sobota, 31 grudnia 2011

2012 koniec świata, koniec Stardoll?

Ludzie dzisiaj Sylwester, więc życzę miłej zabawy!
Nie będziecie spać całą noc, więc będziecie mieć czas pomyśleć na tym o czym teraz napiszę. Mam nadzieję tylko, że te informacje nie popsują Wam zabawy!

Tak też pod jedną z loterii na Uzależnionych pewna roztrzęsiona użytkowniczka napisała taką oto wiadomość:


MovieStarPlant odkupuje Stardoll? Ciekawa informacja. Mało kto jej jednak uwierzył. Mimo, że dziewczyna ma kilka dowodów na to co piszę.

Mianowicie na forum MovieStarPlanet moderator napisał/a taką oto wiadomość:


Już z 10 na 11 lutego 2012 roku ma nastąpić ta zmiana. Zmieni się również nazwa z MovieStarPlanet na MovieStardoll. Szybko, prawda? Został nam miesiąc i 10 dni.

Twoja_Angelika jest jednak bardzo dociekliwa i w tej samej sprawie napisała do Adminów. Zobaczcie co jej odpisali:


Czy to możliwe?

Ja szczerze wątpię w te plotki. Pamiętacie aferę jak Stardoll miał się zmienić w DisneyDoll i sprawa ucichła. Nie jest też pewne, czy Stardoll zmieni się w to Movie coś tam, czy tylko Movie coś tam w Stardoll.

Plotka jednak została wypuszczona. Jest to ciekawe, gdyż wątpię by moderator z tamtej stronki to wymyślił. Admini również nie zaprzeczają.  Nic pozostaje nam jedynie czekać do 11 lutego, gdy wtedy wszystko stanie się jasne.


Jak myślicie, czy koniec Stardoll'a jest blisko?




EDIT: Gosia_Stardoll napisała w Magazynie Stardoll, że to tylko zwykła plotka i że jest to nieprawdą. Huh, ale ulga :]

160 komentarzy:

  1. Zapewne jak w przypadku Disneya i to okaże się podróbą. Niektórzy na siłę próbują wzbudzić sensację...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chciałabym, aby stardoll zamienił się w movie coś tam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to będzie tak, jak z tą aferą z tym, ze Disney miał odkupić Stardoll. Ale wszystko okaże się 11 lutego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę zobaczyć na MovieStarPlanet i poszukam tą wiadomość.

    A tak skąd masz tą wiadomosć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piotrek
    Zapewne od "dobrej duszyczki" ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak... Tyle kasy w to włożyliśmy ;[.. To troszke smutnawe no nie? Ciekawe czy admin i wgl przyślą nam choćby jakąś wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmiem wątpić w prawdziwość wiadomości od Adminów. Cóż, pozostaje mi do nich napisać oraz poszukać owego postu na owej witrynie.

    OdpowiedzUsuń
  8. @ Piotrek
    no jak widać to było na Uzależnionych, więc domyśl się :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie, czy ta dziewczyna pamięta, jaką aferę miała osóbka, która rozpuściła plotkę o Disneyu. Jeżeli tak, to ciekawe czy poświęciłaby się kłamać, aby zdobyć więcej odwiedzić na koncie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli teraz każdy zacznie pisać o tym do adminów, to będę odpisywać, że to spam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również się wydaje, że to wszystko są plotki. Jednak jeśli byłaby to prawda, to głupotą byłoby sprzedać Stardoll'a. Zdaje mi się, że nasi admini choć trochę o nas myślą i nie pozwoliliby na to, by nasze pieniądze poszły na marne. Są osoby, które zapłaciły kilkadziesiąt złotych za doładowanie SS na kilka miesięcy.

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.

    Cos mi tutaj nie pasuje.

    Bo ta dziewczyna zapytała Adminów PO ANGIELSKU, a Admini odpowiedzieli PO POLSKU o.O

    OdpowiedzUsuń
  13. Mhm, ta, a ja jestem justin bieber. -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. @Jarus
    Bo oni tak odpisują. Sama kiedyś tak robilam bo proszą o pisanie po ang.

    OdpowiedzUsuń
  15. Plotka o Disneyu rozeszła się w weekend, gdy Adminów nie było. Była wiadomość i post na stronie Disneya. I wszystko okazało się fałszerstwem 'zdolnej' użytkowniczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. @Ola
    Jak napiszesz po angielsku to powinni odpisać w tym właśnie języku. Tak samo jest jak napiszesz po polsku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie umiem znaleźć tej informacji na MSP...

    OdpowiedzUsuń
  18. @jarus55
    Może być tak jak z Disneyem. Wiadomości też nie było.
    Z resztą wątpię by Admini zrezygnowali z takich zysków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pisałam kiedyś do adminów po angielsku i mi też odpisali po polsku, więc to nie jest przekręt. Tzn. może i wiadomość podrobiona, ale umiejętnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm

    Nie ma konta Twoja_Angelika o.O

    Czyżby usuneła specjalnie żeby nie dostawać głupie komentarze ? xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że Stradoll zmieni tylko nazwę :) I nic po za tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, tak jak kilka osób wydaje mi się że znowu jakiś bachor chce zabłysnąć i wymyślił to wszystko tak jak to kiedyś było z Disneyem ;/

    No cóż, pozostaje nam tylko liczyć na to aby jednak nie okazało się to prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak samo jak z disneyem,dziewczynka chce,sensacji i zostać przez to sławna

    OdpowiedzUsuń
  24. Cholera, słyszałam to o Disney ale teraz to jest dość wiarygodne. Movie star planet kiedyś tam byłam ale odeszłam bo to dupna gra. A tak wgl. to odeszłam na jakiś czas ze stardoll.com ale teraz chyba wejdę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Taak.. Widziałam jej wpis i to co napisała. Jeżeli to prawda to niech zmieni się tylko nazwa; nic więcej. Ale i tak myślę, ze zainspirowała się zmianą stardoll w dsneydoll (czy jakoś tak. Mniejsza z tym...) i chcę narobić wokół siebie hałasu.
    Pożyjemy zobaczymy co z tego wyniknie --'

    OdpowiedzUsuń
  26. Madzia17x
    _
    Taa też mam taką nadzieje..Ale znając stardoll to pewie zmienią wszystkoo ;[

    OdpowiedzUsuń
  27. Piotrek...jarus55
    _
    Nom.. Albo po prostu wypisała sie z stardolla żeby mieć to już " z głowy"

    OdpowiedzUsuń
  28. +Jest coś takiego jak kod html który jest bardzo łatwy w obsłudze wklejasz go w przeglądarkę i edytujesz co chcesz dowód że mogła to podrobić: http://imageshack.us/photo/my-images/545/podrobienie1.png/
    ggehuehuehuee

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kiedyś grałam w Moviestarplanet.Cóż.Jeśli moderator to napisał(bo admin by nie mógł bo on tylko po angielsku pisze wiec nikt by go nie zrozumiał)to może być to prawdą.Jeszcze ten list...Podejrzana sprawa.Wątpie też w tą zmianę.Ale chociaż jakby to się zmieniło to co to da?Więcej na tym użytkowników ucierpi..I moviestarplanet i stardoll niż teraz. -.-

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  30. też mi to nie pasuje. Jak pisałam po Angielsku oni odpisywali też po tym języku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. @Wikosta
    Mi zawsze odpisywali po POLSKU. Chyba to różnie jest ;/
    To teraz czekamy, aż ktoś do nich napisze -,-

    Supermiss16

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś mi tu śmierdzi... Przecież admini nie odpisują w weekendy! Jak ta dziewczyna mogła zdobyć tą odpowiedź skoro dzisiaj jest sobota?!

    OdpowiedzUsuń
  34. O Matko...Oby to były tylko plotki.. Nie po to wysyłam kasę, by teraz jakiś portalik, w którym jedyną rozrywką jest robienie filmów odbierał Stardolla. Stardoll rzeczywiście bankrutuje..

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaruś55 bawi sie chyba w detektywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. o żal nie lubie msp

    marzycieleczka1

    OdpowiedzUsuń
  37. Dara to 26 grudzien - poniedziałek wiec nie sobo ta ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. weronika2458

    Zobacz datę tej wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A już myślałam, że sprawa wyjaśniona.;D Nie popatrzyłam na datę. Mam jednak nadzieję,że sprawa się wyjaśni i że nie wykupią Stardolla.

