czwartek, 15 marca 2012

Cwana złodziejka - zapowiedź


Dowiedz się więcej!
Już dziś o 15.00!

37 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, jaka jestem ciekawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bym chciała, żeby to było o --miss--emo--, ale patrząc na tą dolkę na zdjęciu stwierdzam, że to niestety nie ona.. A co do artykułu do przeczytam od razu jak wrócę ze szkoły (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu o 15 , nie mogę się doczekać c;.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać ._____________________.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkosznie. :D Nie wiem kim jest dziewoja przedstawiona na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany... Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem kto to, ale czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! OLŚNIŁO MNIE! Chyba wiem kto to, ale nie jestem pewna. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. co ja o nie napewnio nie popuszcze jeśli jakiś artykuł ujawni się o mnie i mnie zniesław , zapewniam sprawa trafia na policję ja się bawic nie będe, tym bardziej , że mój tato to komendant policji w warszawie więc powodzenia , jak artykuł się ukaże wasz blog zostanie zawieszony . To tylko chciałam wam objaśnic co się stanie . Pa, Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj. <3 Ależ to słodkie! Zauważ, że tutaj wiele osób zostało "zniesławionych" i nikt nie oburzył się do stopnia, aby zgłaszać to na policję. Mój tato też kiedyś pracował w policji, ma wtyki i jakoś tym nie szpanuje. :)

      Nie wiem co bierzesz, ale zmień dilera.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. dziewczynko Ty mnie policją nie strasz, bo spokojnie mogą ciebie wsadzić za oszustwa w internecie i kradzieże. zapytaj twojego tatusia 'komendanta' jak nie wierzysz :D

      Usuń
    4. ja nie kradne !!! Nie wiem jak wy

      Usuń
    5. Heh ! Już wiem ile masz lat ale nie jestem pewna czy 7 czy 8 ? ;);p

      Usuń
    6. "Mój tatuś jest policjantem, więc mogę robić co chce, a wy idzcie siedzieć ;****" - tak trzeba było napisać.
      Czekam na artykuł.

      Usuń
    7. Ale żeś mnie rozśmieszyła :3

      Usuń
    8. AAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA POSRAŁEM SIĘ




      ADASIEK NAPISZ O MNIE TO PÓJDĘ NA POLICJĘ SPOTKAMY SIĘ W SĄDZIE BO MNIE ZNIESŁAWISZ

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. posrałaś się to miłego sprzątania

      Usuń
    11. Buahaha pobudka księżniczko! Nie strasz policją bo to ciebie powinni pierwszą zamknąć ! No na prawdę zajebisty ten diler bo ci takie prochy daje ;]

      Usuń
    12. " posrałaś się to miłego sprzątania" - Bardzo to twórcze. Gratuluje już wszyscy błagamy cie o litość ! Buahaha

      Usuń
    13. bla bla bla, mój wujek to detektyw i Ci gorzej wpierdoli więc się jeb.

      Usuń
    14. Moja ciocia to gorący kubek oparzy Cię ;)

      Usuń
    15. @kejty skoro twój tata jest komendantem to porozmawiaj z nim na temat prawa i on ci powie, że za oszustwa w internecie można siedzieć. Hahahahahaha dzięki ci za milo spędzony dzień, pół dnia się śmiałam z tego komentarza.

      Usuń
  11. Haha , na policje ! okey .. .-.- To niech i ciebie zamknie za złodziejstwo .. ; ) Nie wiem czy to o tobie będzie artykuł ale mogłaś nie kraśćrzeczy to arttykułu by nie było ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kradne jestem uczciwa i ci co mnie znają to o tym wiedzą a ci co są chciwi i pazerni to są taty jak ty i oni

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy złodziej jest przecież uczciwy.

    OdpowiedzUsuń