czwartek, 1 grudnia 2011

Nierozstrzygnięta loteria!

Cóż, zła passa nie opuszcza andrzelikag. Najpierw jej głębokie wyznania, które pozbawiły się kilku wiernych fanów, a teraz to.

A mianowicie na jej "wspaniałym" blogu Everything from Stardoll odbyła się loteria.


Jak widać nagrody spore i chętnych na nie też sporo. Wyniki miały odbyć się 16 listopada. Do dzisiaj jednak jak ich nie ma, tak nie ma.

Angela tłumaczy się, że zepsuł się jej komputer. Ok, ok rozumiem. Jednak w tym dniu dodawała normalnie posty:


A z resztą, skoro miała czas napisać to:


To nie mogła wylosować tych kilku osób.
Z resztą zalogować się na Stardoll ma czas i możliwości:


Więc nie rozumiem, dlaczego nie mogła tego zrobić.

Może Angela liczy, że czytelnicy zapomną o tej kosztownej loterii, ale czy narażała by swoje już i tak bardzo nadszarpnięte imię.


Jak myślicie, czy serio nie ma jak, czy może tylko czeka na wyciszenie sprawy?

75 komentarzy:

  1. Co do artykułu to myślę, że mogła wejśc z biblioteki czy czegośtam w niektórych są blokady na strony. Ot co. Nie, że jej bronię ale jednak nie należy przesądzać bez "twardszych dowodów".

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dlatego jej nie osądziłem. info dostałem od rozgoryczonego uczestnika loterii :]

    OdpowiedzUsuń
  3. kumam, ze mogła zapomnieć o wynikach to już przegięcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież ona wchodzi na kompa jej ojca jak jej da..

    OdpowiedzUsuń
  5. WINNA! I jeszcze mam jeden problem co do niej: jej posty wyglądają identycznie jak u mnie ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny.. mnie to tam nie rusza jej sprawa co robi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że masz fazę na 'pogrążanie' ang. Nie lubię jej, ale jakoś mnie to nie jara.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam wpisy w jej kg i zaciekawiło mnie to.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówmigaba
    ja na sd i my nie wchodziłam od wieków, piszę zawsze tak jak wcześniej.


    a zajmowanie się sd to ostatnia rzecz, którą chcę robić w wolnym czasie. jak gram na stardoll to tylko kilka godzin, inaczej nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. no to jak kilka godzin, to chyba masz czas żeby dać wyniki -.-'

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie ... ja też wzięlam udział w tej loterii.. żądam wyników .. trzeba najpierw to przemyśleć czy się ma tyle sd itd. a nie..

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  12. @angelikag


    Kilka godzin ? inaczej nie umiesz ? gratulacje w takim badz razie -.-"

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaahahha, ta angela to jedzie! Mam z niej polewkę:D głupiaa jest:) To jej koniec, nie dlugo usuna jej konto pewnie -,-

    OdpowiedzUsuń
  14. No ładnie, ładnie.
    Jak można zrobić loterię a nie podać wyników.?? Rozumiem, można spóźnić się dzień, dwa, góra trzy, ale nie pół miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  15. Peee es ♥
    haha, niby za co? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga andrzelikag:
    Masz czas, aby komentować tego bloga, a nie masz czasu dla swoich czytelników na ogłoszenie wyników? Żałosne

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie nie ma 600sd na koncie,dlatego przedłuża.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. andrzelikog, to dlaczego organizujesz loterię, skoro nie masz za co wydać kasy zwycięzcom? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypowiem się jednym zdaniem. Notka jak wyjęta z dupy.
    Alicjaf13

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosto i na temat,Andrzelikag jest po prostu żałosna.Ostatnio jej opis na gg wyglądał tak"WYSZŁAM NA PODWÓRKO Z PSEM W SZPILKACH 15 LUDZIE SIĘ DZIWNIE NA MNIE PATRZYLI.WTF?!"
    Żenada po prostu.Pozdrawiam Cię Angeliko,myślę,że masz talent do oszukiwania ludzi a także później zgrywać aniołka że nic nie zrobiłaś pozdro ahah:*

    OdpowiedzUsuń
  22. buhaha, ja nie mam kasy. jasne. tu raczej chodzi o brak czasu. danie wyników + kupienie zajmuje razem ok. godzinę. ja mam dużo obowiązków w komputerze, ważniejszych od sd, a komentowanie tego bloga zajmuje max. 2 min..

    OdpowiedzUsuń
  23. Werooonika123/Wiktor
    ejej, a skąd ty masz moje gg? xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahahahahahah śmieszni jesteście. Angelikę stać, ona ma z paręnaście tysięcy. Stać ją, ale nie ma czasu na napisanie wyników. Zrozumcie ją , jej tata nie zawsze daje jej kompa.

