piątek, 9 marca 2012

Zadufana starblogerka

Mówi się, że praktycznie każdy na Stardoll dąży do sławy. Ci sławni jednak uważają, że popularność nie popłaca, wręcz jest uciążliwa. Niektórym jednak tak bardzo na niej zależy, że chwytają się wszystkiego by tylko zaistnieć. Niektórzy wolą dążyć do celu po trupach, ale czy chcemy oglądać takie osobistości?

Bohaterka dzisiejszego posta zadebiutowała już raz na naszym blogu. Pamiętam był to jeden z moich pierwszych, jak nie pierwszych postów. Sprawa dotyczyła haniebnego kopiowania nagłówków. Teraz wychodzą na jaw nowe bardziej śmierdzące zagrania tej pani. Można powiedzieć, że jest trochę popularna. Robiła nagłówki (kopiowała, że tak powiem), ma bloga, ale mało znanego, prowadzi bazę urodzinową na Uzależnionych (już wiecie o kogo chodzi?), ostatnio wygrała CG, I miejsce w Albumie, ma wiele tysięcy sp, domek, w którym nawalone ma wszystkiego (niby to ładne, ale jestem zwolennikiem minimalizmu) oraz dolkę, która według niektórych wygląda jak plastik. Dostała się do półfinału MSW 2011 oraz co najważniejsze została starblogerką. I to jej ostatniej działalności będzie dotyczył dzisiejszy post. A tą panią jest nikt inny jak AnnDoll88.
Witam z powrotem Karolinko i mam nadzieję, że tym razem nie będziesz groziła mi policją.

Przez Ann pracę starblogerek straciło aż 4 osoby. Wiadomo, że musiała wyeliminować najsłabsze ogniwa, aby jej nie przyćmiły. Pozbawionymi pracy dziewczynami są: KarolinaMaruda (mogłem się pomylić co do jej nicku), dziwna102, 123Basia123 i hannah879
Przybliżę Wam z bliska jej znajomość z Basia. Otóż obie postanowiły zorganizować konkurs 'Dziewczyny z okładki' zadaniem Basi było zrobienie nagłówka. Jednak Ann doll nie spodobało się jej dzieło i skrytykowała je z góry na dół, przy czym po obrażaniu nagłówka zaczęła obrażać jego autorkę. Ta była zdziwiona zachowaniem swojej jak myślała przyjaciółki jednak starała się załagodzić sprawę i ją przeprosić. Bezskutecznie jednak jak się okazało. Wiadomo, że w czasie kłótni obie panie nie szczędziły sobie 'czułości'. Napisała nawet oficjalne przeprosiny (mimo, że to ta druga powinna) przy okazji Adwentu jednak to nic nie dało. Co więcej Ann oskarżyła Basię o skopiowanie tekstu do jej wpisu z Internetu. Post dotyczył Adele i dobra koleżanka poleciała z cieplutkim do admina, którzy od razu pozbawił Basię praw do pisania. Wystarczy wkleić sobie kawałek jej artykułu by zobaczyć, że nie jest skopiowany. Jednak podobno ta sytuacja nie była odosobniona. Pracę przez zazdrość Karoliny i chęć wybicia się straciło jeszcze kilka innych dziewczyn. Na pewno wiele z Was słyszało o tym, jednak obeszło się to bez większego echa. 


Jak widzicie Ann robi co chce, bo jak sama uważa 'może sobie robić co chce'.


Jak widać, według niej nawet z własnego bloga nie można skopiować wpisu. Od razu robi z tego okazję do pozbycia się konkurencji. 

Tutaj możecie przeczytać historię innej dziewczyny, która również została pozbawiona praw do pisania.


Jak wiadomo albo i nie AnnDoll88 zadaje się teraz z 'elitą' Stardoll i jak sami możecie zobaczyć zawzięcie dąży do celu. Ma ona jak każdy 'sławny' osobnik grupkę swoich zadziornych fanów, którzy ślepo jej wierzą i bronią na śmierć i życie. 
Jeśli już raz zrobiło się coś złego, a ona przecież kopiowała i się tego wypierała to oczywiste jest, że taka osoba nie będzie już nigdy krystaliczna i prędzej, czy później kolejne skandale z jej udziałem wyjdą na jaw.

Jak sami widzicie parcie na szkło niektórych osób powoduje, że to szkło pęka zostawiając rysy. Tymi rysami są ofiary, które chętnie opowiadają swoje historię o tym szkle, które stara się za wszelką cenę przebić i pozostać w pamięci. Najlepiej jest zostać zapamiętanym dobrze, niektórzy wolą jednak zostać z tej drugiej strony byle by tylko o nich pamiętano. 


Jaka jest Wasza opinia na ten temat?
Czekam na Wasze komentarze i mam nadzieję, że artykuł Was nie zawiedzie i nie zanudzi przede wszystkim.

xo xo cutienkisses247 (Adam)

219 komentarzy:

  1. Ahmm... Jest jeszcze na stardoll taka zadufana osóbka... Chyba wiesz Adamie, o kogo mi chodzi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest ona jedyna, ktora tak postepuje. Jest tabun takich satrdollowiczów, którzy dążą do celu po trupach. Niestety przez to większość osób cierpi. A c odo niej to... żałosne.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie powinno być krócej, ale to szczegół. Co do Ann, według mnie zawsze była podejrzana, zresztą sława zmienia ludzi i mamy na to kolejny idealny przykład. Ciekawe czymże ta 'gwiazda' nas jeszcze zadziwi, w sumie czy zadziwi? Chyba nie, po niej można się już wszystkiego spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  4. od razu wiedziałam , że jest zadufana w sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm nie oceniaj książki po okładce. nie jest zadufana w sobie.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytalam caly artykul i mam podobne zadanie - do Ciebie Adamie :)
    nie lubie czytac dlugich artykulow, ale ten mnie nie zanudzil, a wrecz przeciwnie - nawet zaciekawil :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwwww, jestem rozczulona, cudny post. :* Fajnie się czyta, fajna sprawa, niefajne zagranie. Współczuję dziewczyną, któe straciły przez to posadę w Starblogu, Basia fajnie pisała. Niektórzy są w stanie dla sławy zrobić wszystko. Dla mnie to żałosne, to tylko internet. Uwielbiam to zdanie: "Witam z powrotem Karolinko i mam nadzieję, że tym razem nie będziesz groziła mi policją." Ładny sarkazm. ;) Czekam na kolejną notkę z niecierpliwością, buziaki Oluchowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha xD Jak tak dalej pójdzie to będzie mu sądem groziła ^^

      Usuń
    2. hehe. fajnie, że się podoba ;]

      Usuń
  8. jedyną osobą którą zgłosiłam jest hanah jakas tam i wszystko opisałam na moim blogu ->http://anndoll88.blogspot.com/2012/02/sprawa-pewnej-dziewczynki-hanah879.html proszę bardzo. reszta to same bzdury i wiem dobrze kto to ci kazał napisac niejaka baśka (123basia123)która namawiała inne osoby by wymieniały się jej projektami po 2sm (było o tym na jakimś plotkarskim blogu i dowody też były, a tobie na mnie ich brak) i dawała im na to kasę, a Wyleciała ze starbloga ponieważ wklejała teksty żywcem skopiowane z netu, ja jedynie napisałam do tego jej komentarz, widocznie ktoś inny ją zgłosił. a jakies tam "maruda" czy cos to nawet nie pamietam zeby ktos taki pisal w starblogu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Może i niewinny się nie tłumaczy, ale by nie pozostać winnym w czyichś oczach (tu: złym) dodaje się kilka zdań od siebie, jak to zrobiła AnnDoll88. Serduszko- Ty też byś napisała coś od siebie, gdyby ten post był o Tobie. Oczywiście nie wierzę nikomu i nie jestem po niczyjej stronie. Nie będę się wtrącać w sprawy osób, których nie znam i nie mam do nich żadnego zaufania. Jeżeli jej się uda zostać "gwiazdeczką Stardoll" to wielkie gratulacje, natomiast gdy ta droga w dążeniu do celu miała potyczki i rujnowała komuś życie to na pewno będzie o tym głośno i gwiazdka zgaśnie.

