wtorek, 13 marca 2012

'Z kąt ta kopia!'

Sława, sława, sława... to chyba priorytet bohaterki dzisiejszego posta. Niestety przez jej lenistwo całe staranie się o bycie na szczycie może legnąć w gruzach. Przez to lenistwo często wiele osób posuwa się do zbrodni jaką jest kopiarstwo. 

Kochana -Julusiunia działa wielu osobom na nerwy osobiście jej nie znając skomentuję tylko jej haniebne występki.
Aby być sławnym na Stardoll najlepiej założyć blog o sd. Tak też zrobiła Jula. Jednak z powodu chyba jej lenistwa wpadła na 'genialny' pomysł jak szybko i łatwo pisać notki. Po co męczyć się z szukaniem nowości i ciekawostek jak można skopiować je z innego bloga. Tak też znalazła ona mniej znanego bloga i kopiowała z niego obrazki i tematy notek. Często ustawiała oczywiście wcześniejszy czas by wyszło na to, że jednak ona napisała to pierwsza, ale guzik prawda.
Na razie pokaże kilka oryginałów i kopii.


Oryginał
Kopia

Tym biednym blogiem, z którego tak chętnie kopiuje Jula jest blog 'Z ostatniej chwili'. nazwy bloga Juli nie podam, bo nie będę robił jej darmowej reklamy. Ma ona na nim 'aż' 149 obserwatorów. Marta właścicielka kopiowanego bloga ma ich mniej, dlatego pewnie mało kto to zauważył. 

Jak się okazuję Jula pisała na ZoC przez krótki wprawdzie czas, gdyż została z niego wyrzucona za brak zainteresowania blogiem. Jak widać w formie odwetu zaczęła kopiować z niego obrazki.
Jednak kto dołki kopie w ten sam w nie wpada. Myśląc, że wszystko ujedzie jej na sucho nie wiedziała, że kopiując czyjś obrazek pozostaje jego oryginalna nazwa.


Jej pewność siebie na pewno zniknie, gdy to przeczyta :)

Jak każdy tort posiada wisienkę nasz post też musi mieć coś na uwieńczenie. Jula jeszcze raz pokazała jak niemądrą osóbką jest.


Jeśli chcesz kopiować obrazki, które ona sama skopiowała musisz napisać z jakiej kopii go masz. Tak z tego wszystkiego wynika jeśli weźmie się to czysto na logikę. Tak samo jest z postami, ale sama nie pisze 'z kąt' go skopiowała.

Cóż lenistwo lenistwem, głupota głupotą, ale wszystko musi jakieś granice mieć. Niestety u niektórych tych granic nie widać, a na dodatek posiadają bogaty wachlarz wykroczeń i głupstw. Mam jednak nadzieję, że po tym poście to się zmieni. Jak już coś kopiujecie to nie dajcie się przyłapać. A jak nie dać się przyłapać? Po prostu nie kopiujcie :]


Podobno wiele osób chętnie wypowie się na temat -Julusiunia czekam na Wasze przygody związane z tą panią.


xo xo cutienkisses247 (Adam)

212 komentarzy:

  1. Hmm... Jakby sama nie mogła robić screenów... To sie nazywa LENISTWO...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wynika, że kopiarstwo ma krótkie nogi. Nie znam JULUSIUNA, ale rzeczywiście nie było to mądre z jej strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh, cwaniara :D Nie znam jej ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ją kojarzę... Taka jedna wredna...

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhahahah.. jacy ludzie są bezmyślni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak. Zdecydowanie się zgadzam. I tak mało kreatywni.. haha

      Usuń
  6. Przecie z barwnego też kopiowała. c::: Ma ostrzeżenie na liście skazańców.
    Ano mnie także skopiowała! Moją "cudowną" grafikę, mało tego, nie zrobiła tego, bo jej się to podobało, ponieważ praca była okropna, ale żeby zrobić mi na złość. W końcu za grafikę zapłaciła jej koleżanka, no trochę nie fair to było wobec jej koleżanki, bo ona nic nie zrobiła, więc zniżyłam cenę do jakiś 5sd.

    No i jeszcze skopiowała magazynke00 (tej to nie współczuje, ale fakt, że skopiowała), a dokładnie jej prezentacje.

    Nie zapomnijmy jakie kłótnie były między nią, Michaliną, Magazynką, LoveKaroliną, mną i wielu, wielu innych! Szkoda, że nie widzieliście tych akcji. Komedia z tą dziewczyną.

    Na dodatek się ze mną pogodziła i była dla mnie taka miła, ale to tylko dlatego, że się z Michaliną przyjaźniłam oraz Ruskiem (ekhm, jeśli można to nazwać przyjaźnią (chodzi o Ruska)).

    Mam nadal nawijać o jej wybrykach czy tyle wystarczy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, no ta, na mnie wtedy też wrzucała.. HEHE! ;/ Porąbana dziewczyna!

      Usuń
    2. To było na tych jakiś lalkach (?) czy coś. :D Pamiętasz moje teksty? Muahaha, jaka była wtedy zabawa.

      Ano i zakładała jakieś pseudo-blogi przeciw LoveKarolinie, Magazynce00 oraz jakimiś tam dollkami, nie wiem już kto to był.

      Usuń
    3. nie zapominaj o tym jak skopiowała pokój Olifazy, a potem ją nawyzywała, że to olafaza ściągnęła od niej pokój. Aż dziwne, ze teraz maja się w najlepszych przyjaciołach :o..

      Usuń
    4. Tak właśnie w tym blogu ;p Hehe! Nom pamiętam, i pamiętam -JULUSIUNIĘ jak gadała, że zaraz na kosmos wyleci xD

      Usuń
    5. Nie! Że ona PRZELECI kosmos, haha. Ja wtedy jej odpowiedziałam trochę erotycznie, ekhm... :D

      Usuń
    6. A no przecież xD Albo, że zaraz to będzie w Trudnych Sprawach w stardollowym wydaniu i idzie po popcorn xD

      Usuń
    7. Ano niech będzie. Ja zaklepuje wannę!

