czwartek, 23 lutego 2012

Podstępne zagranie

To o czym dzisiaj napiszę rozbawiło mnie na maksa. Jak sami zobaczycie przebiegłość i głupota innych osób jest wielka.

Wczoraj na zainspirowani.ocom.pl trwały mini konkursy. Jednym z pytań było:


Jednak xXEwelina1996Xx napisała rok, z którego pochodzi. Zdziwiło mnie to troszkę, jednak największe moje zdziwienie wzbudziło to, że ludzie nie patrząc na pytanie kopiowali jej odpowiedź.


Jedna inteligentna wywęszyła jednak podstęp. I jak sami możecie zobaczyć Ewelina zrobiła to specjalnie by zdemaskować potencjalnych kopiarzy.


Tym sposobem Ewelina wykazała się nie lada przebiegłością, a reszta głupotą. Co jest jednak jeszcze ciekawe... Nawet po tych słowach Eweliny poniżej znajdują się odpowiedzi z podanym rokiem. 

Jak widać wiele z nas nie patrząc na pytanie, kopiuje to co napiszę ten pierwszy, a przecież nie mamy nigdy pewności, czy to jest dobrze. Niektórzy jednak chcąc zdemaskować kopiarzy stosują właśnie takie oto triki jak Ewelina. Wiem, że nie tylko ona tak zrobiła, ale jest to o tyle ciekawe, że jej odpowiedź była w ogóle nie związana z tematem, a kilkadziesiąt osób na to nie wpadło.

Tak też w szale kopiuj-wklej przeczytajcie chociaż pytanie i zastanówcie się, czy ta odpowiedź na pewno nie jest fałszywa.


A Wam też zdarza się tak kopiować? Zrobił Wam ktoś takiego psikusa?

53 komentarze:

  1. Hahahaha, no ale teraz to każdy odpowiedzi kopiuje, nawet jeżeli ktoś napisze odpowiedź z głowy to i tak inni myślą że skopiowane, cóż, ludzka głupota : )

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, u mnie na blogu to samo :) wszyscy kopiuj wklej, nawet kropki nie usuną i dodają to samo co pierwsza osoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego ja między innymi nie urządzam takich konkursów, przynajmniej staram się ich unikać, bo szkoda mi rozdawać kasę ludziom którzy w ogóle nie myślą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie myślą, a wygrywają. -.-

      Usuń
  4. Właśnie dlatego nie biorę udziału w mini konkursach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja...Jeśli mam być szczera to skopiowałam odpowiedź tylko 2 razy ;P

    Hahaha, głupota ludzka nie zna granic ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. czekajcie muszę umrzeć ze śmiechu. wracam za chwilę. xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha ;D No właśnie nie wiedziałam dlaczego oni piszą rok (na wszelki wypadek też napisałam ;3)...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie kopiowałam, jak nie wiem - nie piszę. Ale ludzie uwielbiają kopiować. Zrobiłam MK na blogu, nikt nie wiedział, kto jest na zdjęciu, jedną osobę olśniło, toteż inni również nagle widzieli, kto to jest. :D Bezczelność ludzka nie zna granic. Brawo dla xXEweliny1996Xx za pomysłowość. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)

      Usuń
    2. Taki pierwszy pomysł nie należał do Eweliny ani do mnie.
      Od dawna tak rzadko robią ;)

      Usuń
  9. Haha ! Jacy ludzie są 'mądrzy' chociaż też tak z 3-4 razy kopiowałam ALE za zawsze czytałam pytanie ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. xXEwelina1996Xx gratuluję wysokiej inteligencji i sprytu, nie widziałam nikogo jeszcze kto wpadł na taki szatański pomysł :3

    Pozdrawiam wszystkich kopiarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na blogu jarus zazwyczaj 1 odpowaida w MK i czasami specjalnie pisze z bledem aby sprawdzic ile osob go skopiuje

      to normalna rzecz na blogu w mini konkursach :)

      Usuń
    2. Ahh, teraz zeście odkryli Kopiującą Amerykę ? ;o

      Usuń
  11. na blogu pewnej użytkowniczki sd, został zorganizowany konkurs, a mianowicie chodziło o to, aby obliczyć, ile kosztowała dostawa do starplazy (było dużo ciuszków, więc nikomu nie chciało się liczyć), wszyscy skopiowali I odp., mnie się nie chciało, więc po prostu napisałam "nie chce mnie się tego liczyć", wszyscy skopiowali I odp i na koniec mk okazało się, że wszystkie odp. były takie same i nikt nie wygrał, jakie to zabawne, niektórzy naprawdę nie myślą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż hahahahahów! Hahaha x.x

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale sprytne :D Ja nigdy nie kopiuję, jak nie wiem to nie piszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha. Dobre. :D

    Ja tam zawsze sama szukam informacji. Nie kopiuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. No, nieźle :D Pozdrawiam, Cię, Ewelino :D

    Pozdrawiam, RudyRuby ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ,,Nawet po tych słowach Eweliny poniżej znajdują się odpowiedzi z podanym rokiem. " Hah... Rozwaliło mnie to xdd

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za komplement, Adasiek :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Głupota ludzka nie zna granic!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zgadza się :D Kiedyś na SIM było MK, w którym trzeba było napisać co to za miejsce. Pierwsza osoba napisała Wyspy Karaibskie i tak każdy po kolei kopiował. Było ponad 60 komentarzy i tylko te Karaiby. Ja napisałam Lazurowe wybrzeże(tak jakoś mi się nasunęło i jako 60 któryś komentarz) sprawdziłam w google i ten sam obrazek. Czyli miałam dobrze. I tak dalej pisali Karaiby, dopiero jak napisałam że kopiują itp. to później cały czas Lazurowe Wybrzeże. Haha, dlatego ja rzadko biorę udział w MK :D

      Usuń
  19. Teraz jak na to pacze to mam Poker Face O.o

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet czasami jak pierwsza osoba napiszę nie wiem to druga też, albo trzecia xp

    OdpowiedzUsuń
  21. A tam jeszcze dalej w tych komentarzach z MK z tą Britney Spears. @Rusek napisała "baby one mor time", to kolejna dziewczyna napisała to samo, tylko, że z rokiem, ale 1999 xp

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezłe jaja :]
    Mógł ich też zmylić konkurs z poprzedniego posta, w którym trzeba było podać rok.

    OdpowiedzUsuń
  23. A moim zdaniem ,całkiem niezły był ten pomysł.Można zauważyć ile ludzi kopiuje ,a ile sami się wykażą.
    To tylko mój osąd..

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kiedyś kopiowałam, teraz już tego nie robię. Bo w końcu od czego jest wyszukiwarka obrazów "google" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jak nie znam odpowiedzi to nie odpowiadam, proste. Ale gratuluje 'mądrym' osobą i pomysłowości Eweliny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. ahahahhaha zawsze tak robią

    OdpowiedzUsuń
  28. No faktycznie najdziwniejsze było to iż napisałam że odpowiedź nijak się ma do Konkursu ludzie i tak kopiowali

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahahahha, co oni zrobią dla Stardollarów.. hahahhaha. Normalnie komedia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy pomysł :)
    Ja to bym chcoiaż popatrzyła na pytanie, ale niektórzy sa o wiele bardziej ode mnie "inteligentniejsi"
    Vaneksa99

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać ,że inteligencją nie grzeszą. Jak nie wiem poprostu nie piszę (:

    OdpowiedzUsuń
  32. haha dobre! ;]

    Brawa dla Eweliny za ten podstęp!
    Od zawsze wiadomo było, ze większość robi "kopiuj" -"wklej"
    ale żeby aż tak być bezmyślnym żeby nawet nie przeczytać zagadkowego pytania to już.. brak słów buahahaha

    OdpowiedzUsuń
  33. Brawo ;D
    Jeżeli chodzi o mnie to już od dawna nie biorę udziału w MK.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na szczęście czytam czego dotyczy loteria lub konkurs ;D
    Czekam niecierpliwie na kolejną notkę ;P Blog Super, zdecydowanie najlepszy jeśli chodzi o plotki na stardoll ;P

    OdpowiedzUsuń
  36. Czekam na coś nowego, powoli przysypiam.

    OdpowiedzUsuń