      Usuń
    3. Usunęło mi komentarz -.- pozdro. Nie znasz mnie, więc skąd wiesz, że cokolwiek bym napisała? To wcale nie jest takie pewne. Po za tym ja wyraziłam tylko swoje zdanie, więc nie próbuj go kwestionować :)

      Usuń
    4. Serduszko, ona zrobiła ŻEBY BYŁO SPRAWIEDLIWE.
      A także, też widziałem jak ta hannah czy jakoś tak napisała na jakimś blogu że zareklamuje innych osób za sd, czy wymianę ubrań. I obiecała że będzie jakiś wywiadzik żeby zrobić na sławnych.
      I to było niesprawiedliwe i dlatego zgłosiła ;)

      Usuń
    5. Ależ ja nie próbuję go kwestionować, acz uważam, że każdy stanie w swojej obronie ;)

      Usuń
    6. Pan Mr. Picia - Wiesz ja komentuję to co widzę, nie wiem co między nimi zaszło, ale w artykule jest tylko o Ann, więc jej zachowanie komentuję.
      Miss[...]- Nie zawsze się tak dzieje.

      Usuń
    7. Nie obracaj kota ogonem AnnDoll88 :]

      Usuń
    8. Chodziło również o moją sprawę. Gratuluję ci. Nikt nie lubi kabli itp. To wprost żałosne, jak się zachowuje pani Karolina.

      Screeny na blogu AD88 nie dotyczą na pewno mnie, ja nigdy nie prowadziłam takiego bloga! :/ Kolejny dowód- zarzucam ci kłamstwo, Ann.

      Pamiętajcie, że..
      Gwiazdka w końcu zgaśnie- rujnujesz ludziom życie i ich niszczysz trochę psychicznie i na forum. Ktoś ma coś przeciw AD88, bo widzę, że dokucza jej skleroza. :)

      Dodam coś od siebie- rikki100cleo- bloggerka, usunięta przez AnnDoll88, rikkiliki - bloggerka, usunięta przez AnnDoll88, fałszywie oskarżona, dziwna102- bloggerka, usunięta bo powiedziała AnnDoll88, że nie podoba się jej artykuł i tak zaczęła się kłótnia na forum, w którejś z chwil dziewczyna użyła zakazanego słowa, co według kabla - skarżypyty i 'zaufanej' albo może 'zadufanej' użytkowniczki Adminów - było czymś niedopuszczalnym.

      A ja? Tak właściwie nie wiem co zrobiłam. Po prostu.

      Jak ktoś chce zobaczyć moje artykuły wpiszcie w google:

      Starblog Wirusom wstęp wzbroniony.
      Jak każda miałam plany itp.

      Pozdrawiam,
      Wasza Hannah879.



      DZIĘKUJE CI ANNDOLL!!!!!!!

      Usuń
    9. Masz zły dzień? Chcesz pękać ze śmiechu?
      Poczytaj wypociny AnnDoll88 o mnie (hannah879) :

      http://anndoll88.blogspot.com/2012/02/sprawa-pewnej-dziewczynki-hanah879.html

      http://anndoll88.blogspot.com/2012/02/sprawa-pewnej-dziewczynki-hanah879.html

      http://anndoll88.blogspot.com/2012/02/sprawa-pewnej-dziewczynki-hanah879.html

      Usuń
    10. Boże,no to raczej bardzo dobrze że podpierdala osoby które robią sobie reklamy i tandetne akcje dla wybicia

      Usuń
    11. lusia nie bądź niewiniątkiem bo nie jesteś poszkodowana uważaj bo anndoll spierdoli ci życie jeśli znowu cie wezmą do bloga >,<

      Usuń
    12. Niewiniątkiem? Powiedziałam tak kiedyś? ;) Wezmą, wezmą a anndoll to niech się wypcha lepiej, bo to dzieciak jakich jest aż za dość na Stardoll. ;P, tak kochana Karolinko, jesteś jedną z wielu.

      Usuń
    13. popieram zdanie wiktora -,-

      Usuń
  9. ....Po prostu nie wiem co napisać.
    "Niektórzy wolą dążyć do celu po trupach, ale czy chcemy oglądać takie osobistości?" Tiaa, normalnie przez ten tekst przypomniał mi się wf..Masa trupów leżących na podłodze ;/

    Jak Ann dalej będzie robić tyle rzeczy to będzie zatrzęsienie postów o jej przekrętach.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG, ludzie, jaka tragedia?! Wyrzucenie ze starbloga nazywacie marnowaniem życia?! Robienie przekrętów na miarę lumpa z parku nazywacie chodzeniem po trupach do sukcesu?! Ogarnijcie się, redaktorzyny, bo poziomem "artykułów" (nie skomentuję...) zaczynacie mi przypominać "Chwilę Dla Ciebie..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzucenie ze starbloga nazywacie marnowaniem życia - gdzie ja coś takiego napisałem? nie wymyślaj. a skoro komentujesz to nie pisz nie skomentuje. to bez sensu.

      Usuń
  11. Metafora pod koniec mnie rozwaliła xd .

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham czytać, więc dobrze, że nie ma znów zaledwie 10 linijek tekstu. Wielki plus.

    Ja bym się czegoś uczepiła, jak zawsze z resztą, ale obiecałam sobie, że skoro pogodziłam się z Adamem nie mam zamiaru znów zjebać sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. no metafora boska xd ja tam uważam, że AnnDoll88 jest winna . choć to nie jest tragedią, to jednak winna jest, ds zadowolony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam nie chodzi o to byś ją uznała za winną. po prostu napisz co myślisz.

      Usuń
  14. I teraz osoby, które normalnie próbują z nią się zakolegować będą pisały jaka ona 'zła' itp.,zawsze tak jest : )
    Ja tam nie będę komentowała, bo mam podzielone zdanie : )

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog . gratuluje założycielowi + macie jednego obserwatora więcej =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założycielka (Smilice) już od dawna tu nie wchodzi, więc w sumie można powiedzieć, że blog jest Adama ;)

      Usuń
  16. O JA PIERDOLĘ, taka reakcja po przeczytaniu tego..

    Jestem mega zszokowana gdyż znam Karolinę, cóż mogę powiedzieć.. Pisałam z Nią tylko kilka razy, ale to co zostało tu opisane uświetnia mnie w przekonaniu, że faktycznie może tak być jak piszesz, cóż.. Zobaczymy ja się będzie tłumaczyć.