    OdpowiedzUsuń
  25. @Driaxa -
    ale my jej nie lubimy i nadal będziemy ją wytykać palcami -.- (poker face).
    To oprócz pisać zbędnych komentarzy niech napisze wyniki, po prostu nie chce rozdawać innym kasy.

    @Werooonika123 -
    hahahahahahahahaa <3 Nie dziwię się, że się na nią ''15 ludzie'' patrzyli.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lula -
    skąd wiesz,że nikt jej nie lubi (ale my jej nie lubimy i nadal będziemy ją wytykać palcami)? Nie to,że jestem jej fanką,ale jak by ktoś wypisał coś takiego o tobie,to miło by ci było? --' zgadzam się ze zdaniem ''po prostu nie chce rozdawać innym kasy. '',to oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  27. ta to zajmuje ok godziny! rozdanie 3 nagród! Ale napisałas za na sd siedzisz kilka godzin! Zastanów się co piszesz bo sama sie wkopujesz jeszcze bardziej -.-

    OdpowiedzUsuń
  28. @Julia -
    To była ironia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Renesme88
    nie zrozumiałaś mnie. teraz kompa mam max.1 godz. -,-


    ale okej, gadajcie o mnie<3

    OdpowiedzUsuń
  30. andrzelikag

    na ds w screenach było twoje gg. ja również je mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lula -
    ale z tymi wynikami to była prawda,bo na zalogowanie ma czas,podejrzana sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  32. no podejrzana :) A myśle ze 1 godzina w zupełności by wystarczyła na napisanie wyników i następnego dnia rozdanie nagród.No ale cóż, jej sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  33. edit:Opis brzmiał "Wyszłam na spacer z psem wieczorem w szpilkach tylko 15 cm,ludzie się dziwnie patrzyli,WTF?!" ahahh.

    OdpowiedzUsuń
  34. Następny przykład stardollowej odpowiedzialnosci.
    Więcej nie mam nic do powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Po pierwsze to upadacie, już nie macie o czym pisać?
    Przecież macie tyle możliwości i piszecie nadal o andrzelikag która korzysta na tym sławą.
    Wiecie co?
    Ja już osobiście nie czytam waszych tematów bo szkoda czasu.
    Ciągle tylko kłótnie w komentarzach i to dla was na szczęście jedyna rzecz ciekawa na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  36. andrzelikag


    Suma sumarum, tyle co piszesz komentarzy na DS, to tyle zajmuje loteria..

    OdpowiedzUsuń
  37. Napisanie wyników zajmie jej nie całe 5 minut .

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie umiem pisac posta z komorki-.-

    OdpowiedzUsuń
  39. ŻAŁOSNE, DO PRAWDY... Skomentować posta umiesz, napisać nie.? Ojojoj.. Ktoś nie umie kłamać . Było od razu napisać : " Zgłaszajcie się ! Nagrody (...) Od razu mówię, że nagród nie będzie - cała loteria to fikcja " . Wszystkim żyłoby się łatwiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wydaje mi się ,że dirtystardoll powoli się stacza.Z tygodnia na tydzień mniej postów.Pozatym ostatnie posty mało interesujące.Takie jest moje zdanie.Myślę, że blogowi przydałaby się jakaś zmiana ; ) Może jak nie macie o czym pisać dodajcie Magdo i potwory ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie wy macie problemy, boże.. Na DS nie piszą regularnie, bo N I E M A O C Z Y M. Nie macie pojęcia, jak taka praca jest trudna, i jak ciężkie jest znalezienie ciekawego tematu. Nie czepiajcie się, tylko załóżcie swoje blogi, i piszcie sobie tam. Pewnie większość z Was tego nie zrobi, a szkoda, bo by była z Was niezła beka.
    _______________________________________________
    Pfff...

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się z Oliwia Patrycja:
    Wcześniej oskarżałam DS o to, że nie piszą, ale teraz faktycznie - nie ma o czym. Na stardoll wieje nudą. Ewentualnie można by zrobić te choroby i Magdo i Potworki...

    OdpowiedzUsuń
  43. kurwa ! wkurwiłem się, a wy to co ? piszecie tylko raz na miesiąc albo mniej ;/ i co ? ! a stardoll i my też nie daje wyników na czas nie kiedy , jej to też mogło się zdarzyć

    OdpowiedzUsuń
  44. @Adrian ( natatalia98 )
    Nasza kochana andrzelikag,ma dużo czasu aby napisać wyniki

    +Przeczytaj wypowiedź Oliwia Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale co do bloga,uważam,że jedyną nadzieją na tego bloga jest adasiek bo smilice i mm w ogóle nic nie dodają ani się tym blogiem jakby nie interesują

    OdpowiedzUsuń
  46. sorry, ale blogger usunął mi konto - nie wiem dlaczego :/ i wszystkie moje obrazki się skasowały, przynajmniej ja ich nie widzę. nie wiem kiedy mi odblokują konto i czy w ogóle to zrobią, więc do tej pory z mojej strony nie macie co liczyć na posta :(
    pozdrawiam :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  47. Adrian:
    Hahahhaha, taki właśnie jest ten blog. Że piszą co jakiś czas, o prawdziwych 'skandalach' a nie kurwa, że le weszło do starplazy, czy, że jest nowa lalka do ubierania.

