niedziela, 11 marca 2012

bezBarwny Stardoll

Życie na Stardoll nie zawsze jest takie kolorowe. Nad najbardziej kolorowym blogu o Stardoll zebrały się ostatnio czarne chmury, które przysłoniły ich paletę radosnych barw. Mowa oczywiście o Barwnym Stardoll'u.

 Kondycja bloga trochę upada. Komentarzy było według mnie więcej, a redaktorzy mieli większy zapał do pracy. Redaktorów jest tam od liku, a piszą regularnie może 2, czy 3 osoby. Ostatnio odeszła LULA (tej pani chyba nie muszę przedstawiać), która kilka dni temu znów powróciła. Jej powrót spowodowany jest tym, że xylogelena planuje dłuższy urlop-odwyk od Stardoll. Bojąc się o bloga, poprosiła LULę o pomoc, która ochoczo zgodziła się wrócić mimo, że już miała wszystkiego dosyć itp, itd jeśli dobrze pamiętacie, a jej decyzja o odejściu była nieodwołalna - taa jasne. 
Ale to nie istotne, ważne że z jej powrotem wiąże się kilka niesmacznych faktów. Otóż organizując ona mini konkursy zadawała bardzo 'oryginalne' pytania, np. 'czy Lula jest zboczona?', 'czy to moja naturalna cera? Tzn. czy nie użyłam żadnego "solarium" czy podkładu?' (jej zdjęcie) albo najważniejsze i najbardziej dziwne 'czy wczoraj zrobiłam kupę?'
Ostatnie pytanie wzbudziło najwięcej niesmaku. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Pojawiło się wiele komentarzy, które ostro krytykują LU i jej zachowanie.
  • Czy ten blog to w ogóle o stardollu czy o twojej kupie czy o lulusiowgo świata? -.-
    To jest żałosne niż śmieszne.
  • całkowitą racje ma ta dziewczyna z komentarza, nawet mi się tu nie bardzo chce już wchodzić :P
  • Hah, no ale bez przesady :/ Faktycznie dziwne pytania są xD To jest tylko moja opinia!
  • Tak? Żałosne pytanie :/
Niektórych to i może śmieszy i wzięli sobie to na żarty jednak żarty tego typu jak już napisała jednak osoba, nie są śmieszne, a żałosne. Kogo to obchodzi kto co zrobił w łazience, no ludzie! Myślę, że jest to kolejna rozpaczliwa forma zwrócenia na siebie uwagi przez LU.

Po tych mini konkursach wiele osób zrezygnowało z wchodzenia na blog, w którym można zetknąć się z pytaniami o ludzkiej fizjologii.


Jednak to nie wszystko. Ostatnio okazało się, że jedna ze sponsorek nie wywiąże się z obietnicy i nie za sponsoruje konkursu, który obiecała. Mowa o duze_stopy, którą możemy określić mianem strzadali 2. Wycofała ona się, bo jak twierdzi 'skąd ona ma wytrzasnąć 100sd?' - no jak się nie ma to się nie robi konkursów. Z tej opresji Barwny uratowała LU, która postanowiła sama wypłacić nagrodę. 

Jak widzicie nad blogiem zawisły czarne chmurki, bo jeszcze może nie chmury, ale czy z tych chmurek nie powstanie jakaś większa burza. xylo ma dość i chce sobie zrobić przerwę, na jej prośbę wraca LU, która od razu próbuję zwrócić na siebie uwagę. Taktyka dobra, ale czy równie owocna i na pewno korzystna. Mimo, że Barwny ma swoich fanów, niektórzy powiedzieli sobie dość i odeszli. Raz na wozie raz pod wozem. Tam potrzebna jest twarda ręka, a od jednej z redaktorek wiem, że LU po powrocie zaczęła się strasznie rządzić i panoszyć, ale to chyba nikogo nie dziwi.

 Jeśli dziewczyny ostro nie wezmą się do pracy to blog może wypaść z obiegu. Jednak zamiast zacząć od zmian bloga, powinny zacząć zmieniać siebie i swoje zachowania (to tyczy się głównie LU oczywiście). Wiele z Was powie, że to nie prawda, że upada, bo Wy go czytacie itp. ale Ci co przestali go czytać powiedzą inaczej. Jeśli pamiętacie ranking na najlepszy blog o Stardoll to przypomnicie sobie, że BS miał mało głosów i to nie z powodu, że dodałem go dzień później, ale pewnie dlatego, że mało kto bierze sobie ten blog na serio.


A jaka jest Wasza opinia na ten temat?

Dzisiaj sentencji na koniec nie będzie, bo kilka wplotłem do tekstu. Mam nadzieję, że post się podoba.
Życzę smacznego obiadu i udanej niedzieli!
                                                                                                                    

PS: Mam do Was wielką prośbę. Jako, że piszę tutaj już bardzo długo myślę, że coś mi się od życia należy. Tak też proszę Wam gorąco o głosy na NCG. Jeśli wygram rozlosuję kilka nagród.

Pozdrawiam! cutienkisses247 (Adam)

296 komentarzy:

  1. mrmrmrmrm zaraz przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja już w te Twoje linki aż się boję klikać :>>

      Usuń
    2. KASIA TO TEŻ MÓJ LINK XDDDDDDDDD

      Usuń
    3. http://cristgaming.com/pirate.swf a chociaż ten? :c

      Usuń
    4. Nie ufam tym Twoim linkom i już nie klikam w żaden :>

      Usuń
    5. TEN TEŻ JEST MÓJ
      gaga,nie bój sie to nie jest straszne tutaj są takie najpierw słowa 'do what you want cause you are pirate pirate is free you are a pirate' pozniej takie chlopki tanczące wkolo i tlo sie zmienia tak szybko taka faza

      Usuń
    6. Hehe, odpalę za chwilę ;)

      Usuń
    7. cholera jasna! Zawału mało nie dostałam.

      Usuń
    8. Ej ludki, to nie wasz link -.-

      To link mojej przyjaciółki ;*

      Usuń
    9. a spadaj nie interesuj sie co piszemyy:<

      Usuń
    10. Bla bla.
      I tak nie byliście pierwsi <3
      Widziałem ten link gdzieś 2 lata czy rok temu ;o

      Usuń
    11. Haha ja też prawie zawału dostałam.

      Usuń
  3. A to, że mam specyficzne poczucie humoru to już swoją drogą, panie Dżosip Boju. Ano i mk może i były głupie, ale przeprosiłam czytelników.
    A panoszyć na blogu, tzn.? Dodawać posty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Specyficzne poczucie humoru' ma bardzo dużo osób i nie jest to oznaką głupoty czy egoizmu. Ja również wiele dziwnych żartów uważam za śmieszne, a nie traktuję innych z góry. Więc to nie jest wada :>

      Usuń
    2. Znam cie i wiem że czasami jesteś wkur******* ale to przez Gabi ona cie zaraża Głupotą ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Lusia
      haha, ty nie wiesz o którą Gabi chodzi. -,-

      Usuń
  4. To prawda... Blog upada, a ona zwraca na siebie uwagę... trochę żałosne.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwracam na siebie uwagę, bo piszę na blogu. Boże, widzisz i nie grzmisz.

      Usuń
  5. ok widziałem wszystkie te pytania,uważam że lula powinna traktować bloga poważnie a nie pieprzyć tam o swoich duperelach czy ma naturalną cerę,czy zrobiła kupe,czy sie wysikała,czy ma usta,według mnie barwny stardoll troszkę upadł ale będzie dobrze,bardzo lubię ten blog i przyjemnie mi sie go czyta pozdrawiam Agę która zabija czas gagą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie Wiktorku, dlatego ja później przeprosiłam czytelników, sampsonka, w poście napisałam czy mają pomysły na mk, bo ja wpadnę na jakieś głupie itd..

      Usuń
    2. Już zabiłam. Riplej baton też wysiada.

      Usuń
    3. DLACZEGO WSZYSCY MUSZĄ DO MNIE PISAĆ WIKTORKU<3

      Usuń
    4. Wiktorku
      bo cię lubię. <33 Nie wiem za co, ale lubię. <3 Za ten Twój caps lock. <33
      Gdybym to ja decydowała o wszystkim na barwnym to bym cię przyjęła to załogi, Wiktorku. <33

      Usuń
    5. Ja mówię Wiktorzyno podświadomie e,e

      Usuń
    6. dzięki lulusiu lulusiuniu moja przekochana lulusienieczko ty!:*

      Usuń
    7. Wiktorek <333
      Tak se myślę czy by o tym xylci nie powiedzieć, ale nie wiem czy cię przyjmie. :c <33 Ale ja cię przyjmę. <33 Ale jak ona się nie zgodzi to cię nie przyjmę :c <333

      Postaram się. <333
      A czy ty w ogóle chcesz? <333

      Usuń
  6. Liberum veto moi mili. Blog to blog. Upaść nie może. Piszą cyklicznie C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodziewałam się czegoś gorszego.
    Każdy na swój sposób prowadzi bloga i każdy na swój sposób odczytuje pewne informacje (tu mini konkursy organizowane przez Lu). No ale w końcu trzeba się czegoś czepić, a co. Jak znajdziesz coś, co mnie zdziwi i zaszokuje, i podczas tego zastanowię się nad Barwnym (co i jak), to zwrócę Ci honor, a jak na razie mnie to nie ruszyło, bo każdy ma swoje zdanie. Dzięęękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej jesteśmy jedynym blogiem który ma aż takie poczucie humoru xp Ale szczerze uważam że pytania były trochę żałosne :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet bardzo :)

      Usuń
    2. Ale były przeprosiny dla nie których! Hahah :) To o kupię to poprosiła jedna z czytelniczek więc się tego nie dziwnie.

      Usuń
    3. Spadaj mężu, przeprosiłam. ;c Ile razy mam przepraszać? -,- No nie, bo wam trzeba ku.wa nie wiadomo czego przez stardoll, abyście łaskawie przebaczyli.

      Miguś, daj mi nóż.

      Usuń
    4. Żono ja już przebaczyłam :p

      Usuń
    5. Wybaczyli? No ;d i kto to mówi, ciekawi mnie lula, naprawdę zachowujesz się jak dziecko :)

      Usuń
    6. Lusia
      może dlatego, że nim jestem? O_o Wiesz, osiemnastki jeszcze nie mam.

      Usuń
    7. @lusia weź się zastanów! Każdy z poczuciem humoru zachowuję się jak dziecko! A być dzieckiem to dar! Ja bym chciała mieć 10 lat ! ;d Śmiech to zdrowie! Przynajmniej w smutne dni coś Cię rozśmieszy na barwnym ;p

      Usuń
    8. Cztery nie osiemnastki tylko w moim samołchodzie to jest tera trendi to jest teraz w modzieee

      Usuń
    9. LULA ostatnie zdanie nie było kierowane do Ciebie. (:
      Mileyka no to powodzenia, trochę dojrzałości też by Ci się przyadało.

      Usuń
    10. @lusia a może ja nie chcę?! NIENAWIDZĘ LUDZI BEZ POCZUCIA HUMORU! A ty nim jesteś. Już prędzej po tobie widać że jesteś dzieckiem..Jak dożyjesz starości to będziesz tylko marzyła by wrócić do dzieciństwa. Trzeba się tym cieszyć zanim minie!

      Usuń
    11. ;] Mileyka, tu hannah879, jeśli chciałabyś wiedzieć. Widzę, że ten 'news' chyba zawali całe to twoje podlizywanie się w mojej kg.

      Usuń
    12. Nie tylko pytania są żałosne, ale także też tryb prowadzenia Luli :)

      Usuń
  9. Widziałam to pytanie LU? Czy wczoraj zrobiłam kupę? Haha, ale jak napisała, to pewna dziewczyna poprosiła ją o to xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że to będzie coś ciekawszego. Racja, niektóre MK które zorganizowała LULA to naprawdę przesada.

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze to ja tego bloga nie znam nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj bosh...

    Ktoś musiał być nieźle zdesperowany... ale żeby pisać, trzeba mieć o czym. Dawno nie miałam okazji czytać tak bezsensownego 'newsa' i... nie wiem w takim układzie kto tu upada. Eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katusiu, twórzmy zwartą armię grafików który walczą o dobre imie bs :D

      Usuń
    2. Wiktorze załączysz się?

      Usuń
    3. Ja nie jestem grafikiem, ale czy mogę się dołączyć? :>

      Usuń
    4. DOBRA http://1.bp.blogspot.com/-jvXgA1Q_v_Q/T1yskwVCAHI/AAAAAAAABDE/Pcy7ZfaxMNY/s1600/syrenki.jpg

      Usuń
    5. kul, mamy załogę 4 osób. Gaga, jam, Katusia migusia i Wiktorzyna :D

      Usuń
    6. Yeah wri macz razy for

      Usuń
    7. To teraz spiszmy konstytucję i inne jakieś tam dokumenty.

      Usuń
    8. zróbmy nagłówek na dirty stardoll ja zrobie skóre 5/5

      Usuń
    9. Oke, mamy siedzibę na ul. puchałki i w każdym niedobrym poście o bs będziemy walczyć o jego dobre imię. Kto daje wirtjual podpis?

      Usuń
    10. Majn wirtjual podpis:

      Gaga

      Usuń
    11. Majn tu:
      Jagienka z Łorsoł

      p.s - ja się piszę na kłaki

      Usuń
    12. OKI TO KTO SZUKA POZY AHAHAHA

      Usuń
    13. Ja mam :
      http://30.media.tumblr.com/tumblr_lnhkzyNcFI1qzhm51o1_400.png

      Usuń
    14. za łatwy :( może użyjemy wersji ze mną kto chce go zobaczyć?ahah

      Usuń
    15. wstydze sie namów mnie mrrmrm

      Usuń
    16. Wiktorzyno, ukaż te wersję szlachetną a Ci będę wstawiać szlachecki tytul miss przed loginem!

      Usuń
    17. jeżeli zrobisz mi reklame grafiki :(

      Usuń
  13. Ja nie przepadam za LU, taka snobka która chce zwrócić na siebie uwagę, powinna zmienić najpierw siebie, a nie wytykać błędy innym.


    Z wyrazami szacunku
    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam. Pomału, ale zmieniam, a po to są komentarze,by wyrażać swoją opinię bez względu na charakter.

      Usuń
    2. ;] No niestety tak. Takie same brudy, cóż ale kogo to obchodzi i tak każdy ma swoje własne poglądy. Nie rozumiem, czy ty wgl umiesz je uszanować, LULO?

      Usuń
  14. Pytania rzeczywiście dziwne, ale ludzie mają różne poczucie humoru ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiałem się z tego że koleżanka powiedziala mi lodówka whirpool o.O

      Usuń
    2. W końcu jakiś "ałsam" komentarz. Kocham cię Rose. -,-

      W końcu nie komentarz "no to było żałosne!", ciekawe ile jeszcze razy to napiszą, bo ja tego nie wiem *sarkazm*.

      Usuń
    3. LULA miewa bardzo dziwne poczucie humoru, jeżeli to prawda P

      Usuń
    4. Njestety, Lula to zmienna istota. "Grupy"? A kiedy się rozstrzygnie ten konkurs, JulieWolf?

      Usuń
    5. Jaki konkurs? Grupowy? Grupowy teraz prowadzi xyloo, nie wiem o jaki konkurs chodzi dokładnie. Opisz.

      Usuń
    6. Grupa1, Grupa9..
      Chyba nie xylo jednak prowadziła. Miłej niedzieli.

      Usuń
    7. Nie prowadziła, ale prowadzi. A grupa1 i grupa9 to dawno był rozstrzygnięty. O_O

      Usuń
    8. Taak, Julie. ;> Mówię o konkurskie który obecnie prowadzi Xylogelena, jeśli jeszcze nie zakumałaś.

      Usuń
  15. według mnie te pytania były żałosne, no ale co ma począć człowiek, który nie wie jakie pytania zrobić na mk ... ? Osobiście wolałabym niej 'prywatne' mk, a szczerze to lubię barwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tytania fakt niesmaczne, ale czy barwny upada? Nie powiedziałabym, regularnie komentuję posty i wszystko jest w jak największym porządku, nie zauważyłam, żadnych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Uehuehueh.. No widzisz, ty komentujesz a ja nigdy nawet nie wiedziałam, że istnieje takie coś jak Barwny Stardoll więc pewnie sławny szczególnie być nie musi. Tak dla jasności, to jedni mają takie zdanie, drudzy inne i nie wiadomo w końcu KTO tu upada. Jak xylo powiedziała, że przejmuje rządy na tym blogu to szczena mi obwisła ;)

      Hannah879

      Usuń
    2. Hana
      rozśmieszyłaś mnie! ŁO JA PIERDOLE, a kto do xylci pisał ,że chce pisać na BARWNYM?! No kto?

      Usuń
    3. ;D właśnie o tym mówię. Gdyby nie reklama na S-i-M albo raczej wtrącenie o Barwnym nie wiedziałabym że coś takiego wgl istnieje. Dopiero przez 'pożegnawczy' wpis "xylci".

      Usuń
  18. Hahaha, najbardziej bawi mnie tu Wiktor. Cały czas tu siedzi i wbija jakieś nietaktowne komentarze. Tak ci co piszą "żałosne", to naprawdę żałosne.

    Hannah879.

    OdpowiedzUsuń
  19. To się niestety Lula we własnej osobie nazywa. Przecież nadal musi wzbudzać kontrowersje, by zdobyć sławę i nie zgasnąć -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna Basia, musi się TRUDZIĆ ze swymi nagłówkami, aby je sprzedać na czek end bid! Pamiętasz? :)

      Usuń
    2. (: LULA a czego się tak czepiasz, dobra żeby nie było konwersacyjnie, trzeba jakoś się rozciągać po to "jabłuszko" z gałązki, nieprawdaż?

      H879

      Usuń
    3. Czek end BID jest do sprzedawania ubrań, tak apropos. (;

      Usuń
    4. Lula, jaka wredna z Ciebie istota. A co do moich nagłówków, to tak, w przeciwieństwie do Ciebie potrafię się do winy przyznać i od razu szczerze i otwarcie mówię, że głupotę zrobiłam, za co wszystkich przeprosiłam. Natomiast nie odwracaj kota ogonem, łyso Ci i teraz próbujesz na wszystkich naskakiwać.

      Usuń
    5. Jeżeli tak zdobywasz czytelników, to ja się nie dziwię, że tylu ich odchodzi.

      Usuń
    6. Dobrze, więc zostanę w tym momencie bezstronna :)

      Hannah879

      Usuń
    7. Łyso mi? Przecie ja dawno przeprosiłam czytelników za swoją głupotę, heloł.

      Usuń
    8. My nie mamy tu rozmyślać nad dawnymi przewinieniami LULO.. cóż, ona jest kreatywna przynajmniej :P

      Usuń
    9. Brawo, chwała Ci za to.

      Usuń
    10. A Tobie Basiu też chwała. Poza tym czy twa propozycja jest nadal aktualna?

      Usuń
    11. Jakaż znowu propozycja? Zazdrość zżera?

      Usuń
    12. hahhahahah, "to było dobre" ;D

      Usuń
    13. Ano nie pamiętasz. To z zakręceni stardollem, of kors. c:::

      Usuń
    14. kurdee.. miało być pod czek end bid..

      Usuń
    15. Według mnie ta cała LULO i AnnDoll88 po prostu są siebie warte. Ta sama górna półka elity, która dostała się na szczyt poprzez brudne gierki i kochana LULO! nie próbuj zaprzeczać. Jesteście takie same.

      Hannah879

      Usuń
    16. Brudne gierki? Tzn. pisanie na blogu? Eee, a może frytki do tego?

      Usuń
    17. Translate, bo nie rozumiem o czym ty piszesz. Wyłączę się z tej dyskusji, bo z takimi ludźmi nie ma o czym gadać

      Usuń
    18. LULA, podobno każdy może wyrazić tu swą opinię, nieprawdaż? Chodzi raczej o m.in. przyjaźń z AnnDoll88, która ma podobne do Twojego zachowanie.

      Pzdr
      Hannah879

      Usuń
  20. No ludze. Przecież to był tylko żarty. A to pytanie o kupie to też zart i poprosiła o to jedna z czytelniczek. No boosz.

    Po prostu jest to oryginalny blog. I ja go za to kocham Hahah ♥

    A jeśli ktoś ma coś do tego bloga. To ma też coś do mnie. ;/

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No. Tak mnie wkurzyli, że normalnie szok.


      Każdy ma swoje zdanie. I ja swojego nie zmienię. ;/

      Usuń
    2. Zgadzam się z Wami lejdis. Post po prostu żenada. A BS jest po prostu oryginalny

      Usuń
    3. Noo. A oni po prostu tego nie rozumieją.

      Usuń
    4. Ej, spoko... bs będzie kolejnym sztywnym blogiem, który ma gdzieś zdanie czytelników, nie będę więcej przepraszać, bo mam swoją dumę niczym wszystkie blogerki razem wzięte, Jezusie... jakie to niepoprawne gramatycznie! :::c

      Usuń
    5. Izabelcio_1999 no to mam coś do Ciebie. Zachowanie tak zwanej LU było.. jak to ująć.. beznadziejną dziecinadą.

      Usuń
  21. Czecia była ciemna choć nie na umyśle.... tera właśnie o niej myślę. Cztery nie osiemnastki tylko w luli samochołdzie to jest tera trendi to jest tera w modzieee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojrzałość jest nudna i się kisi w zakamarkach szarych od kurzu.


      -------------
      Janek! Umyj se lulokaaa!

      Usuń
  22. O losie, rzeczywiście jest o czym pisać. Tyle wyczekiwała, żeby przeczytać tylko jakie to Lula ma "poczucie humoru", xylo nudzi się Stardoll, a BS upada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK. O to tyle szumu i te zapowiedzi. Madafaka...

      Usuń
  23. Ja już dawno przestałam BS czytać.. z pewnego powodu c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hem i dodam, że pisanie tu o Luli to strata czasu, bo naszej LU tylko o to chodzi c:

      Usuń
    2. No co ty powiesz. Ty tylko chcesz, aby się z tb Lu kłóciła.

      Usuń
    3. Nie ja nie chcę, żeby ona się ze mną kłóciła c: Po prostu piszę jak jest i nie tylko ja tak uważam, ale nie napiszę kto. :3

      Usuń
    4. Szkoda że moje archiwum na gg szwankuje, bo bym Wam coś pokazała :3

      Usuń
    5. Achh. No każdy ma swoje zdanie.

      Usuń
    6. Rusek
      nie prowokuj. c:: A z resztą, przy okazji pokazujesz jaka jesteś, ekhm. A myślałam, że trzeba to zrobić za Ciebie. :*

      Usuń
    7. OO. Rusek to dziecwyna? Ojj nie wiedziałam.

      Usuń
    8. A ja nikogo nie lubię! Tylko wszystkich szanuję! Bo to internet i nie da się nikogo lubić! Z wyjątkiem moich przyjaciół na sd bo są najlepsi!

      Usuń
    9. Ja zawsze taka byłam ; o haha ;3 Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą że jestem chamska i że jak się z kimś raz pokłócę, to potem nie chcę się z tą osobą zadawać ;* Jak widać ty mnie nie znałaś. ;]

      Usuń
    10. ;3
      PS fajnie że mnie obgadujesz teraz na gg ;*

      Usuń
    11. Ahh, znam to uczucie Rusku :)

      Ona musi tak zawsze narzucać na innych którzy NAPISALI KOMENTARZ TO CO UWAŻALI...

      Usuń
    12. Bo Lula taka jest c:
      Kozak w necie, frajer w świecie ;*

      Usuń
  24. Adamie, czegóż chcieć więcej, na blogu (można powiedzieć twoim) w ciągu zaledwie 24 min od dodania posta jest ponad 80 komciów :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie to było niefachowe, aczkolwiek ludzie mają różne poczucie humoru, które wyrażają - na przykład - właśnie na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  26. 100 komentarzyyyy, oeoeoe. c::: Haha, posty o Luli rządzą. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wy tu gadu gadu, pierdu pierdu, a ja mam rozprawke do napisania.. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oł współczuję. Ja mam już za sobą :c Łaa właśnie! Muszę napisać opis obrazu. Dzięki za przypomnienie!

      Usuń
    2. No to pisz, pisz.Chyba, że chcesz się dołączyc. ;D

      Usuń
    3. 8?/ Woow. A ja muszę się nauczyć z matmy. Hah.

      Usuń
  28. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    nie ma to jak zrobić z siebie klałna, Wiktorku
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Hannah879 for ALL!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hana jesteś już żałosna,ani śmieszna ani fajna pisząc w komentarzach o mnie i dając serduszka,wracaj robić akcje charytatywną i mówić żeby zgłaszać anndoll a ty im za to dasz le,antidote

      Usuń
    2. Dokładnie Wiktorek. c::::

      To chcesz pisać na barwnym czy ni? C::: Wiesz, muszę się zapytać xyloo. <333

      Usuń
    3. NO JASNE MAM DOŚWIADCZENIE PISAŁEM NA THESTARDOLLERS ALE BLOGA ZAMKNELIŚMY BO TYLKO JA DODAWAŁEM POSTY A INNI NIE HAHAHAAHHAA

      Usuń
    4. ale rolft! <333
      to pogadam z xylcią, weź do mnie napisz na gjegje: 13230679. c::::

      Usuń
  29. Hał słit.
    Wiedziałem że będzie mój komentarz hue hue :3

    A tak, to naprawdę ten blog upada przez powrót Luli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz do xyl żeby mnie wywaliła, ot co.

      Usuń
    2. Przez Lulę upada?
      Ja właśnie myślę inaczej. Że po powrocie Lu stał sie lepszy. No ale każdu uważa inaczej.

      Usuń
    3. Pan Mr.Picia- kim ty w ogóle jesteś dziecko? ;x

      Usuń
    4. jak to kto,jarus55 x.x

      Usuń
    5. Po części zgadzam się ze zdaniem ' A tak, to naprawdę ten blog upada przez powrót Luli...' ;3

      Usuń
    6. Ja tylko wyrażam swoją szczerą opinię i piszę to co uważam :)

      Jak ja to lubię, którzy na mnie narzucają ahh <3

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Może nie wyjdą, a zaczną się TS

      Usuń
    9. Milejka
      niepotrzebny początek. :*

      Usuń
  30. Tak szczerze to nie obchodzi mnie to. Może przesadziła, może nie... W końcu ja też czasami mam odpały xD

    OdpowiedzUsuń
  31. ochhh, jak ja bym chciała pisać na barwnym :3
    mk mnie rozwaliły, ale blog na tym nie stracił. ;D
    wszyscy kochają barwny stardoll;))
    <33333

    OdpowiedzUsuń
  32. Morał z tej bajki jest krótki i znany - wszyscy według dirty stardoll są mega idiotami.

    OdpowiedzUsuń
  33. LU to po cholerę zakładałaś bloga plotkarkiego http://ahastardoll.blogspot.com/ .. po co ci on jak tam pisze ''najpopularniejszy blog plotkarki'' czy coś w tym stylu.. a jest zalednie 23obs. i przyznaj szczerze, że chcesz być popularna i tylee wtedy bd koniec tematu .. a tam to se robisz czat z innymi użytkownikami sd co są po twej stronie lub nie c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem "sławna", ekhm. A tak z xylo sobie założyłyśmy dla jaj.

      Usuń
    2. luuuula, masz moje wsparcie:D
      'jestem z tobą'
      tylko pliiizzz nie dodawaj takich mk! :P

      Usuń
    3. Przecie nie dodaje + przeprosiłam, ano tak! To trzeba każdemu wypłacić po tysiaku, aby wybaczyli. -,-

      Usuń
    4. Ale najlepsze jest to, że za te MK otrzymali swoje sd. A MK były banalnie łatwe :D Wystarczyło by napisać tak lub nie. Potem losowanie i TADA. Hahah. Aż 10 sd :D Szkoda że nie odpowiadałam :>

      Usuń
    5. o, to nie widziałam tych przeprosin.
      sorrki i cd tej anetki- każdy ma fantazje i chce żeby jego blog był najlepszy i uważa go za najleszpego.
      odwalcie się od luli i czepcie się kogoś innego -,
      np super nagłówków Basi ;)

      Usuń
    6. zgadzam się mileyka ale ja akurat nic nie wygrałam :P
      to jest tzw. moje szczęście które koffam ;3

      Usuń
    7. Wiesz co LU? Tak wpatrzonej osoby w siebie (no może prócz hannah879) nie widziałam. Jesteś sławna? Chyba na maleńkim poziomie bo osobom bardzo sławnym daleko Ci.
      _________________________________
      No to było bardzo dziwne ten twój tekścik ,,Czy wczoraj zrobiłam kupę"? Jak go przeczytałam to pomyślałam że to żarcik, ale jak to na poważnie...!

      Usuń
    8. No, ale wszyscy mówią, że jestem sławna to co? Mam napisać "nie, nie jestem"?

      Bo to był żart. :)

      Usuń
    9. Jak chcesz? A co do tej dziewczyny co odwołała sponsoring to szczyt bez szczelności bo po co wo gule się zgłaszała. Nie tylko LU tu macie wyzywać od ,,dzieci żalowych" nie twierdze że tak jest), ale i duze_stopy tylko udowodniła że jej na sponsoringu nie zależy tylko na sławie na blogu,

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. hymmm, zgadzam się co do duże stopy, ale dlaczego najpierw obsmarowujesz błotem jak przecinak a nagle wspierasz i pocieszasz?
    nie ogarniam, ale nie przejmuj się bo ja dużo rzeczy nie ogarniam bo jestem nie ogarniającym pikselakiem, który wiernie czyta barwnego ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach te komentarze. Można sporo się dowiedzieć z życia stardollowych gwiazd...

    OdpowiedzUsuń