    Artykuł długi i świetny, lubię dużo czytać, także plus.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja już zaczęłam ją podziwiać jako kreatywną osobę.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tak można ? rozumiem, że wiele osób dąży do uzyskania "władzy" na sd, ale bez przesady, warto ranić innych ? dla mnie to po prostu żałosne, dlaczego krzywdzą innych, nie mają serca ? przecież tak nie wolno, ale chyba każdy ma inny autorytet, kurczę, wiem, że szczerość nie popłaca, ale jak wiadomo sd uzależnia i pewnie 9/10 użytkowników witryny sd marzy, by chociaż raz znaleźć się na okładce CG, NCG, ale oby tak to osiągać, w taki sposób ? wiele jest pytań, lecz jak wiadomo, sumienie .. ono pewnie daje o sobie znać ;) ale .. to był jej wybór, trafny ? wątpię, ale zawsze pamięta się tych .. najgorszych :/
    *współczuję tym, którzy za jej "grzeszki" zostali "ukarani"

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem takich ludzi jak AnnDoll88- inna bajka ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. No no, z artykułem się postarałeś, bo bardzo ciekawie się czyta. Ale teraz dot. sprawy. Ja nie staram się być sławna, bo jak napisałeś jest dla mnie uciążliwa. Trzeba być praktycznie cały czas na stardoll, ale ja aż tak często nie przesiaduję, bo mam ważniejsze sprawy do załatwienia tj. szkoła i moja przyszłość.
    Anndoll88 nigdy bym nie podejrzewała o to. Ale to jej sprawa. Dla mnie i tak jest miłą osóbką. Żeby się o tym przekonać, iż jest wredna musiałabym to sprawdzić. Może nie znam jej do końca, gdyż niewiele z nią pisałam. Nie jestem w stanie tego potwierdzić, więc dla mnie Karolina jest po prostu normalną miłą osobą. W niektórych sytuacjach mi pomagała i udzielała mądrych rad.
    Trochę śmieszy mnie ta wiadomość od użytkowniczki, przytoczę cytat: " Potem Admini usunęli mi prawa do publikacji a ad88 się cieszy bo popsuła życie również 123basia123".
    No jak można popsuć życie przez grę! Pomyśl! To już jest chore! Jeszcze takie głupoty. Ja bym się wkurzyła jak by ktoś ukradł konto na które duży wydał czy coś, no ale jakieś kłótnie w starblogu? Bez przesady! ;/ Ich sprawa! Ale poza tym powinniście zakończyć te kłótnie, a najlepiej ich nie wczynać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, mężu... nie we wszystkich kwestiach, ale po części popieram. Gdybym ja się przejmowała wirtualnym "życiem" to dawno bym się powiesiła.

      Usuń
    2. Dokładnie żonko c: O mało przez MK ze mną to się nie stało xD Hahah :3

      Usuń
    3. hahaha, pamiętam! :D

      Usuń
  21. Nie będę jej oceniać, bo za mało ją znam, ale parcie to ona ma i to nieprzeciętne, ale jak to jej pomaga, to czemu by nie. Stardoll przynosi z czasem profity, a bycie sławnym tylko to wspomaga.

    A co do artykułu, to bardzo ciekawie napisany.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do artykułu nie mam nic do zarzucenia. A co do bohaterki posta. Normalne ,że się broni. To ,że tak napisałam nie znaczy ,że trzymam jej stroną lub waszą. Nie znam Any osobiście więc nie będę jej oceniała. Pamiętam tę historię z nagłówkami ,a co do starbloga nie wiem jaka jest prawda ,bo nie czytam i nie kojarzę redaktorek ,natomiast nie mamy pewności czy Basia mówi prawdę. O nic nie chcę jej oskarżyć ,tylko piszę co sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. teraz ona wyleci ze starbloga napisałam w tej sprawie do adminów

    OdpowiedzUsuń
  24. Przykro mi że osoby które chcą być "sławne" robią takie rzeczy . Moim zdaniem przez ten artykuł zrobi się bardziej znana ale nie lubiana :)

    Bardzo ciekawy artykuł jeszcze dziś odwiedzałam nie jaką AnnDoll88 i pomyślałam raczej że nie jest taka no cóż " nie oceniaj książki po okładce" :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka ona żałosna jest nie wiedziałam, że ona może tak postępować wobec innych użytkowniczek. Żeby takie okropne rzeczy robić innym osobom to jest szczyt bezczelności i to tylko, że tak powiem dla "sławy" kosztem innych?? Przyznam się, że nigdy nie chciałabym być sławna bo to męczące... Nawet sama się nie spodziewałam, że artykuł będzie akurat o niej bo mnie bardzo zaskoczył..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz że jest żałosna.. a znasz ją ? : ) Przeczytałaś jeden artykuł i od razu ją oceniłaś.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Rusek ;3 K#RWA!! 90% komentarzy tutaj mówi jaka to AD88 jest żałosna. A znacie ją do choroby? Znacie? Nie! Może ktoś ją sprowokował do tego. A wy Debile wyrzucacie ją starbloga najlepsza redaktorka która na nim była? Przecież, gdy jej nie będzie Polski StarBlog upadnie. Bo przecież artykuły hannah879 i Baśki tylko tego starbloga zaśmiecały. Jak AD88 odejdzie to tylko HarajukuGirlPL będzie wstanie utrzymać StarBlogaPL. Zawsze Ds czepiało się AD88, ale innych Polskich stardollowiczek to nigdyyy tak ostro jak AD88.

      i tak moja ortografia jest na poziomie zerówki, zaczynam kłótnie i piszę bzdety. o to ODP. na wasze pytania do mojego komentarzu.

      kasia.km

      Usuń
    4. kasia.km no przecież ja widzę resztę komentarzy, ale nie będę na każdy odpowiadała, no nie ?? Zresztą, już nie mów że inne starblogerki są złe bo np. Chelsea-Lena dobrze pisze, nie wychwalaj teraz tylko jednej osoby.

      Usuń
    5. wszystkie są dobre na swój sposób. Dla niektórych artykuły o modzie są ciekawe dla innych z DIY. ale to nieważne :p popieram zdanie Kasi.km i ruska :3 AD88 jest jedną z lepszych sblogerek :p

      Usuń
    6. Kotki, Wy mi tutaj informacji o polskim Starblogu nie wyrzucajcie. Popiszcie chwilkę, i zobaczcie, jak to słodko :>

      Nie da się trafić w gust każdego. Jeden lubi modę, inny sztukę, a inny książki. No i zawsze znajdzie się ktoś czepiający się długości artykułów, który nie zna terminu 'ograniczenie znaków'. Zanim ocenicie to popracujcie trochę w Starblogu. Nie wiecie, jakie to słodkie, gdy ludzie po jednym złym artykule twierdzą że jesteś dzi*ką, że nie umiesz pisać, że masz mózg na poziomie przedszkola :3

      Usuń
    7. Gago już sam poziom rzekomych wyzwisk świadczy o tym, że nie warto się nimi przejmować

      Usuń
    8. gorgeous- wiem, ja już nauczyłam się mieć takie opinie w głębokim poważaniu :]