    OdpowiedzUsuń
  48. Weronika
    Ale ja dam jak bd miala swojego lapcia.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak nie będzie Adaśka możemy się pożegnać z dirty stardoll :<
    Ehh, urządzimy chata? :D

    OdpowiedzUsuń
  50. nie ma cie o czym pisać ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. ahahhaah, kolejne ułomyy

    NIE, NIE MAJĄ O CZYM PISAĆ. JAK POSTY SĄ- ŹLE, JAK POSTÓW NIE MA- JESZCZE GORZEJ. Załóż sobie własnego bloga i go sobie prowadź, jak ten nie spełnia Twoich potrzeb; trolololalilalalalilalatrolololo.

    OdpowiedzUsuń
  52. zgadzam się oliwia patrycja z twoimi komentarzami.
    No jak usuneli mu to nieszczęsne konto to papa ds! bo smilice i mm co chyba troszkę zapomnieli o blogu ;/ żal mi ich ;/ cieszcie się że chociaz (raz na miesiąc ale zawsze) kiedykolwiek są tu posty bo gdyby nie adasiek to nie był by nic ;/ chociaż teraz to i tak zapomnijmy o noych postach bo smilice i mm nawalili ;/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurcze, faktycznie. Nie widać obrazków.
    Mam nadzieję, że blogger "odda" konto naszemu adaśkowi, bo gdyby nie on - blog padnie.
    Niestety, Smilice i MM zapomnieli o blogu.
    Spróbuję przypomnieć SMILICE o DS :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A więc jednak istnieje jeszcze jakies życie na tym blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. andrzelikag: Hahahahah! Bo staczasz sie dziewczyno! Najpierw te oszukaństawa, o tym mówię. Denerwujesz mnie!

    cd, ds uwazam, ze to juz koniec bloga;d

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale mimo wszystko uwazam, ze notka slaba. Wielka mi plotka! ;d To TYLKO i WYŁĄCZNIE sprawa adgeli i dziewczyn ktore domagaja sie nagrod. hahahahahahaha.

    Blog spada na psy :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak by adaśka nie było,to blog spadłby na dno,nie wiem,jak głębokie ;>

    OdpowiedzUsuń
  58. Intuicja mi podpowiada, że piszecie, iż bloga schodzi na psy, po ostatnim poście, gdzie Adam napisał ''Dirty Stardoll jest numerem 1''. Pseudo bunt.

    OdpowiedzUsuń
  59. nie ma postów-źle są posty-też źle..ehh...dogodzić takim ludziom jak wy to trudno...

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja tam się cieszę, że chociaż coś jest.
    A w końcu to blog plotkarski, nawet najdrobniejsze sprawy są wyłapywane.

    Zgadzam się z @Sadzić Palić Zalegalizować

    OdpowiedzUsuń
  61. Jedynie biedny Adaś trzyma tego bloga przy życiu.

    OdpowiedzUsuń
  62. ogarnijcie dupy, weźcie też załóżcie sobie takiego plotkarskiego bloga i codziennie piszcie posty. nic się nie dzieje na sd, nuda, kicha, ziew, tylko wyłuszczanie kasy przez adminów i tyle tych sensacji. skoro jej szukacie, poszukajcie sobie lepszą stronę, bo wyraźniej nie macie co do roboty niż siedzenie na DS i marudzenie, że nuda. a jak już są jakieś posty, to nie piszecie na temat, tylko o tym, że nudno, nudno, nudno. jest szkoła, koniec semestru, pięć sprawdzianów na tydzień, trzeba się ogarniać, i może mamy z laptopem pod pachą chodzić?! będą święta, będą ferie - zaczekajcie! czasem milczenie jest złotem! -.-

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście szanowna pani Andrzelikag była na Stardoll ale przecież... po co podawać wyniki ? Przecież lepiej mieć w dupie wszystkich !

    OdpowiedzUsuń
  64. no i odbiło się to na mnie, wygrałam główną kwotę i dalej nie mam stardollarów. możecie sprawdzić, wyniki już się pojawiły...
    czyż to nie dziwne, że wszyscy zawsze oddają laptopy do naprawy, kiedy trzeba zrobić coś ważnego? Zawsze, kiedy ma być ogłoszenie wyników 'pani sponsor' nie ma jak dać nagrody. O Boże! Dziewczyna która wywala kasę na stardoll i robi loterię, na pewno ma więcej niż jeden komputer. Z mojej strony to tyle. Mam tylko nadzieję że otrzymam kasę przed nowym rokiem ;\

    OdpowiedzUsuń