piątek, 30 grudnia 2011

I_am_collector hipokrytką?


139 komentarzy:

  1. Łaał ale dużo napisane :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Magdo, ale się postarałeś! Omg ;oo

    OdpowiedzUsuń
  3. to błąd albo żart, bądz przypadek

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozpisał się jak nigdy w życiu :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokazał, że jednak jest na tym blogu. x d

    OdpowiedzUsuń
  6. @Rockermell

    No co ty!

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet jej nick z błędem, hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. UK... wydaje mi się,że poszedł za ciosem... daje wam do myślenia tym pytaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. OŁ MAJ GASZ! MM COŚ NAPISAŁ?! O BOŻE!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm...ciekawe, co znowu nasza I_am_colletor zmalowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No też mnie to interesuje xd

    Collector jest z błędem xd

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  12. to jak w końcu? bo już się pogmatwałam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest znak,że mam czekać xd

    OdpowiedzUsuń
  14. MM a może byś się bardziej rozpisał?

    Ewanilla pisze...
    Hm...ciekawe, co znowu nasza I_am_colletor zmalowała? :)

    Ewnilla pewnie to że zgadzam się co do opini UK z przed 2 postów, a przecież nie mam prawa, po tym jak mnie potraktowała w przeszłości

    TAK JESTEM HIPOKRYTKĄ!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie ma posta a dyskusja sieę tworzy xd

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem tylko ciekawa, co znowu za afera XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawy co MM znów wymyśla :3

    OdpowiedzUsuń
  18. @Ewanilla ja też xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ się Magdo rozpisał... czytania od groma :D

    Post mnie bardzo zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ bardzo bardzo ciekawy artykuł ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. I_am_colletor ... Tak jak ja nie mam prawa stawać w obronie Gaby.
    Nie masz prawa zgadzać się bo my się zawsze nie zgadzamy.
    Jeszcze więcej obserwatorów. To jest to o czym pisałam.Dla Ciebie;)

    Jeśli jednak czytali by dyskusje obserwatorów to by nie szukali natchnienia w tym, że ktoś się zgadza z inną osobą. Napisali by jak to Właściciele blogów żerują na redaktorach. To bardziej interesujący temat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tamtarampparamp. hm, w tym oczekiwaniu można zacząć pogawędkę. np., jakie plany na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  23. @Ewanillia

    Tak :D Czytanie kłótni w tym poście xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja takie same jak ta wyżej xd

    OdpowiedzUsuń
  25. @NataliaLesz52

    Oh! Ależ mamy wspólnego!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Magdo pewnie zaraz coś napisze ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. @ Piotrek...jarus55 aha ciekawy:)Bym zaryzykowała ,że nawet najciekawszy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. @XsaraXPaxtonX

    Tu się tworzy nowa telenowela:D A tego nie moge przegapić ;c

    OdpowiedzUsuń
  29. Od mojej prawie 2-letniej siostry: huba, huba pa! xD

    Jestem z niej dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Już nabiliśmy tyle komentarzy mimo, że notka zawiera tylko tytuł. Co sądzisz UK, czy w tej notce znów się pokłócisz z Adaśkiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Emily♥ Czyli ryzyko się opłacało... ja nic lepszego nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. To tylko spoiler, reszta posta jeszcze dziś!

    OdpowiedzUsuń
  34. Może MM chodziło o wywołanie dyskusji? x D

    OdpowiedzUsuń
  35. XSaraXPaxtonX

    Nie pytałaś mnie ale na 100% się pokłócą xd

    OdpowiedzUsuń
  36. XSaraXPaxtonX Sądzę, że tak jak napisałam nie skieruje, żadnego komentarz do niego.
    No i pytanie ja się z nim kłóciłam czy on ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  37. @UK


    Ty z nim i on z tobą xd

    OdpowiedzUsuń
  38. NataliaLesz52 Zakończyłam mówić do Adasia... na mnie nie licz ;) On jak ma ochotę niech się kłóci:)

    OdpowiedzUsuń
  39. @UK

    Chyba sam ze sobą xd (Adasiek bez obrazy)xd

    OdpowiedzUsuń
  40. Ps. NataliaLesz52 przynajmniej obiektywnie, każdy dostał 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  41. NataliaLesz52
    @UK

    Chyba sam ze sobą xd (Adasiek bez obrazy)xd

    Ty tez musisz przepraszać ,że ze mną rozmawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  42. @MM

    Ale i tak wiesz, że ten spoiler nabije zaraz 100 komentarzy? :D

    OdpowiedzUsuń
  43. @UK

    Myslisz ,że MM poprawi bląd w tytule?:d

    OdpowiedzUsuń
  44. @XSaraPaxtonX

    Jak i nie więcej C:

    OdpowiedzUsuń
  45. Emily♥ :) a co z Sylwestrem?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja spędzam z bratem, bratową i ich znajomymi ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. XSaraXPaxtonX Prosta przyczyna ;) Brak czatu na Blogu a ludzie lubią gadać o pierdołach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. @Emily

    A no może :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Posta jeszcze nie ma, ale wszystko już się rozkręca :P

    Ja myślę, że to przypadek. Może MM tylko chciał sobie zapisać temat w roboczych, a potem pozbierać dowody 'do kupy', a przypadkiem kliknął Publikuj? :P Przypadki chodzą po ludziach i po kotach...

    OdpowiedzUsuń
  50. @UK

    No fakt. To zaczynajmy: co dziś jadłaś? xD

    OdpowiedzUsuń
  51. @Gaga

    MM napisał, że to spoiler a post jeszcze dziś ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. @Gaga

    To spoiler.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ah... Ok, dzięki za informację ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Emily♥ Ja spędzam z nieznajomymi pomijając 3 osoby:)- To dopiero będa kłótnie :P

    OdpowiedzUsuń
  55. @UK Co tam kłótnie lepsze wojny xD

    OdpowiedzUsuń
  56. XSaraXPaxtonX Nie jadłam ;) Biedna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Emily♥ Porzucamy w siebie pewnie sałątka a jak nikt nie padnie to miskami po nie ,jak jeszcze nie pomorze to pewnie wybije już 12-sta i zabierzemy się za walenie petardami:) a co ? może ktoś padnie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. @UK

    Prześlę Ci pocztą wirtualną jakieś mleko czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
  59. @Sara nie mleko rozleje się - suchy chleb dla konia:P

    OdpowiedzUsuń
  60. UK zapowiada się ciekawie. Jak się będę nudzić to wpadnę do Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  61. Emily♥ Zapraszam zabierz bejsbola:)

    OdpowiedzUsuń
  62. UK to ty masz coś wspólnego z tym nadchodzącym postem?

    OdpowiedzUsuń
  63. @ NataliaLesz52 przepraszam nie zauważyła pytania. Myślę, że nie poprawi wszak mówi o hipokryzji a ona nie pozwala na poprawianie.

    OdpowiedzUsuń
  64. @UK

    A może być, poczekaj. *Zagląda do lodówki*. Wątróbka?

    OdpowiedzUsuń
  65. @ Gosia jaja sobie robisz? Czy na poważnie pytasz?

    OdpowiedzUsuń
  66. @UK

    No nie wiem xd

    OdpowiedzUsuń
  67. UK Wezmę na zaś piłę mechaniczną.

    OdpowiedzUsuń
  68. @UK

    Twoja odpowiedź do Gosi mnie rozwaliła xd

    OdpowiedzUsuń
  69. UK no pytałam poważnie, bo napisałaś "Jeszcze więcej obserwatorów. To jest to o czym pisałam.Dla Ciebie;)" ale teraz to już zgłupiałam

    OdpowiedzUsuń
  70. Emily♥ Weź i weź z 5 czarnych worków :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Mój post osiemdziesiąty któryś :D A nie mówiłam :) Zdążymy w 17 min dojść do 100? Peewniee!

    OdpowiedzUsuń
  72. @UK

    I jeszcze tasaka :D

    OdpowiedzUsuń
  73. XSaraXPaxtonX

    Już jest 85 xd

    OdpowiedzUsuń
  74. @ Gosia dzięki, że na barwnym mogiła z konkurami ... Więcej obserwatorów, dzięki temu, że znów bzdury wymyślili też ich przybędzie.
    No i sorry jak mnie coś nosi to wiesz dokładnie gdzie wypisuje to żeby zaleźć ci za skórę. ja nie z "dobrych dusz, żeby z 2 zł zniżać się do szanownie donoszę"

    OdpowiedzUsuń
  75. @NataliaLesz52

    Jak będziesz do mnie pisać to napisz po prostu Wiktoria a ja do Ciebie..? Natalia?