      Usuń
    8. Hehehe! Wtedy dobiłyśmy do 200 komentarzy, fajnie się z niej śmiało xD

      Usuń
    9. Łe! Więcej. O! Albo jak sobie jaja robiliśmy z tego mk. :D "Jak chronić środowisko?"
      Moja odpowiedź: usunąć tego bloga. URATUJMY JEDNOROŻCE.

      Usuń
    10. No. Hehehe! Bo wtedy dopiero właścicielka wzięła się do roboty, miała fajną lekturę do przeczytania, ponad 200 komów xD I się wzięła za robotę.. A niestety twój komentarz usunęła ;[ A moim zdaniem powinien wygrać ;D

      Usuń
    11. Ehem, pamiętam tą kłótnię. O ile pamiętam, to wyzywała mnie bo wywaliłam ją z bloga. Ahh, szkoda gadać :3

      Podawała też moje i magazynka00 dane prywatne. Sprawa była zgłoszona na policję, ale nic to niedało :C
      Potem pojawiły się moje "ANTY" konta i bogi przeciwko mnie.
      Teraz na koniec skopiowała prezentację od mojej siostry, ale na szczęście podpisała ją :)

      Usuń
    12. LULA ja usunęłam ten post z bloga Stardollowy Świat Lalek.
      Blog jest teraz zamknięty. ^^

      Usuń
    13. A właśnie czemu zamknęłyście blog?

      Usuń
    14. Ano właśnie. To jednak wygrałam ten mk? :O

      Usuń
    15. Lula ona w ogólnie nie podała wyników ;/ Ale twoja odpowiedż była najlepsza xD

      Usuń
    16. Zamknęłyśmy go, bo sobie nie radziłyśmy. Zresztą ja nie nadaje się do bloggowania :)

      Usuń
    17. No i jeszcze skopiowała magazynke00 (tej to nie współczuje, ale fakt, że skopiowała)

      Ohhh :3

      A co do mojej kłótni, LoveKarolinyx3 i Julii to nie wiesz o co tak dokładniej poszło, nie wiem czemu się wtedy wtrąciłaś, nikt cię o to nie prosił.

      LoveKarolinax3 @

      Weź już się ogarnij, bo mi i tak już wysoka gorączka przez cb wzrasta, już sobie nie wymyślaj że te blogi były przeciwko tobie, bo obrażała na nich również mnie i martyniuk1998, a z tą policją to nie przesadzaj, bo gdybyś na prawdę zgłosiła, to by coś zrobili więc daruj sobie te bajeczki. I co ? Mnie niby też zgłosiłaś na policję za to że ci pomogłam odzyskać konto, tak ? No, to fajna jesteś ;*

      Usuń
    18. Aha i powiem szczerze - bardzo się cieszę że twój blog upadł.
      Nie wiem jak mogłam na nim pisać.

      Usuń
    19. Pamiętam, zakładała blogi przeciwko załodze ssl, w tym przeciw mnie.

      Usuń
    20. Ekhem, jeszcze jedno Lula, piszesz tak o naszej 'przyjaźni' bo wygarnęłam publicznie co o tobie myślę ?

      Uwierz mi że to co ja napisała, to nie są moje słowa, tylko KOGOŚ, ale kogo.. ; ]

      Usuń
    21. Rusek
      ja piszę co sądzę, wielu osób nie zna spraw i wyraża o nich swoje zdanie.
      Hm... może? Może nie, wiem jedno: fałszywa to ty jesteś.

      No kogo, bardzo ciekawe... ale jakoś mnie to nie obchodzi.
      Daruj sobie kłótnie ze mną, bo to nie miejsce na twoje, ekhm... nie wiem co to. Nie mnie dotyczy post,więc się odpie*dol. Masz jakiś problem? Pisz na gg. :)

      Usuń
    22. Ahh.. i Lula jeszcze jedno. Czemu tak bronisz Michaliny ? Myślisz że ona jest z tobą szczera ??
      Ja wiem, że ty ją namawiałaś przeciwko mnie i co ty jej o mnie pisałaś, ja wszystko to wiem.. jak widzisz ;3

      * wiem wiem, Misia mnie teraz zabije, lub co najgorsza zerwie znajomość, ale nie będę tego w sobie trzymała *

      No Lula, zastanów się czy twoi 'przyjaciele' są na prawdę wobec cb szczerzy ;]

      Usuń
    23. Ależ ja wiem, że Micha ci wszystko przekazuje. :) No ty także uważaj, bo twoi przyjaciele nie są wobec ciebie "wierni" można tak powiedzieć i znam kilka twoich sekretów. :) Cóż, nie będę cię NA RAZIE tak poniżać i tego wszystkiego rozpowiadać, ale uważaj na słowa, bo jak przegniesz to spalisz się ze wstydu. Raurg. Także jeśli masz problem - pisz na gg.

      A ja jej przeciw tobie nie nastawiałam, chyba sobie to uroiłaś. :)

      Usuń
    24. @ Rusek:3

      Komu tu przez kogo wyskoczyła ta gorączka? Może i popełniam wiele błędów, ale przynajmniej potrafię się do nich przyznać w przeciwieństwie do Ciebie.
      O tak, pomogłaś mi odzyskać konto kradnąc je? Na prawdę, jestem Ci bardzo wdzięczna! :)
      Zresztą ciekawi mnie tylko to, czy w prawdziwym życiu też jesteś tak wygadana jak tutaj. Bezczelnie kłamiesz, że niby podaje wszystkim Twoje nazwisko. A ku*wa skąd niby mam je znać? Kto Ci coś wygarnie to od razu go blokujesz i piszesz o nim kłamstwa w prezentacji.

      Haha, Twój blog też by upadł gdyby nie redaktorki które odwalały za Ciebie robotę. Pewnie przestały pisać i dlatego go sprzedałaś :)

      Usuń
    25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    26. @ Rusek :3

      O ile pamiętam, to ty kłóciłaś mnie i Julkę. Fakt święta to ona nie jest, ale da się z nią pogadać. To ona pomogła mi odzyskać konto, a nie Ty!
      Zresztą, ją też oskarżałaś o podawanie Twoich danych. Ciekawe skąd tyle ludzi je zna? Widocznie jesteś kimś bardzo znanym :)

      Usuń
    27. W sumie to Julia rozpowiadała, a nie Karolina twoje nazwisko magazynko ;] Ale to chyba nie musi się tu dziać, a po za tym myślę, że Karolina podciągnęła ssl, a nie go zniszczyła, no ale okey.. ;D

      Usuń
    28. Karolina to ty teraz nie zmyślaj - znasz moje nazwisko, miałyśmy się na nk i nie udawaj że tak nie było. Nigdy nie powiedziałam że rozpowiadasz moje nazwisko, nigdy. A ty dobrze wiesz że Julusiunia rozdawała ludziom mojego e-maila, a nie pozwoliłam jej na to, nawet nie wiem skąd go miała, bo ja nikomu nie podaję. A kto powiedział że ja się do błędów nie przyznaję ? To ty się nie potrafisz przyznać, od teraz gdy ktoś Ci konto ukradnie wszystko zwalisz na mnie ? Tak się odwdzięczasz ? Nie moja wina, że mamusia o 19 kazała ci z neta zejść, gdy ja ci chciałam hasło podać, ale nie.. lepiej pójść i zwalic na mnie całą kradzież. TO PRZYJMIJ DO WIADOMOŚCI ŻE JA PRAWIE SWOJEGO KONTA NIE STRACIŁAM, BO CHCIAŁAM TEJ OLI SWOJE KONTO ZAPROPONOWAĆ ŻEBYŚ TY ODZYSKAŁA SWOJE. Najlepiej na mnie ? Sądzisz że jestem taka naiwna jak ci się wydaje ? To się mylisz. Nie dziw się że cię wywaliłam ze znajomych i zablokowałam - nie chciałam mieć z tobą nic wspólnego. I wiesz co ? - W realu jestem bardzo wygadana, nie wiem dlaczego ludzie mówią że jak ktoś jest wygadany w necie, to w świecie już nie, ja za to jestem bardzo wygadaną osobą. A co do prezentacji to ja mam zasadę, której się stosuję - prezentacja to miejsce gdzie można się czegoś o mnie dowiedzieć a nie o osobach, których nie lubię, to że miałam tam przez kilka minut nick Julii nie znaczy że wszystkich tam dodaję. A co do mojego bloga - ja już dawno go nie mam, ty nawet jego adresu nie znałaś więc się nie odzywaj, nie sprzedałam go z braku czasu, kasy itp. Jak nie wiesz, to nie mów.

      Taka jesteś - jak coś ci nie idzie od razu na mnie zgarniasz.

      Usuń
    29. Tak miałyśmy się na NK, bo byłyśmy przyjaciółkami. Ale na myśl Mi nie przyszło, aby komuś podawać Twoje dane! Ostatnio napisałam do Ciebie na GG dlaczego usunęłaś mnie ze znajomych. Zaczęłyśmy się kłócić, a potem powiedziałaś że nie jesteś ślepa i wiesz że wszystkim podaję twoje nazwisko.
      Po co wciągasz do tego moją mamę? Pilnuj swojej.
      Ja mam zaplanowany rozkład dnia, wolę zrezygnować z przyjemności i powtórzyć sobie materiał przed sprawdzianem. ^^
      O mnie też miałaś prezentację, jaka ja jestem OKROOPNA!!
      Tak, nie znałam adresu ale komentowałam posty. Troszkę to dziwne, nie sądzisz?
      Istnieje coś takiego jak blog CHECK AND BID. Jest tam ogłoszenie, że sprzedajesz swojego bloga, więc się teraz nie wykręcaj :))

      Usuń
    30. Tak.. w pierwszym dniu licytacji został sprzedany, zresztą ja kilka dni przed wystawieniem go na licytację wszystkie notki usunęłam więc jak mogłaś komentować ? Zresztą ja obserwowałam komentarze i twojego nigdy nie widziałam.

      Usuń
    31. Może dlatego, że nie chciałaś widzieć?

      Usuń
    32. Dobra nieważne, ja wiem swoje, ty wiesz swoje :3

      Btw. Lula - Misia kazała przekazać żebyś się od niej już raz na zawsze odpier.. i że nie masz do niej pisać, bo usunęła twoje gg i nie ma zamiaru przywracać.. najlepiej to pokażę co ona napisała :

      'Usunęłam Lulę z kontaktów i ustawiłam, żebym nie widziała wiadomości od nieznajomych.. jakby Ci mówiła, że mam ją dodać albo coś to powiedz jej niech spie*dala i, że nie chcę jej znać xd '

      Usuń
    33. Mhm, wiesz że to ja mówię prawdę, ale tutaj przed wszystkimi zgrywasz bohaterkę. A tak na prawdę trzęsiesz dupskiem :* :)

      A co do LU - to ona jest o wiele lepsza od Ciebie! Przynajmniej jest godna przyjaźni, nie tak jak ty.

