sobota, 10 grudnia 2011

Przepraszam

To moja pierwsza notka tutaj od bardzo, bardzo dawna.
Przyznaję że zaniedbałam bloga ale miałam do tego bardzo ważne powody.
Teraz chcę wam się trochę wytłumaczyć.

Jeśli chodzi o powód to poniekąd było to uzależnienie od stardoll. To było chore ale ta gra mnie strasznie wciągała. Chciałam trochę odpuścić i oderwać się od tego.
Kolejny powód - nowe hobby. Fotografia. I absolutna ekscytacja nowym aparatem...
Ogólnie zaniedbałam tu wszystko przez pewne komplikacje w życiu prywatnym.
Wszystko powoli wraca do normy i obiecuję że nie zostawię DS.
Już mam temat na następną notkę... Pojawi się ona jeszcze dziś lub jutro.

Tak na koniec chciałam podziękować Adaśkowi za to że coś tu pisał kiedy ja nie dbałam o bloga w ogóle.
No i przede wszystkim wam, za przywrócenie mnie do porządku poprzez wpisy w KG ;)

Przepraszam... :(

13 komentarzy:

  1. A co z MM?
    Odszedł czy cooo/?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, co z Milowiczem?
    Ale cieszę się, że wróciła właścicielka bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie co z MM? Fajnie, że blog będzie znów 'żył pełnią życia' xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdo nie odszedł z bloga.
    Tymczasowo będzie nieobecny bo po prostu nie ma teraz czasu na pisanie bloga.
    Ale wróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że przeprosiłas i wróciłas ;3
    Mam nadzieję, iż Twoje posty będą pojawiały się...
    częściej? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No miałam nadzieję że te wpisy pomogą :D I cieszę się że wróciłaś ;) A i miło mi bo mamy to samo hobby! Fotografia <3 Ja osobiście rozwijam swoje umiejętności na blogu Paulusi2690 www.zakochani-w-fotografii.blogspot.com . Zapraszam cię serdecznie na tego bloga ;D Ja też muszę zwolnić ze Stardoll ,to gra uzależniająca x_x

    OdpowiedzUsuń
  7. * Smilice

    Skoro ma czas na wchodzenie na stardoll i na swoje blogi, to powinien wejść i na ten -.-" pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajka może i masz rację ale muszę go jakoś zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kumpela z nim pisała. Napisał jej nie wiem dokładnie co. Ale chyba nic to nie dało, bo jak widać MM nadal nie pisze.
    Smilice cieszę się że ty wróciłaś. Mnie kiedyś też tak wciągnął stardoll, ale jak nie miałam ss przestało mnie to wciągać ale wkurzać. Wchodzę z przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i wszystko jest tak, jak być powinno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że jesteś :) Jeszcze tylko MM i wszystko wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń