500sd a wcale nic nie sprzedałam powyzej 500sd ;(:(

    OdpowiedzUsuń
  23. kolejna złodziejka. ludzie. nie wytrzymać z nimi. po co okradać ? nie rozumiem tego. może, żeby znaleźć się na blogu Adasia ? żałosne. brak słów. bezczelność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zostałam okradziona, 22 zł z komy mi zżarło. byłam głupia i tyle ;d. Żal mi tej kity. niech uda się do psychiatry, pomoże jej.

      Usuń
    2. get slow.

      Usuń
  24. wkurza mnie, że po każdym poście musisz - tak jak MM, stawiać xoxo, to nie są ''polskie znaki''...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? mnie też. adaś chce być kul end fejmes, a wychodzi... hmm.

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc, mnie też. To takie... babskie?

      Usuń
    3. buziaczki, cutienkisses94 (Adam)

      Usuń
    4. wiesz co to, że jesteś jej friend nie znaczy, że masz od razu wszystkich krytykować jeśli ktoś napiszę na nią coś złego. to jest żałosne.

      Usuń
    5. chyba coś innego jest żałosne, Adaśku. i chyba ty dobrze wiesz co.

      Usuń
    6. wiesz co to, że jesteś jej friend nie znaczy, że masz od razu wszystkich krytykować jeśli ktoś napiszę na nią coś złego. to jest żałosne.
      _____
      co tu robi angielskie słowo friend?

      Usuń
  25. Tyle kasy. Masakra. Jaką ona musi być zołzą. Skoro ją stać na ss to niech i se sd kupi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaką ty musisz być zołzą żeby pisać takie komentarze?

      Usuń
  26. 1500 sd... matko, niektórzy ludzie serca nie mają, czy co ? -.-

    OdpowiedzUsuń
  27. łał, chociaż jedna normalne osoba. Mam na myśli Mean Girl, nie tę Kiti czy jak jej tam.
    Ludzie, milion dzieci zostało "okradzionych" z wirtualanych pieniążków czy kilkunastu pixeli, nie róbcie z tego takiej wielkiej afery :3 95% tych rzeczy dzieje się przez głupotę i naiwność ludzką - wiem to, bo sama kiedyś się dałam nabrać, haha, nawet byście nie uwierzyli co zrobiłam :P

    Więc skoro kiti nie znacie, to nie przezywajcie jej

    milka981

    OdpowiedzUsuń
  28. Dominik jest osobą godną zaufania - sama przeprowadzałam z nim transakcję, więc na pewno jest sprawdzony.

    Nie słyszałam nigdy o tej Kiti, ale powiem tylko jedno : Jeśli osoba jest publiczna, to raczej nie szarpnęłaby się do kradzieży. No wyobraźcie sobie, że okrada was Gosia, Gabi, Tinka czy Roksetka -.- To by nie przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szerze współczuje. Ale teraz z drugiej strony Dominik sam moze się wkopać zgłaszając to adminom, bo przecież takie transakcje sa niedozwolone -.-

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie też tak niestety oszukano ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Artykuł nudny, aczkolwiek na stardoll takich osób jest masa.

    OdpowiedzUsuń
  32. artykuł mnie nie zaciekawił ... Dużo jest na stardoll oszustów ale to nie nowość .

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam w sobie moc nie zwykłą,mogę użyć jej gdy chcę.I w podwodnym świecie zniknąć!Jakże w nim cudownie jest!Lubię pływać w wielkim oceanie,nie ma granic w nim!Bo ja mam tajemnicę swą domem mym podmorska toń,spójrzcie w nią!To moja moc to me królestwo!Bo ja mam tajemnicę swą!Domem mym podmorska toń,i wierzę,że ten świat ogromną muszlą jest!A ja perłą w niej..

    OdpowiedzUsuń
  34. http://blogs.bettor.com/The-Strange-World-of-being-a-Sumo-Wrestler-a11346

    OdpowiedzUsuń
  35. Masło maślane,non stop pod jakimś postem odchodzimy od tematu i zalewa nas fala kłótni.Stado czepiających się dzików i tyle.

    Co do tej kiti to brak słów,dziadówa myśli że jak została "popjular" to może wszystko,ale taka jest prawda,wiele osób zostało okradzionych,ale jednego nie rozumiem:Jak można robić takie coś?! Przecież to tylko pikselki,więc na prawdę nie rozumiem tego..

    OdpowiedzUsuń
  36. Prawie każdy z nas był kiedyś okradziony, wielkie mi halo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Za jakąś szmate 10000sd xd boze co to za ludzie to jest tylko gra. Niekturzy sprzedają za realne kase to jest dopiero chore -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie,nie rozumiem o co tutaj chodzi,za ciuch mam płacić 40 zł?No proszę was,to przecież śmieszne,przecież i tak to tylko piksele,ubierzemy je na siebie?/nie,Dotkniemy ich?/nie/zrobimy coś użytecznego z tym?/nie,zostaje tylko pod jara że masz cenny ciuszek na stardoll.

      Usuń
  38. nuuuuuuuuuuudy, jest wiele oszustek, ale jak już schodzi na oszustki to można raczej napisać o kimś kto okrada też zwyczajniejszych stardollowiczów.Mam w d*pie, że ktoś okradł słynne gwiazdeczki. Wiem, że to blog o tzw.Gwiazdkach stardolla, ale można też coś napisać o innych. Jak pan "Adasiek" zamierza pisać o oszustach to może chociaż na pisze o niejakiej Axanusi, która okradła większą ilość osób, między innymi moje koleżanki stardollowe. Napisz coś ciekawego "cuttenkisses", czy jak ci tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale nikogo nie obchodzi życie zwykłych stardollowiczów(albo przynajmniej mnie), gdyby miał pisać o zwykłych oszustach to pisałby 50 postów na dzień i co chciałoby się tobie czytać o każdej osobno? Blog raczej szybko by upadł, bo wtedy byłby to zwykły nudny blog.

      Usuń
  39. Obie strony mają racje.
    To dlatego ze kurwa pracujesz cały czas by tylko sobie sprawić przyjemność, a sprawiasz oczywiście stardollarami, po prostu to lubi i ma do tego prawo, z drugiej strony to też jest majątek, możesz sobie żarcie kupić, utrzymać całą rodzinę (daję tylko przykład z tą rodziną)możesz pochować bliskiego, możesz kupić sobie wakacje, ciuchy w sklepach, a tu nagle benc kurwa cie pozbawiają tak naprawdę WYPŁATY KTÓRĄ CHARUJESZ CODZIENNIE, WSTAJĄC WCZESNIEJ, NISZCZĄC SWOJE ZDROWIE I DZIĘKI KTÓREJ MOŻESZ SIE WYKARMIĆ, PŁACIĆ RACHUNKI, I NIE STRACIĆ DOMU! :/
    z tego kurwa małą studnie w sudanie można by było wybudować.
    To są złote kurwa ZŁOTEEE!!! tylko zamienione na stardollary.
    To jest więcej forsy niż samych stardollarów!

    Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KURWA JA BYM SIE ZARAZ POWIESIŁA KURWA -, o nie ma się mu co dziwić.

      Usuń
    2. julka,chyba tutaj się ocenia przekaz komentarzu a nie kultury

      Usuń
  40. Oooo, szok! To chyba pierwszy artykuł o złodziejstwie na tym blogu. Ludzie, to już się robi nudne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Peruka z Stardesign za 500 sd??! 0_0 Masakra że on w ogóle chciał je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wielka gwiazda a nawet nie wie ze później piszę przez u otwarte

    OdpowiedzUsuń
  43. A mi Kiti9797 powiedziała ( było jakieś świetą niepamiętam ) i powiedziała kupie Ci prezent doładuje ci konto żebyś miała 1000sd za darmo -,- pózniej mówiła że jest kod na CG i Ncg żeby zmienić hasło na totemtriube i że email na jakomś kasia..... ona ma na imię Kasia ale git

    OdpowiedzUsuń