      Możesz mnie teraz wyzywać jak chcesz, ale ja powiedziałam prawdę. Mam Cię głęboko w dupie, nie obchodzi mnie twoje zdanie, bo jest fałszywe tak jak i ty.
      Mam nadzieję, ze kiedyś znajdzie się ktoś taki który da ci mocno w mordę za to jak krzywdzisz ludzi. -,-

      Usuń
    34. Krzywdzę ludzi? Ok, Rusek idzie się schować, bo jak coś powie to 'krzywdzi ludzi'. Nie znasz Ruska, myślisz że co ? Że wszystko o mnie wiesz ? Wiesz coś tam jak mam na imię, wiek itp. ale oprócz tego guzik o mnie wiesz. I nie trzęsę tyłkiem przez taką osobę jak ty - nie wyobrażaj sobie za dużo, kim jesteś :)
      Mówisz że nie jestem godna przyjaźni, a jak się niby 'kolegowałyśmy' to za mną latałaś, gdyby nie twoja natarczywość nie miałabym cię w bff, przypomnij sobie co mi w sylwestra na chacie napisałaś, widziałaś że dodałam wszystkich z chatu do bff, tylko cb tam nie było i napisałaś : 'a ja ? :( '

      A mordę to ma pies, nie ja ;*

      Usuń
    35. No i sorry, ale ja fałszywa nie jestem. To ty jesteś fałszywa. Fałszywa i niewdzięczna. Prawie swojego konta nie straciłam, żebyś ty swoje odzyskała, a ty mnie na koniec oskarżyłaś o kradzież, zastanów się. Możesz mnie nie lubić, ale wiesz że fałszywa nie jestem, mówisz mi żeby mi dopiec. Ja cię będę nazywała fałszywą, bo się tak zachowujesz, a te wpisy w mojej kg to sobie wiesz gdzie wsadź, nie obchodzą mnie. Swoje konto tracisz przez własną głupotę, podałaś hasło tej złodziejce, więc teraz masz co chciałaś. Ale ode mnie się odwal i nie waż się mówić, że ja ci ukradłam konto, bo ja nigdy, nikomu nie ukradłam konta, zapamiętaj to sobie.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe jak dwunastolatka może ,,hakerować".Trochę sobie nagrabiła, ale oskarżenia o hackowanie są absurdalne.

      Usuń
    2. hakować jak już. :P
      Po niej to już wszystko możliwe.

      Usuń
    3. Czekoladka ♥

      A jak myślisz czemu ona cię obraża itp. ? : )

      Usuń
    4. aa bo ta JULUSIUNIA jakaś przeklęta. xd
      Widziałam raz w jej księdze gości jak straszyła jakimś
      "programikiem", że na tym "programiku" ma wszystko napisane jak wkraść się na konto na stardoll.. czy coś takiego.. i pisała też że w każdej chwili może wkraść się na konto takie jakie tylko zechce.. żal mi dziewczynki :D

      Usuń
  8. Ostatnio dużo notek piszesz.
    ___
    Ale czy to tak ciężko zrobić screen'a? Jak jej się tak bardzo nie chce to niech się nie bierze za prowadzenie bloga. Na pisanie trzeba mieć czas, a nie klikać kopiuj-wklej i po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się kilka w tygodniu ich napisać, w miarę możliwości oczywiście :]

      Usuń
    2. Szkoda, że Magdo i Smilice nie piszą...

      Usuń
  9. Znam ją. Jest młoda i wkurzająca lekko mówiąc. Kopiuje, a sama ma jakiś problem do każdego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czyli jest młoda. Lula, o co chodzi, jedenaście lat to wg Ciebie dużo?

      Usuń
    2. Lula ostatnio mówi, że ma 13 ;o Ale to kłamstwo jej coś nie wychodzi :D

      Usuń
    3. Więc nasza Julusiunia urodziła się w 2000r. to rocznikowo ma 12 lat, ale ogółem jeszcze 11! ;p

      Usuń
    4. Almondcake
      nie, nie o to chodziło. :D

      Usuń
    5. kiedyś miała napisane, że jest z 2000, teraz pisze, że jest z 1999 :3
      i jeszcze się ze mną kłóci, że 2000 to 21 wiek, a nie 20 -,-

      Usuń
  10. Hmm... Niektórzy chcą być tak sławni, że o niczym innym nie myślą ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ją znam ;/ Ona nie tylko kopjuje z blogów, ale i też prezentacje od kogoś, podpisując się "no copy by -JULUSIUNIA"
    przykład: http://stardollove5.blogspot.com/2012/03/brak-mi-sow.html
    Uwierzcie mi ona jest porąbana. Raz na jedym blogu, jak ją wyrzuciły, zaczęła, spamować w komentarzach i je wyzywać. Chociaż ja na nim nie pisałam, na mnie też wrzuciała. Dziewczyna jest normalnie chora na głowę. Do tego potem nie chce się do niczego przyznać. Chyba nikt jej nie lubi, a jak się tylko coś w jej kg pojawi, że jest oszustką itp. od razu usuwa, a po tem mówi, że nic nie usuwała ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. No, widzisz Julio! Wreszcie ktoś się tobą zajął, bo chyba już pora, co?

    Chciałabym zaznaczyć, że z -Julusiunia mamy mnóstwo kłopotów na blogu stardollove5, tak wciąż kopiuje! Upominaliśmy ją już wiele razy, ale to i tak nie działa ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ledwo co wykaraskała się po aferze z Olyfazą, to teraz znowu punktuje. Ona ma jakiejś skrupuły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona po prostu chce narobić szumu wokół siebie i być taka nie wiadomo jak sławna..

      Usuń
  14. No niestety tacy wstrętni ludzie istnieją na tym świecie. Ten kod co przed chwilą podała Emilcia;] do bloga stardollove5 jest potwierdzeniem tego, że ta -JULUSIUNIA jest bezczelną kopiarą. A ten obrazek z tym jej 'regulaminem kopiowania', co Ty cutienkisses247 dodałeś potwierdza to, że jest z nią coś nie halo.
    No,no ... Muszę powiedzeć, że ten blog jest coraz lepszy. Prawie codziennie nowe posty i wgl... Szkoda, że Tylko ty ciężko pracujesz na blogu. Nie wiesz co się stało ze Smilice i MagdoMilowiczem?
    ~ milciafal.1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jeszcze żyją, a tak to wiem tyle co Wy ;]

      Usuń
    2. Mała propozycja do ciebie mój drogi Adamie... Może załóż swojego bloga z plotkami? Marnujesz się tutaj, jedynie Ty dodajesz notki. Smilice od tygodnia na Stardoll nie ma (jeśli dobrze pamiętam), a nasz "kochany" ekhem... Belzebub (MM) ma bloga w d*pie

      Usuń
    3. ale po co mam zakładać swojego bloga jak jest ten, piszę na nim i w ogóle :] czuję się tutaj jak u siebie.

      Usuń
    4. Coś w tym jest. A poza tym żeby założyć nowy blog trzeba włożyć w niego mnóstwo pracy, czasu i sd na nagłówek. Rozsławienie bloga też trochę zajmuje, a ten blog jest już dobrze znany i ty również. Trochę nie ma w tym sensu żeby założyć nowy blog. Ale w przyszłości ... kto wie? :)

      Usuń
  15. Że się wyrażę łaciną podwórkową
    O MASAKRA!
    Jak można być analfabetą ? Ona jest porypana , co można zauważyć w kg. Chelsea-lena... pamiętam taką sytuację że zaczęła podlizywać się do Magdy ... I aferę , kurde jak można być aż takim bezmózgowcem? No jak ?
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałaś chyba jej dawnego bloga... zaczęło się od tego, że jedna osóbka ją z bloga wywaliła. zrobiła aferę, założyła bloga o tym, jak bardzo jest ta osoba i też inni członkowie bloga 'głupia'. wstawiała tam jakieś zdjęcia ludzi, i pisała, że to jej rodzice. pisała także, że jest z domu dziecka, jest uboga itd... szkoda, że nie zrobiłam screenów :/

      Usuń
    2. Ahh, nie wiem czy ten blog nie był o mnie i o załodze mojego bloga.
      Możliwe, że większość stardollowiczów przeszła przez to samo co ja z magazynka00. -,-

      Usuń
  16. A o to mój komentarz naboru na redaktorka na blogu Julusiuni! Oczywiście nie miało być to śmieszne, etc., ale tak w komentarzu to nie za bardzo mogłabym skomentować post na blogu, wygodniej jest na screenie. :3

    http://tynipic.com/viewer.php?id=rgh1331651611f.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre komentarze. Ode mnie masz 5 :DD

      Usuń
    2. Haha .. :D Gratuluję , fajne :)

      Usuń
    3. Skarbie masz 10 (ale nie wiem czy istnieje :D)

      Usuń
    4. Hehe! Masz rację xD Zgadzam się w 100 %
      Ale wiesz zapewne, to też skopiowała z jakiegoś bloga! ;p

      Usuń
    5. (Napiszę językiem Julusi)
      Oj tfak napfebno xd

      Usuń
    6. W takim celu i to od samej Julusi można kopiować.
      Przecież ona ciągle kopiuje, to nic się nie stanie gdy ktoś ten jeden, jedyny raz od niej skopiuje. :P

      Usuń
  17. Boże... Zaraz padnę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. http://stardolls-magazine-blog.blogspot.com/2011/11/zaraz-padne-d.html

    O_O Tego posta napisała -Julusiunia, ekhm. hahah.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powinna dodać jeszcze do "moje osiągnięcia"
    Tak powinno wyglądać:
    http://imageshack.us/f/62/kopt.png/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak.. powinna napisać jaką jest teraz celebrytką. xd

      Usuń
  20. Mamy z julusiunią problem bo co ja nie napisze (jakiejś notki) to ona od razu kopiuje
    mój post
    http://z-ostatniej-chwili.blogspot.com/2012/03/stardoll-inspiruje-sie-sklepem-ikea.html

    jej kopia
    http://stardolls-magazine-blog.blogspot.com/2012/03/stardoll-inspiruje-sie-ikea.html

    zobaczcie tam gdzie ja obrazek podpisałam ona wymazała! Bezczelność.

    OdpowiedzUsuń
  21. Posta jeszcze nie przeczytałam, ale w temacie zrobiłeś błąd! Piszę się skąd ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mileyka, zdradzę ci sekret. To było ironiczne.

      Usuń
    2. @almondcake haha, no wow O.o Nie mogę się pośmiać? Śmiech to zdrowie. Oczywiście nie czepiam się autora bo się zdarza. Ale heloł? Tacy już niektórzy są. Praktycznie cała moja klasa ;D Inna szkoła, inne poglądy. Od znajomych się wszystko uczysz.. Zauważ że prawdopodobnie większość nastolatków tak postępuję ;> No kurczę, aż zachciało mi się śmiać :D :D Oczywiście z siebie i tego sekretu ^^

      Usuń
    3. Poza tym dzisiaj mam taki wesoły dzień :D

      Usuń
    4. Mileyka
      marihuana to nie zabawa, mhm... :)

      Usuń
    5. Lula, uuu taa wiem :D Moja koleżanka wprowadza mnie na złą drogę :c Muszę ją sprostować ;>

      Usuń
    6. btw. ale tak na serio nie zażywam jak by co xD Za bardzo przez moją koleżankę robię się roztrzepana ..

      Usuń
  22. A czy ona nie ukradła od kogoś nagłówka? Była kiedyś taka sprawa że ktoś jej wysłał nie cały nagłówek, a ona go trochę przerobiła i nie zapłaciła za niego. Przynajmniej tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  23. A tak, to też. I chyba też ode mnie... już nawet nie pamiętam. :P Ano i kopiowała te same nagłówki co kiedyś Ann, kiedy zwróciłam jej na to uwagę to ona takie coś:
    "każdy to już kopiuje". :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdradzę Wam jej hasło, ale nie mówcie jej xD
    Otóż jakiś czas temu (chyba miesiąc) ukradziono mi konto, Julusiunia zaproponowała mi pomoc, i powiedziała, że będę mogła z nią prowadzić jej konto, no i wysłała mi hasło. xD
    Oto ono:
    http://img718.imageshack.us/img718/8066/kkkrdl.png
    Chyba myślała, że jestem głupia xD Żal mi jej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, ale mi jej żal -,- Ona to robi żeby mieć tutaj darmową reklamę. Dobrze że nie podałeś jej adresu bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://cache.ohinternet.com/images/thumb/7/73/JeanLucPicardFacepalm.jpg/618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg

      Ty irytujesz mnie specjalnie czy naprawdę nie widzisz, że on podał adres do jej bloga?