    OdpowiedzUsuń
  40. http://i44.tinypic.com/fng687.jpg

    OdpowiedzUsuń
  41. A świstak siedzi i zawija... >_<"

    OdpowiedzUsuń
  42. @ magazynka
    to nie ta sama czcionka. popatrz na "T" nie ma tych ogonków :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wierzę ale nie chcę zmian :<

    OdpowiedzUsuń
  44. Napisałam do adminów. Zobaczymy co odpiszą. Mam nadzieję, że to nieprawda. :/
    Co prawda grałam w MovieStarPlanet ale to głupie jest. :/ Stardoll o wiele lepsze. Co oni nam z naszą stroną zrobią ???

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  45. Ej!? Dlaczego koniec świata? Życzenia na nowy rok? :/:(

    OdpowiedzUsuń
  46. APOKALIPSA NA STARDOLL AAAAAAAAAAAAAAAAAA! o, ironio.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mhm, napisała to 26 grudnia więc ciekawe skąd wiedziała skoro post ten i życzenia na blogu Gosi są od dziś.

    OdpowiedzUsuń
  48. Adasiek @

    no faktycznie na zauważyłam, nie zwróciłam na to uwagi, ale to nie zmienia faktu że z tą czcionką jest coś nie tak, ponieważ na kilku komputerach i laptopach korzystałam ze stardoll i na żadnym takiej czcionki nie widziałam -.- Ale gdy spojrzałam na tą czcionkę to pierwsza moja myśl że to Georgia.

    OdpowiedzUsuń
  49. @Madzia17x
    Nie słyszałas? Koniec świata ma być któregoś tam grudnia 2012 roku bo skończył się wtedy kalendarz Majów czy coś i różni mówią że to koniec

    OdpowiedzUsuń
  50. nie, to nie ma być koniec, tylko NOWA, LEPSZA ERA ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. dobra, może to drobiazg ale istotny, jakby wklejany :
    http://i43.tinypic.com/xpa79g.jpg

    Haha, ten u góry to normalny :3

    OdpowiedzUsuń
  52. Raczej nie kiedyś mial się przemienic w disney a i co gówienko. Wiec nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ichiiiii!
    Moja znajoma jest swiadkiem jehowy i wierzy w 2012. Hahaha
    Swiatkowie Adminow tez dzialaja jak widac. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. O n i e . ;/ Może to plotki, ale jakoś gęba mi wisi do ziemi. x d

    OdpowiedzUsuń
  55. pewnie będzie tak jak z Disney, ze jedna podała się za adminów i była mega plotka, która była podróbą xD

    OdpowiedzUsuń
  56. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    chyba nie mamy co robić na sylwestra, skoro siedzimy na takiej stronie i plotkujemy. kurde, załamka *o*

    OdpowiedzUsuń
  57. Kurde co to ma być?!"Tak byc nie bedzie"

    OdpowiedzUsuń
  58. Ps:Mam nadzieje,że to tylko pomówienia

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam nadzieję, że to tylko plotka. Włożyłam trochę kasy w Stardoll i nie chciałabym teraz tego stracić. Mam konto na MSP ale nie wchodzę na nie, bo dla mnie jest do dvpy. Jeśli MSP wykupi Stardoll na pewno nie będę na to wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  60. napisałam do adminów pytanie. jak tylko dostanę, to opublikuję.

    OdpowiedzUsuń
  61. hhihi,widać,że to kłamstwo,Twoja_angelika usuneła konto dodaje 2 dowód ze możliwe podrobienie bez painta:http://imageshack.us/photo/my-images/43/podrba2.png/

    http://imageshack.us/photo/my-images/859/podrba3.png/

    Obrazki edytowane poprzez ten kod html,bardzo wiarygodne prawda?:>

    OdpowiedzUsuń
  62. @Ola
    Proszę nie odbierać mi nadziei, doctor who mnie uratuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  63. jeee..!W moje urodziny taka (GŁUPIA) NIESPODZIANKA,no po prostu super.

    OdpowiedzUsuń
  64. @Wiktor
    Boże nie w październiku tylko w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Wiktor


    Stardoll bankrutuje?!

    OdpowiedzUsuń
  66. A to podróbki xd

    OdpowiedzUsuń
  67. napisałam do adminów , w poniedziałek powinni odpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Konto twoja_angelika już nie istnieje

    OdpowiedzUsuń
  69. @Weronika (molitka)
    Boże,jakoś o tym wiem huh,to podróbka i dałem inną date bo to nie jest np.związane z movie star planetem tak?Czytanie ze zrozumieniem,albo zajarzenie czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  70. LUDZIE TO NIEPRAWDA !!! MAM CAŁKOWITY DOWÓD! WEJDZIE W TEN LINK : http://tinypic.pl/dax768b5kj9d
    ZNALAZŁAM TO NA BLOGU [ POLSKI-STARDOLL.BLOGSPOT.COM}

    OdpowiedzUsuń
  71. @Oiko;)
    Jej,fajnie że to fejk:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Skopiowała Ci notkę.
    http://lovelity-stardoll.blogspot.com/2011/12/sprzedaja-stardoll-d.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Znaczy zdjęcia te same. A tekst jakiś gówniany sama zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie wiem, jakim debilem trzeba być, żeby uwierzyć w takie plotki :o
    Raz Stardoll niby miał być zmieniony w Disneydoll, innym razem miał być zupełnie zamknięty...
    A jakoś nadal jest Stardollem.
    No i czemu tylko 1 użytkownik miałby być powiadomiony o takich zmianach?To bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  75. @Wiktor
    chodzi mi o to, że koniec świata, tak jak nawiązuje do tego cały artykuł, ale nie ważne.
    Po prostu rzuciło mi się w oczy, że dzień napisałeś dobry, a miesiąc nie.
    Spoko. Nie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ludzie to jednak idioci xd Przecież to oczywiste, że MovieStarPlanet nie wykupuje Stardoll.. Admini chyba by nas powiadomili o tej zmianie, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  77. http://tinypic.pl/rq4gd6lw0k8z


    Załozyłam sb niedawno konto, bo mnie koleżanka namówiła i weszłam dla ciekawości żeby porównać post taki jaki tam jest i ten tu.Tam wgl nie widzę tego postu i jeszcze tam gdzie jest tekst powinno lekko prześwitywać tło. A w waszym obrazku jest całe szare. I nie ma podpisu " moderator "

    OdpowiedzUsuń
  78. Kolejny artykuł i znów mój blog - nie ma co
    uzaleznieni.blogspot.com rządzą!
    Tylko u nas najciekawsze informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  79. missjuliet200/Kasia i Julka :nie zauważyłaś że to było pisane 21.12 tamten o stardoll na msp

    OdpowiedzUsuń
  80. To jest nie prawda wszystko paintowa robiła na 100% ;) dobra idę się bawić i życze wszystkim szczęśliwego nowego roku !!!!!!! ;);););)

    OdpowiedzUsuń
  81. a wysłałam wiadomość do stardoll czy to prawda

    OdpowiedzUsuń
  82. Ta dziewczyna tylko chcę zdobyć sławę tak jak z tym Disneyem. Dała te dowody które wcześniej przerobiła. Teraz z grafiką wszystko jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  83. weili :

    No to raczej w tym czasie grafiki nie zmienili.

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak to przeczytałam to się mało co nie rozpłakałam! Przywiązałam się do Stardoll !
    Nie do MOVIESTARDOLL !!!
    Zaraz piszę do adminów !

    PunkNatasza

    OdpowiedzUsuń
  85. Niech odkupują, może w końcu Ci co chcą się oderwać od tego nałogu- a nie mogą- zostawią tą stronę. Nienawidzę Stardolla.

    OdpowiedzUsuń
  86. Może to co napisali na MSP jest prawdziwe, ale w każdym razie z tym do stardoll to na pewno jest podróba. Jak na to spojrzałam to od razu to wiedziałam. Myślę że w poniedziałek się dużo osób dowie co admini zamierzają- jeżeli odpiszą osobom, które do nich napisały.

    dropssek

    OdpowiedzUsuń
  87. jeśli Stardoll zmieni się w jakieś coś co nam nie będzie odpowiadało to podniesiemy zbiorowy Bunt :D myślę, ze mielibyśmy wielu zwolenników bo na SD nie brakuję ludzi uwielbiających swoje konta, którzy zrobili by prawie wszystko za nie...

    OdpowiedzUsuń
  88. Teraz nie chce mi się rozpisywac; Oby nie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Moja koleżanka ma konto na Moviedupacośtam. Wątpię, że SD zostanie sprzedany. Czy opłaca im się sprzedać stronę tak popularną, na której tak dobrze sie zarabia? Przecież nawet jak narzekają że drogo, że trudno, że zdzierają forsę - i tak tam wracają. Btw. stardoll już było sprzedane kilka razy, ale innej osobie a nie Disneyowi, Moviedupie czy nwm, fashionstyle. o.o

    OdpowiedzUsuń
  90. To jest dość możliwe, że ''MovieStar...'' chce zyskać na popularności dzięki Stardoll'owi, jednak admini nie są tacy głupi,żeby sprzedawać to źródło zysków. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Jeżeli to prawda o obiecuje sb bo w lutym mam wolne ( cały luty) to zrobie starjk aby tego niebyło i tak bede sie starać żeby niebyło gupiego movetstardoll niedopuszcze do tego szkoda mi kasy co włożyłam w moje konto napewno jak każdy z was :(

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. Hmmm... MSP niby jest tylko w 2 krajach, więc to raczej mało prawdopodobne. A poza tym MSP nie jest aż takie znane, sama mam tam konto. Stardoll by nie zrezygnował z tak dobrej żyły złota. Stardoll jest w 28 językach, więc ponad 28 państw jest w grze. Prawie każdy może zakupić doładowanie SuperStar. To daje prawie 20x więcej pieniędzy niż ma MSP. No, chociaż jest możliwość, że to Stardoll wykupi MSP, ale to by chyba też za bardzo nie było opłacalne... Za dużo zmian.
    Moje ostateczne zdanie: To-jest-kłamstwo. Ja bym radziła osobiście napisać do administracji... Wiecie, jak była afera z Disneyem to dziewczyna, która nas o wszystkim informowała, zmieniła treść odp. od adminów.

    OdpowiedzUsuń
  94. Mhm. To się okaże! MovieStarGówno nie może przejąć stardolla w ktorego tak dużo kasy włożyliśmy! ... noł koment
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  95. Wiadomość od rzekomego moderatora jest podrobiona iż wiadomości od moderatorów podświetlają się albo na czerwono, albo na złoto (nie pamiętam). Pisałam do administracji Stardoll w tej sprawie i odpisali, że są to tylko głupie łańcuszki z nieprawdziwymi informacjami.

    OdpowiedzUsuń
  96. MovieStarPlanet kupi Stardoll?Tylko jakiś g....
    admin mogłbym to zrobić!To tak na serio lepiej usunać stardoll,ani sprzedać jakiemuś Movie gdzie mozna iść na koszykowkę czat.

    OdpowiedzUsuń
  97. Zrobię bunt ! :33

    Kto się dołączy ? :P

    PunkNatasza

    OdpowiedzUsuń
  98. Movie jest takie denne! Droższe vip i wogle wszystko jest gorsze. Co ja będę robić w internecie jak stardoll zlikwidują??

    OdpowiedzUsuń
  99. A poza tym dlaczego stardoll miałby nam to zrobić? Za bardzo pracowali nad rozwinięciem tej strony, żeby zamieniać ją w jakieś dziecięce ludki!

    OdpowiedzUsuń
  100. Za duże pieniądze stardoll ma z tej witryny i miało by oddawać je jakiemuś dennemu msp?????

    OdpowiedzUsuń
  101. Baiwłam się kiedyś na tym Movie star planet. Powiem szczerze-bezndzieja! Nie chcę, żeby stardoll się zmieniał na to g*w*o (sorr za słownictwo)

    OdpowiedzUsuń
  102. Y... konto Twoja_Angelica zostało usunięte.
    Mam nadzieję, że to nie jest prawda, że to kolejna plotka, tj. DisneyDoll. Napisałam do adminów z pytaniem, czy to prawda, wolę sprawdzić sama.

    OdpowiedzUsuń
  103. Również napisałam do adminów, ale nie dostałam od nich odpowiedzi. Ale nie wierzę w to.

    OdpowiedzUsuń
  104. a tak wgl. dziewczyna ma nowe konto - Nike491

    OdpowiedzUsuń
  105. Sara ♥ @

    oni każdemu tak odpisują z tymi łańcuszkami, więc nie wiadomo :

    http://i43.tinypic.com/zvwvnl.jpg

    OdpowiedzUsuń
  106. Ta dziewczyna zrobiła to żeby zareklamować swojego bloga.Weszłam na bloga i nie ma tam w ogóle dowodów.Ja jestem na MSP ale już tam nie wchodzę bo tam są nuddy >3

    OdpowiedzUsuń
  107. Aby poznać słabą podróbkę, czasami wystarczy nawet pochylić głowę i zobaczyć, czy dookoła liter nie ma takiej 'otoczki'. Jest ona widoczna przy tych zdjęciach :)

    Konto Nike491 to nowe konto dziewczyny, podobno to admini usunęli jej stare za rozpowiadanie tych plotek. Wejdźcie i poczytajcie.

    OdpowiedzUsuń
  108. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

    ale na szczęście końca świata nie będzie ale bez stardoll nie da sie życ !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  109. od razu widać, że te oba listy są podrobione. Stardoll na 100 % nie zmieni się w MovieStardoll

    OdpowiedzUsuń
  110. Eh uważacie że bez stardoll nie da się żyć?Kiedy to czytam to łapię się za głowę!
    kikula1708
    Jeżeli nie umiesz żyć bez stardoll to jest już poważna sprawa!
    W głowie się nie mieści!

    Pozdrawiam Daria

    OdpowiedzUsuń
  111. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  112. A to nie przypadkiem MovieStarPlanet znika i zmienia nazwę?.

    OdpowiedzUsuń
  113. łeeeeeee.!!!!! tylkkoo niee too .! TO STRASZNE.!

    OdpowiedzUsuń
  114. To nie możliwe. Stardoll jest za bardzo sławny i zarabia dużo kasy żeby się sprzedać. Ta pypka napewno to zmyśliła. Może każdy chce być sławny. Ja w to gówno nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  115. gosia.stardoll w swojej prezentacji i na blogu napisała, że to nie prawda
    a co do samej treści plotki, to tylko idiota pozbywałby się takiej kury znoszącej złote jajka, jaką jest stardoll.
    najpierw disney, teraz movie-cośtam, ciekawe co będzie za rok. widać nowa tradycja rodzi się nam na sd :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Dziewczyna konto straciła a plotka okazała się nie prawdą. Odwiedźcie gosia_stardoll tam ma w prezentacji..

    OdpowiedzUsuń
  117. No właśnie Stardoll nie będzie sprzedany.

    OdpowiedzUsuń
  118. angel369x: Za rok pewnie wymyślą "stardollposzkole" :D

    OdpowiedzUsuń
  119. Szczerze mówiąc ? Sama napisałam do adminów + dodałam kilka pytań
    (mogę wam wysłać na emaila ich odp)

    Kincia4444.

    OdpowiedzUsuń
  120. Admini odpisali, nie wspomnieli nic o tym ale nie zaprzeczyli. Tylko coś o łańcuszkach szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  121. Zwariuje jak to się okaże prawdą X_X

    OdpowiedzUsuń
  122. sama gosia_stardoll potwierdzila ze to plotka wiec dajcie juz spokój http://www.stardoll.com/pl/magazine/post/77518/plotka_o_starmovieplanet.html

    barbiette.

    OdpowiedzUsuń
  123. potwierdzam, iż Gosia zdementowała tę plotkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  124. Gosia Stardoll napisała, że jednak niee, więc don't panick ;p

    OdpowiedzUsuń
  125. Sama Gosie napisała że to fejk :3

    OdpowiedzUsuń
  126. hm... moje 2 ulub. stronki połączone w jedną? O.o

    MuZa-Nika

    OdpowiedzUsuń
  127. Widziałam też ten komentarz na innych stronach na stardoll. Może i lubię MSP, ale wolę żeby zostało tak jak jest :P :)

    OdpowiedzUsuń
  128. TO NIE PRAWDA~!!!! Spokoj juz ;-PP
    http://www.stardoll.com/pl/magazine/post/77518/plotka_o_starmovieplanet.html

    OdpowiedzUsuń
  129. Powiem tak ten list do aldminów jakimś cudem był podrobiony to była plotka Admin Stardolla nie sprzedaje ) A Końca świata ne będzie :)

    Caroline332

    OdpowiedzUsuń
  130. haha, koniec świata ''odwołany'' jak to dzisiaj moja koleżanka powiedziała xD

    OdpowiedzUsuń
  131. Napisałam do adminów, niedawno mi odpisali i wychodzi, że to bujda, nic nie sprzedają.

    OdpowiedzUsuń
  132. Od razu widać, że notka z Moviestarplanet jest podrobiona. Tło powinno być bardziej przeźroczyste. A oto post z MSP, który prawdopodobnie został przerobiony :
    http://imageshack.us/photo/my-images/864/blablaj.png/
    Data i godzina są nawet takie same.

    OdpowiedzUsuń
  133. popieram darię w 100 procentach,wszyscy mówią,aa kocham stardoll nie umie bez niego życ,a tak na prawde to to,jest tylko gra..

    OdpowiedzUsuń
  134. O..Już Gosia_Stardoll to zrobiła?To super.Ale ulga.To dobrze że sprawa się wyjaśniła.Sama też wysłałam list do admina z pytaniem ale powiedzieli że to nieprawda...Fotomontaż działa "cuda"-.-.

    OdpowiedzUsuń
  135. Ta.. czad. Najpierw pisze do tej Angeliki, że będzie MovieStardoll czy coś tam, a za chwile że to tylko plotka. Czad...

    OdpowiedzUsuń
  136. Zarejestrowałam się na MSP z ciekawości. Jednak jest tam tak na innych podróbach stardoll. Jeśli mieli by kupić stardoll to za masę pieniędzy. Nasza ukochana stronka to źródło pieniędzy! Codziennie ktoś doładowuje sobie SD i SS. Nie wiem do kogo trafiają te pieniądze ale codziennie na pewno dostaje powyżej 500kr (Szwecja - ponieważ stardoll jest raczej szwedzkie, gdzieś słyszałam)
    Taka sama śpiewka jak rok temu...

    OdpowiedzUsuń
  137. Taa.. niedługo stardoll przejmie minecraft -,-' Konto twoja_angelika owszem, kiedyś istniało, lecz teraz jest to przeszłość, tego konta nie ma. Od początku wiedziałam, że wszystkie "dowody" są fałszywe, można to bardzo łatwo zauważyć.

    OdpowiedzUsuń
  138. osia napisała że to plotka, ale więc czemu potwierdzali to wcześniej admini ?!

    OdpowiedzUsuń
  139. Julinka21
    Bo to byli "fałszywi" admini rozumiesz?Ich wiadomości były podrobione.
    Rozumiesz?

    OdpowiedzUsuń
  140. Jestem doświadczoną graczką na MSP (Movie StarPlanet.
    Pani Beatka (Pani Moderatorka) NIE zamieściła żadnej takiej wiadomości na forum MovieStarPlanet. Z pewnością także nie zamieści.

    OdpowiedzUsuń
  141. Jezu ! Jestem na msp, wczoraj pojawilo sie na forum od moderatora post "Bzdury i plotki, że MSP wykupuje stardoll" Dlatego nie czytam DS , pełno łgarstw, fałszywych oskarżeń , najgorszy blog jaki znam -.-

    OdpowiedzUsuń
  142. bzdura sama pisałam do adminów! ;/

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja gram na MSP u nas jest nawet inna trzcionka i Moderatorka nigdy NIE pisze posta bez tematu i jakby co już jest rok 2012

    http://1.bp.blogspot.com/-pwdFQKR-y_g/TwrnX4KB72I/AAAAAAAAAps/m6N90YwnO00/s1600/msd.bmp

    http://1.bp.blogspot.com/-TJEUUZxPkqI/TwswD5O9sVI/AAAAAAAAAp8/Vz0CTjwI86o/s1600/msd2.bmp

    OdpowiedzUsuń
  144. nie ma żadnego moviestardoll czy jakoś tak . ja tam wole moviestarplanet od stardoll . moim zdaniem stardoll jest głupie i połapać się w tym nie idzie . na msp mam 10 lvl i jestem jury

    OdpowiedzUsuń