    OdpowiedzUsuń
  76. Emily♥ na ciała ,kochana po takiej wojnie trzeba posprzątać mimo to mam nadzieje ,że my będziemy to robiły a nie że nas sprzątać będą :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zrobimy ognisko i spalimy ciała będziemy EKO :3

    OdpowiedzUsuń
  78. Wiktoria


    Nie,Klaudia ;]

    OdpowiedzUsuń
  79. jeszcze 10 min a dowiemy sie prawdy :)

    Nie wiem jakiej, ale czuję się zaszczycona że MM wrócił do pisania i 1 art bedzie o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. JESZCZE 10 MINUT.
    SZYBCIEJ BO MI SIE CUKIERKI LODOWE Z BIEDRONKI ZA 1,49 SKOŃCZĄ :C

    OdpowiedzUsuń
  81. @Natalia

    Hihi! Jakieś plany?


    @UK i Emily

    Może Wam pokaże jaki wierszyk z koleżanką ułożyłam? Być może Was zainspiruje :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Czyli jeszcze 8 minut - będzie się działo;d

    OdpowiedzUsuń
  83. @Wiktoria

    Dawaj :D Ja chętnie poczytam C:

    OdpowiedzUsuń
  84. Wiktoria

    dawaj ;]

    OdpowiedzUsuń
  85. Hehe ... Czekam na post. :P

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja nie jestem Natalia jeżeli pierwsze było do mnie xd Klaudia xd

    OdpowiedzUsuń
  87. Wiktoria

    teraz z czystym sercem moge powiedzieć"Znajomości zawiera się na DS"

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  88. @UK i Emily

    Choinka się świeci, cieszą się dzieci, że święta nadchodzą,
    wędrowcy przychodzą. BabUla BidUla (BrzydUla - ta od Marka –nie mylić
    z Mostowiakiem!!!]) w sukience nogi goli a to ją boli. Bo robi to tasakiem
    i posypuje to makiem.

    A więc tak: poprzez ten wierszyk proponuję abyście ofiarom goliły nogi tasakiem dla lepszego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  89. Klaudia święta racja C;

    DS łączy *.*

    OdpowiedzUsuń
  90. Wiktoria Niezły wierszyk ^^

    I setka przekroczona xd

    OdpowiedzUsuń
  91. Powstają tu wspaniałe znajomości xd


    ty jesteś Emilia?:D

    OdpowiedzUsuń
  92. Jeszcze 4 minuty ;c

    OdpowiedzUsuń
  93. Tzn. Mam na imię Julka, ale wszyscy mówią na mnie Emilia tak więc pisz jak chcesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  94. Dziękuję, dziękuję. Ale to nie tylko moje dzieło. Powinnyście również pochwalić: Wikusia469 :D A ja wciąż nie wiem jaki nick na sd ma UK?

    OdpowiedzUsuń
  95. Julka



    Wole Julka xd

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. Emily♥. pisze...
    DS łączy *.*

    Emily ... ja bym dopisała ..i dzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Klaudia pisz jak chcesz :D Mi to obojętne ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Gosia

    I tu się z tobą zgodzę ;c

    OdpowiedzUsuń
  100. Gosia zależy w jakim zdaniu ;). Niektórych łączy, niektórych dzieli ...

    OdpowiedzUsuń
  101. @Gosia odliczanie jak na sylwestra jeszcze fajerwerków brakuje ... e-mail zawsze przynosi wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  102. @Gosia

    Dookładnie! Święta racja! Wiesz przypadkiem jaki UK ma nick? I czego się spodziewasz? Kolejnego posta z kłótnią?

    OdpowiedzUsuń
  103. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  104. Julka


    Jaki masz nick na stardoll:D?

    OdpowiedzUsuń
  105. Emili... z tym ogniskiem masz racje całkiem dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  106. No halooo! Panie MM! Zaspał?

    OdpowiedzUsuń
  107. Wiktoria


    Chyba zaspal ;c

    OdpowiedzUsuń
  108. 21:02!!

    No w końcu taka "późna" pora :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Klaudia

    fivework i nie śpię xd

    OdpowiedzUsuń