      Usuń
    2. Gdzie tu widzisz jej nazwę bloga? "Tym biednym blogiem, z którego tak chętnie kopiuje Jula jest blog 'Z ostatniej chwili'. nazwy bloga Juli nie podam, bo nie będę robił jej darmowej reklamy." - Blog "z ostatniej chwili" to ten z którego kopiowała -,-

      Usuń
    3. A nie widzisz pod screenem posta słowa "Kopia"? Gdy się na nią kliknie, przenosi nas na jej bloga.

      http://cache.ohinternet.com/images/thumb/7/73/JeanLucPicardFacepalm.jpg/618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg

      Usuń
    4. A to tam gdzie piszę oryginał i kopia i się najeżdża, to nie zauważyłam... SORRY??? W takim razie to błąd Adama, skoro tak to napisał z zacytowanego przeze mnie wpisu ...

      Usuń
    5. Już nie musisz cały czas powtarzać tego obrazka, bo to głupie -,-

      Usuń
    6. No jego błąd, najpierw pisze, że jej nie robi reklamy, a później jej robi reklamę. EEEEE...? To w końcu Julka ma reklamę czy nie?

      Usuń
    7. No właśnie xD
      Co do twojego "eee?" to chodzi mi o link do facepalm :p

      Usuń
    8. Już nie można "eee" pisać? Och, lol. "SORRY". Muahaha.

      Usuń
    9. Yyyyy.. To "EEEE" chyba nie tyczy się obrazka xD

      Usuń
    10. Możesz xp Mvahahah BUAHAHAH ;>

      Usuń
    11. Ach, nie ważne xD Wpisy się mylą xp

      Usuń
    12. I tak Julusiunia (czy jak jej tam) ma reklamę, bo w komentarzach ktoś podał jej link do bloga ;D

      Usuń
    13. Ciekawe czy Adam to poprawi O.o

      Usuń
    14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ona ciągle kopiuje. Jak nie posty to prezentacje. Ośmiesza się tylko. Wiedziałam, że kiedyś na DS pojawi się post o naszej kochanej Julusi ♥ Pozwólcie, że przytoczę fragment jej posta ''...Przynajmniej mam inteligencję...''

    OdpowiedzUsuń
  28. WRESZCIE MA ZA SWOJE DZIEWCZYNA. Tyle powiem :) Nie będę jej bardziej dołować :) Wystarczy jej :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że nie będzie już kopiować naszych obrazków ;)

      Usuń
  29. Zgadzam się z Saritka1998 (prowadzę z nią i emo2340 tego bloga o którym jest napisane). Cały czas nas wkurza. Dobrze jej tak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kopiara kopiarstwem, ale znam nie tylko ją i nie tylko ona tak kopiuję - ostatnio zrobiłam mały haczyk .. podpisałam screena nazwą mojego bloga małą, niewidoczną prawie, że czcionką. a wchodząc na dwa różne blogi ten screen był w poście tych blogów... A co do julusiunia to ona ciekawe jakim cudem była 2 x ncg polski jak tak wszystkich wkurzaa :c...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nie wiesz czemu??? Bo spamuje wszystkim w kg ;) Wysyłając artykuł tez podałam screeny, że cały czas pisze wszystkim 5.5 a bloga to miała w dvpie :)

      Usuń
  31. ps. linki do tych postów ;d i ich autorów
    http://nie-przezyje-bez-stardoll.blogspot.com/search?updated-max=2012-03-11T03:11:00-07:00&max-results=10

    http://stardollimy-news.blogspot.com/2012/03/darmowe-50-starmonet-d.html

    Co do tego bloga stardollimy-news to tekst też jest sciągniety tylko słówka typu 'spk' , 'Siema Eniu' 'kopytko' xdd zostały dopisane, a najlepsze jest to, że gdy napisałam tego posta i instrukcje to mi się 3. dopisało do zdania 2. jak na tym bloguu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym blogu stardollimy-news.blogspot.com jest chyba nagłówek milowicza nie?

      Usuń
  32. A ja już się trochę przekonałam do -Julusiuni, nie mam już jej nic za złe, pomimo tego wszystkiego o co się kłóciłyśmy, a było tego dużo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj Julusiunia, Julusiunia, wreszcie się doigrałaś. Pamiętam 'Wielką Aferę', kiedy założyła blog przeciwko załodze ssl. Potem pogodziła się z Karoliną i pisała na kolejnym blogu ze mną. Jedna redaktorka przez nią odeszła, ale co tam.

    PS. Mam screen dotyczący tego bloga, jak ktoś chce to mogę dać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jej, jacy ludzie potrafią być wstrętni, pnąc się do góry, takie osoby powinny bez słów tłumaczenia być wyrzucone ze sd, zawieszenie bloga, jak tak można ? zawsze wiedziałam, że brak sprawiedliwości na tym świecie, ale, żeby posunąć się do takiego kroku ? brak słów .. cóż, wierzmy, że na tym świecie niektórym ludziom zakiełkuje jeszcze mózg ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ona jest jakaś nie normalna,
    poza tym nie rozumiem pojęcia dlaczego ludzie chcą być na stardoll sławni,to nie jest wcale fajne,lecz wręcz wkurzające!Ciągłe spamy,jakieś sprawy odpisywanie,lizusy,kiedyś chciałem byc sławny ale teraz zrozumialem ze to dość chore o.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co, znasz ją, że piszesz że jest nienormalna?

      ogarnijcie się, ludzie

      Usuń
  36. A dlaczego komentarz w KG jet niebieski ?
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo komentarz osoby, która go napisała zawsze jest niebieski?

      Usuń
  37. Pisałam z nią bloga i zauważałam pewne kopie, ale myślałam że to 'jednorazowe'- widać, że się myliłam. ♥ I na prawdę już przesadza..

