wtorek, 14 lutego 2012

Tinka + Ninka = WM

Z okazji walentynek dzisiaj na blogu pojawi się temat o miłosnej parze ze świata Stardoll. Chodzi o Tinkaa20 i Ninka_Doll.
Co ich łączy? Jak doszło do tego, że się w sobie zakochali? Czy ich miłość jest wyłącznie stardollowa? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w dzisiejszym artykule.

Od czego to się zaczęło... Maciek, czyli Ninka zaczął pracę na Uzależnionych. Każdy chyba zna jego blog Mentalle i dzięki umiejętności łączenia ze sobą ubrań dostał robotę na Uz. Tak też zaczęli ze sobą pisać i podobno już po tygodniu Tince zaczęły motyle latać w brzuchu. Nie trzeba było długo czekać, aż swym urokiem oczaruje Maćka. I tak oto narodziło się między nimi uczucie. Jest ono na tyle intensywne, że Tinka odwiedziła Maćka w ferie, dlatego kilka dni była nieobecna na blogu. Tych dwojga podobno łączy wiele rzeczy, m.in. mają urodziny w niedalekim odstępie, oboje mają niespełna 16 lat, rodzeństwo w tym samym wieku. Jak widać mają o czym pisać, czy rozmawiać na Skype, a z tego co wiem, robią to godzinami. 

Oczywiście coś musi być na rzeczy, z resztą zobaczcie sami:



Kotek i Misiaczek plus serduszko. Widać, że między nimi się coś dzieje.



Oboje mają wspólne zdjęcia w prezentacji. Czyż to nie jest słodkie?



W ich KG roi się od czułych słówek i miłosnych wyznań.


Na Uzależnionych jednak plotki na ich temat nie cichną...




Jak widać Tinka bardzo zaangażowała się w ten związek. Czy Maciek też? Pożyjemy, zobaczymy.

Na razie ja życzę tej parze wszystkiego dobrego. Jak widzicie wirtualne miłości jednak istnieją i macie na to dowody. Mam jednak nadzieję, że ich związek o ile to można tak nazwać przetrwa dłużej niż związki naszych prawdziwych gwiazd. Na razie Tinka i Ninka (rymuje się jakby byli dla siebie stworzeni) gruchają sobie jak dwa gołąbki i pielęgnują to rodzące się w ich sercach uczucie.

Jednak to nie jedyna taka para. Blog Gosi powinien chyba otrzymać status portalu randkowego, gdyż podobno jarus55 i Wiczkaa też mają się ku sobie. Jednak na ich temat mało co wiem, ale cieszmy się także ich szczęściem.


Jak widzicie w święto zakochanych kolejne kilka osób nie będzie same. Dobrze wiedzieć, że jeszcze istnieje coś takiego jak miłość.


A Wy co myślicie o takich związkach? Macie z kim wymienić się walentynką?

                                                                                                                           

Z okazji święta zakochanych życzę Wam w imieniu załogi bloga dużo miłości i szczęścia wszystkim tym którzy kochają i są kochani! 



PS: Jeśli chcecie wiedzieć co i_am_collector myśli o miłości zapraszam do przeczytania wywiadu, który z nią przeprowadziłem. Wywiad znajdziecie TUTAJ!

216 komentarzy:

  1. Na to wygląda że miłość "internetowa" (jeśli tak to można nazwać) istnieje! Ja bym tak daleko się nie posunęła, choć "miłość jest ślepa" Haha ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa lektura :3 Chociaż na chwilę zabiłam moją nudę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. o, mój komentarzyk, ale wstyd. Ale muszę przyznać, że dobrana z nich para, świetnie się rozumieją, nie mogę z nimi robić już konferencji, bo za słodko się robi, mam ochote rzygnąć. A tak po za tym, wg. mnie Jarus po prostu im zazdrości, że się pojawili na dirtystardoll, i pewnie liżąc ciągle innym dupy, jak to mówi Agnieszka. Sam kiedyś lizałem wszystkim dupy, ciężko mi było się do tego przyznać, i wstydzę się za siebię, ale na szczęście już tak nie jest. Jarus, pozdro:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawka: i liżąc ciągle innym dupy, jak to mówi Agnieszka, stanie się "rozpoznawalny".

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jak ktoś chce wiedzieć co napisał a później usunął Wiktor to było m. in. że "Jarus55 jest znany z tego, że jest znany"

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. A tak w jakim sensie miałbym im zazdrościć ? :D

      Hahhahahahaha, śmieszny jesteś wiesz :3

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. heh, a nazwa "Pan Mr. Picia" oraz obsesja na punkcie kota "co ja pacze?" to nie jest zbyt infantylne, jak na straszego od mnie? No chyba tak, jesteś zbyt żałosny, nie mam zamiaru prowadzić z tobą dyskusji, skoro do 3/4 "sław" wejdę, a tam ty w bff, można się domyślić ;)

      Usuń
    9. Przepraszam, ale jakie sławy mają mnie w Bff ? o.O

      Usuń
    10. Dobra, nie chcę się wtrącać w Waszą jakże interesującą dyskusję, ale weźcie na luz. Każdy ma swoje zdanie. Jarus większość ma o Tobie opinię typowego lizodupa, ja Cię nie znam i oceniać nie zamierzam, ale w końcu niby dlaczego jesteś rozpoznawalny na SD? Zrobiłeś coś dzięki czemu mógłbyś zaistnieć? NIE. Więc jedyną opcją dlaczego cieszysz się jakimś tam zainteresowaniem jest właśnie to.

      Usuń
    11. jakim zainteresowaniem ? ;)

      Usuń
    12. Żadnym, po prostu jak każdy słyszy twój nick, gdziekolwiek, to u mnie na przykład na gg słyszę "o to ten lizodup", pozdrawiam :)

      Usuń
    13. A to co to jest ? :)

      "skoro do 3/4 "sław" wejdę, a tam ty w bff, można się domyślić ;)"

      Ja ciebie pytam o jakie bff a ty o żadnych, to po co pieprzysz ? -.-

      Usuń
    14. Mówię że "żadnym" zainteresowaniem, kończę tą dyskusję, skoro widze że kilka osób mnie już popiera, to nie ma sensu, ja wiem swoje, ty wiesz swoje, daruj sobie odpisywanie kocie, pozdro :)

      Usuń
    15. Wybacz jarusiu ależ prawie każdy ma cię za typowego dupoliza

      Usuń
    16. Zrozumiecie kur*a, że nie liże im dup, nie trzymam się dla sławy, po prostu dobrze się z nimi rozmawia i zawsze znajdą się osoby, które będą rozpierdalać po całym internecie to czego nie wiedzą.

      Usuń
    17. Nie tak ostro, nie tak ostro :)

      Usuń
    18. tak tak super, ja mam o Tobie swoje zdanie, i chuj mnie obchodzi co odpisujesz. Bo jakoś wiarygodnie to nie brzmi, i kurwa daruj sobie już to odpisywanie, bo widzę że zaraz nie wytrzymasz, tak jak to słyszałem, strasznie się o byle co bulwersujesz, każdą przegraną podobno tak strasznie przeżywasz, pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    19. jak to przeczytałam to aż mi się gorąco zrobiło . :D

      Usuń
    20. tak tak bo na widok komentarzy jarusa każdemu się robi za niego wstyd i czerwono :))))))))))))))

      Usuń
    21. O witam ponownie!
      Cieszę się, że temat się rozkręcił. Co do (nie)kochanego Jarus55`a: Chłopcze jesteś z lekka infantylny. Obsesyjnie zakochane w kotku z serii "co ja pacze" dziecko. Jeszcze nie zauważyłeś, że ten kotek to przeżytek i adorują go teraz i wyłącznie POKEMONY (takie jak ty) ? Nareszcie ktoś oprócz mnie zauważył, że za wszelką cenę próbujesz "podpiąć" się pod czyjąś sławę. Ok, spoko, każdy próbuje jakoś zabłysnąć. Jest to w pełni uzasadnione jeśli się ma czym, ale TY NIE MASZ czym się chwalić, NIC, ZERO, NULL !

      Usuń
    22. Ja bym na twoim miejscu pomyślała nad sobą :)

      Usuń
    23. Ja wam nic nie robię a wy pieprzycie nawet nie wiem o co <3

      Usuń
    24. Ojojoj twój rozumek tego nie ogarnia? Tak myślałam...

      Usuń
    25. gorgeous: sama prawda :)
      jarus: nic nam nie musisz robić, my tylko piszemy co o tobie myślimy, nie możesz pogodzić się ze złym zdaniem o twojej osobie? ;)

      Usuń
    26. nie chcę się wpieprzać, ale faktycznie jarusiu, większość ludzi ma Cię z lizodupa ;P

      Usuń
    27. Jak już to pisałam dla Jarus55 nie liczy się, co piszą. Ważne, że piszą :)
      Ot taka sława. Swoją drogą to żadna z naszych szanownych sław nie zrobiła prawdziwej sławy (trochę masło maślane?:P). No bo zapytajcie się kogoś(z innego kraju), czy wie, kto to I_am_collector czy Gabisia9. =) Pozdrawiam

      Usuń
    28. E tam, jak byś zapytała o Gosię, to by wiedzieli :)

      Usuń
    29. Marceeeeeeel. a zrobimy test? ;d

      Usuń
    30. jasne, jaki masz nick? + posty na dole mi mówią, że ja i Wiktor, i 3/4 moich znajomych to chami i prostacy, miło nam że tak o Nas mówisz ;)

      Usuń
    31. gdyby się o Gabe zapytano też by może wiedzieli ;p
      @Gorgeus racja ;))

      Usuń
    32. Marcel, mówiąc 'Agnieszka' masz na myśli mnie, tak? :P

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc nie przepadam za Walentynkami, ale miło usłyszeć coś takiego.
    W sumie jeśli Tinka i Ninka (haha) znają się w realu, wiele ich łączy to czemu mają się gorzej dogadywać niż, np. para ze szkoły?
    Tak czy siak to ich prywatna sprawa :)
    Życzę im wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. przecież to tylko dla rozgłosu ale musze przyznać że kaśka umie robić rozgłos ahah:D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam żadnej z tych postaci, ale bardzo ładnie razem wyglądają na zdjęciu.... miłość nie wybiera, nawet jeśli jest tylko internetowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ładnie wyglądają 2 lalki obok siebie, doprawdy

      Usuń
    2. no cóż, zdjęcie im wyszło, to trzeba przyznać, zobaczymy jak będzie z resztą

      Usuń
    3. Oj Pani Dorotko, chyba się nie dogadamy....

      Usuń
    4. hahahahah, gorgeous girl, rozwaliłaś mnie, hahaha.

      Usuń
  7. Naprawdę nie wiem jak to skomentować, więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wytrwałości i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zdobycia 10000sp hahaha. Załóżmy, że ich "miłość" przetrwa i jak ich dzieci zapytają się jak się poznaliście a oni: "No wiesz córeczko, tatuś był znany ze swoich stylizacji które zamieszczał na blogu. Szefowa stardollświata upatrzyła go sobie do załogi swojego bloga uzaleznieni.blogspot, wiedziała, że twoim tatusiem poprawi sobie oglądalność i wygra z odwieczną rywalką Gabisią9 (tą, co ma 823964 ciuchów w swoim apartamencie a i tak cały czas nosi buty z Fallen Angel). No więc go zatrudniła, a tam właśnie pisała twoja mamusia. Pisała o kodach, różowych sukienkach i takich tam, tam się poznaliśmy i ot wybuchła Big Love <3

      Usuń
    2. jezus przecież to na pewno jest dla rozgłosu XDDDDDDDDDDD


      po za tym twoj komentarz jest świetny ahah

      Usuń
    3. szczerze to kasia jest słit i uwielbiam z nią pisać, a maciek bardziej i mógł bym się z nim przespać hihihihihihi

      Usuń
    4. @ goregus - co z tymi ciuchami było MEGA xD

      @ Wiktor - jaki masz nic na sd, bo wydajesz się ciekawy...

      @ Marcel - złóż mu taką ofertę, może się zgodzi ;]

      Usuń
    5. Goregus
      kocham Twój tekst. :*

      Wiktor
      a może i dla rozgłosu, nad tym nie myślałam. ,,Big Love Stardoll''.

      Marcel.
      haha. :*

      Usuń
    6. @gorgeous - kliknęłabym lubię to, dobre dobre :D

      Usuń
    7. @Adasiek
      nie poznajesz mnie?! to ja twój kochany werooonika123 ahah

      Usuń
    8. @Haha Goregus genialna wypowiedź. Zrobiłabym to samo co kurcza(Olga) xD

      Ja nie lubię walentynek -.- Ale szczęścia życzę ;D

      Usuń
    9. adaśku hihihihihih no jasne cyberseks mam do niego 4 godziny :((((((((((((((((((( podwieź mnie swojom limózynom oksia? :)))))))c;c;c;c;

      Usuń
    10. "Gabisią9 (tą, co ma 823964 ciuchów w swoim apartamencie a i tak cały czas nosi buty z Fallen Angel)" DOBRE ! XD

      Usuń
    11. gorgeous - masz ode mnie drugi kciuk w górę :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Twoja wypowiedź jest urzekająca, dużo nam dała do zrozumienia ;)

      Usuń
    2. Jezus maria, jak zwykle, tak samo mamy o tobie złe zdanie na blogu, to od razu na gg do nas piszesz, że mamy WYPIERDALAĆ z bloga, masz strasznie trudny charakter, uwierz mi, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. ja pierdolę.. x.x adrian,powiedz mi czy ty zgrywasz idiotę czy tylko udajesz?Bo jeżeli nie potrafisz znosić krytyki to nie przeklina się od razu na daną osobę cokolwiek ona powie,pozdrawiam cię ciepło liczę na miłą wizytę na gadu gadu z tym że masz świetne stylizacje

      Usuń
    5. hihi może teraz jeszcze napisz że ci (z małej, ponieważ z dużej piszę tylko osobą które lubię, i szanuję) usunęli konto, i się zaraz potniesz w wannie W UBRANIACH KONIECZNIE! a potem pochwalisz na forum, jaki to ty jesteś załamany, nic więcej od mnie na dzisiaj, jeżeli chodzi o ciebie, mniami :)

      Usuń
    6. Marcelek masz rację ale chyba Cię za bardzo ponoszą emocje ;) Spokojnie...

      Usuń
    7. Oj wszyscy się uspokójcie ... Walentynki czas miłości i radości i innych miłych uczuć ! :D Zakładajmy wszyscy stardollowe rodziny ! Twórzmy stardollowe pary! Po przecież miłość przez internet istnieje XD

      Usuń
    8. Ewelina, wyjdziesz za mnie? kocham cie normalnie ahah:<

      Usuń
    9. urocze poprzytulajmy sie marcel chodź pod kołdre mrhrhr

      Usuń
    10. Stardollowy miłosny trójkąt wgl :D

      Usuń
    11. 'dam ci le jak zrobisz mi loda'-ahahahah

      Usuń
    12. TYLKO TE DWIE KURWY , MARCEL I WIKTOR MNIE DENERWUJĄ !

      Usuń
    13. PRÓBUJECIE BYĆ SŁAWNI ;/ I SIĘ LIŻECIE NA BLOGACH ;D

      Usuń
    14. hihihih, próbujemy być sławni, jasne, aj low ju tó. do tego denerwujemy cię czym? tym że jesteśmy po prostu szczerzy? widać na pierwszy rzut oka że nie umiesz przyjmować o sobie negatywnej opinii, ty wolał byś by o tobie pisano "jesteś super masz boską grafike i cudnego bloga" nie? hihihi, pozdrawiam, i jak ja jestem kurwą, która nie ma prawa się krytykować, to nie wiem kim ty jesteś + fajne słit focie na fejsie :)

      Usuń
    15. ahahahahah liżemy sie na blogach bo dajemy komenty okej to jest już słodkie,Jesteś brzydka i gruba to chociaż dziare sobie pierdolnij

      Usuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    17. ewelina żebyś wiedziała, chodź tu do mnie kiciu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

      Usuń
    18. marcel chodź zróbmy jej minetke

      Usuń
    19. Wiktor jaki jesteś cham i prostak! Współczuję każdej dziewczynie, która będzie miała z tobą doczynienia

      Usuń
    20. @gordżys
      E
      ANIU PROSZE CIĘ WYJDŹ!

      Usuń
    21. A ciągle gadają że ja liżem i liżem.I że chcę mieć słąwę, a ja mówię kurwa że nie zależy mi na sławie ;)

      Ja się nie przejmuje negatywnej opinii tylko też piszę po swojemu tak jak wy :3

      Usuń
    22. gorgeous: jak uważasz że Wiktor jest chamem i prostakiem, oraz współczujesz każdej dziewczynie, która będzie miała z nim do czynienia, to wiedz że o mnie i wielu innych, nie wiem czy mogę mówić, możesz już zacząć tak myśleć ;)

      Usuń

    23. marcel
      18:02:09
      o nie woda wszyszywsyzy?
      18:02:10
      aa
      18:02:11
      ok
      18:02:11
      XD
      18:02:13
      :(
      18:02:24
      O nie!!!((((((((((((((((((((((((( woda wszysyzyzy
      18:02:24
      ;(
      18:02:25
      :)
      18:02:27
      hihi
      18:02:28
      ;(

      Usuń

    24. marcel
      18:06:29
      ojej nie woda pełnia już wszyszyyz iwktor w syrenke sie zamieniasz!!stap kalin stap kalin uspokoiłam sie już jak to ale obciach cztery poduszka osiem. hihihih ale smiesznzie nie no ale dym robie JESTEM TAKA SUPCIO!!!!!!!:( hihih :(( a i hehehehe hujer lubie jom ty jesteś taki kul poduszki i lubie pić wode z pralki thx jest taka smaczna perwol blek medżik
      18:06:42
      :)?

      Usuń

    25. Wiktor
      18:06:51

      18:06:53
      wcinaj obiadek
      18:06:54
      już

      Usuń
    26. z/w ide sie pobawić w tsunami i h20 wystarczy kropla wody z wiktorem w naszym dużym dżakuzi jestem taka bogata i supcio

      Usuń
    27. Hahahahaha, ale śmieszne -.-

      Usuń
    28. dobra marcel dawaj wszyzojej syrenka no to pucujmy sie na błysk*czika dens*

      Usuń
    29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    30. http://www.dziecidoreklam.info/dziecidoreklam/big/1212405639.jpg

      paczcie to moja dziewczyna

      Usuń
    31. ej ej a ja lubię jeść kameleony

      Usuń
    32. zaczęło się na amorach, potem o lizaniu, teraz syrenki, a niedługo pewnie jednorożce z kaktusami zamiast rogów będą :c

      Usuń
    33. jajużnoeogarniamalefaazaa...

      Usuń
    34. pozdrawiam Agnieszke hihih Agnieszka a jarus to kolejny lizodup zaraz po mnie, dobrze że już mi się to znudziło, Martyna i proszenie ją o dodanie do bff<3

      Usuń
  9. Myślałam, że zabraknie mi słów do skomentowania tego. Dajcie sobie spokój... :D Po pierwsze wyznania "miłości" na stardoll tak, aby każdy mógł sobie je poczytać i podniecać się tym jest tandetne. To ich sprawa, ale mam radę dla innych: dzieci, znajdźcie sobie kogoś w realu, nie na odległość, aby na prawdę tę osobę poznać, ufać jej i mieć w niej oparcie. Nie bądźcie naiwni i nie wierzcie w literki naskrobane na klawiaturze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaha, lubię to :D

    A znam też tą Wiczkęę dobrze, poznaliśmy się podczas świetnej wycieczki po galerii Silesia City :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaha xD
    Nie no, muszę ci rację przyznać ;P
    Faaktycznie się rymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym się nie odważyła.Wgl nie popieram tej całej 'miłości' na stardoll.A spotkać się ? To nigdy w życiu ! Nie wiadomo przecież jaki ten człowiek jest O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozbawiły mnie ich wpisy do kg :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpisy w kg, komentarze na blogu - jednym słowem żenada, jedna wielka żenada. Te wpisy to po prostu jeden wielki pic na wodę. Piszą po to żeby wzbudzić zainteresowanie, zdobyć rozgłos i proszę udało się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ich nie znasz, bitch, a już wymyślasz, daruj sobie te głupoty ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja nie mam nic do waszej miłości, ale nie podoba mi się że ktoś tak sprzedaje swoją prywatność. Prywatność... więc to wasza sprawa co robicie i mnie tak jak innym nic do tego.
      Tak czy inaczej, takie komentarze są JAK DLA MNIE sztuczne.
      Kończę, bo jak napisała to nie moja sprawa.

      Usuń
  16. Mam do tego mieszane uczucia, ale przyznam, że zaciekawiło mnie to, iż wcześniej nie miałam o tym pojęcia. Z jednej strony uważam, że mogą robić co chcą w końcu to ich sprawa, ale czy taki związek ma szanse na przetrwanie? według mnie zdecydowanie NIE.

    OdpowiedzUsuń
  17. Maciek i Kasia uuu...95% miłości. Sprawdziłam w gierce :D Haha. Oczywiście szczęścia i tak życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkoda ci bylo 2 zl na smsa?

      Usuń
    2. Można często znaleźć darmowe takie gierki. ;) Ja się nie bawię w takie sprawdzanie, to ich życie. I oczywiście życzę szczęścia :d

      Usuń
    3. Na stronie internetowej z grami sprawdziłam za darmo :)

      Usuń
    4. @betibloo ja też się w to nie bawię, ale wyjątkowo musiałam sprawdzić :)

      Usuń
  18. mum ima luv with the criminal

    OdpowiedzUsuń
  19. W walentynki chyba każdemu odbija xP Ai se eu te pego! - Przez cały dzień O.o

    OdpowiedzUsuń
  20. ai se eu te pego to gówno, wy** z tym : ) a teraz konczymy spiewac hihi

    OdpowiedzUsuń
  21. mari de naj mari de de de najt mari de najt hihi pitca hałs o nie marysia to zdzira ona jest mojom curkom hihih stap telefonin me plis stap kalin stap

    OdpowiedzUsuń
  22. We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die
    We were born to dieWe were born to die

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello? Hello?
    Can you hear me?
    I can be your china doll
    If you want to see me fall.
    Boy you're so dope,
    Your love is deadly.
    Tell me life is beautiful,
    They all think I have it all.
    I have nothing without you.
    All my dreams and all the lights mean
    Nothing without you.




    śpiewamy lane

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiktor Del Rey-Ninka&blazer

    Ninkaaa sooos wszedła do pokoju i nagle zrobiło sie coś była jak dżems din froszor zjadł fereoroszer ale był nadal czarny,był on bardziej pankrokiem ale ona hiphopem sprawial ze byla lepsza niz kozaki le i wiem ze kejra w ohoł boli ohoł wciąż pamiętam kiedy ubrudziła się sosem och kotku
    Refren:Będe cie ubierać do końca życia kocham swoje dkny pamiętaj że mój likier jest mój kocie nie widzisz tych łez lubie cie bardziej niż inne rzeczy w mojej szafie och tak w mojej szafie oh kotku taaak kocham swój blazer elle cały czas
    2 wzrotka:Wielkie sny gangster jadła sobie frytki kiedy lajkoniki skończyły się byłam jak prosżę nie idź po lajkoniki bo skończyły mi się ale on poszedl w niedziele powiedzial ze wroci w poniedzialek wciąż czekałam rozmyślałam czekałam lecz on był blazerem elle ohoł jakiś poks ohoł ukradł mi go i już nie mam go..
    Refren:Będe cie ubierać do końca życia kocham swoje dkny pamiętaj że mój likier jest mój kocie nie widzisz tych łez lubie cie bardziej niż inne rzeczy w mojej szafie och tak w mojej szafie oh kotku taaak kocham swój blazer elle cały czas...

    Wzrotka3:Towarzyszyłeś mi kotku wiem to teraz mam tylko kozaki le bo to boli bo mam zamiar umrzeć bo ciebie nie mam co zrobic mam kupie sobie nowy za 500 esde wylicytuje go na czek end bid i gaba del rey zazdrości mi szaffa oli schowa się na zawsze chcę abyś tylko pamiętał..
    Będe cie ubierać do końca życia kocham swoje dkny pamiętaj że mój likier jest mój kocie nie widzisz tych łez lubie cie bardziej niż inne rzeczy w mojej szafie och tak w mojej szafie oh kotku taaak kocham swój blazer elle cały czas.



    KONIEC:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Owww, sweet ;33 Ale ja bym chyba nie odważyła się przyjechać do kogoś poznanego w necie, jeszcze w krótkim czasie...o Boż, widać, że im na sobie zależy, skoro tak się "kochają" (można to tak chyba nazwać...?), że się spotkali to..no gratulejszyn ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak samo myslę , ja bym sie nie odważyła i nie szukam miłosci fikcyjnej

      Usuń
  26. Wiktor Del Rey-Kasia i jej chińska porcelana

    Wszystko co miałam już mam scube skajkrapera i bicz wille myślę też że znalazłam dżak danielsa on i jego priti kemras powiedz że jestem glamur tak powiedz że jestem glamur powiedz czy jestem glamur?

    Refren:Halo halo czy czy mnie słyszysz będę twoją chińską porcelaną jeśli dasz mi lajkoniki oh kozaczku le jesteś taki gorący keira-v cie ma ale ja kocham cie jak brat oh nie ubiore siee bez ciebie co ja zrobie w inny dzień nie ubiore sie bez ciebie..

    Słońce jest słodkie jak wata cukrowa je paluszki słone i sos lubię też nutelle i je coś mnie boli oh kocham siebie i jego och mój dżak daniels dżak daniels chhińska porcelana dżak daniels stolen in maj dżys....

    Refren:Halo halo czy czy mnie słyszysz będę twoją chińską porcelaną jeśli dasz mi lajkoniki oh kozaczku le jesteś taki gorący keira-v cie ma ale ja kocham cie jak brat oh nie ubiore siee bez ciebie co ja zrobie w inny dzień nie ubiore sie bez ciebie..

    Byliśmy lalkami które jadły cukierki ale teraz jem toksyczne pszczółki hihi lubie skarbonki i drukarki ale kocham cie mój dżaku danielsie


    Refren:Halo halo czy czy mnie słyszysz będę twoją chińską porcelaną jeśli dasz mi lajkoniki oh kozaczku le jesteś taki gorący keira-v cie ma ale ja kocham cie jak brat oh nie ubiore siee bez ciebie co ja zrobie w inny dzień nie ubiore sie bez ciebie..

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam się ku niemu , spoczo ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiktor Del Rey-Ninka Kul
    Siedzę na betonie jem sobie pieluszki słone żarcik to słonecznik..Otwieram frugo i mówię o ja pierdole oł,oblałam się nie chcący czemu to zrobiłam głupie jebane frugo mówię że jest najlepsze ale to nie prawda niby świątynia to tylko sok lubie chanej honorate skarbek..

    Refren:Ninka Ninka to ja jestem taka kul mówię ci cały czas chanej to bogini cała jest rejsytoptedags for bujld ttatus monoliza je już bo lubi nid sambadi czy to prawda?!?!! ona kiedyś jadła mnie też jestem jak adele zjem w nagrode cie ona je sobie kogoś bo kocha cię kotku robię to tatatatau
    hymmymymymymyryryryy tuuu

    Pali mnie w gębie bo wjebałam ananasa do gęby ojej,zjadłam brzoskwinie i arbuza jem ogórki kiszone lody są takie puszyste włosy są przejżyste patrze na wode moi przyjaciele latają w ciągle co robić mam słucha chanej honi

    Ninka Ninka to ja jestem taka kul mówię ci cały czas chanej to bogini cała jest rejsytoptedags for bujld ttatus monoliza je już bo lubi nid sambadi czy to prawda?!?!! ona kiedyś jadła mnie też jestem jak adele zjem w nagrode cie ona je sobie kogoś bo kocha cię kotku robię to tatatatau
    hymmymymymymyryryryy tuuu

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam nic przeciwko bo wiem jak to jest ^love^, ale wolałabym nie czytać takich rzeczy w miejscu publicznym, takim jakim jest stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  30. SPECJALNIE DLA KASI BO CHCIAŁA JESZCZE JEDNĄ PIOSENKĘ:
    Wiktor Gaga-Buciki i ja

    Mineło wiele czasu od ostatniej kolekcji mogli nam dać więcej kozaczków o me teraz jem ręczniki oh fuck yea,smakuje jak whiskey kiedy sram na siebie oł żartowałam robie do kibla na moją bejbi dol kiedyś ona lizała herbate

    Refren:Powiedziałyście weź już mnie do koszyka oł ale ja nie miałam stardolarów nie starczyło mi nawet na haj hilz on usiądź tu i powiedz że kupisz mnie a ja nie wiem eh,coś jest coś tutaj jest w kozakach hhuh uhuh keira-v je ma ale ja lubie smarkać se tututuru jem mapety na śniadanie takie płatki nazywają się ale kocham was kozaki no i ja...

    Mineło 6 dni zanim poszliście wszyscy was wykupili a ja śmiałam się jak rock n roll keidyś ja fejcpalmowałam oh tak ttuttutututututu
    ktoś napisał masz ładną midol gdzie twoje kozaczki oh kiedyś były nie ma ich co ja zrobie oh teraz wyrosłam z tego ooohohoohohłóoło


    Refren:Powiedziałyście weź już mnie do koszyka oł ale ja nie miałam stardolarów nie starczyło mi nawet na haj hilz on usiądź tu i powiedz że kupisz mnie a ja nie wiem eh,coś jest coś tutaj jest w kozakach hhuh uhuh keira-v je ma ale ja lubie smarkać se tututuru jem mapety na śniadanie takie płatki nazywają się ale kocham was kozaki no i ja...KOZAKI I JA
    KOZAKI I JA
    KOZAKI KOZAKI I JA JAJAJAJJAJAJAJA!
    KOZAKI I JA KOZAKI I JA OH KOCHAAM JE UMRE ZARAZ NIE WYROSŁAM OHAAAYYAYAYAYAYAYAYAY
    PUT JOR DRINKS OP

    Mineło wiele czasu bo mam je teraz ale musze je oddać oh niee bo życie to lajf is brutal oł to są kozaki kozaki i ja oh

    OdpowiedzUsuń
  31. ahaha czujesz to? Wiczka i Jarus :D hahahaha rozwalilo mnie to ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. chłop nie wie co kupić babie na randke czy coś ona wybiera sukienke jakas baba mowi mu cos a on ahaa jest randka ona przychodzi pyta sie i jak a on mowi swietnie i daje jej pudelko podpasek
    dziewczyna odpowiada:HYYYYYYY MOJE ULUBIONE!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. po co dodajesz komentarze jak je usuwasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adaśku, on jest niezrównoważony emocjonalnie, wszystko tak przeżywa, pewnie teraz mu cieknie z ryja piana i skacze po łóżku wyrywając włosy *przenośnia*

      Usuń
    2. Kolejna osoba pieprzy o mnie ♥

      Usuń
    3. I widzisz Jarusiu właśnie o to ci chodzi, byleby o tobie "pieprzyć" =)

      Usuń
    4. ej, ja już się pogubiłam.. to w końcu to jest post o jarusie czy tince i nince (xD ale to brzmi)??? Bo w komentach gadacie o Jarku, a post jest o... Tince i Nince, tak? Nie wiem. Ludzie, wytłumaczcie mit o PLIS! Dam buziaczka pierwszej osobie, która mi pomoże :D

      Usuń
    5. A przeczytałaś całą notkę ? Bo jest w niej ''Jednak to nie jedyna taka para. Blog Gosi powinien chyba otrzymać status portalu randkowego, gdyż podobno jarus55 i Wiczkaa też mają się ku sobie. Jednak na ich temat mało co wiem, ale cieszmy się także ich szczęściem.''

      Usuń
    6. @ Lola1550

      Btw. Jarus55 to nie Jarek, tylko Piotrek ;)

      Usuń
  35. chłop nie wie co kupić babie na randke czy coś ona wybiera sukienke jakas baba mowi mu cos a on ahaa jest randka ona przychodzi pyta sie i jak a on mowi swietnie i daje jej pudelko podpasek
    dziewczyna odpowiada:HYYYYYYY MOJE ULUBIONE!

    OdpowiedzUsuń
  36. elo rozruszajmy te bude*gruba,czika dens*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja pieprze, co wy macie do Jarusa to ja nie wiem, nawet jeżeli chce żeby o nim ''pieprzono'' to jego sprawa.. ale wątpię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jakie pretensje mają do mnie -.-

      Nie moja wina że ja jestem w poście, to wina jakiejś imigashi czy coś takiego -.-

      Usuń
    2. Chodzi o twój żałosny styl bycia

      Usuń
    3. Dobra Piotrusiu/Jarusiu koniec dyskusji bo jesteś za płytki jak dla mnie

      Usuń
    4. Tchórzofretko.
      Nie znasz mnie, nie pieprz.

      Usuń
    5. Uwielbiam jak nazywasz ludzi tchórzofretkami ;)
      Btw. to Jarusa sprawa ;)

      Usuń
    6. A ja uwielbiam takich ludków którzy piszą a nie wiedzą.

      Usuń
    7. "A ja uwielbiam takich ludków którzy piszą a nie wiedzą." <- mój kuzyn, który ma 2 latka poprawniej buduje od ciebie zdania! Miałam tą wątpliwą przyjemność przeczytać kilka twoich arcygłupich komentarzy, dobra, nie będę ci ubliżać bo się jeszcze popłaczesz i popadniesz w głępokoą depresję. Nie jestem "tchórzofretką", jestem CZŁOWIEKIEM =)

      Usuń
    8. Jeśli nie jesteś tchórzofretką to kim jesteś ? ;)

      Co mnie to obchodzi że twój kuzynek coś tam -.-

      Usuń
    9. Jak coś ci nie pasuje to nie mój problem ;)

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. ojej doprawdy urzekająca historia nie trzeba odrazu się bulwersować eh,ja to tam innych ludzi nie rozumiem.ps lubie czytać komentarze

      Usuń
    12. Jarus55
      Mów do dupy a dupa Cię....

      Usuń
    13. "mój kuzyn, który ma 2 latka poprawniej buduje od ciebie zdania!"

      O gramatykę się nie czepiaj ;)

      Usuń
    14. Tak tu się przyznam tu nie jest zbyt poprawnie. Z was i tak pary nie będzie bo każdy od razu zauważy, że łączą was relacje przyjacielskie, staram się jak mogę nie ubliżać Jarusowi no ale się nie da, bo w sumie to która dziewczyna chciałaby mieć takiego chłopaka-frajera-pantofla?:) Pozdrawiam Cię Wiczkoo i życzę miłego dnia =)

      Usuń
    15. Jak wspomniałam na dole - z Piotrkiem nie byłam, nie jestem i nie będę, bo tak jak zauważyłaś łączy nas jedynie przyjaźń i nie warto tego psuć. Jednakże, co do niego - jarus jest osobą bardzo towarzyską, a jeżeli miałby "włazić ludziom w dupy", to oni raczej od razu by zauważyli, że coś jest nie tak, a z tego co widać, to on koleguje się z większością już bardzo długo ;)

      Usuń
    16. O EM DŻI PACZCIE ILE MĄKI KTOŚ ZA OKNEM WYSYPAŁ. jem pączki.

      Usuń
    17. Jarusiu, jeżeli na siłę pchasz się wszędzie i chcesz być sławny, to masz teraz skutki. Ludzi denerwują takie zachowania i jak ktoś ciągle jest wszędzie na wszystkich blogach opisywany (i nieustannie wygrywa w konkursach u cioci Gosi, ale nie o tym teraz). Dużo osób ma cię po prostu dosyć.

      Usuń
    18. Olusiu, nie moja wina że ja nieustannie wygrywam w konkursie na blogu Uzaleznieni.

      A tak kurwa nie zależy mi na sławie -.-

      Usuń
  38. Debile z was jak myślicie że to taka miłość kurde przez stardoll na pewno -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli znają siebie w realu utrzymują kontakt to może i tak ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  39. Co by nie było uważam, że zasługują na szczęście i życzę im wszystkiego najlepszego, tylko nie róbcie tu żadnych cyrków z waszego związku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A propos - czy ja kiedykolwiek napisałam, że z Piotrkiem chodzę? :) Jak widać ludzie wierzą w plotkę, którą ktoś kiedyś o nas puścił, a całej prawy nie znają. To, że z nim piszę, chyba nie znaczy, że jesteśmy parą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Na stardoll jest tak samo jak w rzeczywistości, kiedy dziewczyna z chłopakiem zaczyna rozmawiać, od razu krążą plotki o tym, że są parą... Żałosne.

      Usuń
  41. @Marceeeeel. no wow :p Wytrzymałbyś z tym przez cały dzień? Na przerwach w walentynki, cały czas to puszczali przez radio węzeł :/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dla mnie taka "miłość" to zidiociała zabawa. c:

    Naprawdę c:

    OdpowiedzUsuń
  43. @mileyka

    ja nie wiem jak można słuchać tego'nossa'

    OdpowiedzUsuń
  44. hyyyyyyyyy moje ulubione!!!:O:o:O

    OdpowiedzUsuń
  45. @Wiktor no ja tego nie wytrzymuję. Ja to traktuję jako kpina xD Np. Koza z nosa..itd.

    OdpowiedzUsuń
  46. Komentarze ciekawsze niż artykuł, ahaah.

    OdpowiedzUsuń
  47. Z jarusiem nie ma tak łatwo, za szybki bulwers, a jak już zacznie, to nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. sialalala, walęwtynki to bzdura, sielele :D

    OdpowiedzUsuń
  50. powiem tyle po tym co tu przeczytałam ,a przeczytałam wszystkie komentarze straciłam sympatię do wielu osób. Może nawet nie tyle co sympatię ale dobre zdanie o tych osobach i poziom ich inteligencji. Bo to było śmieszne do pewnego momentu ... (do szafy Gabrieli) ,ale potem to już całkowita żenada !

    asnakamucza90

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakże ogromnie twórcze piosenki. :o
    Zazdroszczę aż tak wielkiej liczby wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń