sobota, 11 lutego 2012

Wschodzącą Gwiazdą Stardoll jest...

Czas na wyniki!
Wielu z Was może mieć pretensje lub być oburzeni wynikami, ale to Wasze głosy zdecydowały. To Wy typowaliście kandydatów, więc nie do mnie żale i ale. 

Kontynuując osoba ta jest już znana, ale nie aż tak by można było nazwać ją gwiazdą. Będzie to chyba dla Was zaskoczeniem, bo wygrała osoba, która nie cieszyła się wielkim poparciem w eliminacjach.

Tak też Wschodzącą Gwiazdą Stardoll jest...


ona, czyli xylogelena!

Serdecznie jej gratuluję i mam nadzieję, że nie zmarnuje tej szansy.
Tutaj macie wyniki ankiety:


Jak widać xylo zdobyła uznanie ponad setki osób. 

Jeszcze raz gratuluję jej, ale też wszystkim osobom, które znalazły się w tej ankiecie. Możecie być z siebie dumni.
Dziękuję Wam wszystkim głosującym za tak liczne głosy. Bez Was ten konkurs nie miałby sensu.

Jutro o ile się uda opublikuje wywiad z nową gwiazdą.
Tak też śledźcie uważnie losy naszego Dirty bloga :]


Czy Waszym zdaniem słusznie wygrała xylogelena?

PS: Jeśli macie jakieś pytania, które chcielibyście jej zadać napiszcie je w komentarzu, a o ile się uda jutro opublikuję odpowiedzi od xylo ;]

72 komentarze:

  1. Moim zdaniem była ona już wcześniej znana, aczkolwiek gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję , ale według mnie i tak ona nie powinna wygrać jest znana z barwny stardoll .Z resztą ja ja nazywam gwiazda nwm jak wy ale nick xylo obija mi się co 3 dzień po uszy wiec można ja już dawno nazwać gwiazdą -.-.

    OdpowiedzUsuń
  3. yyy a ja jej nie znałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisze na barwnym, pisze na sd i my... Jest znana -.- Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak prawie wszyscy w tej ankiecie jest znana, więc się nie spinaj.

      Usuń
    2. Zgodzę się, wiedziałam, że wygra ktoś popularny, ale żeby ktoś taki? -__- ja bym odwołała ten pseudo-konkurs.

      Usuń
    3. Zgadzam się z kurcza(Olga) :p

      Usuń
    4. Nie spinam się, tylko stwierdzam fakt, że jest znana z pisania na tych blogach ^^

      Usuń
  5. Eee...Pojebało cię pisząc te wyniki delikatnie mówiąc -_- xylogelenę chyba każdy zna...ale z niej wchodząca gwiazda...

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wielu z Was może mieć pretensje lub być oburzeni wynikami, ale to Wasze głosy zdecydowały. To Wy typowaliście kandydatów, więc nie do mnie żale i ale." - po cholerę wybrałeś te popularne osoby..mówiłeś, że nie będziesz! =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konkurs nie wyłaniał sław tylko gwiazdę, a to jest różnica. i jak MissParis znalazła się w ankiecie to było kto to jest i dlaczego ona w niej jest. więc weź się zastanów co piszesz. ja podaję wyniki, a zasady to zasady.

      Usuń
  7. "Jutro o ile się uda opublikuje wywiad z nową gwiazdą." - NOWĄ GWIAZDĄ?! naprawdę, pisząc tego posta miałeś chyba opaskę na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziecko zazdrość Cię z zżera to raz, a dwa gwiazdy to Gabisia, czy collector, a xylo nie jest aż tak znana, więc tytuł się należy ;]

    na tym kończę dyskusję z tb, bo ona i tak nie ma sensu, wyżalaj się dalej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego mam jej zazdrościć? Hę? Hahha...już tyle razy było o niej głośno... Nawet nie miałam zamiaru wziąć udziału w tym chorym konkursie. Jak boisz się zdania innych włączcie moderację ;]

      Usuń
    2. A tak po za tym pisze się samo zżera nie z zżera -.-

      Usuń
  10. Xylo była znana wcześniej, więc nie jest wschodzącą gwiazdą. Ale gratulacje. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Adam chciał napisac notkę,dlatego zrobił ten konkurs :P

      Usuń
  11. hmmm... nie znam, z całej tej listy na 7 osób znam tylko jedną

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym miała dla Was newsa, który by pewnie Was zaciekawił, ale nie bede papla :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy się dobrze domyślałam, o co chodzi :3

      Usuń
    2. podziel się tym z nami ;]

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. wiczaaa@ ty też siedź cicho -.- masz mi kupić 10 piw i 5 paczek rutinoscorbinu, obczaj to :3

      Usuń
    6. Uuu, jestem ciekawa. Ale się wstrzymam, bo ciekawość to pierwszy stopień do piekła c:

      Usuń
    7. love is in the air ♥

      Usuń
    8. adasiek ja jak mówiłam nie będę papla, pozatym to prywatna sprawa pomiedzy ... :)

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Miały być 3 paczki + 13 piw :c kłaamca o:

      Usuń
    11. to mi przywieź mojego kotka ♥ on nie mógł mnie zdradzić z jeleniem, chamstwa nie zniesę :c

      Usuń
    12. ale on się okocił :c hasają mi po domu koty z kopytami :c

      Usuń
    13. nie możliwe, ale sam mi oświadczył, że będzie jutro u mnie. :c

      Usuń
    14. kłaamcaa o:
      a teraz wierzysz: http://img842.imageshack.us/img842/2306/kopytoe.jpg :c

      Usuń
    15. widać, że w paincie przerabiałaś, blefff 1:0 ;*;*

      Usuń
  13. tak pozatym to gratuluje wszystkim oprocz miss paris i juliewolf

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać wszyscy mieli zbyt duże oczekiwania dotyczące tego "konkursu". Oczywiste było, że wygra osoba "sławna", bo inaczej nikt by nie głosował. Ale żeby od razu gwiazda...

    Mimo to gratuluję wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :) Ale dlaczego się czepiacie. To my wszyscy wybieraliśmy tą wschodzącą gwiazdę i to nie wina adaśka116.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej ankiecie znałam/kojarzyłam wszystkie osoby oprócz MissParis125. Ale na nią nie głosowałam, bo ktoś wypuścił plotkę, że wtedy sama na siebie głosowała, czy tam prosiła o głosy. Być może to kłamstwo. xylo chyba jednak na to miano zasłużyła(nie licząc K.A.T.I.E).

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A skąd możesz wiedzieć na kogo głosowałam ;d A Jarus55 to jest "ON". Ty chyba nie wiesz o co tutaj chodziło, jeżeli piszesz że MissParis jest mało znana. To chyba ona tu powinna wygrać! xp No to teraz słucham kto powinien wygrać?

      Usuń
    4. Spitalaj, jak kurde zasłużyłem na 1 czy 2 miejsce ? :o

      Usuń
  16. Nie słusznie wygrała , ale nie mam nic do niej ;(

    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem jest wiecej osób dużo lepszych niż ona, i ładniej ubierających sie

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Hah.Zauważyłam że Adasiek sam piszę tego bloga od miesiąca a nawet więcej.Smilice miała napisać wyjaśnienia do jakiejś sprawy ale nadal jej nie ma.

    Co się dzieje z tym blogiem?!Moim zdaniem robicie mało interesujące "pojedynki" jaki blog lepszy czy kto jest nową gwiazdką sd.Notki pojawiają się też rzadko...porządne notki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcie pani X mnie powaliło. Tak, macie rację,za same stylizacje powinna zwyciężyć xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Samo założenie tego konkursu ostro posysało, bo gwiazdy nie da się ot tak wybrać - jak ktoś jest ma być znany, to będzie znany, a niepopularnej osobie żaden plebiscyt by nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten plebiscyt nie powinien się nazywać ,,Wschodząca gwiazda stardoll" tylko ,,Najmniej wkurzający celebryta".Od początku to wszystko nie miało sensu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie też to nie miało sensu, bo to nie są wschodzące gwiazdy no ale dobra. Głosowałam w sumie na zwyciężczynie. :)

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Haha, to się cieszysz czy złościsz? :D Nieźle 3 miejsce. Gratuluję ! :>

      Usuń
    2. Ani to, ani to.
      Po prostu, po prostu. Chyba ludki się pomyliły mnie z kimś innym...

      Usuń
    3. weź już nie udawaj...

      Usuń
    4. Co ja mam nie udawać ? -.-

      Po prostu nie zależy mi na sławie i nie wiem jakim cudem się pojawiłem na ankiecie.

      Usuń
    5. W ankiecie, nie ''na ankiecie''. Adamowi wszyscy wytykali, że pomylił ''bynajmniej'' z ''przynajmniej''. Ja u ciebie widzę gorsze błędy, w prawie każdym komentarzu.

      Usuń
    6. Słuchaj, dobrze wiesz, że jesteś rozpoznawalny, więc nie bądź fałszywie skromny, bo to irytuje. :)

      Usuń
  26. Ha ha.
    Piękna xylo, zdjęcie pokazuje jak bardzo sobie na to zasłużyła, ahh ta klasa, ten styl, normalnie Paryż i Mediolan to się przy tam chowają :D
    Nie ma co się spinać - miała najwięcej głosów to wygrała.Proste.
    Oczywiście gratuluję naszej wschodzącej gwiazdce :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy padło takie pytanie, ale...
    Jak zmieniło się twoje życie odkąd piszesz na SiM?

    OdpowiedzUsuń
  28. Co skłoniło Cię do pisania na SIM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Budzę się rano i słyszę głos- SIM, to twoje przeznaczenie!- no i tak jakoś wyszło." xD

      Usuń