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale Ty będąc sławnym na pewno nie zachowywałbyś się tak jak Julka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam szczęście, że nie jestem sławna *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skopiuj posty i też będziesz ;3

      Usuń
    2. Umiem robić print screen :D

      Usuń
    3. Jaka ty jesteś dwulicowa! Najpierw pracujesz z Julką a teraz jej tyłek przy wszystkich obrabiasz!?! Mila jesteś !

      Usuń
    4. Piszesz z Julusiunią na tym samym blogu, a teraz piszesz takie coś...Grasz na 2 fronty.

      Usuń
    5. Ale wy żałosne jesteście! Co madzia takiego powiedziała?! Tylko tyle, że dobrze że nie jest sławna i dlatego jest dwulicowa?! Sorry, ale ona nic na Julkę nie powiedziała. Opanujcie się!!

      Usuń
    6. Zgadzam się z @Emilcia ;]

      Usuń
  40. btw. jak się kopiuje obrazek to jest taki sam adres więc łatwo sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie zawsze jest podpisany. Czasami to dziwnie wygląda. *--*

    OdpowiedzUsuń
  42. Weźcie sie odczepcie od niej , to moja koleżanka może i skopiowała ten obrazek, nie wiem . ale błagam was to tylko jakieś durne piksele ,będziecie niszczyć kogos za jakieś kolorowe milimetrowe kwadraciki na ekranie. Dziewczyny ile wy macie lat, a zresztą wszystkie jesteśmy z tej samej gliny i powinnyśmy trzymać sie razem!! Kto jest tego samego zdania piszcie nazywam sie Dagusia_smile. Pomóżcie Julce odzyskać twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc:
      Po pierwsze: "może i skopiowała ten obrazek, nie wiem . ale błagam was to tylko jakieś durne piksele", więc jakbyś nie zauważyła ona nie tylko obrazek skopiowała, ale cały post a z resztą to nie był jej jeden raz, ciągle coś kopiuje i jest na większości blogach na czarmej liście! Kopiuje też prezentacje.
      Po drugie: "ale błagam was to tylko jakieś durne piksele ,będziecie niszczyć kogos za jakieś kolorowe milimetrowe kwadraciki na ekranie" - skomentuje tylko tyle "NO COMENT" jak możemy niszczyć komuś życie przez interet?! ;/ Sorry, ale jeżeli jej coś nie pasi zawsze może odejść z stardoll i już nie będzie tak zwanego "niszczenia Julce zycia", ale zabłysnęłaś logiką ;p
      Po trzecie: " Dziewczyny ile wy macie lat, a zresztą wszystkie jesteśmy z tej samej gliny i powinnyśmy trzymać sie razem!!" - A więc mam 14 lat, sorry ale ty zapewne o wiele mniej jak nic w kopiarstwie i tak zwanym słowej jak "plagiat" nic nie widzisz! To co że jesteśmy z tej samej gliny, ale w środku jesteśmy inni! Z resztą Julia na to sobie zasłużyła.
      Po czwarte: "Kto jest tego samego zdania piszcie nazywam sie Dagusia_smile. Pomóżcie Julce odzyskać twarz." - Chyba nikt nie jest z tobą. ;/ Jaką twarz?! Sorry, ale tą tak zwaną "twarz" sama sobie zmniszczyła i zasłużyła..

      Usuń
    2. Z tego co widzę to raczej Julka niszczyła ludzi, zakładając bloga przeciwko komuś tam. Więc nie jest mi jej szkoda, czekam, aż doda tu jakiś krwawy komentarz o tym, jak to ona biedna.

      Usuń
    3. To idź lepiej do swojej przyjaciółki ( -Dagusia_smile ) i niech ci się wypłacze :) Sama sobie dziewczyna zawojowała a teraz nawet się nie wypowie w komentarzu bo się wstydzi!! A tak to pierwsza leci zgłaszać wszystkich, kopiować i wogle..

      Usuń
  43. Serio ? Tylko ja zauważyłam błąd ORTOGRAFICZNY ? Nie "z kąd" tylko "skąd" ^.^
    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie tylko Ty. Zobacz wyżej ^^ Ale i tak dobrze że ty też to zauważyłaś :D

      Usuń
    2. Ale nie zarzucaj mu tego(ja też Ci tego Adamie nie zarzucam). Zdarza się :D

      Usuń
    3. Ale to jest chyba zrobione celowo. ;p Tak mi się wydaję, ponieważ -Julusiunia napisała tak do jakiejś dziewczyny.

      Usuń
    4. tak to jest celowo. sam tytuł wziąłem w cudzysłowie byście nie pisali, że zrobiłem błąd, jak widać i to nie poskutkowało :/

      Usuń
    5. to jest napisane celowo czopy, bo tak napisała sławna Julcia. (czemu mam tak samo na imię ?! ;(.)

      Usuń
    6. Ja myślałam że cudzysłów wygląda tak: " a nie tak: '
      Ale się czepiacie mało ważnych rzeczy ...

      Usuń
  44. Mvahahahahahha. Pamiętam ją. Kilka miesięcy temu, próbowała się ze mną zaprzyjaźnić, wchodziła mi w tyłek równo. Pokłóciłam się z nią chyba, to mi nawrzucała ostro ^^ aż się dziwię, że 12latka takie słowa zna. Ostatnio do mnie napisała, że chce się pogodzić ^^ Tak myslałam, że niedługo nawet o niej napiszecie, ale ona ewidentnie ma coś z głową ;)

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale napisała to TrendyLuLa23?

      Usuń
    2. No chyba po to się podpisałam, by było wiadomo kto to napisał O__O

      Usuń
  45. http://stardolls-magazine-blog.blogspot.com/p/czarna-lista.html

    Dziewczyna wylądowała na czarnej liście za kopiowanie obrazków. Hmh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy przykład, że dziewczyna ma coś z głową. Kopiuje obrazki a mnie wali na czarną listę :O O.oo :)

      Usuń
  46. JA PIE*DOLĘŁĘ LUDZIAŁKE NIE MAJĄ O CZYM PISAŁKE TYLKO O KOPIAŁKE PRZEZ DZIEWCZYNAŁKE ;_;

    OdpowiedzUsuń
  47. Pisałam na jej blogu przez 2-3 miesiące, i odeszłam z niego częściowo dlatego, że nie chciałam się mieszać w te afery z nagłówkiem, kopiowaniem itd.
    Wkurzyło mnie też to, że szpanowała tym, że ma tysiące stardollarów, i po niektórych jej wypowiedziach można było stwierdzić, że jest materialistką.

    Nie wiem, czemu wszyscy się bulwersują tym, że kopiowała screeny z blogów.Rozumiem, że kopiowanie własnoręcznie zrobionej przez kogoś innego grafiki jest okropne, ale screeny są ze Stardoll i na każdym blogu jest to samo.

    Ja jej nie bronię,wolałam pozostać bezstronna.
    Julia powinna się wziąć w garść, bo jest na dobrej drodze do zostania następczynią AnnDoll88.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to weź trać czas, rób screeny szukaj w internecie godzinę realnej wersji a potem czekaj aż ktoś to skopiuje nie podając źródła ;/ No nie wiem, czy byłabyś zachwycona..

      Usuń
  48. Po prostu biedna Julcia nie umie robić screena. ojej. zaraz się zesra. Bosz, jak mnie wkurzają takie osoby, które kopiują. zazdroszczą nie wiadomo czego. żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ona więcej kopiowała niż jeden obrazek! Ona do tego jeszcze kopiuje całe nasze posty na blogu i pomysły..

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja tam wchodzę na większość większych blogów i albo mi się zdaje, albo większość postów ma podobną składnię zdań w kilku blogach. Nie wiem czy ktoś zauważył to samo... chyba, że ja mam jakieś problemy za wzrokiem. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No temat jest jedny ale jak go sformułujesz to inna sprawa nie? :)

      Usuń
    2. składnia zdań, a temat zdań - mówi ci to coś?

      Usuń
    3. No widocznie nie mówi...

      Usuń
    4. wujek google na pewno pomoże

      Usuń
  51. Dziewczyninka najperw spamciowała,potem kupiła sobie eSeS na rok i stała się celebrity. :x

    Dzieciaki z podstawówki są bardziej wyszczekane w tych sprawach,niż przeciętny gimnazjalista. :O

    'Z kąt' - *EBIE MNIE TO NAJBARDZIEJ -.-

    OdpowiedzUsuń
  52. Nowa gwiazda kopiarstwa - JULUSIUNIA :D
    Nie wiem jak można tyle do niej pisać żeby pisała źródło i wgl. a ona jak jakaś chora, nic do niej nie doszło O.o

    OdpowiedzUsuń
  53. OMG redaktorze pisałeś ten ''artykuł'' w google tłumaczu? toż to nie po polsku "posiadają bogaty wachlarz wykroczeń oraz głupstw", ''czekam na wasze przygody z tą panią", "niemądrą osóbką jest"... to chyba miało być zabawne, nie redaktorku? skończyłeś chociaż porządne gimnazjum? po potem stardoll tak się wam na mózg rzuca, że nic więcej nie pozostaje... oprócz posiadania bogatego wachlarzu głupstw, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co ci chodzi? To są zamierzone efekty. Moim zdaniem one sprawiają artykuł bardziej ciekawym.

      Usuń
    2. Masz rację, pisząc, że Adasiek jest na bakier z polszczyzną i choć istotnie pierwsze dwa przytoczone przez Ciebie przykłady są istotnie niepoprawne gramatycznie,trzeci to tylko inwersja, nie błąd, dziękuję za uwagę, proszę się nie wypowiadać na temat, o którym nie masz pojęcia (no, może trochę masz).

      Usuń
    3. Ale on przynajmniej robi coś na tym blogu mimo, że jest tylko redaktorem!! A gdzie jest smilice i magdomilowicz? Właściciela bloga? ;/

      Usuń
    4. ok, jeśli to zamierzony, ironiczny efekt to ok. milciafal, artykułu nie da się sprawić ciekawym, można tylko sprawić że jest ciekawy ;)o to z grubsza mi chodzi.

      Usuń
  54. I ZNUF BEDOM SIĘ KŁUCIĆ O JAKIEŚ PIE*DOLAŁKE I KTO JA JAKIM BLOGAŁKE PISAŁ I CO ZROPIŁ I STWIERDZAM ZGON BO UMAR I ZKOPIOWAŁ MARNEGO OBRAZKAŁKE Z INNEGO BLOGAŁKE ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... niby zamierzony efekt, ale jednak odbiór takiego posta nie jest łatwy ;D

      Usuń
  55. Przeraża mnie jej słownictwo.Pisze się skąd a nie 'z kąd' >.<

    OdpowiedzUsuń
  56. Właśnie. Julko, ty wiesz czemu odeszłam z twojego bloga. Przez te wszystkie kłótnie. Atmosfera jest dziwna, a w dodatku wszystko było kopiowane ze 'Stardoll i my' wraz z tekstami itp. Jak ktoś z czytelników skopiował od razu było 'Czemu mi to kopiujesz? Na czarną listę!'. Miałam dość i zwiałam od nich gdzie pieprz rośnie! :/
    Ancietn

    OdpowiedzUsuń
  57. Jacyż ludzie mogą być leniwi i bezczelni... Czy tak ciężko zrobić Print Screen i wkleić do Painta, zapisać i dodać na bloga? To trzeba kopiować?! Jeśli już kopiujemy, należy podać źródło. Denerwują mnie takie osoby bez honoru jak -Julusiunia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie umie robić screenów ani wkleić, ale skopiować to umie. bezczelność.

      Usuń
    2. Tal, bezczelna.. do tego że kopiuje to myśli że jest jakąś królewną -,-

      Usuń
  58. to jest tak żałosne, że aż śmieszne :)

    OdpowiedzUsuń