      Usuń
  26. artykuł bardzo ciekawy i dobrze napisany jednak co do głównej bohaterki posta się nie zgodze. Znam Ann od dłuższego czasu i często z nią piszę. To co teraz napisze nie ma nic wspólnego z tym że jest sławna albo miała mnioe kiedyś w najlepszych. Może i nagadała adminom o basi ale nie jest to powiedziane na 100% chwale ją bo się przyznała że jedna dziewczyna przez nią straciła prace i cenie to że nie bała się przyznać. Nie macie jednak dowodów na to że to ona zrobiła. Może i jest w tym jakieś ziarenko prawdy. Jak widzicie Ann się nie przyznaje a w większości jest szczera. Jest też miłą osobą z którą się fajnie gada, można się wyzalić czy coś, ale nie zrobiłaby czegoś takiego. Rozumiem każdy chce być sławny jednak ona JUŻ jest. Za każdym razem gdy napisze posta nie mozna z nią rozmawiać w kg bo jest wypchana wpisami typu "5/5" nawet patrząc na liczbe osób ostatnio odwiedzającyh widać że większość przybyła 1minute alebo 2 temu. Jestem bardziej po stronie Ann ponieważ to moja przyjaciółka a wy nie macie wystarczających dowodów na to że to właśnie ona. Również żal mi ludzi którzy po przeczytaniu tego posta piszą do niej że jest głupia nie znając sprawy ani sytuacji. Nie osądzam Basi ale myśle że mogłaby to zrobić (przekupić innych aby coś tam napisali. Z wyrazem szacunku kamereta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbroiło mnie to! xDD "Przekupić innych, aby coś tam napisali" - sama się ośmieszasz xdd

      Usuń
    2. chyba widzisz że dodałam "szacunku" czyli nie miałam zamirau nikogo obrażać :/ zaczynasz niepotrzebną kłótnie... TO co wyżej napisałam TO MOJE ZDANIE każdy ma swoje i nie powinno się go komentować =,= ja twoich nie komentuje ;)

      Usuń
  27. Ciekawy artykuł, długi - lubię takie. A teraz przechodząc do tematu notki.
    Uważam, że to trochę nie w porządku (trochę?). Nie powinna tak postępować tylko dlatego, żeby być sławna (w ogóle nie powinna tak postępować).

    OdpowiedzUsuń
  28. I jak ja mam tu napisać opinię na ten temat skoro, gdy napiszę coś niepochlebnego to ludzie z mordą wyjadą, że nie znam, a oceniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, powyżej już probówano mnie podsumować.

      Usuń
  29. omomom, z czasem pewnie wyjdzie na jaw więcej zacnych postępków tej milejdi .

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektórzy ledwo co jej wybaczyli kopiowanie nagłówków, a teraz doszło jeszcze to. No cóż, Karolino, nie uda Ci się teraz wymazać tego z pamięci użytkowników. Pamiętajmy jednak, że Stardoll jest grą, więc co mądrzejsze osoby wiedzą, że nie powinny się tym przejmować. Niemniej jednak, chamstwo w Internecie, nadal pozostaje chamstwem. Nie należy zapominać o netykiecie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie artykuł jest trochę dziwny. Długi, właściwie o małej pierdółce, ale nie lubię Karolinki, ba, nigdy nie lubiłam, więc każde jej potknięcie mnie cieszy ucieszy :)

    +Baza urodzinowa. Tu też ktoś kogoś wygryzł, czy osoba będąca redaktorem wcześniej po prostu odeszła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam odeszła, ale pewności nie mam.

      Usuń
    2. ANNDOLL88 jest sztuczna w tym, co robi. Stara się wszystkim na siłę przypodobać

      Usuń
    3. Nie ta Baza Urodzinowa to redaktorka odeszła bo były zgłoszenia do tego i był Casting.

      + widzicie kolejna plotka przez Ciebie to że kogoś wygryzła w bazie urodzinowej mogło stać się plotką i kolejnym waszym zdaniem ,,poniżeniem' Karoliny.

      Nie wiem jak można się cieszyć z czyjejś przykrości.

      Usuń
    4. Lilo widzę, że jednak mamy coś wspólnego. Ekhem, wroga, ekhem, tak dużo osób które nie lubią AnnDoll88, właściwie wrogowie mojego wroga są moimi przyjaciółmi- tak to mogę ująć :)

      Hannah879

      + Gorgeous - niestety tak.

      Usuń
    5. kasia.m - nie powiedziałam, że tak było. Zapytałam. Wiedziałam, że są tu osoby czytające dokładniej blog/lepiej poinformowane o sytuacji.

      Usuń
    6. Przepraszam, kasia.km. Jakoś to m wessało to k...

      Usuń
    7. Taa wiele osób mówi mi ,,Cześć kasia.kilometr", ale ,,km" to moje inicjały.
      ___________________________

      Co do artykułu:

      Czyli przeprowadzałeś/aś wywiad z 123Basia123 bo skąd niby wiesz że ona pisała jej tam jakieś listy z przeproszeniami. Może to ściema na maxa. Winna w tym wszystkim jest ta Baśka bo w końcu niewinna osoba nie zamyka swojej KG, bo może ona ma coś na sumieniu?

      Usuń
    8. Jeśli już chodzi Wam o odpowiedź jej zamkniętej KG, to zapraszam kilkanaście odpowiedzi niżej.

      Usuń
    9. Luuuuuuuuuuuuuuuuuuuudki, wy nie macie pewności, że olu odeszła :)
      Będzie nadal dodawać torty :)

      Usuń
  32. W sumie myślę to samo co Nika Domain. Nie można osądzać kogoś , bo ktoś powiedział komuś że tak jest. Adamie z całym szacunkiem ale tym razem troszeczkę przesadziłeś, ale ogółem tekst jest świetny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i mój nick to : Madzia_0909

      Usuń
    2. oh thenks jolciu ;D poaprcie jak widać wszędzie

      Usuń
  33. Bzdury wyssane z palca ! lubici tak oczerniać inne osoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd wiesz, że to bzdury....poza tym to blog o plotkach i ktoś zawsze na tym ucierpi.
      jakoś była już mowa o wielu innych sławach (gabisi, gosi, kubie, lucasie) i nikt się o to nie czepiał...
      przecież jakaś sensacja musi być...nie czytasz gazet?!

      Usuń
  34. Witam Was, tu Hannah879.
    Zauważyłam, że ANNDOLL88 ładnie się wybroniła, równie szybko, jednak potwierdziła to, co potwierdzone miało zostać. Tylko, co ciekawe jej odpowiedź jest wyssana z palca, a post, zamieszczony jako "Sprawa pewnej dziewczynki-hannah879" - w którym Anndoll88 grozi mojej przyjaźni z Wieczko6, jednak chwyta się tej deski ratunkowej doszczętnie mnie rozbroił!

    Dziewczyna pisze bzdury, a Starblog może i jest ciekawy. Wiecie co? Zrzućmy na nią całą odpowiedzialność, blogerki. Niech sama pisze i udźwignie tą sytuację sama, niech kopie niczym kret.

    Sława, sława, ale to tylko gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby kolejna akcja dobrocyjna baj hana end rikiliki?<3

      Usuń
    2. Ta przyjaźń z wieczko6 to pewnie dlatego, żebyś miała kogoś pod ręką, kto machnie Ci graficzkę. No i trochę rozgłosu.

      Usuń
  35. Rany! W niektórych przypadkach Stardoll naprawdę zawróciło głowę dziewczynie...kolejna zwolenniczka głupoty.
    najwyraźniej z nagłówków przerzuciła się na biedne osóbki ze starbloga....ciekawe co jeszcze wymyśli..

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja znam Karoline i nie posunęła by się do czegoś takiego.
    Najbardziej rozśmieszyło Mnie to :
    " Witam z powrotem Karolinko i mam nadzieję, że tym razem nie będziesz groziła mi policją. "
    To chyba trochę zbyt wyolbrzymione, nie uważasz? -.- Karolina nie jest jakąś kretynką, żeby na policje latać za czymś takim. =.= Jej artykuły są jednymi z ciekawszych i ona sama na to pracuje, a wy tylko wygrzebaliście jakieś brudy, a cześć z nich może być sfałszowana. Nie raz tak było i będzie. Ja jestem " sercem " z Karoliną i wierzę w to, że to bujda.

    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Madziu, to takie urocze jakim Ty uczuciem darzysz swoją koleżankę poznaną w internecie :)

      Usuń
    2. Olga.
      A skąd wiesz, że poznała w internecie swoją Karolinkę? :)

      Usuń
  37. Dobra to jest już głupie,ta cała hana wszystko na pewno podkoloryzowała,poza tym ta sprawa z nagłówkiem,nie spodobał jej sie skrytykowała i tyle,a kłótnię pewnie zaczeła basia bo jakoś wątpię żeby przez nagłówek zacząć obrażać osobę która go zrobiła.Nie znoszę grupki pewnych osób'hanah ta riki coś tam itd' grupa psiapsiółeczek które wymyślają coraz głupsze rzeczy typu'Akcja na rośliny!' boże,co to ma byc?Wykorzystuje walkę z rakiem po to aby się rozsławić jedna pisze o niej a 2 wymyśla,wkurzają mnie i to bardzo poza tym,Karolina dobrze zrobiła zgłaszając je,i łamały zasady starbloga robiąc sobie głupie reklamy,kopiując wszystko co się da.Nie wiem jak jest ale takie jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie rozumiem... jak można wykorzystywać choroby takie jak rak, na którego umiera mnóstwo ludzi,aby się wybić w wirtualnym świecie i w starblogu.

      To nie starblog, to "dirtiesblog", jeszcze gorszy od dirtysd jeśli chodzi o kwestię plotkarską.

      Usuń
    2. zgadzam się po części z twoim zdaniem (Wiktor) jednak nie do końca. Ludzie nie powinni wykorzystywać np walki z rakiem. Nie wiedzą jak bardzo ta choroba jest poważna...

      Usuń
    3. Dokładnie,moja babcia zmarła na tą chorobę chociaż tu nie ma nic do rzeczy i to wcale nie jest zabawna choroba trzeba mieć najebane w głowie żeby wykorzystywać taką chorobe

      Usuń
    4. Wiktor moja babcia też zmarła na raka ;c znałam dziewczynke (8lat) rak mózgu wściekły zmarła w zeszły tygodniu ;P

      Usuń
    5. Nika Domain to doprawdy śmieszne, że ktoś zmarł. Wstyd

      Usuń
    6. ? nie rozumiem cie... ja sie nie śmieje...

      Usuń
    7. Rak wściekły? A nie mówi się złośliwy?
      A gorgeous pewnie chodziło o to, że dodałaś ";P".

      Usuń
    8. Tak dokładnie o to mi chodziło.

      Usuń
    9. sory pomyliłam się "złośliwy" a tu zły klawisz. Jeden jest na drugim a ja raczej nie patrze na klawiature. czasem tylko.

      Usuń
  38. Sprytna jest. Ale to trochę dziwne.. Bo jakby mnie ktoś raz złapał na gorącym uczynku to nie robiłabym (albo przynajmniej bym się starała)czegoś na czym można mnie znów przyłapać. Albo wzięłabym się w garść i zniosła to, że ktoś najzupełniej w świecie może być ode mnie lepszy xD Tacy ludzie mają nasrane w głowach tyle powiem na ten temat. I zgadzam się, niech sama pisze na Starblogu i się dowie, że samemu nie zdziała za dużo (jedyną osobą, która mogła by prowadzić sama coś tak popularnego jest nasz adasiek ;D). pożyjemy, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiktor! ;D

    Ty mnie rozbrajasz:) Takie spojrzenie niby znasz się na rzeczy. 'Psiapsiółeczek'? Hehe widzę że wśród twojego grona znajomych jestem znana jako czarny charakter!

    Ten kto się zgadza z Wiktorem co do mojej osoby, proszę TU składać podpisy:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WSZYSCY PIERDOLĄ

      Usuń
    2. nom wszyscy :D

      Usuń
    3. CO PIERDOLIMY?
      CO JA PIERDOLE?

      Usuń
    4. Ja zaczęłam pierdolić już kilka postów temu. c:::

      a i... JA PIERDOLE...

      Usuń
    5. też pierdole ;p razem z tobą C; czy mogę? :D

      Usuń
    6. będę się wyróżniał, więc, OJAJEBIEKURWA, ładnie co? :(

      Usuń
    7. SKOŃCZMY PIERDOLIĆ BO KRZYCZĄ NA NAS TAM NA GÓRZE (w zasadzie na dole ) ;P

      Usuń
    8. tak marceeeeeeel. łaaaadnie ;D :p a niech se krzyczą :p może jak się wyładują to przestaną...

      Usuń
    9. wszyscy pie*doLETO :)

      Usuń
    10. :d jakieś takie p***doły nam z tego wychodzą xD

      Usuń
  40. Zgadzam się z Lilo, jak i Wiktorem.

    1) To było zupełnie inaczej z tą Haną. Jak to określił Wiktor: wszystko sobie podkoloryzowała.
    Hana pisała na swoim blogasku, że Ann jest plotkarą, taka i owaka. Pierwsza obrzuciła Karolinę błotem. Ponadto sprzedawała REKLAMY na starblogu za KASĘ. Pisała o tym na swoim blogu. Gdybym znała tego bloga przed całą zadymą sama napisałabym do adminów, chociaż zazwyczaj tego nie robię. Oczywiście Ann napisała o zdarzeniu na swoim blogu (link sama podała w komentarzu gdzieś wyżej), a Hannah nagle się rzuciła, a sama najpierw obrzuciła Ann błotkiem, ekhm.
    Ano i dobrze, że ją w końcu wywalili, bo dość jej mam. Kręci się wszędzie, dupę pcha. Nawet do xylogeleny pisała, że chce pisać na barwnym i czy ma jakieś szanse.

    2) Basia też mnie wkur..., ekhm.

    3) W ogóle ten cały starblog działa mi na nerwy, muszę przyznać, że artykuły Ann są lepsze od reszty, taka Hannah to w tej kwestii może jej buty czyścić.

    4) Niech taka Ann z tą policją do przodu nie będzie, bo co najwyżej to można ją do kicia wsadzić za naruszenie praw autorskich (nie no, do kicia nie...,bez przesady).

    Ogólnie: cała trójeczka (Ann, Baśka, Hannah) są siebie warte. Chociaż Karo ma jakieś doświadczenie i styl, a te nic.

    A jeśli chodzi o kwestie apartamentu to sądzę tak jak ty. W ogóle nie wiem co ludzie widzą w jej apartamentach. Wszystko takie na siłę wepchnięte... wolę minimalizm.

    Jak to pięknie ująłeś "Jak sami widzicie parcie na szkło niektórych osób powoduje, że to szkło pęka zostawiając rysy. Tymi rysami są ofiary, które chętnie opowiadają swoje historię o tym szkle, które stara się za wszelką cenę przebić i pozostać w pamięci. Najlepiej jest zostać zapamiętanym dobrze, niektórzy wolą jednak zostać z tej drugiej strony byle by tylko o nich pamiętano.
    ".

    Karolina owszem, ma parcie na szkło, ale... nie widzę jej tak wszędzie jak np. Hannę. Ona to kuwa wszędzie mi przed oczami miga.

    Ano i pani Hanno, kochanie... a może złodziejko? Z resztą wnikać w twe sprawy nie będę. Hm... ukraść konto złodziejce. Wybitne. Nie wiem czy cię za to podziwiać czy tępić, ale lekcja manier i jako takiego poczucia winy, że ty także coś źle zrobiłaś przydałaby się.

    Bynajmniej nie zależy ci na moim uznaniu, prawda? Mnie także nie zależy na moim uznaniu, ekhm.

    Pozdroo, słitki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA PIERDOLE, ale się rozpisałam. O_O

      Ciekawe ile osób mnie za to zjedzie. :D

      Usuń
    2. ja przeczytałam :D i się z tobą zgadzam :P. Tak wgl to te kłótnie są nie potrzebne. Jak sama nazwa mówi "Sd - sława, moda i PRZYJACIELE" a nie wrogowie :D

      Usuń
    3. LULA miałaś odejść ze stardoll?

      Usuń
    4. Ano widzisz, miałam. Zapomniałam się nie pisać komentarzy! SORRY, że wyrażam swoje zdanie. Niestety konta starego ni mam, ciągle jest w rękach Marli. Mam za to nowe, tylko dla barwnego. Nie staram się o miano ncg, słit ubierać itd., tylko poczeby (potrzeby) blogowe.

      A CO? Zawadzam?

      Usuń
    5. Nie zawadzasz. Chociaż zastanawiam się, czy wchodzisz dlatego, że masz teraz swoje "najlepsze czasy" i nie chcesz wyjść z obiegu... Pewnie tak, nałóg to nałóg

      Usuń
    6. Właściwie to "wróciłam" z powodu bloga, bo zostałam tak troszkę wystraszona, można powiedzieć... hm... na pewno nie jest to miejsce na pisanie takich rzeczy, bo na pewno wzbudziłoby kontrowersję. A stardoll ograniczyłam. Żaden nałóg. W 2 dni przeczytałam 500stron książki, a skądś czas wytrzasnąć musiałam. :)

      Usuń
    7. Wiesz, Lula JUŻ nie wzbudzasz kontrowersji. Przekroczyłaś wszelkie granice w celu wybicia się, twoje że tak to określiłaś kontrowersje już na nas nie działają, szykuj jakąś bombę :)

      Usuń
    8. E tam, ja się nie wybijam, ja w bardzo niekulturalny sposób działam na nerwy. <3

      No tak, jestem zbytnio przewidywalna, aby wzbudzić kontrowersję muszę CO NAJMNIEJ zhakować konto A em Kolektor. Bój się Gosiu, haha! :D Nie no, nie hakuje kont. Nie umiem. c:

      Usuń
    9. Tylko Adrian umie hackować. Co prawda swoje własne konto :)

      Usuń
    10. To zabrzmiało jak "utopić rybę".
      A xylo mi powiedziała na gg, że Adrian chciał mnie dednąć to się wtedy zalogowałam na konto zobaczyć czy mnie nie zhakował, haha.

      Usuń
    11. haha goregous Twój ostatni wpis mnie rozbawił ;] oby tak dalej xD

      Usuń
    12. Ze co ja chcialem lula?nic na twoj temat z nikim nie gadalem ./: widac jak przyjaciolka robi ploty. Chodzi o xylo

      Usuń
    13. :d No kurde ale wy macie zapłon! :)ADASIEK naprawdę tak mało wiesz?

      No no, LULA musi wybronić swoją przyjaciółkę (AnnDoll) i dlatego najeżdża na te osoby :)

      Ja uwielbiam np. artykuły Basi a AnnDoll88 po prostu kłamie, każdy kto czytał jej komentarze:

      'Zgłoszę to, bo jak widzę, naruszamy zakazy blogerek', wie, że teraz obraca psa ogonem (a może kłota, thehe)

      Usuń
    14. Natatalia
      no ja tak zrozumiałam. O.o I że ty na jakiś most poszedłeś,a później cię z tego mostu wzięli, czy coś takiego.

      Aneta
      nie przyjaźnie się z Ann.

      A Baśka niby dla mnie miła, ten tego, ale po prostu ... nie wiem, czuje do niej nie chęć?

      A o Hannie to się nie wypowiem, bo Adam poprosił żebym nie używała przekleństw. :)

      Usuń
    15. Tak szczerze mówiąc, to wolałabym czytać cykl nierozwikłanych tajemnic kradzieży Adriana niż oczernianie kogoś niesławnego. Zresztą, bo byś Adaśku nie napisał, to i tak komentarzy ponad setkę masz gwarantowaną ;)

      Usuń
    16. Widzisz Lula, widzisz? To przykre, że jeżeli kogoś nie znasz, to i tak go oceniasz -.- Na dodatek to, że piszę w Starbloggu rok nie nazywaj niedoświadczeniem -.-

      Usuń
    17. Basia
      ale ja cię nie lubię ani nie nie lubię, ani nienawidzę, ani kocham.
      Ja po prostu ... czuje do ciebie niechęć, coś mnie od Ciebie odpycha. Niby jak się z Tobą gada to miła jesteś i w ogóle, ale ja po prostu mam takie coś, że czuje do ciebie niechęć. Nie to, że chcę czuć tylko po prostu tak jest.

      Ano i czytałam twoje artykuły na starblogu, niektóre "nawet, nawet", a niektóre masakra... I'm sorry.

      Usuń
    18. Lula- też tak mam, że nie znam osoby, niby jest miła i w ogóle, ale jakąś taką niechęć do niej czuję :)

      Usuń
  41. Nie znam cię ANNDOLL88 ale wydaje mi się, że jesteś z tych, co leczą swoje kompleksy w internecie... Radzę ci przystopuj dziewczyno, bo psujesz innym dobrą zabawę, zamieniasz miłe spędzanie czasu w niezdrową konkurencję - kto lepszy; kto ma więcej starpunktów, stardollarów, znajomych...

    Uspokój się bo nie o to chodzi, chyba się lekko zagubiłaś w drodze do "sławy", zapomniałaś, co dobre, a co złe. Nie tędy droga. Problem jest poważniejszy niż kablowanie, problem tkwi w twojej psychice. Nie musisz być najlepsza! To co, że kopiują artykuły, pilnuj swojej działki, patrz na siebie, bo idealna nie jesteś, nikt nie jest.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ok mam dla was niespodziankę
    http://www.youtube.com/watch?v=7NzE2t0zMuk&feature=player_embedded


    REKLAMA NASZYCH ULUBIONYCH PODPASEK WPIERDALAMY PACZKAMI!!:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę, żeby mój Romeo zabrał mnie do najdroższej restauracji w mieście i wręczył mi przy wszystkich paczkę podpasek... Ach...

      Usuń
    2. w następnym roku powiem kolegom z mojej klasy, aby zamiast zafundować nam kino w dniu kobiet jak w tym roku kupili nam po paczce podpasek.

      Usuń
    3. taaaa... wymarzony prezent :D

      Usuń
    4. Muszę uprzedzić kolegów, że zamiast wydawać kasę na czekoladę i tort mogli nas zaprosić do restauracji i wręczyć po paczuszce :**

      Usuń
  43. http://www.youtube.com/watch?v=2eNC14rFpyU&feature=channel

    H2O WYSTARCZY KROPLA!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje tematy są świetne ! Powinieneś pisać na starblogu; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie powinien. Od tego są blogi plotkarskie poza witryną, uważasz, że byłoby miło przeczytać w Starblogu temat, jak to cię obsmarowywują?

      Usuń
  45. Sława i sława... owszem, jest to przyjemne... Ale nie jesteście sławni WY jako np. KAROLINA, tylko jako ANNDOLL88... Cóż to takiego, masz sławę w pixelach, no zajebiście, czego chcieć więcej!? Kiedyś i tak życie nas pochłonie, a koniec sławy nadejdzie. Nikt nie odda nam pieniędzy i zmarnowanego czasu, a przede wszystkim niepotrzebnych NERWÓW, które zadziałały podczas ataku na naszą osobę.

    Ehh.. tak już jest noo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro piszesz, że "masz sławę w pixelach" a "koniec sławy nadejdzie" i "Nikt nie odda nam pieniędzy i zmarnowanego czasu, a przede wszystkim niepotrzebnych NERWÓW" to po co dalej w to brniesz? Swoje durne uwagi o pixelach to zachowaj dla siebie my wiemy, co robimy nie musisz nam przypominać. Ostro i konkretnie, tak, jak lubię ^^

      Usuń
    2. każdy z nas próbował zasłynąć na stardol i nikt nie powie mi tu że nie

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. @Gorgeous - Gram w to, bo lubię, bo to mi sprawia przyjemność. Durne uwagi o pixelach, hmm.. wszystko okay, tylko wpie*dalacie się wzajemnie z tej nienawiści. Przykładem jest twój komentarz, przepełniony goryczą i chęcią uniżenia do ziemi.
      Daruj sobie to hejtowanie i małpowanie wszystkich komentarzy jakie tylko mogą powstać. Wyciągasz pojedyncze stwierdzenia z kontekstu zdania i tworzysz w swoją "ciętą ripostę".
      BEZ ODBIORU, jeśli łaskawie możesz -.-

      Usuń
  46. ej opanujcie się trochę z tymi przekleństwami, bo to fajne nie jest i nie wszyscy je lubią. jak wiecie wiele młodych osób czyta bloga i komentarze typu: 'pie*dole' na pewno nie wpływają na nich dobrze. więc jeśli macie napisać przekleństwo po prostu je omińcie.

    z góry dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko :D a gwiazdkowane na maxxxa moga być? xD

      Usuń
    2. hehe no ale to wtedy chyba nie bd wiadomo ock ;]

      Usuń
  47. Hmm... Trudna sprawa, ale stanę po stronie Karoliny, bo potrafi być życzliwą osobą. Z resztą kiedyś też miałam taki problem, więc całkowicie się rozumiem Ann.
    Adam, świetne ploty dodajesz! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Elfico!
      Cytuję " bo potrafi być życzliwą osobą " zauważ, że życzliwa to jest i owszem ale dla Ciebie, bo masz dużo starpunktów, niebylejaki apartament i doll, ogólnie jesteś `vip`.

      Ale czy ta sama ANNDOLL88 jest życzliwa także dla całej reszty z którą ze znajomości nie będzie miała żadnych korzyści? Zobaczmy...

      Przykład: lekceważący sposób w jaki się do nich odnosi; "jakaś tam", " a jakies tam "maruda" czy cos to nawet nie pamietam" - AnnDoll88 jak to mówią :
      NIE BĄDŹ TAKA DO PRZODU, BO CI TYŁU ZABRAKNIE :)

      Usuń
    2. jakoś w najlepszych przyjacielach ma osoby które mają mało starpunktów a nawet takie co nie mają superstar troche to naciągane co piszesz

      Usuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli to miało być śmieszne to ci się nie udało

      Usuń
  50. Hahaha
    po tytule myślałem że to o mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle nie ma to sie jak podniecanie starblogiem<3

      Usuń
    2. Ale mi to prestiż pisać na starblogu..

      Usuń
    3. Wnerwia mnie, jak ktoś pisze w Starblogu dla popularności i jarania się tym, a nie dla przyjemności >_<

      Usuń
    4. @Wojtaszek- wszyscy Cię lovciamy ♥♥

      Usuń
  51. AD88 była jest i będzie zakłamaną snobką. Natomiast Dziwna, Maruda, Basia i Hannah są naprawdę dobre w tym co robią, z resztą można popatrzeć w ich apartamenty - są kreatywne itp.
    (dziwna102, 123basia123, hannah879) no, oh ekhm, Adam zrobił co należało- obrzucił błotem tą szpanerkę - ile na to czekać musiałam?
    O, Ad88 nie zapomnę ci tamtej pamiętnej kłótni.. :)

    Więc, tak z AD88 wszyscy są skłóceni zaledwie 2% stardollowiczów ją poparło- ci, których obrzuca drogimi podarkami, bo są równie sławni jak ona (albo sławniejsi!) weźmy na przykład pannę Elficę - nic do cb nie mam, masz gust i w ogóle jesteś miła. Np. Ad88 musi zobaczyć czy warto jest się z kimś zadawać, ile ma sp, odwiedzin na minutę i dopiero coś zrobi.

    Ale ten artykuł przyniósł jej więcej sławy niż poniżenia :D

    Ancietn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2% ją poparło... :D dużo osób jej naprawde nie zna a po przeczytaniu tego posta zaczeło oczerniać... :p nie mówie że ty też może i masz jakieś powody [...] no ale reszta? ile to ja komentarzy tego typu widziałam "nie znam jej ale wiem że postspiła źlie" :p przez to nachodzi mnie jedno pytanie "skoro nie znasz to po co oceniasz?" ;P

      Usuń
  52. Skoro basia123basia została usunięta z starbloga to faktycznie musiała skopiować artykuł z internetu admini raczej na słowo nie uwieżyliby komuś tak jak wy tu adasiekowi116. Nie bronie Ann bo kogoś tam zgłosiła na dywanik do admina gdy sprzedawał coś do bloga na stardoll ale według mojej oceny adasiek116 ma jakieś prywatne z nią zatargi skoro tylko na podstawie słów oskarża ją i obraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce, artykuł nie był skopiowany z internetu, poza trzema zdaniami o Rekordzie Guinessa, jaki pobiła Adele. Jak sama AnnDoll kiedyś mi powiedziała, że ona nie dodaje źródła tekstu, bo korzysta z wielu różnych, tak też i ja postąpiłam. Prawie cały był mój, prócz tych kilku zdań..

      Usuń
    2. kilka zdań hehehe przecież te wasze "artykuły" składają się z kilku zdań tylko. Wyleciałaś taka prawda więc skopiowałaś, gdybyś była bez winy nadal byś tam nam serwowała te pare głupich zdań jak wszystkie inne wielkie starblogerki. Robisz wielki szum bo czegoś widocznie tamtej zazdrościsz i myślisz że teraz wyjdzie na twoje, ciekawe kiedy będzie tu wpis o tobie bo podobno masz wiele na sumieniu, chybaże aż tak sie przyjażnisz z właścicielem bloga ze o tobie nigdy nie napisze

      Usuń
    3. @deargodd

      A ty wiesz lepiej?

      Usuń
    4. Słońca, artykuł Basi skopiowany nie był. Wbij sobie jego kawałek w google'a, nie pojawi się źródło. Nie ma też ona nic na sumieniu, gdyż od dziecka tępi kopiarstwo i wszelakie oszustwa.

      @deargodd- jak jesteś taki mądry, to proszę bardzo, proś o przyjęcie do Starbloga i zwiększ jego prestiż. Pozwól, że wyjaśnię, gdyż ja też jestem Starblogerką- istnieje, kotku, ograniczenie znaków. Zmieść się w 1800 znakach z całym artykułem + wstęp i źródła. Powodzenia skarbie :**

      Usuń
    5. tak wyrzucili ją bo ktoś powiedział ze mają wyrzucić Hehehehehe przeciez czuć tu syf od tej Basi z daleka nie widzicie tego?

      Usuń
    6. A znasz ją że oceniasz? Ja znam ją dosłownie od pieluchy i nigdy jakoś od niej 'nie czułam syfu'.

      Usuń
    7. Kochanie, po co piszemy z idiotą, któremu nic nie wytłumaczysz?! >.<

      Usuń
  53. Ja jestem ciekawa kiedy w końcu przyjdą obiecane dowody o UK i Gosi -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Alicja ten komentarz jest żenujący z całego serca

      Usuń
    3. Jak przyjdą to będą :)

      Usuń
  54. Pamiętam był to jeden z moich pierwszych, jak nie pierwszych postów

    Bardzo ładne zdanie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdanie powaliło mnie na kolana i ścięło głowę. Hahah >_<

      Usuń
  55. Ja uważam, że cały ten artykuł to sterta bzdur. Karolina jest zupełnie inna. Nie rozumiem po co tu, na blogu kolejna nagonka na nią. Dziewczyna się odkuła po popełnionym błędzie i zmieniła się, a Wy kolejny raz chcecie ją zniszczyć... Czasami ludzka podłość mnie zadziwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. no właśnie, ludzka podłość nie zna granic, ale ja nie mówię o artykule, a o omawianej w nim osobie ;]

      Usuń
    2. Ty jestes drugą kopiarą ona nagłówki a ty teksty. jesteście sibie warte a robisz z ciebie teraz ofiare, żałosna dziewczynka!

      Usuń
    3. Moim zdaniem żałosne są osoby oceniające innych choć nie znają osoby ani sytuacji :33

      Usuń
    4. to jest moja ocena i będę pisał co chcę. nie jesteś obiektywna bo ją znasz. jednak każdy głupi o tym wie że słowa jednego przeciwko drugiemu to żaden dowód ( ci na stardoll też o tym wiedzą i sprawdzają każde zgłoszenie )! a patrząc na poczynania Basi widać że zazdrości koleżankom po fachu pieniędzy i rozgłosu, sama ma grzeszki na swoim sumieniu więc próbuje zaistnieć jako sława robiąc afery. nawet zamknęła swoją księgę gości bo się boi że ktoś ją zbluzga jak zauważy o co chodzi niby czasu nie ma ale loguje się na stardoll co chwilę ( czyli ściema )

      Usuń
    5. Wiecie co...

      Usuń
    6. @deargodd: To nie ja jestem zazdrosna, a Ty. Jesteś żenujący. To moja sprawa, czy jestem na Stardoll, czy nie, na moje konto loguję się na chwilę, co najwyżej 10 minut. Nie musisz się o mnie troszczyć, sama potrafię o siebie zadbać. A KG nie tylko ja mam zamkniętą, ale i nasza bohaterka - AnnDoll88. Ja nie mam czasu odpisywać na komentarze, ani nie mam ochoty czytywać Spamów. Sam się ośmieszasz, próbując zaistnieć w tej sytuacji. I nie próbuję zaistnieć przez afery, nie lubię tego. Pomysł na artykuł nie należał do mnie - ja po prostu udzieliłam pewnego rodzaju wywiadu. Ciebie chyba boli, że nie jesteś znany? Biedny chłopiec.

      Usuń
    7. To nie kłam biedna dziewczynko heheh Coś ci nie wyszło to kopiowanie do starbloga i robisz afere biedna Basia tylko się nie potnij! zamkniętą masz tylko ty a zazwyczaj to winni zamykają i przestań kłamać, kłamstwo na kłamstwie

      Usuń
    8. Wypraszam sobie, to już przesada.

      Basia nie ma czasu na Stardoll i często jej konto odwiedzam ja, gdyż mnie o to poprosiła. Stąd częste odwiedziny. A KG jest zamknięta, gdyż nie mam zamiaru odpisywać na SPAM czy komentarze typu '5/5'. Jak ma się do Basi pilną sprawę, to wysyła się zaproszenie z informacją, ja je akceptuję, a Ty piszesz na priv. Basia odczyta jak wróci. Problem?

      Usuń
    9. PS. Tak, JESTEM obiektywna. Nie patrzę na wszystko ze względu na naszą znajomość, lecz na charakter i postępki Basi. Jakby zrobiła źle, to zrugałabym ją za to jak siostrę, którą w pewnym sensie dla mnie jest.

      Usuń
    10. Prędzej nieobiektywny jesteś Ty, gdyż żadne argumenty do Ciebie nie dochodzą i mimo wyraźnego braku winy u Basi ciągle uparcie trzymasz się swojego zdania, chociaż nie znasz jej i nigdy z nią nie rozmawiałeś :>

      Usuń
    11. Deargodd, masz chyba problem z odróżnianiem prawdy od kłamstwa, a niektórzy Ci po prostu oczy mydlą. Idiotą się rodzisz, idiotą umierasz - nic prostszego, by Cię określić, ale co ja się z takim kimś jak ty będę spierać. Niestety nic na siłę.

      Usuń
  56. Niektórzy ją obraniają jak ją nawet nie znają.Przyznam się nie znam jej i nie wiem co mam o niej sądzić ale powiem tak , że osoby które wiedzą jaka jest śledziły jej sławę , każdy zły krok to mogą pisać ile chcą bo ją znają .Więc proszę nie piszcie że ją w ogóle nie znają , a oceniają ją. -.-

    OdpowiedzUsuń
  57. http://tnij.org/isolovinyou
    dlla zakochanych par

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wiktor, przykro mi to mówić, ale Ty tej sprawy nie znasz, choć z góry widzę, że czujesz respekt przed AD88, starasz się jej przypodobać.
    To Dirty Stardoll, a jeśli lubisz porządek, schludne życie bez żadnych koloryzacji codzienności, to wcale nie musisz tego komentować, nikt cię o to nie prosi. To chyba nazywa się podlizywaniem, ale ja nie zamierzam nadal traktować AD88 jako pseudo wroga. To jest tylko gra dla przyjemności, a zmienia się w nie wiadomo co! Nie chodzi tu o wyścigi szczurów- kto sławniejszy ten lepszy. Moje akcje miały na celu zmienienie rzeczywistości drogą wirtualną, a nie wykorzystywanie tj. Starblog, żeby tylko zdobyć kilka komentarzy w Księdze Gości. Oczywiście, miło jest jak ktoś cię doceni, ale zacytuję Adama 'czy ktoś będzie chciał oglądać takie osobistości?' - ja na przykład bardzo w to wątpię.

    Z wyrazami szacunku
    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e ta,wyrażanie własnego zdania i mówienie że cie nie trawie to mówienie że chce liznąć jej dupę >,<

      Usuń
  60. Hannah, ty lepiej już nic nie pisz, bo tylko się ośmieszasz.

    OdpowiedzUsuń
  61. Jejciu to okropne ! Nie wiedziałam że ona taka jest . ! Współczuje tym dziewczynom co zostały wywalone ! One niech powrócą a wyleją AnneDoll88 ! To nie sprawiedliwe ! A może admini sie jej posłuchaja i za niedługo to ona będzie o wszystkim decydować ?? To jest nie fair jeśli chodzi o te co zostały wywalone !

    OdpowiedzUsuń
  62. Nigdy nie byłam zwolenniczką AD88... Myślę, że jest zazdrosna ;/

    OdpowiedzUsuń