piątek, 30 grudnia 2011

Międzynarodowe kopiarstwo!

Dzisiaj trochę z innej beczki niż ostatnio. A mianowicie to czego chyba żaden z nas nie lubi i to co jest bardzo, ale to bardzo powszechne, czyli kopiarstwo.

Sprawa jest o tyle ciekawa, że skopiowany został pomysł Polaka, tak właśnie Polaka. Miss_Monika_2, bo tak się właśnie nazywa pewnego wieczora z nudów stworzył takie oto coś:


Nikt jednak nie wie, że to ona jest pomysłodawcą. Ale skąd to możecie wiedzieć, gdy dzień później jego wspaniały albo i nie projekt zawładnął Stardoll.

Jak to jest możliwe?
Sam twórca twierdzi, że zauważył, że taki sam projekt na oczach ma jedna z Top Projektantek. Nie trzeba było długo czekać, aż masa starollowiczów pójdzie jej śladem i zrobi sobie takie samo.

Może jednak to nie on, a kto inny je zrobił?
 W tym okresie pisałem z nim jakoś i faktycznie u niego chyba jako pierwszego zauważyłem te "zamknięte powieki". Ale ktoś inny również to potwierdza. 
Eska104 znany Wam lub nie potwierdza informacje, że u Miss_Monika_2 widział je po raz pierwszy.


A kilka dni później, gdy projekt zrobił się bardzo popularny, Eska stworzył misz masz ze swoich próśb do przyjaciół. Spójrzcie ile osób już ma te "powieki" na sobie:


Chcąc zagłosować na biżuterię praktycznie po każdym odświeżeniu znajdziemy takie oto oczy:


Jak widzicie projekt Miss_Monika_2 robi wielka furorę na Stardoll. Masa ludzi tworzy takie powieki w różnych konfiguracjach i kolorach nie wiedząc, że to najprawdopodobniej właśnie on jest ich pomysłodawcą.

Wiadomo, że jak coś się rozniesie to już nie ma odwrotu. Wiele osób kopiuje i raczej się tego nie powstrzyma. Ale jeśli to prawda, że to Top Projektantka skopiowała, to może być ciekawe. Wszak oni robią straszne afery, gdy ktoś skopiuje ich projekt, a tu takie buty.

Nie mniej jednak ciężko będzie komukolwiek coś udowodnić, bo jak wiadomo mleko się już rozlało. Jeśli jest prawdą co Miss_Monika_2 piszę, strasznie mu współczuję, ale jednak nie dziwi mnie to.

Gdy jest na coś modą nie ważne jak i gdzie, ale staramy się za nią podążać za wszelką cenę. Pewnie wiele z Was ma takie oczy, ale teraz przynajmniej będziecie wiedzieć komu być wdzięczni za ich wynalezienie.


A wg Was opłaca się wymyślać coś kreatywnego na Stardoll?
Jeśli zaraz tłumy ludzi od patrzy od Was i to już nie będzie takie własne i kreatywne tylko masowe i zamiast Wam będą dziękować temu kto to rozsławił.

56 komentarzy:

  1. Niektórzy robią masakryczne te oczy, niekształtne i w ogóle.
    Btw. ja sama zaczęłam je sprzedawać tylko, że za starmonety, czasem tylko za sd, haha, btw. w ogóle na tym nie zarabiam.
    Na barwnym zrobiłam loterię dot. moich projektów i wszyscy zamówili oczka, cóż miałam począć? Odmówić? :c

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chodzi o to by teraz linczować tych co mają takie oczy - bo masa ludzi je ma, ale by zwrócić uwagę na to kto je wymyślił i jak szybko roznoszą się pomysły innych. tak też uważajcie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję...Sama mam prawie 1 stronę tych oczu :|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę się przyznać, że kupiłam te "powieki". Nie założyłam ich właśnie dla tego, iż wszyscy je noszą ;D Pamiętam jak bandana weszła, też się wszyscy rozszaleli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda że to mój projekt .Robiłem z siostrą różne projekty i wpadłem na coś takiego .. ;/

    Teraz to już do kitu , bo każdy je robi xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widziałam te oczy zanim miss_monika_2 go miał

    OdpowiedzUsuń
  7. i wydaje mi sie że wcale Dominik nie zaprojektował ich pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @ martunia
    a skąd wiesz kiedy on je zrobił i czy ta osoba nie skopiowała ich id niego? :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mówię na to zaćma piórowa XD

    OdpowiedzUsuń
  10. No fakt.. Teraz to wszędzie można zobaczyć i co dróga doll to ma na oczach..

    OdpowiedzUsuń
  11. napiszmy na prezentacji, kto tak naprawdę to stworzył.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak weszłam rano na SD to aż się przestraszyłam, co druga osoba miała zamknięte oczy... normalnie piórkowe boom!

    OdpowiedzUsuń
  13. BO TO JEST TERAZ FESZYN AMERYKAŃSKIE DZIECI NEO SKOPIOWAŁY POMYSŁ NASZEJ GENIALNEJ POLKI I MYŚLĄ ŻE SĄ SUPER FESZYN HIPNOTAJZIN SZPAN

    OdpowiedzUsuń
  14. @veniice

    a co jak za chwilę każdy sobie napisze w prezentacji że te oczy to jego pomysł? :)
    Rosja wybierze swojego pomysłodawcę powiek, Anglia swojego, Turcja swojego itd :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Adasiek masz błąd - 1 linijka posta "Dzisiaj trochę z innej beczki nie ostatnio." powinno być chyba NIŻ a nie NIE :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To robi się tak popularne jak jakiemuś czasy np.doczepiane warkocz lub te "ala" gumy zrobione z jakiejś kulki -,-
    Mi osobiście się to nie podoba.

    Pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Ktoś mógł wpaść na ten pomysł wcześniej niż Miss_Monika_2 :) Przecież dla wielu ludzi może wpaść do głowy taki pomysł :) Mi osobiście średnio podobają się te 'oczy', ale co kto lubi ;)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  18. @ Gosia
    dzięki nie zauważyłem :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam o tym... Zauważyłam, że parę osób robi takie na zamówienie.
    Mamy następną chorobę Stardoll! "Zaćma piórowa". ;)
    Wiadomo było, że jak jednej osobie się spodoba - a szczególnie sławnej - to po kilku godzinach to ogarnie co najmniej połowę Stardoll.
    Takie oczy są w sumie banalne do zrobienia: cztery piórka. Ale czasem najłatwiej po prostu skopiować.
    Szczerze? Zrobiłam. Kupiłam. Żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Adaśku teraz to mnie dobiłeś ...

    Na pomysł ze zestawieniem ze sobą 2 takich samych elementów mogło wpaść na raz kilka osób. Nie masz pewności że Miss_monika_2 jest pierwszym autorem tego projektu. Czy ty masz aż tak ograniczone myślenie żeby myśleć że on to pierwszy stworzył, to jest tak proste do zrobienia że nawet małe dziecko mogło na to wpaść. Może jeszcze powiesz że wszyscy skopiowali za kimś wybór tła w Alipinne Chalet lub Beach villi i nazwiesz to "międzynarodowym kopiarstwem". To tak samo jakby oskarżyć was o kopiarstwo bo macie nagłówek, przecież jakiś jeden konkretny blog wpadł na "pomysł" żeby mieć nagłówek a teraz wy wszyscy skopiowaliście i macie na blogach nagłówki. Moim zdaniem ten post nie powinien się tu ukazać -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. @ mister
    jakoś dłuugo nikt nie mógł wpaść. tła w Alpine Planet są przecież od adminów i tylko kilka ich jest, więc ciężko coś innego tam dać. w ogóle chyba nie wiesz co to znaczy skopiować coś.

    OdpowiedzUsuń
  22. @ mister
    btw napisałem, że prawdopodobnie on jest. z resztą nie może nim być? chyba by sobie tego nie wymyślił, bo zaraz wiedział, że może się liczyć z takimi opiniami :]

    OdpowiedzUsuń
  23. A tak wgl to chyba miss_monika_2 musiała (A) robić te oczy tonami,żeby wszyscy zaczęli je zgapiać.

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się one wgl. nie podobają, jednak kopiarstwo to ohydna rzecz, i jeszcze bez zapytania prawdziwego pomysłodawcy o pozwolenie na stworzenie takiej podobizny? nie, to już lekka przesada.

    OdpowiedzUsuń
  25. @ Julia:
    Tak właściwie to chyba nie tonami. Wystarczyło, że np. był w Ostatnio zalogowanych i miał założone te oczy. Zobaczyła je jakaś sławna osoba, podpatrzyła, jak się je robi, sama coś takiego zrobiła i już. Nie musiał sprzedawać ich, bo wielka filozofia, ułożyć coś z dwóch piórek...

    OdpowiedzUsuń
  26. Adaśku tytuł mówi sam za siebie "międzynarodowe kopiarstwo" nazywasz teraz pół stardolla kopiarzami, a jestem pewien że kilka osób mogło na to wpaść nawet przed moniką. Na stardollu jest ogrom użytkowników, więc skoro jedna osoba to wymyśliła to ktoś inny mógł też na to wpaść.

    Po za tym jestem ciekaw czy owa projektantka w ogóle odwiedziła miss_monike lub kogoś kto od niej to skopiował. Rzeczywiście miss_monika jest sławna na całego stardolla żeby wszyscy ją skopiowali.

    OdpowiedzUsuń
  27. @ mister
    jeśli pół Stardoll to ma to chyba to ktoś musiał skopiować. i międzynarodowe to może równie dobrze chodzić o 2 kraje. a może akurat nie wpadło tylko skopiowało. konfiguracji jest wiele. ja napisałem tylko. Ty uważasz, że to nie od niej i git. ale może akurat od niej.

    OdpowiedzUsuń
  28. A tak btw. jest wiele projektów np. Ramzesik205, które są kopiowane i nikt na to nie zwracał uwagi. ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. nie dziwię się, że prawie wszyscy mają te "oczy". przyznam, że też je mam. jedna sławna osoba założyła te powieki i inni pomyśleli, że to cool, więc skopiowali, bo też chcą być szuper szekszi i w ogóle ;p a mówiąc szczerze to nie wiedziałam, że Miss_Monika_2 to zrobił :) gratulacje pomysłu Dominik :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiem :] Ale trzeba było zrobić trochę tych oczu,żeby cały świat je zobaczył,bo zaczęły się pojawiać na stardoll jakieś 4/5 dni temu.
    No,złożenie 2 piórek jest banalne... :/

    OdpowiedzUsuń
  31. DS - temat na nową "chorobę stardollową."

    OdpowiedzUsuń
  32. Projekt jest na tyle łatwy, że każdy woli to zrobić i nie przepłacać. Przy okazji byłam na koncie użytkowniczki, która robi niezły biznes za produkcję "oczek".
    Dzisiaj weszłam na Stardoll na dłużej, bo może pół godzinki. Wszędzie było pełno tego obrzydlistwa. Od razu pomyslałam, że mógłby to być temat dla Magdo.

    pozdro
    Kasiolina

    OdpowiedzUsuń
  33. No bez przesady.. Nie jest to jakiś świetny pomysł, zeby tylko jedno genialne dziecko mogło na nie wspaść .. Dwa piórka i proszę! Gotowe! Może KILKA osób miało wenę i stworzyło to coś, w tym miss_monika_2 i to niekoniecznie od niego zgapili.. Bo nie wydaje mi się, żeby był jakoś szczególnie znany, by jakaś 'gwiazdka' od niego zwaliła.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kopiarstwo to trudny kawałek chleba i sama się o tym przekonałam. Bo trudno, żeby jedna osoba miała rację. Myślę, że kilka osób to wymyśliło w jednym czasie. Tak jak z fryzurami. ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. przesadzacie :/ spodobało sie to robią nie? A po co jest stardoll? Zeby jedna osoba je miała? no nie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Można je samemu zrobić i dać mniej lub kupić sobie nawet za 10SD. Moim zdaniem to nie jest kopiarstwo.

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  37. heheszki pierwszy o tym napisałem ale to nie ważne nie będe osądzał o kopiarstwo jak nasza suodka julcia,no bo to prawda to tępe aby kopiować coś takiego wszyscy to skopiowali i ja nazywam to nową epoką,były bereciki,emosy,misie w rękach krejzi szczawy truskawki króliczki kotki teraz czas na zamknięte oczy </3

    OdpowiedzUsuń
  38. O matko! To tak samo, jak z papierosem z lampki i dymem. Po co od razu robić takie halo?

    Sama nie byłam bym zadowolona, ale trzeba się z tym pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kopiary są zerem i już.
    Ohh, kolejne, mądre dziecko:
    http://tinypic.pl/ua9uneeodvqz
    Prosz. Ahh jak to fajnie robić OCZKA♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie opłaca się bo stardoll to dupna gra, a grający w nią mają 0% kreatywności w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  41. @ Werooonika123/Wiktor Tylko nieliczni jednak rozumieją,że mamy na SD dostęp do tych samych rzeczy i jak pisze martolek1 po co robić z tego Halo i nazywać to kopiowaniem. Nikt nie zauważył chyba, że szafę w głównym pokoju mamy taka samą-Straszne jak i to ,że ktoś ma taka sama sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie podobają mi się już. Wgl. już od początku mi się nie podobały, bo jakoś tak od razu wszyscy je mieli...;/ Już się przejadły. I to nie jest aż takie kopiarstwo jak np. ktoś skopiował od kogoś apartament..

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  43. @Oliwia Patrycja
    AHAHAH MI TEŻ TAK SPAMUJĄ'CHCESZ OCZKA?'

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim skromnym zdaniem te oczy są żałosne, ale gratuluję Monice pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  45. "O, masz taką samą sukienkę jak ja! Skopiowałaś!". To mniej więcej to samo co to twoje "międzynarodowe kopiarstwo". To po prostu "nowa moda". Tak jak powiedział (a) Werooonika123/Wiktor: Była już moda na bandanki, warkoczyki i inne duperele. Teraz jest moda na te (moim zdaniem - żałosne) oczka. Za miesiąc już nikt nie będzie o tym pamiętał...

    OdpowiedzUsuń
  46. No nareszcie ktos o tym napisal~!!!!! Przeciez to szlo zwariowac z tymi oczami! ;-P Wogole nie wiedzialam skad to gowno sie wzielo i czemu az tyle tego pelno :P Wgl to kompletnie nie wiem jak je sie robie bo probowalam i nic takiego nie znalazlam, a na necie tez nie ma O_O

    OdpowiedzUsuń
  47. Stardollowa społeczność nie pozbędzie się osób, które tylko czyhają, aby coś od kogoś skopiować, odwalić, a potem uznać za swój strój. Takie osoby nie mają zwykłego poszanowania do siebie. Ewidentnie widać, że jak "ktoś zrobi coś czym można poszpanować" dostaje mega rozgłos. Wiele osób podąża za popierdułakmi modowymi na stardoll, a potem są akcje typu: " skopiowałaś to ode mnie! jesteś bezczelna!". Więć nie ma co się dziwić, że teraz na Stardollu panuje epidemia powiek zrobionych z piórek czy czegoś tam...

    OdpowiedzUsuń
  48. ło panie, ja u jednej dziewczyny sobie zamówiłam za 50 sm i mało osób jeszcze je miało a za dwa dni poszłam na imprezie a tam 7 z 10 osób ma takie gały o.o

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja zobaczyłam pierwszy raz te oczy u użytkowniczki o nicku Atyna, nawet zamówiłam sobie takie "oczka", ale jak zobaczyłam, że wszyscy je noszą, to odwołałam zamówienie. Ale sądzę, że nie jesteśmy w stanie dojść do tego, kto je pierwszy zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja... ( zaraz pewnie pomyślicie o ale idiotka)stworzyłam PIERWSZA tak PIERWSZA włosy w tym ...Jewely a teraz ! (myślisz: idiotka!)
    Teraz to co .... nic jednej osobie powiedziałam że mam takie włosy (sławnej) ludzie zaczęli mnie odwiedzać a godz. później (bam hipokrytka) wszyscy
    (nie do końca wszyscy:P) mieli włosy i co...? Ja chciałam się wzbić a tu klops...;(

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń